Verhaal Klaar de Bizzare Weddenschap

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 14,3%
  • 7

    Stemmen: 3 42,9%
  • 8

    Stemmen: 1 14,3%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal stemmers
    7

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Drynites Lover


Deel 1: Een bizarre Weddenschap


Als ik jaren terug geweten had dat dit spel zo'n gevolg zou hebben gehad was ik er dat weekend echt vandoor gegaan. Niet omdat ik het lef niet had, maar gewoon ik zit er nu mee. Ik niet alleen ook mijn vrienden.

Het begon allemaal jaren terug ieder weekend kwamen bij elkaar om een soort van slaapfeest te houden de ene keer bij mij de andere keer weer bij een ander. Nu keken we altijd naar programma's waar de mensen de meest vreemde dingen moesten doen, en geks als we waren wij gingen het na doen of laten we zeggen soort gelijke dingen. Bij mij was het altijd een soort van eetspel. Iets eten wat je normaal niet doet; het bleef alleen wel eetbaar, dus geen stieren ogen of dat soort zooi. Bij een ander was het altijd iets van stunten; achterste voren op een driewieler van een dijk af. Bij weer een ander was het uithoudingsvermogen, zo lang mogelijk onderwater blijven.

Weken ging dit goed; Maar het moest maffer worden toen we op een week bij een van ons weer een feestje hadden kam hij ineens met een pak pampers aanzetten, met de opmerking hier is de nieuwe opdracht voor dit weekend. Ja, pampers dragen. Hoe kom je daar aan vroeg een van ons. Simpel mijn broertje plast nog in bed en daarom hebben we deze hier. We dachten eerst die passen ons niet maar het ging hier om de extra lagre. Oeps, dit is wel heel vreemd. Maar we gingen er in mee. Hij legde de spelregels uit. We doen dadelijk allen een pamper aan en drinken gewoon de hele avond door wie als eerste moet plassen in zijn luier ligt er uit en wie als langste een droge pamper weet te houden is de winnaar van de avond..
Deel 2: Als eerste nat, wat nu

's Avonds eerst nog even naar de plaatselijke shoarma-boer geweest. Eenmaal thuis gingen we van start . Om zeven uur gingen bij allen van ons de pamers aan. Die vriend waar we dat weekend waren kwam toen we onze luiers aan hadden met glazen drinken aan, dit om het spel wat leuker te maken. Hij vertelde de wc is vanaf nu verboden terrein, want ja anders zou je naar de wc kunnen gaan; pamper uit plassen en pamper weer aan, nee zo werkt het dit weekend niet. We gingen drinken en ondertussen een rondje Mortal Kombat spelen. Het werd acht uur en weer ging hij naar de keuken en kwam terug met nog een glas drinken en wat plakken worst. We gingen even pauzeren om op ons gemak wat te drinken dus de tv ging op een film. Toen de reclame bezig was kregen we weer wat te drinken. Ineens ging een van ons staan, hij hield het niet langer wist hij ons te vertellen en deed een grote plas in zijn pamper, nat dus. Hij had de eerste ronde verloren.

De vriend waar we sliepen zij toen; een van ons is nat hij mag nu zijn luier uit maar ik zelf moet wat bekennen. Toen ik voor de tweede keer drinken ging halen heb ik al geplast. Eigenlijk ben ik dus de pineut, maar twee van ons nat, moeten we allemaal maar nat worden. Deze ronde is over laat je plas maar gaan. Dat gebeurde ook in een mum van tijd liepen we allemaal met een natte pamper aan. Wel raar we weten dat we geplast hebben en dat de organisator heeft verloren, maar wat bedoelde je met deze ronde is afgelopen. Simpel zij hij, om half tien dat is over een kwartier start ronde twee. Ik ga even vier nieuwe halen. Maar ik merkte op merken je ouders dan niet dat er ineens zoveel pampers weg zijn. Nee, deze heb ik zelf gekocht, ze weten bij de supermarkt dat mijn broer ze nodig heeft dus ze kijken niet raar als ik ze kom komen.. Dus bereidt je maar voor over een kwartier ronde twee. Ik zou zeggen drink nog wat.
Deel 3: De tweede Pamper ronde

Zo het is half 10 de tweede pamper ronde neemt nu aanvang, de wc is nog steeds verboden terrein voor ieder van ons. Maar wat houdt de tweede ronde in. Eerst nog een vraag wie zijn pamper is nat. Ja hoor een ieder stak zijn had op, mooi zij een van ons toch allemaal nat. Wat houdt de tweede ronde in. We doen allemaal een nieuwe pamper om. Ten eerste om de dood simpele reden dat we allen nat zijn. Ten tweede omdat anders de tweede ronde niet echt eerlijk is. We wegen eerst een schone pamper, dan doen we een schone aan en drinken nog wat en dan gaan we richting ons bed. We gaan slapen en staan morgen om gewoon 7 uur weer op; we kijken wie er allemaal nat zijn en gaan dan die pampers wegen. Bij wie zijn pamper het zwaarste weegt, dus het meeste geplast heeft moet een opdracht uitvoeren, tenzij iemand gepoept heeft in zijn luier dan is een ieder die enkel geplast heeft zeg maar save.

Zo gebeurde het ook om kwart voor tien werd er een schone pamper gewogen en deed een ieder een schone pamper aan. De vuile gooide we in de speciale bak waar vuile luiers in gaan. We dronken nog wat aten nog wat ships en gingen tegen elven naar bed. Ik voelde toen ik in bed stapte al dat er iets niet goed ging daaronder en merkte even later dat ik stond te plassen. Ik kon moeilijk in slaap komen omdat ik alleen maar dacht ik lag nog niet eens in bed en plaste al, dus ik zou wel de plasluier zijn voor morgen, maar na een tijdje viel ik toch in slaap. 's Nachts werd ik ineens wakker er brande licht op de gang en een van ons zat op de trap. Ik liep naar hem toe en vroeg wat er was. Hij vertelde dat hij al twee keer had geplast, ik stelde hem gerust niets aan de hand ik heb al poep geroken op de slaapkamer, zo liepen we weer terug naar bed. Of de duivel aanwezig was toen we terug in de slaap kamer waren hing er inderdaad een poepgeur.

Zo zijden we ook al zijn we nat tot flink nat we zijn veilig dankzij een van ons. Hij en ik gingen weer slapen. Maar tegen een uur of 5 of 6 ik weet niet meer werd ik wakker van een pijnscheut die in eens overging in een minder prettige lucht, wat bleek ook ik had zomaar in mijn pamper gepoept, wat nu zeker al twee van ons met een poep pamper aan. Het werd ochtend en er kwam licht door de ramen heen. De wekker ging en we stonden op de een wat vrolijker als de ander, was dat omdat ze droog waren gebleven of omdat er boven een poeplucht aanwezig was.
Deel 4: Het gevolg van de poep pampers

Even nog wat er was wiens pamper zwaarder was moest een opdracht uitvoeren tenzij er iemand in zijn pamper had gepoept dan was een ieder die geplast had veilig. Zo kwam de vriend aan bij wie we sliepen laten we eens gaan pampers wegen. Ach laat maar ik ruik het al, er zijn er hier met een poep luier, waaronder ik een van dus ik ga de opdracht uitvoeren met die gene die ook een poepluier hebben. Dus wees eerlijk wie heeft er een poepluier aan, sta maar op want ik kom er toch wel achter als we ons gaan douchen en verschonen, want die gene die een poepluier heeft verdient het niet om vandaag gewoon toe doen. Wat bleek slechts een van ons bleef zitten, die ik bij de trap zag staan die nacht Maar iets viel me op hij bleef zo stil zitten dat er wel iets moest zijn. Wat is er vroeg ik. Dat weet je toch ik heb 3 keer in mijn pamper geplast en heb toen maar een schone aan gedaan. Oo een vals speler dan is hij eigenlijk de verliezer.

Ga je natte of laten we zeggen drijf natte pamper maar eens halen. Zo liep hij naar boven en wij bedachten wat we hem omdat hij had vals gespeelt maar moesten laten doen. Hij kwam terug met zijn luier die er inderdaad behoorlijk dik van natheid uitzag. We legde deze op de weegschaal; ruim anderhalve kilo. Pffff wat nat. Maar we wisten een opdracht voor hem. Hij moet de speciale luier emmer gaan legen en naar de container bij het Kinderdag verblijf brengen, want daar konden de mensen uit de buurt hun vuile luiers kwijt. Wij gingen ons douchen en natuurlijk onze luiers verschonen. Want een ieder had gepoept en dat had zo zijn gevolgen voor deze dag.
Deel 5: De luier zaterdag

We zouden deze dag naar een attractiepark gaan, maar we hadden er eigenlijk niet op gerekend dat ieder weer een pamper om moest. Ook nu was het weer de wc was verboden we moesten het weer in de luier doen, dus er moesten een aantal luier mee. We besloten naar Walibi in Belgiƫ te gaan dus we gingen op pad. Tegen elven kwamen we aan en we hadden bedacht een ieder heeft 3 schone pampers extra als je dus aan verschoning toe bent doe dat dan ook, want als je doorlekt heb je daar heel de dag verder last van. Zo deden we het. Toen we in het restaurant wat zaten te eten merkt ik dat ik nat werd dus ik ging me maar eerste even verschonen. Toen ik daar aankwam merkte ik dat ik wel een hele dikke prop tussen mijn benen had hangen, was het zo'n grote plas geweest. Ja het was een grote plas geweest, maar eigenlijk zonder na te denken deed ik maar een schone pamper aan.

Toen ik klaar was kwam een ander en ik rook het al poep die gene die eerst vals speelde had nu alsnog een met poep gevulde pamper en ook flink plas. Hij vertelde me dat hij in de trein ook al een keer had geplast. Tegen achten waren we weer thuis en gingen wat eten en drinken. We deden een Pamper telling, we gingen tellen hoeveel pampers een ieder al had verbruikt we zaten op een gemiddelde van 4 per persoon. Dat viel eigenlijk nog wel mee maar ja het werd alweer avond en zo kwam er ook langzaam een einde aan deze dag. We verschoonde ons en gingen naar bed. Met een pamper aan maar zonder echte opdracht., maar toch wist ik dat er nog iets ging gebeuren, maar wat.
Deel 6: Een flinke natte pamper

De nacht was voorbij gevlogen, de wekker was nog maar net gegaan of ik merkt dat ik nat was, wat zeg ik behoorlijk nat was. Had ik geplast zonder het te merken. Ja, het was geen droom ik was tot op lekken na door nat. Ik liep naar beneden, naar de rest die eigenlijk een beedje wachtend op de bank zaten. Ze vroegen wat er was, ik ben nat vertelde ik. Heel erg nat zelfs.

Maakt niet uit wij ook alleen aangezien jij met zo'n raar gezicht aan komt lopen is er meer. Nou vertel we zijn benieuwt. Ik vertelde dat ik niet eens gevoeld heb dat ik plaste en aangezien mijn luier zo nat is denk ik dat het niet bij een keer gebleven is. Nou dat is toch niet zo erg we hebben veel gedronken met zijn allen en je hebt misschien heel diep geslapen. Maar laten we eens gaan douchen en wat eten en naar het zwembad gaan. Geen luiers vandaag maar wel iets wat heel nat is. Zo gingen we zwemmen en de dag vloog voorbij. We gingen naar huis, we kregen als aandenken aan dit weekend allemaal een pamper mee naar huis. We moesten hem aan doen en de volgende dag op school vertellen wat de conditie van de pamper was de volgende ochtend. Zo gebeurde het ik ging 's avonds naar bed en deed de pamper aan.

De volgende dag werd ik wakker en had weer een drijf natte luier. Ik vertelde dat op school en mijn vrienden hadden de zelfde belevenis gehad. We waren nu weer net als Baby's peuters afhankelijk van onze luiers.

Dit is nu nog steeds zo ik moet nu nog luiers dragen omdat anders mijn bed de volgende ochtend nat is. Ik probeer het wel eens zonder, naar dan is mijn bed nat. Ik heb liever een natte luier als een nat bed. Met de vrienden is het net zo, dus de luier is nu een vast onderdeel van de slaapfeesten, zal dat ooit nog veranderen. Ik hoop het want de broer van de gene die gestart is met de luier opdrachten is nu geheel zindelijk.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A de Weddenschap (B) W 8
Similar threads

Bovenaan