Verhaal Klaar de Afspraak met oom

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 11,1%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 11,1%
  • 5

    Stemmen: 1 11,1%
  • 6

    Stemmen: 2 22,2%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 11,1%
  • 10

    Stemmen: 3 33,3%

  • Totaal stemmers
    9

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: kleuterpieter


Hallo ondeugende broekenplasser,

Met veel belangstelling heb ik jouw advertentie gelezen waarin jij aangeeft op zoek te zijn naar iemand die jou eens flink onder handen neemt voor het feit dat jij maar niet zindelijk wilt worden. Ik ben een 49 jarige man, woonachtig in Rotterdam en gehuwd met een 27-jarige vrouw die net als jij nog regelmatig in haar broekje of luier plast. Ook zij moet dit vervolgens bekopen met een flinke portie straf. Eerst voor haar natte (bij voorkeur wit katoenen) onderbroekje of luiertje en vervolgens voor haar blote natte billetjes net zo lang tot haar bibsje rood ziet en zij beloofd het nooit meer te zullen doen hetgeen zij natuurlijk niet weet waar te maken.

Uit jouw advertentie maak ik op dat jij hetzelfde gedrag vertoont en ik kan je verzekeren dat ik daar wel raad mee weet. Mocht jij van mening zijn dat ik de persoon ben die jou eens moet controleren en zonodig moet straffen dan ben jij van harte welkom om eens langs te komen in de rol van het ondeugende neefje dat bij haar nichtje komt logeren.

Groet, Peter


Dank u wel oom voor uw reactie.

Het klinkt bijzonder aantrekkelijk om in mijn natte luier voor u te verschijnen. Ik ben benieuwd naar de soort straffen die u geeft en wat de rol is van uw vrouw en wat zij zou vinden van een stoute plaskleuter in huis.

Zelf zie ik geen mogelijkheid te logeren maar wel om te komen spelen. Een stout nichtje dat net als ik nog steeds niet zindelijk is trekt mij wel aan. Graag hoor ik van u hoe u het spel ziet, welke dingen u in huis heeft om mijn nichtje en mij te straffen. Moet mijn nichtje ook altijd een luier om in bed en overdag? Ik loop altijd met luiers en plas nooit meer op de wc want die heb ik altijd om. Wat voor luiers heeft nichtje om en wat voor kleren draagt ze? Moet ze ook buiten luiers om die eventueel bij bijvoorbeeld bukken of zitten zichtbaar zijn?

Graag kom ik snel bij u langs.

Uw stoute kleuterneefje.


Hallo, ondeugend neefje,

Hartelijk dank voor jouw snelle reactie en goed te horen dat het jou aantrekkelijk lijkt om eens langs te komen om jouw natte luier te laten zien en de consequenties die daaraan verbonden zijn. Logeren is feitelijk niet aan de orde maar het idee dat jij bij jouw nichtje komt logeren past uitstekend in het scenario dat ik voor ogen heb.

Bij binnenkomst (van tevoren heb jij flink wat water gedronken waardoor jij een volle blaas hebt) laat ik jou in de hal je verkleden. Als ondeugend kleuterneefje verwacht ik dat jij gekleed bent in een korte broek, wit shirt, witte sokken en onder jouw broek een keurige witte katoenen slip van ruime afmetingen die de billen goed bedekt. Jouw nichtje zal gekleed zijn in een schoolmeisjesuniform, kort plooirokje, wit overhemd, das, witte kniekousen en onder haar rokje net als jij een keurig wit katoenen onderbroekje. Vervolgens klop jij op de deur van de zitkamer en laat ik jou binnen waar jij jouw nichtje begroet.

Hierna zal ik jullie streng toespreken en mijn ongenoegen uiten over het feit dat jullie nog steeds een stel kleuters zijn omdat jullie maar niet zindelijk willen worden. Uiteraard zal ik hierbij controleren of jullie beiden nog netjes droog zijn. Jij moet hiertoe jouw broek laten zakken en jouw nichtje haar rokje optillen. Jullie zijn beiden droog en ik geef aan dat dit zo dient te blijven omdat ik anders genoodzaakt zal zijn jullie beiden streng te straffen. We drinken wat en kletsen wat en jullie lopen wat door het huis waarbij het onvermijdelijke zal geschieden. Beiden kunnen jullie het niet meer ophouden en doen jullie het in de broek. Jullie komen dit beschamend melden bij mij en ik geef aan dat de maat vol is en dat ik jullie hiervoor streng zal straffen. Beurtelings gaan jullie over de knie en krijgen jullie met de hand een portie billenkoek. Na afloop dienen jullie berouwvol in de hoek te gaan staan en dienen jullie je te ontkleden op het natte onderbroekje na.

Vervolgens weer over de knie maar dit maal komt de paddle of ander instrument er aan te pas. Daarna weer in de hoek en ditmaal met het broekje op de knieën en de handen in de nek. Tot slot dienen jullie beiden naast elkaar over de bank gebogen nog een portie billenkoek voor de blote en natte bips in ontvangst te nemen waarna jullie naar de badkamer worden gebracht en ik jullie beurtelings onder de douche zal stoppen voor een zeer vernederende douchebeurt. Daarna krijgen jullie beiden een luier aan en moeten jullie voor straf naar bed. Ik stop jullie in en kom geregeld langs om te controleren of jullie nog droog zijn. Overbodig te melden dat als ik merk dat jullie in jullie luier geplast hebben er wederom een flinke portie straf zal volgen.

Jouw nichtje draagt af en toe luiers. Een vast merk heeft zij niet want ik laat haar met enige regelmaat naar de apotheek gaan om een proefpakket te halen. Zeer vernederend want hoewel zij natuurlijk aangeeft dat het voor haar zieke tante is weten wij natuurlijk dat het personeel daar wel eens heel andere gedachten bij zou kunnen hebben. Misschien is het wel spannend als jij voor jouw nichtje een fijne luier meeneemt en ook een plastic broekje. Dat laatste heeft jouw nichtje nog nooit gedragen en het lijkt mij geweldig opwindend om jullie met luier en plastic broekje in bed te stoppen.

Tot zover het scenario dat ik voor ogen heb. Hoor graag van jou of dit een beetje aan jouw idee voldoet en of jij nog andere wensen of suggesties hebt. Ook hoor ik graag van jou of seks en in welke mate onderdeel uitmaakt van het spel.

Groet, Jouw strenge oom


Zeer geachte oom,

Dank u wel voor uw uitgebreide uitleg. De kleding is absoluut geen probleem echter ik heb helemaal geen onderboeken in huis want ik draag echt alleen nog maar een luier met plastiekbroek. Voor mijn lieve nichtje heb ik uiteraard wel een luier over zelfs een luiertainerbroekje en een plastiekbroek kan ze wel even lenen hoor. Het zijn Tenaflexluiers en pull-upluierbroekjes.

Dat ik billenkoek krijg en de hoek in moet lijkt mij vanzelfsprekend. Maar in bed worden gestopt met een schone luier geeft wel een probleem want ik weet als ik er uit wordt gehaald of wordt gecontroleerd dat ik meestal nat ben dus krijg ik weer op mijn billen en dat is toch niet eerlijk want ik ben eigenlijk naar maar een kleuter, toch?

Verder heb ik geen wensen qua seks ofzo ik vind het dragen van een luier die nat is tegenover mijn strenge oom al heel vernederend zeker als oom ook nog ongevraagd zomaar mij betast. Als het nichtje met mij in bed ligt zal ik wel niks mogen want kleuters weten dat niet. Misschien voelen we wel aan elkaars luier.

Wat ook heel vernederend is dat ik een luier omkrijg die voor straf door mijn oom of nichtje is volgeplast, dat is ook niet eerlijk en leuk en dat wil ik ook niet maar misschien u weer wel. Ook is het spannend als mijn nichtje en ik met u naar buiten moeten. Onder onze kleding hebben wij dan een luier om die al nat is. Als je dan wandelt of boodschappen doet en je plast weer je luier nat is het wel erg naar als je oom zomaar een klapje op je broek geeft en vraagt of je luier nat is en andere mensen dit wellicht horen. Thuisgekomen zult u wel weer boos zijn. Ik weet niet wat voor seks zelf ingedachte heeft bij mijn nichtje maar als u iets met haar doet terwijl ik in de hoek als kleuter aan het spelen ben zal ik van de opwinding in spanning wederom mijn luier bevuilen. Laat u nichtje ook wel eens een drukje doen ik haar luierbroekje. Dit hoeft niet en is erg bah maar kan tuurlijk wel gebeuren. Ik hoor graag dank u wel en een kusje aan nichtje.

Stoute natte kleuter


Hallo, ondeugend kleutertje,

Goed te horen dat de kleding geen probleem is maar oom stelt het wel op prijs als jij bij binnenkomst een keurig wit onderbroekje draagt. Kleuters moeten eens leren om zindelijk te worden en met een luier om zal dat zeker niet lukken. Verwacht dan ook dat jij een keurig onderbroekje koopt alvorens bij oom te verschijnen.

Ook fijn te horen dat jij voor jouw ondeugende nichtje wat materiaal mee wilt brengen. Zij zal het zeker vernederend vinden als zij haar natte onderbroekje moet verruilen voor een door haar neefje meegebrachte luier en plastic broekje.

In bed gestopt worden met een luier om is natuurlijk voor straf en als jullie het dan in de luier doen volgt er zeker weer billenkoek. Mocht oom merken dat jouw nichtje met jouw piemeltje aan het spelen is om omgekeerd jij aan haar kutje voelt dan kun je er gevoeglijk van uit gaan dat jouw bips stevig onder handen wordt genomen en wel zo dat je er voorlopig niet meer op kunt zitten. Oom zal er streng op toezien dat jullie net vieze spelletjes met elkaar spelen.

Natuurlijk is het niet eerlijk als jij de vieze luier van jouw nichtje omkrijgt of wanneer oom besluit zijn plas in jouw luier te ledigen. Maar ja soms moet het gewoon en maakt het onderdeel uit van de vernedering die jou (of jouw nichtje) ten deel valt omdat jij maar niet zindelijk wilt worden zeker als jij na afloop ook nog dankjewel moet zeggen tegen oom en vervolgens moet bukken om een paar fikse tikken voor jouw door oom natgeplaste billen te ontvangen. Het is maar dat je het weet!

In de luier naar buiten of broekpoepen/poepluier behoort niet tot het scenario van oom.

Het is inderdaad niet ondenkbaar dat oom met nichtje speelt terwijl jij in de hoek moet staan toekijken. Als jij dan weer in jouw luier plast volgt er uiteraard straf en misschien moet jij dan wel op je knieën de pik van oom uit zijn broek halen om deze te bevredigen. Straf is nu eenmaal straf en kleutertjes hebben dan gewoon netjes en stipt te gehoorzamen.

Heeft het kleutertje misschien ook een naam?

Groet, Oom


Lieve oom,

Het is fijn te horen dat u blij bent als ik wat spulletjes voor mijn plasnichtje meeneem. Die vieze baby moet inderdaad weten dat u de baas bent. Ik zal een mooie nieuwe witte onderbroek gaan kopen. Dus u wilt dat ik een onderbroek aan doe maar zeker wel als ik me in de gang eerst zal omkleden.

Ik zal mijn tasje met de schone luiers aan u geven die u kunt gebruiken voor mijn nichtje en mij. Mijn naam is Patrick en hoe heet nichtje?

Ik zal u vertellen dat in mijn luier poepen alleen voorkomt als ik alleen ben en zeker weet dat ik anderen daar geen aanstoot geef hierdoor. Als ik per ongeluk een drukje in mijn luier doe is dat omdat ik echt moet en geen wc snel vind. Dus bij u is een wc en zal dat zeker niet hoeven te gebeuren.

Ik zou graag weten hoe u dan bevredigd wil worden als ik kruipend voor u zit. Ik neem aan dat ook u uw broek open doet en neefje uw grote mensenpiemel met mijn kleuterknuistjes lekker ga bewerken, wrijven, trekken en zorgen dat oom dat rare witte spul uit zijn plasser laten lopen. U vertelt dan zeker wel wat er gebeurt want dit ben ik niet gewend. Soms heb ik wel eens dat ik iets in mijn luier moet doen dat u wat wittig is.

Kunt u mij vertellen wanneer u het uitkomt als neefje langs komt en hoelang ongeveer duurt dat u neefje weer naar huis stuurt?

Moet ik ook mijn pyjama en knuffel meenemen? Wat voor attributen heeft u om mijn nichtje en mij op de billen te slaan en op welke wijze straft u ons verder. Ik denk dat ik wel gehoorzaam bent en zou met mijn nichtje wel lekker in de kamer willen spelen heeft zij speelgoed? Ik verlang er erg naar om mijn nichtje te ontmoeten heeft zij al en beetje iets van borsten enzo dan kunnen we vader en moedertje spelen samen terwijl u grote mensendingen doet. Ik hoop zou dat ik u niet teleurstel en ik zal echt proberen een grote jongen te zijn en niet in mijn broek plassen.

Terwijl ik u schrijf heb ik weer geplast omdat ik een beetje zenuwachtig ben om u te ontmoeten, ik hoor graag van u lieve strenge oom.

Plasbroek Patrick


Nu ben ik net wakker geworden het is half 9, ik wilde graag meteen zien wat uw reactie zou zijn.

Ik heb mijn pyjama aan met daaronder een kletsnatte luier en gele plastiekbroek. Ik denk dat dit toch echt niet erg is dat ik nog in bed plas want daar kan ik echt niets aan doen, maar overdag plassen in mijn broek is natuurlijk een beetje stout. Maar vaak gebeurt dat ook per ongeluk. U begrijpt toch wel aub lieve oom dat ik niet altijd expres alles in mijn broekluier doe. Wat zou ik het fijn vinden zou naar mijn strenge oom te mogen luisteren en al kruipende met mijn nichtje u te bevredigen. Het zou ook inderdaad heel spannend wezen om te zien hoe u mijn nichtje uitkleedt en misschien zelf uw plasser in haar kutje stopt.

Wel hoop ik dat u het woord genade kent want ik ben niet van plan mij open te laten slaan maar wel corrigerend geslagen te worden. Ik geef mij zelf ook regelmatig klappen op mij billen. Dan schuif ik mijn luier en plastiekbroek omlaag en laat ik mezelf liggen op de rand van het bed en sla met een plankje op mijn billen. Als ik dat heb gedaan doe ik mijn luier weer om hoog en loop in mijn kletsnatte broek met rode billen rond en dat doet wel zeer. Ik heb dan wel wat verzorging van mijnbilletjes nodig want anders krijg ik heel erge luieruitslag.

Een foto sturen doe ik zeker niet. Wel kunnen wij voordat wij überhaupt iets afspreken bij u thuis eerst een afspraakje maken op neutraal terrein ergens in dan haag zodat wij kennismaken en ik zowel u als mijn nichtje ontmoet en u mij ook kanleren kennen. Gelet op al uw reacties en hoe u dit verwoord denk ik dat dit en alkaars wensen wel goed overeenkomen en dat een ontmoeting vooraf beter is zodat als ik uw kamer binnenkom met een wit droog onderbroekje we niet meer iets hoeven af te tasten bij elkaar maar direct kunnen beginnen.

Lieve oom ik heb zojuist met mijn hand in mijn luier gevoeld en aan mijn natte billen gestreeld en ik zo het wel heel fijn vinden dat ik klaar kan komen in mijn broek of bij u dat mijn nichtje met uw toestemming mijn luier open mag doen en mijn plasser aftrekt en ik die van u. Ook zou ik graag aan de borstjes van mijn nichtje zuigen omdat we vader en moedertje spelen.

Dag lieve strenge oom, uw natte kleuterjongetje Patrick


Goedemorgen broekplassertje,

Het wekt bij oom geen verbazing dat jij vanochtend wakker werd met een kletsnatte luier om jouw bips. Het is wel duidelijk dat jij ernstig toe bent aan een zindelijkheidstraining en gelukkig ben jij bij oom dan aan het goede adres. Wees niet bang voor correcties. Die heb jij immers nodig en dragen er toe bij dat jij uiteindelijk zult leren jouw plas netjes op te houden. Een flink pak voor de broek, luier of blote bips hoort daar nu eenmaal bij maar oom doet dit wel met mate en slaat nimmer te hard (het blijft ondanks alles toch gewoon een spel nietwaar?).

Dat jij geen foto wilt sturen begrijp ik wel maar is toch ook wel een beetje jammer. Oom zou graag zien wie hier uiteindelijk over de vloer komt. Nu jij dit kennelijk niet aandurft moet jij in een volgend mailtje maar iets meer over jou zelf vertellen. Jouw leeftijd is al bekend maar oom wil graag weten hoe jij er verder uitziet, of jij al haartjes op jouw piemeltje hebt, wat jouw seksuele geaardheid is en - zonder in detail te treden - waar jij zo ongeveer werkt. Het voelt namelijk wat ongemakkelijk aan als wij elkaar ontmoeten en wij blijken directe collega's te zijn.

Een ontmoeting op neutraal terrein is voor mij niet noodzakelijk. Het is veel spannender en vernederender als je zonder eerst elkaar gezien te hebben direct het broekje moet laten zakken.

Wat het bevredigen betreft stel ik mij het volgende voor. Nadat ik jullie in luier en pyjama in bed heb gestopt en heb aangekondigd dat jullie met de handen boven de dekens moeten slapen zal ik op een gegeven moment de kamer binnenkomen om e.e.a. te controleren. Als ik dan merk dat jullie in elkaars luier gevoeld hebben dan volgt er uiteraard straf. Enerzijds omdat waarschijnlijk jullie luier nat is geworden van de spanning en anderzijds omdat jullie met elkaar hebben gespeeld. Nadat ik jullie gestraft heb dienen jullie je geheel uit te kleden en zal oom - in het kader van jullie opvoeding - iets vertellen over seksualiteit en dit ook aanschouwelijk maken. Het is dan heel goed mogelijk dat jouw nichtje met jouw piemeltje moet spelen en moet laten zien dat daar nog iets anders uit kan komen dan plas. Omgekeerd zul jij ontdekken dat je met een kutje meer kunt doen dan plassen.

Groet, Oom


Hallo ondeugende Patrick,

Wel eerlijk om te melden dat jij terwijl jij mij aan het mailen was weer in jouw luier geplast hebt maar desondanks moet ik jou toch vermanend toespreken. Broekenplassers verdienen stevig voor hun natte broek en blote bips en dat moet er spoedig maar eens van komen.

Goed te horen dat jij gehoorzaam bent en alvorens bij oom te komen naar de winkel gaat om een keurige witte onderbroek te kopen. Uiteraard dien jij deze pas aan te trekken als jij bij oom in de gang staat. Een pyjama en knuffels meenemen lijkt mij een goed plan. Ook jouw nichtje Natalia heeft een pyjama en een stel knuffels zodat jullie er op moeten rekenen dat jullie in luier en pyjama naar bed worden gestuurd met een paar knuffels.

Jouw beschrijving van hoe oom bevredigd wenst te worden komt overeen met hetgeen ik daar van verwacht dus reken er maar op dat jij op een gegeven moment iets uit de broek van oom moet halen.

Oom heeft voldoende instrumenten in huis om zijn ondeugende kinderen te straffen. Zo bezit hij een paddle, tawse, strap en een originele engelse rotan cane maar ook als dat zo uitkomt een keukenlepel of houten spatel of een lineaal.

Jouw nichtje heeft inderdaad al borstjes en haartjes op haar kutje en mag graag vader en moedertje spelen. Als jullie voor straf naar bed gestuurd worden mag ik hopen dat jullie netjes de handen boven de dekens houden. Mocht oom onverhoopt merken dat jullie in elkaars broekje c.q. luier aan het voelen zijn dan zwaait er wat.

Alvorens af te spreken wil oom nog wel graag een foto van zijn neefje ontvangen. Op deze foto mag het gezicht onherkenbaar gemaakt zijn. Zodra de foto is ontvangen zal oom jou een voorstel doen voor een ontmoeting (spoedig) en zal hij een foto van jouw nichtje mailen.

Tot slot het volgende: als jij een reactie op dit mailtje terugstuurt verwacht ik van jou dat jij netjes droog blijft. Nadat jij op verzenden hebt gedrukt controleer jij netjes even jouw luier en mocht deze onverhoopt nat zijn dan stuur jij een tweede mailtje aan oom waarin jij op keurige wijze jouw spijt betuigt en oom smeekt om hiervoor flink gestraft te worden. Wens dan graag te vernemen hoe jij dit het liefst ziet waarbij jij jouw fantasie de vrije loop mag laten.

Groet, Jouw strenge oom
 
Bovenaan