De luier Stage

Babyukkie

Soms lekker bratt, en grenzen zijn om op te zoeken
Forumleiding
Zo we gaan ons weer verheugen op het volgende deel.
 

Lucas18

Toplid
Bedankt voor alle leuke reacties, hopelijk vinden jullie dit vervolg leuk!

Deel 4:

'Moet ik je eerst even verschonen voordat je naar huis gaat?' zei Anneke. Ik knikte en ging op de commode liggen. Ze trok mijn rompertje uit en keek naar de luier, die was inmiddels als erg nat sinds de laatste verschoning. Ze maakte de plakkers los en stopte de luier in de luieremmer die naast de commode stond. Ze maakte mijn kruis schoon met baby doekjes en smeerde me in met sudocreme. 'ik doe er maar geen inleggers in, anders gaar het opvallen' zei ze. Ze schoof een safari luier onder me en sprenkelde wat talkpoeder op mijn kruis. De 4 taped werden gesloten en er werd een wit rompertje bij mij aangetrokken. 'die mag je wel houden'. Mijn normale kleren werden weer aangetrokken en ik was klaar om naar huis te gaan.

'dankjewel voor het helpen, ik zie je maandag wel weer'. Ik pakte mijn schooltas en de tas met spulletjes die ik had gekregen en liep naar buiten. Ik maakte de tas met de luiers en andere spulletjes vast op mijn snelbinder en ree naar huis.

Op de helft van de weg moest ik plassen dus dee ik het maar in mijn luier. Het voelde weer lekker warm aan en de luier nam het goed op.

Na nog een kwartiertje te fietsen was ik er. Nu maar hopen dat ze niet zouden vragen wat ik bij me had. Ik zette de fiets in het schuurtje en pakte de tas van de fiets af. Ik liep naar binnen en zag dat er gelukkig nog niemand thuis was en liep snel naar boven om de tas onder mijn bed te leggen. De luier hield ik maar aan omdat die niet erg opvalde en ik er nog maar 1 keer in had geplast en het dus zonde was om hem weg te gooien.

Na even een pizza te hebben gegeten kwamen mijn ouders weer thuis. 'was het leuk op stage? Zei mijn moeder'. 'ja echt heel leuk ik heb er weer zin in om naar toe te gaan maandag' zei ik. Na wat te hebben gepraat over van alles en nog wat ging ik weer naar boven om even te gamen met wat vrienden.

Om 11 uur ging ik naar bed en ik werd weer wakker om 9 uur.

Ik hield mijn luier nog maar even aan omdat die nog niet mega nat was en ik hem na het ontbijt wel af kon doen. Ik poetsde mijn tanden, maakte mijn gezicht schoon en liep naar beneden met een joggingbroek en shirt over mijn luier en rompertje. Ik maakte wat te eten en plaste weer in mijn luier die inmiddels erg vol zat. Daardoor zag je hem wat duidelijker maar dat had ik niet in de gaten.

Nadat ik had gegeten plaatste ik mijn bord in de vaatwasser en liep richting de trap naar boven. Toen ik net naar boven wou gaan trok mijn moeder op eens mijn broek naar beneden. 'volgensmij kan jij wel een verschoning gebruiken' zei ze terwijl ze een beetje in de luier kneep. Mijn gezicht was knalrood en ik kon wel door de grond zakken. 'het is niet erg hoor, kleine jongetjes hebben nou eenmaal ongelukjes. Ik vind je heel schattig eruitzien zo, kom maar even mee naar je kamer' zei ze. We liepen samen naar boven en ik ging op mijn bed liggen. Ze trok mijn joggingbroek en shirt uit en toen lag ik in alleen een hele natte luier en een wit rompertje. 'heb je nog schone luiers?' zei ze. 'ja ze liggen onder mijn bed'. Ze pakte de tas onder mijn bed en haalde alles eruit. 'wat een schattige spulletjes, waar heb je dat allemaal vandaan?' zei ze. 'ehm, mijn stage is niet echt een normale babywinkel. Het is een soort babywinkel voor volwassenen'. 'oh OK ik wist niet dat die er ook waren' zei ze. Ze dee het witte rompertje uit en keek naar de luier. 'die is flink nat!' zei ze. Ze maakte de 4 plakkers los en schoof hem onder me vandaan. Ze pakte wat babydoekjes en maakte mijn kruis schoon. Mijn kruis werd ingesmeerd met sudocreme en ze maakte het pak barnyard luiers los en schoof een schone luier onder me, ze legde er nog 2 inleggers in en sprankelde en flinke laag talkpoeder op mijn kruis. Ze sloot de plakkers en dee het nieuwe dinosauriër rompertje bij me aan. Ze pakte ook het groene speentje en stopte hem in mijn mond. 'je ziet er echt super schattig uit' zei ze. Ik bloosde een beetje en stond op en pakte mijn joggingbroek. 'die heb je niet nodig hoor, loop maar gewoon zo rond'.

Na 2 uur te hebben gegamed moest ik erg nodig plassen, maar ik wist niet of dat mocht dus liep ik even naar beneden. 'ehm mama ik moet erg nodig plassen' zei ik. 'doe maar lekker in je luiertje' zei ze. Ik ging weer naar boven en plaste in mijn luier
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Nog steeds een mooi verhaal, als je zo doorgaat blijf ik het volgen.
Het enige wat me opvalt is dat, je bij deed of reed steeds de laatste d weg laat.
Nou weet ik wel dat ook niet iedereen die uitspreekt, maar toch.
Voor de rest is het goed leesbaar en mooi verhaal
 

luierjan

Toplid
Hoe zal het de volgende week gaan in de winkel, heb gehoord dat er misschien ook andere sexueel getinte speeltjes binnen komen om uit te proberen...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
V Mijn luier vlog AB/DL Fotos 20
T Wat doen jullie tegen zweten in je luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
R Geur of reuk na luier VVV 7
harry6707 Luier maatje voorst Contact advertenties 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
Similar threads


















































Bovenaan