De Klap

Wat vinden jullie van dit verhaal?

  • Zeer slecht (twee/2)

    Stemmen: 1 6,7%
  • Slecht (vier/4)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Matig (zes/6)

    Stemmen: 3 20,0%
  • Goed (acht/8)

    Stemmen: 9 60,0%
  • Zeer goed (tien/10)

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal stemmers
    15

WhaleKing

Gewaardeerd Lid
Dit verhaal is volledig zelfbedacht. Ik dagdroomde het gisteren. Ik heb alles zo snel mogelijk opgeschreven en alleen de namen van de personen veranderd.

In ons dorp is het voor de jongeren in het tweede of derde jaar van de middelbare school een traditie om op dansles te gaan.

Ik lag in bed en zat even na te denken over de dag die komen ging. Niks speciaals dacht ik bij mezelf. Ik dacht weer na en............... ik besefte me dat het vandaag een perfecte dag zou worden om het uit te proberen. "Wat proberen", klonk een stemmetje in mijn hoofd.

Dat zou ik uitleggen. Ik had al een paar maanden het gevoel dat ik ergens interesse voor had. Ik was aan het googlen toen ik opeens op www.ab-dl-tb-club.nl belandde. Ik begon te lezen. Wat ik las op de website wond mij enorm op. Ik wilde dat ook! Ik ging naar Wikipedia en kwam erachter wat ik was. Ik was een diaperlover. Ik wist nog niet echt wat het was en deed er nog weinig mee.

Tot vorige week. Toen heb ik mijn eerst pak luiers gekocht. Een pak Tena Slip Maxi Small. Ik ben trouwens Lars en ik ben 15 jaar oud. Verder ben ik enorm verlegen. Dat was het! Héhé niet wegklikken, ik bedoel dat ik klaar ben met het over mezelf vertellen. Het verhaal is nog lang niet over, dus ga maar weer lekker zitten en lees hieronder verder.





Dat was dan dat. Ik schudde mezelf wakker en ik klom uit bed. Ik keek om me heen en pakte toen het pak luiers. Ik scheurde het pak voorzichtig open, want mijn ouders mochten niks van dit alles af weten. Ik pakte 1 luier en trok het aan. Dat was alle spanning van de dag, dacht ik. Ik deed een joggingbroek aan en een vest. Toen maakte ik me verder klaar en daarna liep ik naar de chillkamer. Ik weet niet of het een echt woord is, maar zo noemen wij een kamer waar je lekker kan chillen. Nou, in die chillkamer...............

heb ik tot en met het avond eten gezeten. Achter de xbox 360, op Grand Theft Auto 5. Ondertussen was ik mijn luier helemaal vergeten. Aan tafel merkte niemand het op, ik dus ook niet. Na het eten herinnerde ik me het weer. Ik had vanavond dansles. En het begon al over een half uur. Ik haastte me naar boven en maakte mij klaar.
Toen ik eenmaal bij de dansles met mijn vrienden Steven, Bas en Eden aan het praten was merkte ik dat ik mijn luier nog om had. Verder merkte niemand het, volgens mij.

De dansles verliep goed. Ik stapte op mijn fiets en ik begon aan de terugreis. Ik fietste rustig en ik keek vaak om me heen, ik dacht namelijk dat iemand mij achtervolgde. Bij het einde van de straat werd ik opeens tegen mijn hoofd geslagen. Ik viel van mijn fiets en knalde op de grond. Ik hoorde degene die mij sloeg weglopen . Hij was nog niet ver van mij weg, toen ik een leegte naast mij voelde. Ik dacht na en volgens mij had degene die mij sloeg mijn fiets gestolen. Hierna kon ik niet veel meer nadenken en mijn ogen vielen langzaam dicht. Ik schreeuwde "help". Viermaal geen antwoord. Totdat ik de stemmen van Steven, Bas en Eden dichterbij hoorde komen. Ze waren in paniek. Toen viel ik bewusteloos.

Eden stapte als eerste zo snel mogelijk van zijn fiets af en hij sprong meteen op de grond. Heel toevallig kwam zijn rechterhand op mijn kruis. Gelukkig dat ik ook nog een broek aan had. Ondertussen stapten Bas en Steven ook van hun fietsen en liepen naar Eden toe. "Zo wat voelt dit zacht", riep Eden. Edendeed zijn hand van mijn kruis en toen deed Bas zijn hand op mijn kruis. Daarna deed Bas zijn hand weg en toen deed tenslotte Steven zijn hand op mijn kruis. Eden keek ondertussen naar het kruis van Steven. Eden zag dat het kruis van Steven dikker werd. Vond Steven dit opwindend? " Ik ga kijken wat hij draagt", zei Steven opeens. Bas knikte. Eden keek Bas en Steven raar aan en zag dat Bas het ook opwindend vond. Toen knikte Eden ook. Steven deed de knoop van mijn spijkerbroek open. Ze keken alle drie verbaast naar mijn luier. Eden zag dat Steven en Bas het opwindend vonden en ze zagen het ook van elkaar. Eden vond het niet opwindend, maar raar. Steven en Bas wreven nog even over mijn luier en daarna deed Eden mijn broek weer dicht. Bas belde daarna meteen 112 en toen de politie en ambulance er was fietste hij samen met Eden en Steven naar huis. Eden, Steven en Bas hadden met elkaar afgesproken dat ze het luiergedeelte en de opwinding niet door zouden vertellen. Ze hadden tegen elkaar gezegd dat als ik dit weekend zou genezen, dat ze het dan maandag op school aan mij na gaan vragen.
 

WhaleKing

Gewaardeerd Lid
Jay zei:
Op zich begint het leuk. Het enige wat een beetje onlogisch is dat ze de hoofdpersoon in het kruis tasten 'omdat het zo zacht is' (alhoewel het natuurlijk fantasie is)

Jay

Ja klopt. Fantasie hè. Dat doen ze uit nieuwsgierigheid "omdat het zo zacht is". Dat is tot nu toe de humor van het verhaal.
 
Bovenaan