De 3

Anon BillieJoe

Beginneling
dit verhaal gaat over 3 kinderen(die overgens broer en zussen waren):Amy,Britt en Luke

Amy,Britt en Luke zijn een drieling die nu 10 jaar oud zijn en ze hadden alle 3 hetzelfde probleem:bedplassen en het gebeurde wel eens dat er iemand in bed poepte.jammer voor Britt en Amy dat ze in hedzelfde bed sliepen
maar hun leven zou binnenkort veranderen.

"MAM,Britt heeft weer eens in bed geplast en ik ben ook nat!" riep Amy terwijl ze nog niet door had dat zij en Britt allebei in hun bed hadden geplast en gepoept.
Britt werd waker en herlegde haar en kreeg door dat ze in haar bed had gepoept en begon te huilen.Amy probeerde haar zus een beetje te troosten en herlegde haar ook en had kreeg ook door dat ze in haar bed had gepoept.
Luke,die intussen beneden zat,wachte op het nieuws dat hun moeder zou brengen.
Amy en britt hun broek was wel opgedroogd door de warmte van hun kamer,maar de poep zat nogsteeds in hun broek en ze zijden niks omdat ze dat een paar jaar geleden hadden afgesproken om hun moeder niet te stresseren.
terwijl hun moeder hun bed aan het schoonmaken was,kwamen Amy en Britt naar beneden.
met hun poepbroek gingen ze op de stoel zitten wachtend op hun moeder.
"luister,ik ben het beu om de hele tijd matrassen te wassen,pyjama's te kopen enz... dus vanaf nu dragen jullie s'nachts luiers." zei moeder.en voordat ook maar iemand iets kon inbrengen stuurde mam ze naar hun kamer.
het duurde niet lang of ze moesten naar het toilet,maar om ervoor te zorgen dat ze niet weg zouden lopen had mama de deur van de kamer op slot gedaan.
"Amy,ik moet naar de wc" zei Britt "ja ik eigenlijk ook wel" "ik ook" zeiden Luke en Amy.
Amy kon het niet meer houden en deed het in haar broek.ook Britt deed het in der broek op hetzelfde moment als Luke.
hun moeder kwam thuis en zag dat ze het in hun broek hadden gedaan.
 

jos

mooi zijn zit niet van buiten...maar van binnen
Mooi begin
Jammer dat het niet afgemaakt word
 
Bovenaan