chris wordt christie

baby-chris

baby-tv
hallo ik was een man tot ik getrouwd bent , toen veranderd mijn leven, ben getrouwd in juni 2000
ik ging op een dag werken van 6uur tot 18 uur,
en ondertussen ging mijn vrouw naar de winkel met haar vriendin,
toen ze met haar vriendin aan het babbelen waren over baby heeft mijn vrouw in de winkel baby spullen gekocht bv: luiers , papflessen, zalf , babydoekjes , speelgoed en enz..
toen ze naar huis ging hebben ze op 1 slaapkamer veranderd tot babykamer

op een avond rond 18:30 dat ik thuis komt van werk heeft mijn vrouw eten gemaakt voor ons samen en toen vertel ze me een vraag,
ze vroeg of we een kinderen wouw, en ik heb verteld van schat ik ben nog niet klaar voor,
en toen stond ze recht en zegt tegen mij kom is mee naar boven.
en ik ging mee de trap op naar de babykamer binnen en toen veranderd mijn leven
ze begon mij vast nemen en zegt ga op bed liggen jij stoute meid , en maakte me eerst vast zo dat ik niet kon bewegen,
ze neemt de luier en deed onder mijn billen en deed nog een talkpoeder op en dan maakt ze luier vast en dan neemt ze uit de kast een meisje jurk en zegt tegen mij doe dat aan en vanaf nu ben jij geen man meer , maar mijn dochter die nog en luier aan moet en zo ga jij ook nog leren leven als een babygirl voor altijd en ik ben jou mama zegt ze ,en jij noemt vanaf nu christie
op die dag deed zij bij mij een luier aan en verschoonen , mij behandelen als een baby en moest ik op de kamer blijven slapen
ze gaf mij flesvoeding en leest verhaaltje mij ,
na 3 jaar moest ik mij gedragen als een tienergirl en naar de kleuterschool moest , was geregeld met de school dat ik naar school moest en als tienergirl en moest nog altijd een luier aan doen omdat ik niet droog was.
mama deed mij elke dag naar school en afhalen , en als ik thuis ben ging mama mij altijd verschonen en als ik toen nog natte pamper had gaf ze mij altijd een billenkoek ,
mama was altijd voor me te verzorgen,

later komt de deel 2 (christie & de kleuterschool )
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B verjaardag van chris V 1
B chris & patricia C 4
vincp40 Link naar bericht waarop gereageerd wordt Ideeën Bus 2
M Willem moet afstuderen. Maar hij wordt steeds luier. W 12
Little_t Laxeermiddelen, wat je niet verteld wordt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Berth Abri form wordt slip. Vragen & Info Shop 38
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
olibol004 welk excuus wordt er gebruikt als partner niet weet van abdl gebeuren? VVV 10
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
jorisdriepinter Maandag ochtend start , wordt onder de middag weer verschoond. AB/DL Fotos 3
A Luier wordt groter Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
S Hoe verzorg jij jezelf, of hoe wordt je verzorgd met een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Ares Een relatie waarbinnen abdl geaccepteerd wordt, waar vind je die? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
L filmpjes waarin iemand wordt gewassen en mouthsoaping krijgt. Pub 3
sissiebaby jurk wordt trappelzak Pub 2
K Wat heb je aan vandaag en ben je bang dat je betrapt wordt? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
meandiaperman Verhaal: Mijn vriendin wordt babysitter, ik wordt slaaf! 16+ Verhalen 10
W Buurjongen wordt luierslaaf 16+ Verhalen 508
A Euron verdwijnt einde dit jaar en wordt vervangen door 2 verschillende merken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bab Diap Door wie wordt je verzorgd? Polls (T) 9
A Tiener jongen wordt baby meisje T 10
DL_Michel FANTASIE WORDT PIJNLIJKE WERKELIJKHEID F 2
W Wordt wel tijd Voorstellen 7
B christie & de kleuterschool C 0
Bovenaan