de Logeerpartij (A)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 25,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 25,0%
  • 9

    Stemmen: 1 25,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Werni


Mijn moeder en de buurvrouw zijn een paar dagen weg. De oudste dochter van de buurvrouw, Selena, is onderwijzeres en woont zelfstandig aan de andere kant van de stad. Ondanks dat ik wel alleen thuis wil blijven hebben mijn moeder en de buurvrouw Selena gevraagd een paar dagen op mij te passen. Ik word hartelijk door haar ontvangen. Ze kust me op de wangen. Ik voel me weer verlegen worden. Vroeger toen Selena nog thuis woonde had ze al de gave om mij telkens in verlegenheid te brengen. Haar zelfverzekerdheid gaf haar een uitstraling waar ik naar verlang en tevens bang voor ben.

Selena heeft ondertussen thee ingeschonken en vraagt hoe het op school gaat. "Oh wel goed!" Selena lijkt genoegen te nemen met mijn antwoord. Ze is even stil. Na een tijdje vraagt ze plotseling of ik 's nachts nog in bed plas? Geschrokken en met een kleur ontken ik hakkelend deze beschuldiging. "Waarom heeft je moeder mij dan een pak luiers gegeven?"

Shit, stom mens!! Hoe kan ze dat nu doen. "Ik hou er niet van dat je tegen mij liegt!!! Dat is al de tweede leugen! Op school gaat het helemaal niet goed!" Er valt een pijnlijke stilte. Selena kijkt me aan. Beschaamd kijk ik naar de grond. Die leugens kunnen mij niet veel schelen. Maar het idee dat mijn moeder Selena luiers heeft gebracht. Natuurlijk plas ik soms in bed. Maar de laatste tijd ging dat juist goed. En luiers! Ik draag die toch nooit! Plotseling dringt het tot mij door dat Selena weer tegen mij praat. Met verbazing hoor ik aan dat ik niet kom logeren. Nee, mijn moeder heeft mij naar Selena gestuurd voor een heropvoeding. "En daar begin ik direct mee!!!! Omdat je liegt krijg je een pak slaag voor je blote kont!" Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.

Mooi niet dus. Ik weiger mijn broek uit te doen en over haar knie te gaan liggen. Selena's ogen schieten vuur. Ze staat op en gaat voor mij staan en sommeert me om mijn broek te laten zakken. Ik weiger! Plotseling haalt ze uit en geeft mij een paar oorvijgen. Verbaast en met rode oren kijk ik haar aan. Selena maakt van de gelegenheid gebruik door mijn riem los te maken. Met een stevige ruk trekt ze mijn broek en onderbroek naar beneden. Aan mijn oor sleurt ze me mee naar haar stoel. Als een klein kind hobbel ik achter haar aan. Valt ook niet mee met de broek op de enkels en het getrek aan mijn oor. Voor ik het weet lig ik over de knie bij Selena. Een geweldig pak slaag volgt.

Mijn billen gloeien als kool wanneer ik toestemming krijg om te gaan staan. "Zo van nu af aan zul je wel luisteren!" Natuurlijk beaam ik dat snel ondertussen mijn broek optrekkende. Maar dat is niet de bedoeling. Ik moet hem uittrekken en op tafel gaan liggen. Mijn billen doen mij herinneren dat het maar beter is om te luisteren. Tot mijn grote schrik haalt Selena allerlei baby spullen te voorschijn. Ik word gepoederd en krijg een luier om. Daaroverheen trekt ze mij een plasticbroek aan. Dan mag ik mijn broek weer aantrekken.

"Kom we gaan boodschappen doen!" Lacht Selena. De thee doet zijn werk en ik moet plassen. Ik vraag Selena of ik naar de wc mag. Selena laat mijn broek zakken en beveelt me op een stoel te gaan staan. "Laat mij zien hoe je in je luier plast" Tot mijn grote vernedering sta ik daar te plassen terwijl Selena haar hand in mijn kruis legt. Als ze de warmte van mijn urine door het plastic voelt lacht ze gemeen. "Ben je toch ook nog een klein jochie van me!" Mijn broek wordt weer opgetrokken en ik word gesommeerd achter in de auto te gaan zitten.

We rijden de stad in. Wanneer de auto geparkeerd is lopen we hand in hand de winkelstraat in. Ik heb het gevoel dat iedereen mijn luier ziet zitten. Door de urine zakt de luier uit en accentueert mijn kont nog meer. Plotseling gaat Selena een apotheek binnen. Een verkoopster komt op ons af en vraagt of ze ons kan helpen. "Ja graag. Bestaan er ook grote luierbroekjes in zijn maat?" Selena knikt mijn kant op. Ik kan wel door de grond gaan. Ik hoor niet wat er verder gezegd wordt als plotseling Selena mij bij de hand pakt en me meeneemt naar een kamertje. Even later komt de verkoopster binnen met allerlei verpakkingen bij haar. De verkoopster wil mijn maat weten. Selena weet het niet en beveelt me te gaan staan. Ze laat mijn broek zakken en kijkt aan de achterkant van de plasticbroek.

"Maat 46" geeft ze door. Ik blijf zo staan terwijl de dames een Tenapants uitzoeken. Ze discussiëren nog even of het medium of large moet worden. "Blijf je zo de hele dag staan?" Vraagt Selena. De verkoopster kan een lach niet onderdrukken. Snel trek ik mijn broek omhoog. Na afgerekend te hebben verlaten we de apotheek. Net buiten gekomen wordt Selena aangesproken door een vrouw. Blijkt een goede vriendin te zijn die ons uitnodigt een kop koffie te drinken. "Heb geen tijd wil nog een mooie babydoll voor hem kopen!" De vriendin kijkt mij lachend aan. "Ik heb er thuis wel een paar hangen die hij wel mag hebben!"

Dit argument haalt Selena over om mee te gaan. Druk kwekkend lopen beide vrouwen voor mij uit. De vriendin woont in de binnenstad en we bereiken al snel haar huis. Na de koffie gaat de vriendin naar haar slaapkamer en komt met drie babydolls. "Kies er maar twee uit"

"Laten we maar gaan passen. Kijken welke het grappigste staat!" Meent Selena. Ze trekt mijn kleren uit. De vriendin schiet in de lach wanneer ze mij in mijn luier en plasticbroek ziet staan. "Die mag wel eens verschoond worden!" Selena is het daar volkomen mee eens. Ze pakt een tenapants uit de verpakking en geeft het aan haar vriendin. "Mag jij doen!"

Ik word gesommeerd op de grond te gaan liggen. De vriendin haalt een kom met water en een washandje. Ze doet mijn plasticbroek uit en maakt mijn luier los terwijl ze op kleinerende toon tegen mij praat. Als ze mij wast merk ik dat ze koud water gebruikt. Ze pakt een flesje olie omdat Selena geen poeder bij zich heeft. Mijn kont en piemel worden uitgebreid in de olie gezet. Plotseling krijg ik een tik in mijn gezicht. "Niet liggen geilen hè!" Wat kan ik er aan doen? Gelukkig nam mijn erectie af door de schrik van de tik. De pants wordt aangetrokken en daar overheen de plasticbroek. Nu begint het passen. Als een klein kind word ik aan en uit gekleed. Selena maakt haar keuze. "Die gele en die roze neem ik voor hem mee, die staan zo schattig "

Op het moment dat de telefoon gaat komen we het huis in. Selena neemt op. Blijkt haar vriendin te zijn. Ze praten en lachen wat en Selena verdwijnt de keuken in zodat ik hun verhaal niet verder kan volgen. Na het telefoongesprek moeten we snel wat eten want vanavond wacht er een verrassing op mij. Ik heb mijn portie verrassingen wel gehad. Wat heeft ze nu weer in gedachten. Na het eten wordt mij een babydoll aangetrokken en ik moest op de grond gaan zitten tv kijken. Na verloop van tijd komt Selena de kamer in. Ze heeft zich omgekleed. Ze draagt een korte strakke rok en blouse en heeft een rietje in haar hand. "Zo jij krijgt vanavond bijles. Kom maar mee!" Totaal verbijsterd volg ik haar. Voel me knap lullig.

Ik volg haar de trap op. Boven aan de trap blijft ze staan. "Wat zit jij onder mijn rok te gluren?"

"Eh ,eh, niks kon niets anders omdat jij voorop loopt." Verontschuldig ik me. "Buk je!"Er volgen een serie tikken met het rietje op mijn geluierde kont. Gelukkig biedt deze keer mijn outfit mij de bescherming die ik nodig heb. "Je volgende vergrijp zal minder zachtaardig bestraft worden!" klinkt het onheilspellend. We stappen een kamer binnen. Verbaasd kijk ik rond. Het ziet eruit als een leslokaal Een lessenaar en drie tafeltjes. Natuurlijk ontbreekt het schoolbord niet.

Ik krijg de opdracht om op het schoolbord te schrijven. "Werner is Selena's baby!" "Het hele bord vol!" voegt ze er aan toe. Ze verlaat de kamer. Vol overgave begin ik aan de opdracht.

Zo netjes mogelijk schrijf ik de tekst op. 1x, 2x...........10x Dan gaat de deur open. Selena komt binnen met twee vrouwen. Ik herken de vriendin. De andere vrouw is als een schoolmeisje gekleed. De vriendin draagt ongeveer de zelfde soort kleding als Selena.

Het schoolmeisje schiet in de lach als ze mij ziet staan. Haar wordt echter direct te verstaan gegeven om te gaan zitten en stil te zijn. Ik moet naast haar zitten. "Zo kindertjes blijf netjes zitten. Wij zij zo terug!" De "Juffen" verlaten het lokaal. Ik weet niet goed om te gaan met de situatie.

Om de stilte te verbreken vraag ik mijn klasgenootje maar naar haar naam. "Gaat je niets aan broekpisser! Wat ben jij een baby zeg!!!!" Nou daar hoef ik ook niet veel steun van te verwachten. Ze blijft kleinerende opmerkingen plaatsen. Ik voel me boos worden en net op het moment dat ik wil uitvallen naar die trut komen "de juffen" het lokaal in. Selena draagt een tas bij haar. "Wat is er te lachen Kim?" Ze heet dus Kim.

"Oh ik moet zo om hem lachen. Hij zie er zo dom en kinderachtig uit!" "Heeft ze jou ermee gepest?" Die vraag is aan mij gericht. Snel beaam ik het. Vertelde dat ik om haar naam vroeg en dat zij toen begon te schelden en te pesten. "Zo!"klinkt het onheilspellend. "Mogen wij pesten Kim?" Kim haar houding verandert. De bravour verdwijnt. Ze voelt zich zichtbaar ongemakkelijk. "Je weet wat er gebeurd als je pest toch?" Zonder het antwoord af te wachten wordt Kim naar voren gesommeerd. Kim blijft met angstig gezicht op haar plek zitten. Selena pakt haar bij haar oor en trekt haar naar voren.

"Niet gehoord wat juf Els zegt?" "Wat krijgen stoute meisjes?" "Een pak voor hun blote kont." fluistert Kim haast onhoorbaar. "Nou waar wachten we op?"vraagt Els. Het is duidelijk dat verwacht wordt dat ze zelf haar slip uit doet. Maar ze blokkeert om de één of andere reden. "Moeten we je helpen?" klinkt het dreigend. "Maar hij dan. Hij kan alles zien! Dit hebben we ook nooit eerder gedaan!" protesteert ze. Het is duidelijk dat ze zich schaamt tegenover mij. Prachtig vind ik het. Net goed. Gelukkig vinden de juffen dit ook.

Haar slip gaat uit en vlak voor mijn tafeltje wordt ze over de knie genomen. Ze krijgt er flink van langs. Ondanks haar heftige bewegingen weet ze de klappen niet te ontlopen. Haar billen kleuren mooi bij. Het duurt niet lang of ze zijn gloeiend rood. Na de afstraffing moet Kim in de hoek staan. De zoom van haar rok wordt bij de bovenste band ingedaan waardoor haar billen goed zichtbaar blijven. Selena bekijkt het schoolbord. Ze ontdekt twee schrijffouten. Ook ontbreekt het uitroepteken. "Kom naar voren!" klinkt het streng. Het doet me het ergste vermoeden. "Ja maar Selena ik was nog niet klaar!" verdedig ik mij kleintjes.

"Wat je af hebt moet goed zijn en voor jouw meneertje ben ik JUF Selena!!! Begrepen!" Dreigend komt ze naar me toe gelopen. Ik ga maar snel staan en loop naar de lessenaar.

"Buk je!" Gehoorzaam buk ik over de lessenaar. Met één beweging worden de tenapants en plasticbroek naar beneden getrokken. "Kim kom maar eens kijken!" Ik voel het rietje over mijn kont strelen. "Totaal 12 fouten! Dat zijn 12 tikken!" "Plus straf voor die pisluier van vanmiddag!" voegt Els toe! "Heb ik een ander ideetje voor." Zonder er verder iets aan toe te voegen voel ik de eerste tik. "Au" roep ik geschrokken. "Stel je niet aan!" Er volgen nog een paar tikken. "Hoeveel heb je er gehad!" "Acht?"gok ik. "Volgens mij tien. Maar laten we het voor aller zekerheid overdoen! En nu hardop meetellen!" "Ëén, twee, drie, vier, auw, vijf .aaah, zèèès, au au zeeeeeven, aaacht. neeeegen, tieeeenn." Plotseling stopt de kwelling.

"Kun je niet gewoon praten!" vraagt Els spottend. "Het is zes, zeven acht, negen tien!" Mij van geen kwaad bewust kijk ik haar niet begrijpend aan. Spottend hoor ik Selena mij nadoen aaacht, neeeegen. Kim en Els schieten in de lach. Ik word gesommeerd om weer te bukken. "Nog een keer en dan goed!" Ik concentreer mij op mijn uitspraak. Ondanks dat de tikken steeds pijnlijker aanvoelen lukt het mij om de tien te halen. Ook nu stoppen ze weer. Maar nu om Kim het rietje te geven die mij de laatste twee tikken geeft.

"Streel zijn kontje maar even Kim!" nodigt Els Kim uit. Ik voel haar hand onwennig over mijn kont gaan. Voelt een stuk beter dan die gemene tikken. "Kleed hem maar helemaal uit!" is de volgende opdracht die Kim krijgt. Ik merk dat Kim moeite heeft om mij aan te raken. Onwennig trekt ze de rest van mijn kleren uit. Ik voel me minstens zo opgelaten als Kim. Sta daar geheel naakt voor de dames. Selena draagt ons op hun te volgen. We komen in een vrij donkere kamer. Het is precies zo'n SM kamer die ik laatst in een seksboekje had gezien.

De schrik slaat me om het hart. Ik moet op de grond gaan liggen. Mijn handen en voeten worden vast gemaakt. "Zo nu zullen wij hem eens laten merken wat het is om met andermans pis geconfronteerd te worden!" Er wordt een luier onder mijn kont geschoven zonder dat deze verder omgedaan wordt. Kim krijgt de opdracht om boven mijn kruis te gaan plassen. Gehurkt gaat ze boven mij zitten. Al gauw voel ik de eerste druppels op mijn huid. De druppels gaan over in een straal. Ik voel de urine over mijn piemel en buik lopen. Als Kims blaas geleegd is wordt de luier dicht geplakt. "Gaan jullie maar vast naar de zolder! Ik kom er zo aan!" hoor ik Selena tegen de andere dames zeggen. Wanneer die weg zijn komt Selena naar mij toe. Ze heeft een sjaaltje in haar handen. Met de sjaal blinddoekt ze me.

"Zo babyslaafje van me. Ik zal je eens trakteren op mijn koningsdrank." Ik merk dat ze boven mijn hoofd staat. Plotseling voel ik druppels op mijn hoofd. Ze plast mij in mijn gezicht. Door dat ik vast zit met mijn voeten en enkels kan ik er niet aan ontkomen. Het zilte vocht stroomt over mijn hoofd. "Zo geniet ervan!" lacht ze spottend wanneer ze de blinddoek verwijdert.

Ze verlaat de ruimte en laat mij aan mijn lot over. Na verloop van tijd krijg ik het koud. Ik ruik overal urine. Mijn lippen smaken naar urine. Ook moet ik zelf nodig plassen. Nu mijn luier toch al door Kim is onder gepist laat ik mijn urine de vrije loop. Voelt aangenaam warm.

Ik weet niet hoelang ik heb gelegen. Maar plotseling gaat de deur open en komen de dames binnen. Kim heeft een bak met water en een doek met washandje bij zich. "Ga de baby maar wassen!" Kim knielt naast mij neer en begint mijn hoofd met warm water te wassen. Wat onwennig maar wel teder. Gaande weg wordt ze vrijer. Gestimuleerd door de "juffen" geeft ze mij kusjes op mijn hoofd en lichaam terwijl ze liefkozend tegen mij praat. De luier wordt verwijderd en mijn middel wordt grondig gewassen. "Laat maar eens zien wat je net op school hebt geleerd!" zegt Els. Weifelend aait Kim over mijn buik en begint mijn ballen en piemel te strelen. Het resultaat laat niet lang op zich wachten. Ik krijg een erectie. "Vindt onze kleine dat lekker?" Ze aait me over mijn borst. Ik word volkomen gek van genot. Het duurt dan ook niet lang of ik kom onder het toeziend oog van de dames klaar. "Hoe vond je dat?" wordt Kim gevraagd terwijl ze mij losmaken en opdracht geven te gaan douchen.

Ik laat het warme water over mijn lichaam lopen. Verbaasd blik ik terug op hetgeen mij is overkomen. Vreemd vind ik het. In plaats van zo snel mogelijk hier weg willen zijn, verlang ik naar meer. Selena speelt met mij haar spel en ik kan me er niet tegen verzetten. Ben benieuwd wat me verder staat te wachten.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Luier logeerpartij in Zeeland L 27
DL_Michel de Logeerpartij (B) L 0
Similar threads


Bovenaan