Verhaal Klaar de Baby-Sitter

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 15,4%
  • 8

    Stemmen: 4 30,8%
  • 9

    Stemmen: 6 46,2%
  • 10

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal stemmers
    13

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: verborgen


Eerst zal ik me even voor stellen. Ik ben een jongen van 17 jaar en ik ben net van de middelbare school af. In de zomervakantie moest ik 3 dagen op de buurjongens van 10 en mijn buurmeisje van 8 passen omdat hun ouders weg waren. Het begon al gelijk goed want het meisje had last van diaree en moest daarom een luier dragen. Daar werd ik al voor gewaarschuwd. Verder was er eigelijk niet zoveel belangrijks te melden tot het meisje, Sanne heette ze, in haar luier had gepoept haar ouders waren net weg en ze kwam naar mij toe of ik haar wou verschonen. Dat wou ik wel. Maar ik wist niet waar de spullen waren om haar te verschonen. Gelukkig wist zij dat wel en ze trok me mee naar boven.

Boven aangekomen vertelde ze me dat de spullen in de kamer lag waar niemand sliep dus daar gingen we naar binnen. Er stond een grote commode en twee grote kasten waar ik de inhoud nog niet van wist, maar daar zou ik snel genoeg achter komen. Sanne trok een kast open en daar lagen allemaal verschillende luiers in van Pampers tot Tena en ook in verschillende maten, ook die ik paste. Ze trok uit een pak Pampers een luier. Deze zou haar passen zei ze dus dat probeerde we dus maar. Ik legde haar op de commode en deed haar broek naar benenden toen kwam ik tot de ontdekking dat ze ook nog een rompertje droeg.

Ik vroeg haar of ik die ook nog moest verschonen. Maar dat hoefde niet dat moest pas vanavond zie ik knikte dat ik het er mee eens was ik maakte het rompertje open en daarna de luier met de voorkant veegde ik het meeste poep van haar billen en daarna ging ik verder met babydoekjes toen ik klaar was waste ik haar ook nog toen deed ik haar benen om hoog en legde de Pamper er onder en zalfde haar, en ook nog wat talkpoeder er op ik ging verder en sloot de luier en het rompertje de rest van de kleding kon ze zelf wel weer aantrekken.

Ik vroeg haar waarom er zoveel luiers waren. Ze vertelde dat haar broers wel eens baby speelden en dat ze die luiers gratis hadden gekregen van iemand omdat die stopte met de winkel waar hij die spullen verkocht. Ik liep naar de andere grote kast toe en vroeg wat zit hier dan. Ze antwoordde met kijk zelf maar dus ik opende de kast en ik zag allemaal rompertje en hansop liggen, ook weer in alle maten.

Ik deed de kast weer dicht en liep samen met Sanne naar beneden. Het was al 6 uur dus ik moest maar aan het eten beginnen. Dit was niet al te moeilijk want het was een soort opwarm eten wat je in de pan een paar minuten warm moest laten worden en dan kon je het eten. Om kwart over 6 riep ik Sanne, om haar broers te vertellen dat we zouden gaan eten al snel kwamen ze met zijn drieën binnen gestormd en gingen eerst hun handen wassen en toen aan tafel.

We begonnen met eten. Ik vroeg aan Thomas, een van de tweeling, wat er vandaag allemaal had meegemaakt en hij vertelde dat hij bij een vriendje was wezen spelen. Verder vertelde hij ook nog dat zijn vriendje in zijn broek had geplast en daar moesten Thomas en Rick hard om lachen. Rick vertelde dat hij de hele dag een hut aan het bouwen was geweest en dat hij nu af was en dat ze eigelijk er in wilde gaan kamperen, maar dat het niet mocht van de moeder van zijn vriendje.

Het eten was op en ik ging afruimen en ik waste af. De jongens en Sanne gingen wat tv kijken, aangezien het buiten stormde en het niet echt warm buiten was. Toen ik klaar was met de afwas kwam ik bij hen op de bank zitten en vroeg Sanne hoe het met haar luier stond ze fluisterde in mijn oor dat ze er in had geplast maar nog niet gepoept. Ik vroeg hardop wil je een nieuwe dan dit hoorde de tweeling en ze vroegen gelijk waarover het ging waarop hun zusje antwoordde dat het hun niks aan ging, maar ze fluisterde snel dat ze wel een nieuwe wou hebben. Dus tilde ik haar op en nam haar mee naar boven. Haar broers snapten er niks van maar die bleven gelukkig gewoon tv kijken boven deed ik Sanne een nieuwe luier om en gingen we weer naar benenden.

Toen ik in de kamer stond was er net een reclame van drynites en ik zei voor de grap tegen de tweeling hebben jullie geen drynites, waarop zij snel antwoordden: neeh. Ik vroeg snel door met plassen jullie nooit in bed dan. Op deze vraag werd het stil. Toen zijn we nog even onder weg naar morgen gaan kijken om 8 uur begon de tweeling te zeuren dat Sanne normaal nu naar bed toe moet. Ik zei dat ik vandaag en morgen de baas was en dat jullie met zijn drieen tegelijk om halfnegen naar bed toe moeten. Hiermee stemden ze in want meestal moesten ze om kwart over 8 naar bed.

We keken nog even gtst en gingen naar boven. Sanne had nog steeds een droge luier en ik vroeg haar of ze een hansop aan wou en dat wou ze wel, dus ik liep naar de andere kamer en haalde daar een roze hansop met strikjes in haar maat uit de kast die nam ik snel mee naar haar kamer, en die deed ze aan. Toen heb ik haar ingestopt en viel ze vanzelf in slaap. Toen had ik nog een zware klus om de tweeling in bed te krijgen want ze wouden allebei niet eerst nog naar de wc gaan. Ik verzon hier wat op en dreigde: als je niet naar de wc gaat dan zal ik wel andere maatregelen moeten treffen.

Rick ging snel naar de wc maar Thomas wou nog steeds niet. Toen tilde ik hem op en nam hem naar de verschoonkamer en legde hem op de commode hij vond dit blijkbaar niet erg en verzette zich niet. Ik deed snel zijn pyjama uit en zijn onderbroek en hemd en pakte toen een Tena Small uit de kast met een inlegluier. Ik zalfde hem eerst en daarna nog wat talkpoeder toen sloot ik de luier.

Ik liep naar de andere kast toe en pakte daar een rompertje en een hansop uit de kast en deed dit bij hem aan. Toen hij klaar was hielp ik hem van de commode. Toen Rick zijn broer zag zei hij: gaan we baby\'tje spelen ofzo? Ik vertelde dat dit de straf was als je niet luistert naar mij. Blijkbaar werd dat baby\'tje spelen vaker gedaan. Ik zei voor de grap tegen Rick of hij ook geen luiers aan wou en tot mijn verbazing wou hij dat ook nog, dus ik herhaalde hetzelfde ritueel nogmaals en stopte toen iedereen in bed. Ik liep nog even langs de verschoonkamer en zag een briefje hangen waarop stond dat ik ook wel een luier mocht proberen als ik dat wou.

Ik zelf sliep op de verschoonkamer dus waarom niet maar ik was nog niet van plan om naar bed te gaan dus ging ik weer naar benenden. Om elf uur ging ik maar naar bed want de tweeling zal morgen vroeg wel vroeg opstaan. Ik liep naar mijn kamer en ik bekeek de kast met luiers ik zag van allerlei luiers. Ik pakte een pak \'Tena large for night\' stond er op. Ik legde de luier op de commode die zelfs groot genoeg voor mij was en ging er in mijn blootje bovenop liggen. Toen smeerde ik mezelf in met luierzalf en sloot de luier weer. Hij was veel grote dat ik had verwacht en blijkbaar had ik beter een medium luier kunnen nemen maar dat maakte nu niet meer uit aangezien ik deze luier al aan had.

Toen pakte ik nog een rompertje uit de kast en die deed ik aan toen heb ik ook nog een hansop aan gedaan om het helemaal compleet te krijgen. Toen ik in de laden keek van de kast zag ik allemaal spenen, flessen, slabbetjes en nog meer van dat soort dingen. Ook zag ik nog in de kast trappelzakken liggen ik pakte er twee uit de maat van de tweeling en ik liep naar hun kamer. Toen heb ik deze snel bij hen aangedaan waardoor ze niet kunnen lopen, alleen kruipen. Dit was een mooi voordeel voor mij.

Ik ging maar snel slapen en de volgende ochtend dat ik wakker werd was mijn luier nog steeds droog. Ik trok snel mijn hansop uit en mijn pyjama aan en mijn badjas er over heen en liep toen naar de kamer van de tweeling die allebei al wakker waren en nu het slotje van de trappel zak probeerden te openen, maar dit moest met een sleutel gebeuren die ik alleen had. Ik vroeg hun allebei of hun luier nog droog was Rick antwoorden van jah, maar van Thomas kreeg ik geen antwoord. Toen wist ik al dat zijn luier nat was.

Ik keek even naar buiten en zag dat het keihard regende en dat we vandaag niet naar buiten zouden kunnen. Dit bracht me op een leuk idee: ik nam een voor een de tweeling naar beneden en liet ze benenden even spelen toen maakte ik Sanne wakker en vroeg aan haar hoe het met haar luier stond. Ik vertelde ook dat haar broers nu ook een luier aan hadden. Ze antwoordde dat ze had gepoept en geplast dus nam ik haar mee naar de verschoon kamer en legde haar op de commode. Toen verschoonde ik haar.

Sanne vertelde me dat haar moeder een briefje aan de deur had gehangen en of ik dat al had gelezen. Ik knikte van ja, waarop zij gelijk vroeg of ik al een luier aan had. Ik deed mijn badjas open en mijn pyjama broek naar beneden toen zag ze dat ik een rompertje aan had met een luier er onder. Fijn hè, zei ze, een luier om lekker warm en je hoeft niet naar de wc. Ik knikte.

Inmiddels had ik haar weer een schone luier gegeven en nam ik haar mee naar beneden waar we gingen ontbijten ik keek in de kast wat er stond aan ontbijt ik zag een paar sneetjes brood en veel pap toen zag ik een briefje op de koelkast hangen waarop stond dat ze \'s morgens altijd pap aten en dat de flessen boven in de kast lagen. Dus haalde van boven 3 flessen en maakte pap voor hen zelf at ik 2 sneetjes brood en toen we klaar waren spoelde ik de flessen om en waste mijn bord af.

Toen gingen we maar wat tekenfilmpjes kijken en om half 10 gingen we maar omkleden. Ik kleedde me als eerste om en deed mijn luier af. Ik had al in deze luier geplast en hij zat dus niet meer goed. Toen deed ik weer mijn gewone kleren aan en haalde ik Sanne van beneden op en ik vroeg haar wat ze wou gaan doen vandaag. Ze antwoordde met baby\'tje spelen dus dat gebeurde, maar ik deed Sanne haar hansop uit en verschoonde haar en deed haar een nieuwe Pamper aan met inlegluier. Ik deed haar een schoon rompertje aan toen deed ik haar een tuinbroek aan met drukknoopjes in het kruis, verder deed ik haar nog een K3 T-shirt aan.

Toen liep ik met haar naar haar kamer en zei dat ze even hier moest blijven en dat ik dan zo terug zou zijn. Ik liep naar benenden en trof daar de tweeling aan die aan het computeren waren. Ik vroeg ook aan hen wat ze wouden gaan doen. Rick zei dat hij nog niet wist wat hij wilde en zijn broer zei hetzelfde. Toen zei ik, als ik nou iets voorstel gaan we dat doen dan? Daar stemden ze allebei mee in. Nou oké, je zusje wou baby\'tje gaan spelen dus dan gaan we dat maar doen.

Ik nam de tweeling mee naar boven en een voor een kleedde ik ze uit en deed hun allebei weer een luier met een rompertje aan en verder ook nog een tuinbroek en een wit T-shirt. Toen liep ik even naar benenden om nog wat drinken voor me zelf te pakken maar toen zag ik weer een briefje op de koelkast hangen met erop dingen wat we konden doen en hoe we er dan moesten komen. Ik keek de lijst af en zag baby\'tje spelen staan met daar achter Z.O.Z., dus ik keek aan de achterkant en daar stond: \'als je zelf ook wil mee spelen en niet steeds de luiers wil verschonen moet je dit nummer bellen want dan komt er iemand je helpen.\'

Ik zat te twijfelen of ik dat wel zou doen maar ik hakte de knoop door en belde het nummer. Aan de andere kant nam een vrouw de hoorn op en die zei zonder dat ik iets vroeg, ik kom eraan. Blijkbaar had ze op mijn telefoontje gewacht. Na ongeveer 10 minuten stond er een mooie vrouw van 25 op de stoep. Ik opende de deur en ze liep gelijk met mij mee naar boven, waar ik gelijk babykleding aankreeg en samen met de anderen in bed werd gelegd, want we moesten eerst ons middagdutje doen, want het was inmiddels al 2 uur.

Ik kon niet goed slapen omdat ik naar de wc moest dus heb ik het toen maar in mijn luier laten lopen en daarna er ook nog in gepoept. Ik voelde alles door mijn luier lopen en viel toen snel inslaap. Ik werd om half 4 wakker gemaakt en ik werd verschoond waarna ik even moest wachten tot de vrouw de rest ook verschoond had. Toen ze hier klaar mee was nam ze ons mee naar beneden waar we allemaal een potje Olvarit kregen en daarna met de blokken mochten gaan spelen.

Toen we met de blokken aan het spelen waren kwam ze aanzetten met drinken, het was een apart soort drinken want het was geen thee maar toch wel louw. Ik begreep dat ze probeerde ons weer in onze luier te laten plassen maar gelukkig had ik al mijn blaas in die andere luier geleegd. De tweeling ging steeds weer anders zitten omdat ze niet in hun luier wouden poepen, maar toen pakte de vrouw hen en begon hun te kietelen en binnen een paar minuten was hun luier helemaal vol, en mochten ze weer verder gaan spelen.

Om half 6 aten weer een potje Olvarit en een fles lauwe pap. Na het eten moesten we gelijk naar bed, maar eerst werden we allemaal verschoond want inmiddels had ik ook weer in mijn luier geplast en de andere er ook nog in gepoept. Toen iedereen in bed lag kwam de vrouw naar me toe en vertelde dat ze weer weg ging en dat ik morgen weer de baas was. Dit was de laatste dag want \'s avonds zouden de ouders al weer terug komen.

De volgende ochtend stapte ik uit bed en voelde ik dat mijn luier vol zat, blijkbaar had de vrouw wat door ons eten heen gedaan. Eerst deed ik mijn luier uit en maakte het een beetje schoon waarna ik onder de douche ging om het verder schoon te maken. Toen ik klaar was deed ik mijn gewone kleren aan en ging als eerst naar Sanne toe die al wakker was. Ik vroeg haar wat ze van gisteren vond en ze vertelde dat ze het leuker vond als ik haar verschoonde omdat ik het veel zachter deed. Moet je nu je gewone kleren aan of wil je dit gewoon aanhouden, en op dit antwoord had ik niet gerekend want ze wouden de kleding aanhouden.

Ik snapte niet waarom maar ik liet het dan maar zo maar eerst verschoonde ik haar en deed haar de tuinbroek en het K3 T-shirt aan. Toen ze klaar was mocht ze van mij naar beneden om tv te kijken toen ging ik naar de tweeling die ook allebei de luier helemaal vol hadden. Aan hen vroeg ik helemaal niet wat ze wilden, en ik kleedde hen gewoon om in een luier, rompertje, tuinbroek en T-shirt, aangezien ze toch niet tegensputterden Toen hebben we de hele dag film gekeken.

Om 8 uur kwamen de ouders terug en die snapten wat we gedaan hadden. Ze bedankte me voor het oppassen en gaf me als beloning een pack Attends 10 medium, en als ik zin had kon ik nog wel vaker oppassen. Ik ging weer naar huis.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Runa Welk van de twee is beter, baby zijn of peuter zijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
Babyfairy Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 28
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tkb Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Baby Harry’s ABDL Adventure (English AI-story) B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Pampers baby-dry(TM) pants maat 8 Luiers 14
Y Geen baby meer G 0
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Kai_ABDL Gezocht: Daddy in deze ABDL-wereld! Contact advertenties 5
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wat is jou favoriete baby hapje ? Pub 18
baby ellentv baby ellen stelt zich voor: Voorstellen 28
Pup Wat is jouw favoriete onesie/romper? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
A Papa zoekt een adult baby voor een vast contact Contact advertenties 9
Sissy Amy (Vast) contact gezocht (m/v) voor baby (m32) - Groningen Contact advertenties 5
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
B baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier B 1
babyremy Baby Remy hier Voorstellen 19
M Papa zoekt baby meisjes of jongens achterhoek Contact advertenties 4
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
Senna ab Is de jongste de baby van het gezin? Polls 37
MaxxToddlerLife Jongetje 21 zoekt Mama Contact advertenties 0
dannyboyke Sissy baby van 35 zoekt een strenge Mommy of Daddy Contact advertenties 19
B Baby Loesje is gearriveerd Voorstellen 18
Fernado Baby girl Contact advertenties 20
lucsje66 (Baby) Verzorgingsproducten voor zachte en lekker ruikende billetjes. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Similar threads


















































Bovenaan