De droom die uitkomt

stuiterbal

Beginneling
Hoi ditis mijn eerste verhaaltje hier op deze site kritiek is welkom.

Het is deels verzonnen (jammer genoeg)


Hoi mijn naam is Mats en ik ben 14 jaar. En deze week was ik samen met mijn twee zussen alleen thuis want onze mama moest werken. :)


Ik was in de nacht van zondag op maandag super laat gaan slapen omdat we zondag een feestje hadden voor Kerstmis. Maar het was wel iritand omdat we zo vroeg naar huis moesten. Omdat mama de dag erachter moest werken en mijn +-papa moest ook werken dus waren we vlug thuis:(.

Eenmaal thuisgekomen moesten we ons allemaal douchen en dan gaanslapen. Die morgen daarachter heb ik heerlijk geslapen. Maar toen ik wakker werd voelde ik iets vreemd aan mijn kruis iets nat en plakkerig: het ondenkbare is gebeurd: ik had in mijn bed geplast!! En we waren ook nog alleen thuis ik dacht in mezelf "oei wat moet ik nu doen?" dus heb ik maar naar mijn mama gebeld om te vragen wat ik moest doen en ze zei "Mats ga naar het kruitvat en ga als de bliksem een pak pyjamabroekjes halen en bezorg me de rekening als ik terug thuis ben!!" Ik ben natuurlijk kwaad en was heel de tijd aan het tegenspreken dat het nooit meer zou gebeuren maar uiteindelijk moest ik me maar gewonen geven en ben ik dan maar naar beneden gegaan.

Ik schaamde me ook egt rot toen ik beneden kwam met mijn natte pyjamabroek en het ergste vanal was dat mijn zus ook al beneden was dus vroeg ze wat er gebeurd was en moest ik alles uitleggen tegen mijn 18 jarige zus. Na dat ik alles had verteld had ze me zover gekregen dat ik me uitklede en onder de douche stapte en dat zei mij mocht inzepen en afdrogen."ik schaamde me echt rot."


Na dat ik mooi was gewassen en me had gewogen (moest ook nog van mama (inverband met de maat van de luiers.)) Moest ik een boterham eten en mijn schoenen aandoen en mijn fiets uit de schuur nemen en met mijn zus naar de kruitvat fietsen.

Eenmaal aangekomen in de kruitvat liepen we direct naar de afdeling van de luiers en vroeg mijn zus aan de verkoopster: "welke luiers raad u aan voor deze kleine bedplasser?"
Waarop ze vroeg:"hoeveel weegt hij?"
Waarop mijn zus antwoorden:"42 kilogram" verkoopster:"aah dan raad ik u aan om onze huismerk pyjamabroekjes maat 9 (large) aanteschaffen."
Zus:"doe dan maar twee pakken aub"
Oke zogezegd zo gedaan we kochten de twee pakken luiers en vertrokken terug naar huis.

Zo einde hoofdstuk1

Vervolg komt zo spoedig mogelijk
 

stuiterbal

Beginneling
Re: De nachtmerrie

Hier is een nieuw hoofdstuk veel leesplezier !1 dance

Hoofdstuk 2

Toen we terug thuis waren vroeg ik aan mijn zus of ik iets mocht drinken. Ze vroeg:"wat wil je drinken? "
"Een beetje cola aub"
"Ok komt er aan." Maar wat ik niet wist dat we nog een papflesje hadden staan van mijn kleine broertje.
Mijn zus zei: "voor dat ik je drinken geef moet ik nog even iets zoeken tot zo" ok tot straks Marthe (zo noemt mijn zus.)


Een 10tal minuten later kwam mijn zus eindelijk beneden en ze liep direct naar de keuken om mijn cola in het flesje te gieten. Ze zette het flesje zonder dat ik het wist naast me op de salontafel. Ik hoorde dat niet omdat ik veel te diep geconcentreerd aan het gamen was op de wii.

5 minuten later had ik dorst gekregen. Ik had geluk want het was zo een filmpje dat Bowser een wereld kapot maakte op mijn spel. Ondanks ik zo geconcentreerd was wist ik niet dat ik uit een flesje aan het drinken was en het ergste was dat het lief van mijn zus ook nog eens binnen kwam.
Toen hij me zo zag zitten lagte hij mij super hard uit. Ik werd direct rood van schaamte.

Ik was zo boos op Tom dat ik naar boven liep en op mijn bed ging liggen huilen.



Zo dit was een klein hoofdstukje omdat ik te weinig inspiratie had maar volgende hoofdstuk word hopelijk wat langer
 

stuiterbal

Beginneling
Re: De nachtmerrie

Heb in het vorige hoofdstuk nog een klein stukje aangepast

Hier is een nieuw hoofdstukje veel leesplezier



Hoofdstuk 3

Na dat ik 10 minuten had liggen huilen kwam mijn zus naar boven.

Ze zei:"sorry dat ik je een papflesje heb gegeven inplaats van een gewoon glas, het was maar een grapje."Ik:"eigenlijk vond ik heteuk. Vind je dat raar?"
Waarop mijn Zus antwoorde: " ja eigenlijk wel maar als jij dat leuk vind ik het ook goed. En mama zal daar ook oke mee gaan, geloof me."
"Oke dan, maar ik ben wel boos op je omdat je niet hebt vertelt dat Tom zou komen." Zei ik "ik weet het dat was niet leuk van mij sorry Mats. Ik zal eens gaan babbelen met Tom wil je anders een luiertje aan want ik denk dan dat je dat ook leuk vind?" Vroeg Marthe. Ik knikte hevig van ja.

(Nu perspectief van Marthe in de ruzie met Tom)


Na dat ik mijn lieve bedplassertje heb geholpen met zijn luiertje aan te trekken loop ik naar beneden. Daar aangekomen zei ik tegen Tom dat ik een hartig woordje met hem moest praten.
Ik:"Tom ik vind het niet kunnen dat jeMats hebt staan uitlachen!"
Waarop Tom antwoorden:" sorry schatje ik vond het gewoon grappig hoe hij daar zat te drinken van zijn flesje." Dat vond ik ook maar het was ook heel schattig om te zien. Hij heeft het momenteel heel moeilijk want hij heeft vanacht in bed geplast en dat is dan weer niet grappig." Zei ik.
Tom: ik zal mij dan maar mijn excuses gaan aan bieden zeker."
"Neen doe dat straks maar! Laat hem maar even bekomen van de schrik." Zei ik streng tegen Tom. "Kom we gaan even op de wii spelen.

10 minutje's later stond mijn broertje beneden in enkel zijn luier en schirt.
Hij sloeg Tom in zijn gezicht en zei:"dit was omdat je mij hebt uitgelachen!"
"Gaat het schatje?" Vroeg ik.
"ja hoor het gaat wel. Bedankt voor je lieve zorgen." Zei Tom




Bedankt voor het lezen suggesties zijn altijd welkom nogmaals bedankt voor het lezen
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
K Droom of werkelijkheid? 16+ Verhalen 75
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
robinmadoura Droom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Luierliefhebber Brent een droom van een luier gevonden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
S Ben jij mijn droom partner ? Contact advertenties 7
C Verhaal Klaar van droom naar werkelijkheid V 17
Rubenluier Droom jij wel eens over luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
Johnathan Droom #112 16+ Board 3
K Droom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
L Droom van vannacht. Pub 7
adidaslover Droom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
babyboy-nr1 Droom je van een luierverversing door een nanny ? Pub 1
T de droom D 6
D wat is jouw droom luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D de droom van Frank komt uit 16+ Verhalen 0
scenekid Vage droom...reden tot luierliefde? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
diaper-lover2 rare droom Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
babyfabiola De droom D 4
DL_Michel Peter's droom P 0
DL_Michel Verhaal Klaar Droom ervaring D 2
DL_Michel Verhaal Klaar de Droom kwam uit D 1
R Rare droom gehad vannacht Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Timluierboy Weet iemand waar ik die kan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Mr.Nobody Minderjarige die contact zoeken… moderator talk 1
Babyukkie dubbele accounts gemeld en ongemeld en die met reden moderator talk 3
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
J Mogen jongens/mannen leggings dragen of zijn die allemaal maar.voor vrouwen? Polls 45
Tenaatje@ Die heerlijke warmte ff 16+ Board 2
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
BertDL Zijn er hier Luierliefhebbers/innen die ook Motor rijden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
A Op zoek naar mensen die willen experimenteren met iets extremere fetisjes. Contact advertenties 4
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
D Zijn er hier meer mannen die van rokken en jurken houden. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 74
cat375L Zijn hier meer personen die een Lil Comforts romper hebben/gebruiken? Pub 0
-little-cub- Was jij de Paw Patrol fan die ik vandaag zag in Spijkenisse? Contact advertenties 21
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
Floris24 Iemand die de Tena Maxi kan aanbevelen? Zijn ze goed of zijn er betere die niet te duur zijn? Luiers 34
H Waar is die lieve poppenmama? Contact advertenties 2
aymond89 Me zelf maar eens voorstellen naar al die jaren Voorstellen 16
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
flipnl Op zoek naar mommy/daddy die masseert Contact advertenties 2
D Drie vrouwen die wellicht een man jn luiers zouden willen stoppen 16+ Board 7
Pamperslove Die draagt ook kinder luiers Contact advertenties 13
Hailey Knuffel voor iedereen die mij hier zo fijn en veilig laten voelen! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Similar threads


















































Bovenaan