de Ommekeer

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 50,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 50,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Ronald


Hallo, ik ben een jongen van 19 jaar. Ik ben al jaren gek op luiers, maar kon nooit de juiste maat bemachtigen. Toen ik 16 was heb ik een keer in de supermarkt luiers gehaald. Toen ik er thuis één probeerde om te doen, past hij voor geen meter. Ik heb toen drie jaar lang geprobeerd luiers te vergeten.

Een tijdje geleden lukte dit echter helemaal niet meer. Ik moest en zou een luier om m’n reet hebben. Ik ben verscheidene keren naar een apotheek geweest om een gratis proefpakketje te halen. Een tijdje terug heb ik een pak luiers gekocht via internet van Absorbin. Al plas ik nog zo veel, lekken kunnen deze luiers niet vanwege de dikte. Nadat ik verscheidene keren stiekem een luier vol geplast had, wilde ik een nieuwe uitdaging. Eén keer had mijn moeder me bijna gesnapt terwijl ik gewoon in de huiskamer weer eens in mijn Pamper stond te plassen. Daarna heeft ze een keer luiers op mijn kamer gevonden.

Die keer dat ik in mijn luier stond te plassen vermoedde ze dus al wel iets. Ik moest bij haar komen! Ze was vreselijk kwaad en zei: "Heb ik je hier voor zindelijk gemaakt?" Ik moest van haar kiezen; er direct mee stoppen of doorgaan en voor minstens een jaar als een baby verschoond worden door mama. Ik koos voor stoppen, hoewel dat andere me heerlijk leek. Ik schaamde me kapot. Toch ging na twee weken stiekem door met mijn luierliefhebberij.

Op een dag deed ik mezelf weer een Pamper om. Vervolgens ging ik met mijn OV met de trein naar Amsterdam. Toen ik in de trein mijn OV aan een conductrice moest laten zien, zag ik haar naar mijn dikgevulde pamperkruis kijken. Mijn hoofd kleurde een ik zag haar een beetje verbaasd lachen. Toen ik in Amsterdam aan kwam, liep ik door de stad totdat ik bij de wallen kwam. Ik had zin om mezelf lekker te laten vernederen. Ik zag overal sexy meiden voor de ramen staan. Mijn pik begon keihard tegen de voorkant van mijn luier te duwen.

Toen zag ik een lekker blond hoertje met blauwe uitdagende lingerie. Ik kon het niet laten en ging dus naar binnen. Ik had hier al jaren van gedroomd zo geluierd naar een hoer te gaan. Ze zei dat ik toe was aan een stevige beurt. Ze liep op me af en maakt mijn broek los. Ze zag natuurlijk direct mijn Pamper strak om mijn reet zitten. Ze begon te lachen en zei dat dit het toppunt van baby-achtigheid is. Daar stond ik dan, helemaal voor gek bij een hoer. Ze zij ook gelijk dat het geen probleem was om lekker te neuken, zolang ik het bed maar niet onder zou piesen. Ze gebood me te liggen op het bed. Ik deed gelijk onderdanig mijn shirt uit en ging in mijn luier op het bed liggen. Ze stroopte mijn onderbroek die ik over mijn luier aan had naar beneden.

Ze kon nog steeds haar lach niet bedwingen en vroeg me al lachend waarom ik nog een luier droeg. Ik vertelde haar dat ik nog niet echt geleerd had op de wc te plassen en te poepen. Nu begon ze me een beetje zielig te vinden en zei dit ook tegen mij. Ze maakt voorzichtig de plakkers van mijn luier los. Toen ze de Pamper los had. Beurde ik mijn kont op zodat ze mijn luier weg kon halen. Toen mijn luier netjes opgevouwen bij mijn kleren lag, klom ze op me en begon me eerst zachtjes te neuken. Na een tijdje ging het harder en harder. Ik dacht terwijl ik neukte aan mijn luier en wat ik allemaal gedaan had. Ook wond het me enorm op dat zij mij in een luier had gezien en dat ze mijn luier af had gedaan net als bij een echte baby. Ik liet me daarom helemaal gaan en schreeuwde het uit. Ik kwam vreselijk hard klaar.

Ik had er altijd al van gedroomd om onbewust in mijn luier te plassen, maar zelfs als ik met een volle blaas ging slapen, werd ik de volgende ochtend nog droog wakker. Toen ik helemaal uitgeput op bed lag, moest ik plotseling echt nodig plassen. Ik wilde van het bed af, maar het blondje zat nog boven op me. Ik zei dat ik vreselijk moest plassen en begon bijna te janken. "Ga van me af!" Schreeuwde ik.

Toen ze van me af was, was ik al volop begonnen met plassen. Het hoertje begon tegen me te schreeuwen omdat ik het hele bed er onder piste. Ik wist niet wat me overkwam en begon te janken. Toen ik eindelijk klaar was met plassen, klom ik van het bed af. Ik had mezelf helemaal ondergeplast! Ik schaamde mijn ogen uit mijn kop terwijl het hoertje me wederom kleine baby noemde. Door alle opwindingen had ik niet gemerkt dat er nog een vrouw binnen was gekomen. Dit was een grote potige dame die mij direct de douche in bonjourde.

Toen ik na een tijdje klaar was met douchen, zag ik dat het hoertje inééns mijn luier om had. Deze had de potige dame bij haar omgedaan. Ze schaamde zich dat zij nu degene was die een luier om had. Ze zei: "Ik ben een volwassen vrouw, laat me gewoon plassen op het toilet!" Ze zei dit met tranen in haar ogen. Ik smeekte haar niet in mijn luier te plassen omdat ik nog helemaal naar huis moest. Ze moest heel erg nodig en de potige dame hield haar net zo lang vast totdat ze zou plassen. De blondine probeerde het op te houden, maar verloor de controle over haar blaas doordat ze een klap op haar geluierde kont kreeg. Ik zag hoe ze voor mijn ogen in mijn Pamper stond te plassen. Ze begon als een klein kind te huilen. De grote mevrouw gebood haar op het bed te gaan liggen waar ik net had geplast.

Ze wilde niet en smeekte, maar na een paar harde klappen tegen haar geluierde en natte bibs, ging ze toch op het bed liggen. Ze krijste als een baby terwijl ze in mijn stinkende plas spartelde. De grote mevrouw maakt de stinkende luier los. Ik stond daar nog helemaal naakt. Ik moest van de potige, grote dame op de grond gaan liggen. Vervolgens moest ik net als vroeger een bruggetje maken. Ik merkte dat ze de volgeplaste luier onder mijn kont schoof. Ook ik begon gewoon weer te janken (iets wat ik normaal gesproken nooit doe) Toen mijn luier dichtgeplakt was, moest ik mijn kleren weer aantrekken. Toen ik mijn kleren weer aan had moest ik betalen. Ik pakte met trillende handjes mijn portemonnee en rekende af. Vervolgens werd ik hardhandig door de grote mevrouw de deur uitgezet. Het blonde hoertje lag nog steeds te janken op het bed. Ik weet zeker dat ze na mijn plasincident vreselijk gestraft is.

Ik liep zo snel mogelijk maar toch een beetje wijdbeens naar het station. Ik voelde me door die natte luier vies en vernedert. Ik zocht onderweg naar het station een wc zodat de vieze Pamper af kon. Ik kon nergens een onbezet toilet vinden en dus ging ik snel naar de trein. Ik wilde in de trein niet gaan zitten omdat ik dan in andermans plasluier zou zitten. Ik kon de pislucht van het hoertje helemaal rondom me ruiken. Ik vond gelukkig in de trein een wc. Toen ik er in was en mijn luier af wilde doen, merkte ik dat de luier al helemaal koud was geworden. Ik maakte de plakker los en haalde de Pamper voorzichtig tussen mijn benen door. Op dat moment kwam er een vreselijke pislucht vrij. Toen ik hem af had gedaan en achter de wc-pot had neergelegd, ging ik in de trein zitten. Ik stonk vreselijk naar pies. Een vrouw die het schijnbaar ook rook, keek direct naar mijn kruis maar zag dat deze nog droog was.

Om vier uur ’s middags kwam ik eindelijk weer thuis. Ik merkte op dat mijn moeder er gelukkig niet was. Toen ik de deur opende, rende ik regelrecht naar mijn kamer. Ik wilde een onderbroek pakken en dan lekker gaan douchen. Toen ik mijn kledingkast open deed, zag ik dat er helemaal geen onderbroeken meer lagen. De luiers die ik via internet had gekocht, lagen netjes opgestapeld in mijn kledingkast. Achter de deur van mijn slaapkamer stond nog een vol pak luiers. Op mijn bureau vond ik een briefje die door mijn moeder geschreven was. Er stond: vanaf nu luiers voor jou! Ze had verdomme alles gevonden. Mijn luiers, luierverhalen en plaatjes van vrouwen met luiers om.

Nog steeds verlamd van schrik, pakte ik gehoorzaam een luier en ging douchen. Terwijl ik onder de douche stond dacht ik na over wat er vandaag allemaal was gebeurd. Ik schaamde me en voelde me echt een watje. Eenmaal klaar met douchen heb ik mezelf al huilend geluierd. Toen ik aangekleed de badkamer uit kwam, stond mijn moeder me pisnijdig op te wachten. Ik moest op mijn bed liggen. Mijn moeder trok mijn broek uit en maakte de Pamper los. Zonde tegen te spartelen moest ik wijdbeens om mijn bureaustoel gaan zitten. Met scheerzeep en een scheermesje werd ik rondom mijn geslachtsdeel en mijn billen totaal onthaard. Ik moest weer op mijn luier gaan liggen. Ik werd gepoederd en de luier werd dicht gemaakt. Mama zei: "Zo, jij bent weer een kleine jongen".

Ik was zo emotioneel dat ik weer als een klein kind begon te janken. Mijn moeder liep emotieloos weg. Na een uur moest ik weer plassen. Ik durfde dit niet tegen mama te zeggen. Ik wilde stiekem naar de wc gaan, maar de deur van de wc zat op slot. Het slot was veranderd. Het kon alleen met een sleutel geopend worden. Wanhopig ging ik op zoek naar de sleutel. Mijn moeder stond op dat moment bij de deur te lachen. Ze riep ook nog: "Baby, baby, baby, baby! Verdrietig, woedend en schaamtevol plast ik voor de ogen van mijn mama in mijn broek. Ik moest van mama mijn broek laten zakken, zodat zij de vergeelde Pamper kon zien. Ik heb de natte Pamper nog zeker een uur moeten dragen. Dit ging de hele week zo door wat resulteerde in luieruitslag. Dat was pas vreselijk! Ik wilde steeds weer krabben, maar omdat ik constant met een luier om liep kon dat niet. Ik durfde niet meer naar buiten toe en zat dus altijd binnen mijn luier te bevuilen.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: DE OMMEKEER by perasub
ik zou me net als hem ook diep schamen als mijn moeder toen de tijd had ondekt dat ik af en toe een luier omhad
Een heerlijk vlot verhaal,je zou er zowat van in je luier doen ,was het niet dat hij al nat is


2 Re: DE OMMEKEER by djdirk
mijn moeder heeft mij ook een keer betrapt en nu is ze ook mijn AB mama en verschoont me lkkr en spankt me als ik stout ben,
verder heb ik ook seks met mijn moeder en mijn zusje
 
Bovenaan