De onbekende

Brett010

Toplid
De Onbekende


Het verhaal gaat over Sarah die een onbekend iemand tegen komt die haar wereld doet veranderen.
Sarah van den Berg is haar volledige naam zei is 23 jaar en komt uit Rotterdam.
Zei verdiend haar geld bij een supermarkt keten die de naam Albert Heijn draagt zei is daar caissière.
Sarah is een vrouw van ongeveer 1,70 lang een dun postuur, lang donker blond haar en fel blauwe ogen.

Zei woont in Rotterdam-Zuid sinds dat haar vorige relatie een jaar geleden op de klippen liep toen woonde zei op de Bergweg in Rotterdam-noord.
Ze woont vlak bij metro station Slinge en haar werk zit daar ook niet ver vandaan dus voor haar ideaal.

Elke dag ging Sarah naar haar werk op de fiets waar zei begon om 8:30 in de ochtend en haar dienst eindigde om 17:00.
Het waren lange dagen waar door Sarah aan het einde van de dag weinig zin meer had om de deur uit te gaan en plofte elke avond op de bank neer totaal uitgeput.
Vaak keek ze programma's zoals Partner gezocht, Boer zoekt vrouw & All you need is Love.
Haar gedachten dwaalde vaak af bij dat soort programma's want zij wilde ook zo graag haar liefde van haar leven tegen komen.
Maar al haar dates en relaties stranden altijd omdat de mannen met wie ze ging niet de prins op het witte paard waren.

Op Maandag 9 februari stond Sarah lekker vroeg op en ging douche en aankleden om weer naar haar werk te gaan bij de Albert Heijn.
Ze kwam om 08:00 op haar werk aan waar al een aantal collega's aanwezig waren waar onder Melanie en Jan haar twee beste vrienden bij Albert Heijn.

Melanie zag Sarah en liep naar haar toe.
Sarah, Sarah vrijdag was er iemand die vroeg naar je hier aan de kassa antwoordde Melanie naar Sarah.
Iemand die naar mij vroeg? antwoordde Sarah beduusd.
Ja antwoord Melanie een langere man een jaar of 30 donker haar gekamd naar achteren in een pantalon en overhemd.
Hij vroeg waar het meisje was die elke dag hier aan Kassa 1 zat antwoordde Melanie in haar vervolg verhaal.
Wie kan dat wezen dan? antwoordde Sarah nadenkend over wie het zou kunnen wezen.
Hij kwam om 17:10 vragen bij de Kassa of jij er was toen heb ik gezegd dat je net naar huis was en dat je er vandaag weer zult wezen antwoorden Melanie.
Nou dan zie ik hem vandaag wel denk ik voorbij komen als die langs komt ik weet niet wat die man wilt... antwoord Sarah.

Omstreeks 08:30 begon Sarah met haar werkzaamheden bij de kassa.
De dag vloog voorbij en Sarah keek elke keer op of ze de onbekende man voor bij zou zien komen.
Op een ogenblik stond er iemand aan haar kassa die wel een beetje aan de beschrijving voldeed maar deze man had een pak Drynite's, 2 potjes fruithapje, en een drinkflesje voor de pas geboren baby.
Nee dit is deze man niet deze man heeft net een kindje volgens mij dacht Sarah.
De man lacht even naar Sarah en rekent af en loopt weg en antwoord tijdens het weg gaan tot snel.
De dag ging snel voorbij en het was zo 17:00.
Sarah ging naar huis en was teleur gesteld dat zei de man niet gezien heeft die om haar vroeg.
Misschien dat hij morgen komt dat hij vandaag geen tijd had om langs te komen dacht Sarah en fietste naar huis
 

Brett010

Toplid
De dagen voor de ontmoeting

Dinsdag 10 februari begint Sarah weer met haar werkzaam heden als zei in de middag weer zelfde man van gisteren ziet bij haar aan de kassa.
De man had nu twee bussen met melkpoeder van Nutrilion en een speen op de lopende band neer gelegd.
De man kwam bij de Sarah en keek haar aan en lachten.
Sarah werd licht rood en keek naar beneden en pakte de artikelen en scande deze af op de kassa.
Dat is dan 14 euro meneer wilt u pinnen of contant betalen antwoorden Sarah en keek op naar de man.
Ik pin hem als dat mogelijk is antwoord de man naar Sarah.
Tuurlijk is geen probleem meneer gaat u gang antwoord Sarah naar de man.
De man rekent af en pakt zijn spullen op en loopt weg tot ziens mevrouw antwoordde de onbekende man naar Sarah en lacht weer.
Sarah antwoordt terug tot ziens meneer en voelt dat ze rood begint te worden.
Wat een leuke en knappe man dacht Sarah bij zich zelf alleen hij heeft pas een kind want hij komt alleen baby spullen halen dus hij zal nergens op uit zijn dacht Sarah.

Zo gingen er een paar dagen voor bij dat de onbekende man langs kwam en elke dag wat kocht of het nu babyvoeding was of opvoedmelk.
Elke dag werd het gevoel van Sarah groter voor de onbekende man en waarom komt hij elke dag bij mij langs aan de kassa en nooit bij een ander ? dacht Sarah.

Het is ondertussen Dinsdag 17 februari en rond 13:00 komt die onbekende man weer aan de kassa bij Sarah en heeft nu alleen twee pakken Brinta bij zich en zet deze op de band.
Op het moment dat de man aan de kassa staat gaat haar telefoon af naast de Kassa.
Er staat Kassa 5 daar zit Melanie dus neemt Sarah de telefoon op.
Hallo Melanie zegt het is antwoord Sarah.
Sarah, Sarah, Die man die nu bij je staat was de man die vorige week weetje nog ? vroeg naar jou!.
Wie hij ?!?! antwoordt Sarah verschrikt tegen Melanie.
Ja hij is het ! antwoordt Melanie hij moest jou hebben laatst.

De man kijkt verbaasd naar Sarah en begint te glimlachen.
Sarah valt stil aan de telefoon en zegt tegen Melanie ik bel je nog wel even terug straks en hangt op.
U was dus degene die mij moest hebben begreep ik antwoorden Sarah en keek de man aan.
Ja dat klopt antwoordt de onbekende man aan de kassa hier heb je mijn kaartje en pakt een kaartje uit zijn broek zak.
Bel mij maar even vanavond ik moet even iets met je bespreken en staan nu hoop mensen aan je kassa en ik wil natuurlijk niet dat het opstopt en rekent contant af.
Sarah pakt het kaartje en stopt deze in haar jasje ik bel je vanavond wel even antwoordt Sarah naar de onbekende man.
Is goed ik hoor nog van je antwoordt de man en loopt de winkel uit.
Sarah haar dag verloopt in een roes want wat wilt deze onbekende man van haar ?
Ik bel hem straks wel als ik thuis ben dacht Sarah en ging verder met haar werk.
De telefoon ging en was weer Kassa 5 dus Melanie.
Sarah nam de telefoon op jaaa wat is er Melanie ?
Wat was er nou met die man ? vraagt Melanie.
Ja weet niet hij vroeg of ik hem wou bellen dus doe ik vanavond wel even als ik thuis ben heb een kaart gekregen van hem antwoord Sarah.
O ik hoor wel wat het was oke ? antwoord Melanie.
tuurlijk weetje toch antwoord Sarah en hangt de telefoon op.
Sarah haar dag ging hard en was zo 17:00 ze stapte op de fiets en ging naar huis en later op de avond zou ze die man even bellen.
 

Brett010

Toplid
Het gesprek en de afspraak

Sarah had net gegeten en zat op de bank en pakt uit haar jasje die zij aanheeft het kaartje van de onbekende man.
Sarah leest wat er op het kaartje staat Jean Paul van Vliet Directeur Lume international.
De man die bij mij boodschappen komt doen is dus een directeur van een internationaal bedrijf.
Wat zou die man toch van mij willen gaat er in het hoofd van Sarah rond.

Sarah pakt haar telefoon en belt het 06 nummer wat op het kaartje staat.
De telefoon gaan over en er wordt opgenomen aan de andere kant ''goede avond met Jean Paul'' klinkt het aan de andere kant.
Hallo met Sarah ik moest u terug bellen u had mij u kaartje gegeven antwoord Sarah.
O hallo Sarah jij was het meisje van die kassa toch antwoord Jean Paul.
uhmm ja dat klopt... antwoord Sarah.
Ik was eerder deze week al in de winkel geweest ik heb je al paar weken in de gaten en ik denk dat je wat voor mij kan betekenen antwoord Jean Paul.
O hoezo ? antwoord Sarah verschrikt.
Nou je bent een erg leuk uit ziend meisje met erg mooie ogen en een mooie lach ik wil je misschien wel een baan aanbieden bij mijn organisatie wij kunnen wel wat meisjes gebruiken zo als jou antwoord Jean Paul.
Maar ik heb werk.. ik weet het niet zo.. antwoord Sarah.
Nou zullen wij een keer dit bespreken onder vier ogen als je dat wilt dan leg ik uit wat voor bedrijf wij zijn en wat jou rol hier in zou kunnen wezen? antwoord Jean Paul.
Dat kan altijd wanneer en waar wilt u dat doet doen ? antwoord Sarah
Morgen na je werk haal ik je op bij het werk ? Antwoord Jean Paul
Uhmm ja is goed maar tot hoelaat gaat het duren want moet wel even eten antwoord Sarah
Maak je daar maar niet druk om ik regel dat wel Antwoord Jean Paul
Oke ik zie je morgen antwoordt Sarah.
Tot morgen schoonheid antwoord Jean Paul.
Sarah wist niet was zij van het laatste moest denken het is een erg leuke en goed uitziende man maar hij heeft toch een vrouw met kinderen ? want anders zou hij toch al die baby spullen niet nodig hebben ??


De dag er na het gesprek gaat het de dag best hard en het is zo 17:00.
Sarah loopt de voordeur uit en kijkt om zich heen waar zou die Jean Paul dan zijn ??
Er wordt getoeterd en Sarah kijkt er stopt een dure Lambogini voor de deur van de Albert Heijn.
De deur gaat omhoog en Jean Paul stapt uit en doet de andere deur open en roept Sarah komt u maar neem plaats.
Sarah loopt naar de auto en kijkt achter om en ziet dat haast iedereen in de winkel staan te kijken naar wat voor mooie auto er voor de deur stopt.
Sarah stapt gouw in en Jean Paul doet de deur dicht en stapt zelf ook in.
Ze kijken elkaar aan en beginnen te lachen zag je al die mensen kijken antwoord Sarah.
Ja ik ben niet anders gewend als mensen mijn auto zien antwoord Jean Paul.
Waar wil je heen gaan om te bespreken vraagt Sarah.
Zeg maar we kunnen eerst even ergens wat gaan eten en dan eventueel als je dat leuk vindt bij mij appartement wat drinken maar alleen als je dat wilt natuurlijk antwoord Jean Paul.
We zullen eerst maar even eten ? antwoord Sarah.
Tuurlijk geen probleem we gaan eten bij Restaurant Engels in het Centrum ok ? antwoord Jean Paul.
Dat ken ik niet betalen.. kunnen wij niet gewoon naar de Mac of iets ? antwoord Sarah
Je hoeft ook niks te betalen dit is op kosten van mij antwoord Jean Paul lachend.
 

Spargo25

ABDL 4 Life { This my way to live }
Leuk verhaal spannend en goed leesbaar op gebouwd wel misvjien beetje te veel uitleg. Met die tijden maar heeft ook wel iets vindt ik. Gelukkig geen rechttoe recht aan verhaal top benieuwd naar het vervolg.
 
Bovenaan