Daan en Linda ( DL TL LW NL OL)

welk cijfer geef je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    4

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Daan is een jongen van 18 met bruin half lang haar een lange pony, ook een normaal lichaam zoals iedere andere jonge van 18. Hij brengt zijn tijd door met studeren en relaxen met vrienden. Maar er is ook een heel speciaal gevoel wat niet zomaar te begrijpen is voor een buitenstaander. Het heeft een sterk gevoel met het dragen van luiers. Vanaf ze 12e ongeveer toen zij puberteit begon had hij al sterke gedachtes bij het dragen van luiers, en een opwindend gevoel. Hij deed daar verder niks mij, en schaamde zich er voor . Hij dacht dat hij de enige was met die “Rare” gevoelens. Maar toen hij was ouders was, en wat is gaan surfen op het internet bleek dat er toch heel wat andere mensen zijn die het zelfde hebben als hem.
Daan stapt op ze fiets om naar huis te rijden. Als door het hek van het gebouw wil fietsen staat daar Linda te wachten, het meisje waar hij sinds het begin van zijn studeertijd verliefd op was. “Hey Daan, vond jij dat laatste proefwerk ook zo moeilijk? Ik ga een onvoldoende krijgen!” zegt Linda.
“Ja klopt, ik had ook amper geleerd, geen tijd gehad.” Reageert Daan. “ ah oké, maar lijkt het je misschien leuk om een keertje af te spreken? Dan kan je eerst mijn ouders ontmoeten en daarna gaan we stappen oke?” vraagt Linda.
“Uhm…ja!....lijkt me wel een aardig idee!”antwoord Daan verbaast op haar verzoek. “Oke ik heb vanavond wel tijd? We kunnen ook gewoon bij mij een film gaan kijken of lijkt dat je niks?” zeg Linda. “Ja is ook een goed idee, ik geef je wel mijn msn, dan kunnen we als we thuis zijn wat afspreken.”zegt Daan. “Dit is me msn: [email protected]” (probeer maar niet, t klopt toch niet) “
Ze zeggen elkaar even gedag en rijden dan allebei een andere richting op.
Eenmaal aangekomen thuis gooit Daan ze tas in de hoek en
vliegt naar ze kamer om de computer aan te zeggen.
Hij kijkt even vlug wie er voor de rest online zijn en klikt op Linda. Ze beginnen het gesprek en als ze na een half uurtje hebben afgesproken om 8 uur bij het treinstation te zijn waar ze altijd opstappen, zet hij ze comp. Weer uit.
Het is inmiddels kwart voor 8 en Daan staat zenuwachtig te wachten.
Na een tijdje ziet hij iemand lopen van een jaar of 18 met een mooie jurk, opgemaakt gezicht, en leuke haren. Dat zal toch niet Linda zijn hea? Dacht Daan bij zichzelf.
Maar als ze wat dichterbij is gekomen en een glimlach op haar gezicht heeft, krijgt Daan bijna een hardaanval, en ze hard klopt in ze keel.
“Hey Daan!” Roept Linda. “Ow heey..uhh..uhh, wat zie je er leuk uit Linda!” Stotterd Daan eruit. “Haha ja dankje, jij ook!” “Zullen we maar gaan?” vraagt Linda. “Ja, lijkt me een goed idee” antwoord Daan.
Als ze zijn aangekomen bij het huis van Linda, en ze de deur de achterdeur opentrekken staat haar moeder voor de deur. “Hallo jongen, ben jij Daan? Zonder antwoord terug te verwachten zegt ze:” leuk je te ontmoeten! ik ben Marga, Linda’s moeder”
“Oh, leuk u te ontmoeten” zegt Daan terwijl ze elkaars handen schudden.
Even valt er een stilte maar dan zegt Linda: “Zal ik je me kamer maar laten zien?”….”Uhm ja is goed!” Antwoord Daan, en zonder nog wat te zeggen lopen ze allebei de trap op.
Als ze bij de kamer van Linda aankomen en Linda de deur open wil doen, krijg ze een heel zwaar gevoel in haar onderbuik….het zal toch niet zo zijn hea? Denk Linda bij zichzelf. O nee, hoe kon ik zo verschrikkelijk stom zijn geweest om me luiervoorraad nog in me slaapkamer kast te laten liggen, terwijl ik wist dat Daan langskwam? “Uhm…Daan….zullen we anders eerst beneden wat drinken, zodat je me moeder beter kan leren kennen?” Zegt Linda angstig. “ Oke, maar ik wil je kamer nog wel zien hoor!” Zegt Daan lacherig. “Ja tuurlijk, maar dit lijkt me ook beter idee, en gaan we wel een ander keer stappen oke? Ik voel me namelijk een beetje misselijk. “ Verzon Linda….naja eigenlijk was het niet verzonnen. “Oké ga maar al vast naar beneden, ik kom er zo aan!” Roept Linda terwijl ze haar kamer in duikt.
Daar staat Daan dan, alleen op de trap kijkend naar de badkamer voor zijn neus. Tot zijn schrik ziet hij een wit ding liggen dat lijkt op een reuze babyluier. Wat zal dat nou zijn? Vraagt Daan bij zichzelf af. Uit nieuwsgierigheid loopt hij er naar toe, en als idee in ze hoofd dat als Linda hem snapt, zegt dat hij even naar de wc moest.
Als hij bij de luier staat ziet hij pas echt hoe groot hij is, en dat hij al gebruikt is. De hormonen van Daan staan op springen, omdat hij zelf ook al jaren iets met luiers heeft, en vooral bij het idee dat die luier door Linda is gedragen.
Linda heeft haar hele luiervoorraad achter de kast verstopt.
Als ze de deur stilletjes open wil doen, ziet tot haar schrik dat Daan in de badkamer staat met zijn neus naar een de luier die ze vannacht nog aan had. Ze kan haar tranen niet meer houden, en rent huilend terug naar haar kamer.
Daan kijkt verbaast om, en hoort de kamerdeur van Linda met een klap dichtgevallen is. Daan snapte er eerst niks van, maar als ze na een tijdje Linda liggend op haar bed ziet huilen, wordt alles duidelijk voor Daan.
Hij gaat snap naast haar liggen en slaat een arm om haar heen. Het leek Daan beter om verder niks te zeggen, maar daardoor krijg Linda een nog slechter gevoel, en begon harder te huilen.
“Het maakt niks uit hoor, ik heb er al die tijd al niks ergs aan gevonden, want ik heb zelf ook al heel lang iets met luiers. Alleen ik heb er niks mee gedaan, want me ouders weten er niet vanaf” dus maak je geen zorgen, ik zeg het tegen niemand en ik wil je wel een keer verschonen om het goed te maken?”zegt Daan liefdevol. “Ow … uhm … ja mischien wil je me nu een luier om doen….en dan kan ik er ook wel een bij jou omdoen als je dat graag een keer wil proberen?” zegt Linda terwijl ze de tranen van haar wangen veegt. “Oke dat is dan afgesproken.” En hij geeft haar snel een kus op dr wang, daar schrikt ze van, maar geeft er toch een terug.
Na een paar minuten zit Linda klaar op een verschoontafel die ze van zolder had gehaald, met alleen haar truitje aan.
Daan heeft totaal geen verstand van luiers omdoen, dus hij plakt de striks maar ergens vast. Linda doet ze als hij klaar is even goed. Dan is Daan aan de beurt. “Zo ik zal is ff laten zien hoe een professional dat doet” zegt Linda lacherig. Daan trekt zich helemaal uit en gaat naakt op de verschoontafel zitten. Linda schuift de luier onder Daan en plakt de luier goed dicht, zodat hij niet gaat lekken als Daan erin plast of een grote boodschap doet. “Zo die zit goed” Suggereerde Linda terwijl ze een klap op z’n kont geeft als hij op wil staan. “Wow… dit voelt nog beter als ik had verwacht!” zegt hij.
Hij is nog maar net klaar met ze zin en de moeder van Linda roept: “Ik ga naar me werk, ben morgen vroeg weer terug!”
Daan vraagt watvoor werk haar moeder doet, waarom Linda antwoord dat ze verpleegster is in een ziekenhuis.
Linda vindt het totaal niet erg dat haar moeder weg is, want dan hebben zei en Daan het huis voor zichzelf, waar Linda gebruik van gaat maken!
“Oké kom Daan, dan gaan we ff naar beneden om wat te drinken en tv kijken ofzo” en zonder antwoord terug af te wachten loopt Linda de trap af met alleen een luier en haar zwarte BH, gevolgd door Daan in enkel een luier.
Als ze beneden zijn pakt Linda 2 flesjes Smirnoff ice uit de koelkast, en Daan ploft neer op de bank. “Zo ik zal wel ff kijken welke films we hebben, als je zin hebt tenminste?” vraagt Linda. “Ja tuurlijk!” zegt Daan opgewekt.
Als de film net begint vraagt Linda:” waardoor heb je wat met luiers eigenlijk?” “ nou het begon rond me puberteit, ik ging een beetje op internet zoeken, en toen had en me aangemeld bij www.ab-dl-tb-club.nl waar ik zag dat ik niet de enige was die er wat voor voelde. Al weet ik niet waarom ik het zo lekker vind, en jij? “ “Nou, ik weet het eigenlijk ook niet, het leek me leuk om een keer een luier te dragen, dus heb ik een pak gekocht, maar toen ik in die eerste luier had geplast wist ik dat het meer was dan”gewoon leuk” dus sinds me puberteit(toen ik dat pak had gekocht) begon ik door te krijgen dat is seksuele gevoelens erbij kreeg.” Antwoord Linda. “ alleen….het aan me moeder vertellen vond ik heel erg, al was het achteraf helemaal niet vreselijk, want ze respecteerde het, en wou zelfs luiers voor me kopen, als ik mezelf verschoonde…maja, ik was eigenlijk niet van plan me te laten verschonen voor me moeder.”zegt Linda lachend. “Ja dat snap ik ook weer, alleen ik had er ook respect voor als het wel zo was” zegt Daan. “weetje…. Toen ik zag dat je naar die luier keer, toen voelde ik me echt heel erg..raar eigenlijk. Ik had nooit verwachten dat iemand er achter zou komen, ookal dacht ik er wel is aan als iemand het doorhad, en hoe diegene zou reageren…maar hoe jij reageerd, daar zou ik bijna verliefd op worden. “ zegt Linda.
Een tijdje kijken ze elkaar aan, en dan beginnen ze elkaar te zoenen, wat na een tijdje lijd tot intiem tongzoenen. Ze hebben geen oog meer op de film, alleen op elkaar.


Dat was het voor dit deel, ik hoop dat het gewaardeerd word, dan komt er zeker een 2e deel!
ik wou gewoon nog even wachten, of het wel de moeite waard was om nog een deel te maken.. dus plaats een reactie zou ik zeggen ik heb geen probleem met negatieve reacties, ik leer er alleen maar door.

Dit is btw me 1e verhaal
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Re: Daan en Linda

Mooi verhaal, maar ik zou even extra aandacht besteden aan een aantal snelheids foutjes in het verhaal. Heb ik zelf ook altijd hoor. bijvoorbeeld:

Maar er is ook een heel speciaal gevoel wat niet zomaar te begrijpen is voor een buitenstaander. Het heeft een sterk gevoel met het dragen van luiers. Moet zijn.......

Maar er is ook een heel speciaal gevoel wat niet zomaar te begrijpen is voor een buitenstaander. Het heeft te maken met een sterk gevoel voor het dragen van luiers.


Vanaf ze 12e ongeveer toen zij puberteit begon had hij al sterke gedachtes bij het dragen van luiers, en een opwindend gevoel.

Moet zijn.......

Vanaf zijn 12e ongeveer toen zijn puberteit begon had hij al sterke gedachtes bij het dragen van luiers

Hij deed daar verder niks mee


Maar toen hij was ouders was MOET ZIJN .....Maar toen hij ouder was...

Daan stapt op ze fiets om naar huis te rijden. moet zijn Daan stapt op zijn fiets......

andere mensen zijn die het zelfde hebben als hem ....MOET ZIJN...als hij

Zo kan ik eeen pagina vullen...is niet erg maar volgens mij heb je het iets te gehaast opgeschreven. Lees je hele verhaal nog eens rustig na.

Zie het als opbouwende kritiek.....De inhoud is prima.

xxbetty
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Daan en Linda

ja klopt betty, ik dacht van...ik maak het laatste stukje voor dit deel ff snel af, en dan zet ik het op het forum om te kijken wat mensen er van vinden, maar het 2e deel gaat zeker met minder van dit soort fouten geschreven worden!

laatz xx
 

Ashy

sweet baby
Re: Daan en Linda

mooi, ik zal rustig wachten :D haha
en ik kon niet merken dat dit je eerste verhaal was, je hebt iets in je ;)
 

jonathan

hmmm luierslaafje luierbabytje en etc
Re: Daan en Linda

super joh...
kan niet wachten op deel 2 echt goed geschreven !1

groetjes jonathan
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Daan en Linda

oke dat is moooi ^-^ ja mischien word ik later wel schrijver ofzo :p

laatz
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Re: Daan en Linda

luierfan_boy zei:
ja klopt betty, ik dacht van...ik maak het laatste stukje voor dit deel ff snel af, en dan zet ik het op het forum om te kijken wat mensen er van vinden, maar het 2e deel gaat zeker met minder van dit soort fouten geschreven worden!

laatz xx
Mooi verhaal.
je weet dat je achteraf nog wijzigingen kan doorvoeren.
boven jouw bericht zie jij een knopje verander.

je kunt dan evt fouten er uit halen en ook wat blanco regels hier en daar invoegen.
Het is een leuk verhaal echter door dat alles bij elkaar staat wat moeilijk leesbaar.
Succes

John
Want nu staat het erzo.Mooi verhaal.
Je weet dat je achteraf nog wijzigingen kan doorvoeren.
Boven jouw bericht zie jij een knopje verander.
Je kunt dan evt fouten er uit halen en ook wat blaco regels heir en daar invoegen.
Het is een leuk verhaal echter door dat alles bij elkaar staat wat moeilijk leesbaar.
Succes
 

Tommyboy

Beginneling
Re: Daan en Linda

prachtig verhaal en mooi geschreven.
ben benieuwt naar het vervolg :D

doe zo voort !1

Tommy
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Daan en Linda

heyy john_mod

ja dat wist ik nog niet, ik dacht eerst dat je je fouten dan moest verbeteren, en dan opnieuw posten, maja dan krijg je allemaal dubbele verhalen ja.
oke bedankt voor de tip!

laatz
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Daan en Linda

heey allemaal,

heel erg bedankt voor alle reacties enzo.
met weinig reacties had ik mezelf al voorgestemd om geen deel 2 te maken, maar ik ben daar nu dus wel al mee bezig dance
ook iemand van 12 kan verhalen typen ;)
 

Tommyboy

Beginneling
Re: Daan en Linda

idd iedereen kan typen. dat is nie zo moeilijk.
maar waar meestal het probleem zit, denk ik, is de inspiratie en het in deftige zinnen
typen e.d.

da kan nie iedereen. ;D

veel succes met het vervolg
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Daan en Linda

Hoofdstuk 2 “Het avondje van hun leven.”

Er zijn inmiddels 2 maanden doorheen gegaan, en Daan en Linda zijn een stelletje. Ze hebben samen al veel leuke dingen gedaan zoals; uit eten, zoenen, naar de bios enz..
Vandaag zouden ze weer naar de bios gaan, want de nieuwe film van “Twilight”
was uit.
“Zo daan, heb je er een beetje zin in? “ vraagt Linda als ze hand in hand aan de kaartjesverkoop kassa staan, met allebei een luier onder hun kleding aan. “ ja zeker, met jou heb ik overal zin in sgat!” antwoord Daan.
Ze rekenen af en gaan eerst nog even langs de bar om wat popcorn te halen voordat de film begint. “ Goedendag, doen maar 2x medium popcorn” zegt Linda.
“zout of zoet?” zegt de wat stevige vrouw aan de kassa nors.
“ ow…uhm, Linda wat wil jij? Doe mij maar zoet” zegt Daan. “Oke ik ook maar dan, en graag nog 2 cola light.” Zegt ze er gelijk achteraan.
Daan vond het best, hij had ook wel dorst, en ze hoefde niet naar de WC want ze hadden allebei luiers om.
Ze lopen met hun handen vol naar een rustig plekje achterin de zaal, waar alleen aan de linkerkant een jongen van een jaar of 13 met een meisje van 7 ongeveer. Daar hoefde ze geen last van te krijgen.
“Zo en nu wachten tot hij begint.” Zegt Daan met een mond vol popcorn. “Haha heb je niet geleerd van me moeder om niet met volle mond te praten gekkie” Zegt Linda plagerig. Daan huiverd even en dan loopt er een traan over z’n wang.
hij had kunnen verwachten dat Linda het een keer zou vragen, maar hij vertrouwde haar wel, want ze kenden elkaar al 2 maanden en ze hielden ontzettend veel van elkaar. “ Wat is er Daan?” vraagt Linda geschrokken.
“Nou kijk….ik heb geen moeder meer sinds me 3e” antwoord Daan terwijl hij ze traan wegveegt en duister voor zich kijkt. “ Oh sorry Daan, dat wist ik ook niet” En ze slaat liefdevol een arm om hem heen, “ Oke maakt niet uit, het is nou eenmaal gebeurt en het kan niet meer terug worden gedraaid. “ Daan heeft haar een kus en ze kijken naar de film die inmiddels is begonnen.
Na een klein kwartiertje fluistert Linda in Daan zijn oor: “Ik moet nu eigenlijk wel nodig poep.” “ Ow, naja ik zou zeggen doe het in je luier, in de pause zal ik je wel even verschonen, want die is er over een half uurtje denk. “ zegt Daan.
“ Uhm oke…maar het gaat dan wel aardig stinken na een half uur lijkt me?” Zegt Linda blozend. “ja maar ik zou het toch maar doen, niemand die het merkt.” Antwoord Daan een beetje afwezig omdat hij gespannen naar de film zat te kijken.
Daan was toch wel benieuwd of Linda echt haar grote boodschap liet lopen, dus hij keek Draaide zijn hoofd naar Linda en keek haar recht in de ogen.
Ze keek even terug en er verscheen een glimlach op haar gezicht.
Dan gaat ze op een bil zitten met haar gezicht naar mij toe, en Daan kan zien dat ze het nu laat lopen zonder te persen. Als ze klaar is gaat Daan heel voorzichtig met zijn hand naar haar luier toe, en voelt aan allebei de kanten. Ze had al geplast en gepoept….tijd voor verschoning dus.
Zelf moest hij eigenlijk ook wel nodig plassen, dus hij liet het rustig lopen waardoor er een warme straal in zijn inmiddels opgezwollen luier loopt.
“De pause is nu bijna, dan verschoon ik je ergens in de toiletten.
Na een tijdje vol spanning naar de film te hebben gekeken staat er met koeienletter op het scherm “PAUSE, over 10 minuten zal de film weer starten”

“Kom Linda, dan gaan we wat doen aan die stank” Zegt Daan zachtjes.
zonder antwoord terug te krijgen loopt Daan naar een van de mannen wc’s en Linda volgt hem. “ Wow, moet je die grote rij zien, er staan minstens 12 mensen te wachten bij de mannen dus het lijkt me beter als we doorlopen naar de damestoilett?” zegt Linda. “Oke lijkt me goed idee” en ze lopen door tot ze aangekomen zijn in de grote hal, waar aan de linkerkant de bar, en helemaal rechts naast de 2 plantenbakken een deur met een afdruk van de dames toillett.
“ O god, dat meen je toch niet? Allebei zijn ze buiten gebruik dus waar moeten we anders heen? “ zegt Linda. “ Ik heb echt geen idee sgat, maar we kunnen anders beter eerst even de film afkijken want er was net ook geen haan die kraaide naar jou poepluier. en mijne kan ook nog wel even mee.” Antwoord Daan. “ Oke, oke , dan doen we dat wel, wat maakt mij het ook eigenlijk uit als iemand het door heeft, ik we wonen allebei toch niet in deze stad!” zegt Linda zuchtend.
De film begint weer en ze gaan zitten. “Eigenlijk zit dit best lekker weetje, een warme brei tussen je benen…heerlijk!” fluisterd Linda toe. “Haha zie je wel dat het niet zo erg is!” Ik vind het zelf ook lekker, maar ik hoef nu niet want ben thuis al op de wc geweest…jammer genoeg!” Zegt Daan.
De film is inmiddels afgelopen en ze besluiten om naar huis te gaan.
Ze gaan met de trein want de bios was best ver van hun huis, en ze hebben allebei geen auto dus is de trein een goede oplossing.

Linda, heb je misschien zin om vannacht bij mij te logeren? Me ouders zijn niet thuis dus het rijk voor ons alleen.”vraagt Daan. “ Ja tuurlijk !...gezellig, alleen dan kunnen we beter eerst even langs mij gaan om me spullen op te halen, en natuurlijk een pak luiers!” zegt Linda. “haha, ja goed idee, vooral de luiers!
Later die avond komen ze aan bij het huis van Daan aan.
het is inmiddels al 10 uur, dus ze besluiten om een tena maxi slip aan te doen( die met die blauwe randXD)
“Oke ik doe jou eerst wel even een luier Linda, er moet toch niemand de 1e zijn” zei Daan lacherig. “ja tuurlijk sgat, ga je gang!” Daan trekt de lade open, en haalt de verschoonspullen tevoorschijn. Ondertussen heeft Linda zich al omgekleed en is op het verschoonkleed gaan liggen. “zo ik ga je even behandelen” Zegt Daan nonchalant. Er verschijnt een flauwe glimlach om het gezicht van Linda wanneer Daan de luier onder haar schuift. Hij maakt de plakkertjes stevig vast, en voelt als hij klaar is nog even of alles wel op zijn plaats zit. Linda doet een poging om met haar hand naar de blauwe plastic tas te grijpen, maar tevergeefs. Daan merkt het op, en trekt de tas met een ruk naar Linda toe. Hij weet precies wat Linda wil, dus hij haalt de grijze joggingbroek, een het roze shirtje uit de tas. “Dankje sgat” zegt Linda kortaf met een verlegen ondertoon. “Zal ik jou nu maar is doen? “vraagt Linda terwijl de kleding uit Daan ze hand trekt en snel aantrekt. “ja lijkt me een goed idee, ik ga eerst even andere kleding pakken” zegt Daan. Hij trekt de kast open en haalt vlug een grijze joggingbroek en een zwart shirt uit de kast. Linda gaat op haar bed zitten nadat ze de verschoonspullen, en een luier voor Daan heeft gepakt. “trek je broek en ondergoed maar uit, als je daarna wil liggen kan je de rest wel aan mij overlaten” Zegt Linda met en glimlach op haar knappe gezicht. Even later is Linda druk bezig met het verschonen, terwijl Daan liggend naar haar gezicht ligt te staren, Linda weet dat, maar vind het juist fijn, en af en toe richt ze een blik terug. “ ik vind je heel knap Linda”Zegt Daan een beetje dromerig met een zacht, slaperig stemmetje. “ah…dankje, ik hou ook van jou” en ze geeft hem een kus op dr mond. Daarna gaat ze weer door en kleed hem ook aan als ze klaar is. “Kom we gaan naar beneden, ik heb dorst” zegt Daan voorzichtig. “goed idee” antwoord Linda, terwijl ze als eerst naar beneden loopt.
Ze richt een blik op de grote plasma tv van Daan, en ziet daarna de grote bruine, met leer bekleedde bank. Ze staart even voor zich uit, en gaat dan met een warm gevoel in haar hart zitten. Daan was meteen doorgelopen naar de keuken, en kwam aan met 2 glazen cola. Hij grijpt maar de zwarte, lange afstandbediening, en zet de tv aan. Daan gaat in het hoekje zitten en legt ze ene arm over de rand van de leuning, en de andere over de schouders van Linda die tegen hem aan is gekropen. Hij staart een beetje wazig voor zich uit, met een rustig en vredig gevoel van binnen. Hij was er van overtuigt dat Linda datzelfde gevoel had.
Hij geeft haar een kus op dr voorhoofd en kijkt dan weer naar de grote tv.
Dat was dan het vervolg, ik hoop dat je het een leuk verhaal vond.
Ik ben gewoon van plan om ieder hoofdstuk apart te schrijven, en daarna op het forum te plaatsen. Dat bespaart een hoop moeite en tijd!
toen ik met hoofdstuk 2 ongeveer op de helft was, ging ik op vakantie, waar ik veel heb gelezen. Daardoor is het laatste stukje met wat meer diepte geschreven zoals je mischien merkt.
 
N

natte-broek

Guest
Re: Daan en Linda

Klinkt goed...alleen als zn moeder al jaren dood is, hoe kunnen dan zn ouders weg zijn? 8)
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Daan en Linda

owja daar had ik dan weer ff niet aan gedacht :-\
maar er staan wel meer van dat soort fouten inXD

laatz.

en thnx voor respect :p
 
A

abdl200

Guest
Re: Daan en Linda

is een heel erg goed verhaal
groeten dl200
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Daan en Linda

Daan schrikt verbaast wakker van een sleutel die met veel lawaai in een deur wordt gestoken. Hij kijkt verbaast in de richting van het geluid. Hij kijkt verbaast naar de vader van Daan die de deur van het slot draait en opendoet. “ow hey pap!’ zegt Daan opgetogen. “ hey , lagen jullie hier al de hele nacht? Het is inmiddels al 8 uur hoor!” zegt Chris, de vader van Daan verbaast. “Ja het ging gister allemaal zo snel opeens” zei Daan nonchalant. “Oke ik ga nu maar is slapen, want ik ben doodmoe van de nachtdienst!” “oke weltruste pap” roept Daan als zijn vader langzaam de trap oploopt, en in deur dicht hoort gaan. Linda schrok wakker toen dan dat zei, en keek vragend naar Daan. “ oh heey schat, sorry dat ik je wakker maakte, maar me vader kwam niet thuis en het is toch al 8 uur” ohh, geeft niet” bromt Linda terwijl ze zich uitrekt. “ kom dan gaan we ontbijt maken, ik heb honger!” zei Daan. Zonder nog iets te zeggen liepen ze samen naar de keuken om het ontbijt klaar te maken.
Ze waren klaar met eten en gingen even tv kijken. Ze wisten allebei dat hun luiers kon wel even mee konden, want ze waren nog maar amper nat. Na een tijdje zegt Linda: “wat zullen we vandaag gaan doen? “
even is het stil en dan reageert Daan: “ ik had met me vader afgesproken om vandaag zijn nieuwe laptop op te halen uit de winkel, misschien heb je zin om mee te gaan? “ en dan wil je mischien ook nog wel blijven eten? “ja lijkt me gezellig!”, ik zal me moeder even Sms’en dan.” Zei Linda koeltjes.
Ze pakte haar mobiel uit haar zag en drukte als en sneltrein op het beeldscherm beeldscherm in(lang leve touchscreen) ^^
Later die avond Hadden ze elkaar nog even snel verschoond en zaten ze met z’n 3e aan tafel. Daan keek naar buiten, en zag dat de oude knorrige buurman zich haastig een baan wendde door de regen en storm. Die is waarschijnlijk op zoek was naar zijn auto. Hij vergeet toch altijd waar hij die oude rammelbak heeft neergezet. Dacht Daan “Zo, willen jullie wat sla bij jullie pizza?” “ ik heb net nog even snel van die slabakjes bij de albert Heijn gehaald!” Zei de vader van Daan opgetogen. Hij wachtte niet op een antwoord en liep naar de koelkast om het te pakken.
Het was inmiddels half 12 na een gezellige avond met een heerlijk avondeten, met als volgt een borrel. “Ik ga maar is opstappen, heb tegen me moeder gezegd dat ik 12 uur thuis zou zijn.” Zei Linda nadat ze het laatste beetje wijn uit haar wijnglas naar binnen goot. “ Oké, goed idee.” “Gezellig dat je nog bleef eten!” zei Daan. Ze bedankte de vader van Daan, trok haar jas en schoenen aan en liep samen met Daan naar de voordeur. “Het was echt gezellig schat” Zei Daan, en ze gaf haar een diep en lange tongzoen. “Vind ik ook” Zei Linda uiteindelijk. “Dit moeten we echt vaker doen, en vooral met die luiers!” zei ze terwijl ze een klop op haar kont gaf met de natte luier onder haar broek.
Zonder verder nog iets te zeggen liep ze het gazon af, en deed Daan de deur dicht.


De dagen vlogen om, en Daan zat op de zaterdagochtend tv te kijken terwijl hij in bed lag. Opeens klonk er een deuntje uit de mobiel van Daan, en hij schrok wakker uit zijn lievelingsprogramma. Hij pakte zijn mobiel van het nachtkastje af en wendde zich op het beeldscherm. YES….een smsje van Linda zei hij tot zichzelf toen hij haar naam zag staan.
“Heey schat, ik vroeg me af of je zin hebt om vanavond bij mij langs te komen? Ik wil je graag weer zien! Xxxx Linda.
Daan dacht even na , en smsde toen terug:

Heey, ja lijkt me goed idee, 7u is goed? ik wil jou ook weer zien, en dan kunnen we vast weer luieren!
Xx Daantjuhh

Nadat hij het berichtje verzonden had trok hij snel een joggingbroek, en een wit vest aan. Hij liep naar beneden, en halverwege de trap hoorde het gasfornuis zuigen. “Hey Daan, trek in een gebakken eitje? “ vroeg ze vader enthousiast.
“ ja lekker!” antwoorden Daan slaperig. Even later zat hij tv te kijken op de bank en duwde zijn vader een bord met een half aangebrand gebakken ei erop in zijn handen. “bedankt” zei Daan kortaf. “Ik ben vanavond bij Linda….dus dat je het even weet!” verzekerde Daan. “ Oh dat dacht ik niet hea, jij zou oppassen bij je kleine neefje Maarten wist je nog!?” zei zijn vader met een strenge ondertoon.
Ohja shit, dat had ik beloofd dinsdag. Bedacht Daan. “ Oke dan bel ik heb nu wel even af, en hij wou zijn mobiel al uit ze zak pakken…maar tevergeeft, want ze vader snauwde hem toe: “ Nee daar komt niks van in, je gaat daar gewoon heen, en dan spreek je een ander keer maar het haar af!” “ Ik mag haar hartstikke erg, maar je moet nou eenmaal oppassen op Maarten!” Vanavond had Daan net zo’n zin om Linda weer te zien, en samen met haar hun hobby uitoefenen. “Oké dan gaat Linda toch gewoon mee naar Maarten?” zei Daan die een lichte woede aantoonde. “ Oké, Oké dan doe je dat, maar zorg dan wel dat je hem om tijd naar bed brengt! En val vooral niet in slaap, terwijl hij nog 2 uur met een poepluier rondloopt, net zoals de vorige keer” herinnerde zijn vader streng. “Ja, Ja pap,komt goed….laat maar aan de babysitter over” zei Daan op een professionelen manier. Zijn neefjes van 2, en ze hadden er dus geen last van als hij en Linda met luiers rondliepen.
Zijn vader liep de kamer uit, en het gesprek was beëindigd.
Daan liep naar zijn kamer, en belde Linda op om te vragen of het geen probleem was als ze afspraken bij zijn neefje. Hij hing met een tevrede gevoel op, want Linda vond het geen probleem…sterker zelfs, ze vond het geweldig, want ze had altijd al is willen babysitten.

Na een lange, en saaie dag was het inmiddels half 7. Daan stapte op zijn fiets, en reed de straat uit. Op naar zijn neefje.
Een kwartiertje later drukte hij op de bel, en realiseerde zich opeens dat hij vergeten te vragen was of de ouders van Maarten het wel goed vonden! Zijn hart ging opeens als een gek tekeer terwijl een vrouw met een lange bruin e jas, kort rokje, en een panty eronderen een opgemaakt, en nep gezicht voor de deur stond. “ Kom binnen Daan, en doe alsof je thuis bent!” zei de tante van Daan liefdevol. Hij stapt rusteloos naar binnen en trok zijn jas en schoenen uit.
“ uhm….tante Berta, vind u het erg als ik me vriendin ook heb uitgenodigt om samen op te passen?” zei Daan terughoudend. “ haha, maar natuurlijk, kan ik haar dan nog ontmoeten voor dat ik om 7u weg ga voor mij personeelsuitje.” Zei Tante Berta vrolijk. “ Oké mooi, ja ze kan er ieder moment zijn!”
even was het stil, en toen klonk de bel “tringggg” Daan stond op van de bank, en deed de deur open. “Heey schat” zei Daan blij, terwijl ze haar een kus gaf.
Terwijl hij dat deed stootte hij perongeluk haar heuptas aan, en het flapje gleed een stukje omhoog. Hij zag een stapeltje luiers liggen, en iets dat op een dvd hoesje leek. Het was maar in een oogwenk, dus hij kon het niet goed zien.
Linda lachte even, deed de flap weer goed en liep achter Daan aan naar binnen.
“ zozo, daar hebben we het vriendinnetje van Daan?!” vroeg Tante Berta met een zachte ondertoon. “ ja dat klopt!” zei Linda terwijl ze de hand van Berta schudde.
“Aangenaam, ik ben Berta van Leeuwenwijk, maar noem me maar gewoon Berta!” “zal ik doen!” stelde Linda vast. “ Zo, dan ga ik nu maar is, Maarten ligt boven, ik zal wel even aan Niels vragen of hij hem naar beneden wil brengen.
Zei Berta terwijl ze naar de trap liep. “ohja, Niels is me oom schat, de vader van Maarten dus.” “ haha oké, zoiets dacht ik al. “ zei Linda nonchalant.
De ouders namen afscheid van de 2 tortelduiven, en het rijk was weer voor hun alleen. Maarten zat rustig in de box te spelen met iets dat op een puzzel leeg, met afgekauwde puzzelstukjes, Daan en Linda hadden zichzelf ondertussen geluierd. En Linda lag het haar hoofd tegen de schouder van Daan gedrukt.
Het was stil en vredig in huis, het enige wat ze hoorde was het geluid van de zacht staande tv, en Maarten die af en toe een hik liet horen, of speels met de puzzelstukjes tegen de tralies sloeg. “ Ik ga even wat drinken pakken, wil je ook wat liefje?” vroeg Daan zacht. “ Ja lekker, doe maar wat cola.” Antwoordde Ze
Daan maakte zich los van Linda en liep wijdbeens naar de keuken.
Zijn luier was nog niet nat, maar toch toch gaf het een heerlijk en geborgen gevoel om een luier dragen vond hij. Toen hij de koelkast opentrok om een fles cola te pakken, merkte hij een briefje dat op het aanrecht lag op;

“ lieve Daan,
Wou zouden het erg op prijs stellen als je de volgende punten uitvoerd:
• Eerst Maarten om 8 uur de fles geven
• Dan om half 9 een schone luier om doen
• En zodra dat gebeurd is, een rompertje uit de blauwe kast aan de raamkant pakken, en bij hem aandoen.
• Als je daarmee klaar bent graag ik bed stoppen, en de babyfoon aanzetten


Met die babyfoon moet je een beetje knutselen, want er zitten overal knopjes, maar jou lukt dat vast wel!
Alvast bedankt,

Groeten je tante Berta en oom Niels.

p.s we zijn rond half 1 thuis, dan krijgen jullie je geld, en kunnen jullie weer gaan.

Daan kreeg een apart gevoel in zijn maag, hij vond het super om samen met Linda op te passen voor zijn neefje, waar hij überhaupt totaal geen lasten aan heeft. Maar toch miste er iets….hij wou iets, maar wist niet wat.

Hij liep haastig met 2 glazen cola en het briefje van zijn oom en tante terug naar de bank. Hij ging zitten met het briefje in zijn hand, en Linda nestelde zich weer tussen zijn armen. Het aparte gevoel in zijn buik nam plaats voor de vlinder die hij van Linda kreeg. Voor zijn gevoel gingen hun nooit meer uit elkaar. “ Wat heb je in je hand schat?”vroeg Linda opgewekt.
“Oh niks, alleen een briefje over hoe we Maarten straks naar bed moeten brengen enz.” Antwoordde Daan.
Even viel er een stilte in de kamer.
“Uhm… ik denk dat ik moet poepen schat.” Zei Linda terughoudend.
“oke geen probleem, ik verschoon je later wel!” reageerde Daan zeker van zichzelf.
Linda twijfelde nog even, maakte zich toen los van Daan zijn armen, stond op terwijl ze haar lang bruin haar naar achter deed, en ging met haar kont vlak voor het gezicht van Daan staan. Daan keek aandachtig naar de bruine vlek die steeds groter, en zichtbaarder werd. “heb je soms diaree schat?” vroeg Daan nieuwsgierig. “ja, ik had vanochtend een beetje buikpijn, dat zal het wel zijn.” Zei Linda. Na een paar seconden was ze uitgepoept en de bobbel in Daan zijn broek was nu nog groter geworden dan voordat ze begon moet poepen. Daan rijkte zijn hand uit naar de bruine vlek en begin rustig te vrijven. Hij hoorde dat de ademhaling van Linda zwaarder werd, en na een tijdje begon ze zachtjes te kreunen. Het poep was nu over de hele achterkant verspreid, en de luier was naar onder gezakt. Daan ging met zijn hand naar onder; naar de plek waar Linda’s kruis zat. Hij begon harder te vrijven, en Linda harder te kreunen.
Zo bleef het ongeveer 2 minuten doorgaan totdat Linda het hoogtepunt had bereikt, en kreunend klaarkwam. “Zo, dat was super!” zei Linda toen ze allebei weer zaten. “je hoeft me nog niet te verschonen hoor, ik wil er graag eerst nog even van genieten!” zegt Linda blij. “Wat jij wil schat” antwoordde Daan.
“Kom, dan gaan we even Maarten de fles geven, en op bed gooien.” Zegt Daan.
Nadat ze hem de fles hebben gegeven pakt Daan een pamper cruiser luier en een rompertje uit de blauwe kast, terwijl Linda Maarten op de bank legt en hem begint uit te kleden. Als Daan met de spullen beneden komt ziet hij dat Linda al bezig de de plakkers van de vuile luier te halen. Ze trekt even een vies gezicht als ze de luier onder hem vandaan haalt en ziet dat er flink in is gepoept. “Ja schat, dat zal ik straks bij jou ook moeten doen” zegt Daan lacherig.
Na een tijdje frummelen met de babyfoon lopen ze hand in hand de trap af, en gaan ze weer op de bank zitten. “wow, ik ruik het nu wel aardig…die poepluier van jou!” “zal ik je verschonen? Vraagt Daan. “ oh oké, doe maar. Ze trekt haar spijkerbroek naar beneden terwijl Daan de verschoonspullen uit haar tas vist.
Daan gaat voor haar benen knielen, en maakt de plakkers van de luier los en vouwt hem open. De bobbel in zijn eigen luier wordt nu groter en stijf, en hij weet dat Linda het door heeft. Zonder te aarzelen veegt hij haar billen af, en gooit de doekjes in de oude luier, die hij als volg dichtplakt. Linda kijkt Daan strak in de ogen, en reikt haar hand dan naar de tas die op de grond ligt. Ze trekt de tas naar haar toe, en haalt er een condoom uit. Daan schrikt op het eerste moment een beetje, maar laat het dan allemaal over zich heen komen; Linda maakt de broek van Daan los, haalt zijn geslachtsdeel eruit, en doet de condoom bij hem om. Daan gaat op Linda liggen…..
nu weet Daan wat dat missende gevoel was waar Daan last van had toen hij in de keuken stond.



dit was weer een stukje wat ik geschreven heb, ik hoop het gewaardeerd wordt, en sorry voor het “erotische” stukje, ik probeerde het nog zo soft mogelijk te doen^^
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
frankiedl Nog niet klaar Tim en Daan T 9
Ninakoekjes Nog niet klaar Daphne en Daan D 41
max79 Daan Leynen moderator talk 2
LotteXS Het Leven van Daan en de Rest. L 2
LotteXS Neefje Daan N 15
Tuutje24 Luna en haar papa Daan L 300
D Emma en Daan (18+ DL AB VL WL KL NL SL) 16+ Verhalen 7
P David en Linda 16+ Verhalen 3
Tante Linda (cdtv) Tante Linda, nieuw Voorstellen 30
K Linda L 34
DL_Michel Linda op de hei L 0
DL_Michel Linda & Peter L 1
DL_Michel Linda L 1
Similar threads













Bovenaan