"De geluierde vrienden Bart en David"

Diaperdude11

It is what it is..
Inleiding: Bart is een jongen van 17 jaar, hij is vrij lang 1.87 en heeft een slank postuur. Zijn goede vriend David waarmee hij samen op school zat is 16 jaar, David is wat minder groot maar wel wat knapper hij heeft donker haar en mooie blauw/groene ogen.


Hoofdstuk 1: "School is boring"
Het was weer zover David kon weer niet uit zijn bed komen het was 7 uur 's ochtends en hij moest er eigenlijk al een uur geleden uit. Ja het klinkt gek 6 uur opstaan maar David vond het AH-College de enige leuke school in de buurt en dat is dan ook wel een flink eindje fietsen.
Anja David zijn moeder stond al onder aan de trap te roepen dat ze naar haar werk ging. Anja was accountant, 2 jaar geleden had Anja met de lotto een hoog bedrag gewonnen, maar liefst 16,2 miljoen netto, het was ook wel te zien aan haar. De kleding die Anja droeg was duur en ze zag er altijd goed uit. David daar in tegen bleef dicht bij zich zelf hij vond het luxe leventje prima maar wilde niet een gerand staan voor het "verwende kind".
Anja was weg ze riep nog een keer hard en sloeg de deur achter haar dicht. David dacht bij zichzelf ik blijf nog lekker liggen ik heb toch het tweede een tussenuur en dan hoef ik pas om 11 uur op school te zijn. Of David ging nu opstaan.. Geen moeilijke keuze voor David, hij bleef lekker liggen.
David stelde op zijn telefoon de wekker in om 9 uur. Net toen de wekker stond kreeg hij een sms van Bart,"en ben je al oderweg"? David was het vergeten ze zouden samen gaan leren in hun tussenuur..David las de sms nog een keer en stuurde terug: "sorry Bart ik lag nog te slapen probeer wel op tijd te komen, ik red het wel". David stond op om een lekkere douche te nemen en vervolgens een lekker ontbijt te maken voor zichzelf half 10 op school komen was voor David nu geen probleem, hij kon het lekker rustig aan doen.. het was tenslotte toch pas half 8.
Eenmaal in de badkamer moest David ontzettend nodig pissen, hij moest zelfs een beetje rennen wilde hij het toilet nog halen. David had best wel veel gedronken de avond daarvoor. Onder de douche bekeek David zich eens goed, hij knipte zijn nagels en besloot ook maar eens om zijn haar te wassen. Fris kwam hij onder de douche vandaan en hij kleedde zich aan en ging naar beneden. Eenmaal beneden kwam het eitje met bacon als geroepen. Heerlijk vond David het als zijn moeder weg was, tenslotte was hij over een week ook nog eens HELEMAAL alleen thuis, een vader had David niet meer die was overleden toen hij 4 was.
De klok sloeg 8 uur, en David ging zich klaar maken voor school saaie vakken vandaag maar hij had zin om naar school te gaan, al was het maar om weer met Bart te gaan chillen. Bart was tenslotte zijn beste vriend en hij kon alles met Bart delen. Bart was volgens David ook best knap, David weet niet goed was hij zelf is dus hij schat zichzelf in op "bi". Eenmaal op school kwam David, Bart al snel tegen, ze rookte samen een sigaret en gingen leren voor hun economie tentamen.
In het tussenuur bleek het leerwerk reuze mee te vallen en na een half uurtje waren ze al klaar Bart en David kenden het beter dan ze zelf hadden gedacht.
Het 3e uur was de economie toets, het was een simpele toets David en Bart maakte de toets goed voor hun gevoel en stonden binnen 3 kwartier al buiten het lokaal terwijl ze 2 uur hadden voor de toets. Lekker vonden de jongens het wel dat ze allebei snel klaar waren, zo konden ze alvast naar het dorp gaan en bier drinken! Bart was alleen thuis, en David zou bij hem gaan slapen dus ze konden zich lekker bezatten.

Hoofdstuk 2: "De avond der avonden"
 
H

hansje zoekt maatje

Guest
leuk verhaal.

ik vind hem al spannend worden.
ben beniewd na het vervolg.

gr hansje zoekt maatje
 

Diaperdude11

It is what it is..
Thanks scenekid,

Moet even kijken of het aanslaat bij mensen als ik het voor mezelf schrijf dan kan ik het net zo goed voor mezelf houden:p hahaha
maar ik maak sowieso nog een paar hoofdstukken!
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal! Als Bart en David aan het bier gaan vanavond, kan ik me voorstellen hoe (nat) dat afloopt..... ;D
 

Diaperdude11

It is what it is..
Hoofdstuk 2 "Een normale vrijdag avond"

Bart en David waren klaar met hun toets economie. Ze gingen toch eerst even naar Bart zijn huis, eenmaal daar aangekomen dropte ze hun tassen in de gang en gingen verder naar de keuken.
Bart trok niets vermoedend de koelkast open en keek erin, er stond een fles likeur 43 waarop stond "veel plezier, ik blijf een weekend weg", geld ligt in de kast in het boek wat we beide zo leuk vinden x mam. Bart keek ernaar en kreeg een enorme smile op zijn gezicht.. David... David.. moet je horen.. me moeder is een weekend weg, nu kunnen we het hele weekend hier chille en ze heeft zelfs een fles likeur 43 voor ons achtergelaten...... en geld!
Samen maakte de jongens een klein sprongetje, Bart liep naar de schuur en pakte 2 biertjes, kwam terug en zei; deze hebben we volgens mij wel verdient David!
Met een glimlach van oor tot oor gingen beide jongens op de bank zitten, kletste de biertjes tegen elkaar aan en zeiden proost, op een mooie avond!
Na allebei een grote slok te hebben genomen vroeg Bart aan David; David.. zullen we anders ff codden? (Call of Duty) David vond het een super goed idee en dol enthousiast begonnen beide mannen te schieten.
Na een tijdje en nog wat biertjes was het tijd om te gaan eten. Wat zullen we gaan eten vroegen de jongens in koor.. Bart zei; uhm... zullen we pizza eten?, David; hmm.. dat heb ik gisteren al gegeten, misschien kunnen we via thuisbezorgd.nl iets bestellen? JA! zei Bart, ik heb zin in een kapsalon zonder sambal, jij David? Ja doe mij maar hetzelfde zei David..
De bestelling is geplaatst en de jongens zouden 40 minuten moeten wachten totdat hun eten er was.. dan nog maar een pilsje drinken stelde David voor. Lijkt me een goed plan David, haha!
40 minuten later... De deurbel ging, de jongens sprintte allebei naar de voordeur, deden de deur open en zagen daar het eten wat ze hadden besteld. Bart en David hadden best wel trek, wellicht door de pilsjes die ze al hadden gedronken.

Later die avond vonden de jongens het tijd om op stap te gaan, de slaapplek was in orde. Bart had namelijk een heel groot 2 persoon's bed waar ze makkelijk met zijn tweeën in konden liggen. Ze gingen naar de plaatselijke kroeg waar ze hadden afgesproken met wat vrienden, al redelijk aangeschoten zaten ze op de fiets en even later bereikten de jongens de kroeg. In de kroeg zaten de vrienden van Bart en David al. Joost en Noah zaten binnen al aardig aan de zuip. Eenmaal binnen elkaar begroet te hebben, werden de kannetjes besteld, de kaarten kwamen op tafel en de drank spelletjes konden beginnen. De jongens hadden een enorm gezellige avond en waren nu toch echt dronken.
Om half 3 vroeg Bart aan David of ze naar huis konden gaan, het was best wel dood in het dorp en Noah en Joost moesten ook al weer vroeg weg. Na 10 minuten fietsen kwamen de jongens thuis, eenmaal binnen plofte David op de bank neer, Bart liep half bezopen naar de koelkast en pakte de likeur 43. Schonk 2 glazen in en nam die mee naar David.
Samen naast elkaar op de bank, tv uit en allebei een glas likeur 43 in hun handen. Ze keken elkaar aan en begonnen te lachen, best wel een leuke avond brabbelde David... Ja antwoordde Bart met een vurige blik in zijn ogen.
David.. stamelde Bart, als je beste vriend mag ik je dan alles vragen en vertellen zonder dat je me zal uitlachen? Natuurlijk antwoordde David, alles wat je maar wilt!
Bart begon zijn zin, stotterde een beetje en wist eigenlijk niet goed hoe die dit moest overbrengen naar zijn beste vriend. De alcohol nam het over en zo flapte Bart zijn vraag eruit; David, we zijn nu vol aan 't puberen en we ontwikkelen ons gevoel naar onze geaardheid toch? Ja antwoordde David en begon een beetje te blozen. Ik... denk.... dat ik jongens ook leuk vindt, ik bedoel, ik kan gewoon heel goed opschieten met jongens en het voelt alsof ik me er veilig bij voel. David wist niet wat hij moest zeggen... zie je wel dacht Bart, ik had hier nooit over moeten beginnen met me lamme kop. Plots antwoordde David; Bart dat maakt helemaal niet uit, ergens heb ik dat ook.. dat heet biseksueel, dat betekend dat je jongens en meisjes leuk vindt. Ik dacht zelfs dat ik de enige was.. maar jij dus ook! Zo zie je maar dat we niet voor niets beste vrienden zijn.

Bart klokte zijn likeur 43 achterover en vroeg aan David; yoo zullen we anders naar boven gaan? De jongens zette hun glas in de keuken neer en zonder veel te zeggen liepen ze achter elkaar aan naar boven. Beide waren een beetje sprakeloos..
In de kamer van Bart aangekomen zag je het heerlijke bed al staan, David liep naar de badkamer om te plassen en zich klaar te maken om naar bed te gaan. Bart kleedde zich uit en stond enkel in zin onderbroek. David kwam enkel in een sport broekje de kamer binnen gelopen en zag Bart daar staan. Stil zwijgend keken ze elkaar aan.. akward silence.. ik bedoel je ziet je vrienden wel eens naakt en je ziet ze ook wel eens in hun onderbroek maar Bart stond enkel in zijn onderbroek met een stevige erectie. Bart schrok ervan en schoot zijn bed in, hij dacht; ik mag dan wel net verteld hebben dat ik jongens ook leuk vindt maar dit gaat wel erg ver en ik wil niet dat David het verkeerd opvat. David begon te giechelen en zei; maakt niet uit hoor.. want hij zag duidelijk dat Bart het minder leuk vond dan hij. David trok een t-shirt aan en was nu ook klaar om het bed in te duiken, hij deed dit ook.
Na veel gelach over alles en nog wat vroeg David random aan Bart, Bart zullen we naakt slapen? Waarop Bart antwoordde; ik vind het goed!
Inmiddels 5 uur 's nachts trokken ze hun resterende kleren snel uit en kropen lekker onder de dekens, weltrusten fluisterde Bart.
Bart wist niet meer wat hij moest doen, hij lag naast de jongen die hij knap vond, tevens zijn beste vriend was en ze lagen ook nog eens naakt in zijn bed. David begon uit het niets over de borst van Bart te aaien, waarop Bart reageerde met een verbaasde blik.. David vroeg aan Bart; zullen we het gewoon doen? Waarop Bart een hele zachte ja uit stamelde...
Ze begonnen langzaam te voelen, steeds wat meer naar beneden totdat ze beide de penis van elkaar vast hadden. Ze gooide de dekens van zich af en begonnen elkaar om de beurt te masturberen. Beide genoten ervan ook al was het toch best raar dat je dit met je beste vriend deed. Intens werd het en Bart en David vielen naast elkaar, naakt, in slaap!

Hoofdstuk 3 "de rest van het weekend"
 

Diaperdude11

It is what it is..
Veel leesplezier!
Ik hoor wel als ik hoofdstuk 3 moet maken, ik kijk even of ik het op deze manier ga verder schrijven?!
Dit is pure fantasie trouwens! :)
 

MrDrynitesboy

Beginneling
het is inderdaad jammer dat hier al zo lang geen vervolg meer van is geschreven...
zeer leuk verhaal, hoop dat het toch nog weer opgepakt wordt.
 

Diaperdude11

It is what it is..
Hee mensen,


Leuk dat er zoveel animo voor is!
Ik was het verhaal al lang vergeten (eerlijk gezegd) maar er komt zeker een H3 :)
Jullie hoeven niet lang meer te wachten!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Een geluierde knipbeurt Polls 10
BabyJake Geluierde Trainers Verzamelen Pub 3
J Gezocht: filmpjes van geluierde vrouwen in segufix, dwangbuizen,... AB/DL Filmpjes 15
K De geluierde busreis naar huis G 6
pizewize geluierde man in videoclip van "ELLEKTRA" AB/DL Fotos 18
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
slushpuppy ABDL vrienden/zelfde interessen Contact advertenties 9
I Vrienden maken/afpreken (liefst in twente/overijssel) Contact advertenties 3
B Plas en poep expres stiekem ophouden in bijzijn van vrienden en vriendinnen. Broekplassers en Poepers 2
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
Luierboyamersfoort Luier vrienden Contact advertenties 12
tirinty89 Vrienden gezocht voor avonturen en plezier in Spijkenisse Contact advertenties 14
M Omgeving Zuid holland Contact advertenties 10
I Opzoek naar mama/papa/vrienden Contact advertenties 2
L Luier vrienden Contact advertenties 4
D Jong volwassen in Rotterdam Contact advertenties 3
I Op zoek naar DL vrienden Contact advertenties 6
D DL zoekt luier vrienden Contact advertenties 14
A Vrienden IRL die into broekplassen zijn? Broekplassers en Poepers 2
L♡. ✨️Nieuw op dit forum✨️ NH babygirl Voorstellen 94
D Contact/vrienden maken (chat of real life) Contact advertenties 1
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Ninakoekjes Nog niet klaar Vrije dag V 30
F Vrienden gezocht, dicht bij flevoland Contact advertenties 7
D Vrienden gezocht Contact advertenties 0
L Ik zoek vrienden en dan oppas Contact advertenties 14
pamperlover1 iemand ideeën voor leuke opdrachten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Mike_y Hoe maak je vrienden op bijeenkomsten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
stiekemedler Luier vrienden gezocht in Amersfoort Contact advertenties 19
L Vrienden maken Voorstellen 14
S Belgische vrienden > mondmasker overheid mogelijk giftig Pub 8
pvcscout Vrienden van de plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 35
luierboy15yo Op zoek naar Dl vrienden of DL relatie (den bosch) Contact advertenties 5
A Foute vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
dirkje87 luiers verschonen bij vrienden thuis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little/daddy_Q Ik zoek vrienden regio rotterdam Contact advertenties (T) 1
T ABDL Skype Vrienden (30+) 16+ Board 9
slaaf.johannes Facebook Vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Little Endy Verhaal Klaar Van veel verdriet naar een verhuizing en veel vrienden V 22
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
C Nieuwe vrienden en meeten(?) Voorstellen 20
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
DiaperWeeb177013 Van Je Vrienden Moet Je Ze Maar Omkrijgen. V 38
D vertellen aan vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Thomas555 Samenwonen met vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Bab Diap Vernederd door vrienden V 24
Abbjornnl De vier vrienden. V 36
P DL vrienden D 12
DL_Michel Verhaal Klaar De Drie Vrienden D 3
DL_Michel Verhaal Klaar de 2 Vrienden (18-) 1 t/m 9 5
Similar threads


















































Bovenaan