chris & patricia

baby-chris

baby-tv
een verhaal van broer en zus
--------------------------------------

onze ouders ging op reis naar buitenland , moest mijn oudste zus op mij oppassen ,

chris was ongeveer jaar of 6 en patricia was toen 18jaar

het was zomer , heel warm weer om buiten zitten ,
mijn oudste zus nam mij mee naar buiten en chris ging spelen met de poppen omdat ik zo leuk vond ,
toen begon mijn zus fantasie draaien, ze zegt kom chris we gaan naar de winkel ,
ik blij en mee naar de winkel , we gaan eerst naar babywinkel zegt ze,
ik vroeg waarom naar de babywinkel ?
ze antwoordt op : je zult wel zien .
toen we aan de baby winkel aankwam stond ik verbaasd kijken . wat patricia ging doen een pamper's & papflessen kopen,
daarna ging we naar kleding winkel en daar ging ze meisje kleren gekiezen en ze zegt tegen me kom mee naar pashokje en passen,
ik naar pashokje en ik was verlegen om dat aandoen , om dat moment komt een verkoopster lang en vroeg of ze mee kon helpen aan patricia en zij antwoord van ja graag .
ik zou graag chris een meisje kleren laten dragen als een baby , "ha zegt verkoopster kom maar mee met mij , wij mee met de verkoopster naar achter het deur binnen
daar hang alles van baby kleren zegt ze en wie moet een baby zijn? vroeg verkoopster .
patricia zegt ha, deze hier wordt een babygirl , want ik heb alles gaan halen al voor baby enkel nog kleedjes
oké zegt de verkoopster ,
chris doe uw broek uit en ga op de tafel liggen. ik keek naar verkoopster en zegt meen je dat nu echt .
verkoopster zegt : nog maal, doe uw broek uit en ga op de tafel liggen of moet ik uw helpen ,
ik antwoorde: wat ga je dan doen ?
ze antwoorde: je zult wel zien!
ze pakt me vast en legt op de tafel ze deed mijn broek uit en vroeg aan patricia een pamper en talkpoeder,
ze deed talkpoeder aan mijn poep en een pamper aan, dan doet ze mijn bovenkant kleren uit en neemt ze kleedje uit de rek deed kleedje bij mij aan en vroeg aan patricia of goed kleedje is en patricia antwoord geweldig ,
oke zegt verkoopster moet ik nog haar strikje in doen of niet ? dan ziet ze echt een meisje uit
doe maar zegt patricia en verkoopster deed strikje in mijn haar .
hoe oud ze ? vroeg verkoopster aan patricia en patricia antwoord nu dat ik 8 jaar ben,
gaat ze al naar de meisje school of jongens school ?
patricia antwoordt : jongens school maar nu ze meisje is moet ze naar meisjes school he ,
verkoopster zegt : ik zal een een adres geven van school .
en ik zat daar op de stoel als een baby meisje .
toen patricia extra kleren kochtenen afgehandelde met de verkoopster moest ik als meisje door winkel terug door naar huis gaan ,
iedereen kijkt naar mij en lachte sommige mij uit en patricia zegt kom christine meekomen naar huis en op weg naar huis kijkt ik recht naar de grond toe van verlegen en bang , paar jongens begon te fluiten naar mij en ik durf niet naar kijken , op een moment dat we naar huis ging kwam we school tegen van het adres en daar ging patricia binnen voor mij laten inschrijven en ik stond buiten wachten en toen kwamen paar jongens naar mij en zegt hey lekkere ding zin om iets te doen , ik keek verlegen naar hun en durf niet praten anders hoorde ze dat ik een jongen ben en 15 min later kwam patricia terug buiten en zegt zo je bent in geschreven .
vanaf nu ben jij een meisje dat komt er van dat je altijd stiekem mijn ondergoed pakt en aandoe ,
ik keek recht naar haar toe en dacht hoe weet jij dat ik was,
en ze zegt kom naar huis nu je nog veel leren ,
als we thuis komt zegt patrica kom op bed liggen dat ik je verschoon want je hebt in luier gepist zie ik en ze leg me terug in nieuwe luier aan en dan zegt ze je gaat nu slapen want morgen ga je naar school .

volgende ochtend :
maakt ze me wakker en verschoon mijn luier en ik moest weer meisje kleren dragen ,
ze heeft mij ontbijt klaargemaakt en rond 7:30 bracht ze mij naar de meisjes school en ik was zo bang en verlegen dat iemand mij zal herkennen dat ik jongen bent ,
toen de bel ging moest ik met patricia naar de directie komen voor weten welke klas ik moest zitten,
directie nam mij mee naar de klas en vroeg aan mij hoe is je naam meisje en ik antwoorde niet omdat ik dacht van als ik iets zegt dan weet ze dat ik een jongen ben.
directie antwoord : je mag zeggen hoor je moet niet verlegen zijn ik weet ook al dat je een jongen bent en dat je graag meisje wilt zijn maar dat blijft tussen ons he daar heeft andere niets weten of mee lachen .
toen antwoorde ik chris maar patricia zegt christine tegen me , oke zegt directie je noemt christine , zo we zijn bij uw klas nu
mijn hartje ging snel slaan nu als we de klas binnen ging en deed opdat moment pipi in een luier ,
juf komt naar mij en roept in de klas meisjes we hebben nieuwe leerling in de klas en haar naam is christine dus wat zeggen jullie allemaal ,

kinderen : dag christine,
ik antwoord: verlegen& stil dag iedereen
toen zegt de juf tegen me je mag plaats nemen vanachter aan , christine
ik ging naar bankstoel achteraan en dacht oef niemand heeft het door ,
juf vroeg aan mij van welke school ik kwam en ik begon stil antwoorden welke school ik zat .
juf antwoorde dat is een jongens school .
en ik knikte ja , toen vraagde juf aan mij hoe komt dat je op die school zat .
ik durfde niets meer antwoorden , de kinderen kijken allemaal raar naar mij aan.
na 10 min later ging we verder met de les over de sexueele opvoeding.
juf vraag aan iedereen van wie kan mij vertellen van waar de baby komen ?
iedereen steekt hun vinger op. behalve ikke omdat ik nog een luier aan hebt ,
en juf vraag al ineens aan mij , christine van waar komen de baby vandaan weet jij het ?
ik antwoorden heel zacht van meisjes die baren , juf zegt dat klopt ,
wie kan mij vertellen hoe de vrouwen zwanger geraken ?
er waren paar meisjes antwoorden van dat meisje en jongen elkaar gemeenschap hebben
toen begon ik even het blozen.
juf vraag paar meisjes om vooraan staan ,
christine en karen zegt de juf
ik als rode hoofd naar voor de klas,
mijn broek was zo dik omdat ik al paar keer in luier geplast hebben ,
toen de juf zag vroeg de juf aan mij om broek laten zakken , maar ik durfde her niet voor de hele klas laten zien dat ik een luier aan hebt
maar de juf dwingt mij om te doen en heb ik gedaan,
iedereen begon te lachen in de klas.
juf begon in het klas roepen van "stilte"
het is niet omdat christine een luier aan hebt dat jullie moet mee om lachen
en juf zegt in het klas ik wil dat jullie haar behandelt als een jullie,
juf zegt tegen mij van kom even is mee dat we een schone luier aan doe
ik ging liggen op de mat en juf deed vieze luier uit en juf was even geschrokken omdat ze zag dat ik eigenlijk een jongen was , en roept in eens de hele klas bijeen en zegt tegen de leerling wel jullie gaan haar behandelen als een baby dus wie legt haar in het bedje ?
toen ging paar meisjes mij in het bed leggen, begin 1 een liedje zingen om mij laten slapen ,
tijdens de speeltijd lag ik in de klas te slapen in een box , na de speeltijd heeft de juf paar dingen bijeen gehaald om mij als een baby behandelen. bv: papfles, luiers en kleedjes .
toen speeltijd voorbij was kwamen leerlingen terug in de klas.
juf vraagt aan de leerling, wie van jullie wil christine pap geven ?
karen antwoord dat wil ik wel doen juf.
oke zegt de juf , wat gaan we eerst doen ?
we maken eerst pap klaar en dan gaan we baby nieuwe luier aan doen en dan pap geven,
en karen deed het wat juf vraagde ,
plots zal karen ook dat ik een jongen ben. maar karen negeerde op want ze heeft mij behandelt als een babygirl.
vanaf die dag deed karen altijd mij nieuwe luier aan en pap geven net als of ik haar baby was en ze noemde mij altijd melissa in plaats van christie .en op de einde van de dag moest ik terug in box liggen van de juf en iedereen ging naar huis toe
dan kwam de juf naar mij en zegt vanaf nu ben ik mama en jij mijn baby in de klas en uw naam zal niet meer christie zijn maar melissa en ik breng je naar huis en kom terug ophalen , maar voor jij naar huis ga geeft ik je borstvoeding en leg ik je droog ,
de juf gaf me borstvoeding 1 uur lang en dan deed ze me nieuwe luier aan en bengt ze me naar patricia thuis.
juf vertelde aan patricia hoe ik in school gegaan is en vertelde ook dat ik van nu een babygirl bent in de klas en dat ze mij als meisje zal behandelen en zeker karen die behandelt haar als haar baby lacht de juf ,
patricia antwoorde op super dat is wat ik wil dat , hij wordt een meisje door het leven .
en zo werd het iedere dag juf kwam mij halen thuis en bracht me naar school voor de les begint gaf ze mij borstvoeding en nieuwe luier aan en legde me in box en ik viel telkens in slaap in de box
karen ging mij om de 2 uur mij wakker maken nieuwe luier aandoen en papfles geven.
op een dag vraagt karen aan de juf van wanneer melissa kon kruipen , en de juf antwoorde dat de baby kan kruipen rond 6 maanden en na 6 maanden moest ik leren kruipen in de school , juf vraagde aan iedereen van wat ze vonden deze les dagen geweldig antwoorden ze omdat ze met baby in de klas zitten, hele school jaar moest ik als een baby gedragen en eind van school jaar geeft de juf mij nog borstvoeding en ze zegt tegen me ik zal u aanleren hoe jij meisje wordt en ik zal u groot brengen melissa ,
in het groot verlof kwam juf regelmatig mij bezoeken en vroeg aan patricia van ga jij haar verzorgen of ???
en patricia antwoorden waarom wil jij haar opvoeden mevrouw ?
de juf antwoorden waarom niet zal ik haar moeder zijn en patricia antwoorden dat is goed vanaf nu ben jij moeder van malissa.
juf nam mij mee en ze zegt nu tegen mij vanaf nu zegt je mij altijd mama is dat begrepen melissa ?
en ik antwoorde ja mama
en ze brengt me naar huis naar mijn nieuwe kamer die roos geschilderd is en een bed daar stond nog een box en comode kast om mij verschonen en in de box lag veel knuffels . ze komt naar mij en neemt me op en legt op haar schoot en gaf me voor laaste keer borst voeding . ze deed me nieuwe luier aan en ze ging naar de kast en neemt meisjes jurk en deed me aan en ze zegt nu ga je leren als een meisje lopen en gedragen gedurend 2 maanden en tijdens de school ga je nog 1 jaar als baby leven en dan ga je als tiener girl leven
zo gezegt en zo gedaan
na 2 jaar heb ik als baby geleefd en van genoten
ze was geweldige juf of als "mama"
toen ik 12 jaar was heeft ze me als meisje aangeleerd en moest ik medicatie nemen om vrouwelijke borsten laten groeien om als echte meisje worden . mama deed nog altijd mij een luier aan tot mijn borsten volgroeid was en ze leerde mij nu hoe ik een meisje ben
iedere jaar verande ik meer en meer naar meisje toe en toch blijft mama mij luier aan doen en af en toe nog een borstvoeding geven omdat ik nog heerlijk vind als een baby gedragen maar op mijn 14 jaar heeft mama mij nog altijd als haar baby girl gemaakt

ik vond heerlijk om als een babygirl door het leven gaan
daarvoor bedankt ik nog patricia hier voor

met vriendelijke groetjes chris & patricia
 

gommu

Gewaardeerd Lid
het verhaal is prima opzich.

maar ik mis vaak in de zinnen: (de,,)( het,)(, en,)(, je,,)(we,)(ik,)
en voor de rest missen de zinnen wat een en andere.

als je dyslexie hebt dan snap ik het wel.
als dat zo is wil ik je er wel mee helpen.

Groetjes Luca !1
 

baby-chris

baby-tv
ik heb altijd probleem met schrijven van het nl taal ik weet dat de 'het , of zo niet gebruikt maar hulp is voor mij altijd welkom om bij te leren
 

gommu

Gewaardeerd Lid
is ook niet zo erg ik ken je helpen.

ben zelf ook een schrijver.

en heb twee certificaten voor nederlands : Ivio 1&2

ik heb er morgen wel effe tijd voor...

moet ik het dan naar je inbox sturen op abdltb club of naar je eigen e-mail.?

groetjes Luca
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B verjaardag van chris V 1
B chris wordt christie C 0
Similar threads


Bovenaan