Verhaal Klaar Buurmeisje

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 2 12,5%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 6,3%
  • 5

    Stemmen: 1 6,3%
  • 6

    Stemmen: 1 6,3%
  • 7

    Stemmen: 2 12,5%
  • 8

    Stemmen: 4 25,0%
  • 9

    Stemmen: 4 25,0%
  • 10

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal stemmers
    16

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Pablo


Mijn buurmeisje Mery was dertien, had lichtbruin haar tot op haar schouders, blauwe ogen, een gezicht vol sproeten en beginnende tietjes. Ik was een half jaar ouder en was nog weinig met dingen als tietjes bezig. Tot op een middag in juli.

We lagen naast elkaar op het tapijt van haar kamer en staarden naar het plafond. Ze draaide zich op haar zij en vroeg: "Wat zullen we nu doen, Wim?"

"Mwoah. Ik weet het niet. In ieder geval geen ganzenborden meer." Het bleef even stil. Door het open raam kwam het geluid van een motormaaier.

"Heb jij al eens gezoend?" vroeg ze schuchter.

"Nee," antwoordde ik.

"Zullen we het doen?" vroeg ze. Ik draaide ook op mijn zij. Haar roze lippen glansden.

"Ja." We bogen naar elkaar toe en zoenden. Alleen onze lippen.

"Is dat alles?" zei ze. "Volgens mij moet het anders. Volgens mij moet je het met je tong doen."

"Ok." We bogen opnieuw naar elkaar toe en zoenden met half open mond. We lieten onze tongen naar binnen glijden en met elkaar spelen.

"Ik vind het wel lekker," zei ik.

"Ja, ik ook." Ik merkte dat mijn pik stijf geworden was.

"Voel jij het ook daaronder?"

"Ja" Ze bloosde een beetje. "Het voelt lekker warm daar." Mery bracht haar jurkje in plooi en ging weer liggen.

"Nou ik met je gezoend heb, vertrouw ik je. Zal ik je mijn geheimen vertellen?" Ik knikte.

"Nou, dat lekkere gevoel hè. Dat gevoel van net, lekker warm in je kruis, dat gevoel krijg ik ook als ik een plastic broek aan trek."

"Een plastic broek?"

"Ja een luierbroek, maar dan zonder luier. Ik vind het heerlijk om het plastic tegen mijn benen en mijn buik te voelen. Vind je dat gek?

"Mwoah. Ik weet niet. Ik heb het nog nooit gedaan. En trouwens, hoe kom je aan zo'n plastic broek?"

"Van mijn broer. Die plast nog in bed. Ik heb er stiekem eens eentje weggepakt en uit nieuwsgierigheid omgedaan en toen merkte ik dat het lekker zat."

"Wat is er dan lekker?"

"Het voelt veilig en koel. Je vindt me toch niet gek, hè?"

"Nee hoor, maar ik heb er nooit eerder van gehoord."

"Ik heb er nu ook een aan." Ik keek eens goed naar haar. Haar lange haar zat een beetje door de war. Ze droeg een eenvoudig linnen jurkje met korte mouwen. Haar gebruinde huid stak af tegen de witte stof. Het jurkje bolde aarzelend rond haar tietjes. Ik vond haar lief en mooi, maar van de plastic broek zag ik niets.

"Zal ik het laten zien?" Vroeg ze verlegen

"Ja." Ik ging rechtop zitten. Mery stond op. Ze keek me niet aan en frutselde aan haar haar.

"Vindt je dat ik een paardenstaart in moet?"

"Ik vind dat leuk staan," antwoordde ik. Ze bond haar haar bij elkaar met een elastiekje.

"Mooi?"

"Ja mooi." Ze keek me aan.

"Vind je me niet gek?"

"Nee, ik vind je mooi."

"Je bent lief, bij jou durf ik" zei ze en trok haar jurk langzaam een stukje op. Onder haar jurk droeg ze een witte plastic broek. Het was een soort pofbroekje. Het elastiek knelde om haar magere benen. Mijn slap geworden pik werd weer stijf.

Ze draaide een rondje. Door het plastic zag ik vaag haar billen.

"Wat vind je? vroeg ze.

"Het staat je goed." Antwoordde ik.

"Ik heb er nog een in de kast liggen. Wil jij die soms aan?"

"Ja, waarom niet." Mery opende de klerenkast en gaf me een plastic broekje. Ik trok mijn T-shirt en mijn spijkerbroek uit. In mijn onderbroek zat een grote bobbel. Ik gleed uit mijn onderbroek en pakte het plastic broekje.

Ik hoorde zachtjes gekraak en keek op. Mery had haar jurkje uitgedaan, was op bed gaan liggen en wreef met haar hand over haar plastic broekje. Op haar gezicht had ze een stevige blos. De tepels van haar tietjes stonden recht overeind.

"Ik vind je lekker, Wim. Je hebt zo'n mooie stijve pik. Kom bij me." Snel trok ik mijn plastic broek aan. Het elastiek trok strak tegen mijn buik. Mijn eikel duwde tegen het plastic. Het was vreemd genoeg een heerlijk gevoel. Ik ging naast haar liggen, omarmde haar en drukte mijn kruis tegen het hare. Onze tongen strengelden ineen. Ik bleef mijn kruis tegen het hare duwen. Zacht duwde ze terug. Het plastic kraakte.

Ze pakte mijn hand en bracht die naar haar kruis.

"Wrijf me daar, alsjeblieft," hijgde ze. Ik wreef over het plastic bij haar kutje. Achter het plastic verschenen donkere vlekken van haar kutvocht. Mijn vinger duwde het plastic in haar sneetje.

Mery's lichaam schokte.

"Nog een keer," fluisterde ze. "Dieper." Ik duwde mijn vinger diep in haar kutje. Het plastic gleed naar binnen en naar buiten. Naar binnen en naar buiten.

Mery sloot haar ogen. Haar onderbuik ging rythmisch op en neer. Zachtjes kreunend kwam ze klaar.

Opgewonden lag ik naast haar. Met mijn eigen hand streelde ik nu het plastic bij mijn pik. Na een tijdje opende Mery haar ogen.

"Oh, dat was lekker, nou ga ik jou doen." Ze kwam overeind en duwde haar plastic verpakte billen in mijn gezicht. Ze wiebelde zachtjes. Het plastic plakte aan mijn gezicht. Haar vingers speelden met het elastiek rond mijn buik. Trokken het op en liet en het weer los zodat het met een zacht klapje tegen mijn buik striemde. Ze speelde met het elastiek rond mijn benen. Wurmde haar vinger door het gat voor het been en krabde aan mijn ballen. Ik kreunde.

Ze trok haar vinger terug, kwam van mijn gezicht af en ging naast me liggen. Met haar hand wreef Mery over mijn plastic broekje. Eerst over het plastic bij mijn buik. Daarna verder naar beneden over het plastic bij mijn ballen. Uit mijn pik stroomde het vocht. Mijn broekje werd van binnen helemaal nat. Haar hand verplaatste zich naar mijn pik. Zacht begon ze te wrijven. Het plastic gleed over mijn eikel als een tweede voorhuid. Sneller en sneller wreef ze. Ik hield het haast niet meer. Ik wilde klaarkomen. Mijn sperma in het plastic broekje puiten.

"Ben jij mijn lieve geile babietje" fluisterde ze in mijn oor.

"Ja, ik ben jouw babietje."

"Kom dan, kom dan, babietje met je geile plastic broekje om je babybilletjes.

"Ja ik kom," hijgde ik, "ja ik kom." En ik spoot een dikke straal sperma tegen het plastic.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Spreeuwtje Verhaal Klaar Mijn nieuwe buurmeisje.. 16+ Verhalen 207
sintemette het buurmeisje 16+ Verhalen 1
K Mijn buurmeisje de oppas M 134
W Mijn buurmeisje als oppas. M 9
T Mijn buurmeisje M 4
T Mijn buurmeisje Karin - Eerste post M 21
Bovenaan