christie & de kleuterschool

baby-chris

baby-tv
christie & de kleuterschool
---------------------------------

vervolg van chris wordt christie

nu al 3 jaar later ,

het is september 2003 maakt mama mij wakker in de babykamer en maakt ze me klaar voor naar de school toe ,
mama verschoon mijn luier en kleed mij aan als een meisje met strikjes in mijn haar en klaar om naar school gaan maar ik wil niet naar school gaan ik was aan het wenen , mama heeft mij aan de school afgezet bij kleuterschool en had ik juf.
ze was heel strenge juf , telkens dat ik in mijn luier plas zegt dat mag niet en dat ik naar wc moest , ze nam mij mee naar de wc

iedere avond moest mama met juf praten over afleren van luier en mama heeft verteld tegen de juf dat ik nooit zal leren . dat blijft een meisje die in luier plas nooit volwassen zal zijn ,
en zo ging ik naar school toe elke dag en jaren later ook tot ik 1ste leerjaar ging ben ik al 6 a 7 jaar .
toen ga ik al als een meisje naar school naar de 1ste jaar en draagt ik nog altijd de luier en mama bracht mij nog altijd naar de school en afhalen, thuis doet mama altijd mijn luier verschonen en talkpoeder aan, dan ga mama naar de kast neemt een speciale kleedje uit en ik moest dat aan doe. mama zegt tegen mij en nu ga jij leren hoe je een meisje moet zijn en helpen thuis + ook leren voor de school
zo gaan mijn jaren in 1 tot 6 de jaar
bij 1 middelbaar gaan sommige meisjes een brosten krijgen
daar ging mama ook een oplossing zoeken en ja hoor ze heeft voor mij vrouwelijke hormonen pillen gekocht om mij verder laten gaan als een tiener girl en thuis moest ik ook helpen en zo als alle jaren in de school moest ik van mama een luier aanhouden en ze zegt jij gaat nooit leren van zonder pamper leven. jij blijft babygirl voor mij lacht mama ,
jij gaat nog altijd slapen met een tutter en een luier aan. en mama zal altijd voor je zorgen ook wordt je tiener girl

nu begint mijn tiener jaren want ik voel borsten groeien en mama wil dat ik altijd haar gehoorzamen en gedragen als een tiener met luier aan

later komt nieuwe verhaal
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B chris wordt christie C 0
Similar threads

Bovenaan