De "luierclub"

Diaperdude11

It is what it is..
Ik zit er al heel lang aan te denken om een verhaal te schrijven mijn inspiratie komt dan ook van een topic van deze site "het luierclubje"Ik heb het hele topic verhaal doorgelezen en daar heb ik dan ook mijn verhaal op gebaseerd, mij Nederlands is niet al te best maar het is het eerste verhaal wat ik schrijf, laat even weten wat jullie er van vinden en ik zal spoedig meer schrijven... greetz, Diaperdude11

De luierclub


Het was zover, na een goed beraad van de jongens van het luierclubje mocht ik als hun begeleider voor de dag komen...
Ik had 12 weken geleden de jackpot gewonnen van 26,7 miljoen euro en ik had alles al.. Ik wist niet meer waar ik het aan uit moest geven. Ik zat wel eens te surfen op de abdl site maar kwam nu stom toevallig het "luierclubje" tegen..
Het "luierclubje"dat was nou al altijd iets geweest waar ik bij wilde horen..
Toen ik de topic maar eens ging lezen bleek dat het alleen was toegestaan voor mensen onder de 16 jaar sterker nog van 14-16 jaar..
Ik baalde als een stekker.. Dit was altijd al een groepje waar ik bij wilde horen, kinderen van mijn leeftijd waarmee we met zijn allen leuke dingen gingen doen..
Ik heb toen maar de stoute schoenen aangetrokken en ben gaan reageren op de topic, of de jongens misschien een begeleider zochten die makkelijk hun het hele land kon door rijden en hun tot de orde kon roepen als ze te ver gingen...
Ik kwam in contact met een paar jongens waaronder Jasper. Jasper was de baas van het groepje jongens en daar moest ik ook mijn "sollicitatie gesprek doen" ik was bloednerveus toen ik op de afgesproken tijd op msn kwam.. (het was maar msn dacht ik bij mezelf) na wat gepraat te hebben was ik daar voor geslaagd.. Nu nog 1 stap te gaan en dan was ik binnen dacht ik...
Jasper zou alleen nog maar met de jongens moeten praten dat ik beschikbaar was voor de begeleiders rol.. (dat dacht ik) Ik had er niet bij nagedacht dat ik ook nog een fysieke test had. En ja hoor ik moest voor de webcam verschijnen en Jasper zou mij jureren op dat gebied..
Na een half uur kreeg ik het verlossende antwoord ik mocht op een proeftest komen.. We spraken af op een Parkeerplaats in Amersfoort, voor mij lekker dichtbij maar 20mins met de auto..en daar stonden 3 stoere jongens te wachten op me.. ik was best wel heel zenuwachtig.. zelf was ik 18 jaar en wist niet hoe ik de situatie moest zien was ik te oud? was ik niet knap genoeg? was ik niet streng genoeg
of was ik juist te lief? al die vragen spookte door mijn hoofd.. De jongens waren ook bloednerveus ik kon het merken toen ik uitstapte en hoorde een jongen zeggen tegen Jasper (is dit wel een goed plan?) ik hoorde het en zei meteen jullie hoeven je geen zorgen te maken jongens en ik stelde mezelf voor..
De jongens stelde zich achter elkaar voor.. De eerst noemde zichzelf Marnix, de tweede noemde zichzelf Jan en als laatst kwam de naam Jasper natuurlijk. Ik stelde me daarna meteen voor en vroeg wat het plan was voor vandaag.De jongens trokken alle drie hun schouders op en zeiden, maar jij bent de begeleider jij moet verzinnen wat we gaan doen..
Ik dacht bij mezelf dit kan ik op 2 manieren aanpakken. De ene manier was simpel, ik zou ze vragen of ze naar Walibi wilde gaan of een ander pretpark om elkaar beter te leren kennen.. De 2de optie was al helemaal makkelijk voor mij, ik zou ze gewoon vragen waar ze zin in hadden.. Ik besloot het 2e te doen.. Ze zeiden dat ze graag wat wilde drinken ergens in de stad en daarna misschien nog een
potje voetballen op 1 van de nabijgelegen Johan Cruijf veldjes. Ik vond het een zeer puik plan en ging akkoord de jongens voelde zich al wat meer op hun gemak en konden het goed met elkaar vinden. Ik werd ook goed in de groep opgevangen maar het spel waar ik voor gesolliciteerd had was nog lang niet begonnen dit was maar het begin namelijk de kennismaking..
Ik reed met de jongens naar een nabijgelegen restaurant ik nodigde de jongens uit om mee te gaan naar een restaurant. De jongens stemde er mee in en we gingen een lekker hapje eten..
De tijd vloog, na het eten gingen we lekker nog even voetballen.. Ik en Marnix tegen Joris en Jan, Joris en Jan waren allebei zeer goed in voetbal ze speelde in de C1 van een goede voetbalclub.. Ik had in het verleden bij AZ gespeeld en marnix was een schattige jongen die liever de bal uit de wegging... maar ik als 18jarige moest en zal winnen en zal me bewijzen toch bleken de 2 16 jarige jongens
te goed omdat ze goed samenspeelde en Marnix op een gegeven moment maar ging zitten en ging nog wat drinken..
Op een gegeven moment was het al 18.00 uur en de jongens mochten zoals verwacht niet al te laat thuis zijn, dus mijn chauffeur bracht de 3 kinderen naar huis.. ze woonde niet ver weg van de plaats waar ik woonde ik was al rond 19.30 uur thuis en het was een zeer geslaagde dag. Later op de avond spraken we elkaar nog een keer in een groepsgesprek, de 3 jongens waren tevreden en wilde de volgende
keer verder ingaan op waar ik daadwerkelijk voor had gesolliciteerd. Het was voor mij al leuk genoeg, maar de Begeleiders rol als strenge "vader"voor de 3 jongens leek mij ook wel heel spannend..
Tevens vond ik de 3 jongens ook allemaal goed eruit zien, ze waren mooi slank en Marnix had een schattig koppie maar had wel diepe gevoelens en was klaar voor de volgende afspraak. Joris en Jan waren laaiend enthousiast ze waren allebei voetbal fan en wilde eigenlijk elke afspraak voetballen tegen mij.. (Ik dacht meteen bij mezelf hier kan ik wel wat mee voor de volgende keer) we zullen zie hoe de
volgende afspraak gaat verlopen.. en we sloten het msn gesprek af, met de afspraak gemaakt voor over 2 weken, in het weekend waren toevallig al de 3 jongens voor een lang weekend alleen thuis..
en dat was dan ook het weekend wanneer we elkaar weer zouden zien..
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Hey 11th dude,

ik vind jouw Nederlands helemaal niet zo verkeerd.
Jouw verhaal leest best prettig.

Maar omdat je erom vroeg, toch een tip.
Schrijf je verhaal eerst voor jezelf in Word, of welk programma je dan ook gebruikt, lees het daarna rustig door en plaats het dan pas op het forum.
Schrijf het verhaal niet online op het forum.
De enige fouten die nu in je verhaal staan zijn verkeerde volgorde van persoonsvormen en werkwoorden en dubbele woorden. Ik weet zeker dat je dat ziet als je het verhaal nog een keer rustig voor jezelf naleest voor je het plaatst.

Maar, zoals gezegd, nu al een goed verhaal !
Ben benieuwd naar het vervolg. !1


groet,
Mark
 

Mtl

Nieuw lid
Super verhaal!! Heel goed geschreven en hoop op een vervolg! Keep writing!
Oja, en de tip van Mark is handig;)
 

pappieR

Trotse papa van Baby'tje youri
Hoezo slecht Nederlands? Ik vind het wel prettig doorlezen. Soms staan er wel kleine foutjes in maargoed, dat zijn van die foutjes die de beste nog wel eens maken.

In ieder geval een grote tip:
blijf schrijven!!!! , als je blijft schrijven wordt je steeds beter en kunnen de kleinste foutjes nog voor je weg willen rennen!

Groetjes,
PappieR
 
Similar threads



Bovenaan