De luier Stage

Lucas18

Toplid
Bedankt voor alle leuke reacties. Dit is een wat korter vervolg zodat ik het volgende vervolg op het begin van de dag kan beginnen.

Deel 7:

Na een half uurtje rijden reden we op de parkeerplaats van de MCdonalds. De deur aan mijn kant werd opengedaan en noortje maakte de vijfpuntgordel los en ik sprong uit de auto. ' Die moeten we ze ook maar even verschonen.' zei ze terwijl ze aan mijn volle luier voelde. We liepen naar binnen en ik zag al een paar mensen raar kijken maar ik was het nu al een beetje gewend en we waren nog een uur weg van huis dus kende niemand me. Mama pakte een babystoeltje en zette hem neer bij de tafel. Ik pastte er nog maar net in en Noortje ging ook aan de tafel zitten.

'Noortje wat wil jij te eten hebben?' zei mama. 'ik wil wel een cheeseburger, 6 kipnuggets en wat frietjes' zei ze. Mama liep weg zonder wat aan mij te vragen en Noortje zag mijn verbaasde blik waardoor ze moest giechelen.

Na een paar minuten kwam Mama terug met het eten en deelde alles uit. Ik kreeg een happy meal, een danoontje en een baby flesje met appelsap.

'Volgensmij heeft onze kleine jongen een schone luier nodig' zei mama. 'Ik verschoon hem wel even' zei Noortje. Ze pakte mijn hand vast en samen liepen we richting de toiletten. Ze dee de deur open van de baby verschoon ruimte en ik moest op één van de verschoontafels gaan liggen.

Toen ze net mijn rompertje had uitgedaan kwam er opeens een vrouw binnen met haar dochtertje van ongeveer 3 jaar oud. 'Jongens blijven altijd klijn he' zei ze. Noortje moest lachen en tijdens het verschonen hadden ze het samen over allemaal verschillende dingen zoals de luier die ik droeg, waarom ik er zo bij lag en nog meer. Toen ik weer helemaal schoon was zijden we gedag tegen de aardige vrouw en liepen we weer na de tafel.

Na nog tien minuutjes te hebben gezeten liepen we weer naar de auto en werd ik wwwr in het stoeltje gezet.

Na een uurtje rijden kwamen we weer thuis. Het was inmiddels al 6 uur en Noortje zal zo worden op gehaald. Ik moest weer in de eetstoel zitten en kreeg een flesje met warme melk en een koekje. Ik plasde nogeens keer in mijn luier en een paar minuten later ging de deur open en kwam de moeder van Noortje opeens tevoorschijn. Ik kreeg weer een erg rood hoofd maar ze zei dat ik er erg schattig uit zag. Ze gingen na een kwartiertje weg en ik en mama gingen even tv kijken.

Het was alwewr 9 uur savonds en ik was al best moe van deze drukke dag.

'Volgensmij kan je wel wat slaap gebruiken he?' zei mama. ik knikte en samen liepen we naar boven. Ik poetste mijn tanden en maakte mijn gezicht even schoon en liep daarna na mijn kamer.

'Ga maar op de commode liggen' zei mama. Ik ging op de commode liggen en mama dee mijn rompertje uit. De 4 plakkers van de volgeplaste luier gingen los en ik zag dat de luier ook niet veel meer kon houden omdat die al zo vol was. De vieze luier ging in de nieuwe luieremmer en ze maakte me schoon met babydoekjes. Ze pakte wat babyolie en smeerde me helemaal lekker in en pakte een nieuwe katoenen luier met 2 katoenen inleggers waardoor het een erg dik pakket was. Ze strooide wat poeder op mijn kruis en maakte de luier dicht met de klitteband sluiting. Ze pakte een nieuw rompertje, schoof hem over mijn hoofd en slootte de knoopjes bij mijn kruis. Ze pakte ook een nieuw speentje, maakte hem vast aan mijn rompertje en stopte hem in mijn mond.

Toen ik van de commode afging voelde ik pas hoe dik de luier echt was, ik kon mijn benen niet meer tegen elkaar houden en waggelde daarom naar mijn bed. Mama gaf me een tikje op mijn luier *Plof* en ik ging liggen in bed. 'ik maak je morgen wel wakker voor je stage' zei ze. Ze wenste me weltrusten en gaf me een kusje op mijn voorhoofd.
 

MB04

Luier=Goed in mijn vel
Mooi vervolg maar in het verhaal staat zo (klijn) maar je schrijft klein zo
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
V Mijn luier vlog AB/DL Fotos 20
T Wat doen jullie tegen zweten in je luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
R Geur of reuk na luier VVV 7
harry6707 Luier maatje voorst Contact advertenties 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
Similar threads


















































Bovenaan