de Luierverschoon service

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 2 16,7%
  • 7

    Stemmen: 1 8,3%
  • 8

    Stemmen: 2 16,7%
  • 9

    Stemmen: 4 33,3%
  • 10

    Stemmen: 3 25,0%

  • Totaal stemmers
    12
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Henk


Het was een mooie zaterdag toen Silvia en Annet kennis maakten met de nieuwe bewoner. Hij stelde zich voor als Mark, een student economie. Silvia en Annet hadden beiden een kamer op de vierde verdieping van de personeelsflat van een verzorgingstehuis waar ze werkten. Omdat er veel leegstand was werden de kamers ook aan buitenstaanders verhuurd. Op de vierde verdieping lagen drie kamers en een keuken. Mark betrok de kamer tussen de keuken en de kamer van Annet. De kamers hadden aan de achterkant een deur naar een gemeenschappelijk balkon.

Silvia en Annet, twee hartsvriendinnen die alles met elkaar delen, vonden het wel leuk dat er een jongen op de gang was komen wonen.

"Je kunt wel met ons mee-eten vanavond. We eten vaak samen in de keuken" zei Silvia tegen Mark.

"Ja, dat lijkt me leuk" zei Mark. Tijdens het eten werd Mark ook uitgenodigd om mee te doen met de kookbeurten.

"Dan ben jij morgen aan de beurt" zei Silvia. "Weet je al wat je gaat maken?" vroeg ze.

"Nee, maar het wordt minstens net zo lekker als de boerenkool van vanavond" zei Mark.

"Ja, maar alleen die worst. Je zult maar zo'n kromme hebben" lachte Annet. Mark merkte op dat Annet een echte flapuit was en veel grappen over seks maakte. Dit verbaasde Mark wel een beetje maar hij wist er goed op te reageren.

"Ben je al helemaal ingericht" vroeg Silvia om van onderwerp te veranderen.

"Ja, zoveel spullen heb ik nou ook weer niet. Jullie komen maar eens kijken" zei Mark.

"Doen we" zeiden de meiden.

Later op de avond stonden Silvia en Annet al bij Mark aan de deur.

"Leuk Ingericht" Zei Annet.

"Dank je. Ga zitten, willen jullie wat drinken" vroeg Mark.

"Ja, doe maar wat fris" zei Silvia. "Zal ik dit maar even op het bed leggen" vroeg Annet terwijl ze naar wat kleren wees die op de stoel lagen.

"O, wacht maar, dat doe ik wel even" zei Mark, maar voordat hij de kans kreeg had Annet ze al vast. Ze zag dat er tussen de kleren een plastic broekje zat, maar ze deed net of ze die niet had gezien. Omdat ze er niets van liet merken ging Mark er vanuit dat dit ook zo was.

Het was een gezellige avond. Toen de meiden weggingen zei Annet giechelend tegen Silvia: "Hij draagt nog luiers!" Silvia reageerde verbaasd

"Hoe weet je dat" zei ze.

"Er lag een plastic broekje tussen zijn kleren" zei Annet.

"Hij kan wel incontinent zijn hoor" zei Silvia. "Kan, maar hij ging wel naar de WC vanavond" zei Annet.

De volgende dagen was Annet vaak in de buurt van Mark. Als ze bij Silvia was praatte ze alleen maar over Mark. "Volgens mij heb je een oogje op hem" zei Silvia toen Annet weer bij Silvia was.

"Nee hoor" zei ze.

"Nou, ontken het maar niet, volgens mij ben je verliefd" zei Silvia.

"Ik moet wel toegeven dat hij een lekker ding is. Ik fantaseer wel eens over hem hoe het zal zijn als hij het met me doet. Maar hij is misschien incontinent" zei Annet.

"Vraag het hem dan" zei Silvia.

"Nee dat durf ik niet, ik kom er wel eens achter" zei ze.

Annet hield Mark goed in de gaten. Zo hoorde ze wel eens wat vreemde geluiden uit zijn kamer komen. Toen ze op een avond de geluiden weer eens hoorde besloot ze op onderzoek uit te gaan. Ze liep het balkon op naar de kamer van Mark. De gordijnen van zijn kamer waren dicht, maar Annet kon net door een kier kijken. Ze kon Mark zien zitten. Hij keek naar de TV. Ze kon net het scherm zien en zag dat hij naar een seksfilm keek. Daar kwamen dus de vreemde geluiden vandaan.

Maar wat had hij aan? "Hij zit in een luier" zei ze tegen zichzelf. Ze keek nog eens goed en kon duidelijk zien dat hij een plastic broekje aanhad en aan het masturberen was.

"Dit moet Silvia zien" zei ze in zichzelf. Ze ging naar Silvia en zei tegen haar "Kom snel mee dan zul je eens iets zien" Silvia reageerde wat verbaasd.

"Wat is er dan?" vroeg ze.

"Dan kun je zien wat Mark met zijn luiers doet" zei Annet. Samen liepen ze over het balkon en gluurden bij de kamer van Mark naar binnen.

"Tjee zeg, zoiets heb ik nog nooit gezien" zei Silvia. "Ik denk dat hij zo klaarkomt" zei Annet. Ze zagen hoe Mark klaarkwam in zijn plastic broekje.

Annet en Silvia gingen terug naar de kamer van Annet en hadden nog een hoop lol over Mark. "Hier moeten we hem mee pakken" zei Annet.

"Ja, maar hoe doen we dat" zei Silvia. "Ik heb wel een idee. Jij werkt met luiers als je de bejaarden verschoont. Zorg dat je morgen er een paar meeneemt, dan gaan we hem verrassen." zei Annet. Ze vertelde Silvia wat ze van plan was.

"Ja dat is een goed idee, dat wordt lachen. Ik wil zijn gezicht dan wel eens zien" zei Silvia.

"Ik wil hem wel eens zien klaarkomen in een luier" zei Annet.

De volgende avond kwam Silvia met een paar plastic broekjes, strikslips en inlegluiers bij Annet.

"We moeten wel zeker weten dat hij zijn luier aan heeft voordat we gaan" Zei Silvia.

"Stil maar een even. Hoor je dat?" Vroeg Annet. "Hij heeft weer een seksfilm opstaan. Zeker weten dat hij ook een luier aan heeft. Hier, trek maar aan, dan gaan we" zei Annet terwijl ze Silvia ook een wit schort gaf.

Mark zat in zijn plastic broekje toen er op de deur werd geklopt. "Momentje" zei hij en trok snel een trainingsbroek en een T-shirt aan en deed te TV uit. Hij deed de deur open.

"De-luier-verschoon-service!" riep Annet terwijl Silvia een plastic broekje omhoog hield.

"Wat doen jullie hier, en in die kleren? " zei Mark verbaasd.

"We hebben een melding gehad dat we hier een luier moeten verschonen" zei Annet.

"Dan zitten jullie toch echt fout dames" zei Mark.

"Eens even op de lijst kijken, een zekere Mark staat hier. We zijn hier wel goed hoor" zei Silvia.

Annet duwde Mark naar binnen en ging zelf ook naar binnen. "Zet de spullen daar maar neer en doe de deur maar dicht" zei ze tegen Silvia.

"Ok, laat maar eens zien die vieze luier" zei Annet terwijl ze een ruk aan zijn trainingsbroek gaf die tot op zijn knieën was afgezakt. Daar stond Mark helemaal verbluft in een plastic broekje voor Annet.

"Alarm fase 2. Alleen een plastic broek" zei ze tegen Silvia. Mark voelde zich niet op zijn gemak. Hij vroeg zich af hoe de meiden het te weten waren gekomen. Hij was altijd zo voorzichtig geweest.

"Ok, Ok, genoeg ermee. Jullie hebben me betrapt en nu weten jullie dat ik luiers draag, so what?" zei Mark.

"Niks er van. We zijn hier niet voor niets gekomen" zei Silvia. Annet trok zijn trainingsbroek nog verder naar beneden en duwde hem richting het bed. Omdat Mark niet goed kon lopen met zijn trainingsbroek op zijn enkels, viel hij op het bed.

"We zullen je wel eens even verschonen" zei Annet toen ze de benen van Mark vastpakte. Mark begon hevig te spartelen.

"Ik heb geen vieze luier, ik ben ook niet incontinent of zo. Het is alleen maar voor de lol" zei Mark.

"Silvia, help een even. We hebben een niet meewerkende klant" zei Annet. Silvia pakte de polsen van Mark en drukte die stevig op het bed. Ze bond zijn polsen met plastic strikslips aan het bed vast. Annet zat boven op zijn benen en trok zijn trainingsbroek helemaal uit en bond zijn voeten aan het bed vast met strikslips.

"Zo doen we dat bij lastige klanten!" zei Silvia.

Annet zat op zijn knieën en begon over zijn plastic broekje te strelen. "is nog niet echt een vieze luier hé" zei Annet.

"Als je zo doorgaat wel hoor" zei Mark.

"Hoor je dat Silvia, hij wil dat ik hem laat klaarkomen" zei Annet. Ze streelde nu over zijn stijve waardoor Mark enkele genotsbewegingen begon te maken.

"Dat vind jij wel lekker hé, luiermannetje" zei Annet en hurkte zich nu boven Mark waardoor zijn stijve tegen haar kruis van haar spijkerbroek kwam. Hierdoor werd Annet zelf ook een beetje geil. Silvia aaide met een plastic broekje langs het gezicht van Mark en merkte op dat Annet het lekker begon te vinden. Mark begon het spelletje nu door te krijgen en bemerkte ook dat Annet geil werd. Hij moest zich nu een beetje inhouden want hij voelde hoe Annet zijn plastic broekje met haar tong streelde. Hij voelde haar warme tong door het plastic broekje op zijn stijve.

"Hé Silvia, doe die luier eens bij Annet om want volgens mij heeft ze een natte broek" zei Mark. Silvia had het meteen door en knipoogde naar Mark omdat ze wist dat Annet wel zin in had in een seksspelletje, speelde ze het spelletje mee.

"Laat eens voelen" zei Silvia terwijl ze het kruis van Annet aanraakte.

"Oh, ja hoor helemaal nat, tijd voor luier" zei Silvia.

"Doe niet zo mal joh, hij moet verschoont worden niet ik" zei Annet.

"Doe nou even mee, dat is lachen joh. En dit wilde je toch" fluisterde Silvia tegen Annet.

"Zijn stijve wel maar ik ga niet in een luier hoor" fluisterde Annet terug.

"Toe nou, hij vindt het prachtig als je het doet" fluisterde Silvia.

"Pas maar op anders zit jij straks ook vast in de strikslips" riep Silvia.

"Ok dan" zei Annet die haar schort en broek al uit deed. Silvia stond al klaar met een plastic broekje en een inlegluier en deed die bij Annet om.

Annet bewoog zich uitdagend voor Mark in haar luier omdat ze wist dat hij vast zat en niks kon doen. Ze hurkte zich weer boven Mark en liet zijn stijve nu tegen haar luier drukken. Ze genoot ervan dat ze de controle over hem had.

"Zo kom je dadelijk wel klaar zeker, dan hebben we wat te verschonen" zei Annet.

"Ik wel maar jij niet. Silvia, kom eens met de baby olie" riep Mark.

"Trek die inleg er eens uit en graag wat baby olie op de gevoelige huid" zei Mark. Silvia die helemaal meewerkte trok de luierinleg bij Annet eruit en spoot bij beiden wat olie in de plastic broekjes en masseerde het een beetje in.

Silvia trok het T-shirt van Annet uit. Ze had geen BH aan waardoor ze in haar blote borsten zat. Silvia begon haar borsten te masseren wat Annet nog meer opgewonden van raakte. Ook Mark werd steeds geiler bij dit aanblik.

Annet hurkte zich nu boven het gezicht van Mark en liet hem haar plastic broekje met zijn tong bewerken. Hij drukte het gladde plastic tussen de lippen van haar kutje. Silvia begon zijn stijve verder te strelen.

"Nu jij nog een plastic broekje aan, dan zijn we compleet" zei Mark tegen Silvia.

"Ja, doe jij er ook een aan, het voelt echt heerlijk" zei Annet terwijl ze heerlijk gebeft werd. Ook Silvia werd een beetje geil. Na enige aarzeling trok ze al haar kleren uit en deed een plastic broekje aan.

"Doe er ook maar een beetje baby olie bij. Dan wordt het lekker glad" zei Mark. Silvia stond naast Annet die de olie door haar plastic broekje masseerde. Silvia raakte hierdoor ook opgewonden.

"Maak mij nou maar los" zei Mark die nog steeds met strikslips aan het bed geketend zat. "Nee, nog niet, we zijn nog niet klaar met jou" zei Annet die nu weer boven zijn stijve zat. Ze liet het plastic van hun broekjes tegen elkaar komen waardoor zijn stijve het plastic bij haar lippen naar binnen duwde.

Silvia maakte één hand van Mark los en liet hem over haar plastic broekje masseren. Annet liet nu zijn stijve naar binnen glijden door de plastic broekjes iets opzij te doen. Mark en Annet kreunde het uit van genot.

"Oh, dat is pas klaarkomen" zei Annet. Ook Silvia wilde nu wel eens de stijve van Mark voelen. Het duurde maar even tot Silvia tot een hoogtepunt kwam.

Annet en Silvia masseerden de stijve van Mark, welke in het plastic broekje heen en weer gleed langs het gladde plastic.

"Oh, dat voelt heerlijk" riep mark terwijl hij in zijn plastic broekje spoot.

"Kijk nou eens wat een bende in die luier" zei Annet tegen Silvia toen ze zijn plastic broekje een beetje optilde.

"Werk aan de winkel" zei Silvia die al klaar stond met een schone luier en een handdoek. Toen Mark een schone luier aanhad en losgemaakt was zei hij

"Maar die van jullie is ook nog vies?" en hij wees naar de plastic broekjes die de meiden nog aanhadden.

"Nou dan heb jij nu wat te doen" zei Annet.

"Ja en als je het goed doet mag je ook bij de luier-verschoon-service" zei Silvia er achteraan.

Annet en Silvia lagen naast elkaar op de grond. Mark zat tussen hen in. Voordat hij de luiers afdeed streelde hij nog even over de plastic broekjes. Hij duwde met zijn rechter hand het gladde plastic in de lippen van Annet en met zijn linkerhand deed hij hetzelfde bij Silvia. De meiden begonnen te kreunen van genot en het duurde maar even voordat ze voor een tweede keer klaarkwamen. Mark deed de luiers af en verschoonde beide meiden.

"En, ben ik aangenomen" vroeg hij.

"Reken maar" zei Annet.

"Een contract voor onbepaalde tijd" zei Silvia.

Mark Schonk wat te drinken in. Ze hadden de rest van de avond grote lol met elkaar terwijl ze alle drie in een luier zaten.

"Eens even op de lijst kijken. Hmm, Morgen staat een zekere Annet op de lijst om verschoont te worden" zei Mark.

"Verschoont te worden? Eerst vies gemaakt te worden bedoel je zeker" zei Silvia.

Zo was de luier-verschoon-service avond aan avond actief op de vierde gang van de personeelsflat.
 

Guest1732

Superlid
luierjan zei:
erg leuk en opwindend verhaal...wanneer is het vervolg?
Het verhaal is bijna vier jaar geleden geplaatst door iemand die geen lid meer is en het verhaal niet zelf geschreven heeft ....
Wat denk je zelf?

Pappie
 
Bovenaan