De luier Stage

Lucas18

Toplid
Hoofdpersoon: Lucas is 16 jaar,doet het goed op school en is een luierliefhebber met lichte trekjes AB, zijn ouders weten het nog niet. Wel heeft die wat luiers verstopt die die soms draagt als die alleen is.

Deel 1

Het was donderdag 7 uur in de ochtend. Biep Biep Biep, de wekker ging af. Ik stond op en liep naar de badkamer, ik poetste mijn tanden, maakte mijn haar netjes en liep weer naar mijn kamer. Ik dee mijn kleren aan voor de dag en liep naar beneden om te ontbijten. "Goedemorgen!" Zei mama, "morgen!" zei ik terug. Ik maakte mijn ontbijtje en at het rustig op. Na een half uurtje liep ik naar buiten en stapte op de fiets. Op school zette ik mijn fiets in de stalling en liep naar binnen. Het eerst uur van de schooldag begon: wiskunde. Na een kwartier uitleg mochten we zelf rustig werken aan de opdrachten die ik al redelijk snel af had, wiskunde vond ik zelf niet zo heel moeilijk. Het 2e was het mentor uur, dat vond ik altijd wel leuk. Na 30 minuutjes met de klas te hebben gepraat over school liep de mentor naar mij toe. "Wil je even meekomen? Ik heb even wat met je te bespreken". Ik liep maar mee en volgde haar in een apart kantoortje. "Jouw stage bedrijf belde ons net op dat je toch niet meer kan komen omdat er niet genoeg werk is dus moeten we iets anders regelen" . Oh OK maar ik denk niet dat ik in 1 dag nog wat anders kan regelen zei ik. "Ja dat snap ik, ik weet nog wel 3 bedrijfen die een stageplek vrij hebben dus dan moet je daar uit kiezen". "Oké dat is goed, welke bedrijfen zijn dat?". "Er is nog een stageplek vrij bij de Plus, de Action en nog 1 bij een soort babywinkel". Ik had geen zin om te werken in een supermarkt en ook niet bij de action dus zat er nog maar 1 ding op. "Ehm doe dan maar die babywinkel". "Oké dan is dat geregeld, ik stuur je wel het adres via de mail en dan bel ik ze later even". We liepen weer terug naar de klas en ik ging weer op mijn plek zitten. Na een lange schooldag fietste ik weer naar huis. "Hey Mam! Ik heb een nieuw stagebedrijf". "Je had toch al een leuk stagebedrijf?" zei ze. "Ja, maar ze hadden niet genoeg werk dus heeft mijn mentor zo snel mogelijk een andere geregeld". "waar ga je dan naar toe?". "er waren niet veel leuke keuzes en de beste leek me een babywinkel". "Oke ik hoop dat je het daar naar je zin hebt". Na wat te hebben gegeten ging ik naar mijn kamer om te relaxen en daarna lekker te slapen. Toen ik net wou gaan slapen zag ik een appje van mijn mentor. Mentor: hey hier is het adres van je nieuwe stagebedrijf, je moet er om 9 uur zijn. Succes!!. Ik las het appje en viel daarna al snel in slaap. De volgende ochtend werd ik om half 8 wakker. Ik poetste mijn tanden, maakte mijn haren weer netjes en opende mijn kledingkast. Ik pakte een witte trui en een zwarte broek. Daar zal ik vast wel een shirt krijgen van het bedrijf. Ik pakte mijn tas en liep naar beneden. Na even te hebben ontbeten pakte ik een flesje water en stopte 2 mandarijnen in mijn broodtrommel. In de middagpauze zal ik wel wat eten in het dorp. "Tot vanavond mam!!". Ik liep naar buiten en pakte de fiets. Na 30 min kwam ik aan in het dorp waar het bedrijf lag. Na even te zoeken kwam ik aan bij het bedrijf die zo te zien al open was. Ik zag een groot bord hangen met de naam BabyLife. Ik zette mijn fiets in de stalling en liep richting de ingang van het bedrijf. Ik dee de deur open en zette de eerste paar stappen naar binnen. Ik keek rond en geloofde niet wat ik zag. Dit was geen baby winkel maar een ABDL winkel. Ik zag allemaal pakken met luiers voor volwassenen, verzorgingsproducten en nog veel meer. Ik liep door naar de kassa en stelde me voor. Hallo, ik ben Lucas de nieuwe stagiair. Een mooie vrouw met bruine haren stelde zich zelf voor als anneke. Ze is 32 jaar en is de eigenaresse van het bedrijf. Ook was er nog een andere vrouw die zich zelf voorstelde als José, ze is 19 jaar en zag er ook heel mooi uit. "zal ik je even een rondleiding geven van de winkel?" zei Anneke. "Nou ik weet niet of je het al wist maar dit is een ABDL winkel, weet je wat dat inhoud?". Ik zei maar nee zodat het niet zou opvallen dat ik er ook in geïnteresseerd ben. "ABDL betekent Adult Baby Diaper Lover, dat houd in dat er volwassenen en soms ook tieners zijn die van luiers houden en zich soms gedragen als een baby". "oh OK ik wist niet dat dat bestond". "ik zal je wel even een rondleiding geven". "we hebben een paar afdelingen, luiers, meubels, verzorgingsproducten en kleding. Dit zijn de verzorgingsproducten, we hebben veel verschillende producten zoals je ziet. Zoals talkpoeder, babyolie, sudocreme en nog veel meer. Dit is dan ook onze kleinste afdeling". We liepen verder en kwamen bij een grote stelling met veel pakken luiers. "dit is de afdeling met luiers, we hebben veel verschillende soorten voor verschillende benodigdheden. We hebben dikkere luiers en dunnere luiers, ook hebben we ze met een schattig printje. We hebben ook inleggers, die gebruiken we om een luier meer absorptie te geven en om een luier wat dikker te maken. Ook kunnen mensen losse luiers kopen zodat ze kunnen kijken welke luier ze het fijnst vinden". We liepen verder naar een grote afdeling met veel grote meubels. "hier hebben we de afdeling met alle meubels. Zo hebben we grote commodes, hoge stoelen voor het eten, autostoeltjes, grote ledikanten en verschoonkussens". Wat is het allemaal groot zeg", zei ik. "ja we hebben alles in verschillende groottes, dus voor tieners, normale volwassenen en nog een xl maat" we liepen door naar de afdeling met kleding. "dit zijn de rekken met alle kleding, we hebben schattige rompertjes, rokjes, pyjama's, sokken, leggings en nog meer. Ook hebben we nog een kleine afdeling met accessoires zoals speentjes, drinkflesjes, knuffels, speelgoed, Etc". "jullie hebben wel heel veel". "ja dat klopt, kom je even mee? Dan laat ik even het magazijn en de kantine zien". Ik liep met haar mee naar het magazijn en kreeg ook daar een rondleiding. "Kom maar even mee naar de kantine, dan kunnen we even het stagecontract tekenen en dan leg ik nog even wat dingen uit". We liepen samen naar de kantine en gingen zitten aan de tafel. Ze ondertekende het contract die ik aan school moest geven en legde mij verder wat Dingen uit. "ook hebben we hier nog een paar regels, elke stagair onder de 18 moet een outfit van de winkel aan zodat we de producten hier kunnen showen. Soms is dat bijvoorbeeld een rompertjes, of een andere outfit. Ook moet elke stagair onder de 18 een luier aan zodat we kunnen kijken hoe goed de producten zijn en de producten kunnen showen. Als je dit niet wilt moet je helaas een andere stageplek vinden". "Ik vind het wel een beetje heftig maar het moet maar" zei ik. Stiekem vond ik het wel heel leuk om hier luiers te mogen dragen maar om zo in een winkel rond te lopen vond ik wel heel spannend. "ok kom maar even mee dan kan ik gelijk je outfit pakken". Ik liep met haar mee naar het magazijn en keek hoe ze verschillende producten pakte. "kan je zelf een luier aandoen of moet ik het doen?". Zodat het niet opviel dat ik vaker een luier aan had gedaan zei ik maar dat ze me moest helpen. "oké volg me maar even". Ik liep haar achterna in de winkel en we kwamen bij een commode met een roze verschoonkussen die midden in de winkel stond.
 

Lucas18

Toplid
Dankjewel voor alle leuke reacties, ik schrijf niet erg snel dus verwacht niet dat er heel snel vervolgen zijn.

Deel 2:

"doe eerst maar even je kleren uit" zei ze.

Ik trok alles uit totdat ik alleen nog in mijn onderbroek was en klom op de commode. Toen ik op de commode lag trok ze ineens mijn onderbroek omlaag waardoor ik helemaal naakt lag. Mijn gezicht begon ook al snel te verkleuren omdat ik me heel erg schaamde. Ze pakte wat baby doekjes en begon mijn billen en kruis schoon te maken. Daarna pakte ze een Rearz Barnyard luier en stopte er 2 inleggers in. Ze tilde mijn benen een klein beetje op en schoof de luier onder mijn kont. Ze liet me weer zakken op de hele zachte luier en smeerde me in met wat sudocreme. Ook strooide ze wat talkpoeder op mijn kruis waarna ze de luier lekker strak sloot.
Ze pakte een rompertje met een dinosauriër motief en schoof hem over mijn hoofd. Opeens stopte ze ook een speentje in mijn mond. "zit het een beetje lekker?" zei ze. Ik knikte en vond het allemaal erg lekker zitten. Ze pakte een paar hoge groene sokken en schoof die over mijn voeten.

"kijk maar even een half uurtje rond in de winkel zodat je een beetje weet wat we allemaal hebben, ik roep je wel wanneer ik je nodig heb".

Ik liep als eerste naar de afdeling met luiers, wat hebben ze hier veel zeg. Ik zag allemaal pakken met luiers die ik herkende, zoals rearz safari luiers, lil monsters en de princess luiers. Ik voelde wat aan de verpakkingen en keek wat er allemaal op stond. Opeens voelde ik een klopje op min luier, "interessant he?" Zei José. Mijn wangen kleurden een beetje rood en ik knikte. "je ziet er wel heel schattig uit" ze wreef een beetje over mij luier en kneep er een beetje in, "goedzo je bent nog droog" zei ze. Ze liep weer weg en toen stond ik weer alleen. Daar had ik dus nog niet aan gedacht, wat als ik moet plassen? dacht ik. Ik voelde al een lichte aandrang om te plassen. Ik keek nog wat verder in de winkel tot ik opeens Anneke hoorde roepen. Ik liep naar haar toe en luisterde.

"kom je even mee? Dan kan je even helpen in het magazijn".

Ik liep mee met haar naar het magazijn en zag al 2 grote pallets staan met allemaal pakken luiers en dozen met kleding en andere spullen.

"vaak komen er op vrijdag wat pallets binnen, meestal is het er maar 1 maar we hebben veel verkocht deze week en hadden dus wat meer besteld. Als jij de pallet uitpakt zou ik wel alles aftekenen en het in het juiste vak in het magazijn plaatsen".

Ik begon met het uitpakken van de pallet en kwam van alles tegen, veel pakken met luiers maar ook veel kleding en andere spulletjes. We waren na een uurtje klaar met de eerste pallet en ik kreeg nu wel erge aandrang om te plassen.

"Anneke, ik moet erg nodig plassen..." zei ik.

"Doe het maar gewoon in je luier, daar zijn ze voor. Dan kunnen we ook gelijk zien hoe goed ze zijn."

Na 5 minuten besloot ik om het dus maar in mijn luier te doen, ik ontspande en voelde hoe de luier zich langzaam vulde. Het voelde erg warm en heel erg lekker. Ook voelde ik dat de luier een stuk zwaarder was geworden, maar er kan nog makkelijk meer bij omdat het een dikke luier is en er ook nog 2 inleggers bij in zitten.

Het was in middels al half 12, we waren klaar met de 2 pallets en ik had al 2 keer in mijn luier geplast.

"Er pas best wel veel bij in de winkel dus daar zijn we het komende uur wel even zoet mee. Volgensmij heb je jouw luier ook al aardig vol of niet?". Ik bloos een beetje en knikte. Ze dee de knoopjes van mijn rompertje los en voelde aan de luier.

"Die kan nog wel wat hebben, gelukkig heb ik een dikke luier bij je aangedaan".

Ik hielp anneke in de winkel en om half 1 waren we klaar. Na een kwartiertje kwam er een vrouw in de winkel die een vraag had.

"Hallo, kan ik wat help krijgen bij de commodes? Ik zoek er namelijk 1 voor mijn zoon."

Anneke liep met haar mee naar de commodes en na 10 minuutjes riep ze me. Ik liep naar haar toe en zag haar praten met de vrouw bij een houten commode.

"Kan je even op de commode gaan liggen? Dan kunnen we hem even testen zodat mevrouw kan zien hoe alles werkt".

Mijn gezicht verkleurde een beetje omdat ik nu op een commode lag met een duidelijke natte luier terwijl een vreemde vrouw aan het kijken was.

"zoals je ziet is de commode groot genoeg, ik zal wel even laten zien hoe een verschoning op de commode er uit ziet. Hij is toch aan een verversing toe".

De vrouw lachtte en keek toe. De drukknoopjes van mijn romper werden losgemaakt en de romper werd omhooggeschoven. Ze maakte de plakkers van de luier los en rolde hem op zodat het niet zo stonk. Een laatje van de commode ging open waarna ze er een pak met baby doekjes uit pakte en mij helemaal schoonmaakte. Ze smeerde mijn kruis in met sudocreme en smeerde ook mijn kont in. Ze schoof een schone rearz safari luier onder me en strooide wat talkpoeder op mijn kruis. Ze legde nog 2 inleggers in de luier en sloot de 4 plakkers. Mijn rompertje ging weer dicht en ik was weer helemaal schoon.

"zoals je ziet gaat het heel gemakkelijk omdat je genoeg ruimte hebt en er veel laatjes zijn voor opslag".

Ik mocht weer weg en maakte de winkel een beetje netjes. Ondertussen zat ik na te denken om te zeggen tegen Anneke en José dat ik eigenlijk DL ben en nog niet zeker wist dat ik AB ben, ik besloot om het te gaan zeggen omdat ik hier wel geaccepteerd zou worden omdat het een ABDL winkel is.

Word vervolgd!!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
V Mijn luier vlog AB/DL Fotos 20
T Wat doen jullie tegen zweten in je luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
R Geur of reuk na luier VVV 7
harry6707 Luier maatje voorst Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan