Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2)

Wat vind jij van het verhaal 'Carolien geluierd op Pinkpop'?

  • 4 Niet speciaal

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 Niet leuk, ik ga het niet verder volgen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    13

AvdP

Beginneling
Ze hadden weer kaartjes voor Pinkpop dit jaar, Carolien en haar beste vriendin Mieke. Vorig jaar was hun eerste keer en om het uit te proberen waren ze toen 1 dag gegaan. Ze hadden het leuk gehad: de muziek, de sfeer, aandacht van de jongens en de hele dag lekker eten en drinken. Dus dit jaar gingen ze een weekend. Rugzak en tentjes mee, zo kwamen ze zaterdag eind van de ochtend op de camping aan.

Wat vorig jaar minder goed was bevallen waren de toiletten. Aan het begin van de middag ging het nog wel, maar daarna werden ze steeds viezer. Helemaal nadat het een uurtje geregend had. Er was voor de schoonmakers geen beginnen aan. Carolien had daar echt een hekel aan. En dan moest je er ook nog op tijd kunnen komen..

Tijdens een van de optredens in de tent stonden Carolien en Mieke helemaal vooraan. En om zo’n mooie plek te hebben waren ze al een halfuur van tevoren naar binnen gegaan. Maar halverwege het optreden moest Carolien vreselijk plassen. En zie dan maar dat je buiten komt met een paar duizend mensen die achter je staan. Het was gewoon onmogelijk. Nog een kwartier later kon ze het echt niet meer ophouden. Gelukkig had ze een rokje aan. Met een rood aangelopen hoofd ging ze wijdbeens staan, kantelde haar bekken, zakte een beetje door haar benen en schoof haar broekje zoveel mogelijk opzij. Vol schaamte keek ze om zich heen maar niemand zag haar. De menigte stond zo dicht tegen elkaar het viel niet op. En toen liet ze haar plas in golfjes lopen. Steeds spiedend of niemand haar in de gaten had. Ze had een beetje over haar schoenen geplast maar haar rokje en broekje waren zo goed als droog. Gelukkig! Wat een opluchting.

Dit jaar wilde Carolien nog zo’n ervaring voorkomen en had gevraagd of Mieke een paar luiers wilde meenemen uit de kliniek waar ze werkte. Mieke vond het zelf niet nodig, maar om Carolien een plezier te doen had ze 5 luiers meegenomen. Thuis had Carolien geoefend met omdoen. Uitvouwen, neerleggen, op haar rug liggen en de plakkertjes goed dicht maken. Het gevoel was hemels. Zo fijn beschermd. Ze had uren op haar kamer in de luier gelopen, maar plassen had ze niet gedaan.

Carolien en Mieke zetten hun tentjes op de camping op. En om half 2 liepen ze naar het festival terrein. Mieke in een kleurig shirt en rokje. Carolien had een halflange spijkerbroek aan gedaan en een shirt dat ver over haar broek kwam. Onder geen beding wilde ze dat anderen konden zien dat ze een luier droeg..

Deel2
Het was heerlijk zonnig en met hun rugzakje op kwamen ze bij de toegangspoort. Ze hadden allebei een kleedje meegenomen om op het gras te liggen, zonnebrand crème en een leeg flesje zonder dop om water bij een kraantje te vullen. Want op het festival terrein moet je verplicht drinken kopen met muntjes; meenemen mag niet. Mieke stapte vrolijk vooruit met haar telefoon in de aanslag. De controleur scande haar kaartje en daarna kreeg ze een bandje om haar pols. Een paar meter verderop was een balie waar de security alle rugzakjes inspecteerde. Mieke kon doorlopen. “Fijn festival” riep de beveiliger haar na.

Carolien was in de andere rij gaan staan die iets langzamer ging. Ze had gezien hoe Mieke de hele procedure doorliep. OEI!!! Dat was ze vergeten van vorig jaar: de controle van de rugzakken. Zonder na te denken had ze in de tent een reserve luier ingepakt. Haar buik verkrampte onmiddellijk. “Oh my God, straks ziet ie mijn luier en wat moet ik dan zeggen?” dacht ze. Ze wist het niet en haar hoofd begon te bonken. Met een brok in haar keel liep ze naar voren. “Volgende..” hoorde ze.

Carolien stak haar telefoon naar voren maar in haar zenuwen had ze het toegangsticket niet goed op het scherm. Met trillende handen ging ze op zoek. De Controleur keek haar strak aan. “Zenuwachtig?” vroeg hij. “Nunununee hoor, ik ben altijd zo onhandig met mijn telefoon” jokte Carolien. Maar ze had door dat de controleur haar niet geloofde. Ze kreeg een polsbandje om en de controleur wenkte naar de balie: “Hans, wil jij haar tas even controleren?” Carolien’s maag draaide zich om. Ze werd misselijk en met een vuurrood hoofd liep ze naar de balie. Beveiliger Hans keek in de tas die Carolien had geopend. “Kleedje, zonnebrand, flesje zónder dop…keurig meisje”. Maar toen sloeg het noodlot toe. De beveiliger keek ook onder het kleedje en zag de opgevouwen luier.
“Is die voor medische doeleinden jongedame?” vroeg hij.

Carolien wist nu echt niet meer hoe ze het had. Stamelend en stotterend zei ze “Ja..eh nou eigenlijk nee” en de tranen van wanhoop stonden in haar gezicht. “Haal die luier maar uit de tas dame, want ik wil zeker weten dat er geen drugs in verstopt zitten”. En vol schaamte haalde Carolien de luier uit de rugzak, legde die op de balie en vouwde hem open. En de hele rij achter haar kon het zien. Op dat moment kwam Mieke haar te hulp. “Ze heeft luiers omdat ze haar plas niet goed kan ophouden, meneer, kijk maar..”. En Mieke tilde het shirtje van Carolien een beetje op, deed haar vingers tussen de broeksband en daar kon de beveiliger zien dat ze ook nu een luier om had.

“Okay, ik geloof jullie” zei de beveiliger iets te luid. “En op tijd naar de wc gaan meisje dan blijft je luiertje droog”. Zeker 20 mensen die in de rijen vooraan stonden hadden het gehoord. En Carolien had zich nog nooit zo ontzettend vernederd gevoeld.

(wordt vervolgd)
 
Laatst bewerkt:

AvdP

Beginneling
Het vervolg zit al wel in mijn hoofd. Nu eens kijken of ik het ook op papier kan krijgen..;)
 

AvdP

Beginneling
Vraag aan de ervaren schrijvers hier. Is het handiger om deel 2 van het verhaal apart te schrijven en te posten. Of is het beter om het aan deel 1 toe te voegen? Wat werkt het beste en duidelijkst op deze site?
Alvast bedankt voor jullie raad
 

beddenplasser

volwassen peuter
Voor kleine verhalen lukt het nog om het te plakken in het eerste bericht, maar als je van plan bent een langer verhaal te maken, dan denk ik dat je beter in één keer een nieuwe reactie toevoegt. De meeste auteurs van recente verhalen voegen nieuwe reacties toe. Het zijn vooral de oude verhalen die destijds integraal in één bericht werden ingevoegd, waaronder enkele serieuze joekels.
 

AvdP

Beginneling
Dank jullie voor de suggesties. Ik ga het verhaal van Carolien op Pinkpop hier aanvullen. Maar als er ooit een volledig nieuw verhaal komt dan post ik die apart. Om een mega-lang verhaal te voorkomen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
B 24/7 geluierd 16+ Board 9
dikdekok Acht dagen geluierd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
B Wel of geen goed idee, geluierd naar festival Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
B Geluierd naar de sauna Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
dllover geluierd en in kuisheidskooi AB/DL Fotos 15
PietjeDLimburg Geluierd op Zeelandse camping Contact advertenties 6
Luierjochie123 Geluierd AB/DL Fotos 4
PietjeDLimburg Spannende/leuke plekken op geluierd heen te gaan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Diaperthijs Geluierd carnaval vieren. Pub 41
DiaperedMarc Gekooi en geluierd 16+ Verhalen 115
plasseninluier Geluierd worden. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
P Weekje geluierd weg in nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
JdV Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
pietje precies Dagje geluierd weg Pub 3
E welke gezellige dame zou vandaag met mij geluierd of niet de hond willen uitlaten in een bos rond utrecht of adam. Voorstellen 10
Luierslip Door wie word je geluierd? Polls 16
I Samen per toeval geluierd geslapen 16+ Board 6
M geluierd op café/werken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Bab Diap Geluierd boodschappen doen met huisgenootje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
diapeetje Geluierd bij de buurvrouw ... spannend Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
I Dagje geluierd weg 16+ Board 10
M al 2 dagen 24 uur geluierd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Wie zal geluierd zijn op Oudejaars avond Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
K Geluierd naar het werk. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D DL in de media: "Een geil geluierd luierdagje" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
pampervuller Wat kan ik voor leuks gaan doen op mijn vrije dag (geluierd) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
M Geluierd naar het stembureau? Pub 9
natje geluierd op vakantie in cap d'agde Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
broekluier geluierd op stap Algemeen 4
broekluier geluierd met speen t nieuwe jaar in? AB/DL Filmpjes 4
JustYouri Geluierd in Scheveningen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
dutchdiaperfan dubbel geluierd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
DL_Michel Wat voor soort onderbroeken draag je als je geluierd bent? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 67
PietjeDLimburg Pinkpop? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Luierluke Pinkpop 2014 Pub 9
Similar threads





































Bovenaan