De moeder

klaasjan

Nieuw lid
Hoi ik ben Dennis 25 jaar en ik woon in de omgeving van Den Haag. Ik ben voetbaltrainer en geef training aan de E-tjes.

Elke dinsdag en donderdag zie ik het weer gebeuren een paar leuke moeders die hun kind van de training afkomen halen. Elke keer fantaseer ik mij weer hoe een van deze moeders mij als een kleuter zal behandelen. Over een moeder fantaseer ik mij altijd het meest dit is de moeder van Daan. Ze heeft blond haar en blauwe ogen en een mooi slank figuur. Ze ziet er altijd vrij dominant uit.

Donderdag na de training was ik nog een beetje aan het dollen met de jongens. We hadden bidons bij ons en ik gooide wat water naar de jongens toe de jongens gooide natuurlijk water terug. Een van de jongens gooide het water precies bij mij in mijn kruis, je zag een natte vlek op mijn broek. De jongens riepen lachend: Dennis heeft in zijn broek geplast! Dennis heeft in zijn broek geplast. De moeder van Daan (Chantal) kwam precies aanlopen met Daan zij broertje in de kinderwagen. Ze vroeg aan mij: heb jij in je in je broek geplast? Ik kon geen worden uitbrengen. Ze zij tegen mij misschien heb je dit wel nodig? Ze haalde iets te voorschijn uit de tas die aan de kinderwagen hing. Het was een luier! Ik zij nee ik heb niet in mijn broek geplast! Ze zij oké dan niet, maar je hoeft je echt niet te schamen voor ongelukjes hoor. Ik vertel het aan niemand door. Ze knipoogde naar mij en riep Daan om mee naar huis te gaan.

Ik schaamde me kapot! Ze denk toch niet echt dat ik in mijn broek heb geplast. Ik kon de hele avond aan niks anders denken. Het ging maar door mij heen. Stel voor dat zij mij een luier om zou doen. Dit zou toch geweldig zijn! Maar aan de andere kant zou ik mij hier ook heel erg voor schamen.

voetbalkamp

Een paar weken na het gesprek met Daan zijn moeder gingen we op trainingsweekend. Een paar ouders gingen mee waaronder Chantal . Alle auto's zaten vol er was nog een plek voor mij over en je raad het al ik mocht voorin zitten bij Chantal. Ik liep naar de achterbak om mijn tas erin te leggen. Chantal hielp mij hierbij toen zij de achterbak opendeed zag ik een pak met pampers staan. Ik zij tegen Chantal: er is toch niemand die nog een luier nodig heeft? Chantal beantwoorde de vraag met ja jij toch en ze gaf mij weer een knipoog. Nee joh geintje deze zijn voor mijn zoontje maar ik ben ze er vergeten uit te halen.

Wordt vervolgd....
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Leuk begin! Enne... voetbalkamp voor de E-pupillen, ga er gerust van uit dat er wel een stuk of wat bedplassers bij zijn haha, ik spreek uit eigen ervaring, ik was er zelf ook eentje.
 

diapeetje

wanne change me?
mmm, heerlijk mysterieus begin van wat wel eens een leuk verhaal kan worden... voel nu al de ondeugendheid van moeder Chantal kriebelen ... ;D

doe zo verder

grt
diapeetje
 

klaasjan

Nieuw lid
Tijdens het kamp verliep alles vlekkeloos. We hebben verschillende leuke dingen gedaan en de kinderen vonden het verschrikkelijk leuk. Tijdens de tweede nacht wordt ik op mijn schouders getikt in de nacht. Ik open mijn ogen en zie Chantal voor mij staan ze vraagt of ik even met haar kan meekomen. Toen ik met haar meeliep stond Bryan daar met tranen in zijn ogen. Chantal: Bryan heeft net in zijn broek geplast. Ik wilde graag jouw mening horen wat te doen. Wat mijn betreft kunnen we hem het best maar even een Pamper omdoen want misschien krijgt hij nog wel een ongelukje vannacht. Ik stemde hier mee in. Mijn gedachtes dwaalde af, wat heeft die Bryan toch een geluk hij krijgt een luier om van de mooiste vrouwen die ik ken. Chantal vroeg mij of ik even kon wachten bij Bryan zodat zij de luiers even kon pakken. Een paar minuten later kwam Chantal aanlopen met de pak pampers. Bryan begon te huilen, en zei: "ik ben geen baby meer". Chantal: "Jongens die hun broek niet droog kunnen houden hebben nog een luiertje nodig. Vindt je ook niet zei ze tegen mij. Ja dat klopt antwoordde ik maar snel. Ze maakte het pak open en gaf de luier aan mij. "kan jij hem even snel een luier omdoen. Ik pakte de luier aan en vroeg aan Bryan om te gaan liggen. Bryan schudde zijn hoofd. Chantal zei tegen Bryan: "je gaat nu heel snel liggen, of wil je nog billenkoek van mij? Bryan ging snel liggen. Ik pakte de luier en schoof hem onder zijn billen, maar ik wist echt niet hoe ik de luier om moest doen. Wat bleek ik deed de luier verkeerd om. Chantal duwde mij geërgerd aan de kant jij lijkt ook net nog een klein kind. Ze deed de luier snel bij Bryan om en liep weg.
 

anoniemer

Superlid
ik hoop dat hier nog een vervolg op komt,

ik ben nieuwsgierig naar hoe het verder afloopt

mvg anoniemer
 

TenaMaxi

Gewaardeerd Lid
9 Maanden verder en nog niks van dat verhaal wat er op uit komt, denk stellig dat KlaasJan het voor gezien houdt, mss een pm-tje naar hem toe meer doet, maar ja je weet nooit hé.
 
Bovenaan