De luier Stage

Lucas18

Toplid
Dankjewel voor alle leuke reacties!!
Ben niet snel met vervolgen omdat ik vaak met andere dingen bezig ben.

Deel 3:

Het was inmiddels al 1 uur en ik begon wel al honger te krijgen. Ik liep nog wat rond in de winkel en keek na alle spullen die er waren. Ik had vanmorgen op de fiets nooit gedacht dat ik in een ABDL winkel terrecht zou komen en elke stagedag een luier omkreeg.

"Hey Lucas kom je even wat eten?" Zei Anneke. Ik liep naar de kantine en zag José en Anneke al zitten aan een tafel. Ik ging tegenover ze zitten en pakte mijn bakje met mandarijnen uit mijn tas en een flesje drinken.

"Ik heb nog iets wat ik jullie wou vertellen, het is alleen echt mijn grootste geheim en ik wou vragen of ik dat aan jullie kon toe vertrouwen" Zei ik.

"Tuurlijk kan je dat aan ons vertellen, we zouden niks doorvertellen" zei Anneke terwijl ze naar José keek. José knikte en ze keken mij allebei aan.

"Niemand behalve mijn moeder weet dit maar ik vind dat ik het jullie wel kan vertellen. Ik ben ook een luier liefhebber, ik vind het hele AB ook interessant maar ik weet nog niet zeker of ik daar echt van hou".

Ze waren allebei even stil tot Anneke begon met praten. "allereerst vind ik het heel knap dat je het ons durft te vertellen, ik vond het al een beetje raar want je protesteerde niet echt dat je luiers zou moeten dragen. Maar dit is natuurlijk de beste plek om te kijken wat jij allemaal leuk en fijn vind".

"in het begin durfde ik het niet te vertellen omdat ik echt overweldigd was door wat er allemaal gebeurde en niet wist wat ik moest doen" Zei ik.

"Ja dat begrijp ik, het is niet niks om zo'n groot geheim te vertellen tegen twee vreemden hé. Wat is iets wat jij echt nog wil proberen in het AB wereldje om te kijken of het bij je past?" zei ze.

"Ik zou zelf wel van alles willen proberen, zoals het zitten in een autozitje met een dikke luier om, eten in een hoge eetstoel, echt verzorgd worden, verschoond worden zat ook al lang op mijn lijstje en dat vond ik ook wel heel fijn en bijvoorbeeld naar de dierentuin of wat anders in een buggy met een dikke luier om".

"OK veel van die dingen kunnen we wel proberen, leuk dat je er zo open over bent met ons. Heb je zelf nog iets van luiers thuis?".

"Ja ik heb wel wat maar niet zo heel veel, ik heb nog maar 5 lil squirts luiers van rearz".

"OK dan geven we je wel wat mee aan het einde van de dag".

We aten wat en kletsten over van alles. Na het eten moesten we nog wat bestellingen inpakken omdat deze winkel ook een shop had online. Er waren best veel bestellingen, daar kwam dan ook het meeste geld van binnen.

Om half 4 waren we klaar en mijn luier was al aardig doorweekt.

"volgensmij kan je wel een verschoning gebruiken hé?" zei Anneke. Ze voelde aan mijn luier en knikte, "kom maar even mee".

We liepen naar de commode die in de winkel stond en ik ging er al op liggen. "José kan jij even Lucas verschonen?" Zei Anneke. José kwam eraan en glimlachte naar mij. "zeker wil ik dat doen". Anneke liep weer weg en José dee de knoopjes van mijn rompertje los. "zullen we jouw is lekker een schoon luiertje aan doen?". Ik bloosde en knikte. Ze dee de plakkers van de volle luier los en schoof de luier onder me weg. Ze rolde hem op en legde hem naast me. Ze pakte wat babydoekjes en maakte me helemaal schoon waarna ze mijn kruis insmeerde met sudocreme."Welke wil je? De safari luier van rearz of de barnyard luier van rearz?". Ik wees naar de Barnyard luier. Ze schoof de luier onder me en stopte er 2 inleggers in. Ze poeders mijn kruis met talkpoeder en sloot de 4 plakkers. Het rompertje ging weer dicht en ik was weer helemaal fris.

Na nog wat kleine dingen te hebben gedaan was het al half 6. 'ik heb nog wat leuke dingen die je mag meenemen naar huis' Zei Anneke. Ze gaf een tas aan mij en zei dat ik maar moest kijken wat ik er van vond. Ik keek in de redelijk grote tas en haalde alles 1 voor 1 er uit. Als eerst lag er bovenop een wit rompertje met groene dinosauriërs erop van Littleforbig, een doosje met een groene speen erin met een klipje zodat die vast kan aan de romper, een pak inleggers en een pak rearz barnyard luiers. 'echt super bedankt!' zei ik.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
V Mijn luier vlog AB/DL Fotos 20
T Wat doen jullie tegen zweten in je luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
R Geur of reuk na luier VVV 7
harry6707 Luier maatje voorst Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan