De Chinese Puzzel

melissa03

Nieuw lid
DE CHINESE PUZZEL

Ik had getwijfeld maar deze keer pakte ik al mijn moed bij elkaar en ging opbellen. Ik had namelijk al een aantal maanden een boek gekocht met contactadvertenties waarin een advertentie stond van een Mammie die aan huis kwam om op te passen. En daar ik dat heel graag wilde maar nooit eerder gezien had, durfde ik het niet aan om te bellen en een afspraak te maken. Maar deze keer was het anders, want terwijl me hart als een razende te keer ging, pakte ik de telefoon en belde het nummer.
“Hallo, waar kan ik je mee helpen?” Vroeg een jonge en lief klinkende vrouwenstem.
“Hallo, mij naam is Mark en ik vroeg mij af of u de vrouw bent van die advertentie in het Speciale Contact Magazine?” vroeg ik.
“Ja die ben ik, maar ben jij dan een grote baby?” vroeg ze.
“Ja en ik leef binnen het gebied waarin u aangeeft werkzaam te zijn en ik hoopte dat u morgenmiddag mij kan bezoeken,” gaf ik als antwoord.
Onderwijl voelde ik het zweet op mijn gezicht en op mijn rug, daar ik nog nooit zo opgewonden was.
“Laat mij eens even in me agenda kijken, want waar woon je ?”
“Bij het winkelcentrum, vlakbij de afslag van de autosnelweg,” antwoordde ik.
“Oh ja, dat ken ik. Maar ik moet 's avonds wel op een baby passen maar als ik om 5 uur bij je vertrek moet dat goed gaan,” zei ze.
“Schitterend, en tegen welke tijd zou u hier kunnen zijn?”
“Ik denk ergens tegen 12 uur. Maar nu jij wil dat ik morgen op bezoek kom, moet jij vannacht een luier dragen en morgen douche jij je en doe je weer een schone luier om. Begrijpt baby me?” zei ze.
“Ja Mammie, en zijn er nog andere dingen die ik moet doen voor u komt?” vroeg ik.
“Ik breng een paar spullen mee, maar een paar dikke terry luiers zouden handig zijn evenals een fles melk. En als laatste wil ik graag weten wat het adres is waar ik naar toe moet?” vroeg ze.
Ik gaf haar mijn adres en toen we een prijs hadden afgesproken, legde ik de telefoon neer. Ik was zo opgewonden dat ik een vreugde sprong maakte zoals elke peuter zou doen.
De rest van de dag ging langzaam voorbij en die nacht sliep ik weinig.
De volgende morgen stond ik op en voelde dat me luier nat was, zodat ik ging douchen, waarna ik een luier omdeed en mezelf gereed maakte voor Mammie. En nadat ik gegeten had maakte ik de fles klaar, en begon nog een beetje in het huishouden te doen.. Snel verschoonde ik me bed en zorgde ervoor dat alles perfect was voor Mammie kwam. Tegen de tijd dat het half 12 was, was ik klaar en toen ik me luier weer verschoond had, en aan de koffie zat, hoorde ik een auto aankomen. Snel stond ik op en liep naar de deur, die ik opende.
“Hallo Mark, zou je voor mij me tas uit de auto willen halen?” vroeg ze.
Ik liep naar haar auto en tilde de zware tas uit haar auto en nam die mee in huis.
“Dank je baby, en voordat we beginnen heb ik die tas boven in jou slaapkamer nodig, dus als je zo vriendelijk zou willen zijn, want dan kan de pret beginnen,” zei ze.
Ik dacht wat is ze mooi en wat heeft ze een prachtige glimlach, terwijl ik snel haar tas naar boven bracht en naast het bed neerzette.
“Goed zo baby, En wat ik normaal als eerste doe als ik bij een nieuwe baby op visite ga is een spel spelen. Ik noem het de Chinese Puzzel en ik weet dat de meeste het leuk vinden. Maar nu eerst even de spelregels, en die zijn dat jij vanmiddag de baby bent, mijn baby en je doet wat ik je zeg, tenzij dat een pak slaag wil. Maar als je me niet gehoorzamen wil, mag je het nu nog zeggen en dan verdwijn ik,” zei ze.
“Oh nee Mammie, ik zal een lieve baby zijn en doen wat u mij zegt, ,” beloof ik.
“Goed dan, nu hoef je eerst niks te doen. Mammie is hier nu en we gaan je eerst maar eens uitkleden en ik hoop dat jij een luier draagt zoals afgesproken,” zei ze.
Mammie had me al snel zover uitgekleed dat ik alleen nog maar gekleed was in een luier met een plastic broekje. Waarop ze glimlachte omdat ik zo gehoorzaam was geweest.
“Lieve baby, en nu op het bed gaan liggen, zodat ik je luier kan verschonen en doe wat nodig is,” zei ze.
Ik sprong op het bed en ging er op liggen zodat Mammie mij kon verschonen.
“Beetje vochtig, ik denk dat baby zich pas geleden nog verschoont heeft,” zei ze.
“Ja Mammie, ik ben lief geweest,” zei ik.
“Inderdaad en ik denk dat we al dat haar om jou plassertje maar even weg moeten halen.
Want dat is niet zoals het bij een baby past, toch?” vroeg ze.
“Nee Mammie, “ antwoordde ik.
Mammie liep naar haar tas en pakte een kleine tas met scheerspullen, waarna ze in de badkamer nog wat water ging halen. Waarna ze een nieuw scheermesje pakte en na het nodige gedaan te hebben gleed even later het mesje over mijn huid om al mijn schaamhaar eraf te halen. En met haar in latex handschoenen gehulde handen nam ze mijn plassertje om goed te kijken of er hier of daar nog een haar stond. Toen dat niet zo bleek, nam ze een handdoek en veegde me schoon, waarna ik dus kompleet haarloos was vanaf me navel tot mijn benen.
“Klaar. Dat lijkt zo veel beter en ik verwacht dat je het zo houdt, is dat duidelijk? Want ik verwacht dat ik het niet weer hoef te scheren” zei ze.
“Ja Mammie, beloof ik,” zei ik.
Zonder een woord te zeggen liep ze naar haar tas om er iets uit te pakken.
“Sluit je ogen baby, Mammie heeft een verrassing voor jou en je krijgt het niet als jij je ogen te snel opent,” zei ze.
Ik sloot mijn ogen en voelde hoe Mammie zachtjes aan mijn plassertje trok. Waarna ik voelde dat ze er iets omheen deed en ik een zachte klik hoorde, waarna ze me balletjes op tilde en er iets achter omheen voelde gaan en toen weer een klik. Ik dacht nog dat ze iets om mijn plassertje had vastgemaakt en vroeg mij af wat het was. Het voelde zo zacht aan alsof het gelei was, en ik kon maar niet bedenken wat het was.
“Je bent lief en je kan nu je ogen openen,” zei ze.
Ik opende mijn ogen en keek naar beneden en zag een metalen kokertje die vast en afgesloten zat aan mijn plassertje en die verbonden was met een metalen ring die afgesloten was achter mijn balletjes.
“Waar is dat voor Mammie?” vroeg ik.
“Het is een deel van het spel, maak je geen zorgen, want dat vertel ik je later wel als we verder zijn,” zei ze glimlachend.
Ze pakte een sleutel en stopte die in een kleine plastic zak en stopte die in het midden van een gevouwen terry luier die strak om me heen vast spelde. Waar een hele ruime mooie roze plastic broek over heen kwam die zeer los om mijn middel zat. Maar even later zat die wel strak om mijn middel waarna ik weer een klik hoorde.
“Bijna klaar liefje, je bent zo lief geweest tot zover,” zei ze terwijl ze me een knuffel gaf.
Ik kleurde en zei niks toen ze een jurkje uit haar tas pakte. Het was een schattig jurkje maar niet lang genoeg om mijn plastic broek te bedekken. Mammie hield het jurkje voor me en samen leiden we me armen in de mouwtjes. Het lijfje was krap en het paste maar net. Mammie trok de rits omhoog en trok dan iets aan, in het boordje van het jurkje, waarna een nieuwe klik klonk van Mammie’s kleine hangslotjes. Daarna trok ze aan 2 dingen om mijn middel en hoorde ik weer een klik. Zodat het leek dat ik niet uit het plastic broekje, luiers, of jurkje mocht als Mammie er was.
Mammie had een andere sleutel en stopte die in mijn hand.
“Houdt hem goed vast met je handje, voor me,” zei ze.
Ik kon alleen maar kijken als ze eerst een verband om mijn hand wikkelde en daarna een stuk verband tape erover heen plakte zodat ik onmogelijk een vinger kon bewegen. Waarna ze er een handschoen over heen trok, en je raad het al, een nieuw slotje zodat ik hem niet uit kon trekken. Waarna Mammie hetzelfde deed met me andere hand zodat beide handen onbruikbaar waren voor mij.
“En nu je voetjes nog schatje, en dan zijn we klaar. Daarna zal ik je de Chinese Puzzel uitleggen en kunnen we dingen uitproberen en kijken hoe het gaat,” zei ze.
En opnieuw pakte ze 2 sleutels die ze elk onder een voet vast maakte en ze daarna inwikkelde met verband voordat ze me mijn babyschoentje onder bond. De babyschoentjes maakte ze vast met de linten om me enkels en daarna een knoop waar ze hele mooie lusjes bovenop maakte.
“En baby, nu je zo lief geweest bent, ben ik trots op jou en verdien je iets speciaals,” zei ze.
Ik wachtte in spanning af terwijl ze haar blouse open maakte en haar borsten te voorschijn kwamen, en ze mijn mond naar haar borst bracht.
“Kom, mijn kleintje, zuig eens aan Mammie’s tepel,” zei ze.
Onmiddellijk voelde ik mijn plassertje stijver worden, gevolgd door pijn. Pijn zoals ik nog nooit gevoeld had, daar ik het gevoel had dat vele naaldjes in mijn gevoelige plassertje staken. Ik huilde en mijn handen probeerde hulpeloos de luier weg te krijgen. Ik kronkelde en huilde, smeekte haar om mijn luier los te maken, en haar speelgoed van me af te halen maar ze zat daar maar met haar glimlach op haar mond.
“Baby, nu weet je één van de geheimen van het spel maar er is nog veel meer voor jou om uit te vinden. Want het hoedje in je luier, blijft zitten, want je bent een baby en baby's wijzen niet met d'r dingetje naar mensen en zeker niet naar d'r Mammie,” zei ze.
“Maar het doet zeer Mammie, doe het los,” huilde ik.
“Sorry baby, het blijft en afgesloten. Maar laat me je nu eens een paar dingen uitleggen. Kom hier en ga liggen met je hoofd op mijn schoot,..... Dat is een lieve baby. Ok, als eerste is je plassertje opgesloten in een speciale huls wat gevuld is met een speciaal soort gel en waardoor je plassertje zich goed zeer prettig voelt, tenminste zolang je geen stoute gedachten hebt. En het sleuteltje daarvan is in jou luier maar om die te pakken heb je het sleuteltje nodig van jou plastic baby broek. Ik hoop dat je langzaamaan begrijpt wat de Chinese Puzzel is. Want het sleuteltje van jou plastic baby broek is in je hand, in één daarvan en de sleutel van je mooie jurkje is in je andere hand. Vreemd gevoel is dat, toch? Je hebt alle sleuteltjes om de hangslotjes te openen, maar je kan er geen één van gebruiken. De sleutels van je handschoenen zitten in je babyschoentjes, die niet afgesloten zijn met hangslotjes. Zodat de puzzel is om de eerste sleutel te pakken en dat is niet makkelijk omdat ik de linten strak aangetrokken heb voordat ik er een mooie strik bovenop gemaakt heb. Als je nu vingers had, dan kon je ze losmaken, maar ons baby'tje heeft ze niet, of wel schatje?” zei ze giechelend.
“Nee Mammie, dus hoe kan ik nu los komen?” vroeg ik.
“Dat baby is de puzzel en iets waar jij lang over na mag denken en proberen los te komen. Hopelijk heb je de oplossing gevonden voordat ik weg ga anders mag je dat jurkje en dergelijke aanhouden totdat ik morgen weer terug kom of totdat je de oplossing wel gevonden hebt. Kijk me niet zo aan, ik ben zeer aardig voor je omdat het je eerste keer is, schatje,” zei ze terwijl ze me zachtjes in mijn arm kneep.
De pijn was erg genoeg om mijn stijve slap te laten worden en dus was alles weer rustig in mijn luier maar ik vroeg mij af voor hoe lang. En nu moest ik een manier vinden om deze puzzel op te lossen. Ook omdat ik vrij was doch aangekleed in deze babykleding en die ik tot nog toe onmogelijk uit kon doen ook al had ik al de sleutels, leek het complete onzin.
“En nu ga ik wat te drinken halen en maak voor jou een heerlijk flesje,” zei ze. Terwijl ze me zachtjes van haar schoot duwde, voorover boog en me op mijn voorhoofd kuste.
“Kijk niet zo droevig, het is maar een spelletje,” zei ze lachend.
En terwijl zij weg was, probeerde ik los te komen, wat me niet lukte. Mijn handen waren onbruikbaar daar ik niks kon pakken, en wat ik ook deed, niks scheen te werken. En toen ze terug kwam, was ik nog steeds bezig om me hieruit te krijgen.
Ze voerde me de fles en Mammie dronk haar koffie terwijl ik met mijn speelgoed mocht spelen terwijl ik uitdacht hoe ik mijn babykleding uit kon doen. Samen speelden wij met lego, en Mammie zette het op elkaar daar ik het niet kon pakken. Daarna speelden wij met de beren, wat gezellig was en ik vermaakte me prima ondanks dat alles vast zat.
“En nu baby, moet Mammie er vandoor om de volgende grote baby voor de nacht klaar te maken. Ik kan je uitkleden maar ik denk dat het beter is om dat nu niet te doen en je zo te laten om te zien of je de puzzel hebt opgelost voordat ik morgen weer terug ben,” zei ze.
“Maar je kan me zo hulpeloos toch niet achterlaten Mammie. Ik kan niet eens drinken, of eten,” zei ik.
“Ik heb meerdere babyflesjes klaargezet voor je beneden en ook wat babyvoeding op een bord gedaan zodat je niet van honger en dorst hoeft om te komen. En nu moet Mammie weg, anders komt ze te laat.
Als jij lief bent, zie ik je morgen, en als je de puzzel dan nog niet opgelost hebt, zal ik je helpen,” zei ze.
Ik kreeg een dikke knuffel, waarna Mammie weg ging met mijn sleutels om er weer in te komen. Mij in de hal verwonderd achterlatend, met de gedachte dat er een oplossing moest zijn om alle slotjes los te maken. En naarmate de dag vorderde probeerde ik nog diverse dingen maar niks hielp zodat ik nog steeds in babykleding naar bed ging. En inmiddels was me terry luier zeer nat, en ik vroeg me af hoe lang die het nog zou houden. Toch sliep ik goed en ontwaakte uitgerust. Eerst snapte ik niet waarom ik babykleding droeg maar langzaam kwam het allemaal weer terug. En toen ik eenmaal uit bed kwam, kwam ik al snel tot de conclusie dat ik me niet kon wassen en dus ook niet tanden poetsen totdat Mammie terug kwam om me los te maken. Onderwijl had ik het wel gehad met dit spel en wilde er mee stoppen. En terwijl ik de fles leegdronk, overdacht ik wat er allemaal gebeurde. Ik was er nu niet zo zeker van dat ik mijzelf minder had vermaakt dan ik had gehoopt, en dat ik dit dus niet meer zou doen, Want geen Mammie was een ééndags vlieg besloot ik. Na ongeveer een uur werden de dingen erger, want ik moest nodig poepen, en eerst dacht ik nog dat ik het wel kon ophouden voor Mammie kwam, maar al snel kwam ik er achter dat ik die hoop wel moest laten varen. Een grote vracht schoof zo me luier in en gaf me een vies gevoel, ook daar ik een hekel had aan de geur die van mijn luier kwam en het huis vulde. Mijn ongeduld werd groter om op Mammie te wachten. Ook omdat mijn handen zeer deden, en lopen met die sleutels onder mijn voeten was ook ongemakkelijk.
Ik had nog één flesje over en dronk zodat de druk in mijn blaas hoger en toen ik dus plaste liet die mijn overvolle luier overlopen. En daar ik bang was dat me luier begon over te lopen, ben ik naar de badkamer gelopen en in de douche gaan staan. Wat niks te vroeg was, daar ik het langzaam bij me benen langs naar beneden voelde te stromen en toen ik naar beneden keek zag ik dus duidelijk de natte 'strepen' op mijn benen. Ik voelde me zo ellendig en wilde zo graag eruit.
En eindelijk tegen 12 uur hoorde ik de sleutel in het slot en een deur die opende.
“Hallo schatje, Mammie is hier. Waar ben je liefje?” Vroeg ze terwijl ze de deur dicht deed.
“Ik ben in de badkamer Mammie, mijn luier lekt,” riep ik.
“Oh arme kleintje, geen probleem Mammie komt je zo helpen,” zei ze.
De badkamer deur opende en ze liep naarbinnen met een groet glimlach op haar mond, waarna ze nog eens goed keek en in lachen uitbarste.
“Oh schatje, wat zie je d'r uit. Ik heb je echt te pakken, toch? Een echte man zoals jij die nu kruipend in de douche een natte en stinkende luier dragend en er toch niks aan doen kan. Bah, het stinkt naar het laxeermiddel die ik in je melk heb gestopt en dus zeer goed zijn werk heeft gedaan. Heb je een lekkere dikke voor je Mammie gemaakt?” plaagde ze.
Ik haatte haar, daar was ze, blij met haarzelf, en zo dichtbij en toch kon ik er niks aan doen. Ik moest wel aardig naar haar zijn, als ik schoon wilde worden, want ze kon weglopen en dan me aan me lot overlaten wat mij grote problemen zou geven.
Mammie liep naar haar tas en pakte een groot stuk plastic wat ze op de grond uitvouwde, waarna ik daarop moest gaan liggen.
“Zo ik denk dat baby er graag mee ophoudt?” opperde ze.
“Ja Mammie, haal me hier alstublieft uit, want ik ben lang genoeg baby geweest,” zei ik.
“Wat een vieze, stinkende baby heb ik. En ik denk dat je gelijk een schone luier om moet voordat we ongelukjes krijgen, wat we niet willen baby?” plaagde ze.
De tranen liepen nu over mijn wangen, zo graag wilde ik uit me luiers en babykleding. Mijn billen voelden pijnlijk aan na een avond en nacht in natte en vieze luiers. En ik wist dat dingen niet perfect waren als ze klaar waren.
Mammie lachte en begon de linten van mijn babyschoentjes los te maken. En toen ze die los gemaakt had nam ze de sleutels en maakte de handschoenen los, waarna ze de tape en verband losmaakte. Toen ik daarop probeerde me handen te strekken gaven me een ziek gevoel.
Daarna maakte ze me babyjurkje los en het plastic broekje.
“En nu ik deze spullen even weg leg kan jij jezelf wassen voor Mammie. Ik ben zo terug,” zei ze.
Mijn plassertje deed pijn door een vroege morgen poging om stijf te worden. Tevens wilde ik graag van het probleem af dat ik al een paar dagen niet gemasturbeerd had en dus wilde ik graag van die luier af en mezelf schoon te maken. Ik opende die luier die met een luide plop op de grond viel. Waarna ik met babydoekjes de meeste vuil wel weg kon halen, die ik daarna in het toilet wierp. Daarna spoelde ik de overgebleven poep van me lichaam en begon toen te zoeken naar die sleutel. Maar waar ik ook keek, hij was er niet, zelfs in de luier tussen de poep was hij er niet, En toen ik Mammie zou roepen kwam Mammie naar binnen.
“Mammie ik kan de sleutel van het ding om mij plassertje niet vinden,” zei ik.
“Oh lieve arme baby, ga jij je nu maar eerst douchen terwijl ik deze rommel opruim, dan praten we daar wel over,” zei ze.
Ik begon nu toch echt te twijfelen, maar besloot toch maar te doen wat ze zei, uit angst dat ze dat ding niet zou weghalen. En een half uur later was ik schoon en klaar om mij aan te kleden.
“Ik ben hier baby, waar ik een schone luier voor je heb,” zei ze.
Ik liep naar de slaapkamer en vond daar een klaar liggende disposable luier voor mij. Ik ging er langzaam op liggen daar mijn bips nog rood en pijnlijk was en liet haar mij die schone luier om te doen. Waarna ze één van mijn eigen plastic broekjes pakte en die over de luier heen aantrok, waarna ik mijzelf moest aankleden en zij naar de woonkamer ging waar ze op me zou wachtten.
“Zo baby en nu het laatste puzzelstukje. Je zal wel blij zijn om te horen dat jij geen sleutel bent kwijtgeraakt van dat mooie hulsje, het zelfs niet eens gehad hebt. Ik heb hem namelijk nooit in die luier gestopt toen ik die omdeed bij je. Ik heb dat gedaan, omdat er een kans bestaat dat het je wel lukt om uit je kleding te komen en dus ook dat kleine speleding dat om je plassertje zit zou losmaken, wat dus geen deel uitmaakt van mijn plan. Want baby dat hulsje is mijn garantie dat je weer zal bellen om een babyspel te spelen. De volgende keer als je belt breng ik de sleutel mee en als je lief bent, zal ik je helpen waarna ik hem er weer op zet tot aan de volgende keer. Omdat te krijgen moet je vanaf nu elk uur, elke dag, in een luier rondlopen die je bij mij koopt tegen een vriendelijke prijs,” zei ze.
“Maar ik wil geen luier om en ik wil dat afgesloten ding niet,” zei ik kwaad.
“Nee ik begrijp dat jij dat niet wil, maar dat is buiten jou wil. Van nu af aan is jou plassertje opgesloten en koop je de luiers van mij.
Je hebt geen keus baby, ik heb vele grote babies zoals jij, en voel je er niet schuldig onder want hun hebben dit ook niet aan zien komen. En nu moet ik gaan, en bel ik je ergens volgend weekend,” zei ze.
Ik was verward en dacht dat het allemaal een grap was, ook al klonk het allemaal zo serieus.
“Oh en de Chinese Puzzel, dat was niet het spel wat we speelden baby, want dat was om je van het werkelijke doel van het spel af te krijgen. Dit is de echte Chinese Puzzel maar nu ben je er zo degelijk in verwikkeld dat je niet kan ontsnappen. Sorry maar je bent nu van mij om mee te spelen totdat ik anders wil,” zei ze.
HET EIND.......?
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
ligt het nou aan mij of lijkt dit behoorlijk op saw I alleen dan AB styleXD
verder goed verhaal hoor!:D
 

Snowbaby

Baby(girl)
Leuk verhaal, erg spannend. Lijkt me wel wat om vast te zitten en afhankelijk te zijn van een ander. Heledag opgesloten zoder dat er iemand bij is zou alleen niets voor mij wezen.
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
radiotijger zei:
Jonathan44 zei:
ligt het nou aan mij of lijkt dit behoorlijk op saw I alleen dan AB styleXD
verder goed verhaal hoor!:D
heb je daar een link van?
Nouja kijk ik denk niet dat dat een goed idee is aangezien die film nogal bekend staat om zijn nogal sadistische martelingen etc maar met die sleutels etc komt in de buurt:) behalve dan met die erge martelingen want die zijn vervangen door AB stuff:p Maar als je die film wil zien, moet je dat even in google of imdb.com intypen en je hebt hem zo. Ik waarschuw u alleen wel deze film is niet voor the faint of heart. Saw is een actie/Horror serie en is nogal vies en bruut. dus voor de wat minder horror fans onder ons kijk hem alleen op eigen risico;)

groetjes
 
N

natte-broek

Guest
Jonathan44 zei:
Saw is een actie/Horror serie en is nogal vies en bruut.
Ik heb m nog nooit gezien, maar naar t schijnt bijten sommige mensen in de film hun hand er af om zo aan de handboeien te ontkomen...
 

dllover

Gewaardeerd Lid
tof verhaal, kzou het graag eens echt meemaken , maar niet voor goed natuurlijk, hopelijk komt er een vervolg op
grtz
 

slaaf.johannes

Superlid
heb even op google gezogt en voorstukje gezien heb de film 4 keer gezien ben dol op horror maar hij is indedaat wel grof

en als je geen horror fen bent kijk deze dan iderdaat niet!
 
Bovenaan