Builoft deel 1 (18-)

L

Linda

Guest
Bruiloft (afgelopen jaar en ik was toe 13 jaar)

Ah wou ik was gewoon uitgenodigd om mee te gaan naar Indonesië voor de trouwerij van de moeder van me beste vriendin. Me zus was echt jaloers maar me ouders vonden het maar wat te ver weg (vooral me moeder) gelukkig kwam Mieke (me beste vriendin) al jaren over de vloer. Voordat moeder een beslissing nam wou ze wel eerst met haar ouders praten over Indonesië en natuurlijk over mij bedplas probleem wat echt al maanden niet goed ging. Me zus noemde me thuis ook plaswekker want ik echt niet trok maar goed we waren ook al maanden bezig met de plaswekker en het hield het hele huis wakker en me moeder trek te dat echt slecht maar me zus ook die wou dat ik maar weer snel een luier aan kreeg zodat ze weer kon slapen (me zus en ik slapen op de zelfde kamer).

We hadden ook wel luiers in huis en deze droeg ik soms overdag als we ergens naar toe gingen. Zolang der geen wc in de buurt was, was het ook wel een probleem maar gelukkig waren het luierbroekjes en kon deze zelf verschonen. Op school had ik ze soms ook aan vooral bij uitstapje want het is beter voorkomen dan met een natte broek lopen en dat was al een keer eerder gebeurd en heb die lang moeten horen op school en vooral op de middelbare is dat echt niet cool. Echter thuis was de plaswekker niet een groot succes en ik gebruikte ook medicijnen maar dat hielp maar een dag of twee en volgens de huisarts was er dus iets mis met me blaas wat onderzocht moest worden in het ziekenhuis. Ik haat ziekenhuizen maar waar ik ook bang voor was dat er dus iets serieus mis met mij was.

Mieke en ik kwamen uit school en Mieke bleef die avond ook slapen me moeder maakt thee en vertelde wat we morgen allemaal gingen doen. We hadden best een druk programma want we moest naar het ziekenhuis voor mij onderzoek en naar de GGD voor een prikje voor Indonesië maar gelukkig gingen we ook shoppen en varen met de boot van me vader. Na de thee vroeg me moeder of we vandaag binnen bleven of nog naar buiten gingen maar dat wisten we nog niet omdat we nog wel huiswerk moesten maken. Me moeder vroeg wel of ik al een luier aan had en zij nee natuurlijk niet nou zo natuurlijk is dat niet en ik wil dan naar boven gaat en een luier aan doet want ik ben vanavond niet thuis. Stampvoetend ging naar boven en trok snel een luier aan. Beneden zij ik tegen me moeder dat het de laatste was en ze deed me jurk omhoog om te kijken of ik de luier aan had. Morgen halen we nieuwe maar zorg dat deze droog blijft want anders moet je vannacht de plaswekker aan. Mieke en ik dronken onze thee op en gingen huiswerk maken.

De volgende ochtend werden we wakker en vader had zich echt uit gesloofd met ontbijt en dat was echt super fijn. Mieke en ik waren wel een beetje zenuwachtig voor GGD en ik vooral voor me onderzoek. Gelukkig gingen we dat allemaal eerst doen en daarna de leuke dingen doen. Afgelopen nacht was alles gelukkig goed gegaan en was droog gebleven en kon ik deze luier aan houden tot aan het ziekenhuis. We kwamen aan bij het ziekenhuis en ik was echt een beetje van strek en zenuwachtig en had ook ik me luier geplast deze was ook echt nat geworden en toen ik uit de auto kwam druppelde het ook een beetje langs me benen. Ik schramde me rot. Me moeder werd niet boos omdat ze zag ik erg van streek was en ze zij kom wellicht heeft de doktor straks een wonder pil voor je en ze pakte een doekje en veegde de druppels weg van me benen. Half huilend ging ik het ziekenhuis binnen en na een dolhof van gangen en kamer kwamen we bij de wachtkamer en ik zag dat daar meer kinderen met hun ouders waren en een van de moeder had ook folder in der hand over bedplassen.

Eindelijk waren we aan de beurt en we gingen de kamer binnen en de doktor ging het onderzoek uit te leggen en het bleek dat het er gelukkig allemaal goed uit zag maar ze nog verder wouden onderzoeken en de doktor vroeg me van alles maar ik zei niet veel en me moeder legde alles uit en dat ik over twee weken op vakantie ging. De doktor zij dat we moesten stoppen met de plaswekker en vroeg of ik het erg vond om een luier te dragen tot dat het onderzoek is afgelopen. En ik begon meteen te huilen en vroeg of dat ook overdag moest. De doktor zei als je lang niet naar de wc kan is het denk wel het beste is en hij verteld dat er best veel kinderen van mij leeftijd nog met een luier rond te lopen en het zou maar tijdelijk zijn. De doktor wou nog wel even naar me buik kijken en moest op de me jurk uit doen en op de behandeltafel gaan liggen. Ik schramde me wel een beetje omdat ik een overvolle luier aan had. De doktor had het wel gezien en zij dat je wel een nieuwe kon gebruiken en hij voelde wat aan me buik en ik mocht me weer aankleden. Ja gezien de vakantie zal ik verwijs briefje maken voor de incontinentie afdeling daar kunnen jullie dan zo naar toe en kan Linda ook een schone luier krijgen.

Sip liep ik me moeder achterna en we gingen weer in de wachtkamer zitten. Als snel werden we geroepen en we liepen met de zuster mee naar een kamer waar we aan een bureau gingen zitten . De zuster was wel aardig en ze wist een hoop over luiers (echt ongelofelijk ze had denk ik een studie voor gedaan) Maar goed ze vroeg of veel of weinig plaste en wanneer. Ik moest op de behandel tafel gaan liggen en ze pakte twee soorten luiers uit de kast en ze begon
Van alles uit te leggen en ondertussen zag dat ik al een luier aan had en ze dat dus niet de eerst keer was. Me moeder zij dat ik wel vaker een luier aan had en vertelde over de tena slips die ik keer eerder had gehad. Snel zei ik dat ik gelukkig niet meer aan hoefde maar de zuster zei dat het denk ik nu ook het beste is als je die s nachts aan doet en bijvoorbeeld als je gaat vliegen of lang niet in de buurt bent van de wc. Ik had genoeg gehoor en klom snel weer van de tafel af maar al snel pakt me moeder me op en zette weer op de tafel. En de zuster moest lachen maar ik niet en de zuster maakte me luier los zei ik zal je even de nachtluier laten zien ze vroeg of ik als een spin even omhoog wou komen en ze vouwde de luier open en legde deze onder me neer en vroeg of ik weer naar beneden wou komen. Ze maakte de strips vast en zei dat in het beging wel even wennen is maar het is wel een hele goede luier. Ik moest gaan staan en ze legde uit hoe ik beste met de strips kon omgaan mocht ik naar de wc gaan. Daarna ging ik weer zitten en ze liet me een andere luier zien dat was wel een broekje en (een beetje een drynite) deze zou handig zijn voor overdag en ik vroeg of ik die nu al aan mocht en dat was gelukkig goed. Me moeder maakte de nachtluier los en ik trok snel een broekje aan wat gelukkig veel beter zat. Me moeder keek nog wat naar de slip en ze zij dat deze helemaal niet dik meer was maar ik vond die luier echt stom en ik hield al helemaal niet van die plastic buitenlaag.

Pfff nou kom maar op die met die prik en Mieke viel flauw toen ze zag dat ik de prik kreeg en ik zei dat het heel erg mee viel. Na de GGD gingen we lunchen en shoppen en ik kan wel wat plezier gebruiken want ik was best verdrietig. De middag was gelukkig heel leuk (Amsterdam) en einde van de middag zouden we gaan varen wat ook altijd erg gaaf was. Mieke vond het varen wel eng en we maakte er wat grapjes over. Op de boot kreeg ik me zwemvest aan en gelukkig deze keer had me vader een trainingbroek mee genomen zodat ik geen moeite had met de gespjes tussen me benen. Maar goed het zag er niet uit een paarse training broek met een geel vest en witte Brikenstock sandalen. Maar goed het drukte de pret niet en we voerde naar het restaurant om te gaan eten. Op de boot gingen Mieke en ik voorin zitten en bekeken al onze aankopen. Ik had echt een paar leuk jurkjes gekregen en Mieke had slipper en t-shurts gekocht (die wij echt heeeeeel duur vonden) maar goed ze waren ook wel erg mooi. Op het ei ging de boot maar wat heen en weer en Mieke was echt groen geworden en vroeg of ze ook een zwemvest aan mocht en dat mocht. Bij de haven van het restaurant deed ze hem weer uit en ik vroeg of ik dat ook mocht doen maar ik moest hem aan houden en vond dat echt stom. Bij het restaurant moest ik naar de wc en me moeder maakte me vest los en hoefde deze bij de tafel niet meer aan. Tijdens het eten verteld me vader over de keer dat ik hier in het water was gevallen en nog maar net gered was door iemand uit het restaurant en Mieke snapte nu waarom in nog een zwemvest aan moest en ze maakte een grapje dat het wel meest blije zwemvest was die ze had gezien. Na het eten gingen Mieke en ik wandelen en ijs scoren bij de keuken :O) En Mieke en ik kregen dat altijd voor elkaar we waren niets voor niets de knapste uit de klas.

Tijdens de wandeling vertelde ik over het bezoek aan het ziekenhuis en dat ik na Indonesië een paar dagen naar een plascentrum moest om mijn probleem verder te laten onderzoeken. Inzake Indonesië zij Mieke dat haar moeder er wel zorgvuldig mee om zou gaan en dat haar jongere broertje van 7 s nacht ook nog een luier droeg dus het was niet heel erg nieuw bij ons in het gezin. Verder hadden we echt veel zin in Indonesië en we hadden het er al de hele avond over en me zus was echt stinkend jaloers. Voor mij was het de eerst keer buiten europa en het bleek echt paradijs op aarde te zijn. De nieuwe vriend van der moeder kwam uit Indonesië en het resort waar we naar toe gingen was van hem en wij hadden een hut naast hun en wel aan het strand. Ik had eerder foto’s gezien en het was ook wel de meest luxe hut die ik in me leven had gezien met echt een onwijs mooi uitzicht. (ik kon echt niet wachten)

Het was ondertussen echt laat geworden en me vader had ons eindelijk gevonden en was echt heel boos geworden. Snel liepen we naar het restaurant en ik merkte dat ik een natte broek had. Me moeder maakte me zwemvest los ik moest naar de wc en toe ik terug kwam vreesde ik dat ik een luier aan moest maar die had ze gelukkig niet bij der en ik ging snel in de boot zitten en we voerde weer terug naar het kantoor van me vader. Tijdens de vaart kregen we echt een enorme preek dat we zo lang weg waren gebleven. En de zweer was een stuk minder leuk als de heen reis. Op kantoor trok ik een jurk aan die ik eerder die dag had gekocht omdat me trainingsbroek wel nat was geworden en ging snel in de auto zitten maar me moeder kwam naar me toe en hij dat ik even mee naar binnen moest en ze pakte een luier die ze eerder die dag in het ziekenhuis had gekregen. Al huilde zij ik dat echt niet nodig was maar ze pakte me bij me oren en ik moest naar binnen. Binnen zij ze dat ik nu al twee keer een natte broek had gehad en de doktor zei dat maar even het beste is, ik werkt absoluut niet mee en me moeder had het gehad en trok me ben omhoog en vouwde de luier open ter wel ze me benen omhoog hield. Ik voelde de luier onder me billen komen en ze duwde me benen uit elkaar en maakt de luier vast. En ze zei als je zo moeilijk blijft doen is het denk maar het beste als je niet naar Indonesië gaat. Me moeder was klaar met haar preek en de luier en ik ging staan. De luier was echt groot en dik tussen me benen en bij elke stap voelde ik en hoorde ik de luier.

Gelukkig had ik nog een jurk aan en ging snel in de auto zitten waar ik zachtjes verder huilde.
Op de boot naar Texel gingen Mieke en ik de auto uit en we gingen snel naar beneden waar het rustig was en Mieke vroeg waarom ik zo verdrietig was en liet haar de luier zien en ze snapte waarom. Beneden bij de veerpond kon je zitten en daar waren altijd meer de Texelaars te vinden en tot overmaat van ramp kwamen we er 3 klasgenoten tegen en ging staan en bleef de hele reis staan en hoopte dat ze niets zouden merken dat ik een luier aanhad. Gelukkig hadden ze niet door en we reden daarna snel naar huis en onderweg zette ze Mieke thuis af.

Gelukkig was het weekend en ik mocht uitslapen, in bed bekeek ik me luier verder voor het eerst goed en onder vond dat deze echt groot. De luier kwam tot aan me navel en tussen me benen plakte de luier enorm tegen me benen omdat deze zo dik was. Ik moet zeggen dat ie na een nacht aan gehad te hebben dat ie wel iets beter zat. Maar ik ging naar de wc en je kon duidelijk zien door me nachtjapon dat ik een luier aanhad. En bij elke stap hoorde je de luier en ik voelde bij elke stap de luier om me heen. Ik had echt een hard hoofd over de aankomende weken. Me zus echter was wel blij dat ik weer een luier aanmoest want dan kon zij weer goed slapen. Maar ik vond het echt niets en praten mezelf in dat het alleen voor de nacht was.

Twee weken later en ik vertok naar Indonesië het was zo spannend ik had nog nooit gevlogen en vond het maar wat eng. Mijn bedplassen was gelukkig wat afgenomen en had al een week niet meer die stomme luier aan maar voor de vlucht moest dat wel maar ik had me daar wel een beetje op voorbereid. Die avond daarvoor sliep ik bij Mieke en vond dat wel een beetje eng omdat ik eigenlijk nooit buiten de deur sliep maar goed als ik met hun op vakantie zou gaan moest dat er toch een keer van komen. Me moeder had gelukkig weer luier broekjes gekocht om ongelukje te verkomen overdag. Bij Mieke moesten we vroeg naar bed en ik had alvast wel een luierbroekje aan gedaan. Maar toen Jeroen (het broertje van Mieke) een luier aankreeg op de bank zag ik dat er ook een nachtluier van mij bij lag en dat maakte me wel een beetje zorgen. Zoals verwacht moest ik ook gaan liggen en ze trok me luierbroekje uit en kreeg een nachtluier aan. Ik zij dat ik thuis eigenlijk ook altijd een broekje droeg maar ze zij we zullen zien hoe het loop maar voor nu krijg je deze aan. Ik vond dat wel moeilijk en de luier was echt goed te zien door me nachtjapon en gezien we echt nog niet moe waren gingen we naar de tv kamer om een film te kijken waar de broer ze vriend het op merkten dat ik nog een luier aan had en vond dat maar al te grappig. Mieke zij der gelukkig wat van en na de film ben ik z.s.m. naar bed gegaan.

De volgende ochtend werd ik wakker en me luier was echt nog veel dikker geworden (stom ik had ook naar de wc moeten gaan voor het slapen gaan) en was vergeten hoe dat voelde met deze luier. Hij was echt hard van de voorkant en lopen met de luier was echt moeilijk geworden. Ik deed hem snel uit en ging douchen en toen ik klaar was kwam de moeder van Mieke al binnen met een luier en ik snapte dat ik een luier aan moest voor de reis. Mieke zou ook een jurk dragen en ik ook maar gezien het wat kouder was kreeg ik ook een mayo aan en ze verteld dat ik een trainingbroek en twee luiers in me rugtas moest doen voor de reis. Ik liep de badkamer uit en kwam die vriend van Mieke ze broer tegen en hij moest lachen en want het was nu wel heel duidelijk dat ik een luier aan had. Snel ging ik de slaapkamer in trok me jurk aan. Hij was echt vervelend en hij heten bram.

Mieke was ondertussen ook klaar en we vertrokken. Mieke en ik reden mee met haar vader mee die had echt een ongelofelijk gave auto had, ik geloof de duurste van het eiland en vond het echt cool om daar een keer in te zitten. De rest ging mee met een busje van de oom van Mieke en na de pond gaaf hij flink gas en al snel was het busje van der oom negens meer te bekennen en waren als eerst op Schiphol. We waren echt met een behoorlijke groep en voelde me wel wat onprettig dat ik een luier aan moest. Maar ook het vliegen vind ik erg eng en na het eten had ik ook een natte broek en gaf dit aan bij de moeder van Mieke en ze zij dat we daar bij de gate even naar zouden kijken. Bij de gate was echt druk maar gelukkig vonden we een wc waar ik en Jeroen nog naar de wc konden en het niet zo druk was. Jeroen was apen trots dat hij geen natte broek had maar hij moest daarna gewoon weer een luier aan. Ik wou graag me training broek aan maar ik had geen T-shirt meegenomen maar de moeder (Roos) van Mieke gaf me een shirt van Mieke en ik was op de luier helemaal blij en klaar voor de vlucht. Toen ik bij de gate kwam zag ik dat Mieke een speen in haar mond had en ze zij dat iedereen wel zo zijn geheimpjes had. Ik vond het echt schattig staan en hij was van buiten helemaal plaat maar er stond echt een leuk beertje op. Mieke zij ook dat ze die zelf ook daarom had uitgezocht en zij dat er ook een kettinkje bij zat met een het zelfde beertje om te bevestigen aan haar shirt maar dat snapt ik niet. In het vliegtuig zaten Mieke en ik naast elkaar nou in het midden en wij hadden een extra zitplaats tussen ons inzitten en Mieke zij meteen dat erg relax was met zo lange reis. Mieke had haar jurk en schoenen uit gedaan en ik trok ook me sandalen uit en maakte het me makkelijk. Voordat we vertrokken kwam Roos nog even langs om te vragen of we er klaar voor waren en ik zij dat ik het wel eng vond maar we waren wel klaar voor de reis. Roos maakte de speen van Mieke vast aan een kettinkje en bevestigde deze aan haar shirt en nu snapte ik wat ze bedoelde. Wat lief zij ik nog maar Mieke zij wel dat dit onder ons moest blijven. Maar het beertje wat op der speen zat was de zelfde soort maar dan als kleine knuffel maar dan op haar shirt.
 

Night

when you can't find the sunshine be the sunshine
Goed gedaan hoor Linda, 't zijn echt mooie en goede verhalen!;) kijk uit naar een vervolg! ga zo door!

groet,

Night
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
hee,

Netjes verhaal hoor!:D, is een flinke lap tekst, meer dan ik normaal van jou verwacht had:p
Maar echt prachtig! gedetailleerd, goed door te lezen, fijne schrijfwijze. Gewoon helemaal top!
Wacht met smart op meer!:D

groetjes,
Jonathan dance
 

diaper ed

Gewaardeerd Lid
leuk is mischien niet het goede woord

maar een goed verhaal is het wel
ik zo zou zeggen
keep it coming

offtopic
dat nummer luister ik nu ook
keepit coming - d-block & s-te-fan
 
L

Linda

Guest
Veel geslapen hadden we niet het was eigenlijk pas avond toen we aankwamen (9 uur later) en volgens Mieke zou de dag dan pas begingen maar we hadden wel heeeel veel lol gehad en 6 films gezien. In het vliegtuig werd wel meteen rekening gehouden met het tijdverschil en na het opstijgen kregen we heerlijk “avond” eten maar goed het was eigenlijk pas middag en daarna werd er dus een soort verwacht dat we gingen slapen maar goed dat lukt ons dus niet ter wel Roos dat eigenlijk wel wou maar goed. Verder was het wel vervelend dat ik een luier aan moest en dat ding zat ook echt niet lekker en was zou goed te zien en ja met al die mensen die ik niet kende vond ik dat wel vervelend. Ik heb het gelukkig wel bijna helemaal droog gehouden maar Roos was niet happy met al mijn natte luiers zeker omdat Jeroen blijkbaar nergens last van had. Tijdens de reis ben ik wel naar de wc gegaan maar aan het einde van de reis voelde ik wel dat ie weer erg nat was. Mieke zij dat ik toch wel heel veel een natte broek had en had daar had ik wel een beetje moeite mee maar goed ze was wel echt me beste vriendin. Roos vroeg aan het einde van de reis of ze even naar de luier kon kijken en ik schramde me beetje omdat ie dus weer vol zat. Nou goed als we zo uitstappen krijg je een nieuwe aan. Ik zei dat het dan toch niet hoefde omdat de reis over zou zijn maar ze wees er op dat ik paar natte luiers heb gehad en je heb niet geslapen dus straks krijg je echt weer een luier aan. Snel wende ik me weer tot de film en Roos vroeg verder nog aan Mieke waar der speen was maar die was ze weer kwijt, nu snapte ik dat ze er nog een kettinkje bij had maar we vonden hem onder de stoel en Mieke moest die inleveren bij Roos.

Eindelijk konden we het vliegtuig uit en Roos vroeg om dichtbij haar te blijven en dat deed ik netje. Jeroen moest wel snel naar de wc en ik geloof ook meer mensen. Bij de eerst mogelijkheid kreeg Jeroen zijn luier uit en ging naar de wc. Afwachting stond ik bij Roos te wachten en ze zij nou ik denk dat jij dat niet meer hoeft of wel? En ik knikte van nee nou ga maar even liggen dan krijg je een nieuwe luier aan. Ik schramde echt enorm wat de rest stond wel een beetje te wachten en de mensen die het niet wisten dat ik een luier aan had zouden dat nu wel ervaren. Ik begon te huilen maar Roos zei kom we moeten het maar even snel doen en wees naar een bankje wat verder op. Snel ging ik liggen maar ik moest eerst me trainingsbroek en sandalen uit doen en ging weer liggen. Ik denk dat je beste weer je jurk kan aan doen want het is echt warm en je luier is dan ook niet zo zichtbaar. Ik lag weer en wachtte tot ze de luier kon vinden en ze maakte mijn oude luier los en zij jetje die is ook echt nat. Ze hield me benen omhoog en het was fijn om die nattigheid zo niet meer te voelen. Snel schroef ze de nieuwe luier onder me billen en maakte de luier vast. Ik ging staan en snel schroef ze me jurk over me heen. Ik zag dat echt de hele familie het had gezien ik schramde me echt enorm.

Buiten het vliegveld viel me mond open want we waren echt in paradijs beland. Wat familie leden maakte nog wel wat grapjes over Mieke (der speen) en mijn luier maar de vader van Mieke had een hele doos met andere grappen over hun en maakte daar snel korte metten mee (dat was echt tof van hem) We reden met een busje naar de haven en zouden met de boot naar het eiland en geloof me dat was de mooiste bood rit ever. De water was groen blauw 30 graden en dat voelde niet te warm, een uitzicht over de kusten wat je alleen ziet op TV. Het was zo mooi. Mieke had daarin tegen geen zin boten en was misselijk geworden wat wel een beetje zielig was. Bij het resort gingen we meteen kijken waar we sliepen en zooooo dat was echt gaaf en hadden onze eigen huisje met alles er op en der aan. Mieke en ik zouden wel een bed delen maar dat hadden we eerder gedaan. Maar echt een dik tv scherm en badkamer waar ze verse bloemen waren neergezet en ons terras eindigde aan het strand. Iedereen was natuurlijk zijn huisje gaan bekijken en na twee uur kwam Roos binnen en gezien ik en Mieke wel erg moe waren hadden we wat geslapen op dat enorm bed. Maar Roos zei kom meiden als jullie nu gaan slapen komen jullie nooit van het tijdverschil af. Mieke was erg moe en wou niet uit bed komen. Maar ik was wel weer wakker en wou alles zien. Roos vroeg hoe het was met de luier en deze was gelukkig droog en ze zei nog kom ga even liggen dan kan ie af. In het huis was ook een grote hoek met kussen aan het raam (naast onze grote zithoek :O) Roos zij kijk daar kan je goed liggen en ik zal de luiers daaronder neerleggen. Ze deed me luier uit en ik vroeg of ik nu weer een luier aan moest ze zij nee je badpak en naar het strand zou ik zo zeggen. Mieke was ook uit bed gekomen maar had der minder zin in dan ik. Uiteindelijk begaven we ons aan het strand en Mieke knapte iets op en ging met haar een stadje bezichtigen in de buurt.

Na die middag waren Mieke en ik echt kapot en we moest nog gaan eten (avond eten dat was de tweede keer die dag :O) We waren nog net op tijd en we reden naar het restaurant in de heuvels wat echt een heel mooi uitzicht had. Ik was verder alleen helemaal vergeten om te kleden en Mieke lag al weer te slapen bij het eten. Ik zelf was ook echt moe en Roos vroeg of ik even mee naar de wc kon komen en ik zag dat ze een nachtluier mee nam. En na het wc bezoek kreeg ik weer een luier en ik moet zeggen dat ik ook echt moe zo was en dat deze onder badpak zo zichtbaar was vond dat op dat moment niet zo heel erg en viel ook in slaap aan tafel. Halverwege de nacht werd ik wakker en Mieke was echt ziek geworden en ze huilde in de badkamer. Snel maakte ik Roos wakker en ging Mieke trosten, gelukkig was er snel een doktor bij gelukkig was het niet ernstig maar ik was er wel van geschrokken en ik had Mieke nooit horen huilen maar in de badkamer dacht ik dacht dat ze dood ging. Maar ze had echt enorme krampen gehad en zou ik verkeerd hebben gegeten. Na een paar uur ging het gelukkig weer wat betere maar ze moest wel een paar dagen rust nemen en Roos besloot dat ze maar beter ook even een luier aan moest. Mieke was verder echt een net meisje wat altijd goed naar haar moeder luisterden maakte daar geen probleem van.

Hoewel het midden in de nacht was, was ik weer klaar wakker en Mieke ook wel een beetje maar ze had het echt niet lekker. Ik dacht haar een beetje te opvrolijken met een filmpje en maakte wat thee maar deze kwam der meteen weer uit. Uiteindelijk vielen we gelukkig in slaap. De volgende dag was Roos al vroeg aanwezig want ze maakte zich natuurlijk erg zorgen over haar dochter. De vriend van Roos (der aankomende man) was ook meegekomen en had gezorgd dat we van alles werden voorzien. Roos verteld dat iedereen vandaag wel weg ging om kleding uit te zoeken voor de bruiloft en zij ging dat uitstellen. Maar haar vriend zij dat we in goede handen waren en dat was echt niet nodig. En voor de dames laten we gewoon de kleermaker later naar het resort komen. Mieke zag er echt niet goed uit en zelf bij het woord kleren werd ze niet blijer. Ik zij dat we vandaag wel binnen zouden blijven en dat ik alles zou doen om voor haar der te zorgen en op te vrolijken. Roos vond dat echt heel lief van me. Roos der vriend kreeg een hele lijst voor als dingen zou mis gaan en ze ging nog even naast Mieke zitten maar Mieke was niet blij dat ze weg ging en begon te huilen (het was wel een beetje een moeder kindje hoor). Roos had ook ondertussen gezien dat ze haar luier had gebruik en daar was denk ik waar Mieke een beetje van slag van. Ik plas nog wel in een luier maar zij had iets anders gedaan en Roos verschoonde haar. Ik zelf had al me luier uit gedaan en ik hoefde geen luier aan omdat ik de hele dag naast een wc was. Op het terras vroeg ik aan de vriend van Roos dat ik nu gewoon het wel besproken ontbijt zou missen maar hij belde meteen de kok, echt heel cool! En hij kwam me bestelling opnemen. Ondanks dat Mieke zo ziek was had ik wel een hele fijn ontbijt op het terras en het uitzicht was echt zo mooi over het strand. De vriend van Roos en de kok kwam maar al te veel langs en ik kreeg zelf een laptop te leen om wat te internette. Gelukkig ging het halverwege de dag al weer wat beter met Mieke en ze kwam op het terras zitten. Het was de eerste keer dat ik mij luier bij iemand anders aan zag en oef hij was ook wel erg aanwezig. Mieke zij ook dat ze wel snapte hoe ik me voelde en dat de luier verre van comfortabel zat. Ik moest wel lachen en omdat Mieke altijd de juist combi aan had met kleding zei ik dat het weer fantastisch paste, der beertje en der speen waren paars net zoals haar nachtjapon en de kleur lila in de tena luier kwam teug in haar shirt. Ze ja das een gave he maak niet uit hoe beroerd ik me voel mijn kleuren komen altijd goed :O)
 

Night

when you can't find the sunshine be the sunshine
't is echt weer een hele belevenis! maar echt weer een goed vervolg! k vind het echt leuk om te lezen.. maar misschien moet je wel even denken aan de lappen tekst.. maak er wat kleinere stukken van, zodat het wat beter weg leest.. maar verder is het echt een goed verhaal! ;) ga zo door!

groet,

Night
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
Night zei:
't is echt weer een hele belevenis! maar echt weer een goed vervolg! k vind het echt leuk om te lezen.. maar misschien moet je wel even denken aan de lappen tekst.. maak er wat kleinere stukken van, zodat het wat beter weg leest.. maar verder is het echt een goed verhaal! ;) ga zo door!

groet,

Night
hee linda:D,

Weer een prachtig vervolg!:D En houd voor mij de teksten maar lekker lang hoor, dan heb je wat meer om te lezen, en dan heb je minder snel het gevoel dat het weer snel ophoud, en je weer op een vervolg moet wachten:p
Maar ga echt zo door hoor!:D, je doet het prima! !1

groetjes,
Jonathan dance
 

12345

Gewaardeerd Lid
ik vind die 18- verhalen wel leuk, pas wel even op met de namen die je gebruikt, ik weet niet of je de mensen andere namen geeft dan in het echt, maar ik zou het wel doen :)
en hou ze maar lekker lang hoor :)
 

Night

when you can't find the sunshine be the sunshine
Jonathan44 zei:
Night zei:
't is echt weer een hele belevenis! maar echt weer een goed vervolg! k vind het echt leuk om te lezen.. maar misschien moet je wel even denken aan de lappen tekst.. maak er wat kleinere stukken van, zodat het wat beter weg leest.. maar verder is het echt een goed verhaal! ;) ga zo door!

groet,

Night
hee linda:D,

Weer een prachtig vervolg!:D En houd voor mij de teksten maar lekker lang hoor, dan heb je wat meer om te lezen, en dan heb je minder snel het gevoel dat het weer snel ophoud, en je weer op een vervolg moet wachten:p
Maar ga echt zo door hoor!:D, je doet het prima! !1

groetjes,
Jonathan dance



Ik bedoel niet dat het hele verhaal korter moet, maar dat er meerdere alinea's mogen komen, dit leest wat makkelijker en maakt het zeker niet kleiner! ;)

groet,

Night
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
Winfield Katelijne deel I ( 18- ML LG DL WL BL NL ) K 88
Similar threads


















































Bovenaan