Nog niet klaar Daphne en Daan

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 7
Daphne en Daan krijgen het warm

Hallo! Dit is een stuk over Daphne en Daan waarin ze wat intiemer zijn met elkaar. Dit stuk heb ik geschreven, omdat seks ook een belangrijk onderdeel is van hun relatie. Hierna volgt de rest van het verhaal weer zoals eerst.

“Hmm, sexy…” Daan ligt op bed en ziet hoe Daphne de kamer in komt gelopen. Daphne is op dit moment in haar volwassen rol. Ze heeft een prachtige lange zwarte jurk aan met hoge hakken. Haar lange bruine haren zweven op haar schouders. Haar handen glijden langs haar heupen naar de onderkant van de jurk. Ze trekt de jurk een stukje omhoog en laat Daan zien wat eronder zit. Daan kijkt zijn ogen uit. Wauw. Wat een vrouw. Helemaal van mij. Hij ziet een stuk wit onder haar jurk vandaan komen. “Oh ja schatje! Wat ben je sexy!” Daan begint bijna te kwijlen. Hij ziet hoe de dikke luier onder haar jurk vandaan steekt.

Daphne trekt de jurk over haar hoofd uit. Nu staat ze pal voor Daan in alleen een luier en hakken. Ze had geen bh onder de jurk aan. Ze legt haar hand op Daan zijn borst en geeft hem een speels duwtje naar achteren. Ze komt op zijn schoot zitten met haar gezicht naar Daan toe. Met beide handen pakt Daphne zijn gezicht vast en trekt hem naar zich toe. Ze plaatst haar lippen op die van hem en Daan voelt hoe ze haar tong naar binnen duwt. Zijn hart gaat sneller kloppen en hij voelt zijn piemel harder worden. Daphne en Daan zoenen innig. Daan plaatst zijn handen op Daphne haar luierkont.



Als Daphne en Daan uit de vader en kind rol zijn, dragen ze vaak ook gewoon luiers. Ze vinden het allebei opwindend en hebben ook vaak seks in luiers. Ze poepen of plassen daar dan ook bij.



“Hmm, Daphne wat ben je sexy.” “Ohja, vind je mij zo sexy? Laat maar eens zien dan.” Zegt Daphne op een sexy toon. Haar handen glijden naar beneden en ze voelt over Daan zijn luier. Het is duidelijk dat Daan opgewonden is want er is een grote bobbel te zien. Daphne wrijft over zijn bobbel en zoent Daan weer op zijn mond. De handen van Daan zijn overal en nergens. Hij pakt haar borsten en kneed er een beetje in. Hij likt haar tepels en ziet hoe ze stijf worden. Daarna pakt hij haar luierkont weer stevig vast en hij wrijft ook even over de voorkant van haar luier. Daphne voelt dat ze nat is. Daphne gaat met haar handen over haar eigen luier en streelt zichzelf. Daan en Daphne zoenen heftig en intens. Daan voelt de warme tong van Daphne zijn hele mond overnemen. Ze is zeker niet meer het kleine meisje zoals Daan haar kent. Hij voelt hoe haar warme zachten lippen over zijn lippen heen dansen. Daphne duwt zachtjes op Daan zijn luier. Hij voelt hoe zijn piemel nog harder wordt. Hij wil de luier uit. Daan voelt hoe de luier tegen zijn penis aan wordt geduwd. Daphne merkt dat Daan wat moeite heeft. Ze helpt hem door de luier open te maken. Zijn piemel springt er gelijk uit. Daphne ziet hoe opgelucht Daan is en streelt hem zachtjes en langzaam. Ze gaat met haar vingertoppen over zijn eikel. Daan zijn lichaam begint al te trillen. “Hmm, ja ga door.” Kreunt hij. Hij buigt zijn hoofd naar achter terwijl Daphne haar mond op zijn eikel zet. Met haar tong draait ze rondjes. Daan voelt dat hij bijna gaat komen. Hij wil nog niet zo snel al klaarkomen dus hij commandeert Daphne op strenge maar nette manier om te gaan liggen. Daphne luistert vraag naar Daan en gaat liggen op haar rug.

Ik heb geen tijd meer gehad om het af te maken, excuus.
Wordt vervolgd….
 

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 8
Daphne en Daan hebben geen idee
Vervolg op de ontmoeting

Daan kijkt Daphne met grote ogen aan. “Hi, ik ben mijn sleutels vergeten.” Zegt Daphne terwijl ze hem lachend aankijkt. “Oh… ja, kom maar hoor.” Daphne loopt langs Daan naar de woonkamer om haar sleutels te pakken. Daan staat een beetje zenuwachtig in de deuropening te wachten. Hij weet niet zo goed wat hij moet doen. Daphne draait zich om en ziet Daan daar staan. “Wat staat hij daar te doen?” Denkt Daphne in zichzelf. “Is er iets?” Vraagt ze Daan liefelijk. “Oh, nee uh, niks hoor.” Daan klinkt niet erg overtuigend en Daphne vertrouwd het niet. “Weet je zeker dat alles goed gaat, je ziet zo witjes.” Daphne heeft haar sleutels gevonden en loopt naar Daan toe. Ze kijkt hem aan legt haar hand op zijn voorhoofd. “Hmm, je bent beetje warm. Je wordt toch niet ziek hè?” “Nee, nee.. ik uh, ik heb net wat zware dingen getilt boven, vandaar haha.” Daan heeft het gevoel alsof hij gaat flauwvallen. “Ze mag hier echt niet achterkomen. Dan is het gedaan en zie ik haar waarschijnlijk nooit meer. Dat mag niet gebeuren!” “Kom anders even zitten, je ziet erg bleek.” Daan heeft het alleen maar erger gemaakt voor zichzelf, nu denkt ze dat hij ziek is. Als Daan gaat lopen hoor je de luier kraken en is hij er zo bij.

Daphne staat tegenover Daan en kijkt bezorgd naar hem. Daan besluit zich te vermannen. hij gaat rechtop staan en kijkt Daphne aan. “Ik vind het heel lief dat je je zorgen maakt, maar ik voel me goed hoor. Geen zorgen!” Daphne kijkt hem met een schuin hoofd aan en zegt: “Ik geloof er niks van, maar ik zal je verder niet lastigvallen. Bedankt dat ik nog even mijn sleutels kon pakken!” “Geen probleem.” Zegt Daan terwijl hij een stap opzij zet om Daphne erdoor te laten. Daan verstijfd weer want hij hoorde de luier kraken. “Oh nee, hij is erbij, ze heeft het door, dit was het dan.” Daan ziet alle doemscenario’s al voor zich.

Daphne rijkt naar Daan toe om hem een knuffel te geven. Daan moet een beetje bukken om bij Daphne te komen. Hij hoort weer het gekraak van de luier. “Oh Daphne wat doe je me allemaal aan….Zou ze het gehoord hebben?” Daphne trekt haar armen weer terug en loopt de deur uit, ze zwaait nog even en daarna doet Daan de deur dicht. Een zucht ontvlucht zijn mond en hij leunt tegen de deur aan. Hij kan zichzelf wel voor z’n kop slaan. Hij weet niet of Daphne iets doorhad. Zal toch niet?
Daphne loopt de straat uit en voelt een glimlach opkomen. Ze heeft geen idee wat er net gebeurd is, maar weet wel dat er iets met Daan was. Hij was heel gespannen. Ook hoorde Daphne steeds gekraak, alsof hij een plastic tas in z’n broek had zitten. Daphne denkt er niet te veel over na en zet haar muziek aan.

Daan is inmiddels weer bijgekomen van de schrik. Hij heeft een half uur op de bank gezeten zonder zich te verroeren. Hij heeft inmiddels een serie opgezet en kan weer ontspannen. Hij beweegt zijn billen een beetje heen en weer en voelt de luier tegen zijn huid aan wrijven. Hier wordt hij weer opgewonden van. Hij gaat met zijn gedachtes terug naar het moment waarbij hij met Daphne op de bank zat. Zijn hand gaat richting zijn kruis. Wrijvend over de luier denkt Daan aan Daphne. Hoe lekker ze ruikt, hoe haar zachte handen zijn armen aanraakten. Zijn gedachten dwalen af naar het moment dat ze zo bezorgd om hem was. Hij vond het stiekem heel sexy. Hij zag het al helemaal voor zich. Verzorgd worden door zo’n bloedmooie vrouw. Hij werd steeds meer opgewonden en voelde de drang te moeten plassen. Daan was gelukkig weer helemaal ontspannen en in zijn rol. Hij ging op de bank liggen en deed alsof hij verzorgd werd door Daphne. Met deze gedachtes liet hij de sluizen van zijn blaas open gaan. Hij voelde de warme plas door de luier verspreiden. De luier bolde op en Daan wreef harder met zijn hand over zijn kruis. Zijn piemel is nu stijf. Hij duwt de luier een beetje aan de kant. Daan pakt zijn piemel vast en begint over zijn eikel te wrijven. Met zijn andere hand masseert hij de luier. Hij voelt de warme pulp tussen z’n hand en billen. Hij is erg opgewonden en voelt dat hij niet veel meer nodig heeft om klaar te komen. Snel doet hij zijn piemel terug de luier in en draait zich om. Hij legt een kussen neer en gaat er bovenop liggen. Met zijn heupen beweegt hij heen en weer en voelt de natte binnenkant van de luier tegen zijn piemel aanwrijven. Hij kreunt en spant zijn lichaam aan. Hij komt klaar. Hij gaat weer rechtop op de bank zitten om even na te genieten.

Dat was een fijne ervaring. Daan is er moe van. Hij staat op, doet de deur op de knip en de lichten uit. Hij loopt naar zijn kamer waar hij zijn pyjama aantrekt. Hij besluit de luier nog even aan te houden. Het zit zo lekker warm. In de badkamer poetst hij zijn tanden en waar even zijn gezicht. Helemaal klaar voor de nacht gaat hij in bed liggen. Nog steeds nagenietend van zijn masturbatiesessie op de bank. Hij ligt lekker warm in zijn bedje. Hij kijkt nog even op zijn telefoon en ziet tot zijn verbazing een berichtje van Daphne. “Dank voor de sleutels en nog een fijne avond hè ;)” stuurt Daphne naar Daan.

Daan schrikt van dit berichtje. “Wat bedoelt ze met die smiley? Zou ze me doorhebben?” Daan zijn gedachten gaan weer op volle touren. Hij besluit maar een berichtje terug te typen. “Geen probleem! Jij ook een fijne avond, ik ga nu slapen” stuurt Daan terug.

Hij legt zijn telefoon aan de kant en staart naar het plafond. Hij denkt na over de betekenis van de smiley. Ze zal er vast niks mee bedoelen, zegt Daan tegen zichzelf. Hij sluit zijn ogen en probeert te focussen op fijne dingen.

Wordt vervolgd..
 
Laatst bewerkt:

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 9
Daphne en Daan komen elkaar tegen
Vervolg op de ontmoeting

Daan wordt wakker door het geluid van de vogels buiten. Een straaltje zon schijnt naar binnen. Daan rekt zich uit en voelt gelijk dat hij de luier nog om heeft. Deze is helemaal koud en klam geworden. Daan heeft nog geen zin om uit bed te komen. Hij draait zich op zijn zij en pakt zijn telefoon. Het is half negen in de ochtend. Daan is vandaag vrij en heeft besloten een lekker dagje te niksen.

Helaas heeft hij nog geen berichtje van Daphne. “Die zal wel uitslapen, haha.” Denkt Daan bij zichzelf. Hij scrollt een beetje door social media en checkt zijn andere apps. Na een half uurtje is daan klaar om uit bed te gaan en koffie te zetten. Daan waggelt naar de keuken en voelt hoe de luier is gaan hangen door het gewicht van zijn plas. Terwijl daan staat te wachten op zijn koffie, voelt hij een kleine drang om te plassen. Hij heeft zin om de luier goed te gebruiken, dus hij zet zijn benen wat uit elkaar. Hij houdt het aanrecht vast en ontspant zijn blaas. Een warme straal vloeit door de luier heen. Zijn ballen worden warm en hij voelt het doorstromen naar zijn billen. Zijn koffie is klaar en Daan gaat aan de keukentafel zitten. Met zijn billen in de verse warme plas. Na een paar slokken koffie merkt Daan al wat beweging in zijn darmen. Dit moet Daan vrijwel altijd na een kop koffie: poepen. Hij had van te voren nog niet bedacht dat hij de luier zou kunnen gebruiken. Na de plas van net is Daan weer een beetje opgewonden geworden. Hij heeft zin om in zijn luier te poepen. Hij heeft toch de hele dag de tijd. Daan drinkt de rest van zijn koffie op en besluit nog even te wachten met poepen. Hij wil namelijk hoge nood hebben en dan pas zijn luier gebruiken. Dat voelt extra opwindend. Ondertussen zet Daan nog een kop koffie en maakt hij een ontbijtje voor zichzelf. Hij is een manier aan het bedenken waarop hij het beste zijn luier kan bevuilen. Gaat hij buiten een stukje wandelen en tijdens het wandelen poepen? Of gaat hij in bed liggen en dan zijn luier gebruiken? Daan is er nog niet over uit, maar de tijd begint te dringen. Hij voelt het puntje van de drol al tegen zijn anus duwen. “Volgens mij wordt dit een grote” denkt Daan bij zichzelf terwijl zijn tweede kop koffie inmiddels al op is. Daan is eruit, hij gaat wandelen. Het toch nog vroeg, er zullen vast weinig mensen zijn. Daan trekt snel even wat fatsoenlijks aan, waarin zijn luier niet teveel opvalt. Hij pakt de lange jas van de kapstok. Die valt over zijn billen heen, wat hem toch een fijner gevoel geeft. Daan voelt dat de drol er graag uit wil nu, dus hij doet snel zijn schoenen aan haast zich naar buiten.

Hij zoekt een goed plekje uit om al wandelend zijn behoefte te doen. Als hij voorbij de supermarkt is, komt Daan bij een park. Hier is het heel rustig en hoor je alleen de wind en de vogels. Tot zover nog niemand te bekennen.

Daan voelt de spanning door zijn lijf gieren. Het lukt hem bijna nooit om al wandelend te poepen, meestal moet hij toch stilstaan en even door zijn knieën gaan. Als Daan langs het water loopt voelt hij de aandrang. Hij houdt het niet tegen en voelt hoe er heel langzaam een klein puntje tussen zijn billen vandaan komt. Daan begint nu te persen. Een klein straaltje plas schiet nog snel de luier in, wat gevolgd wordt door een harde drol. Daan voelt dat zijn billen gespreid worden. De drol duwt zijn billen opzij. Daan is buiten adem. Hij stopt even met persen en voelt nu dat zijn drol vastzit tussen zijn billen. Langzaam loopt Daan verder en hij begint weer te persen. Door het lopen schuren zijn billen tegen elkaar en voelt hij de poep extra goed. De drol komt steeds verder naar buiten. Het lukt Daan nog niet om te lopen en poepen tegelijkertijd. Dus besluit hij voor nu maar even stil te staan. Daan ziet een bankje en besluit daar de grote boodschap verder te zetten. Hij gaat zitten en voelt het kleine beetje al tussen z’n billen spreiden. Daan heeft buikkrampen gekregen van het ophouden. Hij leunt naar voren, zoals hij normaal gesproken op de wc zit. Hij haalt diep adem en perst. De rest van zijn ontlasting komt moeizaam naar buiten. Heel langzaam voelt hij dat de achterkant van de luier strak komt te staan. Een stevige harde drol komt naar buiten. Daan stopt met persen en de drol wordt afgeknepen. Daan komt weer even op adem. Hij voelt de drol in de luier tegen zijn billen aan liggen. “Oh wat voelt dat fijn” denkt hij bij zichzelf. Hij besluit de rest van de lading toch nog lopend te proberen ontladen. Hij staat op en voelt hoe de drol zich meebeweegt in de luier. Hij loopt langzaam naar het einde van het park. Weer haalt hij diep adem en terwijl hij loopt, perst hij nog een keer heel hard. Een lange dikke drol komt zijn anus uitglijden, tegen de andere drol aan. Daan heeft voor zijn gevoel een knalrood hoofd. Hij voelt hoe het laatste stukje van zijn drol eruit glijdt en z’n anus weer sluit. Het is een harde drol die de luier goed laat opbollen. Daan is blij met zijn volle luier en loopt zelfverzekerd weer naar huis.
Als hij weer langs de supermarkt komt bedenkt hij dat hij nog koffiebonen moet hebben. Die waren bijna op. Hij twijfelt even. Uiteindelijk gaat hij toch maar naar binnen. Spannend!

Daan loopt recht op zijn doel af. Hij pakt de bonen en gaat richting de zelfscan. Hij betaald voor zijn boodschap en loopt richting de uitgang, als zijn oog opeens op iets bekends valt.

Hij ziet de bruine haren en de beige jas van Daphne! “Shit! Shit, shit, oh nee, nee, niet nu!” Daans gedachten slaan op hol. Hoe gaat hij zich hieruit redden. Hij kijkt naar beneden en loopt snel naar de uitgang. “Hee Daan!” Hoort hij achter zich. “Oh neee.” Daan draait zich langzaam om en moet een noodplan bedenken. Wat moet hij zeggen om zo snel mogelijk van haar af te komen? “Hee Daph, wat doe jij hier op de vroege morgen?”

Daphne geeft Daan een knuffel. Daan verstijfd. Hij is bang dat ze het zal ruiken. Of zien.

“Ik wilde nog even bij je langskomen als verassing, ik ben je zo dankbaar!” “Oh dat is lief, maar dat hoeft helemaal niet hoor.” Zegt Daan met een stomme lach. Daan haat zichzelf op dit moment. Hij wil maar al te graag dat ze bij hem is, alleen niet NU.”

“Jawel! Dat vind ik gewoon fijn. Ik wilde eerst gewoon kijken of je thuis was. Heb jij wat te doen vandaag?” Vraagt Daphne vrolijk. Tot nu toe lijkt ze niks door te hebben. “Uh.. ik ben vrij, maar moet nog wel het een en ander regelen hoor.” Oh wat stom! Waarom zegt hij dit nou. Had gewoon gezegd dat je moest werken. “Oh maar ik blijf niet zo lang hoor, of heb je het erg druk? Dan kom ik wel een andere keer hoor.” “Nee hoor zo druk is het niet, gezellig!” Daan voelt de moed in zijn schoenen zakken. Hij kan ook nooit nee zeggen. En al helemaal niet tegen zo’n bloedmooie vrouw. Ondertussen lopen ze samen naar zijn huis. Het is een kleine 7 minuten lopen. Hij heeft geen idee wat hij straks gaat doen. Misschien moet hij het maar vertellen.

Wat willen jullie graag lezen?
A. Daphne komt er nog niet achter.
B. Daan kan het niet goed verbergen en valt door de mand.
C. Daphne wist het al, omdat ze zelf ook luiers draagt.
D. Andere optie (zelf invullen)
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi vervolg, leuk dat je verder gaat.
Als ik opties mag combineren?
Zou ik B en, C combineren of wel, in eerste instantie kan Daan het door de dikke bult en, de geur niet verbergen en, valt door de mand.
Om dan te vervolgen als de schaamte van Daan op een hoogtepunt is en, hij daarom het contact met Daphne wil verbreken, Daphne Daan een bekentenis wil doen.
 
Laatst bewerkt:

suprima

Superlid
Mooi verhaal Ninakoekjes en het leest zich zo makkelijk weg dan de optie Daan gaat door de mand vallen en Daphne is een TB maar liiever heb ik dat je ons verast het is jou verhaal dus schrijf het zo als je zelf wilt tot nu toe pakt dat super uit :dans
 

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 10
Daphne en Daan voelen een vonk
Vervolg op de ontmoeting

Eenmaal bij Daan thuis aangekomen breekt het zweet hem uit. Hij moet zijn jas uitdoen. Hij besluit te doen alsof hij zich niet lekker voelt. “Ik voel me niet helemaal lekker, ik ga even naar de wc.” Mompelt Daan zachtjes. “Wat zei je?” Vraagt Daphne. “Ik moet even naar het toilet.” Zegt Daan snel en hij haast zich naar de badkamer. Daan staat paniekerig om zich heen te kijken. “Oké Daan, focus, je moet dit snel doen, anders valt het op.” Daan trekt z’n broek omlaag en de dikke luier komt tevoorschijn. Voorzichtig maakt hij de plakstrips los. Hij probeert geen geluid te maken, maar jeetje, wat kraakt die luier zeg.

Als de luier los is van z’n middel tilt hij voorzichtig de luier naar de wc. Daar laat hij zijn drol in vallen. Snel gaat hij op de wc zitten en vouwt de luier zo klein mogelijk op. Met natte doekjes maakt hij zijn billen en schaamstreek schoon. Zijn benen trillen helemaal en zijn hart bonst in zijn keel. Hij is nu zeker al 5 minuten weg. “Wat moet Daphne nu denken?!”
Ondertussen zit Daphne netjes op de bank te wachten. Ze heeft medelijden met Daan, ze zag aan hem dat hij zich niet zo lekker voelde. Hij was helemaal rood en bezweet toen ze binnen kwamen. “Zal ik even gaan kijken bij hem?” Denkt ze bij zichzelf. Ze duwt zichzelf van de bank af en loopt naar de badkamer toe.
Daan hoort geklopt. Zijn adem stokt en z’n hart slaat een slag over. “Shit!” Denkt hij. “Gaat het goed Daan?” Hoort hij vanaf de andere kant van de deur. “Uhh ja hoor! Ik heb een beetje last van m’n darmen.” Daan kan zichzelf wel voor z’n kop slaan. “Last van m’n darmen?” “Hoe stom kan ik zijn, dit is super ongemakkelijk.”

“Laat maar weten of ik wat voor je kan doen, Daan.” “Ja is goed! Dankje” zegt Daan.

Hij schaamde zich dood. Met trillende handjes veegde hij de laatste restjes af en trok de wc door. Met de luier wist hij even geen raad. Hij gooide hem maar snel in het prullenbakje naast de wc. Hij waste z’n handen en spoot even wat deo op. Daan zag zichzelf in de spiegel. Hij voelde zich vies. Met een washandje maakte hij zijn gezicht schoon. Een diepe zucht onvluchtte zijn mond. Hij stond moed te verzamelen om naar Daphne te gaan. Hij reikte met zijn hand naar de deurklink en deed hem van het slot. Hij liep naar de woonkamer en daar zat Daphne netjes te wachten. “Heey, daar ben je weer, gaat het een beetje?” Vroeg Daphne bezorgd. Je kon in haar ogen zien dat ze oprecht om Daan gaf.

Daan probeerde te doen alsof er niks aan de hand was. Hij was nog steeds erg gespannen en hij schaamde zich heel erg. “Excuus voor daarnet, ik voel me sinds gister niet helemaal 100%.” Zegt Daan om de schaamte een beetje weg te wuiven. Hij voelt zich namelijk prima. “Geeft niks, het spijt me dat ik zomaar mee ben gegaan. Ik heb zulk soort dingen soms echt niet door.”

Daphne voelde zich schuldig. Ze wilde helemaal niet dat Daan zich ongemakkelijk voelt door haar aanwezigheid. “Wil je wat drinken?” Vraagt Daan. “Euhm, ja lekker, als je dat goed vindt hoor.” Zei Daphne een beetje onzeker.

Daphne voelde een spanning in haar lijf. Ze wist niet zo goed hoe ze zich moest gedragen. Het boeide haar zelf niks dat Daan naar de wc moest, maar ze weet dat Daan het erg ongemakkelijk vindt. Ze probeert gewoon te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is (wat eigenlijk ook zo is).

Daan staat op en loopt naar de keuken om twee glazen Spa Rood te halen.

“Dankje” zegt Daphne als Daan haar het glas aangeeft. Heel even raakte Daphne met haar pink zijn hand aan toen ze het glas aanpakte. Daan voelde de kriebels opkomen en zijn ogen sprankelden. “Voel je je al wat beter?” “Ja hoor, ik heb denk ik gewoon wat verkeerds gegeten.” “Ja dat zou goed kunnen inderdaad.”

Daphne kijkt op haar horloge. Het is al bijna half elf, ze moet snel haar tampon verwisselen. Daphne haar ongesteldheid komt meestal onverwacht en soms ook maanden niet. Maar als ze dan eenmaal ongesteld is, dan is ze het ook goed. Om te voorkomen dat ze doorlekt besluit ze toch maar even haar tampon te verwisselen. Ze vraagt Daan of het oké is dat ze even de wc gebruikt. “Tuurlijk” zegt Daan en hij knikt goedkeurend. Daphne pakt haar tasje en loopt naar de wc.

Daan schrikt. Hij weet al hoe laat het is. Vrouwen nemen meestal hun tas mee naar de wc als ze ongesteld zijn. Of om make up op te doen, maar Daphne is niet zo’n type.

Ze is heel neutraal en heeft van zichzelf een heel mooi zacht gezichtje. Ze heeft mooie donkere wenkbrauwen die boekdelen kunnen spreken. Daan zinkt langzaam weg in zijn gedachten en vergeet totaal waar hij van schrok.

Daphne is bezig met het verwisselen van haar tampon. Ze checkt de badkamer of er een prullenbakje staat. In de meeste mannelijke wc’s staat die er niet. Gelukkig ziet ze in de hoek naast de wc een klein metalen prullenbakje staan. Ze wikkelt haar oude tampon in wat wc-papier en opent de prullenbak. Als ze de tampon erin wil gooien, valt haar oog op iets opmerkelijks. Dit zie je normaalgesproken niet in het huis van een alleenstaande volwassen man. Ze kijkt nog een keer goed en verstijft van ongeloof. “Het zal toch niet?” Denkt Daphne. “Nee, dat kan niet. Daan?” Daphne is in de war en probeert te bedenken van wie het kan zijn. In de prullenbak ziet ze namelijk de vormen en figuurtjes van een luier. Die komen haar heel bekend voor. Daphne is nieuwschierig. Ze pakt de prullenbak op en bekijkt het van dichtbij. “Ja, dat is echt een luier zo te zien. En te ruiken.” Daphne ruikt een sterke plasgeur. Ze zet de prullenbak voorzichtig terug en trekt haar broek weer aan. “Het kan toch niet zo zijn dat hij ook….luiers draagt?” Daphne kan het niet geloven. Ze besluit snel terug te gaan en te doen alsof er niks aan de hand is. Ze fixt haar haar even in de spiegel en ze loopt terug naar Daan.

Ze kletsen nog even gezellig over deze dag en het moment waarop Daphne officieel bij Daan intrekt. Dat is al over vier dagen! Daan is dolenthousiast hierover en vergeet het hele tafereel van vanmorgen. Ook Daphne laat zien dat ze blij is. Haar ogen stralen en er is alleen maar een glimlach te zien. “Zal Daphne dan toch niets doorhebben?” Denk Daan opeens bij zichzelf. Ze is zo vrolijk. “Anders zou ze toch wel gelijk weg willen gaan?”

Als het tijd is om weg te gaan geeft Daphne Daan nog een knuffel bij de deur. Hun blikken kruisen elkaar en Daan voelt een vonk overspatten. Dit keer voelde hij het echt. Hij hield haar stevig vast. Iets langer dan gewoon. Daphne ruikt zijn luchtje. “Hmmm, zo lekker.” Ze is helemaal in de wolken en wil niet loslaten. Daan hakt de knoop door en trekt zich al terug. Daphne vindt het jammer dat ze naar huis moet. Maar over vier dagen komen ze alle spullen brengen en kan ze eindelijk blijven slapen!

Ik hoor graag tips en tops! En natuurlijk ook inspiratie, kom maar door met opties voor in het verhaal!
 
Laatst bewerkt:

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 11
Daphne en Daan delen het bed (en meer)
Vervolg op de ontmoeting

let op, er komt seksuele context in voor!


Hij pakt Daphne voorzichtig bij haar hand en trekt haar terug. Nog voordat Daphne weg kon lopen, staat ze nu weer voor zijn neus. Daan legt zijn arm om haar middel en trekt haar voorzichtig naar zich toe. Zijn hand legt hij op haar kin. Hij tilt haar hoofd iets omhoog zodat ze elkaar recht aankijken. Daphne voelt de spanning. Ze vindt het helemaal niet erg dat Daan dit doet. Ze wordt er zelfs een beetje opgewonden van.

Daphne zou wat te drinken halen om te vieren dat ze officieel ingetrokken is bij Daan. Deze week zijn ze alleen maar bezig geweest met de verhuizing van Daphne. Ze heeft meer spullen dan ze dachten. Nu alles netjes staat en de muren opnieuw geverfd zijn, is het tijd voor een drankje.

Daphne verdrinkt in Daan zijn strakblauwe ogen. Zijn gezicht komt dichterbij en opeens voelt ze zijn tong in haar mond. Daphne gaat mee met zijn bewegingen. Haar hand glijdt over zijn rug naar zijn billen. Daphne schrikt van de zachte stof. Zijn billen deuken helemaal in. Daan heeft niet door dat Daphne aan zijn billen zit. Hij is nog te druk bezig met zoenen. Daan heeft dit al zo lang willen doen. Dit kon hij niet langer inhouden. Nu zou hij erachter komen of het wederzijds was. En zo te merken is het behoorlijk wederzijds. Daphne zoent zo lekker. Hij proeft haar zoete geur en voelt haar zachte lippen. Haar tong danste in zijn mond en wist alles en iedereen te overtreffen. Dit is het perfect moment. Ze zijn net officieel samen gaan wonen en dit gebeurt! Daan kan zijn geluk niet op nu hopen dat zijn andere plan ook werkt.

Langzaam komt Daan weer overeind. Ze kijken elkaar glimlachend aan. “Hihi…oeps…” zegt Daphne ondeugend. Daan streelt haar haren. “Daan?” Vraagt Daphne “ja?” “Wil jij mij iets vertellen?” “Wat bedoel je precies?” Antwoord Daan vragend.

Daphne wil nog steeds erachter komen of Daan luiers draagt. Door de luier die in zijn badkamerprullenbak lag en het krakende gekuid laatst, was het voelen van zijn billen de laatste zet om het toch maar te vragen. Daphne voelt de spanning haar lichaam in kruipen.

Daan weet dondersgoed waar ze het over heeft. Hij wil het haar graag zelf laten zeggen. “Nou, vanmiddag. Ik weet niet of ik het goed zag, maar het leek alsof je een luier droeg. En net voelde ik ook al dat je billen zo zacht waren.” Daphne bloost bij die laatste uitspraak. Daan kijkt omlaag. Hij vindt het nu opeens wel spannend. “Wat als ze het heel erg raar vindt? Straks wil ze niks meer met me te maken hebben? Shit wat heb ik gedaan!?” Daans gedachten slaan op hol. Hij voelt zich licht in zijn hoofd worden. “Heb ik het verpest?” Stamelt hij. “Nee. Nee Daan je hebt niks verpest. Wat is er aan de hand?” Daan durft Daphne bijna niet aan te kijken.

Ondertussen is Daphne weer naar binnen gestapt. “Ik cancel dat etentje wel. Ik had toch geen zin.” “Ja? Echt, je mag gewoon gaan hoor.” Daan probeert een uitweg te zoeken. Maar die is er niet meer. Hij moet er nu het beste van maken.

Daphne seint naar Daan dat hij moet komen zitten. Ze legt haar hand op zijn knie en wrijft eroverheen. Daan gaat rechtop zitten en haalt even adem. “Het klopt inderdaad dat ik een luier aan heb.” Er valt een korte stilte. “Ik heb al erg lang een verlangen naar het kunnen vergeten van alle dingen om je heen. Alle stress en alle zorgen even van je af laten glijden. Ik vond het vroeger heel fijn om me klein te maken en klein te zijn. Sinds mijn puberteit is de interesse gegroeid en ging ik op internet kijken wat het was. Ik voelde me raar en vreemd. Ik zag dingen voorbij komen over je gedragen als een klein kind of een moeder- of vaderfiguur. Het zorgen voor anderen. Deze mensen deden dit ook met, onder andere, mijn redenen. Ik kwam erachter dat meer mensen luiers droegen, ik voelde me iets minder vreemd vanaf toen. Op internet waren er ook filmpjes van mensen die in de rol zaten. Deze werden ook seksueel gemaakt.” Daphne luistert aandachtig naar Daan. Ze heeft geen enkel moment gedacht, jezus wat raar. Of afkeur gevoeld. “Sinds ik op mezelf woon heb ik luiers aangeschaft. Ik voel me prettig en comfortabel als ik er een aan heb.

Het is even stil. Daphne beweegt zachtjes haar duim heen en weer. “Daan.” Daphne schraapt haar keel en doet haar haar achter haar oor. “Ik was niet van plan dit je te laten weten…. Nog niet althans.” “Wat dan?” “Dat ik het echt heel leuk met je heb. Ik bedoel… als ik met je ben, voel ik me echt heel fijn.” “Ja?” “Ja echt, ik voel mega veel kriebels als je dichterbij komt of naar mijn dag vraagt. Het liefst had ik je allang gezoend.” “Hihi.” Daan giechelt. “Gelukkig dat ik het net gedaan heb dan.” Daan voelt zijn lichaam ontspannen. “Dit is een goede reactie.” Denkt Daan.

“Ik weet niet goed wat ik moet zeggen op je, ja hoe noem je het. Hobby?” “Hahaha nee ik denk eerder dat het een soort ontspanning is.” Daan lacht en is blij dat Daphne het sportief opvat. “Maar ik heb wel een vraag.” Zegt Daphne. “Je zei net dat mensen het ook seksualiseren. Heb jij dat ook?”

Daan is even stil, maar bevestigt vervolgens dat hij dat inderdaad ook heeft. Daphne moet even slikken. Ze weet niet wat ze zich daarbij moet voorstellen. “Ik snap dat je even moet wennen. Het spijt me als ik je heb afgeschrokken.” Zegt Daan met een zielig stemmetje. “Nee joh, tuurlijk heb je mij niet afgeschrokken.” Daphne stelt Daan gerust. Ze aait hem over zijn been en kijkt hem aan. Dan leunt ze in, naar voren en plaatst haar lippen tegen die van Daan. Hij doet gelijk mee.
Daar zitten ze dan. Zoenend op de bank. Daan heeft zijn luier aan én Daphne weet ervan. Hij weet niet hoe hij zich moet voelen. Hij is blij en opgewekt. Maar ook bang dat ze later tot de realisatie komt dat ze het toch niet prettig vindt. Daan jaagt de gedachtes weg en probeert te genieten van het moment.

Daan legt zijn hand op Daphne haar heup. Hij merkt dat hij opgewonden wordt en hij even moet gaan verzitten. Anders valt het op. Daphne heeft allang door dat Daan zijn stijve probeert te verbergen. Wie zit er anders zo onhandig te wiebelen met zijn benen over elkaar en daarna een hand ervoor. Daphne grinnikt van binnen. Ondanks dat Daan net een hele bekentenis heeft afgelegd over zijn “bijzondere” ontspanningsmanier, boeit het Daphne vrij weinig. Ze merkt niet dat haar gedachten over Daan anders zijn.

Ze speelt in op de situatie en teased Daan. Ze wrijft over zijn binnenbeen en spreidt ze uit elkaar. Daan geniet van elke seconde en zoent Daphne weer. Hun tongen worstelen met elkaar en hun hete ademhaling versnelt. Daan staat opeens op. Met zijn hand half voor zijn kruis steekt hij z’n andere hand uit. Daphne pakt zijn hand en hij trekt haar omhoog. Daan begeleid haar al zoenend mee naar zijn kamer.
Hun handen zijn overal. Het is warm. Heet zelfs. Daan trekt zijn shirt uit. Vervolgens heeft hij zijn handen ook al om Daphne haar shirt. Ze doet haar armen in de lucht en Daan trekt haar shirt uit.

Daar staat ze dan. In haar bh. Ze voelt zich kwetsbaar, maar toch ook heel geil. Daan staat tegenover haar. Ook zonder shirt. Daphne kijkt naar zijn mooie lichaam. Daan doet voorzichtig zijn riem los. Daarna zijn knoop en rits. Daphne ziet de witte luier tevoorschijn komen. Ze slikt even. Ze weet niet goed waar ze moet kijken. Bijna struikelt ze over haar shirt dat op de grond ligt. Daphne pakt Daan bij z’n handen en geeft hem een kus op de mond. Ze pakt beide kanten van zijn broek en trekt hem omlaag.

Daar staat hij dan. In zijn luier. Daphne kijkt hem aan. Met haar lieve lach en sprankelende ogen voelt Daan zich op zijn gemak. Hij durft te ontspannen. Eindelijk. Daphne komt tegen hem aanstaan en zoent hem. Ze blijven even zoenen totdat Daphne met haar hand over zijn luier wrijft. Daan schrikt even. Hij had het niet verwacht. Terwijl Daphne hem over zijn geluierde billen aait. Moet Daan zijn best doen zijn stijve te beheersen. Daan stopt even snel zijn hand in de luier om zijn piemel goed te leggen. Dit gaat niet onopgemerkt en Daphne ziet het gebeuren. Ze besluit Daan te verassen en maakt spontaan de plakstrips los. Daans hele zaakje springt omhoog. Daphne voelt de opwinding door haar lijf gieren. Ze maakt haar bh los en trekt haar broek en string uit. Ze duwt Daan achterover op bed en klimt bovenop hem. Ze buigt voorover en begint aan het topje te zuigen. Ze pijpt Daan en hij geniet met volle teugen. Als Daphne klaar is gaat ze vlak voordat hij klaarkomt snel op hem zitten. Ze beweegt op en neer terwijl ze haar clitoris stimuleert. Samen komen ze klaar en kruipt Daphne na het schoonmaken tegen Daan aan. Daan verteld hoe fijn hij het vond en blij is dat ze dit gedaan hebben. Daphne is het eens met Daan en knuffelt hem stevig. Samen blijven ze zo liggen en kletsen ze over het leven.

Wordt vervolgd
Groetjes, Nina x
 
Laatst bewerkt:

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 12
Daphne en Daan hebben het gedaan
Vervolg op de ontmoeting

Daphne luistert naar het ritme van zijn hart. Haar hoofd op zijn borstkas en haar arm om zijn buik. Hun naakte lichamen tegen elkaar. Daphne heeft haar ogen gesloten en dwaalt af in gedachten. Ze vliegt door de wolken, samen met Daan. Hij is het enige waar ze aan kan denken. Het liefst staat ze nu al met hem aan het altaar. Gelukkig zegt Daphne haar verstand iets anders dan haar hart. Ze is nog veel te jong. Ze kent hem ook niet lang genoeg. Ze kan niet wachten nóg meer over Daan te weten te komen. Ze weet nu al een van zijn kwetsbaarste geheimen. Zijn luiers. Haar oog scant de kamer. Daan is een nette man. Alles is opgeruimd in kasten of in lades. Alleen decoratie ziet ze staan. Aan de muur naast het bed staat een grote kast met brede lades en open kastjes. Het is een mooie design-achtige kast van een soort crèmewitte kleur. Het staat mooi bij de donkerblauwe muur. Het maakt de kamer sfeervol. Op de kast staat een vaas met bloemen. Ze zijn echt. “Zou hij die hebben gekregen? En van wie?”Vraag Daphne zich af. Ze merkt dat ze steeds geïnteresseerder wordt in zijn leven. Ze wil zijn familie leren kennen, zijn babyfotos zien en nog meer dingen met hem beleven. Haar gedachten komen weer terug bij de kast. Ze vraagt zich af wat hij er allemaal in bewaart. In de open delen van de kast ziet ze onder andere een beker staan. “Wat zou hij gewonnen hebben?” Ook staat er een ouderwetse wekker en een fotolijstje met een foto erin. Daphne kan niet zien wat er in het lijstje zit door het licht dat door de gordijnen heen komt. Het huis heeft een hoog plafond. De ramen in zijn kamer gaan helemaal van de vloer tot aan het plafond. Dat geeft een ruim gevoel. Met de gordijnen dicht maakt dat het weer erg gezellig. Op de grond ziet Daphne de luier liggen die Daan aanhad. Ze zag niet goed of hij al gebruikt was. Daphne denkt terug aan het moment van net. Ze merkte niks tijdens de seks. Ze voelt hoe een apart gevoel haar bekruipt. Een soort afkeer naar de luier. Ze voelt zich vies en wil eigenlijk douchen. De sporen van de luier van zich afwassen. Ze draait zich om en pakt haar telefoon. Zodra ze op haar zij ligt, voelt ze hoe Daan zijn hand om haar buik wikkelt en haar tegen zich aandrukt. Daphne voelt Daans geslachtsdeel tegen haar billen aan. Meteen worden de gevoeld van afkeer vervangen door kriebels. Daphne duwt haar billen een beetje naar achteren. Ze dus haar hoofd lachend van schaamte in het kussen. “Hmm.” Hoort ze Daan kreunen. “Zou hij doorhebben dat ik het expres deed?”

“Oh oh Daphne toch. Wat doe je me aan?!” Denkt Daan bij zichzelf. Hij voelt hoe Daphne haar billen tegen hem aan worden geduwd. Heel zachtjes, maar hij voelde dat ze het expres deed. Hij glimlacht met zijn ogen nog dicht. Hij snuift de geur van haar mooie glanzende haren op. Met zijn hand voelt hij hoe warm ze is. Haar huid voelt als zacht fluweel. Hij opent zijn ogen en ziet haar schouder voor zich. Het licht danst op haar huid. Hij kan de kleine donshaartjes zien. Met zijn hand streelt hij over haar heup richting haar schouder. Daan ziet dat ze kippenvel krijgt. Ze krimpt ineen als Daan bij haar middel komt met zijn hand. “Aah! Dat kietelt!” Daan ziet zijn kans schoon en streelt nog een keer. Daphne draait zich wild om, waarbij haar haren verwildert in de rondte slingeren. Daan ruikt de geur van haar shampoo. Daphne ligt als een opgetrokken balletje tegen hem aan in bed. Met haar handen gekruist over haar buik en zij.

Daan besluit op te staan en koffie voor ze te zetten. “Het is al vier uur!” Zegt Daan. “We hebben veel te lang in bed gelegen.” “Ik heb geen plannen hoor.” Zegt Daphne met een ondeugende lach. Daan zit op de rand van het bed met de deken over zijn zaakje heen. Daphne zit rechtop in bed. De dekens liggen over haar benen. Daan heeft uitzicht op haar borsten. Hij kan niet bevatten hoe iemand zó mooi, in zijn bed zit. Haar mooie bruine, lange haren glinsteren in het licht. Daan kan z’n mond bijna niet dichthouden. Hij is echt volop aan het staren. Hoe ze daar zit. Leunend tegen het bed aan. Haar tepels zijn stijf en ze heeft lichte kippenvel. Of het komt door de kou of van het kietelen, kan Daan niet achterhalen. Hij ziet een klein moedervlekje op haar linkerborst. Jeetje, hoé sexy wil je zijn. Nog nooit eerder heeft Daan zich zo gevoeld. Hij voelt zich een puber. Zoveel emoties en zoveel hormonen gieren door zijn lijf. Daphne glimlacht en wordt verlegen van Daan. Ze buigt haar hoofd voorover en doet haar haar achter haar oren. Als ze weer opkijkt kruipt Daan over het bed naar haar toe. Hij geeft haar een stevige zoen. Daphne voelt kriebels. Ze is zo intens gelukkig. Ze wil dat dit moment nooit stopt.

Daan trekt zich terug en aait haar over haar hoofd. Hij trekt snel z’n kleren weer aan en loopt naar beneden om koffie te zetten. Als Daphne het koffiezetapparaat hoort, kleedt ze zich ook weer aan. Daan heeft de luier al meegenomen en opgeruimd ziet ze. Daphne is benieuwd naar de verstopplaats van de luiers. Nieuwschierig trekt ze een laadje open van de grote crèmekleurige design kast. Sokken. Alleen maar sokken. Ze liggen gesorteerd. Witte sokken apart, de zwarte sokken apart en de gekleurde sokken ook in een aparte bak. Voorzichtig doet ze de la weer dicht. Daphne kijkt om zich heen en luistert of ze Daan nog in de keuken hoort. Ze hoort niks op de gang, dus doet ze stilletjes de andere la open. Onderbroeken. “Hoe had ik dat niet kunnen raden.” Grapt Daphne in zichzelf. Tegenover het bed van Daan staat een bureau. Ze gaat op zijn bureaustoel zitten en kijkt snel even in de laadjes. Ze had niet verwacht iets te vinden. Alleen maar papieren en kantoorrotzooi. Deze laadjes zijn niet zo netjes als zijn kledinglades. Daphne waagt nog een poging met de grote kast. Ze trekt een kastdeur open en schrikt. In de kast zit een spiegel aan het deurtje. In de weerspiegeling zag ze Daan in de deuropening staan. “Shit, hoelang staat hij hier al?” Daphne verstijft. Haar lip begint te trillen. Tranen springen in haar ogen. Ze heeft het verpest. Denkt ze. Daan zet de koffiekopjes neer. Hij ziet dat Daphne is geschrokken. “S-sorry Daan, echt sorry het was niet mijn bedoeling om-“ “Hey Daph, het is oké. Niks aan de hand.” Daan omhelst Daphne en geeft haar een kus op haar hoofd. “Ik was gewoon nieuwschierig naar- naar jou en ook misschien- m-“
“Het geeft niet, echt niet Daphne.” Daan zijn kalme stem weet Daphne gerust te stellen. “Ik snap heel goed dat je nieuwschierig bent. Je hebt alle reden om dat te zijn.” “Het spijt me zo.” Daphne staat op het punt in huilen uit te barsten. Ze houdt zich groot. Veegt een paar tranen van haar gezicht en kijkt Daan aan. “Sorry.” Daan hoort de oprechtheid in Daphne haar woorden. Hij kijkt haar aan en verteld haar dat ze zich geen zorgen hoeft te maken, en dat hij het volledig begrijpt.

Daan voelt zich wel een beetje schuldig. Hij heeft haar verteld over zijn luiers, en heeft haar er gelijk mee opgezadeld door seks te hebben terwijl hij daarvoor die luier nog aanhad. Ze heeft hem gelijk gezien in zijn luier. Geen wonder dat ze vragen heeft. Samen gaan ze op bed zitten en drinken ze hun koffie. Daan heeft Daphne de mogelijkheid alle vragen te stellen die ze wil stellen.

Wordt vervolgd.

suggesties betreft de vragen die Daphne gaat stellen graag achterlaten in de reacties! Dankje!
 

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 13
Daphne en Daan leren elkaar écht kennen.
Vervolg op de ontmoeting

Daphne zet haar kopje koffie op zijn nachtkastje. Met haar hoofd leunt ze tegen Daan zijn schouder. Ze voelt hoe Daan met zijn hand over haar been wrijft. Daphne kan langzaam het schuldgevoel een beetje van zich af laten glijden. Ze tilt haar hoofd omhoog en kijkt Daan aan. Hij heeft zulke lieve en oprechte ogen. Haar maag maakt weer even een sprongetje. Ze is nog nooit zo verliefd geweest op iemand. Het liefst wil ze hem bespringen, aanraken, knijpen en knuffelen, maar ze houdt zich in. Daphne glimlacht naar Daan. Vervolgens geeft ze hem snel een kusje en kijkt ze hem daarna ondeugend aan.

Daan zit Daphne in gedachten uit te kleden. Hij is nog steeds van zijn apropos door het zien van Daphnes lichaam. Hij kan nergens anders aan denken dan aan haar. Hij wil het niet verpesten, hij wil Daphne niet kwijt. Vooral na de bekentenis over zijn luiergebruik, voelt Daan zich alsof hij op dun ijs loopt. Hij kan er ieder moment doorheen zakken en dan is hij Daphne kwijt.

Daan stelt voor beneden op de bank te gaan zitten. Hij zou de kaarsjes aansteken en een dekentje pakken. Daphne stelt voor een borreltje erbij te nemen. Het is inmiddels alweer half vijf. “De ideale borreltijd!” Grapt Daphne. Daan gaat serieus in op haar voorstel. “Ik ben helemaal voor.” Daan pakt alvast de glazen en een fles wijn, zodat Daphne dit kan inschenken. Daphne loopt met twee goedgevulde glazen wijn naar de bank. Daan doet de luxaflex dicht en maakt het sfeervol.
Op de achtergrond een muziekje aan en op tafel staan de kaarsen. Daphne vindt het romantisch. Ze is zo blij.

“Nou, proost. Op eh, ja op ons en je nieuwe huis. En eh, ja gewoon proost!” Daan is een beetje gestruikeld over zijn woorden. Het had soepeler gemoeten. “Daphne bloost en heft haar glas. “Proost lieverd.” Ze geeft hem een kus op zijn wang. Daan moet zijn best doen haar niet te bespringen. Ze is zo ontzettend leuk in alles wat ze doet. Zo schattig hoe ze naast hem zit met het dekentje over haar opgetrokken benen. Ze zit echt als een klein meisje op de bank en dat vindt Daan zo aandoenlijk.

“Oke ik wil toch even een momentje pakken om wat dingen bespreekbaar te maken.” Daan vindt dat hij de knoop moet doorhakken en de mogelijkheid moet bieden voor Daphne om vragen te stellen. “Oh, ja tuurlijk.” Daphne begint te blozen en kijkt naar beneden. Daan ziet de verandering in haar gedrag en voelt een spanning hangen. Hij weet niet goed hoe hij dit kan oplossen. “Misschien wil Daphne er niks van weten, misschien walgt ze wel van mij?” Daans gedachten slaan weer eens op hol.
“Ik wil dat je weet dat ik je niet raar vind, of weg zou gaan om deze reden.” Zegt Daphne. “Het is voor mij gewoon allemaal heel erg nieuw en ik ben er niet bekend mee, maar ik hoor graag van jou hoe het in elkaar zit.”
Daan haalt opgelucht adem. “Ik ben inderdaad een beetje bang dat je erachter komt toch niks met mij te maken willen hebben.” Daan weet niet zo goed waar hij moet kijken. Daphne zoekt zijn blik op en zodra ze die gevangen heeft geeft ze hem een knuffel. “Ik vind je echt heel erg leuk, Daan. Of je nu van luiers houdt of van je schoenen verkeerd om aandoen. Het maakt mij oprecht niet uit, zolang je er niemand kwaad mee doet.”
“Echt?” Daan kijkt Daphne vragend aan. “Ja echt. Ik moet natuurlijk wennen aan het idee, maar ik ben heel erg open minded en sta voor alles open.” “Zou je ook openstaan om het zelf eens te proberen?” Vraagt Daan impulsief. “Oh shit, nee waarom stel ik die vraag nu al!?” Daan raakt weer in paniek. Snel kijkt hij weg en neemt een grote slok wijn. Daphne lacht. Ze ziet hoe hij in de stress raakt van zijn eigen vraag. Ze snapt het wel, maar ze vindt het vooral heel schattig. Daphne weet van zichzelf dat ze de raarste dingen heeft geprobeerd en meegemaakt. Op zowel seksueel vlak als in het dagelijks leven. Ze is niet snel af te schrikken. “Dat weet ik nog niet. Ik zeg nooit nooit, maar voor nu niet.” Zegt Daphne. “Dat snap ik, het was ook een stomme vraag.” Zegt Daan een beetje verlegen. “Nee helemaal niet, je mag me alles vragen.” Daan bloost. “Ik was vooral geschrokken net, toen je mij betrapte op het kijken in je kast. Ik heb helemaal geen kwade bedoelingen, maar ik kon mezelf even niet beheersen op dat moment. Ik was zo nieuwschierig.” “Waar was je precies naar op zoek? Of wat hoopte je wel of niet tegen te komen?”
“Eh, ik weet het eigenlijk niet zo goed. Ik was vooral benieuwd naar waar je dan je luier zou opbergen.”
Daan glimlacht. Hij voelt dat Daphne oprecht geïnteresseerd is. Dat is een fijn gevoel. “Ik heb een speciale plek voor ze. Ergens waar ik ook niet zomaar geconfronteerd word met de luiers. Een plek, weg van mijn normale leven en spullen. Ik hou die graag apart van de luiers.” Legt Daan uit. Daphne luistert aandachtig. “Mag ik het niet weten?” Grapt Daphne. “Oh jawel hoor, ze liggen in een doos onder mijn bed.” Je zult ze niet snel vinden, er staat nog wel meer onder mijn bed haha.” Daan lacht en Daphne lacht mee. Ze legt haar hand op zijn knie. “Ik begrijp wel dat je je eigen leven en de luiers gescheiden wil houden, althans dat denk ik te begrijpen.” “Ik heb af en toe mensen over de vloer, en ook met de bezichtigingen die afgelopen maanden plaats hebben gevonden, is het verstandig ze uit het zicht te houden.”
Daphne knikt. “Hoevaak heb je eigenlijk een luier om?” Daan zet zijn denkende gezicht op. Hij weet het niet precies, hij heeft bijna altijd een luier om als hij de kans krijgt. “Ik denk een paar keer per week. Maar het verschilt, soms moet ik langer werken of heb ik een vriendenuitje. Dan laat ik het thuis.”
“Ah oké.” Daphne weet niet zo goed wat ze moet zeggen. “Is dat veel?” Vraagt ze. “Hmm, nee ik denk het niet. Ik denk gemiddeld. De mensen die ik spreek via forums dragen soms iedere dag een luier.” “Forums?” “Oh, ja sorry. Er zijn forums waar je met anderen kan praten en ervaringen delen over een bepaald onderwerp. Je hebt dus ook forums voor mensen die van luiers houden.” “Oh zo, ik snap het. Heb je wel eens je ervaringen gedeeld?” Vraagt Daphne nieuwschierig. “Ja zeker, ik heb wel eens contact met iemand en dan delen we onze ervaringen enzo. Het is wel fijn te weten dat er anderen zijn die hetzelfde gevoel hebben bij luiers. Ik voel me daardoor echt een stuk minder alleen.” “Ach, lieverd. Wat fijn. Dat snap ik heel goed.”
“Ja het is zeker fijn.” Daan bloost weer. Het gesprek verloopt prettig. Geen oordeel. Geen afkeer. Een fijn gesprek. Ze voelen zich allebei op hun gemak.
Daphne kijkt naar Daan. Ze vindt het helemaal niet erg dat hij van luiers houdt. Ze weet dat andere mensen misschien niet zo zouden reageren als hij. Zou iemand anders het weten? “Weet eigenlijk nog iemand anders hiervan?” Vraagt Daphne aan Daan, nadat er een stilte was. “Nee. Niemand weet het.” Daan krijgt een ernstig gezicht. “Zou je willen dat meer mensen het wisten?” “Hm, goeie vraag. Ik denk het niet. Het idee dat mijn moeder weet dat ik ervan geniet om luiers te gebruiken vind ik echt te vreemd en ongemakkelijk. Dan kan ik er niet van genieten. Mijn gedachten zouden alleen maar over mijn moeder gaan en wat ze wel niet zal denken als ze me zo zou zien.” Daan lijkt opgelucht. Het zat hem vast erg dwars dat hij het er niet over kon hebben met een geliefde.
“Ik heb natuurlijk contact met mensen van het forum. Daarmee was dat een fijne uitlaatklep. Ik wilde het ooit aan mijn vader vertellen. Hij was zo’n lieve man. Iemand die ik blind vertrouw. Hij heeft mij zoveel geleerd. Hij supporte alles wat ik deed. Al was het een circusopleiding die ik wilde doen. Helaas is hij komen te overlijden. “Oh jeetje lieverd.” Zegt Daphne meelevend. “Wat verschrikkelijk dat dat hem is overkomen.” Daan knikt. “Het is vijf jaar geleden gebeurd. Hij kreeg een motorongeluk.” “Gaat het?” Vraagt Daphne. “Ja hoor. Het doet nog steeds pijn. Maar ik ben over het verdriet heen. Ik heb hele mooie herinneringen, waar ik iedere dag wel eventjes aan denk.” “Mooi gezegd. Als je het er ooit over wil hebben, kan je altijd met mij in gesprek gaan. Ik denk dat wij elkaar heel goed kunnen begrijpen.” “Ja?”
“Toen ik 14 was, overleed mijn moeder. Ze was kerngezond, maar een bloedprop heeft roet in het eten gegooid. We hebben haar na een paar hele lange maanden moeten laten gaan.” “Jeetje Daphne. Wat je zegt raakt mij echt.” Daan is sprakeloos. Hij weet niet wat hij moet zeggen en is erg meelevend voor Daphne. “Ik wil iedere dag terug naar de tijd waar mijn moeder nog leefde. Nog een keertje samen met haar schommelen. Dat ze me wakker komt maken op m’n verjaardag met een ontbijtje op bed. Het zou echt zo leuk zijn om nog één keer met haar op vakantie te mogen. Zwemmen in de zee waarna ze me meeneemt en we een ijsje gaan halen. Hoe ze me altijd afdroogde na het douchen. En ons geheime taaltje. In mijn hoofd praat ik vaak in dat taaltje.” Daphne krijgt een lach op haar gezicht. Ze kijkt omhoog naar Daan, nadat ze de hele tijd naar haar handen keek. Waarmee ze zat te frunniken tijdens het praten. Daan ziet haar rode, waterige ogen. Hij geeft haar een knuffel en houdt haar stevig vast.

Daphne weet even niet wat ze moet voelen. Ze voelt verdriet. Tegelijkertijd voelt ze zich tevreden. Opgelucht. Fijn dat ze het heeft gedeeld. Ze kruipt tegen Daan aan en legt zijn arm om haar heen.
“Leuk eind van ons gesprek.” Grapt Daphne. “Zeg dat wel. Allebei verdrietig. Goed gedaan. Haha.” Zegt Daan. Ze blijven samen op de bank liggen. Daan hoort aan Daphnes ademhaling dat ze in slaap is gevallen. Daan streelt zachtjes Daphnes haar en doet ook z’n ogen dicht. Na een tijdje liggen ze allebei slapend op de bank. Daan met Daphne tegen zich aan.

Wordt vervolgd

liefss
 
Laatst bewerkt:

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 14
Daphne en Daan maken het officieel
Vervolg op de ontmoeting

Zo! Die staat.” Daphne kijkt tevreden naar de vaas bloemen die ze op tafel heeft gezet. Daan heeft ze meegebracht vanuit z’n werk. Gewoon, als kleinigheidje. Daphne is weg van rozen, het is een bos met witte en lichtroze rozen. Daphnes lievelingskleur is lichtroze. Met haar telefoon maakt ze een mooie foto van de bloemen. Ze stuurt hem naar wat vrienden op Snapchat. Daphne gaat straks naar een vriendin toe om samen te shoppen.

Als Daphne de deur uit is, heeft Daan het huis voor zich alleen. Dat komt mooi uit, want hij heeft een plan bedacht. Daphne woont nu precies vier maanden bij Daan. Waar het begon als een simpele ‘crush’ op Daphne. Hebben ze allebei bekend verliefd te zijn op elkaar. Omdat Daphne net bij Daan is komen wonen, hebben ze allebei nooit gelijk durven toegeven aan hun gevoelens naar elkaar. Bang het te verpesten. Voor vier maanden lang hebben ze om elkaar heen gedraaid. Geen van de twee wilde daten met anderen. Na vier maanden is Daan er klaar mee. Hij gaat vandaag Daphne vragen zijn vriendin te worden. Daan heeft zenuwen en vindt het spannend, ook al weet hij diep van binnen allang dat Daphne hem leuk vindt. Ze hebben al een aantal keer seks gehad, waarbij er behoorlijk wat liefde werd getoond.
Daphne en Daan zijn beide goede praters, ze hebben al vrij snel bevestigd elkaar heel erg leuk te vinden. Toch was het praten over ‘hoe verder met de gevoelens’ erg lastig voor ze.

Daan haalt een grote tas uit de meterkast. Hierin heeft hij een verrassing voor Daphne. Hij haalt uit de tas een grote doos. Daarnaast heeft hij nog versieringen gekocht. Hij begint met de kaarsen. Hij heeft allemaal mooie kaarsen in verschillende kleuren door de hele slaapkamer gezet. Naast de kaarsen, heeft Daan ook rozenblaadjes. Deze zijn voor op bed.
Aan tafel schrijft Daan een kaart met daarin zijn liefdesverklaring.

“Lieve Daph,

Hoera! Je woont hier nu officieel vier maanden! Wat gaat de tijd toch ongelofelijk snel. Ik kan niet geloven hoe hecht onze band is geworden in deze tijd. Daphne, wat ben jij een puur en oprecht persoon. Ik heb me nog niet eerder zo veilig en op mijn gemak gevoeld bij iemand. Je bent altijd heerlijk jezelf. Grappig, lief, zorgend, bloedmooi en ook nog eens slim. Iedere keer verbaas je me weer met je mooie looks. Als verrassing heb ik iets voor je. Maak het pakje dat ik je heb gegeven maar open.

Liefs,

Daan”


Daan stopt de kaart in de envelop en schrijft haar naam erop. Hij wappert even met zijn hand. Kramp van het schrijven. De kaart houd Daan bij zich en geeft hij pas op bed. In de woonkamer zet hij het pakket op tafel met daaromheen nog wat rozenblaadjes. Nu Daan alle voorbereidingen heeft gedaan, is het tijd voor de afwas. Het huis moet wel netjes zijn. Na twee uurtjes is Daan klaar met opruimen en schoonmaken. Uitgeput ploft hij op de bank. Nog even het forum checken. Hij heeft een bericht gedeeld over zijn plan. Hij bekijkt de reacties.

Wat een super leuk en romantisch idee Daan! Ik ben jaloers op je toekomstige vriendin.”

“Hoe verzin je het! Veel succes!”

“heel erg mooi daan. Veel liefde toegewenst.”


Daan krijgt een warm gevoel van binnen. “Wat een lieve reacties.” Denkt hij. Hij liked de reacties en typt een bericht over dat hij laat weten hoe het is gegaan. Daphne zou voor het eten thuis zijn, dus heeft Daan mooi de gelegenheid ook voor haar te koken. Althans, dat zou hij wel willen. Daphne vindt sushi heel erg lekker. Vooral de sushi van het restaurant om de hoek. Daphne zou laten weten wanneer ze op de terugweg is. Dit heeft Daan gevraagd zodat hij nog even snel sushi kan halen. Daan voelt de spanning steeds erger worden. Hij is een beetje misselijk zelfs. Hij pakt voor zichzelf een glas water en probeert zich af te leiden met wat tv.

Na 1,5 uur krijgt Daan een appje van Daphne. Ze is onderweg. Rond half zeven zou ze thuis zijn. Daan was in slaap gevallen en moet even zijn best doen wakker te worden. Hij rekt zich uit en verzameld moed om op te staan.
Hij heeft nog een half uur, dus moet hij wel zo gaan. Misschien is het wel druk. Het is donderdag, dus het zal hopelijk meevallen.

Eenmaal daar aangekomen is er niemand te bekennen. Er staat alleen een vrouw achter de toonbank. “Goedenavond, ik wil graag eten afhalen.” “Dat kan, wat zal het voor u zijn?” Vraagt de vrouw vriendelijk. Ze heeft een knotje in, met twee stokjes eringestoken. Daan doet zijn bestelling en wacht tot het eten klaar is. Na 20 minuutjes is hij weer thuis. Snel legt hij alles op bed klaar voor als Daphne thuiskomt. De zenuwen gieren door zijn lijf. Hij voelt zijn hart bonken. Daan heeft nog snel even een nette outfit aangetrokken. Hij wil het helemaal goed doen. In de badkamer fixt hij snel even zijn haar en spuit een parfummetje op.

“Doeei, tot de volgende keer!” Hoort Daan vanuit de verte komen. Hij hoort een autodeur dichtslaan en vervolgens de auto wegrijden. Daan staat op om in de hal te wachten. Daphne draait het slot om en opent de deur.

Tot haar grote verbazing staat Daan in de deuropening. Daphne kijkt Daan verbaasd aan. “Goedenavond, komt u maar met uw jas mevrouw.” Zegt Daan met een deftige toon.
“Oh wat een waar genoegen.” Zegt Daphne terug. Ze laat Daan haar jas aannemen en loopt voor hem uit de woonkamer in. Ze ziet een grote doos op tafel en de sfeerverlichting staat aan. Ze draait zich om naar Daan. “Wat is dit allemaal.” Vraagt Daphne. Ze kijkt om zich heen en snapt er niks van. “Daar kom je wel achter.” Daan blijft misterieus en geeft geen informatie. Daan wijst Daphne erop even op de bank te komen zitten. Voor ze op tafel staat de doos met de rozenblaadjes. Daphne strikt met haar hand langs de doos. Haar ogen twinkelen. Ze voelt zenuwen opkomen en ze is nieuwschierig naar deze verrassing. Daan pakt haar handen vast. “Heb je het leuk gehad vandaag?” Daphne bloost. Ze voelt zich zo speciaal. “Heel leuk, we hebben vooral gekeken en nog even lekker in een cafeetje gezeten.” “Wat fijn! Ik ben wel blij dat je weer terug bent. Ik heb je gemist.”
Daan wrijft met zijn duimen over haar handen. “Zou jij voor mij deze doos mee naar boven willen nemen?” “Ja hoor.” Daphne heeft nog steeds haar vraagtekens, maar ze is enthousiast. Ze kan alleen maar glimlachen.
Daan neemt Daphne bij haar hand en laat haar de doos pakken. Samen lopen ze naar de slaapkamer. Daan opent de deur voor Daphne en haar mond valt open.
Ze ziet het bed mooi versiert en de sushi ligt al klaar. Op de nachtkastjes staan twee glazen wijn en in de hele kamer staan kaarsen. Daphne slaat haar hand voor haar mond. “Oh Daan, wat mooi.” Daan begeleid haar naar het bed, waar ze mag gaan zitten. Hij staat voor haar en overhandigt de kaart. “Deze is voor jou. Ik wil graag dat je het leest.” Daan bloost.

Daphne zet de doos naast zich op bed en haalt de kaart uit de envelop. In stilte leest ze de kaart. Haar hart slaat meerdere slagen over. Tranen van geluk springen in haar ogen. “Daan wat lief. Waar heb ik dit aan te danken? Lieverd dit zijn echt zulke lieve woorden. Dankjewel.” “Het is de waarheid.” Daan kijkt verlegen naar de grond. “Je mag je pakketje uitpakken.” Daphne geeft Daan een knuffel en een kus. Ze is zo ontzettend blij. Onhandig maakt ze de doos open. Ze ziet niet wat erin zit. Ze haalt het bubbeltjesplastic eruit en ziet wat het is. “Daan!” “Hihi” “Wauw Daan wat is hij mooi!” Uit de doos haalt Daphne een schilderij. “Wat lief, ik ben zo blij hiermee. Hij is heel erg mooi.” Daan heeft een schilderij voor Daphne gemaakt. Het is de plek waar Daphne altijd als kind met haar moeder heen ging: de zee. Op het schilderij is het tentje te zien waar ze vaak nog even chocomel gingen drinken.

“Ik heb je dit kadootje gegeven, omdat je echt veel voor mij betekent. Wat ik eigenlijk wil vragen is, of je mijn vriendin wil zijn.” “Ja, ja! Natuurlijk! Natuurlijk wil ik dat.” Daphne schiet overeind om Daan te omhelzen. Ze zoent hem stevig op zijn mond. Nog lang blijven ze zo staan. “De sushi wordt koud.” Zegt Daan dan opeens. Daphne lacht en geeft hem een por. “Grapjas.” Ze lachen en geven elkaar nog een kus.

Samen genieten ze van de sushi en een glas wijn. Als twee verliefde tortelduifjes voeren ze elkaar en praten ze over van alles en nog wat. Na de sushi kijken ze samen een film. Knuffelend in bed dicht tegen elkaar aan. Daphne geeft Daan veel kusjes. Van het een komt het ander en er wordt niet meer naar de film gekeken.

wordt Vervolgd,

liefsss
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan