burn out

dark oebn

Beginneling
hallo ik dantra ik ben 21 en ik ben niet heel goed in speling.
want ik heb namlijk dyslexie dus ik hoop dat het lees baar is.
maar dat is genoeg over mijn dit verhaal heet burn out.
het gaat over een groep jongere maar wat er gaat geburen kom je van zelf wel achter.


Hoofdstuk 1: een nieuw begin

Rosa is onderweg naar haar nieuwe huis in een nieuwe stad.
Ze moet weer opnieuw beginnen. Ze moet haar oude leven achterlaten.
Haar vader is overgeplaatst naar een andere vestiging van de bank.
Daar moet hij nachtdiensten draaien.
Rosa denkt even na en valt daarna in slaap met het nieuwe leven voor zich.
Ze wordt wakker gemaakt door haar vader. Ze zijn bij een tankstation.
Haar vader vraagt of ze al verschoning nodig heeft. Ze gaat met haar hand
tussen haar benen en voelt dat ze best nat is.
Ze stapt uit, pakt haar tas en loopt naar de wc.
De wc-juf kijkt naar haar: een lang 20-jarig meisje met lang zwart haar
en in zwarte kleding.
De wc juf vraagt aan Rosa wat ze nodig heeft. Rosa doet haar t shirt omhoog.
Ze geeft de sleutel van de invaliden-wc en Rosa loopt door.
Ze doet haar broek naar beneden en ziet een natte plek in haar onderbroek.
De luier heeft dus al een beetje gelekt, denkt ze. Geen probleem. Ze doet de luier af en gooit hem weg.
Vervolgens maakt ze zich schoon met twee doekjes en doet daarna een nieuwe luier om.
Op haar weg terug naar de auto loopt ze langs het winkeltje en haalt 2 bliken Monster Energy en een zakje snoep.
Haar vader zegt: "Kon je het weer niet laten?" "Het is mijn leven, oke?" Ze rijden weer verder. Ze steekt een peuk op en denkt aan haar oude leven, het leven waar ze niet meer naar terug kan. Ze zinkt weg in haar gedachten.
"Rosa, Rosa", roept haar vader. Ze kijkt op en om zich heen.
"Wil je effe een shaggie draaien voor me?" Rosa draait er twee; één voor haar vader en één voor zichzelf.
Ze kijkt op de klok: 2:05. Wow, het is al nacht! Ze steekt de 2 shaggies aan en geeft er één aan haar vader.
"Dank je schat", zegt haar vader.
Ze voelt tussen haar benen en voelt dat de luier het niet lang meer gaat volhouden. Ze vraagt aan haar vader of hij even kan stoppen
zodat ze zich kan verschonen. Haar vader zet de auto stil. Ze stapt uit en voelt dat ze behoorlijk nat is.
Ze verschoont zich snel, gaat weer zitten, steekt een peuk op en ze rijden verder.
Haar vader zegt: "Hier, voor je nieuwe abonnement." Ze opent het cadeau en ziet een iPhone X. Ze geeft een knuffel aan haar vader en doet hem aan.
Ze stelt hem in en legt hem aan de oplader. Ze pakt haar switch en speelt even tot hij leeg is. Inmiddels heeft ze honger.
Ze ziet een Mac en vraagt aan haar vader of hij daar wil stoppen. Hij parkeert de auto en zij stapt uit,
pakt een luier uit haar tas en verschoont zich snel voor het eten.
Ze gooit de 2 luiers weg bij de Mac en gaat naar binnnen. Ze bestelt drie Big Macs en een patatje met.
Terwijl ze aan het wachen is voelt ze een steek in haar buik maar ze heeft te veel honger om erover na te denken.
'Nummer 44' ziet ze staan op het scherm. Ze loopt naar de balie en haalt het dienblad. Ze gaat zitten aan een tafel en begint met eten.
Na he t eten loopt ze weer naar de auto waar haar vader ligt te slapen. Ze pakt haar oude mobiel en doet hem aan: '7 oproepen gemist van Danny'.
Ze schrikt en doet hem uit. Ze gooit de telefoon weg. 'Tot nooit meer', denkt ze.
Ze maakt haar vader wakker en zegt: "Ik ben klaar. Zullen we weer gaan rijden? Het is nog een klein stukje."
Ze rijden verder en komen aan bij het nieuwe huis. Het is de eerste keer dat ze hier is.
Ze kijkt naar het huis en het is best groot. Ze stapt binnen en kijkt om zich heen.
Het is 3 uur 's nachts. Haar vader laat haar haar kamer zien. Het is groot. Er staat een tv met X-box One, een tweepersoons waterbed
en een hele grote kledingkast. Ze doet haar kleding uit, doet een schone luier om en gaat in bed liggen. Ze denkt aan morgen, de eerste dag in haar nieuwe leven.
Ze valt met die gedachte in slaap.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi begin, ondanks de spelfouten.
Misschien een idee om iemand in je omgeving te vragen.
Om samen de fouten er uit te halen.
Ik wilje via pb ook wel helpen.
Succes met deel 2
 

nina15000

Superlid
Je kunt het ook in word laten nakijken die laat je foute zien die je gemaakt hebt
Maar wel een leuke begin
 

dark oebn

Beginneling
hoofdstuk 2 is onderweg maar heb effe tijd nodig om er op te komen ik wil hier echt een goed verhaal van maken en dat kost tijd zaterdag of zondag hoop ik deel 2 online te hebben
 

dark oebn

Beginneling
hoi ik ben al een tijdje bezig en weet nu waar ik heen wil ik vraag aan jullie of er nog dingen
waar van jullie zegen dat wil ik dat er in komt dan hou ik er rekenig mee
 

dark oebn

Beginneling
H 2 de eerst dag van een nieuw leven



Rosa werd wakker in haar bed. Ze wreef de slaap uit haar ogen een keek om haar heen.

Ze zag een kast een hele grootte kast ze wist dat haar spullen al eerder waren aan gekomen.

Ze deed haar natte luier af en ging douchen na het douchen liep ze naar haar kamer en deed de kast open en zag al haar spullen ze zag haar luiers liggen ze pakte er een en deed hem om en zocht haar kleding uit ze koos voor een zwarte broek met haar doods kop T-shirt en haar zwarte jack.

Haar vader riep Rosa ben je al wakker?

Ja pap ben al wakker hoe zo?

Ik ga naar de buren om ze gedag te zeggen ga je mee?

Roza dacht effe na en zij ja

Ze kwam de trap af en ze loopt met haar vader naar de buren.

De deur ging open en er staat een mooi blond meisje niet ouder dan 22.

Hoi ik ben Lisa en gaf Rosa een hand. Ik ben Rosa.

Rosa zag dat Lisa haar kont dikker is dan zou horen met haar figuur maar ze gaaf er geen aandacht aan.

Ik zit boven wil jij ook mee zij? Lisa. Ja linkt goed zij Rosa ze geeft de moeder van Lisa een hand en stelt zich voor en loopt mee met Lisa naar boven.

Ze komen boven aan en de deur gaat open en ze ziet 2 jongens zitten achter een Xbox One ze waren bezig met calll of duty zombies ze keken effe naar rosa en zette de game op pauze en stelde zich voor als Daniel en Rick. Daniel is en lange jonge niet ouder dan 24 en ook i n het zwart gekleed.

Rick is een kopje kleiner maar ik schat hem niet ouder dan 21.

Rosa praat effe met ze tot Rick vraagt of ze mee wilt doen ze zegt ja en krijgt een Controller en ze spellen met zen 4 en tot dat het avond is ze ziet dat Lisa een peuk op steekt en doet hetzelfde.

Rook jij ook vraagt Lisa? Ja zegt Rosa. Rosa ziet dat Lisa hen een weer beweegt en vervolgens op staat en heel gespannen uit haar ogen kijkt en liep de deur uit.

Waar gaat zij heen vraagt Rosa aan Rick.

Waarschijnlijk verschonen.

Hoe zo dat zij Roza begrip vol.

Liza heeft geen controle over haar blaas en darmen dus daarom moet ze luiers dragen.

Oki zegt Roza

Roza staat op en gaat naar buiten en hoort de plak strips van een luier los gaan en gescheld.

Ze loopt naar het geluid en voelt aan de deur en hij is open ze kijkt naar binnen en ziet Liza staan met een luier tussen haar bennen en haar heel bang aan kijken.

Je hoeft niet bang te zijn zegt Rosa.

Waarom dan niet zegt Liza

Rosa drukt haar broek naar beneden en Lisa zag haar luier. Liza haar blik veranderde van ban naar verbaast jij ook zij ze ja ik ook zij Roza ik heb het al mijn leven lang ze verschonen me kaar en gaan weer naar de jongens het word laat en de jongens zijn al naar huis gegaan Rosa en Lisa zij nog aan het praten tot Rosa woord gebeld door haar vader of ze naar huis komt het is tijd om naar bed te gaan morgen moet ze weer naar school haar nieuwe school maar ze gaat naar huis ze voelt voor dat ze de deur uit stapt een krap in haar buik ze zegt gedag tegen Lisa en haar moeder gedag en gaat naar huis onder weg word de kramp erger en erger ze staat effe stil en zonder een waar schouwing schiet haar luier vol heel dunne poep zo vol dat het haar luier uit komt en haar broek in gaat ze loopt door naar huis zonder iets te zeggen gaat ze naar boven en douchen vervolgens klopt haar vader op de deur en komt binnen hij ziet haar luier en zegt fout gemaakt ja diarree zij Rosa.

Maakt niet uit zij haar vader vast spanning voor morgen ze doet een nieuwe luier om en een plastic broek voor de zekerheid ze gaat liggen morgen voor het eerst naar school en valt in slaap
 

dark oebn

Beginneling
h3 eerste keer naar school
rosa word wakker en staat op ze voelt aan haar luier en hij is goed nat ze pakt een schoone
luier en loopt naar de badkamer en verschoond zich en doet haar kleding aan.
ze paakt haar tas in met 4 extra luiers en haar boeken en ze loopt naar beneden.
hoi pap ze geeft haar vader een kus en pakt haar brood en geld en stapt in de auto en rijd naar
school ze parkeerd de auto en ze ziet lisa loopen en ze rent naar haar toe hey lisa.
hey rosa hoe is het?
goed met jou
goed
ze gaan naar hun lessen en de dag is zo voor bij kom je vanavond gamen vraagt rosa
ja lijkt me leuk.
ze gaan naar huis
ze komt thuis en ziet dat haar vedar thuis is ze stapt naar binnen en geeft haar vader een knufel
ik ben er weer mooi hoe was het op school
gebrukelijke moest eerst effe iedereen leeren kennen
haar vader opent haar tas en ziet dat er een tas in zit die dicht geknopt zit met kleding
wat is dit mijn sport kleding moet effe geassen worden ze doet haar kleding in de was en gaat eten
daarna komt lisa langs en ze laat haar kammer zien en ze gammen de avond weg ze vallen alle 2 in slaap
op de grond
het volgende deel komt weet meer tijd tusen door dus ik ga niet meer dag voor dag maar ik meer
springen tussen tijden dus school zal niet veel zijn maar meer wekend anders word ik er echt
heel snel zat van maar ideeen zijn nog alijd welkom
en deze is kort dat weet ik maar had wijnig tijd en volgende week kan ik niet ben dan effe tijdje weg dus tot over 2 wekken
 

dark oebn

Beginneling
Hoi mensen ben weer terug van weg geweest heb deel 4 in de maak heb een idee nu maar suggesties zijn altijd welkom maar wil wel effe melden dat ik een kut tijd achter mijn rug dus er gaat ook een nieuw verhaal komen waar ik me ook op ga focus en dus dat is de update ik wil deze week deel 4 er uit hebben
 

dark oebn

Beginneling
Burn out deel 4 problemen zijn niet vertevinden

Rosa word wakker het is zaterdag ze pakt haar mobiel en ziet 4 berichten van Lisa. Hey Rosa wat doe jij vandaag als je niks doet kunnen we misschien effe lekker hangen Rosa denkt effe na en typte
Ja ik kan bij wie gaan we hangen en legt haar mobiel weg en staat op en gaat naar de badkamer
Ze komt de trap af en ziet haar vader die kijk naar zijn dochter en zegt jij moet douchen Rosa kijkt verbaast en vraagt hoe hij dat weet hij zegt ik kan het ruiken Rosa loopt verward door ze komt in de badkamer en doet haar luier af en ziet hoe vol hij is ze denkt hoe kant het dat ze dat niet heeft gemerkt ze plakt haar luier dicht en gaat douchen en doet daar na een schone luier om ze loop naar haar kamer een kleed zich aan ping haar mobiel gaat af ze kijkt en ziet Lisa ja is goed kom maar naar mij. Is goed appt ze terug.
Ze pakt haar tas en doet haar spullen er in 5 luiers met doekjes en talkpoeder
En haar controller.
Ze pakt haar tas en loopt naar beneden en maakt een ontbijtje voor haar zelf haar vader vraagt wat ze gaat doen vandaag ik ga zo naar Lisa oki zegt haar vader
Ze eet haar eten op pakt haar tas en gaat naar Lisa.
Ze komt aan bij Lisa en belt aan Lisa doet de deur open.
In alleen luier Rosa zegt vergeet je niet iets
Lisa zegt o sorry moet nog douchen.
Mijn moeder is niet thuis.
Ik weet niet of ik dit mag vragen zegt Rosa in de badkamer waar is je vader? De lach van Lisa verandert in een rechte lijn mijn vader is dood 2 jaar geleden dood aan kanker sorry dat ik het vroeg geeft niet ik wist dat je het een keer ging vragen zij Lisa en je moeder waar is die wat ik zag allen je vader? Mijn moeder is de rede waarom ik hier nu woon.
Ze heeft me jaren lang mishandeld ze heeft me nooit
Geaccepteerd voor mijn incontinentie daarom zijn mijn vader en moeder uit elkaar gegaan. In tussen is de moeder van Lisa thuis en luisterde achter de deur mee Dat is verschrikkelijk ik accepteer je wel hoe je bent zegt de moeder van Lisa Rosa kijkt op met tranen in haar ogen
Kijkt ze naar de moeder van Lisa en begint te huilen
Ik heb al jaren het gevoel dat ik niks waard ben zegt Rosa huilend Lisa stapt uit de douche en legt de ogen van Rosa op het is al goed je bent heel veel waard voor mijn en ook voor mij zeggen Lisa en haar moeder
Waarom als ik vragen mag zegt Rosa als ze rustiger is
Om dat wij ook weten wat pijn is.
Rosa wilde wat vragen maar ze werd onderbroken
Door Lisa Rosa je broek is nat de luier van Rosa Is los gesprongen van het in zaken ze had
Haar luier te strak gedaan toen ze begon te huilen zakte ze in op dat moment schoten de plak trips los
En nu liet ze haar blaas gaan in de nu open luier in haar broek de moeder van Lisa help jij Rosa om haar kleren uit te doen en Rosa als je wil mag je hier wel douchen
Lisa wil jij ook effe helpen zij Rosa in schok ja is goed zij Lisa ze douchte samen en gingen verschonen
Daarna gingen ze gamen en aan het einde van de avond zij Lisa heb het net aan mijn moeder gevraagd of je mocht blijven slapen en wil jij dat ook je vader heeft tot zondag nacht dienst dus je bent toch alleen Rosa zegt graag ze gamde tot 6 uur in de ochtend en gingen Daarna slapen.
 

dark oebn

Beginneling
Burn out deel 5 problemen zijn toch dicht bij
Lisa werd wakker en kijkt op haar mobiel 15:30
Ze kijkt naast haar en ziet Rosa liggen nog helemaal in coma Lisa stapt uit bed en hoort plastic ze dacht dat ze het zelf was maar nee het was Rosa ze stapt de slaap kamer uit en zo naar de badkamer en doet haar luier af ze ziet dat ze een hele volle luier had ze stapte onder de douche en wast zich Rosa word wakker en kijkt om zich heen Lisa is weg en ze is al een beetje meer waker maar nog niet genoeg om door te hebben wat er aan de hand is ze staat op ze voelt aan haar luier helemaal voll ze gaat naar de bad kamer maar Lisa zat er in ze liep naar binnen deed hem af Lisa zij ik ook al hoe kan dit gebeurd zij Rosa geen idee ze gaan douchen Rosa ik wil wat vragen maar weet niet of ik het kan je mag alles aan me vragen dat weet je zij Rosa Lisa gaf Rosa een zoen op haar mond ik hou van je. Sorry vergeet als je blieft dat ik het heb ge zegt maar Rosa heeft een ander plan en zoent haar teug ze douchen verder ze doen elkaar een luier om en gaan een naar beneden de deur bel gaat Rosa doet open Danny schreeuwt Rosa Lisa rent naar Rosa wat is er aan de hand
Rosa valt op de grond En Danny rent weg.
Lisa legt Rosa in haar bed en Lisa gaat naast haar liggen Lisa valt in slaap.
 
Bovenaan