de Naailes

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 100,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    1

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Werni


Inleiding


De kinderen eindelijk naar bed. Ik start de computer op en bezoek mijn favoriete sm sites. Leuk maar al zo vaak gezien... Maar dan valt mijn oog op een voor mij nieuwe site. Nieuwsgierig click ik op open. Al gauw zit ik gefascineerd te lezen. De inhoud is helder en duidelijk herkenbaar voor mij. Spontaan reageer ik door het sturen van een mailtje. Hierin schrijf ik over mijn wensen om door vrouwen gestraft te worden d.m.v. spanking, kleineren en vernederen. Ook schrijf ik iets over mijn ervaringen, de thuissituatie en mijn onvrede.

De volgende dag heb ik al een reactie. De toon van het mailtje is open en uitnodigend. Zo uitnodigend dat ik naar nog een paar mailtjes gebruik maak van de uitnodiging om gewoon eens te komen praten. Een afspraak is snel gemaakt en nieuwsgierig rijd ik naar het opgegeven adres. Naar aangebeld te hebben wordt de deur geopend door een vrouw van middelbare leeftijd. Ze stelt zich voor: "Anja" Opvallend zijn haar glinsterende ogen. Open en uitnodigend. Onder het genot van een kopje thee blijkt al snel dat onze levensvisies overeenkomsten hebben.

Hierdoor is de brug makkelijk te slaan naar sm. Anja praat er vol passie over. Opvallend is hoe liefdevol ze over sm in het algemeen praat. Het werkt inspirerend. Gretig maak ik gebruik van de mogelijkheid om over mijn fantasieën en ervaringen te praten. Zo vaak heb ik die kans niet. Uitgebreid maak ik Anja deelgenoot van mijn "geheime" wereld. Wat ik heb ervaren en wat ik mis. Thuissituatie, commerciële ervaringen. Alles komt aan bod. Zo vertrouw ik haar toe dat ik eigenlijk er van droom om katoenen luiers te dragen met een plasticbroek er over aan. Maar dat we nu in een wegwerpmaatschappij leven. Thuis heb ik wel enkele plasticbroeken. in mijn bezit. "Dan maak je toch zelf katoenen luiers?" Stelt Anja. Maar ja mijn vrouw kent mijn "hobby" heeft er echter niets mee. Wil er ook niet mee geconfronteerd worden. We hebben afgesproken om het buiten de deur te houden. Bovendien bezitten we helemaal geen naaimachine. Laat staan dat ik er mee om kan gaan.

"Dan doen we het hier!" Stelt Anja voor. "Wit katoen is op de markt wel te koop en leer ik jou wel naaien!" Ik ben sprakeloos. Tot nu toe hadden we alleen over sm gesproken. Maar deze opmerking maakt me sprakeloos en voel ik de kriebels in mijn onderbuik. Anja ziet mijn verlegenheid en moet er om lachen. "Daar is die stil van!" Ik geef aan dat ik het een spannende gedachte vind met het gevolg dat we afspreken om volgende week vrijdag samen aan de slag te gaan. "Neem wel een plasticbroek mee zodat we de maat kunnen vaststellen!" We nemen afscheid en geïmponeerd door het gesprek en de afspraak ga ik weer huiswaarts.
De bewuste vrijdag

Toch wel gespannen meld ik me op het afgesproken tijdstip bij Anja. Ik word hartelijk ontvangen en praten wat onder het genot van een kop thee. Anja vertelt me dat zij de vorige week samen met een vriendin de stof al had gekocht. Enerzijds is dat een enorme opluchting. Zag er tegen op om aan zo'n kraam te staan en stof voor luiers te kopen. Zou Anja het laten door schemeren dat het voor mij zou zijn. Maar gelukkig, de stof is al in huis. Alleen.... heeft ze haar vriendin ook ingelicht waarom ze die stof heeft gekocht? Ik durf het haar niet te vragen.

"Zo en nu aan de slag!" Anja's toon verandert. "Om in de juiste stemming te komen kleed jij je uit en trek je de plasticbroek aan.!" Ze kijkt me strak aan. Ik ben totaal overdonderd. Heb hier geen rekening meegehouden. Die broek was toch voor de maat? "Ja maarrr?" Stamel ik onzeker. "Geen gejamaar! Wanneer jij hier bent om met je fantasie bezig te zijn doe je wat ik zeg! Begrepen!" "Ja, Anja!" Antwoord ik. "Waar kan ik mij omkleden?" Anja lacht. "Hier voor mijn stoel en vlug een beetje!" Ze geniet zichtbaar van mijn opmerking. Ze voelt feilloos aan dat mijn verzet gebroken is en dat ze de touwtjes in handen heeft.

Nerveus begin ik mij uit te kleden. Eerst mijn trui dan mijn hemd. Het ene naar het andere kledingsstuk valt naast me op de grond. Voordat ik mijn onderbroek uittrek haal ik de plasticbroek uit mijn tas. Snel wil ik mijn onderbroek voor de plasticbroek verwisselen. Maar wanneer ik mijn onderbroek uit heb getrokken beveelt Anja mij om de plasticbroek over mijn hoofd te trekken en mijn handen in de nek te leggen. Anja staat op en loopt om me heen. Haar hand glijdt langzaam over mijn lichaam. Eerst mijn hoofd dan mijn borst en rug. Vervolgens glijdt haar hand over mijn billen. Ze knijpt er in als of ze me aan het keuren is. "Nu mag je de plasticbroek aantrekken!"

Ze staat nog steeds achter me. Ik voel haar handen over de plasticbroek glijden. Eerst over mijn billen via de zijkant naar mijn kruis. Ik slaak een zucht. "Stelt niet veel voor hê! Past wel bij zo'n klein jochie die zijn kleren niet eens kan opvouwen! Hier voor krijg je straf!" Ze pakt me bij de hand en neemt me mee naar haar stoel. Ik moet over haar knie gaan liggen. Anja streelt mijn billen dan volgt er een tik. Daarna nog één en nog één. Het duurt niet lang of mijn kont begint te gloeien. Eindelijk stopt ze en wil ik gaan staan. Maar dat is niet de bedoeling. Anja drukt me weer terug in de liggende houding over haar knie. Ze trekt mijn plasticbroek naar beneden en begint weer te slaan. Door het broeiende effect van de plasticbroek zijn mijn billen nat en komen de klappen nog harder aan. Ik begin te bewegen maar Anja houdt me stevig in haar greep en stopt pas wanneer de tranen over mijn wangen lopen.

Ze trekt mijn plasticbroek weer op en gebied me mijn kleren op te vouwen en netjes weg te leggen op de door haar aangewezen plek. Vervolgens moet ik in de hoek van de kamer gaan staan. "Doe je duim maar in de mond. Dat vinden kindjes van jouw leeftijd fijn!" Klinkt het spottend. Gehoorzaam begin ik op mijn duim te sabbelen. Mijn gloeiende kont is reden genoeg om dit bevel niet te negeren.

Anja zet de naaimachine klaar en legt de katoenen lappen op de tafel. Dan roept ze me en moet ik haar helpen de stof te knippen en aan elkaar te naaien. Anja doet het voor en ik moet het nadoen. Aangezien ik twee linkerhanden heb en van nature rechtshandig ben gaat er nog wel eens iets fout. Elke fout wordt afgestraft. Onvoorstelbaar hoe vindingrijk Anja is. Klappen met of zonder zweepje, haar laarzen kussen etc.. En telkens moet ik een glas water drinken. Na een uurtje waren de luiers inclusief inleggers klaar. Dat wat op de tafel staat wordt opgeruimd. Anja legt een zeiltje op de tafel en ik moet er op gaan liggen. De tafel is te klein voor mijn lengte en ik moet mijn voeten dan ook plat op de tafel zetten om een beetje comfortabel te liggen. Ik schaam me diep en voel de vernedering zo te liggen. Net een peuter.

Anja trekt mijn plasticbroek naar beneden. Het broeiende effect van het plastic heeft zijn sporen duidelijk nagelaten. Mijn middel voelt klam en nat aan. "Je hebt echt een luier nodig" lacht Anja me uit. "En moet je die billetjes zien: helemaal rood van de luieruitslag!" Anja schuift een luier met inlegger onder me en poeiert mijn piemel en billen. Vol schaamte voldoe ik aan haar bevelen mijn benen op te tillen, mijn kont omhoog te doen, mijn benen te spreiden zodat ze de luier goed strak kan dicht spelden.

Ik moet gaan staan en goedkeurend loopt Anja om me heen. Het voelt vreemd die dikke luier tussen mijn benen. Door die dikke prop word ik gedwongen iets wijdbeens te staan of te lopen. Het valt Anja ook op. Smalend zegt ze "Je lijkt wel een gans met die waggel kont van je!" Het vele drinken heeft zijn doel ook niet gemist. Ik vraag Anja of ik naar de WC mag. "Pas als je geen fouten meer maakt mag je een plasje op het potje doen!" Lacht ze me uit. "Je hebt niet voor niets een luier om. Laat mij maar eens zien wat voor een baby je bent. Ik moet op een stoel gaan staan en onder de goedkeurende blik van Anja plas ik in mijn luier. Ik voel hoe de luier zich vult met de urine. Het voelt warm en aangenaam.

Het duurt niet lang of de luier is verzadigd. De druk is van mijn blaas en ik stop met plassen om te voorkomen dat mijn plasticbroek gaat lekken. Anja betast mij en maakt kleinerende opmerkingen. Dan schiet haar iets te binnen. Ze beveelt mij om te blijven staan. Zij verlaat de kamer om even later terug te komen met een babydoll. Ze trekt me die aan. Ik schaam me. "Vind je jezelf geen mooie baby?" Ik schud met mijn hoofd van nee. "Jammer, zal ik wat aan doen zodat je het zelf niet ziet." Anja blinddoekt me. Ze pakt me bij de hand en zet me met de rug ergens tegenaan. Ik voel hoe ze me begint vast te binden. Ik voel de touwen vakkundig aangelegd worden over mijn lijf, tussen mijn benen.

Wanneer Anja klaar is hoor ik en ruik ik hoe ze een sigaartje opsteekt. Ze gaat zitten en er gebeurt een tijdje niets. De druk van de luier en de bondage voelen fijn aan. Ook het gloeien van mijn kont voelt aangenaam. Plotseling word ik opgeschrikt door het geluid van telefoontoetsen die ingedrukt worden. "Hai, met Anja. Hoe is die?" Anja luistert en reageert uitbundig. "Ja fantastisch joh, we hebben de goede stof gekocht! De luiers zijn mooi geworden en ze staan hem zo goed, de schat. Je weet niet wat je ziet!" Uit deze reactie maak ik op dat Anja haar vriendin aan de lijn heeft. De vriendin reageert enthousiast. Zo enthousiast dat Anja haar uitnodigt om zelf te komen kijken. Het gesprek wordt beëindigd. Ik wil protesteren. Maar bij mijn eerste woorden hoor ik Anja "ssssst" zeggen. Ze komt naar me toe en knijpt zachtjes in mijn kruis terwijl ze me een zoen op mijn wang drukt. Dan verlaat ze de kamer.

Vrij snel daarna gaat de bel. Ik hoor stemmen in de gang. De deur gaat open. Een enthousiaste kreet vult de kamer. I.p.v uitgelachen te worden schijnt het tafereel de vriendin bijzonder goed te bevallen. Ze komt dichter bij me staan. Ik ruik haar parfum. Ze streelt mijn lichaam en plasticbroek terwijl ze lieve woordjes tegen me zegt. Ik voel hoe de dames me los maken. Anja neemt me mijn blinddoek af en ik kijk in het vrolijke gezicht van Anja's vriendin. "Dag schatje, ik heb een cadeautje voor je!" Ze overhandigt me een pakje. Ik kijk Anja aan. Ze knikt en ik open het pakje. Als het papier is verwijderd zie ik een speen in een doosje. "Oooh wat mooi!" Roept Anja. Terwijl ze de speen uit mijn handen pakt en verder uit de verpakking haalt. Ze stopt hem in mijn mond. Ik sta er hopeloos hulpeloos bij.

"Hij is niet erg dankbaar!" Zegt de vriendin. "Praat me er niet van. Heeft nog veel corrigerende straffen nodig!" "We zullen hem verschonen en daarna een passende straf geven!" De babydoll wordt uitgetrokken en ik moet weer op de tafel gaan liggen. En onder het toeziende oog van de vriendin wordt mijn plasticbroek uitgetrokken en mijn luier afgedaan. De vriendin haalt een bakje water op met een washandje. Ze gaat me wassen. Het water is koud en ik schrik van het contact met mijn huid. Mijn kont en piemel worden uitgebreid gewassen terwijl mijn billen door de vriendin bewondert worden. "Mooi rood! Vakwerk Anja!" Wanneer ze me heeft afgedroogd moet ik van de tafel afkomen. Omdat ik zo ondankbaar ben geweest mag de vriendin een straf uitzoeken. Ze fluistert Anja wat in het oor. Deze ontvangt het voorstel enthousiast.

Anja loopt weg terwijl de vriendin mij weer blinddoekt. Daarna masseert ze mijn tepels. Ik hoor Anja weer de kamer inkomen. Ik krijg het bevel mijn handen in de nek te leggen. De beide vriendinnen strelen mijn lijf. Afwisselend voel ik hun handen en lippen. Soms wordt er zachtjes in mijn tepel gebeten of geknepen. Ook worden mijn billen afwisselend gestreeld en geslagen Dan voel ik dat er twee klemmetjes op mijn tepels worden gezet. Onverwacht voel ik dat deze gestimuleerd worden door stroom. De stroom laat me schrikken maar geeft ook een apart gevoel in mijn onderbuik. De dames genieten hoorbaar van mijn schrik bewegingen. Ook moet ik me wat bukken en voel ik een hand gehuld in een latex handschoen over mijn rug naar mijn kont glijden. Wanneer de hand de anus heeft bereikt wordt de middelvinger voorzichtig naar binnen gedrukt en krijg ik de opdracht om weer rechtop te gaan staan.

Ik voel hoe een condoom om mijn penis wordt gedaan en handen mijn lichaam strelen. Eén hand glijdt langzaam naar beneden en begint mijn piemel te masseren.

De energie neemt steeds meer bezit van mijn lichaam. Ik sta te trillen en te schokken. Ik probeer een orgasme op te houden maar dat lukt slechts voor korte duur. Heftig schuddend alsof de sperma uit mijn grote teen moet komen kom ik klaar. Liefdevol word ik gestreeld terwijl mijn lichaam nog naschokt. Anja nodigt me uit om met mijn hoofd op haar schoot te gaan liggen. Ze streelt mijn hoofd terwijl de vriendin mijn borst aait. Na een tijdje wordt de blinddoek afgedaan. Ik kijk in de glinsterende ogen van Anja. Een sirene glimlach siert haar lippen. Ik ben stil. Woorden zouden sowieso te kort schieten.

Na verloop van tijd ga ik me douchen en kleed me weer aan. Drinken gezamenlijk nog wat en ik ga na huis. Voor het weg gaan vertrouwt Anja me toe dat ze het spel erg inspirerend heeft gevonden en nog vele mogelijkheden ziet. Ook ik geef aan dat ik blij ben haar ontmoet te hebben en graag contact wil blijven houden. Hoe dat er uitziet......We zullen zien.
 
Bovenaan