D I A P E R N A A T

daiperlink

Beginneling
Mijn naam is Misha en ik ben nu 24 jaar.
Ben diaperlover, DL, en ik wil je laten weten hoe dat zo begonnen is.
Heb een periode in mijn leven gehad dat ik vree met jongens van mn
eigen leeftijd, met oudere jongens, en met sympatieke leiders.
Nu ben ik meer hetero.


Eerste deel


Als klein joch groeide ik op in St Petersburg. Het was Glasnost en er
veranderde veel in het dagelijks leven.

Toen ik negen was, ging ik in de stad zwerven want thuis was geen thuis
meer: mn vader was meer dronken van de illegale Wotka en mn moeder
kon het leven niet meer aan.
Toen er nog geld genoeg was had ik, als kleuter, wel eens een sovjet Libero pamper aangehad.Dat vond ik altijd prettig aanvoelen. Ik werd des avonds in de
liezen, tussen en op de billen en over mn hele pretparkje met zachte zalf
ingesmeerd.
Elke ochtend was ik flink nat. Na het wakker worden perste ik de laatste druppels er nog uit.
Toen ik zeven was, was er geen geld meer voor Libero diapers.

En, erger, er was steeds minder te eten. Zwerven dan maar
en bedelen, schooien en eten pikken. Ik had genoeg slaag gehad.

Ik was wel zindelijk geweest, maar door dat enerverende straatleven plaste ik
tijdens het slapen steeds vaker in mijn broek.
In de zomer kon ik die nog makkelijk in een fontein uitwassen, in de winter was
het een ramp. Nee een onderbroekje had ik al lang niet meer aan.

Meestal waren we met een groepje jongens en meisjes.
Op een nacht, ik was zeker al elf, werden we bij een razzia opgepakt.
Hup, de boevenwagen in.
Gelukkig werden we niet naar een eenzaam terrein gebracht om afgeschoten te worden. Nee, we werden naar een kliniekachtig gebouw gereden.
bij aankomst, in de bossen, brak het ochtendgloren net uit.

Het zouden vier glorieuze gelukkige jaren van mn leven worden!

Goed, bij aankomst - in de hal hing een ziekenhuislucht - moesten we in een rij
gaan staan. we waren met ongeveer tien jongens van acht tot veertien jaar oud.
Trouwens, ik had geen idee waar de meisjes gebleven waren.

We moesten toen een kantoorkamer in, strippen en door naar een binnenplaats.
Daar werden we geschrobt door twee potige dames die merkbaar lol hadden in
hun beroep en dat pijnlijk serieus namen. Afspoelen en poedelnaakt in de rij
staan.
Ome dokter inspekteerde ons, de paraderende knapen. Dit was beslist een medische controle in de blote kont: kloppen, voelen en testjes doen.
O,ja ondertussen was ons haar ook al afgeshoren, bij de twee jongens van dertien ook van onderen. Dus de kuising en de controle op ziektes en op beestjes werd profi aangepakt.

Om medische redenen werden er fotoos gemaakt. Ik moest een nummerbord vasthouden alsof ik een auto was en er werd gekiekt en geflitst van voren, van achteren en van opzij door iemand die geen russisch sprak.
Daarna kregen we een lullig kierend fladderend sportbroekje aan en moesten we op blote voeten de trap op naar boven om in een eetkamer gevoed te worden.
De sfeer was zo dat we ons geintimideerd voelden, we waren angstig en zo snap je.

Maar toen werden we toegesproken:
We zouden dezelfde dag nog naar een definitief internaat gebracht worden.
De toespraakmeneer verlekkerde ons met het vooruitzicht dat we daar de kans van ons leven zouden krijgen, nl een echte opleiding. Dus een beroep leren.

We kwamen in de schemering bij dat internaat aan.
Het was hartje zomer dus we hadden het niet koud in die katoenen flutbroekjes.

Naar binnen. Gelijk aanschuiven in de eetzaal waar wel vijftig knapen aanwezig waren. Ik was niet de jongste en niet de oudste.
Het was lekker, vol en machtig eten.
Het viel gelijk op dat er onder de knapen, tussen de zeven en achttien jaar oud, een relaxte gemoedelijke sfeer heerste. Hoe kwam dat ?
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
nice kan niet wachten op vervolg als dat nog komt dance dance dance
 

daiperlink

Beginneling
Tweede deel


Na het eten werden we, nieuwelingen, apart genomen. We mochten in een Deluxe kamer gaan zitten. Er kwamen tien andere knapen binnen die gemiddeld zo een drie jaar ouder waren.
Ons werd niks gevraagd maar deze knapen overlegden en wikten en wogen wie ze zouden uitkiezen.
We kregen ieder dus een oudere jongen toegewezen om ons te begeleiden, te helpen en wegwijs te maken.

De veertienjarige Sergey benoemde zichzelf tot mijn superieur.
Ik voelde mezelf niks op mijn gemak: dat kon alle kanten op!
Wist ik veel...
Sergey nam me mee naar de kledingkamer, de slaapzaal, de douches, het zwembad en de sportfaciliteiten. Ook liet hij de ruimtes met de dieren en de tuinen zien.

Ik keek mn ogen uit!

Hier was over nagedacht!

Goed, in die kledingkamer kreeg ik een zwarte fluwelen sweater met lange mouwen, een kaki stevige korte broek met padvindersriem inclusief geps
met lelieafbeelding, witte sokken en halfhoge soepele sportschoenen.
Ook nog een eigenwijze japanse witte pet.

Na zo aangekleed te zijn viel ik niet meer uit de toon en gingen we verplicht bij de hoofdgroepleider langs.
Die deelde mee dat ik meteen met alles kon meedoen, ik had gelukkig geen ziektes onder de leden.

Hij legde voorzichtig vriendelijk uit dat wat kleding betreft ik voor overdag kon kiezen om onder kaki broekje - geen onderbroek te dragen (zoals kleine jongens)
- een jongenssupporter te dragen (zoals in vele
kleuren en maten te koop in Colombo)
- of, en ik kon mn oren niet geloven, of een Libero!
Iedereen kon elke ochtend opnieuw kiezen.

En als ik niet tevreden zou zijn over Sergey kon ik dat gerust komen melden, er waren altijd genoeg oudere jongens die zich wel over een jonger broertje wilden ontfermen. Aldus het hoofd.

Toen we weer buiten stonden vroeg Sergey wat ik wilde doen, we hadden nog een uurtje vrij. Zwemmen of tafeltennissen, ja, zeg het maar...

Ik wilde op dat moment de dieren liever zien. Dat bleken cavias, vergrote kippen en een slang te zijn. Buiten ontdekte ik ook nog een paardenmanege.

Er was verder geen tijd meer. Er klonk een melodietje met de vermelding van nummer drie door de onzichtbare luidsprekertjes en daarmee werd bedoeld dat onze groep drie -om half zes- aan de beurt was voor het dagelijkse vervolgprogramma: eten, uitkleden, douchen, libero aan en de slaapzaal op.



Derde deel


Na het eten nam Serg me dus mee naar de klerenkamer. Met zijn arm om mn schouder voelde ik me beschermd en op mn gemak.
Compleet uitkleden. Dan een brede opening door en we waren in de natte langwerpige ruimte.
Een brede donkerhouten zitbank in het midden. Het rook naar urine en schoonmaakmiddel. Aan beide zijmuren zaten wel tien douchebobbels.
Onderlangs de zijmuren liep een tien centimeter brede goot.

Ik had al snel begrepen dat dit tevens de latrinefaciliteit was want iets anders wc achtigs was me niet verteld of getoond. Ik zag dan ook metten dat twee boys tegen de muur hurkten met de benen wijd.

Sergey vroeg of ik ook moest, terwijl hij al naakt aanstalten maakte om ook te hurken. Eventueel uit voorzorg want:

"HIERNA KRIJGEN WE ALLEMAAL EEN LIBERO AAN EN DIE IS VOOR IEDEREEN DE HELE NACHT VERPLICHT.

We mogen niet van de slaapverhoging af tot morgenochtend zeven uur."

Zo dan.
Bij alle nieuwe belevenissen kon dit er ook nog wel bij.
Al snel realiseerde ik me nu dat het de bedoeling was dat in dit internaat incontinente plassers en poepers niet zouden opvallen en dat er zelfs verwacht werd dat je je Libero - al of niet met een of twee 10 bij 40cm inleggers eer zou aandoen...
Iedereen werd gelijk behandeld, ook de oudere vrienden, ook de leiding zou ik later ontdekken.

Wat een superpedagogische vonst!

Ik kreeg door dat er niks te pesten viel over natte avonturen des snachts.
Een geruststelling. Ik begon me nog meer op mn gemak te voelen. En Sergey werd steeds aardiger en staarde me, nadat ie me bloot had gezien, met een brede smile aan.

Toen iedereen uitgelatrineerd en afgedouched was, gingen we de sauna in.
Achter de dubbele deur was het pikdonker, je kon geen hand voor ogen zien.
Op de tast ging je ergens zitten of liggen, verder had ik nog niks in de gaten.

Roze afgedouched, kakelschone porien, gingen we naar de slaapzaal. Liberoos omgedaan en omgekregen. Daar waren de meeste boys zeer bedreven in. Ik zag dat sommige oudere jongens er een inlegger bijschoven, na ze in de lengte in gootvorm gevouwen te hebben.
De samenzweerderige sfeer was top. Oudere jongens waren de leiders. De volwassenleiding hield zich hier op de achtergrond.

Nou, de slaapzaal had ik al gezien. Langvorming en aan elke zijde een vijftig cm hoog gigabedachtige constuctie. Covered met bruin skai, voor vijfentwintig jongens aan elke zijde. Geen kussens, geen dekens, geen beertjes. Sergey legde uit dat het beleid was om ons te harden. Hij ging liggen en ik vleide me naast hem neer. Met vijfentwintig jongens op een rij lagen we behoorlijk dicht tegen elkaar aan.
Dat zou de komende vier jaar nog veel vriendschappelijk luierplezier opleveren!
Het licht ging uit.
We bleken elkaar positief te controleren dat de Libero luiers goed strak afgesloten bleven dat was namenlijk een van de strengste regels!
Sergey sloeg een intieme arm om me heen wat zeer welkom was. Zn andere hand positioneerde hij voorzichtig op mn luiervoorkantbobbel.
Zo sliep ik, vooralsnog droog, vooralsnog met katholiek kuise gedachten, die eerste nacht in.

( ben nu met het negende deel bezig )
 
N

natte-broek

Guest
Kan je niet beter alles in 1 topic zetten? Als je nu al bezig bent met deel 9, krijg je dus 1 verhaal in meerdere topics...
 

daiperlink

Beginneling
Vierde deel


Wakker wordende hoorde ik meteen een rustige muziek met vogelgeluiden.
Sergey lag nu omarmd met zijn andere buurjongen. Ze tongden wel zeven minuten aan een stuk door. Aan de andere kant van mijzelf lag natuurlijk ook een jongen. Ik wist zijn naam nog niet maar toen ik hem aankeek knipoogde hij terwijl hij met zijn onderlip onder zn boventanden wreef.
Dat kwam heel erotisch over.
Beide zijn handen hield hij - met opgetrokken knieen = in zn liezen langs zn plastic gecoverde Libero maatje 3. Hij wreef langs de opschuivende grens van de Libero en rook dan langs zn handpalmen.
Ik toverde mn meest verleidelijke glimlach te voorschijn, met als gevolg dat hij
zich over me heen boog en mn oren begon te likken. Zn linkerhand legde hij nu langs mn vergrootte natte geelgeile diaperbobbel.
Na vijf minuten gingen we als een van de laatsten naar de natte doucheruimte.
In de voorruimte deden we elkaars luiers uit en gooiden die in een grote container. Daar stond ik met een niet te klein kasteeltorentje en mn zacht strak zakje.
Maar dat viel niet op.
Het was vol in de douchruimte met alle denkbare soorten naakte knapen, trouwens het speelgoed van buurboy was trotser.
Ook ik hurkte tegen de watermuur boven de 20 cm diepe goot.

En toen flink schuimen en schrobben met je eigen handen. We droogden elkaar af met half versleten handdoeken waar Diapernaat II op stond.
Toen naar de kleedruimte.
We deden de voorgeschreven kleding aan en ik koos voor alle zekerheid als
ondergoed een Libero met inlegger. Ik had geen wc of urinoir ontdekt in dit komplex behalve dan die twee goten in de doucheruimte.


Vijfde deel


Er waren dus niet, zoals in "De Hel van Kazakstan", plateaus met ronde gaten.
Je moet die film zien om te snappen dat ik me gelukkig prijsde daar niet naar geselekteerd te zijn!

Ik zag deze ochtend dat jongens die
'bloot onder de kaki shorts' hadden gekozen,
buiten gewoon wijdbeens gingen staan, af en toe. En dan straalden hun gezichten. Natte broek, benen en grond droogden wel weer op.

In princiepe plaste je zoals het uitkwam, ook in de lessen, dan ging je even naast de bank staan, benen zeer wijd, en liet het in je diaper plassen. En had je geen diaper gekozen voor die dag, dan moest je dus even naar buiten of naar die natte doucheruimte.

Ik zorgde, zoals de meeste jongens, dat je je ontlasting vroeg in de ochtend had afgehandeld. Gestink werd overdag niet op prijs gesteld.

Het was uiteindelijk toch een soort pedagogisch instituut.

Je kon wel, leerde ik, met goed fatsoen wakker worden met wat stevigheid in de achterkant van je verplichte Libero. Spannend vond ik het om, voor te gaan douchen, in elk geval te zorgen dat een stevige - daar zorgde het stevige speciale dieet wel voor - rolmops de weke inlegger iets verschoof.

Het ontbijt mocht je zelf uitkiezen, je liep langs de toonbank. Duffe dikke dames schepten op wat je aanwees. We gingen bij Sergey zitten, oei, mn luier kraakte paniekerig plastiekerig. Maar dat gaf dus niet.

Halverwege de ochtend kregen we speciale les. Wij, het tiental nieuwe jongens werden in een ander lokaal verordoneerd en moesten in de rij gaan staan.

Helemaal uitkleden was gekommandeerd. Mn diaper was nog droog. Was dat nu gunstig of ongunstig, of was dat niet het onderwerp?
Een oudere jongen had de leiding. Hij deed bij zichzelf voor hoe je, liggend, een Libero op zn strakst moest vastzetten. Voordat hij zn luier afdeed, zag je dat hij zn dikke gele inlegger er van voren tussenuitschoof.
Bij het aandoen demonstreerde hij hoe je op het laatst de dunne droge inlegger er tussen schoof.
Toen moesten we bij elkaar oefenen.
Ik kreeg een inlegger en de detailopdracht was die, terwijl de Libero al met de twee onderste van de vier plakkers bevestigd was, tussen de blote benen door te schuiven in gootvorm.
Benadrukt werd ende aanbevolen om inleggers te gebruiken en als die vol waren te vervangen voor verse opdat de duurdere Tena Maxi achtige Libero, desnoods half vochtig, wat langer meekon.

Dit om de chaotische begroting van Jeltsin wat te ontzien.

Om verder te oefenen moesten we akuut een liter thee opdrinken en de luiers aanhouden voor die dag. Dus voor vandaag liepen wij, alle tien nieuwen, verdikt en verstevigd rond onder de zwarte lange mouwen sweater en in het kaki broekje met koperleliegegespte leren riem.

Een paar uur later, toen er pauze was, ging ook ik opvallend wijdbeens in de gang staan, Sergey viel toen mijn wazige blik op. Maar het plasmoment was wel goed herkenbaar zo.
En lekker.


Zesde deel


In de namiddag deed ik mee met voetballen. Een Liberoteam, waar ik dus bij hoorde en een ... team: De tegenstanders hielden hun korte broek met prettige pijpen aan die wij dus hadden uitgeschoven. We wonnen makkelijk omdat we meer zelfvertouwen hadden. Na de wedstrijd gingen we naaktdouchen waartoe langs het grasveld een openlijke waterinstallatie was aangebracht. Zo kon je in het zonlicht nog eens goed zien wat voor vlees je vrienden in de kuip hadden.

Vrij spelen, dieren bezoeken, dollen en rollebollen.
Groep drie werd weer opgeroepen, was het nu al half zes?

Ondertussen had ik al wat namen leren kennen. Na het eten weer uitkleden en de natte ruimte in, er was geen haast.
Sergey nam me de betegelde donkere stoomsauna in. Er waren zeker meer jongens, alleen zag ik ze niet maar je hoorde ze wel. Tastend verkende ik het verloop van de muren en de banken. Weer vogeltjesmuziek. Het siste ook. Ik voelde dat ik kon gaan liggen op een banktafel van wel vier bij vier meter groot zoals in Istanboels hammams veel voorkomt. Ik lag nu rustig op mn rug. Ik bevond me in een onzichtbare, stomige situatie. Mn lijf reageerde eerst rillend, daarna begon ik te zweten en mn pretkasteeltje was niet meer op zn kleinst. Navel vulde zich met condenszweet. Mn tenen werden getongd.

Geen opgefokt machogedoe in dit diapernaat !
Geen agressie, geen struggle om niet te veel gepest te worden, wat was ik een bofkont om hier terecht te zijn gekomen. In "De Hel van Kazachstan" had een oudere jongen je al lang gedwongen zn fiere toren af te zuigen terwijl je machteloos boven een rond gat gehurkt zat. Maar wie had uiteindelijk hier, in de pikdonkerte, de trotse toren van mijn pretkateeltje tijdelijk gewenst vriendelijk vergroot? Wie had de kantelen boven mn geheime achterpoort beroerd?

Na volledig uitgezweet te zijn en weer tot rust te zijn gekomen ging ik op de tast door de twee deuren naar buiten. Ik stond weer in de doucheruimte. Die houten bank is er om op te zitten en liggen, dus...
Sergey was ik in de hammamachtigheid uit het oog verloren, hoe kan dat ook anders.

Was ik niet een dezer dagen twaalf geworden? Voor me stonden meerdere knappe knapen met verschillende maten kasteeltjes zich herhalend in te zepen.
Sommige torentjes waren nog wat rood vergroot.

Een half uurtje later gingen steeds meer jongens hun Libero omdoen om gepast gekleed zich naar de slaapzaal toe bevallig te begeven. Mn navel evenals de rest van mn lichaam bleef nachtnaakt.

Ja, ik had nu een inlegger tussengeschoven, goed ingeschat.
Dat wordt in de loop van de nacht misschien geelgroeiende bobbels voelen.

Perfekte protektie.
Ik verkoos om te gaan liggen op een plek waar nog geen buurman lag. Benieuwd zijnde naar wie er naast mij zou willen komen liggen.

Ik prees me gelukkig dat mn torentje de laatste maanden duidelijk was gegroeid. Bij windkracht tien wel tot twaalf cm. De internaatarts had niet voor niets bij het controleopmeten FLINKE KNAAP tegen me gezegd.

Nu ik hieraan lag te denken met mn linkerhand op mn Liberobobbel die het kasteelcompleksje warm en - nu al - vochtig hield, werd het naar beneden gerichte torentje weerbarstig.

En dat ging al helemaal niet over toen aan beide kanten erotische efebes tegen me aan kwamen liggen.
ik deed mn handen onder mn hoofd, ja, ik lag nog steeds op mn rug.

Het licht was ondertussen langzaam dimmend uitgegaan en daar hoorde je weer die door un trekharmonika begeleide parkietenwals.
Fluisterend legde nm zeventienjarige linkerbuurman zn rechterhand op mn linkerbovenbeen en rechterbuurboy van zestien legde zn linkerhand op mn rechterbovenbeen: langzaam aktiveerden de handen tot subtiel strelen langs de strak afsluitende Tena Maxiachtige russische diaper.

Ze streken beide bevallig wat het niet moeilijk maakte om nog eens wat plezierig bij te plassen. Waarna we alle drie, in linkerrichting op ons zij gekeerd, als lepels tegen elkaar, duimen in de mond, verhuisden naar dromenland.


Zevende deel

De volgende ochtend was ik eerder wakker dan Andrae en Boris. Ze lagen allebei van me afgedraaid. Beslist met gevulde inleggers. Ik draaide naar Andrae toe, sloeg nm arm om hem heen en voelde aan zn voorbobbel. Wauw, deze buurbobbel was wel erg goed gevuld! Ik deed er bij mezelf ook nog maar een straaltje bovenop. En met mn knieen opgetrokken lukte het me een plug te produceren, en dan vooral halverwege te stoppen en je kringspieren ontspannen te houden. Het eten was hier dus zodang samengesteld door de drie dikke dames dat de door pueries, pubers en efebes geproduceerde pluggen stevig zouden zijn.

Ik zou zo een gevuld gevoel heel opwindend gaan vinden, beslist en echt waar!

Na nog een tijdje te hebben liggen soezesudderen ging ik als een van de eersten naar de natte ruimte.
Ik liet de dubbelgevulde Libero in front van de afvalkontainer in de voorruimte door vijftienjarige Lazlo afdoen, ik had al begrepen dat hij ervoor en erop stond om die service te verlenen.

Door naar de goot, want ik was voor vandaag nog niet uitgedrukt.

Wassen, stortbadgenieten, afdrogen met "Diapernaat III".
Wat zal ik vandaag nemen? Met of zonder Libero?
Kijken wat Sergey doet.
Ik nam me voor vandaag met Sergey op te trekken. Daar had hij al een Libero aangemeten. Nu ik ook.
Correct gekleed gingen we luxe ontbijten: flink romige roereieren met stukjes spek.

Naar het lokaal waar groep drie thuishoorde. De leider stond al voor de klas.
Hij legde uit dat als vanzelf, leiders maar ook de oudste jongens altijd een diaper aanhebben, behalve in het zwembadje, in de natte ruimte en in de hammamachtige stoomsauna natuurlijk.
Af en toe stond een Liberojongen even naast zn bank om wat bij te plassen.
Nu vond ik dat het mijn beurt was.
Staande stroomde een plasje in mn inlegger.

Wat een lekker geaksepteerd gevoel!

Achtste deel


Helaas gecensureerd. Twaalfjarige jongens worden niet geacht wat voor soort fetishtische seks dan ook te beleven. En die donkere hijgende hammanachtige stomige sauna was inderdaad het paradijs voor zedenmeesters.


Negende deel


Kortom, en om niet in herhalingen te vervallen, ik had vier geweldige jaren. Ik was zestien toen wegens bezuinigingen, wij, oudere jongens, ontslagen werden en gekoppeld werden aan land- en tuinbouwprojekten. Daar hadden we geen diapers meer aan maar met oudere mannen op de slaapzaal was het ook niet saai.

Nu leef ik door en ben ik terug in St Petersburg en help mee met een stadopknapprojekt.

Ik zoek een liberovrouwtje, hoop snel te trouwen, en hoop over een paar jaar het hoofd van het voorbeeldige diapergezin te zijn!

Het geluk straalt me toe! Of.......

Einde
 
Bovenaan