de Koerier

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 2 40,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 20,0%
  • 6

    Stemmen: 2 40,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Robbert


Vorig jaar in maart 2003 werkte ik bij een drukkerij in Limburg als koerier. Voornamelijk was het Eindhoven, maar ook uitzonderlijke ritjes oa. Zwaagdijk en Hoogeveen.

Ik rij 's morgens tegen 9:30 vanuit Weert richting Hoogeveen. Daar kwam ik na een twee-en-een-half uur aan. Ik had, toen ik er pas begonnen was in 2002, een aantal proefpakketjes in de auto gelegd. Op de heenweg moest ik nodig plassen, maar had op dat moment geen luier om.

Ik bij een tankstation naar de wc gelopen met een luier in m`n hand zonder dat ie afgedekt was, dat mensen niet konden zien dat ik een luier had. Ik daar m`n plas gemaakt en de luier omgedaan. Later ben ik de shop ingelopen en heb daar een flesje drinken gekocht. En de rit vervolgd richting Hoogeveen.

Na een uurtje rijden kwam ik daar aan heb het pakketje afgegeven bij de klant, en ben even het centrum ingereden. Omdat ik toch in Hoogeveen was dacht ik laat eens door het centrum rijden, normaal kom ik hier nooit. Daar kwam ik een apotheek tegen, ik eruit en heb daar ook een proefpakketje gevraagd. Later ben ik op de terugweg gegaan, en begon er een plas op te komen, en liet ik het lekker lopen.

Toen ik klaar was met plassen en ik de heerlijke dikke luier tussen m`n benen voelde. Een poosje later moest ik tanken en ben eraf gegaan en heb getankt en later de parkeerplaats opgereden. Was redelijk druk, ik ben naast zo`n container gaan staan heb m`n broek naar beneden gedaan en m`n trui omhoog tussen m`n kin. En heb de luier losgemaakt, de lekkere dikke prop opgerold en weggedaan, en een nieuwe omgedaan. Ik weet niet of ze mij gezien hebben, er waren ook wegwerkers die aan een break bezig waren.

Na de nieuwe luier ben ik weer aan het vervolg van m`n rit begonnen. Bij Eindhoven in de buurt heb ik weer drang gekregen, en de plas liet ik lekker lopen. Ik voelde weer een heerlijke warme dikke prop ontstaan. En thuis aangekomen, want op het werk haalde ik het niet meer, was om 19:15 terug, en de tent op het werk sluit om 17 uur.

Ik ben naar m`n kamer gelopen, en deed m`n broek uit en ging op m`n bed liggen en deed m`n luier los die goed vol was. En kreeg me toch een dikke piemel, waarmee ik me even masturbeerde en een flinke stoot sperma over m`n lijf stootte.

En draag nu en dan nog steeds heerlijke TENA luiers.
 
Bovenaan