De luier Stage

Lucas18

Toplid
Het duurde even maar ik heb een nieuw vervolg gemaakt. Vervolgen duren wat langer omdat ik wat personelijke problemen heb en er dus niet vaak zin in heb. Veel plezier met lezen!

Deel 5:

'Lucas kom even naar beneden! ' zei mama. Ik liep naar beneden en ging aan tafel zitten. 'wat is er?' zei ik. 'We gaan even naar de ikea om wat dingen te halen voor je kamer'. 'ehm ok' zei ik. 'nou kom dan gaan we gelijk even' zei ze. 'maar ik héb alleen maar een luier en rompertje aan!' zei ik. 'We gaan naar een ikea die een uurtje verder op zit dus daar herkent niemand je' zei ze.

Na een uurtje rijden was het al weer half 2 en we stapten uit de auto bij een grote ikea. We liepen richting de ingang en mama pakte een winkelkarretje waar ik in het zitje van werd gezet. We gingen naar binnen en het was gelukkig niet mega druk maar mensen die mij zagen moesten wel zachtjes lachen.

Na 5 minuten kwamen we aan bij de baby afdeling, dat had ik al wel verwacht. Ik zag haar naar sommige dingen kijken die ze op een briefje schreef zodat ze die in het magazijn kon pakken. Ze pakte ook nog een baby flesje. 'wil je ook nog een knuffel uitzoeken?' zei ze. Ik knikte een beetje beschaamd en pakte een hondje uit 1 van de manden.

Na een paar minuten voelde ik een drang om te poepen, dat had ik nu al 2 dagen niet gedaan. 'Mama ik moet erg nodig poepen' zei ik. 'daar heb je een luiertje voor aan' zei ze. Ik voelde de warme brei verspreiden in mijn luier en hoopte dat ik snel verschoond zou worden.

'heb je honger?' zei Mama. Ik knikte omdat ik best wel honger had en we kwamen aan in het restaurant van de ikea. Mama zette me in een hoge eet stoel waar ik verrassend nog in paste en ik voelde de poep verspreiden in de luier. We aten wat gehaktballetjes en een hotdog en gingen verder.

We kwamen bij het magazijn aan en mama pakte een paar dingen, een commode, een luieremmer en een autozitje met vijfpuntgordel voor in de auto. Ik keek een beetje beschaamd naar wat ze allemaal pakte en hield me maar stil. We rekenden af en gingen weer terug naar de auto.

Ze zette alle spullen in de auto en plaatste het zitje op de achterbank. Ik moest in het autostoeltje zitten en ze sloot de vijfpuntgordel strak waardoor alle poep nog erger versprijde. 'We gaan weer lekker naar huis, je bent een lief jongetje geweest' zei ze. Ze stopte een speentje in mijn mond en we reden naar huis.

Onder het rijden plaste ik nog een keer in mijn luier waardoor alles mixte. Na een uur waren we er weer en haalden alles uit de auto en brachten we het naar mijn kamer. 'zullen we alles even je nieuwe commode in elkaar zetten?' zei Mama. Ik knikte en samen maakten we de commode.

Na een uurtje stond er een mooie houten commode met een wit verschoonkussen in mijn kamer. 'Zullen we hem even uitproberen? Volgensmij kan je wel een verschoning gebruiken'. Ik ging liggen op het kussen en voelde me geleik heel erg klein. Ze opende de knoopjes van het rompertje en schoof hem iets naar boven. Ze dee de plakkers van de luiers open en schoof de luier onder me vandaan. Ze maakte me schoon met een heleboel baby doekjes en smeerde mijn kruis in met sudocreme. Ze legde een nieuwe luier met 2 inleggers onder me en sprankelde wat talkpoeder op mijn kruis. Ze sloot de luier lekker strak en deed de romper dicht. 'Je bent weer lekker schoon' zei ze terwijl ze een klopje gaf op mij geluierde kont.

'Lucas kom je naar beneden? Dan kunnen we even wat eten'. Het was inmiddels al 6 uur en ik ging aan tafel zitten. 'Lekker!!! Pizza' zei ik. Mama lachde en vulde een baby flesje met wat ice tea en zette die bij het bord neer. Ik bloosde een beetje en begon met eten. Na een half uurtje hadden we alles op en gingen we samen een film kijken.

Onder het kijken van de film had ik al 2x in mijn luier geplast maar hij kon nog best wel wat houden.

Om 10 uur was de film afgelopen. 'kom maar mee naar boven, dan gaan we lekker slaapjes doen' zei ze. Ik liep samen met mama naar boven en waggelde naar de badkamer. Ik poetste mijn tanden en liep naar mijn kamer. 'die luier is nog niet vol, die kan je nog wel even aanhouden vannacht' zei ze. Ik ging liggen in mijn bed en viel in een diepe slaap.
 

kruik

Superlid
Ben em begonnen te lezen, mooi verhaal heb ervan genoten. Vooral dat gedeelte in de winkel, meer in de openheid ipv thuis. Echt leuk verhaal .. toppie.
 

Babyukkie

Soms lekker bratt, en grenzen zijn om op te zoeken
Forumleiding
we hebben geduld hoor. Als wat langer duurt. Toch is verhaal heel mooi geschreven
 

suprima

Superlid
Dat hij bij de eigenaresse op bezoek gaat voor wat stage opdrachten
Of dat hij op zijn stage een leuke mamma tegen komt die hem uit nodigt voor een weekendje logeren als Abtje
 

Lucas18

Toplid
Bedankt voor alle leuke ideeën en positieve reacties! Ik ben niet snel met nieuwe delen maar ik probeer het zo snel mogelijk te maken.

Deel 6:

De volgende ochtend werd ik wakker om 9 uur in de ochtend. Ik voelde aan mijn luier en zag dat die ondertussen al heel erg vol zat en er niet meer veel bij zou kunnen.

Na nog even 5 minuten te hebben gelegen kwam mama binnen. 'Goedemorgen!, volgensmij kan jij wel een verschoning gebruiken he?' zei ze. Ik knikte verlegen en ging op de commode liggen. Ze dee de drukkers van mijn rompertje open en schoof hem iets naar boven. Ze scheurde de plakkers van de luier los, gooide de vieze luier weg en maakte me schoon met wat babydoekjes. Ze schoof een nieuwe safari luier onder me en stopte er weer 2 Inleggers in. Ze smeerde me in met sudocreme en sprankelde wat talkpoeder op mijn kruis en sloot de luier met de 4 plakkers. Ze schoof het dinosauriër rompertje over mijn hoofd en sloot de knoopjes bij mijn kruis. Toen pakte ze het speentje, stopte hem in mijn mond en maakte het klipje vast aan het rompertje. 'Je bent weer lekker fris!' Zei ze.

We liepen samen naar beneden en toen ik in de keuken keek zag ik een grote eetstoel staan die normaal voor baby's was bedoeld maar hij stond er nu in mijn maat. Ze zag dat ik raar keek en moest een beetje lachen. Ik werd in de stoel gezet en de vijfpuntgordel van de stoel werd strak gesloten en ik voelde me heel erg klein wat me best een warm gevoel van binnen gaf maar ik schaamde me wel heel erg. Ze zette een flesje neer met wat appelsap erin en een broodje pindakaas die in stukjes was gesneden.

Na 10 minuutjes hoorde ik de deur opengaan maar ik dacht dat het gewoon mama was. 'Oh mijn god wat ziet hij er schattig uit zeg!' hoorde ik een bekende stem zeggen. Opeens zag ik Noortje in de deuropening staan. Noortje is 1 van mijn beste vriendinnen maar ik zie haar niet zo vaak omdat we op een andere school zitten. Mijn gezicht werd helemaal rood en ik wist niet wat ik moest doen. 'Je hoeft je er niet voor te schamen hoor, je ziet er echt super lief uit' zei ze terwijl ze over mijn hoofd aaide en een grote glimlach op haar gezicht had. 'Noortje? wil je de nieuwe commode zien?'. 'Ja die wil ik wel eens zien' zei ze.

Na 5 minuten kwamen ze weer in de keuken en ik was klaar met eten. 'We gaan vandaag even lekker wat spulletjes voor je kopen' zei Mama. Noortje maakte mij los en gaf mij een klopje op mijn gesluierde kont. Ze stopte het speentje die aan mijn rompertje zat in mijn mond en pakte mijn hand vast. We liepen samen naar de auto en ik moest in het autozitje zitten. De vijfpuntgordel ging strak dicht en ik zat weer alleen in een rompertje en dikke luier in de auto. 'Ben je nog droog?' zei ze. Ik bloosde en werd een beetje rood. Ze maakte de knoopjes van de romper los en kneep een beetje in de luier. 'Daar zijn luiertjes voor, als je moet plassen doe je het maar mooi in je luier' zei ze.

Mama kwam na een minuutje ook naar de auto en gaf mij een flesje met warme melk die ik tijdens het rijden kon op drinken. Ze gingen beide voorin zitten en we reden weg.

Na een half uurtje had ik mijn flesje op en ook al een keer geplast. 'Waar gaan we eigenlijk naartoe?' zei ik nadat ik mijn speendje uit mijn mond had gehaald. 'Dat zie je zo wel, we moeten nog een uurtje rijden'.

Na een uurtje rijden kwamen we aan op een industrie terijn met allemaal grote bedrijven. We parkeerden voor een grote winkel waar ik nog niet van kon zien wat voor een bedrijf het was. Noortje dee de deur bij mij open en dee de vijfpuntgordel los. We liepen naar binnen en ik zag gelijk wat voor een winkel het was, een babywinkel. Het was een erg grote winkel en ik zag al van alles staan. Luiers, commodes, stoelen en nog veel meer. Het was eigenlijk hetzelfde als de winkel waar ik stage liep maar dan nog 2 keer zo groot.

We liepen een beetje rond en na even te hebben rond gekeken kwam er een medewerkster van de winkel aan.

'Kan ik jullie ergens mee helpen?' zei ze. 'Ja we zoeken wat spulletjes voor deze kleine jongen' zei mama. 'Helemaal goed dan zal ik jullie even helpen, welke spulletjes hebben jullie nodig?' zei de medewerkster. 'We hebben eigenlijk van alles nodig, luiers, rompertjes, een verschoonmat voor onderweg, verzorgingsproducten en nog eventueel een buggy' zei mama. 'Oké zullen we eerst wat luiers gaan proberen want volgensmij heeft die wel een verschoning nodig' zei de medewerkster. Ik bloosde en zag ook dat mijn luier al erg nat was.

We pakte een winkelkarretje en liepen naar het schap met luiers. Er waren echt heel veel verschillende soorten en ik keek echt mijn ogen uit. Elk merk die ik kende zag ik zoals mijn favoriet Rearz, ABU, Tena en nog veel meer.

'We hebben veel verschillende luiers, zelf adviseer ik vaak luiers van Rearz en ABU omdat die een grote variatie hebben aan luiers en van goede kwaliteit zijn maar we hebben ook nog vele andere merken' zei de medewerkster. 'Oké we willen wel graag een pak safari luiers, een pak barnyard luiers en een pak princess luiers van rearz' zei Mama. Bij het laatste pak keek ik een beetje raar op maar ik was super blij dat mama meer luiers voor mij kocht. De drie pakken werden in het winkelkarretje neergelegd en we keken verder.

'Hebben jullie al katoenen luiers?' zei de medewerkster. Mama zei nee en de medewerkster pakte er 2 samen met wat katoenen inleggers uit het schap. 'Katoenen luiers zijn heel erg handig, ze zijn erg zacht, ze zijn herbruikbaar en je kunt ze zo absorberend maken als je wel door gebruik te maken van katoenen inleggers' zei ze. Mama stemde in en legde ze in het winkelkarretje.

'Zullen we hem eerst even verschonen voordat we verder gaan?' zei noortje. Mama en de medewerkster vonden het beide een goed idee en we liepen richting de commodes. Ik moest op een grote houten commode liggen en de medewerkster begon mij te verschonen. Ik schaamde me wel erg omdat ik door een vreemde werd verschoond die we net hebben ontmoet. Ze maakte mijn romper los en voelde aan mijn luier. 'je kan zeker een verschoning gebruiken' zei ze met een knipoog. Mama en Noortje keken beide toe terweil de plakkers van de luier 1 voor 1 werden losgemaakt. De natte luier ging in de luieremmer en mijn kruis en kont werd schoongemaakt met babydoekjes. Ze smeerde me in met sudocreme en stopte opeens een zetpil in mijn kont. Ik schrok en ze giegelden alle 3. Ik zag ook hoe Mama een pakje ducolax zetpillen in het karretje legde. Er werd een nieuwe princesses luier met 2 inleggers onder me geschoven en ze sprankelde wat talkpoeder over mijn kruis. Ze verspreide het talkpoeder over mijn kruis met haar hand en plakte de luier dicht met de 4 plakkers. Het rompertje ging dicht en ik was weer helemaal fris. Ik sprong vanaf de commode en voelde de dikke luier tussen mijn benen. Noortje gaf een tikje op mijn luier en giegelde een beetje.

We liepen verder na de kleding en zochten wat rompertje uit. 3 rompertje van rearz die bij de luiers horen die we hadden gekocht, de safari romper , de barnyard romper en de princcessen romper. Ook de bijpassende speentjes met koortjes eraan gingen in het karretje.

Ondertussen voelde ik al krampjes van de ducolax zetpil.

We liepen verder en zagen wat luieremmers staan. 'Die zijn ook wel handig, doe er daar ook maar 1 van' zei mama. De luieremmer ging in het karretje en we liepen verder naar alle buggys.

Bij de buggys aangekomen kon ik het niet meer houden en poepte mijn hele luier vol, het was zachte poep en het was flink veel. Omdat ik even stil stond hadden ze het in de gaten en giegelde ze allemaal even.

Na naar een paar buggys te hebben gekeken moest ik er 1 uittesten. Ik ging er langzaam inzetten en voelde alle zachte poep verspreiden. Het zat nu echt overal in mijn luier en ik voelde me vies maar tegelijkertijd vond ik het ook een erg lekker gevoel. De sluiting werd gesloten en het paste perfect. Ook de buggy namen we dus mee.

Bij de kassa aangekomen betaalde mama alles en stopte samen met Noortje alles in de auto. Ik werd weer in het autostoeltje gezet en we reden we weer terug.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 6
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
V Mijn luier vlog AB/DL Fotos 20
T Wat doen jullie tegen zweten in je luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
R Geur of reuk na luier VVV 7
harry6707 Luier maatje voorst Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan