de Logeerpartij (B)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 50,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 50,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Diaperboy

Inleiding

Dit verhaal gaat over een jongen (die ik zelf ben) en mijn tante. Ik ben 18 jaar en vind het niet erg om een luier om te hebben want ik hou ervan om hem te bevuilen en hem te dragen want dat is lekker warm en het geeft zo’n fijn gevoel in je buik. Ikzelf ben een DL’er en vind het af en toe ook leuk om eens als een baby te gedragen. Ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vinden want er komt ook nog andere delen.
Hoofdstuk 1


Het begon allemaal op een zeer rustige dinsdagmiddag in de grote zomervakantie. Mijn lieve tante belde me op en vroeg of ik zin had om bij haar te komen logeren voor 1 hele week. Dus ja ik had toch niks te doen en ik ging dus gelijk de dag erna naar haar toe. Mijn tante had nog van te voren nog gezegd niks mee te nemen. Dus zo gezegd zo gedaan.

Die woensdag kom ik bij haar aan. En ze liet me rustig binnen komen. We gingen op de bank zitten en we begonnen wat te vertellen of het weer en van die dingen. Tot op een gegeven moment de vraag kwam van mijn tante: “Zou je zin hebben een deze hele week in een grote dikke katoenen luier rond te lopen net zoals een klein kind van 2 jaar?”. Dus ja ik keek haar eens raar aan en dacht van ja dat lijkt mij eigenlijk niet zo verkeerd om een week lang als baby rond te kruipen. Dus ik sloot de deal met mijn tante en we gingen gelijk aan de slag.

Mijn tante had zich al goed voorbereid en had dus al een grote jongens baby kamer klaar staan voor mij. Met alles erop en der aan. Dus ze tilt mij op de commode en begint me helemaal te uitkleden . Even later lag ik daar helemaal bloot voor mijn tante op de commode zonder schaamhaar en alle andere overige haren. En ik kreeg tevens een schattig baby kapsel aangemeten.

Dus ik til mijn knieën omhoog zodat zij alles eens rustig kan insmeren met baby zalf van Zwitsal. Daarna doet ze alles inpoederen met talk poeder van Zwitsal en tot slot legt ze een grote dikke katoenen luier met inlegger erin onder me en speld die dicht. Daarna krijg ik nog eens 2 van die dikke katoenen luiers om en daaroverheen nog eens een zeer leuke plastic broek met 2 schattige beertjes erop. Zo zegt ze ga maar eens zitten dan kan ik je een rompertje aandoen, dus ik ga zitten en doe mijn armen omhoog en ze doet de romper mij aan. Daarna moet ik gaan staan en krijg ik nog een leuk T-shirtje aan van zwitsal.

Nou zeg ze vanaf vandaag ga je deze hele week je gedragen als een kleine baby van 2 jaar waar je ook bent. Je doet al je behoeftes maar fijn in je luier want daar is die voor. Je mag niet meer lopen want dat kunnen baby’s ook niet. Voortaan is het kruipen en krijg je hetzelfde eten als een baby van 2. Dat wil zeggen dat je babyvoeding krijgt die we dadelijk samen gaan halen en dat je op bepaalde tijdstippen waar we ook zijn de borst krijgt. Ik wil ook dat je niet meer praat maar als een kleine baby praat. Maar als je deze regels niet opvolgt dan zorg ik er voor dat je een gepaste straf krijgt.

Dus zo gezegd zo gedaan ik word dus opgetild door mijn tante en die brengt mij naar beneden waar ze mij regelrecht in de grote buggy zet. Zo zegt ze wij gaan vandaag eens samen shoppen we gaan eerst de stad in waar we leuke lingerie kopen voor mezelf natuurlijk. En daarna ga we bij een leuk restaurant wat eten en dan gaan we nog naar de supermarkt waar we babyvoeding voor je gaan halen. Nog even de babytas pakken en dan kunnen we gaan.

Even later lopen we de voordeur uit waar we natuurlijk gelijk de buurvrouw tegen komen. Dag kleine jonge zegt ze tegen wat ben je toch schattig. Ze wrijft eens over mijn dikke luier, want ja die was duidelijk te zien voor iedereen, waarop ik reageer met een klein kreetje van genot want ik begin opeens iets hards te krijgen in mijn luier.

Even later zijn de dames uitgepraat en hervatten we onze reis te voet naar de grote stad waar mij nog veel te wachten staat.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Luier logeerpartij in Zeeland L 27
DL_Michel de Logeerpartij (A) L 0
Similar threads


Bovenaan