Broertje

Anotheraby

Nieuw lid
Hallo ik wil dit verhaal graag met jullie delen. Het gaat over hoe ik mijn broertje weer een beetje in lijn heb gekregen met de ‘hulp’ van luiers en straf. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Julia ik ben 22 jaar oud, ik heb het op moment nog druk met studeren. Ik zit nu in het derde jaar van HBO-V en dat loopt allemaal lekker en daarnaast sport ik ook regelmatig. Ik graag ga op stap en ben dol op de aandacht die altijd krijg Ik heb op het moment geen vast vriendje en dat vind ik wel lekker zo.
Mijn broertje , Jay aan de andere kant doet op het moment niet zoveel. Hij is 18 jaar en net klaar met de HAVO en heeft met al zijn wijsheid besloten een jaartje te niksen. Hij blowt er veel de laatste tijd, komt vaak laat en laveloos thuis en ik maak me toch wel zorgen over hem. Ik heb ook mijn ouders hier over verteld maar die kijken blijkbaar met heel andere ogen naar hem.
Nou gaan mijn ouders binnenkort driekwart jaar op reis om hun huwelijksreis te herbeleven of zo , in ieder geval zijn ze een tijdje uit de picture hier. Het leek mij tijd mijn broertje te helpen met zijn problemen. Ik had een keer iets gelezen over doctrinatie waarbij ze luierdiscipline hanteerden. Dit leek mij wel een goede manier om mijn broertje weer met zijn voeten stevig op aarde te krijgen. En sindsdien moest ik ook steeds denken aan hoe lief mijn broertje vroeger er uitzag in zijn luier. Tot zijn dertiende ofzo plaste hij in bed en dat lieve luierkontje van hem was om de een of andere reden blijven hangen.
Dus maakte ik een checklist van wat in nodig had en bestelde deze spullen online. Nog geen drie dagen later had ze alles in huis. Toen moest ik nog wachten tot ik mijn plannen kon gaan uitvoeren.

Toen mijn ouders vrijdag ochtend weg gingen was mijn broertje natuurlijk nergens te bekennen. Dus nam ik alleen afscheid van hen. Ik moest ze natuurlijk beloven op mijn broertje te passen en op het huis. Het leek een eeuwigheid te duren voor mijn moeder de taxi in kon stappen. Maar toen had ik het rijk alleen. En nog genoeg tijd om de boel voor te berijden. Als mijn broertje thuis zou komen zou ik er klaar voor zijn.

Ik had een sterk verdovend middeltje geregeld en dat voor Jay in een milkshake verwerkt. Toen hij binnenkwam zette ik deze voor hem bij de leren tv stoel neer ervan overtuigd dat hij dan daar zou gaan zitten.’ Je bent weer stoned of niet ?’ vroeg ik hem.” Hou toch op’ was het antwoord. Dit gaf me het laatste zetje om met mijn plan door te gaan.
Nou ga lekker zitten en de pizza’s zijn ook bijna klaar . En ik ging weer naar de keuken. Daar snee ik de pizza’s en ging vervolgens naar mijn broertje om samen met hem te eten. Ondertussen sprak ik wat met hem na de pizza drukten we de tv aan. Niet veel later hoorde ik mijn broertje snurken. Die zou wel tot morgen in die stoel blijven liggen. Ik had dus lekker het hele huis voor mezelf op die snurkende aap na dan.
Die volgende ochtend ging ik vroeg uit bed om bij Jay te kijken. Zoals verwacht had hij vannacht in zijn broek geplast. Die was dan ook helemaal doorweekt en er lag een plas rond de stoel. Ik maakte eerst een paar foto’s en vervolgens schudde ik hem zachtjes wakker. Zo bezorgd als ik maar kon vroeg ik of alles wel goed met hem was. Hij keek me eerst niet begrijpen aan maar schrok toen . ‘Ik ik’ stamelde hij.’ Ik weet het niet , vv volgens mij wel ‘. En met dat vertrok hij naar de badkamer. ‘Komt wel goed schatje’ riep ik nog achter hem aan. Toen ging ik lekker ontbijten.
De rest van de dag was Jay natuurlijk weer nergens te bekennen. Pas om half 10 kwam pas weer thuis. Hij pakte een cola en kwam bij me op de bank in de woonkamer zitten. ‘Leuke dag gehad”vroeg hij. ‘Gaat wel, het gebruikelijke zeg maar’. ‘Maar nog even over vanochtend, gebeurd je dat wel vaker”? “Hoe bedoel je? Nee zeker niet”zij Jay.
“Had je misschien teveel geblowd gister? Dat is ook niet goed voor je”. ‘Hou daar toch eens over op” reageerde Jay geërgerd.
Toen bleven we stil CSI kijken. Halverwege de aflevering stond ik op om wat drinken te pakken en vroeg Jay of hij ook wat wou. Die gaf te kennen dat hij nog wel een cola wilde. Ik loste hier natuurlijk weer mijn middeltje door en gaf dit aan de niks vermoedende Jay. En zoals verwacht lag die 3 kwartier later weer te slapen. Nu was het tijd om echt door te zetten, ik trok hem zijn schoenen broek en onderbroek uit. Ik verbaasde me hoe haarloos hij was, hij moest het dus regelmatig bijhouden. Kwam goed uit.
Toen liep ik naar boven naar de spullen die ik besteld had. Daar pakte ik een Tena basic , deze vond ik wel leuk omdat ze helemaal wit zijn. En nam deze weer mee naar beneden. Mijn broertje had al liggen woelen en lag languit op de bank op zijn zijde. Ik liet hem eerst zo liggen en als volleerd verpleegster legde ik de luier onder hem. Vervolgens draaide ik hem op zijn rug en deed hem de luier om. Toen deed ik de tapes nog ietsjes stakker zo dat het goed zou afsluiten en haalde mijn vingers bij zijn bennen langs om te zorgen dat daar ook alles goed zat. Jay was zo onder zeil dat hij allen iets mopperde toen ik hem op zijn buik klopte. Geheel onverstaanbaar.
Ik maakte toen nog een paar foto’s (foto 1&2) en gooide een deken over hem heen. Daarna keek ik nog wat TV en ging toen zelf naar bed.

De volgende ochtend ging ik er weer vroeg uit om bij Jay te kijken. Een snelle blik onder zijn deken bevestigde mijn vermoeden. Ik trok deze voorzichtig terug om nog een paar foto’s van mijn broertje in zijn natte luier te nemen en vervolgens legde ik dit weer over hem terug. Ik besloot dat ik zou wachten met hem wakker maken tot na mijn koffie en ontbijt.
 

Bijlagen

Anotheraby

Nieuw lid
Daarna was het tijd voor de confrontatie, hiermee zou alles staan of vallen. Ik haalde nog een keer diep adem en schudde Jay wakker. ‘Wakker worden jongen, heb je lekker geslapen?” “Wat is er?” vroeg Jay die nog maar half doorhad wat er gebeurde. “Ik wou graag zien of die luier die ik je gister aan heb gedaan nog droog is”. ‘WAT’ En Jay keek snel onder zijn dekens en keek weer terug. Zijn gezicht werd langzaam rood. “En?’ vroeg ik.” Hoe durf “.Begon Jay, Ik onderbrak hem. ‘EN NU luister je naar mij’. ‘Jij gedraagt je de laatste tijd als een asociaal klein kind. En omdat te bevestigen heb je nu minstens 2 keer in bed geplast. JIJ MAG blij zijn dat ik je een luier om heb gedaan”!! Jay keek alsof hij kon ontploffen. Dus ik ging snel verder. “Weet dat ik een paar foto’s heb gemaakt van je, dus als je nu niet met me mee werkt, sta je binnenkort bekend als diaperman ofzo’. Jay schrok hier duidelijk van. “ Ik zet ze natuurlijk liever niet op facebook, maar als je mij geen keus laat zal ik dat wel doen. Ik doe dit ook voor jou, dus vertel me nu eerlijk is je luier nog droog ?” Jay bloosde als nooit tevoren en schudde met zijn hoofd , ik trok de dekens van hem af om zelf even te kijken. Ik zag al dat hij nat was maar trok hem ook aan zijn arm omhoog zodat ik ook kon voelen of hij nat was. ‘Nou broertje die luier heeft het volgens mij net gehouden vannacht, kom maar met mij mee.’ En daarop nam ik hem mee naar de badkamer waar ik hem zijn luier omdeed en hem onder de douche zetten en ik instrueerde om zich te wassen.
Ik nam zijn natte luier toen mee en gooide die weg en nam op de weg terug weer een schone en een busje talk voor hem mee. Ik moest hem nu niet te lang alleen laten, dan kwam hij misschien op het idee zich te verzetten, dus liep ik snel terug naar de badkamer. “Genoeg gedoucht , kom er uit. Hou je stil en kom voor me staan”. Jay deed wat hem gezegd werd en droogte hem snel af. “Hiermee ben je er niet, dat begrijp je natuurlijk wel.” Jay snikte “wat wil je dan”. ‘Kom maar met me mee schatje , dan doe ik je eerst een droge luier, en verder zul je het wel merken. En maak je geen zorgen , Het zal niet zo erg zijn en het is ons geheimpje”. En ik drukte hem zachtjes op zijn bed , vouwde de luier uit en legde deze onder zijn kontje. Vervolgens smeerde ik hem met een lekker geurende hoeveelheid talk in en plakte de plakkers van zijn luier dicht. “Maar ik ben geen baby zusje’ probeerde Jay. Maar dat kapte ik direct af. “Voor mij wel ,je bent altijd al mijn kleine baby broertje geweest. En ik trok hem overeind zodat ik kon kijken of zijn luier goed zat. Na inspectie gaf ik hem een klopje op zijn kont. “Staat je lief hoor’ plaagde ik. Hier doe dit ook maar aan en ik gaf hem een oud Donald Duck shirt dat ik op zolder gevonden had . Het kwam net voorbij zijn navel en gaf dus een mooi zicht op zijn luier. “Ga je mee naar beneden dan kun jij lief TV kijken en zal ik ontbijt voor je maken”? vroeg ik en nam hem aan zijn arm mee naar beneden en daar zette ik hem voor de TV neer. Toen ging ik in de keuken met zijn ontbijt bezig, havermout met suiker , slaap en laxeermiddel.
Toen ik de woonkamer in stapte was Jay alweer een beetje in zijn element en zat hij lekker Avatar te kijken. Typisch…. ‘Hier is je ontbijt schatje, eet je het zelf om moet ik je daarmee helpen?’’ En ik ging naast hem zitten. “Ik kan het zelf wel ..dank je ’was het antwoord. “Nou wacht nog maar even okay liefje anders brand je je lippen’ en ik liet hem met zijn ontbijt alleen.
Een kwartiertje later kwam ik terug om te kijken of Jay het helemaal ophad. “Heeft het gesmaakt broertje’ vroeg ik . ‘Ja zeker dank je’ zij Jay Poeslief. “Mooi zo, kom maar even bij me zitten” Jay keek me dom aan. ‘NU JAY” zij ik streng. Toen kwam hij bij me zitten en ik trok hem op mijn schoot.” Ik hoop dat je beetje lekker zit zo zei ik , het is lang geleden dat ik je zo op schoot heb gehad. Je bent erg lief zo, ik hou ook heel veel van je . Misschien vind je dit allemaal niet zo leuk ….” En zo probeerde ik mijn broertje uit te leggen waarom ik hem graag wilde helpen. Ik sprak zo tegen hem en streelde hem rustgevend door zijn haren, en volgens mij heeft hij de helft maar meegekregen want op eens had ik door dat Jay in slaap was gevallen. Dat was ook zo . Ik besloot hem maar weer op de bank te laten liggen, en dan zou ik Carla bellen voor fase 2.
 

Anotheraby

Nieuw lid
Voor degenen die het zich afvroegen dit is puur fictief. Dat zal nu duidelijker worden !1


Ik had onder andere Carla hierover in vertrouwen genomen om een aantal redenen. De eerste was dat ze natuurlijk dat ze een goede vriendin van haar was ook al was ze bijna 10 jaar ouder. Daarnaast was ze bouwvakker wat betekende dat ze een erg handige klusser was en reuze sterk. Daarnaast wist ze dat Carla te vertrouwen was, wat natuurlijk ook belangrijk. Ze zou Jay niet zomaar voor iedereen te kijk zetten.
Toen ze Carla vertelde over haar plannen met Jay werd ze gelijk enthousiast. Ze dacht ook dat dit goed voor hem zou zijn, aangezien ze mijn broertje ook wel kende Zij bood dan ook meteen haar hulp aan bij dit ‘project’ en kwam zelfs op het idee om een grote wieg en dergelijke voor hem te maken. Dit ging mij eerst iets te ver, maar toen ik er een tijdje over na had gedacht leek dit mij ook wel een leuk idee. Daarnaast had zij ook nog een grote stevige commode met een extra grote verschoonmat weten te regelen. Daarnaast had ze nu ook nog een grote hoge eettafel gemaakt. Jay zou niet weten wat hem gebeurde.

Hopelijk kon ze direct deze kant opkomen dan konden ze de spullen in de lege achterkamer zetten voordat Jay wakker werd.
Carla was er niet veel later en begroete haar met de gebruikelijke pit. “He meid! Alles goed met je , ik heb de kar al achter jullie huis neergezet dan kunnen we het zo uitladen.’ Zoals als altijd was ze klaar om te gaan.” Prima Carla laten we dat meteen doen dan , dan kunnen we zo snel mogelijk verder met Jay’ antwoorde ik met een glimlach. En nog geen 20 minuten later hadden de spullen op zijn plek staan. Vervolgens heb ik alle luiers en kleding die ik besteld had in de commode gestopt. Nog een babymonitor bij de wieg en het zag er uit als een kingsized babykamer. Nu waren we klaar voor Jay.

“Nou zullen we nu maar even bij Jay kijken?” vroeg ik. ‘Ja leuk ,ben benieuwd hoe die er bij ligt. Nou daar was weinig verandering in gekomen. Die lag nog steeds op apegapen en ik liep naar hem toe om zijn luier te controleren. Ik rook ook nog niks maar Jay was wel erg nat. Die zou ik dan meteen maar een schone kont geven. ‘Zou jij hem naar de commode willen dragen Carla?’ vroeg ik . Dat was voor haar geen probleem. Zij plaatste een hand tussen zijn benen door onder zijn kont en de ander achter zijn rug zodat hij tegen haar aan zou blijven leunen en tilde hem zo op . In de nieuwe ‘babykamer legde ze hem zachtjes op de commode neer. Jay had hellemaal niks van zijn reisje gemerkt, die sliep nog als een baby.
Ik trok de tapes 1 voor een los en veegde zijn billen en kruis schoon met een paar doekjes. Toen trok ik de vieze luier onder hem vandaan en legde er weer een droge terug. Vieze luier in de bak en weer wat poeder over de billen en de luier kon weer dicht. Ik plakte de tapes extra strak want ik wist wat er zou komen. Daarna nog even gecontroleerd of het in de bij zijn beentjes ook allemaal goed zat.

‘Het leek mij leuk om hem meteen een pyjamaatje aan te doen, kun je daar ook even mee helpen?’’ “Met plezier’, zij Carla ,en samen met Carla deed ik Jay zin nieuwe pyjama aan. Een rode eendelige pyjama met ritssluiting in de rug. Eerst zijn benen en vervolgens zijn armen terwijl Carla Jay overeind hield, daarna trok ze de achterkant van de luier over zijn luier en deed de ritssluiting dicht. “ziet er lief uit zo’ zij Carla. “Zal ik hem in de wieg leggen?” Ja doe maar dan kan hij er aan wennen.” En Carla tilde Jay voorzichtig op en legde hem in zijn wieg. Ik legde nog een deken over hem en deed de rails omhoog zodat hij er niet uit zou rollen. Nou dan hebben wij wel wat lekkers verdient dacht ik zo, zullen we maar naar de keuken”. Vroeg ik aan Carla. En net toen we de kamer uitstapten hoorden we Jay een harde scheet laten. “Zul je altijd zien' zij Carla, als je je baby net een schone luier omdoet poept hij hem direct weer vol". En we lagen beide in een deuk.


In de keuken zette ik de ontvanger van de babymonitor aan, want ik wou het moment dat Jay wakker werd niet missen. Ik schonk wat drinken voor ons in en we gingen gezellig bij de tafel zitten praten. “Ik hoop dat ik hem zometeen nog onder controle kan houden” zij ik. “Ik verwacht namelijk wel dat hij zich op een gegeven moment verzet maar ik heb geen idee hoe dat zal gaan’. “Als je wil kan ik wel blijven, als een soort van achterwacht ofzo ’ stelde Carla voor. ‘Je bent natuurlijk wel iets sterker dan je broertje, maar ik kan hem gemakkelijk onder controle houden met een hand’ lachte Carla.” Voor het geval dat hij op die manier lastig wordt’. “Dat is een prima idee Carla’ zij ik . “Als hij straks stoer doet dan mag je hem meteen een pak billenkoek geven, dan weet hij wel wie de baas is”. We hoorden wat en keken naar de babymonitor. Jay lag wat in zijn slaap te mompelen, dan zou hij met een uurtje wel wakker worden.
We hadden al door dat Jay wakker zou worden, ik zou alvast naar zijn kamer gaan en Carla zou hier blijven. De stank was gelukkig al een beetje weg getrokken. Ik stond tegen de rails van de wieg geleund toen Jay zijn ogen open deed. “Lekker geslapen schatje? ”vroeg ik.’ Wat heb je met me gedaan?!”vroeg Jay boos. “Je was weer in slaap gevallen liefje dus heb ik je maar naar bed gebracht’ Jay leek niet te weten wat hij moest zeggen. “MM maar hoe kan dit zij boos en laat me eruit zij hij boos. ‘Hoe bedoel je hield ik me van de domme ”heb je ook een schone broek nodig?’
Toen had Jay het niet meer en begon te huilen. Ik deed de rails omlaag en sloeg mijn armen om Jay heen. Dit had ik niet verwacht, in ieder geval niet zo snel. Het was natuurlijk niet een leuke situatie voor hem en het kon zijn dat hij extra prikkelig was nu hij al een tijdje niet gerookt had enzo. Ik knuffelde en ‘ troostte’ hem.” Stil maar liefje ,‘zij ik ‘je zusje is hier nu om voor je te zorgen. Ik vroeg hem natuurlijk waarom hij huilde. Hierdoor ging hij natuurlijk alleen maar harder huilen. Ik bleef hem gewoon rustig door zijn haar strelen en liet hem een beetje uithuilen. Daarna herhaalde ik mijn vraag, Hij begon weer wat harder te snikken maar tussen door bracht hij ongeveer het volgende uit. Ik begrijp het niet , snik, wat heb je gedaan, snik, ik heb in mijn luier gepoept, snik, begrijp het niet, snik. En toen begon hij weer wat meer te huilen.
Ik liet hem opstaan en voelde bij zijn kruis en drukt zijn bij zijn kont de luier een beetje omhoog zodat de poep een beetje uitsmeerde. `Ja volgens mij heb je gelijk,´ zij ik vrolijk. `Ik weet dus al waarom je zo verdrietig bent. ´Nou kom maar mee dan maak ik dat in orde schatje´. En ik gaf hem nog een klopje op zijn luier.
Heel gedwee volgde Jay mij vervolgens naar de badkamer. Na 2 stappen besloot hij echter verder te kruipen. (foto3, van van de babymonitor) Natuurlijk om de poep zo min mogelijk uit te spreiden. Ik kon er wel om lachen, daar kroop ie dan met zijn vieze poepbroek. In de badkamer hielp ik hem uit zijn pyjama. ´Pfieuw wat een lucht zeg, je hebt zeker wel je best gedaan of niet liefje.´ lachte ik. Jay hoofd was donker rood en hij keek naar de grond. ´Kom maar onder de douche schat´ zij ik en leidde hem naar de cabine. Daar maakte ik zijn luier los, en probeerde het meeste er nog mee weg te wegen. Daarna rolde ik hem op en gooide ik het in de afvalbak. Ik zette de douche aan en wachtte tot het water op de juiste temperatuur was. Toen spoelde ik Jay schoon, waarna ik hem nog een keer grondig inzeepte met zwitsal zeep en daarna weer schoon waste. Ik had een washandje gepakt waarmee ik Jay aan het wassen was. Toen ik bij zijn piemeltje in de buurt kwam begon hij ineens weer te protesteren, maar met een harde blik en een harde klap op zijn kont was dat zo weer voorbij.
Na douchen droogte ik hem af en complimenteerde mijzelf met het werk. `Zo nu reuk je tenminste weer als een schone baby. Jay keek mij nu boos aan , en leek iets van zijn zelfvertrouwen terug te hebben. Ik moest nu snel handelen en nam Jay aan de arm terug naar zijn nieuwe kamer.
 

Bijlagen

Anotheraby

Nieuw lid
In zijn kamer aangekomen zij ik `ga maar op je commode liggen schatje dan zal ik je even aankleden. ´En ik gaf hem een zetje hem vooruit. Hij deed nog een stap, en toen zag ik dat hij zich spande. Hij zij boos,´ En dan ga je mij weer een luier aan doen, dacht het niet zus, ik ben geen baby´!. ´Doe toch niet zo moeilijk Jay, en je bent wel een baby dat heb je wel laten zien.´ Ga nu snel op die commode liggen of je krijgt eerst een pak voor de billen en dat is dan nog het minst van je zorgen.` zij ik geërgerd . Jay keek me toen 2 seconden lang aan. Het was duidelijk dat hij nadacht. Hij wist dat ik hem aan kon, maar hij zag mij hem geen pak slaag geven. Zoveel sterker was ik nu ook weer niet. Daarna begon een luidruchtig protest. `Maar dit is belachelijk wat je doet ! riep Jay.
Net toen hij zijn mond opendeed om weer wat te roepen kwam Carla binnen. ´Wat een kabaal, wat gebeurd hier allemaal´ begon ze. Jay schrok zich dood en sloeg zijn handen voor zijn kruis . `Hij doet zeker lastig ´stelde ze, en ze keek naar mij . Ik knikte en zonder te aarzelen pakte ze een arm van Jay en trok hem met haar mee richting het krukje in de hoek. Zij ging daar zitten en trok in een beweging Jay over haar schoot. Jay die liep moord en brand te schreeuwen en spartelde hevig tegen, maar het had voor hem helemaal geen nut. Carla verschoof Jay nog een klein stukje zodat zijn billen een beetje omhoog wezen, en daarna haalde zij uit. Toen was het eventjes stil, een soort van serene stilte tot de volgende klap volgde. Daarna begon jay weer te protesteren en te huilen als een klein kind.`Leg jij maar vast de kleertje even klaar ´ zij Carla. ´Dan kleed ik hem zo ook wel aan, als ik klaar met hem ben.
Dus zogezegd legde ik zijn kleren vast klaar . Ik twijfelde even maar uiteindelijk ging ik voor een witte romper met een soort van korte tuinbroek en natuurlijk een fopspeen. Die laatste was van mij. Maar hij was mij iets te klein en het zou een leuk effect hebben met een luier eronder . Daarna ging ik naar de keuken om van de rest van de show te genieten. De billenkoek ging nog een paar minuten door en daarna zag ik dat Carla Jay op schoot had genomen om te troosten. Ik hoorde haar uitleggen dat dit zou gebeuren wanneer je niet naar je grote zus luisterde. Toen Jay enigszins gekalmeerd was droeg zij hem naar de commode. Daar legde zij hem op het verschoon kleed en stopte de speen in zijn mond.` Hier sabbel daar maar even op liefje daar word je rustig van. Toen pakte ze Jay enkels met een hand beet en tilde die de lucht in zodat zijn kontje los kwam. Met haar ander hand vouwde zij de luier uit en plaatste die onder Jay. Ze liet hem een stukje zakken maar hield zijn enkels nog even omhoog zodat zij zijn billen nog even kon poederen. Daarna liet ze zijn benen weer zakken en strooide ze nog wat poeder over zijn piemel. Vervolgens vouwde ze de luier dicht en controleerde of alles goed zat. Toen liet ze hem even zitten zodat ze hem zijn romper aan kon doen. Daarna trok ze hem ook het tuinbroekje aan. Het zat net zoals ik had verwacht. Zijn luierkontje werd prima geaccentueerd. `Zo grote jongen , zonder te klagen´. Hoorde ik Carla zeggen . Ze tilde Jay vervolgens zo van de Commode af en zette hem op de grond. `Geef me je handje maar dan gaan we naar beneden`.
Beneden aangekomen vertelde ik Jay dat hij lief tv mocht gaan kijken en dat ik en Carla dan iets te eten voor ons zal gaan maken. Jay die werd nu maar al te graag alleen gelaten en die plofte op de bank neer , zette de TV aan. Daar zouden we nu even geen meer van hebben.
Daarna was het erg gezellig om samen met Carla te koken. Voor onszelf hadden we een preischotel gemaakt. Met kaas en lekker veel gehakt. Voor Jay hadden we een mix van aardappelen spinazie gemaakt, een lekker papje. Ik had er ook nog een beetje laxeermiddel doorheen gemixt, dat zou hem helpen te wennen aan zijn luiers. Als toetje had ik voor Jay al 2 flesjes naast de magnetron klaar gezet. Ondertussen dekten we de tafel voor ons en zetten we de hoge eetstoel voor Jay aan het hoofd. Toen het eten klaar was zette ik alles op tafel en ging Carla Jay halen. Ik deed het blad van de Jay stoel alvast aan de kant zodat hij er zo in kon.
Carla kwam met Jay in haar armen terug. Jay hoofd hing over haar schouder dus hij had zijn speciale stoel nog niet gezien. Carla zette Jay neer en ik zag de verbazing in zijn ogen, en ik klapte het blad op zijn plek.’ Zo kun je niet meer vallen .‘zij ik met een glimlach. “Is je luier nog droog Jay vroeg ik . Jay keek me boos aan en gaf geen antwoord. Hij leek te willen protesteren maar durfde blijkbaar niet. “Nou laat mij eens even kijken “en ik stak mijn hand in zijn broek om aan zijn luier te voelen.”Nou niet helemaal meer , maar je kunt nog wel even wachten tot na het eten voordat je een schone luier van me krijgt”zij ik met een lach. ‘Nou laten we maar gaan eten, kun je dat zelf of moet ik je voeren ? ‘Ik kan het best zelf.’ zij Jay saggerijnig . Is goed zij ik en ik liep naar het aanrecht om een slabbertje zijn prakje te pakken. Ik zette zijn bord voor hem neer. ‘Even stil zitten liefje’ zij ik en ik bond hem zij slabbetje om. ”Zo dan kun je lekker knoeien wat je wilt schatje”. Toen ging ik zelf zitten om ook te eten. Jay had blijkbaar wel trek want hij at alles op terwijl het best wel veel was. Hij was ook eerder klaar dan ons . ‘Zo jij wordt nog een grote jongen als je zo door eet ‘zij Carla toen hij klaar was. We lieten hem rustig wachten tot ook wij klaar waren met eten.
Na het eten hielp ik Jay uit de stoel en vertelde hem dat hij maar naar zijn kamer toe moest gaan met me zodat ik zijn luier kon verschonen. Toen hij voor me liep wachelde hij wat voor me uit. Hij zag er uit als een veel te grote peuter op deze manier. Wat was het lang gelden dat hij er zo lief uit zag, misschien moest ze Ma ook maar een foto geven, dan zou hij in luiers blijven tot hij het huis uitging. In zijn kamer aangekomen hield zij hem tegen. ‘Kom eens hier dan kan ik je broekje even uitdoen’ zij ik. Zonder protesteren kwam hij toen voor me staan zodat ik de riempjes van zijn tuinbroek los kon maken en hem zijn broek uit kon trekken. Zelfs met zijn romper was zijn luier een beetje gaan hangen, Jay was dus erg nat. “Jij wil vast graag een droge broek liefje, klim maar snel op de commode”. Jay deed met een rode kop wat hem gezegd werd en ging op de commode zitten. Ik duwde hem naar beneden zodat hij in de ‘verschoonpositie lag en maakte de knoopjes van zijn romper los zodat ik die een beetje omhoog kon schijnen. “Zo we zijn net op tijd jochie, ik denk niet dat je luier nog veel natter had gekund ‘riep ik overdreven.’ En ik trok de tapes los en trok de natte luier onder Jay vandaan, rolde die op en gooide hem bij het afval. Ik veegde zijn piemeltje en billetjes schoon, vervolgens duwde ik hem weer een droge onder de kont en poederde hem goed in zodat hij geen uitslag zou krijgen. Daarna plakte ik de tapes weer vast en controleerde of alles goed zat. Ik trok zijn rompertje weer naar beneden en drukte de knoopje vast. “kom er maar vanaf, dan kan ik je broek weer aandoen liefje'.
 

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Weer een top vervolg..
Dankjewel voor het snel posten :)
Ik kijk uit naar t verolg..
 

Anotheraby

Nieuw lid
Daarna nam ik Jay weer mee naar beneden. ‘Ga maar weer lief televisie kijken schatje, dan krijg je zo meteen nog je toetje”. Toen ik de keuken inkwam hoorde ik al een ping van de magnetron, Carla kon ook niet stil zitten. “Fles is al klaar of niet?’ Carla knikte. “Mooi zo zou jij hem willen voeren?’ Natuurlijk wou Carla dat en zij vertrok met de fles richting de huiskamer, ik volgde snel want ik wou dit zien natuurlijk.
Carla ging op de bank zitten. ‘’Zo kleintje kom jij maar eens even bij je tante Carla op schoot zitten.” Jay keek van Carla naar mij en zag dat hij van mij geen hulp kon verwachten dus liep hij maar naar Carla toe. Die pakte hem op en zette hem zo op haar schoot. Ze had een hand tussen zijn benen door onder zijn kontje zodat hij niet weg zou schuiven en legde zijn hoofd tegen haar borst. Daarna drukte zij de fles tussen Jay’s lippen. Die leek verbaast maar begon er wel aan te zuigen. “ Ja dat vind je wel lekker of niet mannetje,” zij Carla. Jay begon langzaam weer een rode kleur te krijgen , maar deed geen moeite om antwoord te geven. Hij bleef gewoon aan de fles liggen zuigen. Toen de bijna leeg was ging ik alvast naar de keuken om de volgende fles op te warmen. Toen ik terugliep naar de huiskamer hoorde ik Jay zacht huilen en Carla zij troostend: “Dat geeft toch niet schatje ,daarom draag je ook je luiertje.’ Aan Jay reactie scheen dat niet echt te helpen. “Wat is er aan de hand”? vroeg ik toen ik terug was. ‘Volgens mij is ie een beetje verdrietig omdat hij in zijn luier heeft geplast”. Verder is er niets aan de hand. ‘Nou geef hem deze maar daar voelt ie zich vast beter door , “ zij ik terwijl ik Carla de 2e fles gaf. Die stak zij meteen in Jay mond, die snikte eerst nog wat door maar begon niet veel later weer aan de speen te zuigen. Toen hij net 2 slokjes had genomen hoorden we ineens zijn maag borrelen. ‘Hebben we soms een beetje last van je buikje, ’vroeg Carla. “Ben je daarom zo verdrietig, dat begrijp ik wel hoor jochie’ Zijn maag bleef rommelen en even later begon Jay wat te friemelen. Maar veel bewegingsruimte kreeg hij van Carla echter niet. Even later was het zover , Jay liet een harde scheet en vervolgens poepte hij zijn luier weer vol. Hij begon met de fles nog tussen zijn lippen meteen weer te huilen . ‘Volgens mij heeft er iemand in zijn broek gepoept hier’zij Carla en vervolgens tegen Jay: Daar hoef je toch niet om te huilen ventje, daarom hebben we je een luier omgedaan’. Ze drukt Jay nog wat strakker tegen zich aan om hem te troosten. ‘Als je flesje straks op is dan krijg je weer een schone broek, hou nu maar op te huilen.’
Tegen de tijd dat Jay zijn flesje ophad stonk het behoorlijk in de woonkamer. Carla stond met Jay nog in de armen op. “Doe jij hem een schone luier om of zal ik dat ff doen “vroeg ze. “Doe jij maar als je wilt, en kun je dan meteen zijn pyjama aandoen?’ Carla knikte en verdween met Jay naar boven. Toen ze terug kwam liep Jay naast haar in zijn pyjama. “Zo wat een smeerboel had je broertje ervan gemaakt zeg , het kwam er nog niet uit zeg maar ’begon Carla.’ Maar hij ruikt nu gelukkig weer als een schone baby. ‘ Daarna hebben we de tv weer aangezet en na een uurtje stond ik op om wat drinken te pakken
Voor Carla had ik net als voor mijzelf een sinas ingeschonken en voor Jay maakte ik weer een flesje . Deze keer met ranja en weer een beetje laxeer en slaapmiddelen. Kom jij maar even bij mij zitten broertje’ zij ik toen ik terug kwam. Zelf ging ik op de bank zitten en toen Jay bij me kwam liet ik hem plaatsnemen op mijn schoot. Ik draaide hem nog een kwartslag zodat zijn benen op de bank lagen en zijn hoofd tegen mijn borst aan lag. ‘Hier liefje ‘zij ik toen ik de fles tussen zijn lippen drukte. “Drink jij dit flesje maar lekker leeg, gaan wij aan de sinas. Jay die dronk zijn flesje leeg terwijl we tv keken en begon toen hij het leeg had een beetje te wurmen. Ik zette het flesje aan de kant en drukte Jay wat harder tegen me aan om duidelijk te maken dat hij nog even op zijn plek moest blijven zitten.
Net na de eerste pauze van de film die op tv was voelde ik mijn schoot ineens warmer worden en ik realiseerde mij dat Jay in zijn luier aan het plassen was. ‘Zit jij hier nu gewoon in je luier te plassen ?!’vroeg ik . Ik keek naar Jay en zag toen pas dat hij alweer in slaap was gevallen.” Ach meneer slaapt al weer, wat een aso”. “Zou je hem in zij wieg willen leggen Carla, zou zonde zijn om hem wakker te maken’’.’ Natuurlijk meid ‘zij Carla en ze stond op en pakte Jay van mijn schoot af.’ Ik doe hem ook nog even een droge luier aan voor vannacht, dan hoef je daar later niet aan te denken’’ zij Carla terwijl ze wegliep. Ik stond op om voor ons nog wat drinken in te schenken, en bedacht dat ik even naar de babymonitor kon kijken hoever ze al waren. Toen ik de monitor aan drukte zag ik dat Jay alweer een schone luier om had gekregen en dat Carla hem nu zijn pyjamaatje weer aan het doen was. Daarna legde ze de nog steeds slapende Jay zachtjes in zijn wieg en trok de dekens over hem heen.
Daarna kwam Carla weer naar beneden en keken we de film verder af. Toen die voorbij was vroeg ik ’ Blijf je slapen of ga je liever naar je eigen bed Carla ?’ Carla die wou wel blijven slapen dus zij ik ,’Nou er zijn genoeg bedden over op het moment, kies er maar eentje uit zou ik zeggen, dan zie ik je morgen wel weer.’ En daarna ging ik ook naar boven om naar bed te gaan. Ik ging nog even bij Jay langs om te kijken of daar alles goed was. Nou die sliep nog als een baby.
De volgende ochtend werd ik vroeg wakker. Toen ik in de keuken kwam zag ik dat Carla ook al wakker was. Die zat al met een bak koffie voor de tv. ”Morgen Julia’ zij ze. ‘’Ik heb maar vast wat koffie gemaakt , en vast wat broodjes bij de bakker gehaald, ze staan op het aanrecht.’’ Dat was relaxt wakker worden. “Top Carla ‘ antwoorde ik ‘Let maar niet op mij ik moet nog even wakker worden. Ik schonk toen eerst een bakje koffie in en verdween toen richting badkamer voor een douche.
Toen ik weer wakker en fris was ging ik terug naar de woonkamer. Daar nam ik een paar broodjes en ging bij Carla zitten ontbijten. We maakten plannen voor vandaag, het leek ons wel leuk om te gaan shoppen , en besloten om vandaag met Jay op pad te gaan. We zouden naar een stadje in Duitsland, daar kon je vaak wel luiers kopen bij de supermarkt of een speciaalzaak. Wel een beetje uit de buurt maar dan was er ook een kleine kans dat Jay een bekende tegen zou komen.
Na het onbijt ging ik Jay wakker maken. Het stonk behoorlijk in zijn kamer dus deed ik eerst maar een raampje open. ‘’Wakker worden liefje ‘’’zij ik zachtjes terwijl ik hem zachtjes aan zijn schouder schudde. Jay werd langzaam wakker en vroeg hoe laat het was. ‘Dat maakt toch niet uit voor jou’’ antwoorde ik’’ Kom dan geef ik je je ontbijtje’’ Ik nam Jay mee de gang op en mee naar de keuken. ‘Maar Julia’’ begon hij ‘’Krijg ik eerst niet een schone luier om ?’’ Vroeg hij met zijn liefste stem. Ik keek hem streng aan en zij ’’Je vraagt veel te veel vandaag, eerst ontbijt zij ik toch, ik verschoon je daarna wel , anders weer ik het wel kan ik zo weer.’’ Ik duwde hem verder en vervolgde’ Het mag dan nog wel vroeg zijn, ik heb niet alle tijd vandaag.’’
In de keuken aangekomen zij Carla’’ Morgen kleine stinkerd’’ en ze tilde Jay onder zijn oksels op en zette hem in de hoge stoel. Met het blad op zijn plaats zette ik hem een grote bak met lekker zoete havermout pap voor hem neer. “ Hier schatje eet jij dit maar lekker zelf op ’’ zij ik terwijl ik hem zijn slabbetje om deed.
Jay at lekker zijn pap op en het leek hem wel te smaken. ‘’ Was het lekker liefje’ vroeg ik hem dan ook toen hij klaar was. Hij keek me echter alleen maar chagrijnig aan. “Wat heb jij een humeurtje vandaag meneertje, komt vast door die vieze luier, kom maar dan ga ik daar wat aan doen.’’ Zij ik terwijl ik hem uit zijn stoel hielp. Ik nam hem mee naar de badkamer. Daar hielp ik hen uit zijn pyjama en zette hem onder de douche. Ik trok hem de vieze luier van zijn kont en gaf hem opdracht zichzelf te wassen. Ik ging ondertussen wat kleren voor hem klaar leggen.

More next time 8)
 

Tom-dl

Superlid
Leuk verhaal, ga zo door. Als ik het goed begrijp verbeelden de eerste twee foto's het broertje (in het verhaal 18). De foto's lijken van een jonger iemand, als dat zo is lijkt me dat niet wenselijk. Mogelijk zijn de foto's van een 18plus jongen, weet die er dan van? Mag ik vragen dat goed na te gaan en anders die foto's te verwijderen? Vanwege de veiligheid van iedereen, jongeren en ouderen. Niet alleen hier maar overal ter wereld. Als de foto's jezelf weergeven Anotherbaby, laat dat dan even weten. Misschien zoek ik spijkers op laag water, maar we kunnen niet zorgvuldig genoeg zijn vind ik.
Tom
 

daiperke1

Superlid
wat een super verhaal , jammer da het niet echt gebeurd is . !1 mijn beoordeling op dastuk nu al is een 9.5 waard. doe zo voort .
 
Bovenaan