Verhaal Klaar de Droomrelatie

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 25,0%
  • 9

    Stemmen: 1 25,0%
  • 10

    Stemmen: 2 50,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Werni

Deel 1

Vrouwenspel 'Prettig weekend' De deur slaat dicht en ik blijf alleen achter op de afdeling. Mijn weekend begint pas wanneer het faxbericht binnen rolt en ik deze samen met de andere bescheiden in een enveloppe ter post heb bezorgt.

Natuurlijk is dit weer een taak voor mij. Al mijn collega's zijn getrouwd en op mij zit niemand met aangebrande piepers te wachten. Ik vind het overigens niet erg. Heb toestemming van mijn chef op kosten van het bedrijf een hapje te gaan eten.

Ook hoef ik maandag pas om tien uur op mijn werk te verschijnen. Niet verkeerd natuurlijk. Om een uur of zes gaat de deur open en komt de schoonmaakploeg binnen. 'Zo weer de klos'? vraagt Janny. Het gebeurd de laatste tijd regelmatig dat de schoonmaaksters op de afdeling komen als ik er nog ben. Op zich zijn het twee aardige vrouwen van middelbare leeftijd.

Vervelend aan hun vind ik dat ze het steeds weer voor elkaar krijgen mij in verlegenheid te brengen. Ik kleur nogal gauw en weet dan niet goed uit mijn woorden te komen. Ik vertel hun dat ik op kosten van de baas straks mag gaan eten. Een opmerking die ik beter niet had kunnen maken. De dames vinden het maar flauwekul. Je kan best wat later eten. ?

Maar ja jij kunt natuurlijk niet goed voor je zelf zorgen? Hoe doe je dat 's avonds eigenlijk'? vraagt Janny. Ik kijk haar niet begrijpend aan. ?Nou nu je op je zelf woont kan je moeder je ?s nachts geen luier omdoen. Doet de buurvrouw dat nu?? Ik kleur weer en weet niet wat te zeggen. Natuurlijk heb ik ?s nachts geen luiers om. Toch maakt deze opmerking me verlegen.

De vrouwen genieten daarvan. ?Als ik dat geweten had zou ik een luier voor je meegenomen hebben. Hadden wij je kunnen helpen!? lacht Janny. ?

Ik zie hem al in zijn blootje op het bureau liggen. Speen in de mond, rammelaar in de hand, beentjes omhoog!? doet Fatima er een schepje boven op. De vrouwen kijken naar me en hun blik verraadt dat ze het in gedachten voor zich zien. Gelukkig hoor ik de fax ratelen.

Ik negeer de opmerking en ga aan het werk. Ik stop de fax in de enveloppe bij de andere bescheiden, dan plak ik hem dicht, wens de dames een goed weekend toe en vertrek. ?Hou het wel droog?? hoor ik Fatima me nog na roepen. Dan slaat de deur dicht en sta ik eindelijk buiten. Via het postkantoor fiets ik het centrum in om naar mijn favoriete eetcaf?e gaan.

Het is druk op het terras. Geen wonder na zo?n mooie voorjaarsdag. Helaas is er geen tafeltje meer vrij voor mij dus ga ik naar binnen. Aan de bar zitten een paar mensen de werkweek af te sluiten. Verder is het rustig.

Ik ga aan een tafeltje zitten en het duurt niet lang of Marie komt met de menukaart en een pilsje. ?Maar vast meegenomen!? Marie is een goede gastvrouw . Zij kent haar pappenheimers. Ik hoef niet op de kaart te kijken. Geef Marie gelijk mijn bestelling door.

Een paar biertjes later wordt mijn maaltijd geserveerd. Als ik zowat uitgegeten ben komt er een jonge vrouw het caf?innen stappen. Ze kijkt om zich heen.. Als onze ogen elkaar ontmoeten, glimlacht ze en ik knik haar verlegen toe. Om mijn verlegenheid te camoufleren schuif ik de laatste restjes vol overgave naar binnen. Marie ruimt af en ik bestel nog een koffie. ?

Pardon, heb je een vuurtje voor me?? Ik richt mijn blik op en kijk in het gezicht van de vrouw. Ze staat naast mijn tafel met een sigaret in de hand. Ik rook niet maar zie het glas met het waxinelichtje. Ik pak het glas en houdt het de vrouw voor. ?

Sorry, dit is het enige vuur dat ik je kan bieden!? Ze steekt haar sigaret in de vlam en neemt een trekje. Dan blaast ze me de rook in het gezicht. ?Jammer, maar ik geloof daar niets van!? ze kijkt me ondeugend aan. Een flauwe glimlach speelt om haar mond. Ik moet lachen om deze dubbelzinnige opmerking. Marie komt tussenbeide en zet een kop koffie voor me neer. ?Wil je ook wat drinken?? De vrouw gaat op mijn uitnodiging in en bestelt ook een koffie.

Ze loopt naar de bar pakt haar schoudertas en komt bij mij aan tafel zitten. ?Bezwaar dat ik bij je kom zitten?? Natuurlijk niet. ?Ik ben Samantha!? Ik stel me ook voor en al gauw zijn we in een geanimeerd gesprek verwikkeld. Het klikt. Het gesprek met Samantha gaat van zelf. Samantha is ontwapenend. Als we een uurtje hebben zitten kletsen gaat haar mobieltje.

Ze blijft aan tafel zitten zodat ik het gesprek deels kan volgen. Samantha is zelf niet veel aan het woord. Het is hoofdzakelijk ja en nee.

Ook zegt ze op een moment ?Ja is gelukt, type infantje.? En ?Kijken of het lukt nu ben jij aan zet!? Er wordt gelachen en Samantha kijkt me soms schalks aan. Na verloop van tijd hoor ik haar zeggen: ?Momentje, kijk even in mijn tas!? Ze legt het mobieltje neer, kijkt in haar tas en vist er een enveloppe uit. ?Je hebt gelijk, zit in mijn tas?

zegt Samantha wanneer ze het mobieltje weer ter hand heeft genomen. ?Nee meid dat gaat me niet lukken. Ik moet er om tien uur zijn!? Ik zie haar nadenken. ?Momentje!? ze legt het mobieltje neer. ?Wil je wat voor me doen? Deze enveloppe naar dit adres brengen??.

Het adres op de enveloppe ligt redelijk op mijn route dus zeg ik toe de enveloppe te bezorgen. ?Jammer dat je weg moet. Wil nog best wat langer met je praten!? zeg ik tegen Samantha als ze haar mobieltje weer in haar tas stopt. Ze kijkt me glimlachend aan. ?

Vind ik ook. We zien elkaar vast nog wel eens!? Ze staat op om weg te gaan. ?Als je aanbelt, zeg dan dat Samantha je gestuurd heeft en je een bericht hebt die je persoonlijk aan Dita moet geven!? Na dat ik heb aangegeven dat ik er voor zal zorgen geeft ze me onverwacht een pakkerd: ?

Je bent een lieverd. Zie je. Doei!? Ze draait zich om en laat me verbouwereerd achter. Ik loop naar de bar en reken af. Vraag voor het eten een bonnetje en verlaat het caf?Op mijn gemak fiets ik naar het opgegeven adres.

Het huis staat in een statige buurt. Een mooi vrijstaand herenhuis in een laan met oude kastanjebomen. Ik bel aan en het duurt even voor dat er open gedaan wordt. ?Goedenavond, ik kom voor Dita.? Zeg ik wanneer de deur door een dame geopend is. ?Heeft u een uitnodiging?? vraagt ze. ?Nee maar Samantha heeft me gestuurd en uitdrukkelijk gesteld dat ik deze enveloppe persoonlijk moet uitreiken.? ?Heb ik iets van gehoord. Komt u verder!? Ze neemt mijn jas aan en gaat me voor.

We stappen een grote ruimte binnen. In het midden staat een barretje waaraan enkele vrouwen zitten. Over het algemeen in het leer of lak gekleed. Bij enkele vrouwen zit een man aangelijnd op zijn knie??Tjeee, waar ben ik nu in terecht gekomen!? schiet het door mij hoofd. Ik voel me toch al gauw onzeker in een vreemde omgeving en dan zoiets. Ik loop achter de vrouw aan.

Bij de hoek van de bar blijft ze staan. ?Dit is Dita!? Bij het horen van haar naam draait de vrouw aan de bar zich om en kijkt mij aan. Opvallend is de gelijkenis met Samantha. Niet dat je direct zegt dat zijn zusjes maar die houding en zelfverzekerde blik die ondanks het vriendelijke gezicht veel kracht uitstraalt. ?Ik, ik heheb een enveloppe voor je!? stamel ik.

Ze kijkt me recht in de ogen en vraagt ?Hebben we bij elkaar in de klas gezeten?? Ik schrik van de directheid en stamel ?Voor U? ?Goedzo, grote jongen!? lacht ze. ?Ik ben Dita!? ze reikt me haar hand. Ik stel me ook voor. ?Zo nu mag je me tutoyeren als je wilt!? Ze neemt de enveloppe in ontvangst en stopt hem in haar tas. Ze klikt even met haar vingers en er komt een schaars geklede man naar haar toe. ?Geef deze mijnheer eens gauw wat te drinken.? De man neemt mijn bestelling op buigt voor Dita en haast zich mijn drinken te halen. Als ik hem bedank krijg ik van Dita te horen dat je een slaaf niet hoeft te bedanken. Ik toost met Dita.

Na een slokje genomen te hebben richt Dita het woord tot een schaars geklede vrouw die naast haar zit. ?Hagar ga jij eens een formulier halen en ga het samen met ?Samantha?s cadeautje? invullen!? Ik val van de ene verbazing in de andere en bedenk hoe ik hier zo snel mogelijk weg kan komen. Hagar gaat aan een tafeltje zitten en nodigt mij uit bij haar te gaan zitten. ?

Zo te zien is dit nieuw voor je?? vraagt ze me terwijl ze me glimlachend aankijkt. ?Valt dat zo op?? weet ik er ondanks mijn verlegenheid uit te brengen. ?Ja, maar geeft niet hoor! Is ook niet allerdaags.? Ze legt me uit dat ik momenteel te gast ben op een besloten sm feestje. In dit huis zijn boven allerlei speelkamers en de mannen en vrouwen hier aanwezig vermaken zich met elkaar. Alles op vrijwillige basis en met respect.. ?

Nu hebben Dita en Samantha zo hun eigen fantasie? Fantasie?die ze soms uitleven.? Hagar gaat verder en algauw wordt het mij duidelijk dat ik het onderwerp van een fantasie ben en de speelbal ben van beide dames. Samantha heeft na haar vertrek nog gebeld en aangegeven dat ik een leuke vent ben met mogelijkheden. ?Meestal heeft Samantha een zintuig om onderdanige mannen te herkennen. Met Dita heeft ze de weddenschap gemaakt dat ze voor 22.00 uur een onderdanige onbekende man naar Dita zou sturen.

De keus is op jou gevallen. Dita?s deel van de weddenschap is dat de man daadwerkelijk onderwerpt. Vanaf nu is het belangrijk dat jij de keus maakt of je mee wilt werken. Zoals gezegd is het een vrije keus! We hebben er al hele discussie over gehad of we nu al niet te ver zijn gegaan.?

Ik weet het niet. Geef dat ook aan. ?Dat laatste vind ik ook maar dat kan ook mede komen omdat ik erg onzeker ben vooral naar vrouwen. Weet niet wat te doen Hoe ze te benaderen.? Volgens Hagar is dat een bevestiging van Samantha?s gevoel. ?Ze zag dat je volkomen afhankelijk bent van haar initiatieven. Maar om duidelijkheid te krijgen kunnen we dit formulier invullen! Waarna je altijd nog kunt beslissen!? Het contract We beginnen met invullen.

Allerlei vragen passeren de revue. Deze vragen dienen ervoor om inzicht te krijgen in mijn karakter en geaardheid. Daarna komen de meer specifieke vragen. ?

Fantaseer je wel eens om geslagen te worden!? Ik geef eerlijk toe dat ik er wel eens van droom om door een vrouw als een klein kind over de knie genomen te worden. ?Vind ik ook fijn!? glimlacht Hagar. ?Hou je ervan om gekleineerd te worden?? Onwillekeurig schieten mijn gedachten weer naar het incident vanavond op mijn werk met de twee schoonmaaksters.

Ik moet glimlachen. Hagar kijkt me vragend aan. Ik vertel haar wat er op het werk was gebeurd. Dat ik het niet leuk vond maar wel opwindend en heel spannend. ?Natuurlijk vind je dat in zo?n situatie niet leuk. Het is ook gemeen.

Dat is het verschil in hoe wij er mee omgaan en de zogenaamde nette burgermaatschappij. Ze denken dat je alles maar mag zeggen en doen. onder het mom van een geintje. Mensen worden gekwetst en als de meerderheid dat maar leuk vindt is het okay. Niet bij ons.

Wij willen mensen niet kwetsen. We spelen onze fantasie?en hebben respect voor elkaar. Natuurlijk verleggen we grenzen, maar iemand zelf bepaald of hij of zij die grens wil overschrijden. Als je niet wilt gebruik je gewoon een afgesproken code woord.!?

Het invullen wordt mede door de openhartige manier van vragen en vertellen door Hagar een steeds meer ontspannende aangelegenheid. Blijkt dat Hagar en ik ongeveer gelijke fantasie?hebben. Er gaat een nieuwe wereld voor me open. Voelde me altijd eenzaam met mijn gekke fantasie?en nu zit ik met een leuke jonge vrouw te praten die ruiterlijk toegeeft regelmatig als een klein kind behandeld te worden en dat nog leuk vindt ook. In een roes lees ik het formulier door en teken het.

Na het invullen geeft Hagar het formulier aan Dita. Ze leest het aandachtig door en komt dan bij ons aan tafel zitten. ?Ik zie dat je hem al hebt ondertekend. Als je wilt dat ik het teken ga je nu eerst een tompoes voor me halen. Als je dat doet geef je inderdaad aan dat je mij wilt gehoorzamen. Ook heb je nog even de tijd om er over na te denken. Ik verwacht je voor twaalf uur terug met of zonder tompoes.

Kom je niet , verscheuren we het contract.? Dita staat op en wenkt de vrouw. Na door Dita te zijn ge?trueerd komt ze naar mij toe en vraagt me mee te komen. Ik trek mijn jas aan en verlaat het huis. De hele situatie heeft veel indruk op me gemaakt. Met name de drie vrouwen. Als ik er aan denk voel ik de giebels over mijn rug gaan. Ik hoef er niet lang over na te denken.

Eigenlijk ben ik al op weg naar de stationsrestauratie. De enige plek die ik mij kan voorstellen waar op dit uur van de dag een tompoes te koop kan zijn. Ze zijn al aan het opruimen wanneer ik het restaurant binnen kom. ?

Sorry mijnheer, we kunnen u niet meer bedienen! We zijn aan het opruimen!? ?Kunt u mij nog wel aan een tompoes of i.d. helpen?? probeer ik. ?Mmmm, het enige wat ik nog heb zijn twee moorkoppen. Die kunt u meenemen!? Ik ga akkoord en even later fiets ik met de beide moorkoppen in een doosje terug. Het is inmiddels kwart voor twaalf als de gastvrouw me weer binnen laat. Ik stap op Dita en Hagar af en overhandig het doosje. Dita zet het op de bar. ?Zo je bent terug gekomen!? Ze lacht tevreden. ?Nog even een paar puntjes!? Ze pakt het formulier en slaat het blad op bij een punt waar ze een aantekening heeft staan. ?

Je hebt geen ervaring en nooit gefantaseerd over specifieke sm ruimtes. Jou fantasie speelt zich in huislijke sfeer af. Klopt dat?? Ik bevestig het en geef aan amper van het bestaan van zulke gelegenheden af te weten. ?Okay, Is je fantasie op ? vrouw gericht of meerdere en hoe zit het dan met mannen?? Ik geef aan dat ik mannen heel geschikt vind om mee te voetballen, te praten over auto?s etc. maar geen plaats innemen in mijn erotische wereld. Dita kijkt me glimlachend aan. ?

vrouw of meerdere?? Ik bloos en geef hakkelend toe dat ik in meervoud fantaseer. ?Alleen dominante vrouwen?? wil Dita weten. ?Nee, zou een vrouwelijke lotgenote wel leuk vinden.!? Ik zucht. Sta er versteld van dat ik me zo durf te uiten. Dita kijkt Hagar met een betekenisvolle blik aan. Ik zie dat Hagar Dita haast ongemerkt een knipoogje geeft. ?

Komen er ook seksuele handelingen in voor?? Ik kleur en geef schoorvoetend toe dat ik fantaseer om in zo?n situatie door vrouwen gebruikt te worden en als ik lief ben beloond! ?Zo, zo een ondeugend typetje. Houd er wel rekening mee dat wij alles veilig doen!? Mijn eerste kennismaking met infantilisme en onderdanig zijn. Dita pakt een pen en tekent het contract. ?

Zo jochie, jij bent van mij. Ga op je knie?voor me zitten!? Ze stopt het contract in haar tas. Ik kijk verbouwereerd naar Hagar. Ze geeft me een geruststellend knikje en maakt me met haar hand duidelijk om te knielen. Onwennig en onzeker zak ik door mijn benen. Dita opent het doosje. ?Zijn dat tompoezen?? ?Sorry, hadden ze niet meer! Dacht zal maar niet met lege handen komen!? ?

Sinds wanneer heb jij toestemming om voor mij te denken!? ?Wie denk je wel niet dat je bent? Vreet die moorkoppen maar zelf op!? Ze pakt ze uit de doos en voor ik besef wat er gebeurd worden ze in mijn gezicht gedrukt. ?Dat is nou zonde!? hoor ik Hagar klagen. ?Had jij er dan ? gelust?? Hagar bevestigt dat ze er niet vies van is. ?Lik hem dan maar schoon!? ?Likken?? hoor ik Hagar kleintjes vragen. ?Ja en gauw!? is de reactie. Tussen de slagroom en chocolade door zie ik Hagar op me af komen. Voorzichtig begint ze de slagroom van mijn gezicht te likken maar na mate ze vordert geeft ze zich totaal aan het likken over. Wanneer onze ogen elkaar treffen zie ik het plezier in haar ogen. Ze likt over mijn lippen en drukt haar tong bij mij naar binnen. Onhandig laat ik het gebeuren. ?Stop maar. Zo is het wel goed.? Mijn gezicht voelt nog plakkerig nat aan.

Dita pakt haar make-up spiegeltje en laat mij er in kijken. Ik zie er belachelijk uit. Doet mij denken aan mijn neefje die op zijn eerste verjaardag vrijspel kreeg met een gebakje. Ook Dita schijnt deze associatie te hebben. Triomfantelijk toont ze me een slabbetje met de tekst ?Dita?s baby?. Ze doet hem mij om. Daarna moet ik in een hoek gaan staan met mijn handen op de rug.

?Wij gaan ons omkleden, wil jij acht geven dat hij blijft staan en niet omkijkt!? Ik hoor Dita en Hagar de ruimte verlaten en nieuwsgierig kijk ik achterom om te zien wie mijn ?oppas? is. Die staat al vlak achter me. ?Nieuwsgierig ventje h?Heb je niet gehoord wat Dita heeft gezegd!? ?Ja, dat ik in de hoek moet staan recht vooruit kijken!? De vrouw pakt me bij mijn oor en dwingt mij haar aan te kijken. ?Het is ja mevrouw!!! En?waarom kijk jij niet recht vooruit?? ?Vergeten!? antwoord ik kleintjes. ?Hardleers type! Vergeten mevrouw!? Ze trekt me aan mijn oor mee naar een stoel waar ze op gaat zitten.

Nog steeds mijn oor vasthebbende dwingt ze me over haar knie te gaan liggen. Als een klein kind krijg ik een pak voor de broek. Het ergste vind ik nog de spottende opmerkingen van de andere vrouwen. Als ze klaar is laat ze me gaan staan. ?Je mag me bedanken voor deze wijze les!? zegt ze spottend. Ik bedank haar en vergeet nu niet mevrouw te zeggen. Ze verwijst me weer naar mijn hoek. De deur gaat open en ik hoor Dita en Hagar binnenkomen. ?Is hij lief geweest??

Uitgebreid wordt verteld dat ik niet geluisterd heb en onbeschoft ben geweest. ?Hij kan niet eens netjes met twee woorden spreken!? Dita staat achter me. ?Vond je het pak voor je broek lekker?? vraagt ze spottend. ?Je hebt er rode oortjes van gekregen!? Ik moet me omdraaien en zie dat Dita nu gekleed is in een strakke spijkerbroek en een topje. Hagar ziet er uit als een schoolmeisje.

Ze draagt een witte blouse en een kort rokje met schotse ruit. Onder het rokje heeft ze witte kniekousen aan. Ik vind het een grappig gezicht. ?Meekomen!? Dita en Hagar nemen uitgebreid afscheid van de andere bezoekers en dwingen mij alle vrouwen netjes een hand te geven. Sommige dwingen mij hun voorzichtig een kusje op de wang te geven. Daarna trekken we de jas aan. Gelukkig maar, even was ik bang dat ze me zo met die slab om de straat op zouden laten gaan. Dan realiseer ik me dat mijn gezicht nog vies is. Vandaar dat ik net alleen voorzichtig een kusje mocht geven. Dita duwt me naar buiten en gaat me voor naar de auto.

Deze staat voor het huis en tot mijn verbazing zie ik mijn fiets al in de kofferbak liggen. Ik moet op de achterbank gaan zitten en zonder veel te zeggen rijdt Dita ons naar hun huis. Na de auto in de garage te hebben gezet wordt ik hun woonkamer ingeleid. ?Mag ik even naar de wc?? vraag ik. Het aantal biertjes van vanavond zoeken toch een uitweg. ?Haal zijn wc maar even!? zegt Dita tegen Hagar. In de tijd dat Hagar weg is begint Dita me uit te kleden. Belooft niet veel goeds.

Schoenen, sokken, broek en tot mijn grote schaamte ook mijn onderbroek. Als Hagar de kamer in komt sta ik alleen nog met mij T-shirt aan en de slab om. Hagar heeft een ouderwetse emaillen pispot bij zich en zet die op de grond. ?Kom maar op het potje plasje doen!? zegt ze met een kinderlijk stemmetje. ?Vooruit luister naar je grote nichtje of moet Tante Dita boos worden?? Schoorvoetend ga ik op het potje zitten. Deze is veel te klein en het lukt me niet om er in te plassen.

Ook al omdat tot mijn grote schaamte ik een erectie heb gekregen. ?Pas jij even op ons kereltje dan ga ik zijn kamer klaar maken!? Dita verlaat de ruimte. Hagar komt met kleine stapjes naar mijn toe. Ze heeft de handen op de rug en draait verlegen met haar boven lichaam. Als ze vlak voor me staat bukt ze zich en geeft me een likje in het gezicht. ?

Hagar heeft jou gelikt, Jij nu Hagar likken!?? Het klinkt half vragend half bevelend. Hagar gaat recht opstaan en tilt haar rokje op. Vlak voor mijn gezicht zie ik dat ze een doorzichtige plasticbroek aan heeft en daar onder niets. Ze doet nog een stapje naar voren en drukt mijn gezicht in haar kruis. ?Likken, stoute jongen!? Onwennig begin ik over het plastic te likken maar al gauw heb ik het juiste ritme en de juiste plek te pakken. Ze kreunt en steunt duwt mijn hoofd stevig in haar kruis om later weer aan mijn haren te trekken. Ze maakt kleinerende spottende opmerkingen. Maar al gauw hoor ik haar alleen nog maar kreunen en hijgen. Kort daarna komt ze klaar.. Met hoge kreetjes en klauwende handen drukt ze haar kruis stevig in mijn gezicht.

Haar lichaam schudt heftig. Ik lik voor zover mogelijk, net zo lang tot dat ze weer ontspant.

Ze stapt terug en geeft me een knuffel. ?Nu lief een plasje doen!? Zegt ze terwijl ze me met een gelukzalige lachje aankijkt. Maar ja dat lukt natuurlijk niet. Na een kwartiertje gaat de deur open en tot mijn verbazing komt Dita de kamer binnen samen met Samantha. ?

Aaaah wat een schat. Zie hem daar nu lief op zijn potje zitten. Staat veel beter dan zo?n grote mensen stoel in de kroeg!? Samantha komt naar me toe en kust me op het voorhoofd. ?Heeft ie al een plasje gedaan?? Ik kleur weer en voel me opgelaten. Zit daar in het bijzijn van drie mooie vrouwen op een potje met een slabbetje om. ?Hij wil geen plasje doen!? merkt Hagar op. ?

Te druk met andere dingen geweest?? vraagt Samantha terwijl ze Hagars rok op tilt. ?Kijk toch eens je plasticbroek is helemaal nat van binnen.!? En het woord tot Dita richtend. ?Ik denk dat we vannacht twee kindjes in de luiers hebben!? Om vervolgens aan Hagar te vragen hoe het komt dat de buitenkant ook nat is. ?Heeft Werni gelikt!? fluistert Hagar zacht. ?

Dat wordt straf voor jullie, kleine deugnieten!? Samantha pakt Hagar stevig beet en neemt haar mee naar de bank. Het zelfde doet Dita met mij. We worden zo over de knie gelegd dat we elkaar in het gezicht kijken. We horen hoe Dita ons de les leest.

Dat we zonder toestemming zulke stoute spelletjes spelen. ?Jullie weten toch dat het verboden is?? ?Sorry Dita, was het even vergeten!?verontschuldigt Hagar zich. ?En jij!? de tik op mijn kont maakt me duidelijk dat er een antwoord van mij wordt verwacht.. Ik geef maar het zelfde antwoord. Wil niet dat Hagar de schuld krijgt omdat ze me heeft gedwongen.

Hagar kijkt me aan en geeft me haast een onzichtbaar kusje. ?Hoe is het dan gegaan?? vraagt Samantha duidelijk de situatie niet vertrouwende. ?Gebeurde van zelf. Voordat we het in de gaten hadden!? zeg ik en kijk Hagar aan. ?Ik weet het ook niet precies meer. Maar het was wel lekker!? We schieten alle vier in de lach. Maar dat betekent niet dat het met een sisser gaat aflopen. Of het gesis moet van de gloeiende billen komen want Dita zegt: ?Okay als we dan zo grappig willen zijn en elkaar blijven beschermen moeten jullie het maar zelf weten!? Ze is nog niet uitgesproken of de eerste klappen dalen op onze billen neer. Dit gaat wel wat harder dan de klappen van die mevrouw in die club. Ik krijg een ongekend pak voor mijn blote kont.

Vakkundig door Dita in haar greep gehouden kan ik geen kant op. Ik roep : Au, au au!? terwijl de tranen over mijn wangen lopen. Even kijk ik op en zie de tranen ook bij Hagar over de wangen lopen. Maar ze geeft geen kik. Ik bijt op mijn tanden maar kan soms een kreet niet onderdrukken. ?Genade, genade!? hoor ik dan Hagar smeken. Samantha stopt direct met slaan. Ook ik smeek om genade. Mijn afstraffing wordt ook direct gestaakt. Goedkeurend worden onze rode billen gekeurd en gestreeld. Vervolgens moeten we om beurten op onze knie?elkaars billen kussen. Met mijn lippen voel ik de warmte van Hagars billen afstralen. Haar lippen voelen koel aan vergeleken met mijn billen. ?

Hoe is het om je straffen niet meer alleen te hoeven ondergaan?? vraagt Dita aan Hagar. ?Fijn! Nooit gedacht dat Samantha haar weddenschap zou winnen . Verwachtte niet dat het haar zou lukken om iemand te vinden. En als bonus nog wel iemand die in mijn wereldje past.

Dat zo?n schatje in het wild rondloopt!? ?Zijn we alle drie heel blij mee!? vult Samantha lachend aan. ?En jij?? Hagar streelt mijn buik en kijkt me minzaam lachend aan. Ik kijk omlaag en zie dat mijn penis fier overeind staat. Dan kijk ik Hagar weer aan. ?

Er gaat een nieuwe wereld voor me open!? stotter ik met een rood hoofd. ? En zo te zien vind je dat wel lekker!? De vrouwen schieten in de lach het geen mijn verlegenheid alleen maar meer aanwakkert.


Deel 2


Vrijgezel af ?Mooi om te zien zo?n verlegen mannetje. Eens geen macho maar iemand die het lef heeft om voor zijn gevoelens uit te komen!? Dita aait me over het hoofd en kust me op de wang. ?Mogen we bij elkaar op de kamer slapen??? vraagt Hagar terwijl ze weer in haar rol van meisje kruipt.

Ik betrap me er op dat ik het leuk vind hoe speels de drie vrouwen met het thema omgaan. Wens dat ik dat ook kan. Niet zo serieus en zwaar maken maar delen en spelen met mensen die er voor open staan. Ik deel deze gedachte met hun voor er een antwoord op Hagars vraag is gegeven. ?

Mooi voornemen. Inderdaad zien we dat je het onnodig moeilijk maakt voor je zelf. Valse schaamte blokkeert. Natuurlijk ga je niet alleen in een luier gekleed door de Kalverstraat lopen. Maar waarom zal je er in besloten kring niet van genieten. Je schaadt er niemand mee. Maar als het blijft klikken tussen ons zullen we je wel leren je volledig over te geven. Hiervoor moet je 100 procent vertrouwen in ons hebben.

Iets dat moet groeien. We zien wel!? ?Ik wil bij Werni slapen!? zegt Hagar terwijl ze met haar voet op de grond stampt. ?Is er ? het gepraat zat, geloof ik!? ?Volgens mij is de kleine moe. Tijd om haar in haar bedje te stoppen!? vult Dita de opmerking van Samantha aan. ?Mogen ze bij elkaar slapen?? vraagt Dita. Samantha trekt haar schouders op. ?

Ik twijfel ook! Gezien wat ze gedaan hebben toen ik even niet aanwezig was.? ?Mag wel.? vindt Samantha ?Maar dan leggen we ze vast in hun bed!? Dita is het hier mee eens. Hagar echter niet. Ze begint stampij te maken. Iets waar Dita korte metten mee maakt. Ze pakt Hagar in haar nek en legt haar weer over de knie. Voor de tweede keer krijgt Hagar een stevig pak voor haar kont.

Nu weet ze zich niet groot te houden algauw is het van ?au, au, au!? Het duurt dan ook niet lang of ze smeekt om genade. Ook nu stopt Dita direct. We worden naar de badkamer gebracht en helemaal uitgekleed. Daarna gaan we in het bad zitten en worden we afgespoeld.

Er wordt voor gezorgd dat Hagars haar droog blijft. Daarin tegen wordt mijn hoofd uitgebreid gewassen. Eindelijk de sporen van de moorkoppen kwijt. Dita droogt me af en neemt me mee naar de slaapkamer van Hagar. Samantha doet het zelfde met Hagar.

De slaapkamer is een mix van meisjeskamer en babykamer. Het bed is te groot voor een eenpersoons maar te klein voor een tweepersoons. Wel is er een hemel bovengemaakt waardoor het net een wieg lijkt. De rest van de kamer is meer een tienerkamer. We worden gesommeerd om naast elkaar op bed te gaan liggen met de ?beentjes? omhoog. Een katoenen luier krijgen we omgespeld.

Natuurlijk nadat onze billen goed ingesmeerd zijn met babyolie en poeder. Daarover wordt ons een plasticbroek aangetrokken en dan in de pyjama. Ik krijg een pyjama van Hagar te leen. Hij zit krap. Hierdoor voel ik door de te strakke broek mijn luier nog beter. Daarna bed in en word ik met een gesp om mijn middel vast gemaakt aan het bed.

Alsof dat nog niet voldoende is worden mijn polsen weer vastgemaakt aan de gesp. Ik heb haast geen bewegingsvrijheid. ?Zo nu kun je niet met Hagar of jezelf spelen!? constateert Dita tevreden. Hagar gaat naast me liggen. Ze krijgt een tuigje om die ook aan het bed wordt vastgemaakt. Ook Hagar heeft niet veel bewegingsvrijheid. Ze kan wel haar handen en armen vrij bewegen.

Als het licht uit is en Dita en Samantha de kamer hebben verlaten is het stil. Vreemd! Lig ik hier in een wild vreemd huis samen met een mooie vrouw in bed. Een droom die uit lijkt te komen. Maar ja, heb wel een luier om en lig vastgebonden.

Hagar beweegt en ik voel een hand op mijn lichaam. Ze streelt me. Haar hand glijdt zo laag mogelijk maar kan niet verder komen dan de rand van de pyjamabroek. ?Jammer!? fluistert ze. ?Zou jou ook graag willen verwennen!? ?Ja jammer!? reageer ik. ?

Heb je wel eens gevree?? Goed dat het licht uit is. Ik heb weer een kop als een boei en zeg zachtjes ?Nee en jij? ?Een beetje met jongens maar ik miste wat.? fluistert ze terug. ?Missen? Wat miste je dan?? Hagar vertelt dat ze twee keer een vriendje heeft gehad maar dat ze wanneer ze vree?er weinig plezier aan beleefde. Vanavond met mij vond ze veel fijner. Er naar toe leven in zo?n spel, niet de man die zinspeelt maar dat ze zelf initiatief nam. ?Komt denk ik ook wel omdat ik toen noch geheime fantasie?had! Door Dita en Samantha heb ik mezelf beter leren kennen en ontdekt wat me werkelijk opwindt.? ?En dat is??

vraag ik nieuwsgierig. ?Lekker een ondeugend meisje zijn en als ik de kans krijg de baas spelen over een vriendje. Het meisje lukte goed de laatste tijd. Slaagden alleen niet in het vinden van een leuk speelmaatje.? ?Was het dus niet alleen voor mij een spannende avond!? stel ik vast. ?Toch wel? vindt Hagar. ?Ik had nooit gedacht dat ik het middelpunt zou worden.

Ging er van uit als Samantha zou slagen in haar missie het wel een slaafs iemand zou zijn waarmee Dita en Samantha konden spelen. Maar eerlijk gezegd had ik verwacht dat Samantha helemaal niet zou slagen!? Hagar schuift zo dicht mogelijk naar mij toe. Ik voel hoe ze probeert fysiek contact te maken. Voor zover mogelijk schuif ik naar haar toe. Met moeite vinden onze lippen elkaar. We geven elkaar een zoen maar onze houding is oncomfortabel. ?Hier moeten we wat aan doen!? Hagar begint te roepen en als gauw komen Dita en Samantha de kamer in gestoven. Ze kijken verbaasd als ze ons nog zo zien liggen. ?Vanwaar die paniek??

vraagt Dita. ?Ik moet nodig naar de wc!? Hagar wordt losgemaakt en gaat naar de wc. Samantha controleert mijn boeien. ?Ik moet ook nog steeds plassen!? Samantha kijkt me aan en lacht me uit. ?Je bent toch nog op het potje geweest??

zegt ze sarcastisch. ?Kan het niet zo zijn dat je nu alweer moet!? Hagar is weer naast me gaan liggen. ?Mag ik los?? vraagt ze met een pruillipje. Samantha weifelt dan geeft ze toe. ?Als je belooft dat je Werni niet losmaakt en jullie je luier aanhouden.

Hagar stemt toe en Samantha verlaat de kamer. Samantha is nog niet weg of ik voel hoe de hand van Hagar via mijn borst over mijn buik naar mijn kruis glijdt. Haar hand verdwijnt in mijn pyjamabroek en wrijft zachtjes over het plastic. Dan glijdt haar hand weer naar boven. Ze kruipt voorzichtig op me. Zachtjes begint ze me te kussen. ?Ik krijg vlinders van je in mijn buik.?

Fluistert ze me in mijn oor. Ik geniet van de intensiteit waarmee ze me benadert. ?Hoe vind je mij.?? ?Heel lief! Ik raak helemaal in de war van je.? ?Ook al vlinders in de buik?? wil Hagar weten. ?Om je eerlijk te zeggen moet ik daar te nodig voor plassen! Maar ik vind je wel heel lief. Ben geloof ik nu al verliefd op je!? ?Gekkie!? zegt Hagar terwijl ze al kussend naar beneden glijdt. Ze gaat naast me liggen met haar hoofd op mijn buik. Haar hand glijdt weer bij de pyjama naar binnen en wrijft over de plasticbroek. ?Plas maar je hebt niet voor niets een luier om!? ?Ja, maar?? ?

Sssst doemaar. Laat mij het maar voelen. Ik vind het leuk wanneer je zo nu en dan mijn babybroertje wilt spelen!? Deze opmerking breekt mijn verzet. Natuurlijk wil ik haar dat plezier wel gunnen. Bovendien vind ik het zelf ook wel spannend. Ik laat mijn plas lopen. Hagar wrijft en poetst en het duurt niet lang of ik krijg een erectie. ?Ja toe maar broertje van me! Laat mij maar eens voelen hoe je klaar komt!? Het liefst zou ik haar willen strelen en aanraken en tegen me aandrukken.

Mijn gebonden handen laten dat helaas niet toe. Machteloos onderga ik haar behandeling. Ze trekt mijn pyjama broek naar onderen en ik voel hoe ze haar gezicht in het plastic drukt. Ze wrijft stevig met haar gezicht alsof ze het wil innemen. Mijn lid klopt en ik voel hoe Hagar het in haar mond probeert te nemen. Jammer dat de luier er tussen zit maar het is toch lekker.

Ik zak langzaam weg in een stuk niemandsland. Het duurt niet lang of ik kom heftig schokkend klaar . We liggen nog een tijdje in elkaar verstrengeld. Dan gaat Hagar naast me liggen en nestelt zich tegen me aan. We vallen beiden al gauw in een diepe slaap. Ik word wakker van de deur die open gaat. Slaperig kijk ik in het gezicht van Dita. Ze glimlacht als ze ons ziet liggen.

Nog steeds strak tegen elkaar. ?s Morgens? hoor ik Hagar zeggen terwijl ze haar hoofd op tilt. Ze is meteen goed wakker geeft mij een kus en springt uit bed. ?Wat is er met jou?? vraagt Dita lachend aan haar. ?Ben verliefd en dat is zo?n lekker gevoel!?

reageert Hagar. Dita ziet dat Hagar nog droog is en geeft haar toestemming zich verder aan te kleden. Dan slaat Dita het dekbed weg. Mijn pyjamabroek zit nog steeds halverwege mijn knie? Hierdoor ziet Dita direct dat mijn luier nat is. ?Zo wat moeten we met jou? Ben jij ook verliefd?? Ik beaam het volmondig. ?En van opwinding in je broek geplast!?

constateert Samantha die de kamer ingekomen is. Ze wrijven over mijn kruis en maken de boeien los. Daarna word ik uitgekleed en onder de douche gezet. Als ik klaar ben met douchen ga ik terug naar de slaapkamer waar mijn gewone kleren al op me liggen te wachten.

Ik kleed me aan en ga naar de kamer. ?Zo en hoe gaan we nu verder?? Het is Samantha die de stilte doorbreekt tijdens het ontbijt. ?Wil je ?upt verder?? Samantha kijkt me vragend aan. Ik lach:?Als je me 24 uur geleden had gezegd dat ik de nacht in babyuitrusting zou doorbrengen vastgebonden naast een aantrekkelijke vrouw die ook nog een luier om had, zou ik je voor gek verklaart hebben. Nu het is gebeurd voel ik me een rijk mens.

Heerlijk om het ervaren te hebben, prachtig om drie van die lieve vrouwen ontmoet te hebben en grandioos om verliefd te zijn!? Natuurlijk kleur ik weer. Er valt een stilte. ?Bijzonder. Neem alleen al het feit dat je iemand oppikt met dit als gevolg. Moest zo zijn!?

stelt Dita vast. Blijkt algauw dat we alle drie ons contact willen uitbreiden. Alleen onze agenda?s voor het weekend geven weinig ruimte. Ik moet vanmiddag voetballen en zondag is mijn moeder jarig. De agenda van de dames zijn ?s avonds al gevuld. Ik word voor woensdagavond uitgenodigd om uit eten te gaan. Dit als blijk van waardering. Volgende week vrijdag zal ik me na het werk melden om het hele weekend bij ze te blijven. Na het ontbijt fiets ik naar mijn huis. Hagar fietst mee.

Ze heeft niets bijzonders te doen en wil mij wel eens zien voetballen en daarna nog even de stad in. Thuis aangekomen zet Hagar haar boodschappentas op een stoel en bekijkt mijn appartementje. ?Leuk woon je hier. Waar heb je de luiers liggen?? vraagt ze lachend terwijl ze een kast opentrekt. Verbaast hoort ze aan dat ik die niet heb. ?Vannacht dus voor het eerst daadwerkelijk een stukje beleeft van je fantasie?? Heb nooit het lef gehad verder te experimenteren dan met een handdoek.

Hagar pakt haar boodschappen tas en haalt er een stapel wegwerpluiers uit en legt deze op tafel. ?Voor elke nacht ?. En als je mij een plezier wilt doen heb je woensdagavond ook een luier om tijdens het eten. Okay?? Ze kijkt me schalks aan. Natuurlijk kan ik dat niet weigeren. Verder ingewijd Het weekend vloog om. Hagar had tot de rust naar mijn wedstrijd gekeken.

Bij de toegang naar de kleedkamers had ze me opgewacht en afscheid genomen. Ze omhelsde me en fluisterde me in mijn oor. ?En de luiers gebruiken hoor!? Daarna kuste ze me en verdween. Natuurlijk kreeg ik plagende opmerkingen van mijn teamgenoten. Maar gelukkig nam algauw de trainer het woord en lag de aandacht weer bij het voetbal. Elke avond kwam ik mijn afspraak na.

Wanneer ik niets te doen had en geen bezoek kreeg deed ik na het eten al een luier om en hield die dan tot de volgende ochtend aan. Voelde me zo ? met Hagar. Verbaasde me er wel over hoe opwindend ik het vond om in een natte luier wakker te worden. Maar ja nu is het woensdagmiddag en de minuten tikken traag voorbij. Het kan mij niet snel genoeg 17.00 u zijn. ?

Telefoon voor je!? Mijn collega reikt me de telefoon aan. ?Met Dita!? hoor ik aan de andere kant van de lijn. ?We gaan iets eerde eten. Ik kom bij je kantoor langs en pik je op! Okay?? Ik voel me overvallen. Nooit gedacht dat ze me op kantoor zouden bellen. ?Okay maar ik heb een afspraak met Hagar die ik dan niet kan na komen!? komt er hakkelend uit mijn mond.

Natuurlijk wil Dita weten wat voor een afspraak ik dan wel heb. Ik loop met de telefoon de gang op en zeg met trillende stem dat ik nog een luier om zou doen. ?Wat zou je?? vraagt Dita. Ik weet niet of ze me niet goed heeft verstaan of dat ze me plaagt. Ik kijk om me heen en als ik niemand zie herhaal ik mijn belofte aan Hagar. ?Okay, regel ik!? hoor ik de grinnikende stem van Dita.

Klokslag vijf uur verlaat ik de afdeling en loop het pand uit. Wanneer ik een claxon hoor kijk ik naar de andere kant van de straat en zie ik Dita zitten in haar auto. Ik steek de straat over en word hartelijk begroet. ?Ga maar gauw zitten! We moeten er om zes uur zijn en het is zeker een half uur rijden. We rijden via binnenweggetjes. Waarschijnlijk om de files te ontwijken. Wanneer we door een bos rijden slaat Dita onverwachts een zandweggetje in. Na honderd meter rijd ze een picknickplaats op.

Een openveld met drie picknicktafels. Er staat nog een auto en aan ? tafel zitten twee vrouwen. ?Stap maar uit!? Ik kijk Dita verbaast aan. Ze negeert echter mijn blik en stapt uit. Ik volg haar voorbeeld. ?Ga maar vast naar die tafel toe!? Dita wijst me de tafel aan die het dichtst bij de vrouwen staat. Zelf loopt ze naar de achterkant van de auto en haalt iets uit de kofferbak. In het voorbij lopen groet ik de dames. Die me vriendelijk terug groeten.

Het valt me op dat ze me van top tot teen observeren. Ik ga aan de tafel zitten en kijk op waar Dita blijft. Als ik haar zie verstijf ik van schrik. In haar ene hand heeft ze een mandje en in de andere hand zie ik dat ze een plasticbroek en een katoenen luier heeft.

Ook zij groet de dames. ?De kleine verschonen?? vraagt de ene vrouw belangstellend. ?Voor alle zekerheid kleed ik hem maar even passend. Straks plast ie mijn autostoelen nog nat.? De vrouwen kijken lachend mijn kant op. ?Kom schat ga maar op tafel liggen!? Gespannen kijken de vrouwen naar me. Ik weet niet wat te doen en kijk Dita angstig aan. ?Toe maar liefje. Die mevrouwen hebben wel vaker een baby gezien hoor! Je wilt toch niet dat ik boos word?? Mijn blik glijdt van Dita naar de vrouwen.

Gespannen kijken die toe. ?Okay als je dan niet wil luisteren!? Dita heeft de spulletjes op het zit gedeelte gelegd. Ze pakt me bij mijn wang en trekt me omhoog. ?Mag ik hem bij jullie op tafel leggen?? vraagt ze. De vrouwen geven volmondig toestemming en Dita dirigeert me naar hun tafel. Volschaamte ga ik liggen. In een roes merk ik hoe mijn schoenen uitgedaan worden.

Daarna worden de knopen van mijn broek losgemaakt en wordt die uitgetrokken. Vervolgens wordt mij de boxershort over mijn enkels getrokken. Daar lig ik in mijn blote kont voor de neus van twee wild vreemde vrouwen. Dita loopt weg om de spulletjes bij de andere tafel op te halen. Ik weet niet hoe te kijken. De vrouwen genieten van de situatie. Ze maken kleinerende opmerkingen en wijzen Dita op het feit dat ik rode vlekjes tussen de benen heb. Dita komt kijken. ?Doe je geen olie en poeder op je balletjes en billetjes als je ?s nacht een luier om doet?? vraagt ze me. Met een rode kop schud ik van nee.

Dita opent de mand en haalt er een flacon babypoeder uit. Ze schuift de katoenen luier onder mijn kont. Vervolgens poedert ze me. Als de luier omgespeld is doet ze me de plasticbroek om de enkels en trekt die op tot aan mijn knie

Ik moet gaan staan, waarna ze de plasticbroek over mijn luier trekt. Het is een broek met beertjes er op. Waarmee mijn positie nog extra benadrukt wordt. ?Prachtig!? hoor ik een bekende stem vanaf de andere kant van het veldje. Ik zie Samantha en Hagar het veld oversteken. Ze begroeten de vrouwen hartelijk. Hieruit blijkt dat de hele situatie in sc? is gezet. ?Je hebt goed geluisterd lieverd!? Hagar vliegt me om de nek en kust me uitvoerig. Daarna worden de twee vriendinnen voorgesteld.

Ik trek mijn broek aan en doe de boxershort in het mandje. ?Kom laten we gaan. Begin trek te krijgen!? Samanta stapt bij de twee vrouwen in de wagen terwijl Hagar en ik op de achterbank bij Dita gaan zitten. ?Kindjes horen daar!? Als we rijden schuift Hagar haar rok omhoog en laat mij zien dat ze ook een katoenen luier om heeft en daarover net zo?n plasticbroek als ik. ?We worden steeds meer .?

lach ik. ?Ja heerlijk. Heb je nog veel aan mij gedacht?? Ik vertel haar dat wanneer ik een luier om had, ik me in gedachten heel dicht bij haar voelde. Hagar kust me en nestelt zich tegen me aan. Zo laten we ons naar het restaurant rijden. We stappen voor het restaurant uit de auto. Voordat Dita de auto weg zet haalt ze een koffer uit de achterbak.

Ik kijk op de menukaart bij de ingang en zie dat het restaurant op woensdag gesloten is. De deur is dicht, maar de lichten branden wel. Ik maak Hagar er op attent. Ze lacht en vertelt dat het restaurant 1 x per maand op woensdagavond geopend is voor leden. ?Leden??

Ik kijk Hagar vragend aan. Maar ze lacht het weg. ?Niet zo nieuwsgierig jij! Laat je maar verrassen!? Wanneer de auto?s zijn weg gezet lopen we naar de deur. Dita geeft mij de opdracht de koffer te dragen. Samantha belt aan. De deur wordt geopend en we stappen naar binnen. We worden hartelijk begroet door een in leer geklede man. Blijkt de eigenaar te zijn. ?

Vijf leden en een introduc? meldt Dita terwijl ze de man betaald. De man kijkt in een boek vinkt een regel aan en nodigt ons uit verder te komen. ?Jullie weten de weg! Een prettige avond!? I.p.v. het restaurant in te lopen gaan we de trap op naar boven. We komen op een overloop waar ? van de vrouwen een deur opent. We gaan naar binnen. ?Even omkleden!? Vandaar die grote tas.

Ter wijl de vrouwen zich omkleden komt Hagar bij me staan. Ik kijk naar Hagar en probeer, om mijn verlegenheid te camoufleren een gesprek op gang te brengen. De twee vriendinnen kleden zich helemaal uit om daarna op bevel van Samantha een minuscuul klein slipje en bh aan te trekken. Ook sieren ze hun benen met nylonkousen die d.m.v. een gordel worden vastgezet. ?

Moeten wij ons ook om kleden?? vraag ik onzeker aan Hagar. Ze lacht: ?Vrees van wel! Betty en Willie zijn slavinnetjes van Samantha. Ik denk Dita ons vanavond?.? Verder komt ze niet. ?Kleden jullie je eens gauw uit!? interrumpeert Dita ons. Aarzelend volg ik het voorbeeld van Hagar. Al snel staan we beiden alleen gekleed in onze luier en plasticbroek. ?Aantrekken!?

Dita reikt ons kleding aan. Twee matrozenpakjes met korte broek. Hagar krijgt roze en ik blauw. Hagar trekt het zonder blikken of blozen aan. Dita pakt een kam en maakt twee staartjes in Hagars haar. Ook krijgt ze een paar sproetjes op haar gezicht geschminkt. Ondertussen heb ik me ook in mijn matrozenpak gehesen. Het broekje zit strak over mijn luier en is wat aan de korte kant.

Ik moet moeite doen om mijn plasticbroek niet onder de pijpjes te laten uitkomen. Dita loopt controlerend om me heen.

Trekt hier en daar wat stof recht. Dan pakt ze de broeksband en sjort het broekje zo hoogmogelijk. Ze doet een stap achteruit en bekijkt het resultaat. ?Beter zo!? We gaan weer naar beneden. Hagar gaat als een dartel veulen ons voor. Ze loopt het restaurant binnen groet op kinderlijke wijze bekenden die haar terug groeten zoals je dat bij een kind doet. ?

Hallo lieve meid, wat heb je mooie kleertjes aan!? Ik volg bedremmeld het gezelschap. Dita en Samantha lopen voor mij en Betty en Willie. Betty en Willie stellen zich ook bescheiden op. Groot verschil met mij is dat zij het uit onderdanigheid doen terwijl ik me geen houding weet te geven. ?Is dat je broertje?? hoor ik een man aan Hagar vragen. ?Nee hoor mijn vriendje!? flapt Hagar eruit. We zijn bij onze tafel gekomen. Er staan vijf stoelen. Hagar zit als eerste terwijl Betty en Willie de stoelen van Dita en Samantha aanschuiven. ?Vraag die mevrouw maar om een stoel!? Dita wijst naar een schaars geklede dame die achter de bar staat. Ik voel me opgelaten wanneer ik door het restaurant loop en de vrouw om een stoel vraag. ?

Natuurlijk knulletje komt er zo aan!? Ik ben nog niet terug bij onze tafel of er komt een man aan met een stoel. Het is echter geen normale stoel. Tot mijn schrik zie ik dat het een grote kinderstoel is. ?Kom maar kereltje kruip maar onder het blad door en ga maar zitten!? zegt de man alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik kijk wanhopig naar Dita maar zij negeert mijn smekende blik en gaat ongestoord verder met haar gesprek. Dan kijk ik naar Hagar. Ze lacht en zegt tegen de man: ?

Mag Werni naast mij zitten!? Het maakt de man niets uit en hij zet de stoel tussen Dita en Hagar in. Schoorvoetend besluit ik om maar mee te spelen en kruip in de stoel. Dita staat op en maakt me met een tuigje vast. Daar zit ik dan. Gelukkig is het restaurant spaarzaam maar sfeervol verlicht. Eindelijk neem ik de tijd om het totaal in mij op te nemen. Er staan diverse tafels en stoelen die allemaal bezet zijn. De gasten zijn heel divers gekleed. De ene in leer een ander in lak of in lingerie.

Sommigen zijn zo goed als naakt terwijl anderen weer uit gedoft zijn als een paard of zelfs als een hond en aan de riem onder de tafel liggen. Er zitten mensen aan tafeltjes voor twee personen maar er zijn ook groepjes. In sommige gevallen staat of zit geknield naast de stoel van zijn Meester/es. In totaal schat ik dat er zo?n vijfenzestig gasten zijn.

Het personeel is herkenbaar aan de vlinderstrikjes die ze dragen. De kleding verschilt echter. Sommige zijn miniem gekleed. Dragen alleen een leren slip terwijl andere een leren broek of rok dragen. Ik kijk Hagar aan. Ze zit mij te observeren en lacht me toe.

Dan gaat ze naast me staan en begint me uit te leggen. ?De schaars geklede mensen zijn meestal onderdanig.

Dat geldt zowel voor de gasten als voor het personeel. Verder leeft ieder hier zijn fantasie. Regel is dat andere mensen geen last van je mogen hebben. Dus geen poepluiers!? lacht ze. Ik zit met verbazing om me heen te kijken. Ondanks mijn masochistische karaktertrekken houd ik niet zo van de algemeen gangbare sm wereld. Voel me opgelaten.

Volgens Hagar is het haast onmogelijk om een zetting te cre?n waarin alle liefhebbers voor 100% aan hun trekken komen. Het mooie van dit soort bijeenkomsten is dat je wel jezelf mag zijn. Niets is gek en er is totale acceptatie. Soms moet je even over een weerstand heen stappen. Maar je hoeft niet bij iets betrokken te worden als je dat niet wilt. ?

Kan maar zo zijn dat je een opdracht van ? van onze Meesteressen krijgt. Als je weigert krijg je straf. Dat zijn altijd straffen die binnen de gemaakte afspraken liggen. Na de straf word je beslist niet gedwongen om alsnog de opdracht uit te voeren.?

Hagar legt verder uit dat er wel een spanningsveld ligt tussen weigeren uit weerstand en weigeren uit opstandigheid. Belangrijk is dat je dat zelf duidelijk laat merken door bij weigering uit weerstand om genade te vragen. ?Dita of Samantha weten dan dat je het echt niet wilt.? Hagar tuit haar lippen en geeft me op kinderlijke wijze een kus. Ondertussen gaat de bediening rond en serveert wijn bier of frisdrank. Bij onze tafel aangekomen bestelt Dita twee wijn en twee glazen water. ?

En wat willen de kleintjes?? vraagt de vrouw. Dita antwoordt voor ons en bestelt twee Fristies. Even later worden de drankjes geserveerd. Dita en Samantha krijgen de wijn en Willie en Betty ieder een glas water. Hagar krijgt een flesje fristie met een rietje voorgezet.

Ik krijg mijn fristie in een beker met een tuit geserveerd. Hagar pakt het flesje en zet de rietjes aan haar lippen. Ze kijkt me schalks aan en zegt ?Mmm lekker h?Jij ook drinken!? Ik pak de beker. Mijn handen trillen van schaamte. Dita pakt me de beker af. Neemt een servet en gaat achter me staan. Ze houdt de servet voor me en knoopt hem in mijn nek vast.

Dan pakt ze de beker en zet hem aan mijn lippen. Als ik niet direct mijn mond open, duwt ze zachtjes en aait me met haar andere hand over het hoofd. Ik kijk haar aan. Ze lacht me toe met haar mooie bruine ogen.

Als vanzelf open ik mijn mond en laat me door haar mijn drinken geven. Plotseling hoor ik een stem. Als ik in de richting kijk vanwaar de stem komt zie ik de eigenaar van het restaurant staan. Hij heet iedereen nogmaals van harte welkom en wenst ons allen een gezellige avond. Hoewel de invulling per persoon nogal verschillend zal zijn. Leuk vond hij dat sommige mensen hun kinderen of trouwe viervoeters hebben meegenomen. Deze opmerking ontlokt gelach van de aanwezigen. Daarna wenst hij ons een smakelijk eten en gebiedt hij twee schaars geklede obers het gordijn te openen. Een uitgebreid buffet wordt zichtbaar. Het water loopt me door de mond. Van onze tafel huppelt Hagar er als eerste na toe. Dita en Samantha geven Willie en Betty opdracht eten voor hun te halen.

Helaas kan ik de stoel niet uit en zo te zien is dat ook niet de bedoeling. Een ober meldt zich bij onze tafel met een kindermenu. Hij zet het voor mij op tafel. ?Wat een verwennerij! Thuis krijgt hij meestal nog een flesje pap!? reageert Samantha. ?Oh ja?

Geven jullie hem niet de borst?? antwoordt de ober gevat. ?Misschien als hij heel lief is geweest!?? Dita begint me te voeren. Eest een stukje visstick, een paar patatjes en dan appelmoes. Met de appelmoes doet Dita geen moeite om goed te richten.

Het duurt niet lang of mijn gezicht zit er helemaal onder. Dita stopt met voeren wanneer haar eten gebracht wordt. Willie en Betty blijven eerbiedig achter Samantha en Dita staan. Ik kijk naar Samantha en Dita. Zijn twee prachtige vrouwen. Ondanks hun dominante karakters hebben ze een lieve uitstraling. Een interessante combinatie. De woorden van de over herinnerde kijk ik naar hun decollet? ?Mmmm. Zal het niet erg vinden aan hun borsten te mogen zuigen!?

Denk ik bij me eigen terwijl ik een glimlach probeer te onderdrukken. Samantha heeft het gezien en vraagt of ze mee mag genieten. Nu schiet ik helemaal in de lach. ?Wat mij betreft wel!? Dita en Samantha kijken me vragend aan. ?Nou vertel!? Ik vertel dat ik aan de woorden van de ober moest denken terwijl ik van bovenaf uit de ?kinderstoel?in hun decollet?on kijken. ?Ja en??

vraagt Dita. ?Nou eh lijkt me helemaal niet erg om de borst van jullie te krijgen!? Zo dat is eruit. Dita kijkt Samantha lachend aan en schudt haar hoofd. ?Een stoutertje ben je toch. Maar als je lief met Hagar mee blijft spelen? Wie weet!? De dames concentreren zich weer op het eten. Ik moet aan hun laatste opmerking denken. Volgens mij hebben ze het wel in de gaten dat ik eigenlijk geen AB ben maar meer een DL met sterk masochistische trekjes. Vandaar hun verzoek met Hagar mee te spelen.

Natuurlijk komt er zo ook een deel van mijn masochistische kant aan bod. Hagar heeft haar bord vol gestouwd en zit al lekker te eten. Het is een mooi gezicht hoe zij zich helemaal thuis voelt in haar peuterrol. Ik wil de appelmoes van mijn gezicht vegen.

Maar dat vindt Dita niet goed. ?Ik maak je gezicht schoon als je klaar bent met eten!?? Ik heb het gevoel dat iedereen naar mij zit te kijken. Voorzichtig kijk ik het restaurant in. Maar niemand heeft aandacht voor onze tafel. Nu zie ik pas dat de ?

honden? uit bakken eten en de paarden bij elkaar staan en uit een ruif eten. Schuin voor me staat een wat oudere vrouw achter een man met een grijze baard. Wanneer onze ogen elkaar treffen glimlacht ze fijntjes en geeft mij een knipoog.

Dan kijkt ze weer strak voor haar. Het geeft me rust te zien dat meer mensen een rol spelen waarmee je op straat niet te koop wenst te lopen. ?Mondje open!? Hagar staat naast me en stopt me wat van haar bord in mijn mond. Het smaakt heerlijk.

Hagar ziet dat en voert me verder. ?Kijk je uit dat de kleine geen buikpijn krijgt!? hoor ik Samantha spottend zeggen. Het is grappig om te zien hoe goed Hagar de rol van kind speelt. Apetrots is ze dat ze mij mag voeren. Wanneer de Meesteressen en de Meesters gegeten hebben krijgen de slaven en slavinnen permissie om de restanten op te eten. Willie en Betty gaan naar het buffet toe en komen toch nog met een goed gevuld bord terug. Ze krijgen toestemming om iets te drinken te bestellen.

Na het eten veegt Dita mijn gezicht schoon. Ook geeft ze me opdracht om te zorgen dat mijn luier nat is. Ze maakt het tuigje los en geeft me opdracht om uit de stoel te komen. Moeizaam laat ik me onder het blad door glijden. ?Jullie zijn zo lief geweest onder het eten. Nu mogen jullie door het restaurant lopen!? Hier heb ik helemaal geen zin in. Ik voel hoe de natte luier er voor zorgt dat de plasticbroek duidelijk zichtbaar is. Hagar pakt me bij de hand en trekt me mee. Ze loopt naar de tafel waar de oudere vrouw net stond. Ze heeft nu weer op de stoel plaats genomen. ?Hoi!? groet Hagar hun vriendelijk.

Het stel kijkt op: ?Hallo lieverd, fijn je hier te zien!? is de reactie. ?Wie is dat jongetje?? ?Werni en hij is mijn vriendje. Wij zijn op elkaar!? Hagar blijft in haar rol. De man en de vrouw nemen me eens goed op. ?Vind je het hier leuk?? vraagt de vrouw. Ik haal mijn schouders op en geef toe dat het me overvalt en het nog moeilijk vind me zelf een houding te geven. ?

Wijze woorden voor zo?n kleine!? lacht de man. We schieten alle vier in de lach. Hierdoor voel ik me weer wat vrijer en laat me verder door Hagar meeslepen. Twee tafels verder blijft ze even staan bij een man die in zijn paarde rol zit. Hagar aait hem. Een vrouw die iets verder zit vraagt of Hagar een ritje wil maken. Natuurlijk wil ze dat. Ze gaat op het zadel zitten dat de man op zijn rug draagt. Het is duidelijk dat ze dat vaker heeft gedaan. ?Wil jij ook paardjerijden?? vraagt de vrouw mij vriendelijk. Ik zie dat niet zitten en bedank voor de eer. ?Waarom niet?? vraagt ze plagend. ?

Ik houd niet van paarden!? wend ik als excuus aan. Ik loop achter Hagar aan. Plotseling komt een ?hond? onder een tafel vandaan en blaft. Het ?paard? schrikt en staat stil. Door de onverwachte reactie verliest Hagar haar evenwicht en glijdt van het zadel en valt op de grond. De ?hond? wordt door zijn Meesteres gecorrigeerd en verdwijnt weer onder tafel. Ik pak Hagar bij de hand.

Ze wil niet meer op het paard. Hagar is verontwaardigd. Ze vindt de hond en het paard maar stout. De avond wordt afgesloten met een rondje koffie. Daarna kleden de meesten zich weer om. Hagar en ik mogen ons echter niet omkleden. Na afscheid te hebben genomen moeten we achterin gaan zitten en rijdt Dita ons samen met Samantha naar huis. Thuis worden Hagar en ik samen in bad gestopt. Na afgespoeld en afgedroogd te zijn worden we naar de kamer gestuurd. Op de tafel liggen o.a. schone luiers op ons te wachten. We moeten op de bank gaan zitten terwijl Dita met Samantha de badkamer opruimen.

Hagar zit mij te plagen en uit te dagen. We liggen algauw te stoeien op de bank. We hebben niet in de gaten dat Dita en Samantha weer terug komen. ?Stoppen jongelui! Straks kunnen jullie niet slapen!? We kijken op en zien de beide dames alleen gekleed in een string voor ons staan. Door het stoeien met Hagar en het fraaie uitzicht op de twee schaars geklede schonen ben ik behoorlijk opgewonden. Vervelend is het dat ik het niet kan camoufleren. ?Kom maar lieverd!? zegt Dita terwijl ze naast me komt zitten.

Ze pakt me bij mijn hoofd en leidt me naar haar borsten. In een ooghoek ziek ik hoe Hagar en Samantha toekijken. Als ik zacht lig te sabbelen wordt Hagar door Samantha uitgenodigd om aan de borst te komen liggen. Het is verder stil. Tevreden lig ik te zuigen terwijl Dita me zacht over mijn hoofd aait. Na een tijdje hoor ik dat Hagar en Samantha elkaar weer los hebben gelaten.

Ik voel hoe mijn benen uit elkaar worden geschoven en Hagar tussen mijn benen kruipt. Ze schuift een condoom om mijn penis. Ze sluit haar lippen om mijn eikel en likt met haar tong. Het is een super geil gevoel. Samantha masseert mijn tepels.

Dita drukt mijn hoofd stevig tegen haar borsten. Ik voel me helemaal wegglijden in het niets. Heftiger en heftiger wordt het Het duurt niet lang of ik kom op een gigantische manier klaar. Mijn hele lichaam ligt te schudden. Ver na het orgasme voel ik de kriebels nog. Ik voel me emotioneel worden. Ongemerkt lopen de tranen me over mijn wangen. ?Toe maar schat.

Laat je maar gaan!? wordt er gefluisterd. Ik voel hoe driepaar handen me liefdevol strelen. Langzaam kom ik weer bij mijn positieven. Ik kijk mijn liefste vriendinnetje aan en zie ook tranen bij haar. Dan gaat mijn blik naar Samantha en Dita. Liefdevol kijken ze naar me. Wat een geluksvogel ben ik. Drie van zulke kanjers van vrouwen te hebben mogen leren kennen.

Dita pakt me bij de hand en geeft aan dat ik op de tafel moet gaan liggen. ?Life goes on!?denk ik bij me zelf terwijl ik mijn benen omhoog doe om weer een luier omgespeld te krijgen.
 
Bovenaan