Verhaal Klaar Dagstrand oost

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 20,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 2 40,0%
  • 7

    Stemmen: 1 20,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 20,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Marinatje


Lekker wezen varen met mijn rubberen bootje. Er waren veel menssen op het strand aan het voetballen en aan het zwemmen. Kinderen speelden in het zand toren maken.

Ik kon lekker uit varen naar de overkant. Soms kwamen er menssen langs maar gelukkig zagen ze niks. Ik kwam ook een paar andere boten tegen. Op eens ging ik anders zitten waardoor er water in mijn bootje kwam.

Dat was niet zo leuk want m'n luier werd nat en zwaar van al het water in m'n Luier. Ik ging weer terug naar het strand. Het duurde wel 15 minuten voordat ik weer bij het strand terug was. Er kwam een jonge aan in een zeilboot.

Hij keek me nogal raar aan. 'Heb ik wat van je aan soms?' vroeg ik, maar hij zei niks. Dat duurde wel 5 minuten. Daarna vroeg ik hem: 'wil je misschien ook een luier uitproberen?' 'Ja', zei hij, 'ik zal me even voor stellen. Ik ben Derk.

Mijn naam is Marina Zullen we terug varen naar het strand?' Ik vond dat prima. Eindelijk waren we bij het strand. Ik deed een handdoek over m'n luier maar opeens keken alle mensen naar me. Mijn luier werd zo zwaar dat hij van mijn kont af zakte. Ik schaamde me een beetje voor de mensen en liep daarom snel verder. Mijn luier was zo zwaar! Ik heb mezelf een schone luier omgedaan en Derk pakte ook een luier. De mensen vonden het maar raar dat wij gewoon een luier om deden maar het kon ons niks schelen wat de mensen ervan dachten.

Derk en ik hebben samen nog wat gekletst en gezeild. Doordat de mensen hard weg liepen, hadden wij het strand voor ons alleen. We hebben nog broodje gegeten en het was reuze gezellig. Verder dronken we veel water en koffie. Misschien wel te veel want op een gegeven moment ging het mis. Gelukkig hadden we luiers om. De luiers werden steeds natter van het plassen.

Derk zijn luier was zo nat hij zich alweer moest verschonen. We hadden een verschoondkleed bij de hand dat we op de grond hadden gelegd. Derk ging liggen en kreeg van mij een schone luier om.

Hij was de gelukkigste van het hele strand. En mijn luier was ook nat. Derk ging mij ook verschonen en toen konden we samen de hele wereld aan. Nu konden we onze luiers weer viesmaken...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
F Zin om af te spreken omgeving oost flevoland/noordoostpolder Contact advertenties 1
G Praatgezelschap gezocht regio Noord Oost België Contact advertenties 9
Luierboy007 Luier contoct gezocht oost- vlaander Contact advertenties 3
Kleine-rebel Samen luieren in West- of Oost-Vlaanderen? Contact advertenties 21
D Afspreken Oost Vlaanderen Contact advertenties 3
Luierboy007 Zin om afspreken oost vlaanderen Contact advertenties 7
Luierboy007 Man 22 zoekt mommy oost vlaanderen belgie Contact advertenties 9
S Luiercontact in de buurt van oost/west- Vlaanderen Contact advertenties 18
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
G Luiervrienden gezocht regio Noord-Oost Belgie Contact advertenties 5
123ka.as_dutch vriendje gezocht (oost Brabant) Contact advertenties 4
peka36 Luiercontact in regio Oost Vlaanderen of Antwerpen Contact advertenties 1
D Mensen uit oost vlaanderen Contact advertenties 18
little baby boy Abdl date belgie oost-vlaanderen Contact advertenties 4
stimpy Papa of grote broer gezocht (Oost-Vlaanderen) Contact advertenties 13
L Op zoek naar (m/v) oost vlaanderen Contact advertenties 4
little baby boy Gezocht oost-vlaanderen Contact advertenties 3
pikkel Op zoek naar een meisje/dame met wellicht zelfde intresse. Regio twente oost. Liefst onder 25 Contact advertenties 2
klein Luiers tekoop Oost Groningen Pub 2
jonkie1999 mensen uit oost-vlaanderen Contact advertenties (T) 0
jonkie1999 mensen uit oost-Vlaanderen Contact advertenties (T) 1
J Mensen uit Oost-Vlaanderen, België van wie ik losse luiers zou kunnen overkopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Bovenaan