Verhaal Klaar Crèche bezoek

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 25,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 3 37,5%
  • 10

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal stemmers
    8

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Werni


“Ik heb je heus wel zien staan hoor! Verlangde Er zeker weer naar …..”

Zie nou wel! Ik had het idee al toen ik voor mijn slaapkamerraam naar buiten keek.

Ik zag hoe Dita topless ging zonnen. Heb een stapje achteruit gedaan en genoten van mijn uitzicht.

Mijn God wat vind ik haar mooi.

Te laat realiseerde ik me dat ze wel erg opzichtig lag te draaien en te doen op die stretcher.

En nu is het weer zover. Ik moet de zaterdag bij haar doorbrengen terwijl onze moeders een dagje uit zijn.

Ze komen pas laat weer thuis en ik “mocht” bij Dita zijn. “Bof je dat je weer bij me mag zijn!”

Het is me ontgaan wat ze allemaal zei. Ben nu weer bij de les.

Ik weet niet of ik dat wel zo leuk vind. Herinner me de vorige keer nog.

Werd toen door haar en haar vriendin gekleineerd.

Kreeg straf en een luier om. De meiden hadden de grootste lol.

Tot mijn grote schaamte moest ik achteraf bekennen dat ik er nog van genoten had ook.

Maar nu? Ik voel me ongemakkelijk en zie er tegen op. Ik voel gewoon dat ze wat van plan is.



“Nou?” Uitdagend staat ze voor me. Ze kijkt me ondeugend aan. Haar ogen glinsteren.

Ondanks die gekke spelletjes van haar voel ik gewoon haar warmte.

Haar hand glijdt over mijn borst. Speels alsof het gedachteloos gaat.

Haar tedere aanraking maakt mij nog onzekerder.

Ik voel hoe haar hand naar onderen glijdt en in mijn kruis voelt.

Dan stapt ze naar achteren. “Je mond verloren of ben je nog steeds mijn kleintje?” Ik kleur.

Wil zeggen dat ik al groot ben. Er komt echter geen woord over mijn lippen.

Dita gaat zitten. “Kleed je uit!” Dat toontje ken ik. Ik huiver.

Ervaring heeft me geleerd dat het beter is om maar te gehoorzamen.

Ik kijk naar haar en moet slikken. Nu pas valt het me op hoe verleidelijk ze er uit ziet.

Haar mooie benen zijn over elkaar geslagen. Speels bungelt haar rechterbeen op en neer.

Haar blote voeten steken in een paar schoenen met hoge hakken. Mijn blik glijdt langs haar blote benen.

Een kort rokje voorkomt ternauwernood vrij uitzicht op haar slipje.

Ik slik, al ben ik dan jonger, haar schoonheid maakt veel indruk.

Mijn blik wordt getrokken door de blouse die strak haar lichaam omsluit. Haar borsten zijn deels zichtbaar.

Dan kijk ik in haar mooie open gezicht. Ze glimlacht soeverein en fronst even haar wenkbrauw.

Dit signaal was genoeg om me aan haar opdracht te doen herinneren. Met trillende vingers kleed ik me uit.

Wanneer ik nog slechts gekleed in mijn onderbroek sta twijfel ik.

Gek misschien na mijn vorige avontuur, maar ik voel nog steeds schaamte om naakt voor haar te moeten staan.

Ik kijk haar vragend aan. De glimlach op haar gezicht bewijst dat ze geniet van haar macht over me.

“Wel stiekem mij begluren en je voor je zelf schamen? Vooruit trek je onderbroek uit,

maar doe het wel elegant!” Onhandig schuif ik de onderbroek over mijn enkels.

“Noem je dat elegant? Draai je langzaam om zodat ik je goed kan bekijken!”

Na dat ik me heb omgedraaid staat Dita op. Haar handen glijden over mijn borst.

Ze pakt mijn tepels en masseert ze zacht. Ik sluit mijn ogen en begin de situatie weer te genieten.

“Je snapt wel, dat ik je kinderachtige gedrag op waarde inschat! Je bespioneert mij, ennnnnn……

geeft geen antwoord op mijn vragen, je kleed je niet uit zoals ik het zeg.

Volgens mij vind je het gewoon fijn je als een klein kind te gedragen?”

Ze kneedt nog steeds zacht mijn tepels. Ik open mijn ogen en kijk in haar mooie smaragd groene ogen.

“Ja!” hoor ik mij zelf in de verte zeggen. Die afstand verdwijnt gelijk wanneer Dita me stevig in mijn tepels knijpt.

“Je begrijpt wel dat je eerst straf krijgt!” zegt ze mijn pijnkreten negerend. Ik antwoord niet snel genoeg.

Reden voor Dita mijn tepels een slag te draaien. “Au, au ja, ja!” jammer ik.



Nadat Dita iets uit de kast heeft gepakt sommeert ze me over haar knie te gaan liggen.

Ze streelt met haar hand over mijn billen. Dan volgen de eerste tikken.

Ze slaat aanzienlijk harder dan de vorige keer.

Na verloop van tijd stopt ze en streelt ze weer mijn billen.

“Dacht ik wel. Was de vorige keer veel te milt voor je. Ik wil je horen jammeren en om genade smeken!”

Maar dan kan ze lang wachten….. Ik denk dat haar hand het eerder begeeft…..

Hier maak ik een inschattingsfout. Ik merk dat ze iets pakt en er mee over mijn kont streelt.

Dan pats, en nog één. Ik schrik en slaak een kreet. “Dan klinkt al beter!” hoor ik Dita tevreden zeggen.

Pats, pats,pats…… een regen van klappen teisteren mijn kont. “Au, au alsjeblieft stop!”

De slagen gaan onverminderd door. Dan herinner ik me dat ze me om genade wil horen smeken.

“Alsjeblief stop, genade, genade!” De slagenregen wordt meteen gestaakt.

Ik moet gaan staan. Sta als een klein kind mijn billen te betasten. Dita loopt om me heen.

Ze tikt zachtjes met het zweepje op mijn kont. “Dat ziet er een stuk beter uit!”

“Ga op de grond liggen spartelen als een klein kind die op een schone luier ligt te wachten!”

Gehoorzaam ga ik liggen terwijl Dita de kamer verlaat.

Ik trek mijn benen op en laat ze wat omzichtig op en neer gaan. Bang voor de dingen die komen gaan.

“Kijk nou toch! Zie hem lief spartelen!” hoor ik de spottende stem van Dita wanneer ze de kamer weer in komt.

In tegenstelling tot de vorige keer heeft ze een heuse luier bij zich. Geen pull up trainingsbroekje.

Het wordt nog meer gênant. Ze schuift de luier onder mijn billen en poeiert mij zorgvuldig.

Dan vouwt ze de luier dicht en plakt de strips vast. Tevreden glijdt haar hand over de voorkant.

“Zo dat is beter. Nu lijk je wel echt een peutertje!”

“Ga eens op die stoel staan!” Ik stap op die stoel terwijl Dita voor me gaat staan.

“Plas je luier eens vol!” Ze kijkt me lachend aan.

Het stevige pak voor mijn kont heeft al mijn weerstand gebroken en gehoorzaam sta ik in mijn luier te plassen.

Ik voel hoe mijn kruis aangenaam verwarmd wordt en de luier wat begint uit te hangen tussen mijn benen.

Goedkeurend streelt Dita over de luier. “Lekt niet! Zit goed! Kleed je maar weer verder aan.

Wanneer ik de kleren aan heb wordt ik gesommeerd mee te komen. Ze neemt me mee naar haar auto.

Ze loopt voor me uit maar ik weet niet hoe snel ik moet volgen.

Heb het gevoel dat iedereen kan zien dat ik een luier om heb.

Ik ben blij plaats te kunnen nemen in haar auto die op de parkeerplaats staat.

Dita zegt niets. Ze start de auto en rijdt weg.

Na ongeveer een kwartier stopt ze voor een gebouwtje. “Uitstappen!”

Ik stap uit en wordt door Dita bij de hand genomen. We stappen het terrein op. Aan de muur hangt een bord.

‘Kindercrèche Het Ukkie’. Vertwijfeld kijk ik Dita aan. Ze negeert mijn blik en belt aan.

Na verloop van tijd hoor ik geklik van hakjes op een stenen vloer.

De deur gaat uitnodigend open. Dita omhelst de vrouw die voor ons staat.

“Fijn dat we op je vrije dag voor een intake gesprek kunnen komen! Geef Samantha eens een handje!”

Die laatste opmerking is voor mij bedoeld. Onzeker steek ik mijn hand uit.

“En hoe heet je!” klinkt het kleintjes. Ik noem mijn naam. Samantha vindt dat ik ‘zo’n grote jongen’ ben.

Een spottend lachje begeleide haar woorden.

Ze gaat ons voor naar de eerste verdieping en stapt een ruimte in waar boxen en commodes staan.

“Zo dus jij zou graag willen dat hij hier in de crèche komt. Is hij daar niet te groot voor?”

Om het te bewijzen laat Dita mijn broek zakken. Samantha kijkt goedkeurend.

“Mmmm is zo te zien aan verschoning toe. Heb je zijn maat luier bij je?”

Dita pakt haar tas en reikt Samantha een luier aan.

Samantha schuift een paar tafels tegen elkaar aan en sommeert mij om er op te gaan liggen.

Ik kijk schichtig om me heen of niemand ons kan zien.

Gelukkig wordt de inkijk belemmerd door de kruinen van de bomen die voor het gebouw staan.



“Meekomen!” Samantha pakt me in mijn nek en dwingt me op de tafel te gaan liggen.

“Is hij altijd zo traag van begrip?” vraagt ze aan Dita.

Deze bevestigd haar vraag en voegt toe dat ik een strakke begeleiding nodig heb.

Samantha is na de hoek van de kamer gelopen en komt terug met een speen en een rammelaar.

De speen wordt in mijn mond geduwd en de rammelaar in mijn hand.

Ik kijk smekend naar Dita, maar van haar hoef ik geen steun te verwachten.

“Ach is hij lief aan het spelen?” zegt ze tegen me terwijl ze bij de tafel komt staan.

Ze buigt zich over me heen terwijl ze met een vinger kleinerend onder mijn kin streelt.

Ondertussen heeft Samantha de plakkers van de luier losgemaakt en trekt ze de luier weg.

“doe je beentjes eens goed omhoog!” Verbaasd bekijkt ze mijn kont.

“Zo die heeft zeker een strakke hand nodig! Ben je zo’n stout ventje?”

Ik geef geen antwoord en draai mijn hoofd weg. Een houding die niet wordt gewaardeerd.

“Op je knieën en je handen op tafel! Ik zal je direct leren dat opstandig gedrag hier niet wordt getolereerd!”

Uit mijn ooghoeken zie ik hoe Dita Samantha het zweepje aanreikt die ze uit haar tas opgediept heeft.

Ik huiver en jammer: “Nee, nee alsjeblieft niet doen!” Een spottend lachen is mijn deel.

Al snel voel ik de eerste tikken neerdalen op mijn toch al zo geteisterde kont.

De pijn valt eerst wel mee maar al gauw begint mijn kont te gloeien en voel ik de striemende pijn.

“Au, au alsjeblieft genade!” “Wat een Miep!” zegt Samantha terwijl ze de zweep aan de kant legt. “Vooruit liggen!”

Ze begeleidt haar woorden met een paar ferme tikken op mijn kont. Gelukkig stopt ze toch vrij snel.

Geoefend doet ze me de luier om en zegt dan dat ik in één van de boxen moet gaan zitten.

Daar zit ik dan met speen en rammelaar te kijken naar beide vrouwen. Zo te horen kennen ze elkaar goed.

Onder genot van een kop koffie zitten ze gezellig keuvelen.

Na een kwartiertje wordt ik verder aangekleed.

“Ik kan nog niet aangeven of ik hem hier inde crèche kan hebben. Het beste is dat ik eerst op huis bezoek kom!”

Dita lacht: “Lijkt me een goed idee! Vergeet dan de kleine niet mee te nemen. Kunnen ze leuk spelen”

“Doe ik!” is het laatste dat ik hoor. De deur slaat dicht.



Zwijgend rijden we naar huis. Toch wel gek. Voel me opgelaten en te gelijkertijd heb ik kriebels in de buik.

Verlang naar Dita’s straffen en tegelijkertijd wil ik door haar aangehaald worden.

Dita gaat mij voor de gang in. Ze draait zich om en kijkt me aan. Het lijkt of ze mijn gedachten heeft gelezen.

Zonder iets te zeggen omhelst ze me en drukt me tegen haar aan. Ik voel haar handen over mijn rug glijden.

Ze doet een stap terug en kijkt me aan. Haar ogen stralen wanneer haar hand mijn hoofd streelt.

“Vind je het weer fijn om bij mij te zijn?” Ik moet slikken en stotter: “Jjjaaa, heel fijn!”

“Dacht ik wel. Vind het ook fijn om zo nu en dan op je te passen.” Ze lacht en gaat verder.

“Ik zou best vaker met je willen spelen en dan bedoel ik geen voetballen natuurlijk.

Denk er maar eens over na of jij je volledig aan mij wilt toevertrouwen?”

“En zeker op de gekste plekken straf krijgen!” Dita glimlacht om mijn weerstand.

“Lieverd, je krijgt alleen straf op veilige plekken. Bij vriendinnen die mijn hobby kennen en zelf praktiseren.

Bijvoorbeeld. Samantha was speciaal voor ons naar haar werk gegaan en weet je wie haar kleintje is?”

Ik kijk haar niet begrijpend aan. “Hagar je vriendinnetje van de vorige keer!”

Ik kijk verbaast en moet dan lachen. Nu is het Dita’s beurt om verbaasd te zijn. “Wat is daar zo komisch aan?”

Vraagt ze nieuwsgierig. “Ik realiseer me nu pas dat Hagar ook …. Nou ja je weet wel. Was net of zij ook….. eh,

de baas was!” Nu schiet Dita in de lach. “Drong het niet tot je door dat zij een slavinnetje is?

Ze is vriendin en slavin van Samantha!”

“Oh leuk, wil haar ook best eens een pak voor haar kont teruggeven!” Dita kijkt me onderzoekend aan.

“Dat moet je wel verdienen jochie! Als jij ‘ja’zegt tegen mijn voorstel ben jij de laagste in rang.

Je moet dan goed je best doen om Hagar ook zo nu en dan te mogen straffen.

Maar ik waarschuw je, Samantha is erg kritisch. Tot nu toe ben ik de enige aan wie ze Hagar toevertrouwt.”



Ik ben de kamer in gegaan terwijl Dita in de keuken iets te eten voor ons maakt. Op de tafel ligt een blad.

Ik pak het op en nestel me op de bank. “Broek, trui en sokken uitdoen!” klinkt het na een tijdje.

“T-shirt mag je aanhouden!”

Door dat ik aandachtig zit te lezen ben ik even vergeten wat mijn plek hier is.

Gehoorzaam kleed ik me uit en zit even later alleen gekleed in luier en T-shirt op de bank

De interesse voor het lezen is verdwenen. Gespannen wacht ik af wat Dita in petto voor me heeft.

Traag tikken de minuten weg. Maar dan komt eindelijk Dita binnen met een dienblad met eten.

In een oogopslag zie ik een zuigflesje en een in stukjes gesneden boterham.

Opvallender is echter de kleding die Dita draagt. Of liever gezegd haast niet draagt.

Alleen gekleed in lingerie en schoenen met hoge hakken komt ze de kamer in.

Ze zet het blad op het bijzettafeltje naast een fauteuil. Dan komt ze op me af en pakt me bij de kin.

Voordat ik me realiseer wat er gebeurd geeft ze me een klap in het gezicht.

“Kun je niet reageren wanneer ik je wat zeg! Heb het gevoel tegen dovemansoren te praten!

Valt me nog mee dat je wel de opdracht hebt uitgevoerd!”

Ze draait zich om en loopt naar de fauteuil terwijl ze me het uitzicht biedt op haar prachtige billen.

De klap ben ik alweer vergeten wanneer Dita me beveelt aan haar voeten te komen zitten.

Ze begint me te voeren als een klein kind. Auto, vliegtuig, trein, alles maakt de boterham mee voordat het in

mijn mond verdwijnt. Best grappig. Toch ben ik het meest onder de indruk van Dita.

Haar mooie benen en lichaam en ondeugende ogen. Ervaar het als een voorrecht om zo voor haar te zitten.

Hoezo stom? Ik sluit even mijn ogen wanneer er weer een vliegtuigje voorbij komt en in mijn mond land.

“Opper de pop. Tijd voor je flesje!” Ik voel de speen tegen mijn lippen en open mijn ogen.

Zie hoe Dita om mij te stimuleren haar mond tuit. Als de speen in mijn mond verdwijnt moet ik de fles

vastpakken en in één keer leeg drinken.

Dita leunt achterover en kijkt tevreden naar me. Op elegante wijze trapt ze haar schoenen uit.

Speels streelt ze met haar voeten mijn borst. Ik kijk naar haar benen en sluit dan mijn ogen.

Langzaam zakt haar voet naar beneden om vervolgens over de luier te wrijven. “Door drinken schatje!”

Nog een paar keer lurken en de fles is leeg. Dita strekt haar hand uit en ik geef haar de lege fles aan

Wanneer de fles is weggezet strekt ze haar been weer uit. “Lik mijn voet schoon!”

Ik twijfel even maar algauw begin ik te likken. Maar het is niet naar wens:

“Stop mijn tenen in je mond en zuig er op!”

Na op haar tenen gesabbeld te hebben moet ik haar been naar boven toe kussen.

Vol overgave begin ik bij de voet en ga via de knie naar het boven been.

Ik zit geknield tussen haar benen. Boven aangekomen stop ik en heb vrij uitzicht op haar kruis.

Ik krijg het warm. “Naar het andere been! Kus daar je weg terug naar mijn tenen!”

Gehoorzaam kus ik met overgave ook dat been. Bij haar voeten aangekomen neem ik zelf initiatief

Ik zuig op haar tenen. “Mooi, lijkt erop dat je leert wanneer je wel en geen initiatief mag nemen!

Je stopte keurig boven aan mijn been en wist wat te doen bij mijn andere voet!”



Dita pakt het blaadje wat ik net zat te lezen.

Ze gaat eens goed zitten en legt aan weerskanten van mijn hoofd een been.

“Streel mijn benen en zorg dat ze er niet afvallen.”

Algauw is Dita verzonken in een artikel in het blad.

Ik aai haar onderbenen en geef er zo nu en dan een kus op. De aanblik die ik heb is opwindend.

Haar deels naakte lichaam windt me op. Maar op den duur wordt de houding toch ongemakkelijker.

Bovendien moet ik nodig plassen. Hoe langer ik in deze houding zit hoe zwaarder haar benen worden.

Ik doe mijn best om het zo comfortabel mogelijk voor mezelf te houden. Het kost me wel enige inspanning.

Om me niet te veel zelf te kwellen besluit ik maar om in mijn luier te plassen. Dat lucht op.

Plots hoor ik het smalende lachje van Dita. “Wat ben jij toch een baby!” zegt ze terwijl ze haar benen

van mijn schouders haalt. “Een jongen van jou leeftijd zou in deze situatie een stijve krijgen!

Maar jij? Jij plast in je broek! Goed dat je een luier om hebt!” Haar lach maakt me verlegen.

“Kom kruip naar mijn slaapkamer!” Gehoorzaam kruip ik voor haar uit. Dita opent de deuren voor me en maakt

smalende opmerkingen over mijn natte luier.

De vloer op haar slaapkamer is bedekt met linoleum. Voelt koel aan mijn knieën.

Dita gaat op de rand van het bed zitten en ik moet voor haar gaan staan.

Ze maakt de luier los, die met een plof op de grond valt. Ze legt me over de knie.. “Zal je leren! Baby die je bent!”

Ik voel haar hand over mijn billen strelen. Maar al snel regent het slagen op mijn kont.

Mijn kont voelt snel gloeiend aan. Voor dat ik om genade smeek stopt ze echter.

“Zo en nu daar gaan liggen!” Dita wijst een hoek in de kamer aan. Gehoorzaam ga ik op de koude vloer liggen.

“Moet je eens ruiken! De hele kamer stinkt naar jouw pis!” Dita staat naast me.

Vanuit mijn liggende positie kijk ik tegen haar op. Ook nu weer val ik voor haar mooie verschijning.

“Vind je dat normaal om op jouw leeftijd andere mensen met je broekplassen lastig te vallen?”

Ze kijkt me op een manier aan waaruit ik opmaak dat ze een antwoord verwacht!

“Is je eigen schuld tovh ? Jij doet me een luier om!”

“Zo mijn eigen schuld? Zou jou eens laten merken wat dat betekent!”

Dita plaatst aan weerszijden van mijn lichaam een been. Ze kijkt me onheilspellend aan.

Dan hurkt ze. Haar kruis is vlak bij mijn gezicht. “Mond open!” beveelt ze.

Plotseling zie ik de stof van haar slipje donker kleuren. Even later voel ik de eerste spatten op mijn gezicht.

Dita schuift iets naar voren om beter te richten. Al snel loopt er een stevige straal over mijn gezicht en in mijn mond.

Ik wil mijn hoofd weg draaien. “Stil blijven liggen!” Ik sluit mijn mond. Na een poosje richt Dita zich weer op.

Ze trekt haar slipje uit. “Omdat jij je mond dicht deed krijg je mijn slipje in je mond!”

Ze drukt haar natte slip tegen mijn lippen aan. Ik open mijn mond en voel hoe ze de slip in mijn mond drukt.

“Blijf zo liggen kun je nadenken wiens schuld dit is!”

Dita verlaat lachend de kamer. Mij huiverend achterlatend.

De penetrante urinelucht dringt diep door mijn neus naar binnen.

Even later hoor ik de douche. Na een kwartiertje komt ze weer aangekleed terug.

Ze heeft een emmer water en een dweil bij zich. Ik moet gaan staan Ze droogt me globaal af met de droge dweil.

Dan geeft ze mij de dweil en opdracht de troep op te ruimen.



Terwijl ik bezig ben hoor ik hoe ze het bad vol laat lopen. Na verloop van tijd komt ze me halen.

Tevreden constateert Dita dat de vloer mooi schoon is geworden.

Ze neemt me mee de badkamer in. Ik moet in het bad gaan zitten. Voelt heerlijk warm aan.

Zeker na zo’n tijd in haar afgekoelde vocht te hebben gelegen. “Vind je lekker hè!” klinkt het kleintjes.

Dita begint me te wassen. Geen snerende opmerkingen meer maar zorg en aandacht.

Teder en zacht. Verleidelijk zelfs hoe ze met het washandje mijn tepels masseert en even later mijn piemel.

“Lekker hè! Ga maar staan dan spoel ik je af.”

Ook nu wordt zorgzaam de juiste temperatuur gekozen en spoelt Dita het sop van me af.

Ik moet uit het bad komen. Dita pakt een grote handdoek en droogt me af.

Wanneer ze mijn kruis afdroogt kijkt ze me ondeugend aan.

Ze glimlacht wanneer ze merkt dat mijn ademhaling zwaarder wordt.

Wanneer ik mijn ogen sluit stopt ze en droogt mijn benen af. “Kom maar mee naar de kamer.”

In de kamer liggen op tafel een luier en nog wat kleren. Lijkt wel een babydoll of iets dergelijks.

“Omdat je zo goed de slaapkamer hebt opgeruimd mag je aan mijn borst zuigen!”

Dita trekt haar T-shirt over haar hoofd.

Ze heeft geen bh om en haar borsten lachen me tegemoet. Ze gaat op de bank zitten.

Even later lig ik tevreden op haar schoot zacht te sabbelen aan haar borst.

Ik voel haar hand via mijn borst en buik naar mijn kruis glijden.

Wanneer ze mijn piemel te pakken heeft begint ze deze te masseren.

Met haar andere hand drukt ze mijn hoofd tegen haar borsten die zacht en teder aanvoelen.

Veel te snel voel ik een orgasme opkomen. Hevig schokkend kom ik klaar.

Het voelt zo intens dat het een tijdje duurt voordat ik me weer realiseerde waar ik ben.

Dita streelt aandachtig mijn hoofd. Het is verder stil in de kamer.

Ik kijk haar aan en verlies me in haar smaragd groene ogen. Dita buigt voorover en kust mijn voorhoofd.

“Kom lieverd ik ga je eens aankleden. We krijgen straks visite dan moet je er toch mooi uit zien?”

Met een tissue veegt ze mijn buik schoon en sommeert me om op de tafel te gaan liggen.

Nog deels in de roes dringt het maar half tot mij door. Visite? Wat staat me nu weer te wachten?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Y Helpen op de crèche H 27
D Wie gaan er aanstaande zaterdag naar Crèche Bébé Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P Crèche bebe Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
friendly Crèche Calimero 16+ Verhalen 92
L Opening AB crèche groot succes!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
pampervuller Crèche Bébé 27 juni 2014 wie gaat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
E Crèche Bébé 22 Februari 2013 Pub 34
dennisdl Crèche-Bébé Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 210
dirkje87 Bezoek aan prostituee - incontinentie 16+ Board 2
P Yael gaat op bezoek X Y Z 2
Plasbibs Broekplassen of broekpoepen voor winkel bezoek of afhalen Broekplassers en Poepers 20
Plasbibs Een kennis komt op bezoek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
J Bezoek sauna en striemen aan benen en buik van plastic broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
B op bezoek bij Mamamarja O 3
Dude24 Wie komt gezellig op bezoek? Contact advertenties 42
F Verhaal Klaar op bezoek bij mama O 8
slaaf.johannes tijger122 op bezoek bij mamamarja Contact advertenties 5
B Op bezoek bij opas mama 16+ Verhalen 3
pampervuller Ervaring bezoek winkel changing times in Las Vegas Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
I vreemd bezoek bij tante V 34
Luierman1983 Meesteres bezoek 16+ Board 8
Luierman1983 Meesteres bezoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
luierliefhebber2 Bezoek aan de Schaapshut Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
eddy-bakker Tandarts bezoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
J Op bezoek bij Leuk888 O 3
L kamer klaar/nieuwe babs op bezoek AB/DL Fotos 28
DL_Michel Verhaal Klaar HET BEZOEK B 2
L op bezoek AB/DL Fotos 13
Bovenaan