Nog niet klaar Daphne en Daan

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Hallo allemaal! Welkom bij het verhaal “Daphne en Daan”. Dit verhaal is geschreven door mijzelf en niet gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Het verhaal gaat over Daphne en Daan, een koppel dat eigenlijk 24/7 in de ‘ab-rol’ zit. Daphne speelt een kind van 2/3. Ze draagt nog luiers en maakt (nog) geen gebruik van de wc. Daphne noemt Daan haar papa en hij zorgt voor haar. Daarbij kan je denken aan het verschonen, badderen, eten geven, aankleden en noem maar op.

Let op! De delen lopen door elkaar heen. Af en toe is er een vooruitblik of een flashback. Dit kan je herkennen aan een extra zin onder de titel van het desbetreffende deel.

Tips en tops zijn altijd welkom! Veel leesplezier.
——————————————————————

Hoofdstukindeling:

Deel 1
Daphne en Daan met een rustig avondje

Deel 2
Daphne en Daan avondroutine

Deel 3
Daphne en Daan hebben elkaar ontmoet
De ontmoeting 1

Deel 4
Daphne weet het niet zo goed
De ontmoeting 2

Deel 5
Daphne en Daan onderweg

Deel 6
Daphne en Daan maken een deal
De ontmoeting 3

Deel 7
Daphne en Daan krijgen het warm

Deel 8
Daphne en Daan hebben geen idee
De ontmoeting 4

Deel 9
Daphne en Daan komen elkaar tegen
De ontmoeting 5

Deel 10
Daphne en Daan voelen een vonk
De ontmoeting 6

Deel 11
Daphne en Daan delen het bed (en meer)
De ontmoeting 7

——————————————————————

Deel 1
Daphne en Daan met een rustig avondje

‘Nee! Nee, niet aan trekken!’ Riep Daan in paniek. Het was al te laat. Het tafelkleed met al het gedekte bestek zag Daan zo van de tafel glijden. Wie zat er onder de tafel? Daphne. ‘Oh Daph, wat heb je nu toch weer gedaan.’ Mompelde Daan in zichzelf. Hij zag Daphne onder de tafel giechelen. Toen ze opkeek en Daan zag staan verdween de lach vrij snel van haar gezicht. Daan stond in de deuropening met een boze blik naar Daphnes tafereel te kijken. Hij had het allemaal zien gebeuren en moest ook een beetje zijn best doen niet te lachen. Daphne zat onder de tafel in kleermakerszit, met alleen haar luier en sokjes aan. Het was een best grappig gezicht. Met in haar ene hand nog het tafelkleed vast, bewoog haar andere hand langzaam naar haar mond. Daan kon een kleine “oepsie” horen.

In een paar stappen stond Daan bij de tafel. Hij boog voorover en stak zijn hand uit naar Daphne. Ze keek hem met grote ogen aan en voorzichtig pakte ze zijn hand vast. Met haar andere hand zat ze in haar mond. Daan trok Daphne rustig naar zich toe, zonder iets te zeggen. Hij had al gezien dat er gelukkig niks kapot is gegaan. Daan was maar al te blij dat er nog geen eten op tafel stond. Hij kon ook nooit eens rustig naar de andere kamer lopen zonder dat er iets gebeurde.

“Kom maar Daphne, jij mag even op de bank gaan zitten.” Zei Daan kalmpjes. Hij wilde niet boos overkomen, want dan wilde Daphne niet meer eten. Hij had verse pompoensoep gemaakt. Dat was niet Daphnes favoriet. Jammer, want Daan vond dat wel heel lekker. En ook leuk om te maken.

Daan tilde Daphne op en droeg haar naar de bank. Hij ging op zijn hurken zitten en pakte haar handjes vast. “Luister eens Daphne, kijk eens naar de tafel.” “Ja…” Zei Daphne stilletjes. Ze wist dondersgoed dat ze iets gedaan had wat niet mocht. “Zie je wat je hebt gedaan meisje?” Daphne knikte en hield haar hoofd naar beneden. “Ik zal niet meer doen papa.” Je kon aan haar merken dat ze zich erg schuldig voelde. Daan gaf haar een aai over haar bol en vroeg: “Wat zeg je dan?” “Sowwy papa.” “Fijn. Kom je meehelpen opruimen?” “Ja! Helpen!” Zei Daphne, ze was weer enthousiast. “Gelukkig, geen discussie!” Dacht Daan bij zichzelf. Hij had geen zin in de strijd, hij had honger!
“Hier komt het vliegtuigje! Mondje open.” “Aaaah.” Daphne houdt haar mond wagenwijd open en eet de lepel soep gulzig op. Daan was verbaasd toen ze niet tegenstribbelde wanneer ze de soep zag staan. Misschien was haar smaak wel veranderd. Alleen maar fijn! Want hierdoor kon Daan zelf ook lekker smullen. “Wil je het zelf proberen Daph?” “Jaa!” Riep Daphne. Ze griste de lepel die Daan voorhield uit zijn hand. “Eerst even blazen want het is hee..” “Auwauw haaa!” “Heet.” Daan grinnikte even. “Ja dat is heet hè.” “Papa ikke auw!” “Ja dat doet even pijn, neem maar een slokje water, dat helpt. Daphne grijpt naar haar flesje en drinkt drie hele grote slokken. “Beter?” Vraagt Daan. “Ja papa. Ik wil niet meer doen, jij moet doen!” Daan pakt de lepel weer terug en helpt Daphne met de laatste hapjes soep. Het slabbertje van Daphne is helemaal oranje gekleurd en ook haar gezicht is een feestelijk oranje aanzicht. Als Daan ook klaar is met eten pakt hij wat doekjes om Daphnes gezichtje mee af te vegen.

Hij voelt even of Daphne geplast heeft. Nee. Nog geen schone luier nodig. Die zal straks de luier wel goed volplassen. Van soep moet Daphne altijd veel plassen. Dit keer heeft ze twee kommetjes op, waar Daan heel trots op is.

Daan zit op de bank een boek te lezen. Hij hoort in de verte Daphne op de grond spelen met wat Duplo blokken. “Een, twee, dwie..uhhh, vier. Ja. Klaar!” Zegt Daphne enthousiast tegen zichzelf. Daan kijkt op van zijn boek en glimlacht naar Daphne. “Kijk haar nou zitten daar. Met haar beentjes gespreid en de blokken overal en nergens. Zo onschuldig” denkt Daan bij zichzelf. Hij voelt zichzelf intens gelukkig als hij haar zo ziet, wetende dat ze zijn kleine meisje is.

Daphne is druk bezig, maar stopt dan met spelen en gaat even verzitten. Ze zit nu op haar knieën en zet een geconcentreerd gezicht op. Daan merkt de stilte op en ziet Daphne zich concentreren. Daan weet al wat er aan de hand is. Daphne heeft een plas gedaan. “Daphne, kom eens bij papa op schoot.” Zegt Daan liefkozend. Daphne staat op en loopt met nog een Duploblokje in haar hand naar Daan toe. “Papa!” roept ze blij. “Daan buigt naar Daphne toe en voelt aan de voorkant van de luier. Ja hoor, die is goed gebruikt. Die plas zat eraan te komen.

“Heeft Daphne een plas gedaan?” “Jaa.” “Wat goed van jou zeg, heb jij zo je best gedaan?” “Hihi, ja papa.” Daphne bloost en vindt de complimentjes leuk. Daan besluit dat het slim is de luier nog niet te verschonen, omdat Daphne toch onder de douche moet straks.

Wordt vervolgd!
 
Laatst bewerkt:

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 2
Daphne en Daan avondroutine

Daan ligt onderuitgezakt op de bank. Daphne is nog steeds aan het spelen met de duploblokjes. Daan kijkt op zijn horloge. Inmiddels is het tien voor zeven, tijd om Daphne onder de douche te zetten. “Liefje? Over vijf minuutjes mag jij je blokjes gaan opruimen.” Daan krijgt een boze blik naar zich toegeworpen. “Nee!” Zegt Daphne stellig. “Daphne..” zegt Daan op een ietwat strengere toon. “Wij gaan straks lekker douchen.” “Jaaa!” Zegt Daphne enthousiast. Daan weet dat ze van de douche houdt, maar ze moet wel eerst leren haar spullen op te ruimen. “Wat gaan wij dan eerst doen straks?” Vraagt Daan. “Uhmmm, weet niet.” Daphne haalt haar schouders op en gaat eigenwijs verder met de blokken spelen. Daan zucht en geeft Daphne een keuze. “Daphne, je mag kiezen. Wil jij nog even doorspelen met de blokken, maar dan gaan we morgen pas douchen? Of wil jij over twee minuutjes gaan opruimen, zodat we straks lekker kunnen douchen?”

Daphne kiest voor keuze twee. Daan lacht en geeft daphne een aai over haar bol.

Daan loopt alvast naar de badkamer om wat handdoeken klaar te leggen. Ook pakt hij vast Daphne haar pyjama en legt hem over de verwarming heen. Hierdoor heeft ze straks een lekkere warme pyjama. Hij legt een schone luier klaar op de commode, zet nog even de zalfjes en crèmetjes recht en loopt terug naar Daphne. Ze is al braaf bezig met opruimen. Daan voelt kriebels opkomen. Wat is dat ook een leuk gezicht. Mijn meisje zo goed haar best zien doen. Daphne pakt de blokjes en gooit ze in de bak. Daarna tillen ze samen de bak naar de kast. “Zo, dat is netjes opgeruimd! Wat ben ik trots op jou!” Zegt Daan tegen Daphne. Daphne begint weer te blozen en geeft Daan een knuffel. “Doese, doese!” Zegt ze enthousiast. Daphne huppelt voor Daan uit naar de badkamer en ploft neer op de grond. Ze begint meteen haar sokjes uit te trekken.

“Kom maar Daph.” Daan pakt haar hand vast en laat haar rechtop staan. Hij maakt de plakstrips van de luier los en voelt hoe zwaar deze is. “Heeft Daphne zo haar best gedaan?” “Hihi jaaa.” Roept Daphne. Daan rolt de luier op en legt hem naast de deur. “Niet vergeten die weg te gooien straks.” Mompelt hij tegen zichzelf.

Hij draait de douchekraan open en houdt Daphne nog even tegen. Die wil er gelijk onder springen, maar het is nog te koud. Daan voelt dat het water op goede temperatuur is en laat Daphne eronder staan. Hij ziet haar naakte lichaam en glundert helemaal. Wat is ze mooi! Zo’n prachtig lichaam, mooie ronde vormingen en stevige borsten. Allemaal van hem.

Daan kleedt zich ook uit en komt bij Daphne onder de douche staan. Hij pakt het shampoo flesje en doet wat op zijn hand. “Hoofdje naar achter, Daph.” Daphne staat met haar rug naar Daan toe en houdt haar hoofd achterover. Ze houdt haar ogen stijf dicht. Daan masseert de shampoo in haar mooie lange bruine haartjes. Hij ziet Daphne genieten. Zelf geniet Daan ook volop. Hij voelt vlinders in zijn buik alle kanten op vliegen. Maar hij moet in de papa rol blijven.

Als Daphne en Daan klaar zijn met douchen wordt Daphne naar de commode getilt. Daan ziet dat ze erg moe is. Hij legt haar voorzichtig neer legt de nieuwe luier onder haar billen. Hij heeft Daphne haar knuffel om haar even af te leiden. “Flip!” Zegt ze vrolijk. Ze grijpt naar haar knuffeltje en drukt hem stevig tegen haar aan. “Zo, krijgt mijn kleine grote meid een schone luier om, fijn hè.” Zegt Daan liefkozend tegen Daphne. Hij legt haar benen een beetje uit elkaar en pakt wat luierzalf. Hij smeert het op de rode plekjes rondom haar billen en vagina. “Zo, nu zul je geen last krijgen van schuurplekjes meisje.” Hij poedert haar bips in met talkpoeder en vouwt de luier daarna dicht.

Daphne is zich van geen kwaad bewust wat er allemaal gebeurt en wordt weer van de commode afgetild. Daan laat Daphne even op het grote bed zitten met haar knuffeltje en loopt naar de verwarming in de badkamer om haar pyjama te pakken.

Als Daan terugkomt is Daphne van het bed geklommen en staat naast het bed. Daan ziet aan Daphne haar hoofd dat er iets aan de hand is. “Wat is er meisje?” Vraagt Daan bezorgd. Daphne zegt niks en staart naar de grond. “Toe maar, zeg het maar, ik kan je helpen.” Daan streelt Daphne over haar blote arm. Ze heeft nog geen kleren aan en zal het wel koud hebben. “Buikpijn.” Zegt Daphne zacht. “Oh meisje toch, heb jij een beetje last van je buikje?” “Ja.” Daphne wrijft over haar buikje en kijkt Daan met grote ogen aan. “Misschien moet jij even poepen.” Daphne schudt haar hoofd en zegt van niet. Daan denkt dat Daphne wel moet poepen, dus hij tilt haar op en wrijft even over haar rug om haar gerust te stellen. Daarna legt hij haar op bed en trekt hij haar pyjama aan. “Blijf maar even lekker liggen, ik weet wel wat.” Zegt Daan. Daan gaat naast haar liggen en tilt haar t-shirt een beetje omhoog. Hij begint langzaam over haar buik heen te wrijven. Hij ziet dat Daphne zich begint te ontspannen. Hij wrijft in de richting van de klok en duwt daarbij een beetje op haar buik. Hij heeft ooit ergens gelezen dat dit de stoelgang stimuleert. Hij blijft net zo lang wrijven totdat Daphne gepoept heeft. Daphne begint zachtjes te kreunen en spant haar benen aan. “Papa! Ikke poepen!” “Ha! Daar is die, de dwarse drol.” Zegt Daan om Daphne een beetje te laten lachen. Daphne giechelt en haar adem stokt. Daphnes gezicht wordt een beetje rood en hij hoort dat ze aan het persen is. “Hnnhhg! Lukt niet.” Zegt Daphne bedroeft. Ze probeert het nog een keer en tilt haar beentjes op. “Papa ikke kan geen poepie doen.” “Kom maar lieverd, ga maar even staan, dan gaat het vast beter. Daphne komt wijdbeens voor Daan staan en houdt zijn handen vast. Het is stil in de kamer, alleen Daphnes gepers is te horen. Dan hoort Daan wat gepruttel in de luier. Hij krijgt weer een warm gevoel van binnen. Daphne knijpt haar oogjes dicht en zakt een beetje door haar knieën. Het gepruttel gaat door en het gesuis van een grote plas vult de voorkant van de luier. De luier bolt van achter op. Daan geniet en is trots op zijn meisje.

Daphne voelt hoe een dikke harde drol haar darmen verlaat en tegen haar billen aan komt te liggen. Ze knijpt in Daan zijn handen en kreunt. Als Daphne klaar is kijkt ze Daan aan en zegt: “Klaar! Geen buikpijn meer!” “Goedzo Daphne, wat is papa trots op jou zeg!” Zegt Daan. Daan voelt aan de achterkant van haar luier. Zo, die zit goed vol, ze zal wel echt last hebben gehad van haar buikje. De arme schat.

Wel een hele goede timing hoor, net na het douchen. Daphne loopt vrolijk door de kamer heen te banjeren. Ze is blij dat ze van haar buikpijn af is. Ze ziet haar knuffel op de grond liggen en ploft ernaast. Daan bereid zich voor op de ravage die hij straks mag gaan schoonmaken. Gelukkig doet hij het wel met plezier.

Inmiddels is het al weer kwart voor acht. Daphne moet nu echt naar bedje toe, morgen namelijk een grote dag. Daan heeft voorgenomen om Daphne mee te nemen naar de dierentuin. Samen diertjes kijken! Hij heeft er super veel zin in. Daphne weet het nog niet, het moet een verassing blijven. Als Daphne eenmaal op bed ligt gaat hij alvast spullen inpakken voor morgen.

Daan tilt Daphne van de grond en zet haar op de commode. Daphne spartelt met haar benen heen en weer en heeft Flip nog in haar armen. “Ga maar lekker liggen meisje.” Daphne gaat er goed voor liggen en tilt haar billen alvast vraag omhoog. Daan legt de nieuwe luier alvast eronder. Daan trekt de plakstrips van de luier los. Hij hoort Daphne grinniken en lieve geluidjes maken. Hij maakt de luier open en ziet de grote drol van Daphne liggen. Hij is helemaal geplet door haar mooie billen. “Zo hè meisje, jij hebt flink je best gedaan. Wat goed van jou!” Zegt Daan. Daphne lacht en trappelt met haar beentjes in de lucht. Daan pakt de billendoekjes en begint met het ergste weghalen. “Jeetje wat kan jij stinken zeg, kleine baby van me!” Zegt Daan grappend tegen Daphne. Hij veegt voorzichtig met het doekje langs haar vagina. Daphne krijgt een klein schokje en giechelt. Daan heeft nu haar billen schoongeveegd en de vieze luier kan weggegooid worden. Daan herinnerd zich nu dat de luier die in de badkamer ligt ook nog weggegooid moet worden.

Hij maakt de schone luier vast en trekt Daphne haar pyjamaatje weer aan. “Zo jij bent weer klaar voor de nacht.” “Jaa papa.” Zegt Daphne braaf. Hij tilt Daphne op de grond en laat haar voor zich uitlopen naar haar kamertje.

In haar kamertje staat haar ledikantje en ze kruipt snel onder de dekens. Papa Daan stopt Daphne lekker in en leest nog een verhaaltje voor. “Er was eens… een geitje op een berg, dat geitje moest naar beneden, maar het geitje had hoogtevrees…” Nog voordat Daan zijn zin af gemaakt had lag Daphne al te slapen. Daan gaf haar een kusje op haar voorhoofd en wenste haar een goede nachtrust.


Wordt vervolgd!
 
Laatst bewerkt:

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 3
Daphne en Daan hebben elkaar ontmoet

Hierin vertel ik hoe Daphne en Daan elkaar hebben ontmoet en wat meer over hun persoonlijkheden. Enjoy!

“Yes! Oh mijn God yay! Echt waar? Is dit echt? Ja, het is echt, fantastisch!” Roept Daphne door het hele huis heen. “Daph! Daph! En?” Roept haar huisgenootje Emma. “Een acht punt zes!” “Jeeeeetje Daph wat goed zeg!” Zegt Emma terwijl ze Daphne een knuffel geeft. “Ik had dit zo niet verwacht, dit is niet te geloven.” Daphne is helemaal in de war, maar straalt van geluk. “Dit gaan we vieren, meid!”

Na een jaar lang strijden, ploeteren en lange nachten heeft Daphne haar studie afgerond. Ze is nu officieel afgestudeerd. Daphne kan het nog steeds niet geloven. Ze moet nu op zoek gaan naar een baan. Doorstuderen kan altijd nog, eerst wil ze een baan vinden. Er is veel vraag naar mensen met een afgeronde Psychologie opleiding. Daphne is wel bang dat ze niet snel wordt aangenomen vanwege haar leeftijd. Ze is een vroege leerling en is maar liefst op 22-jarige leeftijd afgestudeerd aan de universiteit. Ook heeft het zijn voordelen, welke dit zijn weet Daphne nog niet zo goed. Ze kan in ieder geval wel laten zien dat ze een 8.6 voor haar scriptie heeft gehaald. Ze is er enorm trots op.

Daphne woont samen met haar huisgenoot Emma in het centrum van Rotterdam. Ze komen samen van de middelbare school. Allebei zijn ze in Rotterdam gaan studeren en vonden ze het leuk om samen te gaan wonen. Nu Daphne afgestudeerd is wil Daphne wel weg uit Rotterdam. Ze vindt het een leuke stad, maar om te blijven wonen is niet nodig. Emma is ook afgestudeerd, maar gaat bij haar vriend intrekken. Zo slaan ze allebei een andere weg in. Daphne heeft wat vacatures bekeken en is al druk bezig met solliciteren. Ze wil eigenlijk terug naar haar geboortestad, Nijmegen. Daar heeft ze altijd al willen blijven. Ze zoekt ook naar bedrijven in de omgeving Nijmegen en is een zoektocht begonnen naar een kamer of een studio.


Een aantal weken nadat Daphne afgestudeerd is komt ze een advertentie tegen op Facebook. Eigenlijk omschrijft de advertentie alles wat Daphne zoekt. Het is een appartement in het centrum van Nijmegen, vlakbij het station, ze heeft een eigen kamer en er zit een badkamer, keuken, aparte wc en woonkamer bij. Het enige waar Daphne over twijfelt is de persoon met wie ze dit appartement zou gaan delen. Het is een jongeman begin dertig. Ze had het liefst samen met meerdere mensen gewoond of alleen. Ze besluit toch een afspraak te maken en een kijkje te nemen in het appartement.
Er wordt aangeklopt. “Kom eraan.” Mompelt Daan in zichzelf. Dit is al de zoveelste keer dat er wordt aangeklopt. Daan loopt naar de deur toe en maakt hem open. Voor zich ziet hij een jongedame staan. Hij gokt rond de twintig. Ze heeft een lange beige jas aan en hakken. Hierdoor is ze langer en kan ze hem recht in de ogen aankijken. Ze heeft mooie helderblauwe ogen en kijkt hem vriendelijk aan door de bril die ze draagt. Het is een net montuurtje en kleurt goed bij haar mooie bruine haren. “Hi, ik ben Daphne, ik kom even kijken.” Zegt ze spontaan. Haar stem klinkt zacht en onschuldig. “Ja, uhh, klopt.” Stamelt Daan. Hij moest even wat woorden verzamelen. “Kom verder, kom verder.” Zegt Daan en hij zet een stap opzij zodat Daphne erlangs kan. Ze loopt voor hem uit de gang in richting de woonkamer. Daar blijft ze staan en laat haar tas van haar schouders zakken. “Mag ik deze hier even neerzetten?” Vraagt ze lief. Daan was nog aan het nagenieten van ze heerlijke geur die ze achterlaat. “Ja, tuurlijk zet maar neer hoor. Uhm wil je iets te drinken?” “Ja lekker, heb je toevallig Spa Rood?” “Ja, dat heb ik! Zegt Daan enthousiast. “Dat is mijn favoriete drankje.” “Oh echt? Wat toevallig, mijne ook.” Daphne glimlacht en komt naast Daan in de keuken staan. “Wat ruikt ze toch lekker.” denkt Daan. Hij schenkt het drinken in voor beide en loopt voor Daphne uit naar de woonkamer. Daar zet hij de glazen neer en gaat zelf ook even zitten. “Oké, zullen we eerst even een voorstel rondje doen, voordat ik je de rest van het appartement laat zien?” “Ja hoor, dat is goed.” “Top, wil jij beginnen misschien?”

“Oké, uh ja. Ik ben dus Daphne hihi. En ik ben 22 jaar oud. Ik woon nu nog in Rotterdam in een studio. Daar moet ik over een week al weg. Gelukkig mag ik gewoon bij mijn ouders wonen hier in Nijmegen als ik dan nog niks heb gevonden hoor haha.” Daphne lacht een beetje zenuwachtig. Ze wil hem niet voor het blok zetten natuurlijk. “Verder houd ik erg van sociale activiteiten, met vrienden, familie, feestjes of nieuwe mensen ontmoeten. Uhm even denken, ik heb ook op tennis gezeten, maar dat doe ik niet meer nu. En ik heb twee maanden terug mijn opleiding psychologie afgerond hihi, dus ik ben nog op zoek naar werk.” “Wow, klinkt goed allemaal, wat leuk!” Daan is erg enthousiast en kan wel uren luisteren naar haar rustige zachte stem. “Nu is het mijn beurt hè.” Zegt Daan om de stile te verbreken. Hij heeft veel vragen, maar deze bewaart hij voor tijdens de rondleiding. “Ik ben Daan, ik ben 34 jaar. Ik ben geboren en getogen in Nijmegen. Ik houd erg van een avondje met vrienden spenderen. Zo’n sociaal persoon ben ik niet echt eigenlijk. Ik voetbal nog in de weekenden. Ik werk als interieur designer en mijn lievelingskleur is groen.” “Hahaha, leuk om te weten, mijne is paars.” Zegt Daphne met een lach op haar gezicht. “Leuk werk doe je, hoe lang doe je dat al?” “Al heel lang hoor, ik ben de tel kwijt geraakt.” Ze lachen allebei en ze voelen dat de spanning er langzaam vanaf gaat. “Kom je mee, dan laat ik je ondertussen het appartement zien.” Daphne volgt Daan naar de gang. In de gang zit de deur van de wc en het washok.
Ze hebben het over vanalles en nog wat tijdens de rondleiding en hebben veel plezier. Ze praten maar door en ze zijn zo al gauw twee uur verder. Daphne heeft nog een andere afspraak staan, dus ze moet er weer vandoor. “Bedankt Daan, voor de gezelligheid en de rondleiding. Ik heb echt genoten en ik heb je op mijn nummer 1 van het lijstje.” Daan bloost en bedankt Daphne terug. Het liefst verteld hij haar nu al dat ze hier mag komen wonen. “Nee Daan, houd je in.” Zegt hij tegen zichzelf. Daan laat Daphne uit en zwaait haar na. Hij voelt zichzelf helemaal warm worden vanbinnen en heeft in tijden nog nooit zo’n leuke middag gehad.
Daphne loopt de straat uit naar het station, ze vond het een hele leuke middag en heeft eigenlijk helemaal geen zin meer om naar de andere bezichtiging te gaan. Daan was een hele leuke spontane man en hij wist een goed balans te houden tussen volwassenheid en een beetje speels zijn. Daphne kan een glimlach niet onderdrukken en loopt door. Ze besluit de andere bezichting af te zeggen, ze had er helemaal geen zin meer in en was van plan om thuis even alles op een rijtje te zetten. Daphne is nog wel een beetje voorzichtig met zulke keuzes maken. Misschien wil ze eerst nog een keertje afspreken met Daan zodat ze hem nog iets beter kan leren kennen.

Daan slentert door de winkelstraten. Hij is opzoek naar een nieuwe pan. Hij heeft verder geen verstand van dat soort dingen en wil gewoon alleen een nieuwe pan zonder al te veel poespas. Hij ziet de Blokker en loopt naar binnen. Hij ziet gelijk de afdeling met keukenapparaten. Hier zou wel een pan tussen moeten staan, toch? Hij loopt langs de stellingen terwijl zijn oog op een meisje valt. Ze komt hem bekend voor. Hij draait zijn ogen weer terug en focust zich op zijn pan. Waar herken ik haar toch van. Hij heeft alleen de achterkant van het meisje gezien. Dus misschien dat hij het weet als hij haar gezicht ziet. Hij pakt de eerste de beste pan die hij tegenkomt en loopt naar de kassa’s. Hierdoor moet hij langs het meisje lopen. Ze staat bij de kaarsen te kijken. Daan loopt langzaam naar de kassa’s en doet alsof hij nog een beetje rondkijkt. Zijn ogen glijden langs de stellingen richting het meisje. Daan verstijft. Hij ziet het gelijk. Dit is Daphne! Van de bezichtiging. Nog voordat hij kan beslissen of hij naar haar toe wil lopen draait ze zich om. Hij staat schuin achter haar met de pan in zijn hand. “Hoi! Daan was het toch?” Zegt ze vrolijk. “Uh ja klopt, haha hoi.” Stottert Daan. “Ben je op zoek naar een nieuwe pan?” “Ja.” Zegt Daan en hij houdt de pan omhoog. “Die pan is heel slecht hoor, die kan je na drie keer al weggooien, kom ik help je wel.” Daphne sleurt Daan als het ware mee naar de pannen-afdeling. “Kijk, je moet er eigenlijk eentje hebben met een anti-aanbaklaag. Die gaan veel langer mee en ben je uiteindelijk minder geld kwijt.” Daan is nog steeds overrompelt dat hij haar dier tegen is gekomen. “Oh, kijk. Dat is handig. Dankjewel.” Zegt Daan een beetje onhandig. Hij hoopt maar dat ze niet door heeft hoe zenuwachtig hij is. Daphne glimlacht naar hem en Daan ziet dat ze een kaars in haar hand heeft. “Mooie kaars, is die voor jezelf?” “Ja, ik vind kaarsen zo gezellig. Ik wilde deze kopen. Zal ik het doen? Hij is wel een beetje duur.” “Ja ik vind hem mooi hoor. Ik zeg doen.” “Hihi nou, kunnen we allebei gaan afrekenen.”

Daan en Daphne lopen naar de kassa’s, rekenen af en lopen daarna naar de uitgang. “Zeg, heb jij iets te doen nu?” Vraag Daphne. Daans hart slaat gelijk op hol. “Uhm, nee eigenlijk niet, hoezo?” “Haha, ik wilde eigenlijk vragen of je nog gezellig iets met me wil drinken.” “Oh ja, leuk! Lijkt me gezellig. Jij komt hier ook vandaan toch? Weet jij een leuk tentje?” “Jazeker, mijn lievelingscafe zit hier vlakbij. Laten we daarheen gaan.”

Uren strijken voorbij en ze gaan van thee, naar fris en uiteindelijk zitten ze aan het bier. Daphne houdt ook van bier. Dat vindt Daan erg stoer, en stiekem ook een beetje sexy. Daphne voelt de hele tijd al kriebels in haar buik. Ze heeft een bepaald gevoel bij Daan. Hij voelt zo vertrouwd aan. Hij is zo volwassen en sexy. Hij ruikt zo lekker ook.

Na een aantal biertjes is het tijd om naar huis te gaan. Ze hebben erg goede gesprekken gehad en Daan is erachter gekomen dat Daphne nog geen huis heeft gevonden. Hij biedt haar zijn telefoon nummer aan en zegt dat ze kan bellen zodra ze een keuze heeft gemaakt.

Wordt vervolgd…
Suggesties zijn welkom
 
Laatst bewerkt:

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 4
Daphne weet het niet zo goed
Vervolg op de ontmoeting

Daphne keek op haar telefoon. Het felle licht brandde in haar ogen. Het was half drie. Ze moest nog zo lang wachten tot het ochtend werd. Ze kon maar niet in slaap komen en bleef maar woelen en draaien in haar bed. Ze was klaarwakker en voelde zich een beetje vreemd. Als ze maar niet ziek ging worden. Daphne ging rechtop in bed zitten. Misschien moest ze even wat drinken. Daphne stond op om naar de badkamer te lopen. Ineens herinnerde ze zich het weer. Ze was vandaag in het café met Daan. “Oei wat heb ik me als een idioot gedragen zeg.” Dacht ze bij zichzelf. Daphne herinnerde zich weer dat ze met Daan een aantal biertjes heeft gedaan in het café. Ze had uiteindelijk toch iets te veel op en Daan heeft haar thuis moeten brengen. Ze kijkt naar haar telefoon en ziet dat ze een berichtje heeft van Daan. “Hey, ik ben weer thuis. Ga ook slapen nu. Slaaplekker!” “Och wat lief.” Zei Daphne zachtjes in zichzelf. Ze bloosde en er verscheen weer een brede glimlach op haar gezicht. Ze liep verder naar de badkamer en dronk gulzig uit de kraan. Ze voelde zich al een stuk beter en ging weer terug in bed liggen. Ze dacht aan Daan. Ze twijfelde heel erg. Ze kon niet lang meer blijven wonen in dit huisje, en bij haar ouders wonen vond ze maar niks.

Daphne had haar voorkeur voor Daan. Niet alleen was Daan een leuke jongeman, maar ook zijn huis was ideaal. Hij had alles netjes op orde, ook al kan dat misschien schijn zijn, dat hij alleen even heeft opgeruimd voor de bezichtigingen, maar toch. Daphne vond het al een schattig idee dat hij dat überhaupt deed.

De volgende ochtend wordt Daphne wakker. Ze voelt dat ze heeft gedronken aan haar hoofd. “Jeetje ik word echt oud.” Denkt ze bij zichzelf. Langzaam strompelt ze uit bed en nestelt zich op de wc in de badkamer. Daar is het altijd lekker warm. Ze rijkt uit naar de douchekraan en laat het water alvast warm worden. Klappertandend zit Daphne op de wc. Zodra de douche warm genoeg is gaat ze eronder staan. Ze voelt het warme water langs zich heen stromen. Wat een heerlijk gevoel. Daphne knijpt haar ogen dicht en laat het water over haar gezicht stromen. Met wat zeep wrijft ze haar hele lichaam in. Daphne glijdt met haar handen langs haar armen en over haar borsten. Ze geniet en merkt dat ze een beetje opgewonden wordt. Haar handen beweegt ze langzaam richting haar heupen en ze masseert haar billen voorzichtig. Met haar rechterhand wrijft ze heel lichtjes over haar clit. Ze krijgt een klein schokje en pakt met haar andere hand haar borst vast. Ze kneed er in en speelt met haar tepel tussen haar duim en wijsvinger. De vingers van haar andere hand bewegen inmiddels sneller. Ze maakt kleine rondjes en zakt uiteindelijk een beetje door haar knieën. Haar middel- en ringvinger verdwijnen naar binnen. Daphne onderdrukt een kreun door op haar lip te bijten. Langzaam beweegt ze heen en weer met haar vingers. Ze kan het niet helpen, maar haar gedachtes leiden steeds naar Daan. Ze krijgt hem niet uit haar hoofd.

Ze fantaseert hoe zijn stevige handen haar borsten vastpakken en hoe hij voorzichtig met zijn vinger bij haar naar binnen glijdt. Daphne zakt verder door haar knieën totdat ze op de grond zit. Ze pakt de douchekop en zet hem op de ‘jet-stand’. Ze houdt de douchekop voor haar vagina en voelt hoe de harde straal haar clitoris masseert. Daphne begint rij-bewegingen te maken. Ze eindigd met hevige stoten.

Daphne knijpt haar ogen dicht en voelt hoe ze dichter bij een orgasme komt. Haar adem versnelt en ze voelt haar bekken aanspannen. Tegelijkertijd spant ze haar benen, buik en armen aan en voelt ze dat ze gaat klaarkomen. “Hhmm, ja, ja.” Ze kreunt en haar lichaam schokt. Dan voelt ze een enorme ontspanning. Daphne komt stotend klaar. Dat was lekker zeg. Daphne voelt nog even snel met haar vingers. Ze was goed nat van binnen.
Daphne denkt de hele dag aan de ochtend in de douche. Ze kan Daan maar niet uit haar hoofd krijgen. Zal ze hem bellen? Of even een berichtje? Ze heeft alleen nog even “Dankjewel, heb heerlijk geslapen. En jij?” gestuurd. Waarop Daan had geantwoord met “ja hoor, prima.” Ze wist niet wat ze daarop moest zeggen. Ze besloot het maar even te laten.

Wordt vervolgd
 
Laatst bewerkt:

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 5
Daphne en Daan onderweg

“Papaaa! Papaa!” “Ja lieverd, wat is er aan de hand?” “Ikke plasje daan!” “Wat goed van jou! Heb jij zo je best gedaan om een plas te doen? Laat papa eens voelen.” Daan legt zijn hand op de voorkant van Daphnes luier om te kijken of ze een nieuwe nodig heeft. “Hmm, die kan nog wel even mee. Het was een klein plasje.” “Ja hihi.” Zegt Daphne vrolijk terwijl ze met Flip aan het spelen is. Daan is inmiddels al het een en ander aan het voorbereiden. Het is herfstvakantie en Daan heeft een dagje dierentuin op de planning staan. Daphne houdt van diertjes en hij wilde haar eens verassen. Ze weet namelijk niet dat ze straks iets gaan doen.
Daan heeft de auto gisteravond al klaargemaakt. Het is een ritje van anderhalf uur. Dat is best wel lang voor Daphne. Hij hoopt dat ze even kan slapen in de auto. Ze is vannacht best vaak wakker geweest. Hij heeft de luiertas al ingepakt en achterin de auto gezet. “Extra luiers, check. Flesje, check. Schone kleren, check. Wat lekkers, check. Billendoekjes, check. Ohja nog haar speentje!” Daan staat bij de auto de laatste check uit te voeren. Zodat ze helemaal voorbereid op pad kunnen gaan. Daphne zit binnen aan de keukentafel in haar triptrap. Ze moet nog de laatste hapjes van haar boterham opeten die Daan in kleine stukjes heeft gesneden. Daphne is eigenwijs en laat alle korstjes liggen. “Daphne, heb jij alles op?” Vraagt Daan. “Ja papa.” Zegt Daphne braaf. “Weet je het zeker meisje?” Daan weet dat Daphne onder de korstjes uit wil komen. “Hmm.” Daphne denkt even na en legt haar vingertje op haar mond. “Ja!” “Ik denk dat jij iets vergeet.” “Nee!” Roept Daphne. Daan wijst naar de korstjes en Daphne draait haar hoofd weg. “De korstjes zijn heel belangrijk Daph.” Daphne kijkt naar de korstjes en Daan zit een pruillipje verschijnen. Hij weet dat Daphne de korstjes echt niet lekker vindt, maar ze moet ze echt opeten. “Wat als we nu eens afspreken dat jij deze korstjes opeet. Dan gaat papa voor jou een lekker flesje maken voor straks.” “Warme melk! Jaa!” “Ja, vind je dat goed?” “Ja hihi.” Daphne krijgt weer een glimlach op haar gezicht en pakt een korstje. Met tegenzin stopt ze die in haar mond en begint met lange tanden te kauwen. Daan grinnikt en gaat naar de keuken om haar flesje klaar te maken. Van warme melk gaat ze wel veel plassen, dus een extra luier moet nog mee.
Daan loopt terug en ziet Daphne aan tafel zitten. Ze heeft haar pyjama nog aan en met haar duim in haar mond kijkt ze om zich heen en brabbelt wat tegen haar knuffeltje Flip. “Kijk eens Daphne, je flesje warme melk. Omdat jij zo goed je best hebt gedaan hè?” “Jaa melk!” Daphne steekt haar handen uit richting het flesje en probeert hem te grijpen. “Wat zeg je dan?” “Dantewel!” Daan laat Daphne het flesje pakken en ze zet hem gulzig aan haar mond. “Hè Daphne luister eens, ik heb een leuke verassing voor ons.” Daphne kijkt Daan met een scheef hoofd aan. “Weet je wat wij straks gaan doen?” Daphne zegt niks en neemt nog een slok uit haar flesje. “Wij gaan vandaag naar de dierentuin!” Daphnes ogen beginnen te glinsteren. “Dietuin! Dietuin!” Daphne spartelt met haar beentjes. “Dietjes kijke!” “Ja wij gaan diertjes kijken. Maar eerst even kleertjes aantrekken.” Daphne is helemaal in de wolken en werkt mee.

Tijdens het omkleden laat Daphne nog een plas lopen. Daan merkt dit op, omdat Daphne meestal wel wat brabbelt en met haar handjes zijn haar probeert te pakken of haar knuffel vast heeft. Als Daphne aan het plassen is dan stopt ze meestal even en daarna gaat ze verder. Daan kan haar broek weer uittrekken, want ze moet nu wel een schone luier. Hij laat Daphne op de commode klimmen en hij trekt haar broek uit. Daphne gaat liggen en stopt haar duim in haar mondje. Daan maakt de plakstrips van haar luier los en tilt haar benen op. Zo. De oude luier eronder vandaan en de nieuwe luier ervoor op zijn plek. Daphne maakt kleine kreetjes, waarschijnlijk omdat de billendoekjes koud zijn. Daan warmt deze even op tussen zijn handen en veegt haar poesje en billetjes schoon. Even wat crème op de rode plekjes en wat talkpoeder en voila. Daphne is klaar voor de dag. Daan vouwt de luier dicht en maakt hem vast. De luier is erg dik, Daphne kan haar beentjes niet eens meer bij elkaar doen. Daan trekt Daphne haar broek weer aan. “Ben jij er helemaal klaar voor hè meisje.” “Hihi jaa.” Zegt Daphne blij. Daan neemt Daphne mee naar de gang en ze trekken hun schoenen aan. Daphne krijgt een eigen rugzakje met daarin Flip, haar speentje en haar flesje. Daan checkt of hij alles heeft en ze vertrekken naar de auto. Daphne mag achterin in haar kinderzitje. Het is een speciaal zitje waarin Daphne geplaatst wordt. Daphne nestelt zich in het zitje en steekt haar duim in haar mond.
Daan stapt de auto in en geeft Daphne nog een aai over haar bol. Hij start de auto en rijdt de straat uit.

Na een half uurtje rijden ziet hij dat Daphne in slaap is gevallen. Ze is nog moe, het is ook vroeg dus Daan besluit haar te laten slapen. Hij zet de radio iets zachter en geniet van het liedje op de radio. Daphne ligt achterin de auto met haar hoofd naar links geknakt. Ze zal wel last krijgen van haar nek straks. Daan komt langs een rotonde. De scherpe bocht maakt Daphne wakker. Daan hoort wat gebrabbel achterin de auto en ziet via de achteruitkijkspiegel hoe Daphne haar oogjes opent. Ze heeft nog kleine oogjes en rekt zich een beetje uit. Daphne staart voor zich uit naar buiten en houdt Flip stevig vast.

Na een klein kwartiertje verder te hebben gereden hoort Daan wat geschuifel achterin de auto. Daphne zit een beetje ongemakkelijk in het zitje en kijkt niet zo vrolijk. “Wat is er schat?” Daphne zegt niks en probeert haar benen op te tillen. Dit gaat niet vanwege de dubbele riem in het kinderzitje. “Poepen.” Zegt Daphne terwijl ze op één bil leunt. Daphne begint te persen en langzaam duwt Daphne haar drol de luier in. Ze voelt hoe een stevige warme drol naar de voorkant van de luier schuift. Daphne stopt even met persen om op adem te komen. Ze heeft een knalrood hoofd gekregen. Het poepen gaat moeizaam. Ze moet meer vezels eten, dan wordt haar ontlasting wat soepeler. “Goedzo Daph, ben je al klaar?” Vraagt daan en hij wrijft met één hand over haar been. “Nee, hnnng!” Zegt Daphne al kreunend. Ze is ondertussen bezig met de volgende lading. Zittend poepen in een luier is ook lastig. De drol kan geen kant op. Daphne houdt de leuningen van haar zitje met beide handen vast. Ze voelt hoe de drol naar voren schuift richting haar poesje. Met haar handen probeert ze zichzelf een beetje omhoog te liften. Haar adem stokt en Daan hoort haar weer persen. Dit keer glijdt de rest van de drol er wat makkelijker uit. Er vormt een dikke bobbel aan de achterkant van haar luier. “Pfoe, zo hè jeetje Daph. Dat was een grote poep volgens mij.” “Hihi ja papa.” Grinnikt Daphne. Ze heeft zich weer in het zitje laten zakken en de drol baant zich een weg door de luier heen. Daphne heeft veel gepoept en moet straks gelijk even verschoond worden. Daan ziet hoe Daphne geniet van de volle warme brei in haar luier. “Lekker hè meisje?” “Jaa.” Daphne speelt een beetje met de grote bobbel bij haar kruis. Nu begint de auto een beetje te ruiken naar Daphne haar poepje

Daphne is niet heel groot, maar eten kan ze als de beste. Al dat eten moet er natuurlijk ook weer uit. De momenten dat Daphne moet poepen zijn daarom ook best vaak, soms twee keer per dag. En als ze maar een keer per dag poept, komt er ook veel uit. Daan vindt het heerlijk om haar poepluiers te verschonen. Hij geniet er van. Het zien van Daphne haar mooie billen die onder de poep zitten. Daan wordt altijd een beetje opgewonden als ze heeft gepoept of aan het poepen is. Ze is op zo’n moment gewoon zo kwetsbaar en onschuldig. Hij moet natuurlijk wel in de papa-rol blijven dus hij kan er nog niks mee doen.

Daphne wordt een beetje onrustig achterin de auto. Ze moeten nog 35 minuten en Daphne zit in een poepluier die inmiddels koud aan het worden is. Ook gaat het een beetje jeuken. Ze wiebelt met haar billen. “We zijn er bijna lieverd. Nog even volhouden.” Daphne accepteert het maar gewoon.

Als ze eindelijk bij de dierentuin zijn aangekomen zoekt Daan een plekje op waar het rustig is. Hij ziet een plek tussen twee bomen in, en zet daar even de auto neer, voordat ze de echte parkeerplaats op rijden. Daan stapt uit de auto en pakt de luiertas uit de achterbak. Hij zet de tas op de achterbank neer en maakt Daphne los uit haar stoeltje. Hij heeft haar een kusje op haar voorhoofd en aait haar bolletje.
Daphne stapt uit de auto en loopt naar de andere kant. Daar klimt ze de auto in en gaat liggen op de achterbank. De auto van Daan is geschikt voor 6 personen, dus ze kan makkelijk languit liggen. Alleen haar benen steken een beetje uit. Daan maakt de broek van Daphne los en en ziet dat de randjes van haar luier verkleurt zijn. Daphnes broek gaat helemaal uit zodat Daan makkelijker haar billen schoon kan maken. Hij legt haar broek naast haar neer en left alvast een schone luier onder haar kont. Daphne heeft Flip vast en werkt gelukkig mee. Daan maakt de plakstrips los en de sterke poepgeur komt vrij. “Pfoe, kleine stinkerd.” Zegt Daan terwijl hij diep van binnen geniet. Hij trekt de luier open en ziet de ravage. De drol zit vastgeplakt aan Daphne haar billen en tegen haar vagina. Het was zeker een grote boodschap. Daphne heeft nog geen plas gedaan, merkt Daan op.”Daphne heb jij een plas gedaan?” “Nee.” “Kom, toe maar even, voordat je een nieuwe luier krijgt.” Zegt Daan. Hij maakt de luier weer dicht en Daphne voelt hoe de poep weer tegen haar billen aan wordt gedrukt. “Ga maar even plasje doen.” Daan tilt Daphne uit de auto zodat ze kan staan. Er lopen hier gelukkig heel weinig mensen. Daphne staat in haar luier en truitje op straat. Daan staat voor haar en zorgt dat ze enigszins bedekt staat. Als het aan Daphne ligt zou ze zo met luier en al zonder broek de dierentuin in lopen. Dat maakt haar niks uit. Maar Daan wil toch graag dat het uitzicht alleen voor hem bestemd is. Daphne in een luier, zo schattig! Daan geeft Daphne weer een kus en moedigt haar aan om even een plas te doen. Daphne gaat wijdbeens staan en ontspant haar blaas. Een warme straal plas vult de luier. Daan hoort het sissen van haar plas en kijkt naar de opbolling van haar luier. Daphne begint weer te persen. Daan kijkt vragend op en denkt bij zichzelf “is ze nu weer aan het poepen?” Daphne haar hoofd loopt weer rood aan en dan klinkt er wat geknetter in de luier. Daphne was nog niet klaar poepen. Natuurlijk, want zittend poepen is ook echt moeilijk. Ze heeft blijkbaar niet goed uit kunnen poepen. Daan kijkt Daphne aan en vraagt of ze klaar is. “Nee.” Zegt Daphne met een beknelde stem, ze is nog aan het persen. De arme schat. Ze heeft een veel harde drol die ze eruit moet persen. Volgende keer moet Daan even wat laxeer in haar drinken doen, zodat ze niet zo hard hoeft te persen. Daan draait Daphne om zodat ze met haar kont naar hem staat. Hij legt twee vingers tussen haar rug en de luier en trekt de luier naar zich toe. Hij heeft nu goed zicht op de inhoud van de luier. Daphne is nog niet klaar en houdt zich vast aan de deur. Daan ziet dat ze de luier al goed heeft gevuld en verbaasd zich erover dat ze nog steeds niet klaar is. Daphne springt even uit haar rol en zegt tegen Daan “sorry ik heb echt heel veel last van obstipatie, ik krijg het er echt niet allemaal uit.” “Och schat, geeft niks neem ff je tijd, we staan hier veilig.” Daphne trekt de luier een beetje naar beneden, zodat ze plaats maakt voor haar boodschap. Ze perst, maar er komt niks. Haar ogen zijn waterig geworden en Daphne barst in snikken uit. Ze voelt zich hartstikke vol maar het lukt gewoon niet. Daan troost haar en stelt voor een nieuwe luier om te doen. Daphne stemt in en gaat weer liggen. Ze zit weer in de kleine rol en speelt met Flip. Daan maakt haar luier weer open en behendig veegt hij alle poep van haar billen. De ergste poep is weg en nu alleen nog schoonvegen en wat crème. Daphne krijgt haar nieuwe luier om en haar broek wordt opgetrokken. “Klaar.” Zegt Daan. Hij zet Daphne weer in haar zitje en gooit zelf de vieze luier in de prullenbak.
Ze rijden naar de parkeerplaats en gaan in de rij staan om hun kaartje te laten zien. Daan heeft een rolstoel voor Daphne geregeld. Die telt even als kinderwagen. Daan hangt de luiertas eraan en Daphne neemt plaats. Ze hebben hier geen grote kinderwagens dus dan maar zo.

Wordt vervolgd….
 
Laatst bewerkt:

luierdikkie

ik ben eigenlijk nog heel klein
Mooi verhaal, maar heb net het idee dat ik een stuk van verhaal 3 mis. Zeg maar hoe het zover gekomen is.
Groetjes Luierdikkie
 

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Mooi verhaal, maar heb net het idee dat ik een stuk van verhaal 3 mis. Zeg maar hoe het zover gekomen is.
Groetjes Luierdikkie
Ja klopt, ik heb dit verhaal snel online gezet zodat ik het uit mijn notities kon halen, ik was bang dat iemand het zou zien. Ik ga hem weghalen en en op een later moment plaatsen xx
 

Ninakoekjes

Een koekje per dag, dat mag!
Deel 6
Daphne en Daan maken een deal
Vervolg op de ontmoeting

Daphne zit op de bank voor zich uit te staren. Voor zich heeft ze haar laptop, een aantekeningenboek, een theetje en daarom heen slingert wat rommel. Daphne zit er voor haar gevoel helemaal doorheen. Ze heeft vanaf half negen ‘s ochtends alle mensen gebeld waar ze uiteindelijk niet voor heeft gekozen om bij in te trekken. Inmiddels is het al twaalf uur ‘s middags.

Daphne twijfelt nu alleen tussen Rosa en Daan.
Ze heeft in haar notitieblok alle voor- en nadelen opgeschreven per persoon. Eigenlijk weet Daphne het antwoord al. Ze wil namelijk maar al te graag bij Daan intrekken, maar ze twijfelt. Ze is bang dat ze haar gevoel volgt en dat het slecht afloopt.
Daphne heeft wel eens eerder gehad dat ze haar gevoel heeft gevold, maar toen werd ze gedumpt. Ze zat met diegene in de eerste klas van haar opleiding! Lucas, heette hij. Ze wilde per se met hem in een groepje, omdat ze een relatie hadden toentertijd. Samen waren ze van de middelbare gekomen en hebben besloten dezelfde opleiding te doen, want dat zou ‘gezellig’ zijn. Dat was een hele ongemakkelijke periode, want ze konden niet goed samenwerken en ze zijn uit elkaar gegaan. Gelukkig is Lucas gestopt na een paar maanden en kon Daphne het allemaal vergeten.
Daphne twijfelt. Ze is nu wel een stuk ouder en wijzer en bovendien, Daan is dat ook. Althans, dat denkt ze. Ze besluit de knoop door te hakken. “Ik ga Rosa bellen.” Zegt Daphne vol goede moed tegen zichzelf. Ze pakt haar telefoon en zoekt Rosa op tussen haar contacten. ‘Rosa bezichtiging’ klikt ze aan en de telefoon gaat over. “Hey, goeiemiddag met Daphne Huygens. Ik bel voor de kamer die je beschikbaar hebt.” Daphne luistert naar Rosa haar gebrabbel. “Ja dat klopt, ik wilde even laten weten dat ik me terugtrek, dus geen interesse meer heb in de kamer. Ik heb iets anders op het oog, dat voldoet aan iets meer van mijn eisen.” Daphne hoorr zichzelf praten en scheld zichzelf in haar gedachten uit. “Wat ben je ook een bitch eigenlijk.” Denkt ze.

Rosa vindt het gelukkig fijn dat ze even belt. Ze heeft ook mensen gehad die niks meer lieten horen. “Oh gelukkig.” Denk Daphne bij zichzelf, ik ben toch geen bitch. Daphne sluit het gesprek met Rosa af en bedankt haar.

Daphne is opgelucht. Ze kan eindelijk Daan bellen. Snel zoekt ze zijn nummer op en belt hem gelijk. De telefoon gaat over, maar het duurt even voordat Daan opneemt. “Hallo met Daan.” Klinkt het aan de andere kant van de lijn. “Hey Daan met Daphne.” “Hey Daphne hoe is het?” Vraagt Daan lief. Daphne voelt gelijk de kriebels weer. Ze hebben even een praatje over koetjes en kalfjes. Daarna komt Daphne tot haar punt. “Ik zou graag de kamer die je leeg hebt staan willen bewonen.” Zegt Daphne op creatieve manier. Daan springt een gat in de lucht. Hij kan het niet geloven. “Uh ja dat moet kunnen, ik heb twee afmeldingen gehad vanochtend dus ik moet de andere twee even melden dat de kamer helaas al verhuurd is.” Daphne merkt dat Daan zich probeert groot te houden, door heel volwassen over te komen. “Wanneer zou jij tijd hebben om dit officieel te maken? Ik heb nog een aantal papieren die ingevuld moeten worden.” “Uhm, ja ik kan eigenlijk nu gelijk. Jij?” Zegt Daphne zo koeltjes mogelijk. “Ik heb nu ook een gaatje vrij, dus dat kan. Kan je hier om 13.00u zijn? “Ja dat moet lukken!” “Top dan zie ik je zo.” “Tot straks.” Daphne hang op en houdt haar telefoon tegen haar borst aan. Een zucht van opluchting verlaat Daphnes mond. “Zo dat hebben we gehad.” Denkt Daphne bij zichzelf.
Daphne gaat zich snel klaarmaken om naar Daan te gaan. Het is weekend dus ze is bij haar ouders. Daan woont daar een half uurtje vandaan, dus ze moet het redden.

Ze springt onder de douche om haar haren snel te wassen. Intussen is Daan bezig met het huis op orde maken. Hij gooit al het afval weg, gelijk in de grijsbak, anders gaat het huis zo stinken. De vuile vaat zet hij in de vaatwasser en hij klopt de kussens van de bank even op. Uit de kast pakt hij ‘huisparfum’. Dat had hij ooit gewonnen bij een bingo. Best handig, vindt Daan. Hij snelt naar de badkamer om zijn haar te doen.
Daphne is gedoucht en heeft geen tijd meer om haar haar goed te doen. Ze laat haar haar onderweg wel drogen. Daphne is klaar om te gaan en springt op de fiets richting het station. Daar pakt ze de bus en rijdt in twintig minuutjes naar Daan toe. Eenmaal aangekomen in de straat, ergert Daphne zich aan haar haar. Ze vindt het te pluizig en besluit het in een knot te doen. Ze voelt zich er niet heel prettig bij, maar gelukkig heeft ze wat mascara op om de aandacht van haar haar af te halen. Ze loopt naar de deur en belt aan. Daan doet ze deur open en ze groeten elkaar met een knuffel.

Toen Daan de deur open deed begon zijn hart gelijk te bonzen. Ze stond er weer. Met haar prachtige haar opgestoken en dit keer een andere jas. Dit keer een spijkerjas. Daan kon zijn geluk niet op en gaf haar snel een knuffel. Ze stapte binnen en ze gingen aan de keukentafel zitten. Daan had al wat papieren klaargelegd en gaf Daphne de tijd even binnen te komen. Hij bood haar wat te drinken aan en ze kletsten even over hun weekend.
Na even gezellig bijgepraat te hebben, komen ze tot de orde van de dag. De papieren. Daphne neemt de tijd ze even door te lezen. Ze is het overal mee eens en besluit akkoord te gaan.

Nadat alles is afgehandeld en ondertekent geven ze elkaar heel officieel een hand. “Welkom, Daphne. Ik ben blij dat je mij komt vergezellen.” Zegt Daan deftig. “Dankjewel meneer, ik vind het een enorme eer hier te mogen komen wonen.” Grapt Daphne terug. Ze praten nog even na met een biertje. Het is erg gezellig en ze hebben een goede klik. Daphne kan wel uren met hem blijven praten, ze zijn toch nooit uitgepraat. Ze weet nu al wat zijn lievelings eten is, hoe zijn schooltijd was, hoe het contact met zijn familie en al deze dingen weet hij ook over haar. Ze was wel bang dit te vertellen, want Daphne haar jeugd was niet ideaal. Ze kent Daan nog te kort om dit allemaal te vertellen, dus ze heeft het voor zich gehouden en alleen de dingen verteld die wel heel leuk waren vroeger.
Inmiddels is het al half vijf. Daphne moet helaas zo weg, omdat hij een etentje heeft met vrienden. Jammer, Daan had nog de hele avond kunnen blijven zitten en praten. Daan en Daphne nemen afscheid van elkaar en ze geven weer een knuffel. Het voelt zo fijn. Daan kan goed knuffelen, zo stevig en warm. Ze zeggen gedag en Daphne loopt richting de bushalte. Daan zwaait haar nog even vrolijk na en doet daarna de deur dicht.
Zodra de deur dicht is, loopt Daan gelijk naar zijn kamer. Hij gaat op zijn knieën zitten en buigt voorover om onder het bed te kijken. Daar staat een langwerpige doos. Het lijkt alsof hier planken in zitten of iets wat met gereedschap te maken heeft. Maar niets is minder waar, Daan heeft hier heel iets anders in zitten. Hij pakt de doos en schuift hem naar zich toe. Als hij de doos opent zijn er een aantal verschillende plastic tasjes te zien. Eentje van de supermarkt, een van de bouwmarkt en een tasje van een andere winkel. Daan pakt het tasje van de bouwmarkt eruit en steekt zijn hand erin. Hij haalt er een luier uit. Hij legt de luier op bed en stopt het tasje voorzichtig terug in de doos. Daan schuift de doos terug onder het bed en gaat rechtop staan. Hij kijkt naar de luier en voelt de adrenaline door zijn lijf gieren.
Daan wrijft over zijn kruis. Hij is wel heel erg enthousiast geworden door Daphne haar bezoek. Hij trekt zijn broek omlaag. In zijn onderbroek is duidelijk te zien dat Daan opgewonden is. Hij vouwt de luier open en trekt vervolgens ook zijn onderbroek omlaag. Hij gaat zitten op de luier. Wat een lekker gevoel. Het zachte materiaal van de luier tegen zijn blote billen aan. Daan schuifelt een beetje heen en weer totdat hij goed zit. Hij leunt een beetje naar achteren zodat hij de luier goed dicht kan doen. Hij pakt de voor kant van de luier vast en trekt hem naar zich toe. De linkerkant maakt hij vast met de plakstrips. Dan legt hij even zijn piemel recht en vervolgens maakt hij de rechterkant ook vast. Daan staat op en voelt met zijn handen over de luier. “Hmm.” Denkt Daan. Hij geniet van het zachte omhulsel om zijn billen en tussen zijn benen. Het is een dikke luier. Daan voelt hoe de luier zijn benen uit elkaar houdt. Hij wrijft nog een beetje met zijn hand over de voorkant van de luier en trekt vervolgens zijn broek weer omhoog. In de spiegel ziet hij dat hij een goede luierkont heeft. Daan geeft een klein klopje op zijn kont en loopt naar de keuken om de glazen op te ruimen.

Daan schrikt als de bel weer gaat. Hij trekt zijn trui een beetje naar beneden en hoopt dat de luier niet op valt. Hij verwacht geen pakketje, maar misschien zijn de buren niet thuis. Daan opent de deur en tot zijn grote verbazing staat Daphne daar weer.

Wordt vervolgd…
 
Bovenaan