de Huishoudster

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 10,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 10,0%
  • 7

    Stemmen: 1 10,0%
  • 8

    Stemmen: 4 40,0%
  • 9

    Stemmen: 2 20,0%
  • 10

    Stemmen: 1 10,0%

  • Totaal stemmers
    10

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Bert


Bert kwam die middag thuis en had niet opgemerkt dat Miranda, de huishoudster, al druk bezig was de ramen aan de achterkant van het huis te wassen. Hij ging naar zijn kamer aan de voorkant van het huis. Hij was verder alleen thuis. Bert, een jongen van 26, is een echte liefhebber van plastic broekjes. Hij geniet er van om in een plastic broekje rond te lopen, zich lekker geil maken en dan heerlijk klaarkomen in zijn plastic broekje.

Ook zo die bewuste middag had Bert weer zin om zich eens heerlijk uit te leven in een plastic broekje. Het duurde maar even voordat er een stijve in zijn gele plastic broekje met drukknoopjes zat. Opeens hoorde hij gerommel bij het raam maar kon niet zien wat het was. Hij stond op en liep naar het raam en stond oog in oog met Miranda, een mooie brunette van 24, die net de ramen van zijn kamer aan het wassen was.

Hij stond daar aan de binnenkant van de ramen met een stijve in zijn plastic broek en zij stond aan de buitenkant in een spijkerbroek en een rood T-shirt. Hij kreeg een hoofd als een biet en zij wist ook niet waar ze kijken moest.

Bert liep met schaamte en een kloppend hart terug in zijn kamer. Eigenlijk best wel een sexy meid dacht hij. Miranda ging door met ramen wassen en deed alsof ze Bert niet had gezien. Ze wist niet goed wat ze er mee aan moest.

Bert ging zitten en dacht aan de confrontatie met Miranda. Zal hij het haar vertellen? Of net doen alsof er niets gebeurd is? Een tijdje later werd er aan zijn kamerdeur geklopt. Er schoot een scheut van angst door hem heen. Het kon alleen maar Miranda zijn want verder was er niemand thuis. Wat moest hij doen? Snel een broek aantrekken?

Nee, hij bleef maar rustig in zijn plastic broekje zitten want ze had hem er toch al in gezien. Hij besloot op nogmaals de confrontatie aan te gaan en riep:

"Binnen".

Ze deed de deur open en liep naar de ramen en begon ze te wassen.

"Let maar niet op mij hoor. Doe maar net of ik er niet ben" zei Bert om het ijs te breken. Miranda was wel een beetje nieuwsgierig en daarom vroeg ze aan Bert:

"Plas je nog in je broek of zo?" Bert voelde dat er contact ontstond en wilde dat uitbreiden.

"Nou eigenlijk niet" zei Bert.

"Maar waarom heb je dan een luier aan" vroeg Miranda. Bert dacht na over wat hij haar zou vertellen. Dit was het kritische moment. Hij zei:

"Ik vindt het lekker om een plastic broekje te dragen. Ik wordt er opgewonden van. Dat blijkt hier wel uit". Hij wees naar zijn stijve die als een bobbel in de plastic broek te zien was.

"Tjee dat meen je niet, nee hoor volgens mij ben jij nog een baby" zei ze tegen hem. Bert vertelde haar dat een plastic broekje hem opwindt en dat het een heerlijk gevoel is om er in klaar te komen. Ze begon hem een beetje te geloven.

"Tja, ieder zo zijn liefhebberij" zei ze en ging door met ramen wassen. Toen ze klaar was en ze weg wilde lopen zag ze Bert nog steeds met een stijve zitten.

"Je vindt het echt lekker om een plastic broekje te dragen hé" zei ze.

"Ja, heerlijk, nog even en ik kom klaar" zei Bert er direct achteraan. Miranda vond het wel een beetje vreemd maar toch bleef haar interesse groeien, wat Bert niet had verwacht. Ze zette de emmer met sop neer en keek naar het plastic broekje van Bert .

"Nooit geweten dat zoiets bestaat" zei ze. Haar interesse werd steeds groter en ze bukte zich voor Bert. Ze raakte heel voorzichtig het plastic broekje van Bert aan. Bert wist even niet waar hij kijken moest. Wat ging ze doen? Vond ze het spannend? Om haar nog duidelijker te maken wat hij lekker vond, wreef hij met zijn hand over het plastic broekje langs zijn stijve en zei:

"Dat voelt heerlijk". In een flits pakte hij haar hand die ze inmiddels weer had teruggetrokken en legde die op zijn plastic broekje zodat zij zijn stijve kon voelen.

"Plakt dat niet?" vroeg ze.

"Dat geeft juist een heerlijk gevoel" zei hij en wist dat hij nu voorzichtig te werk moest gaan. Ook moest hij zich inhouden want hij wilde nog niet klaarkomen. Miranda bleef belangstellend en vroeg hem nog allerlei dingen over het plastic broekje zoals of het niet te warm aanvoelde en of het niet ging ruiken. Bert merkte haar belangstelling op, maar ze had haar hand alweer teruggetrokken. Hij zei heel voorzichtig:

"Ik kan het je niet beter uitleggen. Als je wilt weten hoe het voelt mag je ook wel een plastic broekje aan doen, ik heb er genoeg hoor en ze zijn schoon" Hij liep naar de kast en pakte een mooi wit plastic broekje met drukknoopjes. Ze was een beetje verbaast en keek met open mond toen hij haar het plastic broekje aangaf.

"Ehh, tja ik weet niet of ik dat wel aan wil" zei ze. Bert drong aan.

"Je zult het ook lekker vinden, ik weet het zeker. En als je het niet prettig vindt, doe je het maar weer uit". Miranda stond perplex en wist niet wat ze moest doen. Bert zei

"Toe maar, je zult er geen spijt van krijgen". Bert had Miranda zo nieuwsgierig gemaakt dat ze uiteindelijk overstag ging.

"Goed ik wil het wel eens proberen, maar ik heb het zo weer uit hoor" zei Miranda. Ze liep naar het bed en ging op het randje zitten. Ze trok haar spijkerbroek en slipje uit.

"Niet kijken" zei Miranda. Ze schaamde zich dat ze zonder slipje zat. Bert hoorde de klikjes van de drukknoopjes en wist dat ze het plastic broekje aanhad.

"Het voelt wel een beetje koud en vreemd aan" zei ze. Bert keek naar haar om. "Wat zie je er zo ongelofelijk mooi uit" zei hij.

"Dat wordt zo warm hoor" zei hij terwijl hij naar haar toe liep. Miranda stond voor het bed. Haar T-shirt hing half over het plastic broekje. Bert pakte het T-shirt en trok het over haar hoofd uit en maakte haar BH los. Hij deed een paar stappen naar achter om haar eens goed te bekijken.

"Wat zie je er geil uit zeg" zei hij. Miranda stond daar met haar blote borsten in haar plastic broekje. Bert streelde langs zijn steeds maar stijver wordende pik en liep naar haar toe. Hij was nu niet meer te houden en begon haar borsten zacht te strelen. Hij merkte dat haar tepels hard werden. Ze streelde zichzelf met haar hand over het plastic broekje. Langzaam streelde hij haar buik tot hij eindelijk over het plastic broekje streelde.

Bert ging door en streelde over het plastic broekje zodanig dat hij de lippen van haar kutje kon voelen. Ze gaf een krimp van genot.

"Zie je wel dat je het ook lekker vindt" zei Bert.

"Het voelt inderdaad wel lekker, maar toch een gek idee hoor" zei ze. Bert ging door met strelen over haar plastic broekje en merkte op dat ze al nat werd. Hij wreef met zijn vingers het plastic tussen haar lippen door. Hij greep haar hand en legde die op zijn plastic broekje. Ze begreep het meteen en begon over zijn stijve pik te strelen. Ze kreunde beiden van genot.

"Oh nu begrijp ik het waarom je plastic broekjes lekker vindt" zei Miranda. Bert voelde hoe geil Miranda werd. Hij stond op en bukte zich voor haar en duwde haar benen opzij zodat hij haar natte kutje door het plastic broekje zag. Hij duwde met zijn tong het plastic van het broekje tussen de lippen van haar kutje. Ze schreeuwde het uit van genot en kwam op een gigantisch hoogtepunt.

"Oohh zo lekker ben ik nog nooit klaargekomen" zei ze tegen Bert. Ze stond op en streelde over zijn plastic broekje waardoor zijn pik nog harder werd. Ze begon het plastic broekje met haar tong te strelen en raakte daarbij zijn pik. Bert kwam bijna klaar maar daar wilde hij nog even mee wachten. Hij maakte het onderste drukknoopje van zijn plastic broekje los en liet zijn stijve pik door deze opening naar buiten komen.

"Kijk , hij wil graag binnen kijken" zei hij en maakte ook het onderste drukknoopje van haar plastic broekje los. Miranda begreep het direct en was vol hunkering. Ze pakte zijn stijve pik en bracht die langs haar plastic broekje. Hij penetreerde haar terwijl ze beiden nog een plastic broekje aanhadden. Ze schreeuwden het uit van genot.

"ohhh, ik kom bijna klaar" schreeuwde hij. Miranda had net haar tweede hoogtepunt bereikt vlak voor dat hij klaarkwam. Hij trok zijn pik uit haar terug en spoot haar plastic broekje vol. Hij streelde over haar plastic broekje en masseerde het sperma in haar kutje.

Voldaan zaten ze samen op de bank, zij hield haar hand op zijn plastic broekje en hij zijn hand op de die van haar. Dit had Bert niet verwacht toen zij hem betrapte. Ik moet nog wel even de andere ramen wassen" zei ze. Bert gaf haar het T-shirt en de spijkerbroek aan die ze over haar plastic broekje aantrok. Nadat alle ramen gewassen waren en ze wegging zei ze :

"Tot de volgende keer, doen we zeker nog eens over". Ze was verdwenen voordat Bert nog iets terug kon zeggen. Toen hij dit hoorde besefte hij pas hoe gelukkig hij was nu hij een luier-vriendin had. Bert bleef alleen achter en zag het slipje en de BH van Miranda nog op de grond liggen. Ze was dus weggegaan met het plastic broekje nog aan. Hij kon bijna niet wachten op de volgende keer dat de weer zou komen.
 
Bovenaan