Verhaal Klaar de Babyslavin

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 10,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 20,0%
  • 8

    Stemmen: 2 20,0%
  • 9

    Stemmen: 2 20,0%
  • 10

    Stemmen: 3 30,0%

  • Totaal stemmers
    10

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Slabbetje


Op een dag bel ik mijn meesteres Sandra op voor een afspraak. We spreken af op een vrijdagmiddag om 3 uur in een café. Dat café staat in een grote stad bij Sandra in de buurt. Als we alles besproken hebben, hangt Sandra weer op. Sandra deed nogal geheimzinnig, maar daar kom ik een paar dagen later achter. De PTT bezorgt een brief van Sandra met een aantal opdrachten. In de brief staat het volgende:

Hallo slaaf,

Ik heb een aantal opdrachten voor jou. Dit moet je doen, voordat je van huis vertrekt. Eerst ga je goed douchen. Dan trek je een rood lingeriesetje aan, dat bestaat uit een b.h., damesonderbroekje, jarretel en pantykousjes. Daar overheen doe je gewone kleding aan. Voldoe je niet aan deze opdrachten, dan krijg je een straf van mij.

Meesteres Sandra.

Die vrijdag breekt aan. Voordat ik wegga, ga ik me eerst douchen. Dan trek ik het lingeriesetje met pantykousjes aan. Verder kleed ik me normaal aan. Na een paar uur reizen kom ik in de stad, waar we hebben afgesproken. Ik ga op zoek naar het café. Na een paar minuten ben ik in het café en zie mijn meesteres niet zitten. Ik ga aan de bar zitten en bestel wat te drinken. Het is ook nog geen drie uur, dus ik blijf rustig wachten.

Om 3 uur lopen er 2 dames in het zwart leer binnen. Ik kijk hun aan en ze gaan bij een tafeltje zitten. Ik herken mijn meesteres, maar de andere vrouw ken ik niet. Dan komt Sandra naar de bar toe en bestelt wat te drinken voor hun beiden. Ze komt naast me staan en zegt:

"Je blijft eerst hier zitten. Je kunt komen, als er handboeien op de tafel liggen." Ik:

"Dat is goed." Vanaf dat moment houd ik hun een beetje in de gaten. Ze zitten wat te praten en te lachen. Ik bestel nog wat te drinken en blijf rustig wachten. Plotseling wordt het stil bij hun. Ik kijk om en Sandra pakt haar handboeien. Dat is het teken. Dus ik sta op en loop naar hun toe. Ik maak kennis met Kim en ga op een stoel zitten. Sandra zegt een beetje streng:

"Hebben we gezegd dat je mocht gaan zitten!" Ik:

"Nee!" Kim:

"Wat zeg je?" Ik:

"Nee en meer ook niet." Sandra:

"Je hebt wel een grote bek, hè? Maar die hou je nu dicht en je zegt geen woord meer." Ik knik. Ze gaan verder praten en schenken geen aandacht aan mij. Totdat Sandra op staat en naar mij toe loopt. Sandra:

"Doe je jas aan en zet je rugzak op je rug." Ze pakt de handboeien van tafel. Ze doet de hand­boeien door het lusje van mijn broek. (waar de riem doorheen gaat) en zet ze vast. Sandra:

"Ik waarschuw je! Doe je iets verkeerd? Dan zetten we je polsen daar aan vast. Begrepen?" Ik knik. Kim:

"Zo, kun je niet praten?" Ik:

"Ik heb het begrepen, meesteres." Sandra:

"Mooi, dan gaan we nu even winkelen." We lopen het café uit. Ze bekijken allerlei winkels en gaan bij een lingeriewinkel naar binnen. Dan pakt Sandra een lingeriesetje en houdt die bij mij voor. Kim:

"Nee, dat staat haar niet." Dan ziet Kim iets leuks hangen en houdt het bij mij voor. Sandra:

"Nee, daar is ze nog lang niet aan toe. Het is nog maar een beginneling. Zie het maar als een baby." Kim:

"Dat is waar! Misschien kunnen we iets vinden bij een babyzaak?" Sandra:

"Dat is een goed idee!" Dus we lopen de winkel uit en lopen naar een babyzaak. We gaan naar binnen toe en kijken wat rond. Plotseling ziet Kim de slabbetjes hangen. Kim:

"Sandra. Kijk daar eens. Daar hangen allemaal slabbetjes. Zullen we een leuke voor hem uitzoeken." Sandra:

"Dat kan wel even." We lopen er heen en Kim pakt een slabbetje. Dat slabbetje hangt ze om mijn nek. Sandra:

"Nee, die is veel te klein voor haar." Kim pakt een wat grotere en doet die bij mij om. Sandra:

"Bijna goed. Maar er moet iets anders op staan." Kim ziet een leuke liggen en doet die bij mij om. Sandra:

"Die is perfect voor haar. Die nemen we mee." Sandra pakt nog een speen en een babyzuigfles. Kim:

"Dat mag jij gaan afrekenen voor ons en zeg er maar bij dat je nog een baby bent." Sandra geeft het slabbetje, speen en babyzuigfles aan mij. Ik loop naar de kassa toe en ga het afrekenen. Dan lopen we de winkel uit. Sandra:

"Hebben we nog iets nodig?" Kim:

"Eigenlijk is hij nog geen echte baby. Een baby draagt ook luiers." Sandra begint te lachen en zegt:

"Die moeten we ook maar even halen." Dan lopen we langs een winkel, die luiers verkoopt. Sandra:

"Jij vraagt om luiers in jouw maat. Je hebt er 10 nodig en een plastic broekje. Begrepen?" Ik:

"Ja, meesteres." We lopen naar binnen. Ik:

"Goedemiddag. Heeft u ook 10 luiers en een plastic broekje in mijn maat?" Verkoper:

"Wat voor maat heeft u? Ik:

"Mijn broek is maat 36." Verkoper:

"Loop maar even mee." Dan komen we bij de luiers en de verkoper pakt 10 luiers en een plastic broekje. Sandra:

"Doe die luier eens over je broek heen. Dan kunnen we zien of ie te groot of te klein is." Ik doe het en hij past perfect. Ik:

"Goed. Dan nemen we de luiers en het plastic broekje mee." We lopen naar de kassa en ik ga afrekenen. Daarna lopen we de winkel uit. Kim:

"Hebben we nu alles voor hem?" Sandra:

"Ja, we kunnen wel naar de auto toe." Dus na een aantal minuten komen we bij de auto aan. Sandra maakt de deur los en ik moet achter de chauffeursstoel op de grond gaan zitten. Kim: "Doe je handen op je rug." Ik luister. Kim begint mijn polsen vast te binden en gaat naar mijn ellebogen toe. Daarna bindt ze een touw om mijn borst heen en zet mijn armen daar aan vast. Ondertussen bindt Sandra mijn enkels vast en gaat naar mijn knieën toe. Als mijn armen en benen vast zitten, besluiten ze nog om mijn armen en benen vast te maken aan de hoofdsteunen. Mijn benen komen vast aan de hoofdsteun van de passagiersstoel. (Ze zorgen er voor, dat mijn voeten niet op de grond komen.) Kim heeft mijn armen ook vastgemaakt aan de hoofdsteun van de andere stoel. Kim:

"Je kunt niet meer bewegen, hè?" Ik knik. Sandra pakt de speen en duwt die in mijn mond. Dan pakt ze tape en plakt de speen aan mijn gezicht vast. Sandra:

"Nu kun je tenminste je grote bek houden." Ze stappen voor in de auto en zo rijden we naar het huis van Sandra.

Na een half uur zijn we bij het huis van Sandra. Sandra en Kim maken me los. Alleen de speen blijft zitten. Sandra zei:

"Kom er uit en heel snel!" Dat doe ik dan maar. Ik sta op straat en Kim doet de autodeur dicht. Sandra loopt naar haar huis toe en ik moet achter haar aan lopen. Kim loopt achter mij aan. Als we binnen in de gang zijn, komen Sandra en Kim voor me staan. Ze beginnen me te bekijken. Sandra:

"Je doet je jas uit. En gaat op handen en knieën staan." Ik doe mijn jas uit en ga op handen en knieën staan. Sandra heeft ondertussen een halsband met riem gepakt. Die doet ze om bij mij en zo lopen we de kamer binnen. Kim zit al in de woonkamer. Kim:

"Sandra, heb je een nieuw hondje?" Sandra:

"Nee hoor. Het is meer een stuk vuil, wat opnieuw opgevoed moet worden." Kim:

"Gelukkig kunnen we goed opvoeden." We staan onderhand in het midden van de kamer. Sandra:

"Ga staan." Ze maakt de riem los en haalt maakt de speen los. Sandra:

"Kleed je uit. Vouw alles netjes op en leg het op tafel neer." Kim is er ook bij komen staan. Ik begin mijn trui uit te trekken. Dan mijn T-shirt. Sandra en Kim beginnen te lachen. Sandra:

"Moet je eens zien! Die jongen denkt, dat ie een B.H. nodig heeft. Het is toch wat." Kim:

"Hij heeft niet eens borsten, dus een b.h. heeft ie ook niet nodig. Maar het staat wel schat­tig." Sandra:

"Kleed je verder uit, maar hou die b.h. aan. Misschien kunnen we nog meer lachen." Ik trek mijn schoenen, sokken en broek uit. En leg mijn handen in mijn nek. Dan beginnen ze weer te lachen. Sandra:

"Wat is dat?" Ik:

"Een lingeriesetje, meesteres." Kim:

"Dat zien we ook wel. Maar waarom heb je die aangedaan?" Ik:

"Dat was een opdracht van u, meesteres." Sandra:

"Dat is echt niet een opdracht van mij. Ik geef niet zulke opdrachten. Volgens mij, vind je het leuk om lingerie te dragen?" Ik:

"Nee, meesteres." Sandra:

"Ik heb niet om een vrouw gevraagd. Ik wilde een slaaf hebben en niet een vrouw." Ik:

"Sorry, meesteres. Ik zal me gedragen als een echte slaaf." Kim:

"Daar is het nu te laat voor. Wat gaan we met haar doen?" Sandra:

"Ik weet het nog niet. Misschien heb ik een leuk idee. Je wilt graag een meisje worden?" Ik:

"Nee, meesteres." Kim:

"Dat bepalen wij wel voor jou." Sandra:

"Kom mee naar de douche, dan hebben we een leuke verrassing voor jou." Kim pakt de riem en ik kruip achter haar aan naar de douche. In de douche aangekomen, loopt Sandra op mij af en zegt:

"Kleed je helemaal uit. Dan ga je op je knieën zitten en blijft naar ons kijken bij alles wat we doen. Begrepen?" Ik:

"Ja, meesteres." Sandra loopt weg en ondertussen kleed ik me uit. Dan ga ik op mijn knieën zitten. Kim komt voor me staan en slaat me op mijn wang. Kim:

"Jij bent een heel stout meisje en die gaan we nu straffen." Op dat moment kan ik niks meer zien. Dus ik zie Sandra ook niet binnen komen. Kim kijkt Sandra aan en zegt:

"Perfect, Sandra! Dat heeft ie wel nodig! Want we moeten haar helemaal opnieuw opvoeden. En dan beginnen we meestal bij het begin. Dat is het baby zijn." Kim pakt een luier en legt die op de grond. Ondertussen maakt Sandra een snee in de onderkant van de andere luier en legt die boven op de andere luier. Dan pakt Kim een glas water en slikt een plas- en laxeerpil door. Kim doet haar broekje uit en gaat boven de luier gehurkt staan. Na een poosje zie ik Kim haar blaas en darmen spontaan legen boven de luier. Dan neemt Sandra een plas- en laxeerpil in. Ze gaat ook boven de luier gehurkt zitten en laat ook alles in de luier vallen. Sandra:

"Ga met je kont op de luier liggen, dan kunnen we de luiers bij je omdoen." Ik:

"Dat doe ik niet, meesteres." Kim slaat me op de wang en zegt:

"Doe het nu!" Ik ga met mijn kont op de smerige luier zitten en al snel heb ik de beide luiers om. Dan moet ik gaan staan. Sandra en Kim beginnen te lachen en op de luier te slaan. Sandra:

"Bekijk jezelf maar eens. Je mag ook wel voelen aan de luier." Ik bekijk mezelf en ga met mijn handen over de luier heen. Kim:

"Zo is hij toch wel lieve baby. En zit de luier lekker om je kontje en lulletje heen?" Ik schud van nee. Sandra:

"Dan heb je pech, want je loopt het hele weekend met een luier om. En wij bepalen, wanneer je een schone luier om krijgt. Misschien wel helemaal niet? En ga alles schoon likken van de vloer. Niks blijft er liggen en je slikt alles door." Ik ga beginnen met likken en lik alles op. Als alles op is, moet ik op gaan staan. Kim pakt een plastic broekje en die moet ik over de luiers aandoen. Dan gaat Kim nog even alles controleren en over mijn luier heen wrijven. Zodat alles mooi verdeeld wordt in de luier. Daarna krijg ik een kuisheidsgordel om. Kim:

"Nu kruip je achter ons aan naar de kamer toe en je gaat met je buik op de grond liggen." Ik kruip achter hun aan naar de kamer toe. In de kamer ga ik op de grond liggen. Ondertussen pakt Kim een aantal touwen. Kim bindt mijn polsen vast en mijn ellebogen strak bij elkaar. Sandra bindt mijn enkels vast. Als dat allemaal vast zit, pakt Kim een stuk touw. Ze bindt mijn bovenbenen aan elkaar. Zodat ik de luier tussen mijn benen blijf voelen. Daarna maakt ze een touw vast aan het touw van mijn enkels. Dan trekt ze het touw aan en maakt het vast aan het touw bij mijn polsen. Als ze klaar zijn, bekijken ze het resultaat. Sandra pakt de speen en duwt die in mijn mond. Dan plakt ze die met een pleister aan mijn gezicht vast. Sandra:

"Ze komt niet meer los. Nu kan ze niet meer praten en weglopen." Kim:

"Nee, dat gebeurt niet. Dus kan ze lekker aan de overvolle luier wennen. Nou kan ze voelen, hoe wij beginnende slaafjes gaan opvoeden. Het zijn gewoon nog baby's, die van niks weten." Sandra:

"Het is tijd om te gaan eten. Ik zal wel even wat klaar maken voor ons." Na een poosje komt Sandra terug met een bordje en daarop ligt een droog broodje. Die legt ze voor mijn gezicht neer en zegt:

"Eet smakelijk, baby." Sandra loopt weg en pakt het andere eten. Ze gaan bij de televisie eten en schenken geen aandacht aan mij. Ik kan niet eten, want de speen zit in mijn mond en vast geplakt. Kim heeft het eten op en loopt naar mij toe. Kim:

"Baby, waarom eet je niet? O, ik zie het al. De speen zit nog in je mond. Zal ik die er even uithalen. Maar je gaat alleen eten en je zegt niks. Want baby's kunnen niet praten." Ik knik. Kim trekt de pleister eraf en haalt de speen uit mijn mond. Ik kan gaan eten. Ik moet eten als een hond en dat gaat ontzettend moeilijk. Sandra en Kim kijken naar mij en beginnen te lachen. Alleen ze helpen me niet. Sandra loopt weg en komt weer terug met een slang en een trechter. Kim:

"Wat moet je daar nou weer mee?" Sandra:

"Let maar eens op." Sandra doet de slang tussen de luier en mijn kont. Ze doet de trechter erop en doet haar onderbroekje naar beneden. Dan begint ze met plassen in de trechter. Ik voel de luier warm en nat worden. Als ze klaar is, zegt Sandra:

"Kim, dit is de wc voor vanavond. Helaas kun je alleen plassen, maar dat is niet zo erg." Kim:

"Sandra, dit is een fantastisch idee. Nou moeten we wel zorgen, dat we vaak moeten plassen." Ze beginnen te lachen. Ondertussen heb ik het broodje opgegeten. Sandra:

"Grote meid. Je hebt je broodje opgegeten. Dan moet je even wat te drinken hebben." Ze haalt een babyzuigfles met water en een laxeermiddel op. Die fles duwt die in mijn mond. Ik begin te zuigen en drink de hele babyzuigfles leeg. Sandra:

"Omdat je zo braaf bent geweest, krijg je de speen weer in je mond. Dan kun je lekker gaan sabbelen." Dan duwt ze de speen in mijn mond en plakt die vast aan mijn mond. Kim:

"Goed, zo. Dan kunnen we rustig televisie kijken. De baby loopt toch niet weg." Na een poosje voel ik mijn darmen leeg lopen in de luier. Maar ze schenken totaal geen aandacht aan mij. Ze laten me daar ruim twee uur liggen. Ondertussen maken ze gebruik van hun privé-wc. Dan komt Sandra naar me toe en zegt:

"We maken je los en verwijderen alles. Behalve de luier, die blijft om zitten. Dan ga je op handen en knieën staan. Begrepen?" Ik knik. Ze maken me los en Kim haalt de speen uit mijn mond. Dan ga ik op handen en knieën staan. Sandra:

"Kruip naar Kim toe." Ik kruip er heen. Kim pakt twee tepelklemmen en zet die op mijn tepels. Ik trek een raar gezicht. Kim:

"Dat voelt lekker, hè? Maar kus mijn laarzen en lik de zolen schoon. En hetzelfde doe je bij Sandra." Ik begin met kussen en de zolen schoon te likken. Kim:

"Kijk me aan!" Ik kijk haar aan en krijg een klap op mijn wang. Kim:

"Je doet het niet goed. Nog een keer en nu goed doen!" (waarschijnlijk doe ik het goed, maar u moet wat te zeuren hebben) Ik begin weer opnieuw en doe het weer niet goed. Ze slaat me weer op de wang en zegt:

"Laatste kans. Verprutst die niet." Ik begin weer met kussen en daarna ga ik likken. Kim:

"Grote baby. Je leert het al. Nu ga je naar Sandra toe." Ik kruip er heen. Sandra:

"Je doet het in een keer goed bij mij, anders heb je een probleem." Ik doe mijn best bij Sandra, maar het gaat niet in een keer goed. Sandra:

"Dat wordt een zware nacht voor jou. Ik ga nog niks vertellen. Je merkt het wel. Ga door met likken en kussen." Na een poosje vindt Sandra het wel goed en mag ik ophouden. Dan moet ik op mijn knieën gaan zitten. Sandra hangt twee gewichtjes aan de tepelklemmen. Sandra:

"Kruip door de kamer en blijf net zolang kruipen, totdat ik stop zeggen. Oja, Kim gaat op je rug zitten en slaat lekker op je kontje. Als je te langzaam gaat." Ik ga op handen en knieën staan en Kim gaat op mijn rug zitten. Dan slaat Kim op mijn kont en zegt:

"Kruipen, stomme baby." Ik begin met kruipen en Kim blijft maar slaan op mijn kont. Daardoor bewegen de tepelklemmen met gewichtjes nog erger. Na een kwartier zegt Sandra:

"Kom hierheen." Ik kom bij haar en zit op mijn knieën voor haar. Kim komt met een bak vol knijpers bij Sandra zitten. Sandra:

"We gaan je even mooi versieren met allemaal knijpers. Kim doe jij het achter op zijn rug?" Kim:

"Dat doe ik wel even." Sandra begint op mijn borst allemaal knijpers te plaatsen. Daarna plaatst ze een aantal knijpers in mijn gezicht, waaronder aan mijn oren, neus, lippen en op mijn wang. Als laatste krijg ik op elke vingernagel en teennagel een knijper. Sandra: "Nu mag je weer gaan kruipen. En verlies geen knijper van je vinger of teen. Voor elke knijper die je verliest, krijg je 25 zweepslagen op je rug. Dus je kunt er maximaal 250 krijgen." Ik ga kruipen en merk dat het enorm moeilijk is. (Waarschijnlijk zal ik ze allemaal verliezen) Als ik ze allemaal verloren heb, komt Kim naar me toe en zegt:

"Kruip met ons mee, baby. Het is tijd om jou verder te straffen." Kim doet een halsband met riem bij mij om. En ik kruip als een hondje achter hun aan naar de SM-kamer. (op de trap mag ik gewoon lopen) Na een poosje zijn we ook boven. Ik sta op handen en knieën in de SM-kamer. Kim en Sandra halen de knijpers van mijn rug. Ik moet opstaan en dan met de buik tegen de muur staan. Ze maken mijn polsen en enkels gespreid aan de muur vast. Kim:

"Sandra, pak je de zweep? We moeten hem maar eens laten voelen, wie de baas is? Je straf is 250 zweepslagen op je rug." Dus Kim begint met de zweep op mijn rug te slaan. Na ongeveer 25 slagen stopt ze. Kim trekt mijn hoofd aan mijn haren naar voren en zegt:

"Heb je niet geleerd om te tellen? En om mij te bedanken naar elke slag?" Ik zei:

"Nee, meesteres." Kim:

"Nou, dan beginnen we opnieuw. Je telt hardop en je bedankt me voor elke zweepslag met:

"Bedankt, meesteres." Ik hoop dat je tellen kan, want je kan geen telraampje gebruiken." Klets! Ik:

"1, bedankt meesteres!" Dat gaat door tot en met 250. Sandra:

"Wat heb je nu een mooie rode rug." Ze begint over mijn rug te strelen en te krabben met haar nagels. Daarna gaat Sandra nog even over de luier heen en drukt die lekker tegen mijn kont aan. Hetzelfde doet ze bij mijn penis en ballen. Sandra: "Ik hoop dat je babylul en je babyballetjes ook onder de stront zit." Dan maakt Sandra mij los van de muur. (knijpers en tepelklemmen blijven zitten, behalve van mijn lippen en wangen) Sandra:

"Ga op handen en knieën staan." Ik doe het en Kim komt terug uit de keuken. Ze heeft een voerbak met hondevoer bij zich. Kim zet de bak onder mijn neus. Sandra:

"Dit is je eten voor vanavond en je drinken krijg je zo meteen. Ga maar vast eten en je gebruikt alleen je mond. Dus geen handen! Doe je het wel? Dan zetten we ze mooi op je rug vast." Kim pakt de babyzuigfles. Ze houdt die onder haar plasgaatje en ze begint er in te plassen. De fles is nog niet helemaal vol, dus Sandra maakt de fles helemaal vol met haar plas. (alleen als het kan, anders gewoon water) Ze draait de dop er op en ik moet op houden met eten. Sandra:

"Ga op je knieën zitten en doe je handen op je rug." Daarna duwt Kim de babyzuigfles in mijn mond. Kim: "Je kunt toch wel zuigen? Of moet je dat ook nog leren?" Ik knik en daardoor loopt het plas langs mijn mond. Meteen krijg ik een tik op mijn wang. Sandra:

"Niet meer knoeien met dit lekkere vocht van ons!" Sandra pakt het slabbetje en doet die bij mij om. Sandra:

"Dan mag je nu lekker morsen op je slabbetje. We weten toch wel dat je een baby bent, die nog veel moet leren." Ik knoei niet meer en drink alles mooi op. Als de fles leeg is, moet ik de voerbak verder leeg eten met mijn mond. Alles moet ik op eten en de hele bak schoon likken. Na het eten moet ik gaan staan. Ze bekijken mijn gezicht en zie dat ik onder de hondevoer zit. Sandra:

"Moet je eens even zien. Hij kan niet eens normaal eten. Zijn hele gezicht vol met hondevoer. Hij kan niet eten en niet drinken. Het is echt een baby!" Kim:

"Ja, je hebt gelijk! Maar wat doen we er aan?" Sandra:

"Ik weet het niet. Maar dat zien we straks wel, als ie weer wat te eten of te drinken krijgt. Maak je gezicht schoon met het slabbetje om je nek." Ik maak mijn gezicht schoon. Kim:

"Trouwens, heb je al in je luier geplast?" Ik knik. Kim:

"Heb je in je luier gepoept?" Ik knik. Sandra:

"Vond je nog niet genoeg in de luier zitten? Ach, wat maakt het uit. Als jij het lekker vindt, dan moet je het gewoon doen. Maar kruip naar de muur toe en ga met je rug tegen de muur staan." Ik luister en Kim maakt me weer gespreid vast. Sandra:

"Het is allang babybedtijd, dus we brengen je straks naar bed toe. Alleen we moeten eerst wat leuke kleding voor je hebben. Wat wil je aan hebben?" Ik:

"Dat mag u bepalen, meesteres." Sandra:

"Mooi zo, dan weet ik al wat je aan gaat krijgen. Je kwam met een lingeriesetje en panty­kousjes aan bij mij. Dus je gaat als een vrouw slapen." Ze laten me vastgebonden staan en pakken een b.h., lingeriesetje met pantykousjes.

Na een poosje maakt Kim me los. Als ik los ben, moet ik in het midden van de kamer staan met mijn handen in mijn nek. Kim en Sandra verwijderen de knijpers, tepelklemmen en het slabbetje. Ze duwen een jarretel met pantykousje en een b.h. in mijn handen. Sandra:

"Trek het aan." Ik doe de b.h. om en de jarretel met pantykousjes aan. Als ik het aan heb, dan moet ik naar een slaapkamer kruipen. Sandra en Kim lopen voor mij uit. In de slaapkamer staat een babybox en daar moet ik in gaan liggen. Sandra en Kim doen hand- en enkelboeien om mijn polsen en enkels. Mijn hand- en enkelboeien worden met een korte ketting aan elkaar gezet. Dan krijg ik de speen in mijn mond en die wordt vastgeplakt aan mijn gezicht. Daarna word ik met touwen aan de babybox vastgemaakt, zodat ik me niet meer kan bewegen. Sandra:

"Weltrusten, baby." Kim en Sandra lopen de kamer uit en doen het licht uit.

De volgende morgen maakt Sandra mij wakker en maakt me los. Sandra:

"Je gaat nu voor ons tweeën een ontbijt maken. Dat breng je boven op onze slaapkamer. Twee broodjes kaas, twee met gebakken ei en twee koffie. Je bent binnen een kwartier klaar. Begrepen?" Ik knik. Sandra:

"Oja, je houdt de enkel- en handboeien om en de speen in je mond." Ik loop naar de keuken en ga eerst koffie zetten, dan bak ik twee eitjes en maak de broodjes kaas klaar. Na ongeveer twintig minuten ben ik klaar en loop met een dienblad naar boven toe. De slaapkamerdeur staat open. Ik klop netjes aan. Sandra:

"Kom maar binnen." Ik zet het dienblad op een nachtkastje neer. Kim:

"Ga op je knieën zitten voor het bed bij het voeteneinde." Ik ga daar zitten en Sandra maakt mijn handboeien los. Niet voor lang, want de handboeien haalt ze langs een spijl en zet mijn polsen weer vast. Kim:

"Je bent vijf minuten te laat. Je kreeg namelijk een kwartier de tijd. Dus je krijgt straks straf. Maar eerst ga we rustig ontbijten." Na ruim drie kwartier word ik losgemaakt. Sandra:

"Op bed ligt kleding voor je klaar. Dat trek je aan. En daarna loop je naar beneden toe." Ik zie de kleding liggen. Eerst doe ik een serveersterspakje aan. Sandra doet achter op mijn rug de rits dicht. Dan komt Kim met lieslaarzen aan en die moet ik ook aantrekken. Daarna loop ik naar beneden en Sandra loopt achter mij aan. In de kamer staat een stoel in een hoek. Sandra:

"Ga op die stoel zitten." Ik ga op de stoel zitten. Sandra pakt touw en begint me vast te binden aan de stoel. Mijn armen aan de leuning en mijn benen bij elkaar. Die worden weer vast gezet aan de poten. Dan bindt ze mijn borst goed vast aan de rugleuning en mijn bovenbenen aan de zitting. Als ik vast zit, zegt Sandra:

"Loop niet weg, want we gaan ons even aankleden. We zijn zo terug en dan krijg je wat te eten van ons. Oja, ik ben wat vergeten." Dan doet ze de smerige slab bij mij om. Daarna pakt ze een luier. Die doet ze voor mijn gezicht en maakt die luier achter mijn hoofd vast. Dan loopt ze weg en laat mij alleen achter in de kamer. Ik kan meer niks doen. (speen zit al die tijd in mijn mond, vanaf naar bed gaan tot aan nu)

Na een uur komen Kim en Sandra beneden. Kim:

"Oh, wat ziet onze babygirl er leuk uit. Dat is eigenlijk een leuke naam voor haar. Sandra, wat zeg je van Babygirl?" Sandra:

"Die naam is best wel leuk. Ja! Zo gaan we haar noemen. Kim zal even eten voor je klaar maken, dus nog even geduld." Sandra gaat op de bank zitten om de krant te lezen. Kim loopt naar de keuken. Dan komt Kim terug met 2 kopjes koffie en zet die voor op tafel neer. Kim:

"Sandra, er staat koffie voor je op tafel. Sandra:

"Bedankt, Kim." Kim loopt naar de keuken toe en haalt een voerbak vol met pap (laxeermiddel en plaspil zitten erin) op voor mij. Kim pakt een stoel en gaat voor me zitten en haalt de luier voor mijn gezicht weg. Kim:

"Babygirl, heb je zin in eten?" Ik knik. Kim:

"Mooi, zo. Want dan heb ik het eten niet voor niks gemaakt. Ik haal de speen uit je mond en dan ga ik je voeren. De hele voerbak gaat leeg en je praat niet tussen door. Begrepen?" Ik knik. Kim haalt de knevel uit mijn mond en begint me op een kinderachtige manier te voeren. Van:

"Een hapje voor Kim. Een hapje voor Sandra. Daar komt een vliegtuigje aan." En meer van die dingen. Plotseling gaat Kim op de slab morsen. Kim:

"Gelukkig heb je een slab om. Anders was je mooie serveersterspakje smerig geweest. Dat zou niet zo fijn zijn. Dus je hebt de slab wel nodig." Na een poosje is de hele voerbak leeg. Kim duwt de speen weer in mijn mond en doet de luier weer voor mijn gezicht. Die maakt ze achter mijn hoofd vast. Dan loopt ze naar Sandra toe en gaat op de bank zitten. Op een gegeven moment voel ik mijn darmen en blaas spontaan leeglopen in de overvolle luier. Sandra komt naar uur naar me toe en vraagt:

"Heb je gepoept en geplast?" Ik knik. Sandra:

"Mooi zo, dan kun je nu aan het werk voor. Ik maak je los en verwijder de luier voor je gezicht. Maar verder blijft alles aan of om zitten. Haal je wel iets weg, dan krijg iets bijzonders (kaarsvet) op je rug te verwerken. Dat geldt voor elk kledingstuk. Je gaat straks eerst afwassen. Je maakt alles heel goed schoon. Begrepen?" Ik knik. Sandra maakt me los en ik moet gaan staan. Sandra:

"Ik heb nog een verrassing voor je. Je krijgt hand- en enkelboeien om. Daar liggen ze, dus doe ze om." Ik doe de hand- en enkelboeien om. En loop naar de keuken. Daar begin ik met afwassen. Het gaat langzaam, maar na een kwartier komt Kim kijken. Ze maakt mijn hand- en enkelboeien los, verwijdert het slabbetje en de speen. Dan gaat Kim de afwas controleren. Kim heeft haar koffiekopje meegenomen en zet die er tussen. Ze wordt kwaad en slaat me op de wang. Kim:

"Maak schoon!" Ik stop het kopje in het water en maak het goed schoon. Dan droog ik het af en laat het kopje aan Kim zien. Kim:

"Mooi schoon, Babygirl! Je leert het al. Doe de afwas verder en ruim alles op. Als alles klaar is, dan kom je naar de kamer en je krijgt meer instructies van ons." Kim loopt weg met de boeien, slab en speen. Ik maak de afwas af en daarna loop ik naar de kamer toe. Sandra:

"Ga op je knieën zitten en luister naar mij. Kim kwam terug met boeien, slab en de speen. Volgens mij, mocht je niks verwijderen. Is dat waar?" Ik:

"Dat klopt, meesteres. Maar Kim heeft ze bij mij verwijderd." Kim:

"Dat is niet waar!" Sandra:

"Je hoort het. Daarbij lieg je ook nog tegen mij, dus je zal straks je straf moeten incasseren. En verder geen gemaar. Kim doe die enkelboeien en slab weer bij hem om en de speen weer in zijn bek." Ik krijg alles weer om en in, behalve de handboeien. Sandra:

"Ik hoorde ook van Kim, dat je niet goed afwast. Je weet, dat je nu straf krijgt. Je straf is een uur in de hoek staan met je handen in het plastic broekje. De rechterhand voor en je linkerhand achter. Je kijkt naar de muur en ik zet je handen vast, zodat je je handen er niet uit kan krijgen. Begrepen?" Ik knik. En ik sta op en loop naar de hoek toe. Kim maakt de kuisheidsgordel los en Sandra heeft een stuk touw in haar handen. Daarmee bindt ze een stuk touw om mijn middel heen. Ik moet mijn handen in het plastic broekje stoppen. Kim maakt mijn polsen vast aan het touw van mijn middel. Ik keer me om en Sandra pakt de luier weer en doet die voor mijn gezicht. En zo moet ik daar een uur staan.

Het uur is voorbij en Sandra komt naar me toe. Sandra:

"Je straf zit er op. Nu maak ik je rechterhand los en verwijder de luier. Je gaat de kamer stofzuigen. Doe je dit niet goed? Dan wordt je volgende straf iets langer en erger. Begrepen?" Ik knik. Sandra maakt mijn rechterhand los. Ik moet de stofzuiger pakken met mijn rechterhand en mijn enkels geboeid. Dan begin ik de kamer te stofzuigen en Sandra kijkt naar me. Plotseling staat Sandra op. Ze kijkt kwaad en slaat me op de wang. Sandra:

"Ruim die stofzuiger op. Je krijgt straf, want je doet het niet goed. Je slaat de helft over en botst overal tegen aan." (dit doet u expres, want ik doe het waarschijnlijk wel goed) Ik ruim de stofzuiger op en loop naar Sandra toe, die in de gang staat te wachten. Sandra:

"Doe die hand in je plastic broekje." En ze maakt mijn pols weer vast. Sandra:

"Loop naar boven toe en ga voor de kooi op je knieën zitten." Ik loop naar boven en ga voor de kooi op mijn knieën zitten. Sandra komt een tijdje later en maakt de kooi open. Sandra:

"Kruip er in en ga op je knieën in de kooi zitten." Ik doe het. Sandra doet de kooideur dicht en vraagt:

"Moet je een schone luier om hebben?" Ik knik. Dan loopt Sandra weg. Ze komt terug met een luier en ze doet haar onderbroekje naar beneden. Dan plast ze de luier zeiknat en maakt de kooi open. Dan plaatst ze de luier voor mijn gezicht en maakt die aan de achterkant van mijn hoofd vast. Zodat ik de plasgeur van haar moet ruiken. Sandra:

"Ik heb er geen zin in om je te verschonen. Je luistert ook niet naar mij, dus ik ook niet naar jou. Oja, de komende drie uren zit je hier in de kooi en mag je lekker naar mijn plasgeur ruiken. Veel plezier." Ze doet de kooi op slot en loopt de kamer uit. Ik blijf weer alleen achter.

De uren gaan langzaam voorbij en ik kan niks doen. Ik hoor Sandra en Kim aankomen lopen. Sandra maakt de kooideur los. Ze haalt de luier voor mijn gezicht weg en zegt:

"Babygirl, je hebt hier nu vier uren in gezeten, dus je zal wel zin in eten hebben. Dus je kan even gaan eten." Kim pakt een voerbak en gooit er twee droge broodjes in, dan pakt ze een fles met water en leegt die ook in de voerbak. Kim plaatst de voerbak in de kooi onder mijn gezicht en haalt de speen uit mijn mond. Kim:

"Luister goed! Je krijgt een kwartier de tijd om de bak leeg te vreten en te drinken. De bak moet helemaal leeg zijn. Je gebruikt alleen je bek en je zegt niks, want je hebt de tijd wel nodig. Het is namelijk zo. Als het langer dan een kwartier duurt, dan zit je nog twee uren in de kooi. We gaan je namelijk harder aanpakken, anders leer je niks. Dus de tijd gaat nu in." Sandra kijkt op haar horloge en ik begin met eten. Na tien minuten zegt Sandra:

"Sorry, je tijd is om en de bak is nog niet leeg. Dus Kim duw die speen in zijn bek. Daarna sluit je de kooideur voor de volgende twee uren." Ik:

"Maar...." (verder kom ik niet, want de speen zit in mijn mond) Kim doet de deur op slot en ze lopen de kamer uit. De twee uren gaan langzaam voorbij, maar eindelijk komen Sandra en Kim weer terug in de kamer. Sandra maakt de kooi open en ik mag eruit komen. Kim:

"We maken je los en dan ga je helemaal uitkleden. Alleen de luier en het plastic broekje blijven aan." Sandra heeft me ondertussen losgemaakt en ik begin me uit te kleden. Als ik helemaal uitgekleed ben, zegt Sandra:

"Kruip naar de muur toe en ga daar met je buik tegen aan staan." Ik ga naar de muur kruipen en bij de muur sta ik op. Kim en Sandra maken me vast. Kim:

"Je krijgt nu straf voor het verwijderen van de dingen, die je niet mocht verwijderen." Kim en Sandra pakken allebei een kaars. Ze laten om beurten een lading kaarsvet op mijn rug vallen. Na een poosje houden ze op en ze maken me los. Sandra:

"Keer je om." Ik luister en al snel zit ik weer vast. Dan pakken ze weer de kaarsen en bewerken mijn borst en buik. Als ze klaar zijn, lopen ze weg en laten mij daar zo staan.

Sandra en Kim komen na zo"n anderhalf uur weer terug. Sandra:

"Luister goed! We gaan het volgende doen. Allereerst krijg je straks straf van ons, want je hebt zitten liegen tegen ons. Die straf is een tepel-, zak- en lulfoltering. Je merkt wel wat we gaan doen. Maar eerst moet je die luier kwijt. Dus je gaat zo meteen naar de douche en daar mag je je helemaal gaan schoonmaken. Wij gaan toekijken. Want je gaat niet met je penis spelen. In de douche krijg je meer instructies. Begrepen?" Ik knik. Kim:

"Mooi zo. Dan ga je kruipend naar de douche. En we maken je nu los." Ze maken me los en halen de speen uit mijn mond. Ik ga op handen en knieën staan. Kim gaat op mijn rug zitten en slaat op mijn kont. Kim:

"Kruipen, stomme baby." Ik ga kruipen, maar ze blijft op mijn kont slaan. Dan komen we in de douche aan. Kim gaat van mijn rug af en ik moet gaan staan. Sandra:

"Doe het plastic broekje uit en verwijder de luier. Dan maak je je reet, je penis, je rug en buik goed schoon met water en je handen. Wij kijken toe, zodat we jou in de gaten kunnen houden. Doe je verkeerde dingen? Dan heb je weer een straf te pakken. Dus ga je gang." Ik doe het broekje uit en verwijder de luier. Kim:

"Het is wel een rotzooi in de luier." Sandra: "Ach, dat heb je met baby's." Ik doe de sproeier aan en richt die op mijn rug. Ik begin mijn buik en rug schoon te maken. Daarna maak ik mijn kont en penis met mijn handen schoon. Na een poosje is mijn kont en penis goed schoon. Ik doe de sproeier uit. Dan komt Kim naar me toe en zegt:

"Doe je handen in je nek. Allereerst heb je met je penis gespeeld." Ik:

"Dat...." Kim slaat me op de wang en zegt:

"Bek dicht houden. Dus dat is alweer een straf. Ik ga nu je reet en penis controleren of alles weg is. Vind ik een stukje stront, dan heb je weer een straf te pakken. Keer je om." Ik doe het en Sandra geeft Kim een stukje stront van de grond. Kim:

"Keer om." Ik sta met mijn gezicht voor Kim. Kim:

"Kijk eens, wat ik gevonden heb? Ja, het is een stukje stront. Dus dat is straf drie." Dan gaat ze verder zoeken en vindt nog twee stukjes stront. Kim:

"Jammer, dat is straf vier en vijf. Maar je gaat nu eerst die luier weggooien in de grijze contai­ner. Dat doe je naakt. Die container staat buiten achter het huis. Sandra loopt met je mee om te controleren of je niet met je penis gaat spelen." Sandra en ik lopen naar beneden, alleen ik heb de luier in mijn handen. Sandra wijst me de weg naar de container. Ik gooi de luier weg en loop weer naar binnen toe. Sandra:

"Ga je handen goed wassen en dan lopen we naar boven toe. Daar zal je de vijf straffen moet incasseren van Kim en mij." Als ik mijn handen gewassen heb, lopen we naar boven toe. Kim staat al te wachten op ons. Ze heeft lieslaarzen, halsband met lange riem, bit met oogkleppen en teugels, penistuigje met een spijkertje erin en handboeien klaargelegd. Ik kom binnen met Sandra. Kim:

"Zo, daar ben je dan Babygirl. Ben je klaar voor je eerste straf?" Ik:

"Ja, meesteres." Kim:

"Je eerste straf is een half uur lang een paardendressuur krijgen. Dus Sandra help me even om dit allemaal bij haar te installeren." Sandra:

"Dat is goed, Kim." Als eerste moet ik lieslaarzen aantrekken met enorme hakken. Kim boeit mijn handen op mijn rug en Sandra zet een penistuigje met een spijkertje erin vast aan mijn penis en ballen. Dan doet Kim mij een halsband om en daar zet ze een lange riem aan vast. Als laatste krijg ik een bit in mijn bek met oogkleppen en teugels eraan. Ik sta in het midden van de kamer. Sandra loopt weg en komt terug met twee tepelklemmen met gewichtjes. Die zet ze op mijn tepels. Sandra pakt de riem vast en Kim pakt een zweep. Sandra:

"Je weet, hoe een paard loopt?" Ik knik. Sandra:

"Zo ga jij dus ook lopen. Knieën heel mooi omhoog doen en heel elegant lopen. Ga je gang." Ik begin met lopen, maar doe het niet goed. Dus ik krijg een slag op mijn rug met de zweep van Kim. Kim:

"Doe het goed!" Kim blijft op mijn rug slaan met de zweep. Op een gegeven moment begin ik het goed te doen. Kim:

"Je gaat het tempo versnellen." Ik doe het, maar het mislukt. Ik moet door blijven gaan. Totdat ik het allemaal goed kan doen. Na een half uur zegt Sandra:

"Stop ermee. Je krijgt je tweede straf en dat is een half uur lang als voetenbankje voor ons dienen. Alleen er is een moeilijkheid aan, want een arm wordt op je rug vastgebonden en een voet daaraan vastgebonden. Zodat je knie niet op de grond komt. Je moet met een voet en een arm je evenwicht te zien bewaren. Val je? Dan krijg je billekoek en je krijgt 100 slagen met de vlakke hand op elke bil. Zo, je weet het. Dus we verwijderen nu de bit, halsband, lieslaarzen en de handboeien. De rest blijft zitten aan je lichaam." Kim en Sandra halen alles los en ik moet mee naar beneden gaan. Ze verzetten de tafel en ik moet daar op handen en knieën gaan staan. Kim pakt een stuk touw en zet mijn linkerhand vast op mijn rug. Dan pakt Sandra mijn rechtervoet en maakt die vast aan mijn linkerhand. Kim pakt de speen. En die duwt ze in mijn bek en plakt die vast. Kim en Sandra gaan op de bank zitten en leggen hun voeten op mijn rug. Dan gaan ze televisie kijken.

De minuten gaan voorbij en ik sta nog steeds. Als er tien minuten voorbij zijn verleggen Sandra en Kim hun voeten. Expres trappen ze me omver. Ik val op de grond. Sandra:

"Je bent gevallen. Het half uur is nog niet voorbij, dus blijf hier de rest van de tijd maar mooi liggen. De straf incasseer je daarna." Twintig minuten later maakt Kim me los. Kim:

"Ga op handen en knieën staan. Dan ga ik op je rug zitten en geef jou vijftig klappen op elke bil. Daarna Sandra vijftig klappen op elke bil. Dan zijn ze straks heel mooi rood." Pets! Pets! Pets! Pets! En dat gaat door tot en met vijftig. Als Kim klaar is, gaat Sandra op mijn rug zitten. En begint ook te slaan. Pets! Pets! Pets! Dat zijn er op het laatst ook vijftig geworden. (u kunt niet tellen, dus het worden er meer dan 100 op elke bil) Mijn kont is knalrood en gloeit erover. Kim:

"Je hebt een hele mooi kont gekregen. Je moet nog 2 straffen incasseren. De derde straf is het volgende. Je kruipt naar boven toe en blijft daar op ons wachten." Ik luister en ga naar boven toe. Kim en Sandra komen vlak achter mij aan. In de sm-kamer moet ik in het midden van kamer gaan liggen. Kim maakt mijn benen vast aan een takel en Sandra takelt mij omhoog. Dan zet Kim mijn handen op de grond vast aan een ring. Sandra:

"Kun je bewegen?" Ik schud van nee. Kim:

"Mooi zo. Het is tijd voor je penis-, ballen- en tepelfolteringen. We gaan je ook even blinddoeken, want je hoeft het niet allemaal te zien." Sandra heeft ondertussen het penistuigje weggehaald en begint mijn penis en ballen af te binden. Het touw aan mijn ballen wordt via een katrol aangespannen. Dan staan mijn ballen en penis gespannen. Kim kijkt Sandra aan en zegt:

"Laten we maar beginnen met de folteringen." Sandra pakt glijmiddel en gaat mijn kont insme­ren. Daarna duwt ze een vibrator in mijn kont en zet die vibrator aan. Kim haalt de tepelklemmen van mijn tepels. Dan pakt Kim een kaars en laat kaarsvet op mijn tepels druppelen. Ondertussen begint Sandra met een zweepje op mijn penis en ballen te slaan.

Na een poosje houden ze op. Sandra neemt de kaars in haar handen en druppelt kaarsvet op mijn penis en ballen. Ondertussen slaat Kim met de zweep op mijn buik en tepels. Ze vinden het wel genoeg en stoppen ermee. Ze laten me zakken op een bepaalde hoogte. Sandra bindt een voorbindpenis om en Kim haalt de vibrator uit mijn kont. Al snel daarna voel ik Sandra in mijn kont met de penis. Sandra stopt ermee en Kim neemt het van haar over. Als ze klaar is, duwt Sandra een slang in mijn kont. Dan voel ik water in darmen komen en dat gaat door tot mijn darmen helemaal vol zitten met water. Sandra haalt de slang uit mijn kont en duwt er een anusplug in. Dan begint Kim met een zweep op mijn buik te slaan. Zodat de druk op mijn anus steeds groter wordt. Na 25 zweepslagen op mijn buik houdt ze op. Sandra maakt mijn ballen en penis los. Sandra:

"Ik haal de anusplug uit je reet, maar alles blijft in de darmen zitten. Ik zeg wel wanneer je het mag laten gaan. Maar laat je het eerder gaan en alles ligt op de grond? Dan lik je dat mooi op en slik je door. Begrepen?" Ik knik. Sandra haalt de anusplug uit mijn kont en Kim doet snel een luier bij mij om. Daar komt nog een luier overheen. Ze laten me zakken, maken me los en verwijderen de blinddoek. Sandra:

"Sta op en doe het plastic broekje aan. Als je die aan hebt, dan mag je alles uit je darmen laten gaan." Ik doe het broekje aan en laat alles uit mijn darmen lopen. Na ongeveer 5 minuten is alles uit mijn darmen en ik heb weer een overvolle luier om. Kim:

"Dat was je derde straf. Nu komt de vierde straf. En die gaat als volgt. Je houdt deze luiers om met het plastic broekje aan. Daarna doen we je de slab om en de speen blijft in je mond. Dan brengen we je ergens naar toe en daar blijf je een uur zitten." Ondertussen doet Sandra mij de slab om. Ik moet op handen en knieën gaan staan en achter hun aan kruipen. Sandra en Kim blijven bij de wc staan. Sandra:

"Ga op de wc zitten." Ik doe het. Kim bindt mijn polsen achter de wc vast. Daarna moeten mijn benen gespreid achter de wc worden geplaatst, zodat die aan mijn polsen vastgebonden kunnen worden. Sandra:

"Het komende uur zit je hier alleen in het donker." Kim:

"Veel plezier." En ze lopen weg.

Na anderhalf uur komen ze naar me toe. Kim:

"Sandra, snap je dat nou? Hij is nog niet zindelijk, maar zit wel op de wc met een luier om." Sandra:

"Ach, ik snap het niet. Maar als hij het leuk vindt om met een luier om op de wc te gaan zitten. Dan moet hij dat weten." Kim:

"Dat is wel waar. Zullen we hem nog een uurtje laten zitten. Het staat hem wel om op de wc te zitten." Sandra:

"Dat is een goed idee." En ze lopen weer weg.

Het uur is voorbij en ze maken me los. Sandra:

"Je moet nog een straf incasseren. Die straf is voor de hele nacht. Loop mee naar boven." Boven aangekomen verwijdert Sandra de slab. Kim pakt een b.h. en doet die bij mij om. Die vult ze op met watten, zodat ik echte borsten krijg. Dan geeft Sandra mij pantykousjes en die moet ik aantrekken. Sandra doet met hulp van Kim een kuisheidsgordel over mijn luier heen. Dan krijg ik een jarretel aan en de pantykousjes worden er aan vastgezet. Sandra doet mij een topje aan, zodat mijn borsten strak naar voren komen te staan. Kim:

"Het staat je perfect! Kom mee naar je slaapplaats." Sandra loopt voorop naar de slaapka­mer. Kim loopt met mij aan de riem naar de slaapkamer. In de slaapkamer staat alleen een bed met een matras en kussen. Op het bed ligt een kort rokje, een dwangbuis, een aantal touwen en een masker. (ik heb nog steeds de speen in mijn mond) Kim pakt het masker. Ze doet hem over mijn hoofd heen en zet het masker achter mijn hoofd vast met een veter. In het masker zitten alleen twee gaatjes voor mijn neus.

Kim zet het masker vast in mijn nek. Dan doet ze de halsband bij mij om. Sandra pakt de dwangbuis. Ik moet mijn armen strekken en ze doet de dwangbuis aan. Sandra haalt een riem tussen mijn benen door en Kim maakt die riem achter vast. Daarna wordt de dwangbuis vastgezet met de riemen. Mijn handen worden ook vastgezet aan de dwangbuis. Kim pakt het korte rokje en doet die bij mij aan. Kim:

"Zijn we iets vergeten?" Sandra:

"Zullen we haar ook lieslaarzen aantrekken?" Kim en Sandra kijken elkaar aan en besluiten het toch te doen. Ik ga op bed zitten. Ondertussen pakt Kim lieslaarzen en die trekken ze bij mij aan. Als de lieslaarzen aan zijn, moet ik op bed gaan liggen. Ze leggen me goed neer en beginnen mijn enkels vast te binden. Dan pakken ze touwen en binden mij muurvast aan het bed vast. (dit via een lattenbodem of gewoon onder bed door naar de andere kant) Ze controleren alles. Kim:

"Welterusten. Als je moet plassen of poepen, doe het maar lekker in de luier. Daar is voor en we weten toch wel dat je niet zindelijk bent. Tot morgen." Sandra doet de lamp uit en ze lopen de kamer uit.

De volgende morgen maakt Sandra me wakker. Ze maakt me los en ik word bevrijd van het masker. Sandra:

"Heb je lekker geslapen?" Ik knik. Sandra:

"Mooi, zo. Je hebt nog een straf te goed van vrijdagmiddag in het café. Toen had je nogal een grote bek. Dus daarom loop je de rest van de ochtend er zo bij. Je kunt niks doen. Ga naar beneden. Dan zet ik je ergens neer, waar je de rest van de ochtend doorbrengt." Ik loop met Sandra naar beneden aan de lijn. Kim zit al te wachten en zegt:

"Zo. Is onze babygirl al wakker? En heb je lekker geslapen?" Ik knik. Sandra brengt me naar de cv-leiding en daar moet ik op mijn kont gaan zitten. Als ik zit, dan zet ze de riem vast aan de cv-leiding. Kim komt met een aantal touwen bij ons. Dan doet Kim de laarzen en pantykousjes uit. Ze pakt een stuk touw en begint mijn enkels vast te binden. Ze gaat lang­zaam naar boven tot net boven mijn knieën. Sandra pakt een wat dunner stukje touw. Dan gaat ze mijn tenen een voor een afbinden en het touw gaat langs het touw rond mijn enkels. (op die manier zitten mijn tenen vrij strak en gespannen) Kim pakt nog een stuk touw en bindt mijn bovenlijf aan de cv-leiding vast. Dan bindt Sandra mijn enkels vast aan een stuk touw rond mijn bovenlijf. (mijn benen komen nu wat van de grond af) Ze lopen weg en gaan op de bank zitten om verder te praten. Kim:

"Babygirl, heb ik wat van je aan?" Ik schud van nee. Sandra:

"Kijk dan een andere kant op, want je hoeft niet alles te zien en te horen." Kim loopt weg en komt later terug met een luier. Kim:

"Nog een keer naar ons kijken en dan krijg je deze luier voor je gezicht. Begrepen?" Ik knik. Ze gaan verder praten en plotseling zien ze me weer naar hun kijken. Sandra staat op. Ze loopt naar me toe en slaat me op de wang. Sandra:

"Je luistert niet naar ons, dus je moet weer gestraft worden." Ondertussen doet ze de luier voor mijn gezicht en maakt die vast achter mijn hoofd. Dan gaat ze weer zitten. Ze schenken geen aandacht meer aan mij en laten mij daar 3 uren zitten. Kim haalt de luier voor mijn gezicht weg en zegt:

"Je krijgt wat te eten en te drinken. Maar dat gaat Sandra jou voeren, want zelf eten kun je toch niet." Op dat moment staat Sandra voor mij. Kim maakt mijn benen en enkels los en haalt het rokje wat omhoog. Dan gaat Sandra met haar knie tussen mijn benen zitten en duwt haar knie tegen mijn penis aan. Dan doet ze me nog een slab om. Sandra:

"Je gaat alleen eten en je zegt geen woord. Anders doe ik de speen weer in je mond en dan krijg je geen eten meer. Begrepen?" Ik knik. Ze haalt de speen uit mijn mond en begint me te voeren. Net zolang totdat de voerbak leeg is. Sandra doet de speen weer in mijn mond en maakt me verder helemaal los. Sandra:

"Loop naar boven toe en blijf bij de trap op je knieën wachten op ons." Ik loop naar boven toe en wacht bij de trap op mijn knieën.

Een half uur later komen ze boven. Ik moet naar een slaapkamer toe, waar een tafel staat. In die slaapkamer wordt de dwangbuis losgemaakt en het rokje gaat uit. Sandra:

"Ga met je rug op tafel liggen." Kim pakt mijn polsen en zet die boven mijn hoofd aan vast aan de tafel. Sandra maakt de kuisheidsgordel los en maakt de luier los. Sandra:

"Ze heeft in haar luier gepoept en nog veel ook. Gisteren kon je je reet en penis niet schoonmaken. Dus doen wij het nu voor jou." Kim pakt een emmer water en een afwasbor­stel. Ze doen plastic handschoenen aan en halen de luier weg. Dan gaan ze me met de afwasborstel schoonmaken, net zolang tot alles schoon is. Dan drogen ze me af. Kim ruimt de afwasborstel en de emmer water op. Sandra maakt me los en ik moet op handen en knieën staan. Ze gaat alles nog controleren en vindt het wel goed. Sandra:

"Kleed je helemaal uit. Kruip naar de SM-kamer pak hand- en enkelboeien. Dan kruip je in de kooi en doet de kooi op slot met het slotje aan de kooi. Als je in de kooi zit, dan doe je de enkelboeien om. En als laatste doe je handboeien vast achter op je rug. Ik kom straks controleren of je het goed gedaan hebt." Ik kruip erheen. Sluit mezelf op in de kooi en doe de hand- en enkelboeien om. Sandra komt de kamer binnen en gaat alles controleren. Sandra:

"Perfect meisje. Je leert al te luisteren. We gaan even koffie drinken en daarna gaan we weer met jou spelen. Tot die tijd zit in de kooi. Tot straks." Sandra loopt de kamer uit.

Drie kwartier later komen ze terug. Sandra:

"We halen je uit de kooi." Kim maakt de kooi los en ik kruip eruit. Sandra en Kim maken me met de buik aan de muur vast. Dan pakt Kim een brandende kaars en laat kaarsvet op mijn rug vallen. Kim doet het aantal keren en houdt dan op. Sandra gaat mijn rug strelen. Kim pakt een plak en slaat op mijn kont. En Sandra bewerkt mijn rug met een zweep. Daarna maakt Kim me los en ik moet me omkeren. Ze maken me weer vast. Sandra pakt de brandende kaars en laat op mijn borst een aantal keren kaarsvet vallen. Dan stopt ze ermee. Kim pakt tepelklemmen en zet die op mijn tepels. Sandra zet een aantal klemmen op mijn ballen en penis. Dan gaat Kim er met zweep tegen aan slaan. Zodat de klemmen gaan bewegen. Sandra maakt me los en ik moet in het midden van de kamer gaan liggen. Sandra en Kim doen hun onderbroekje uit. Sandra gaat boven mijn penis en ballen staan, dan laat ze haar plas over mijn penis en ballen gaan. Kim haalt de speen uit mijn mond en zegt:

"Doe die slavenbek open van jou." Ik doe het. Op dat moment gaat Kim in mijn mond plassen. Ik moet alles opdrinken, maar dat lukt niet. Dus er komt heel veel op de grond. Als ze klaar zijn met plassen, zegt Sandra:

"Sta op. En lik al het plas van de vloer af. De vloer wordt weer netjes schoon." Ik begin te likken. Ondertussen pakken ze een aantal kledingstukken voor mij. Als ik klaar ben, gaan ze de vloer controleren. Sandra pakt me bij de haren en drukt mijn gezicht in een plasje plas. Sandra:

"Lik op!" Ik ga weer likken en maak het schoon. Sandra:

"Mooi zo. Je leert al aardig naar ons te luisteren. Je mag je straks gaan aftrekken en klaarkomen. Alleen dat doe je op onze manier. Je wilt zo graag een babygirl zijn, dus je komt klaar als een babygirl. Eerst doe je een luier met een gat erin, daar haal je penis en ballen door­heen. Dan trek je een jarretel met pantykousjes aan. Je doet een b.h. om en die vul je op met watten. Dan ga je op je knieën op de grond zitten voor de stoelen. De rest doen wij je aan of om." Ik doe luier om en haal mijn penis en ballen eruit. Dan doe ik de jarretel met pantykousjes aan en als laatste doe ik de b.h. om en vul die op. Ik ga op mijn knieën zitten voor de stoelen. Kim komt met een bit met oogkleppen en teugels aan en stopt het bit in mijn mond. Dan maakt ze alles goed vast. Sandra doet een slab bij mij om. Mijn enkels worden bij elkaar geboeid en ik krijg handboeien om. Sandra en Kim gaan op een stoel zitten. Sandra:

"Begin met aftrekken." Als mijn penis stijf is, zegt Kim:

"Stop met trekken." Ze loopt naar me toe en doet een condoom om mijn penis heen. Kim gaat zitten en ik mag weer verder met aftrekken. Een paar minuten later kom ik klaar en spuit het hele condoom vol. Kim staat op en haalt het bit uit mijn mond. Sandra heeft het volle condoom in haar handen en leegt die in mijn mond. Sandra:

"Doorslikken!" Ik slik alles door. Dan maakt Kim de handboeien los en zet mijn handen vast op mijn rug. Sandra pakt een sleuteltje en legt die in mijn hand. Sandra:

"Luister goed! Wij gaan direct naar beneden en dan mag jij je gaan bevrijden, douchen en aankleden. Maar over een half uur ben je beneden. Begrepen?" Ik:

"Ja, meesteres." En ze lopen de kamer uit. Alleen ik kom niet los, want Sandra heeft mij het verkeerde sleutel gegeven. Na een half uur komen Kim en Sandra weer boven en beginnen te lachen. Sandra:

"Leuk, hè. Een verkeerde sleutel geven." Ik:

"Ja, meesteres. Dat is heel leuk bedacht." Dan maken Kim en Sandra mij los. En ik mag me uit­kleden en gaan douchen. Als ik klaar ben, komt Kim naar me toe. Kim:

"Wacht even met aankleden. We hebben nog een verrassing voor jou." Sandra komt met een luier aanlopen. Kim:

"Die doe je om voor in de trein. Anders heb je misschien een smerige broek als je thuis komt." Ik doe hem. Dan pakt Sandra nagellak en smeert nagellak op de strippen. Zodat ze verzegeld zijn. Sandra pakt een rode lippenstift en schrijft op de luier: "Babygirl." Dan doen Kim en Sandra lippenstift op en geven een kusje op de luier. Daarna kleed ik me gewoon aan met mijn eigen kleding. We ruimen de boel op en gaan de stad in om in een kroeg na te praten over het weekend.

Ongeveer anderhalf uur later brengen ze me naar het station toe. Dan vertrek ik naar huis toe met een luier om.
 
Bovenaan