Dagje Baby

ikke 1

Superlid
Gisteren met de vraag aan mijn vrouw of ze nog ideeen had voor zondag(vandaag dus) zei ze na even denken JAAAA !!
Ik wil dat je morgen mijn baby bent ! Dus ga de babyspullen van de carnaval maar van zolder halen en eens kijken of ik er iets mee kan.
Dus ik overdonderd naar boven en alles gehaald. Nadat ze wat in de doos gerommeld had,zei ze OKE, ik kan er wel wat mee,en morgen(vandaag dus) zie je wel hoe of wat.

Ik heb net de instructies gehad, en dat betekend. De hele dag niet praten,alleen tada of zoiets en verder speen in mijn mond,niet lopen,alleen kruipen. Ik krijg flesvoeding of wordt gevoerd, en ze bepaald wanneer ik verschoond wordt.


Verder heb ik de "kleding" al zien liggen... Tenaflex ultima, plastic luierpakje,soort romper met rugsluiting, en een tuigje zodat ik niet weg kan kruipen.


O ja, en ik krijg direct na het omkleden laxeermiddel,want zoals ze zei dan kan je je al voorbereiden wat er komen gaat en dan voel je je echt als een baby !!! Dan weet je dat het niet aanjezef ligt. Hhahaha, en is ze net weggelopen.


Vlgs mij moet ik nu gaan afsluiten,want ze staat met een speen en luier in haar handen met een big smile te zwaaien dat ik moet komen.


Ik laat wel weten hoe het is gegaan !!
 

ikke 1

Superlid
Het was een hele leuke maar vermoeiende dag. Niet zolang als ik me had omgekleed en ik buiten onder de parasol op het gras even lag begon het laxeermiddel al te werken en heb ik echt in no time de luier volgemaakt. Dit tot veel plezier van "mama"die me er nog vrolijk een tijd in door liet kruipen. Ze is wat met een bal met me aan het spelengeweest en ik had wat blokken om mee te spelen.

Het viel niet mee om niets te kunnen/mogen zeggen want ze had de speen,na enkele keren uit mijn mond gevallen te zijn met een stiekje vastgezet.dus kwijlen deed ik ook genoeg.


Ze heeft me twee keer verschoont en na de eerste keer zat mijn luierpakje zo onder de poep, dat het een plasticbroekje werd.


Tussendoor nog een paar keer de fles gekregen en een keer een bordje met pap?? ofzoiets gevoerd gekregen. Ik denk wat later in de middag of tegen de avond,want ik was in slaap gevallen,heeft ze het wat afgebouwd.
Dus het tuigje af en wat later mocht ik praten en toen samen wat kleede ze me uit en hebben we met water gestoeid en toen douchen en napraten.

Kleine kanttekening, ik ben bijna tot de volgende ochtend leeggelopen,dus het laxeermiddel heeft zijn werkzeer goed gedaan!!


Maar het was voor ons beiden een leuke dag geweest.
 

slaaf.johannes

Superlid
ikke 1 zei:
Het was een hele leuke maar vermoeiende dag. Niet zolang als ik me had omgekleed en ik buiten onder de parasol op het gras even lag begon het laxeermiddel al te werken en heb ik echt in no time de luier volgemaakt. Dit tot veel plezier van "mama"die me er nog vrolijk een tijd in door liet kruipen. Ze is wat met een bal met me aan het spelengeweest en ik had wat blokken om mee te spelen.

Het viel niet mee om niets te kunnen/mogen zeggen want ze had de speen,na enkele keren uit mijn mond gevallen te zijn met een stiekje vastgezet.dus kwijlen deed ik ook genoeg.


Ze heeft me twee keer verschoont en na de eerste keer zat mijn luierpakje zo onder de poep, dat het een plasticbroekje werd.


Tussendoor nog een paar keer de fles gekregen en een keer een bordje met pap?? ofzoiets gevoerd gekregen. Ik denk wat later in de middag of tegen de avond,want ik was in slaap gevallen,heeft ze het wat afgebouwd.
Dus het tuigje af en wat later mocht ik praten en toen samen wat kleede ze me uit en hebben we met water gestoeid en toen douchen en napraten.

Kleine kanttekening, ik ben bijna tot de volgende ochtend leeggelopen,dus het laxeermiddel heeft zijn werkzeer goed gedaan!!


Maar het was voor ons beiden een leuke dag geweest.
dus dit gaat er wel meer komen zo tehoren
 

Babydre

24/7 luier discipline met plastic broek
Altijd fijn zo´n dagje luieren en vertroeteld te worden door je vrouw.
 

Luierslip

Gewaardeerd Lid
Ik ben jaloers op jou, ik hoop dat mijn vrouw dit ook een keertje doet. Ik krijg af en toe wel een luier om maar daar blijft het verder bij.
 

ikke 1

Superlid
Het is voor ikke zo ongeveer elk weekend geworden. Ik heb het stapsgewijs uitgebreid, en wat ideeen van enkele verhalen opgedaan. En door Corona is hij toch bijna altijd thuis, dus dan is het simpel om hem om te kleden. En ik ben bezig om hem ieder weekend continue als kleintje rond te laten lopen, ahum , kruipen :nana En we hebben er samen veel plezier mee. Doeggg
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
thomboy Dagje als baby Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
luiertje010 Dagje luieren vandaag! Contact advertenties 3
W Dagje groningen stad Polls 2
rose1985 Dagje wildlands Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
I Verrassend dagje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
D Dagje Groningen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Bart Dagje verzorgd worden zuid west Brabant Contact advertenties 5
A Dagje efteling Contact advertenties 0
lkjhgfd voor mij een spannend dagje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
N Dierentuin Brisbane Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Bart Dagje verzorgd worden Contact advertenties 0
Bart Dagje luieren Eindhoven Contact advertenties 5
F Dagje dierentuin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Bart Oppas gezocht voor aankomde week een dagje Contact advertenties 3
D Spontane dagje trein reis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
D Dagje treinen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
pamperlover1 iemand ideeën voor leuke opdrachten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
lovediaper Dagje breda Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Spargo25 Gezellige luier dagje Contact advertenties 13
D Dagje treinen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Colinkra Vandaag een dagje naar buiten 16+ Board 12
pietje precies Dagje geluierd weg Pub 3
pietje precies Heeft iemand leuk idee dagje weg Aanbevolen 3
I Dagje geluierd weg 16+ Board 10
B dagje in de babycreche bij mama Rita Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babydre Lekker strand dagje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
A dagje weg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
BabyUni Dagje dat uitgaat komen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
L dagje varen D 0
P Een dagje luieren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
diaperguynl Nat dagje Zandvoort N 11
Liefmeisje (verplict)dagje shoppen met (oppas)mama Pub 5
eddy-bakker dagje luieren als groepje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DL_Michel Mijn leven na een dagje dierentuin M 2
DL_Michel Verhaal Klaar een Dagje weg D 0
sissiebaby Met de auto een dagje rondrijden M 0
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
B Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
Similar threads


















































Bovenaan