de Fotosessie

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 100,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    1

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: ?

De kerfstok had foto's nodig. Speciaal Homo-SM was het target. Met het horen van de uitnodiging voor de fotosessie had ik direct zoiets van "Ja, leuk". Nu ben ik wel geen Homo-SM'er maar een hetero luierliefhebber, maar dat maakte voor de fotosessie niet uit. Sterker, ze vroegen me zelfs mijn eigen hobby-kleding zoveel mogelijk mee te brengen. Ik maak niet zo vaak mee dat mensen zo eenvoudig openstaan voor luierfetisjisme. Ik voelde me groots onder de erkenning en acceptatie.

De dag van de opname, Roermond. Ik was gespannen verwachtingsvol en uiteraard reeds gekleed in luier, verborgen onder 'normale' kleding. De bijeenkomst begon kalm en met koffie, broodjes en een welkomstwoord waarin enige hoofdrolspelers werden voorgesteld. Het doel was: "leuke foto's in ontspannen sfeer." Vervolgens kwam de uitnodiging om iets aan te trekken (of uit te trekken) zodat we ons prettig voelden. Het was overbodig, de meesten stonden al in hun favoriete outfit. Ik was voornemens van deze gelegenheid gebruik te maken om het gebied van de combinatie van SM met luiers eens wat beter te verkennen. Dit is namelijk nieuw voor mij.

Onwennig onderwierp ik me aan de meesteres. Ik kreeg leren banden om mijn polsen en werd met alleen een luier aan, aan een ketting gehaakt. vervolgens kreeg ik er van alle kanten van langs met verschillende martelwerktuigen en zwepen.

Een van de pijnigingen bestond uit een soort spijkerbed, maar dan heel erg mini, die bedoeld waren voor mijn tepels. Voor iedere tepel een. Ze zaten om mijn torso gegespt en spanden pijnlijk bij iedere klap die me iets te diep naar lucht deed snakken. Tussendoor was er soms even een korte, kleine liefkozing, maar nooit lang. Het beantwoorden ervan werd bestraft.

Hooguit kon ik het mij laten welgevallen zonder er al te veel van te laten merken. De spijkerbedjes werden vervangen door tepelklemmen en ik werd naar de sling geleid. Mijn enkels kregen ook leren banden en ik werd op 4 punten vastgezet. Nu was het de beurt aan het kaarsvet en ijs. De tepelklemmen bleven vastzitten en tezamen met het kaarsvet behoorlijk pijnlijk. Daarnaast zat ik vast, ik kon geen kant uit. Het koude ijs prikkelde mijn blaas. Ik had van tevoren veel gedronken.

Onder het oog van mijn Meesteres en nog divers ander publiek plaste ik in mijn luier. Dit was voor mij de grootste vernedering. Ik plaste in mijn luier terwijl iedereen naar mij keek. Maar ik kon niet anders. Ik zat vast, het ijs, de pijn. Het kon echt niet anders. Bovendien werd ik er supergeil van.

Nu was ik echt tever gegaan. Maar ik kon er toch ook niets aan doen? Ik werd uit de sling gehaald en letterlijk over de knie gelegd. De assistent had me helemaal klem. De eerste klappen op mijn billen vielen. Ze haalden niet veel uit, ik had nog steeds een dikke luier aan.

De luier werd niet bepaald zachtzinnig naar beneden gerukt en vervolgens kletsten de pijnlijke slagen op mijn nog vochtige billen. Het wond me ondanks (of dankzij?) de pijn bijzonder op. Ik geilde er op. En ook de wetenschap dat iedereen naar me keek. Er zit dus ook nog een exhibitionist in me. Ik zelf wist dit al langer, maar nu werden de mogelijkheden hiervan duidelijker.

Na de billenkoek, toen mijn billen rood waren en gloeiden van de kletsen, werd bij wijze van beloning, mijn natte en bijna aan flarden gescheurde luier weer opgehezen en mochten de tepelklemmen af. Aauw aauw. Lief wreef mijn Meesteres mijn pijnlijke tepels. Aaauw! Sadisme ten top.

Toen ik weer wat bijgekomen was mocht ik mezelf weer een schone en droge broek laten geven. Een meester, waar ik papa tegen moest zeggen, ving me liefdevol op en verschoonde me 'professioneel'. Maar dat is weer een heel ander verhaal. Misschien iets voor deel 2.

Met elkaar (ik genoeglijk in een schone luier) hebben we nog wat na zitten praten en waren het er over eens dat het leuk was geweest. Ik heb behoorlijk wat plezier gehad en hoop dat de foto's leuk zijn geworden. Ean wat mij betreft doen we dit vaker. Misschien met nog wat exotischer geaardheden wellicht?
 
Bovenaan