de ontdekking deel 2

luiergek1

Beginneling
.De ontdekking deel2.

Wat vooraf ging me moeder had mijn luiers gevonden en wilde me nu gaan behandelen als een baby….
Nou pieter wat vind je van de luiers ik zij zo nouw mama im vind het wel leuk oke nou dan zal ik je maar is eentje aan doen kijken of je het dan ook nog leuk vind dus mijn moeder pakte een luier en poederde mijn billetjes in en mijn kruis ook en zij billetjes omhoog pietertje en deed mijn billetjes omhoog en me moeder schoof de luier eronder en deed hem dicht en trok er een plasticbroekje overheen met een slotje en ze zij ja om te voorkomen dat kleine pietertje aan zijn luiertje gaat komen en ga nu maar lief spelen met de autotjes dus ik ging lief spelen om 7 uur zij mijn moeder naar bed pieter ik dacht hu nu al het is nog maar 7 uur dus ik stribbelde stevig tegen en dat pikte me moeder niet en ze trok me vel mee naar boven en legde me vast in bed met 3 riempjes en nu lief slapen en als je luiertje morgen niet vies is dan zwaait er wat.
Dus ik ben rustig in slaap gesukkeld en werd om 7:43 wakker dus ik meteen kijken of me luiertje vies was shit he nu heb ik dus een probleem dacht ik bij mezelf en dat had ik ook want me moeder kwam me kamer ook al binnenstormen en vroeg heb jij een lekker vies luiertje pietertje en ik antwoorde niet en me moeder zij antwoord pietertje nou dan kijk ik zelf wel ow het is niet vies nou dan kan je dus nog wel mooi 3 dagen met deze luier doen en geen gezeik verder meer kleed je aan want we gaan zometeen winkelen pfffff dacht ik nog 3 dagen met 1 luier shit he nou ik me dan maar aankleden en naar beneden om te eten en ik vroeg aan mijn moeder moet ik ook in luier mee naar de winkels waarop me moeder antwoorde JA nou maar mama nee niks te mamaen pietertje je gaat in luier of je gaat over de knie nou kies maar ehm in luier mee dan maar.
Wat er in de winkels alleemaal gebeude komt in het vervolg (deel 3)
 

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Even een kleine tip: Gebruik Punten komma's aanhalingtekens, Ik snap er niks van xD
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
tirinty89 Emma's ontdekking in de ABDL-wereld E 1
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
SmallSmartie Verhaal Klaar De ontdekking 16+ 16+ Verhalen 4
M Mauds ontdekking M 2
L de ontdekking van James O 3
luiergek1 de ontdekking vervolg komt nog O 2
DL_Michel een Vernederende ontdekking V 0
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
Similar threads


















































Bovenaan