De baas in huis

LV

Toplid
Hallo,

Ik heb een nieuw verhaaltje geschreven (zie PDF attachment). Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Groetjes, LV
 

Bijlagen

Jasper-DL

The cake is a lie... :'(
Mooi verhaal ;)

Weer erg goed geschreven en goed uitgewerkt in een pdf-bestand.
Komen er nog vervolgen op?

M.v.g. Jasper
 

LV

Toplid
Ik denk niet dat hier nog een vervolg op komt.

Het is een toch een mooi, afgerond verhaaltje? Ik heb al veel te veel verhalen geschreven die ik half achtergelaten heb (en die ook nooit meer afgerond zullen worden). :-\
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
LV zei:
Ik denk niet dat hier nog een vervolg op komt.

Het is een toch een mooi, afgerond verhaaltje? Ik heb al veel te veel verhalen geschreven die ik half achtergelaten heb (en die ook nooit meer afgerond zullen worden). :-\
Tof verhaal, en inderdaad mooi afgerond. :D
Trouwens, LV, ik vroeg me af hoe je erover zou denken als andere schrijvers met verhalen die je niet meer gaat afmaken aan de slag gaan?
 

LV

Toplid
Zolang ze duidelijk aangeven dat een andere schrijver met het verhaal verder gaat, vind ik het prima. Geen probleem!
 

lucsje66

Toplid
Hoi,

Heel mooi en waarheidsgetrouw verhaal. Normaal gezien heb ik het niet zo voor de verhalen waarin billenkoek en straf voorkomt, maar dit verhaal heb ik toch in één keer uitgelezen.

Bedankt voor de inspanning. Ik kijk al uit naar een volgend verhaal van je.

Lucsje
 

FairryNL

Superlid
WOW!
Een mooi verhaal! Heb 'm in één ruk uitgelezen.
Dit zijn mooie verhalen. Mooi in details en niet te ver dat het onder doet voor je verhaal.
Zo zou ik graag nog meer verhalen zien. Ook al is spanking en vernedering niet echt mijn ding.
 
Bovenaan