de ontdekking vervolg komt nog

luiergek1

Beginneling
.De ontdekking deel 1.

Ik zal eerst wat over mezelf vertellen ik ben 15 en woon nog thuis bij mijn ouders en mijn broer en zusje.
Op een gewone doordeweekse dag ging pakte ik mijn fiets en ging ik richting school enemaal op school aangekomen al die saaie lessen weer maarja.
tring tring tring schoolbel eindelijk ik pakte mijn boeken uit mijn kluis voor wat voor huiwerk we hadden voor de volgende dag en fietste richting huis enemaal thuis anngekomen pleurde ik mijn tas op de grond en liep ff naar de woonkamer om hallo te zeggen maar verder dan ha kwam ik niet want ik schrok mezelf helemaal kapot want wat daar op de eettafel stond tja………. Mijn luiers shit shit shit…………
Hu maar waar was mijn moeder nou ik het hele huis doorgezocht naar mijn moeder en blijkbaar was ze dus niet thuis gelukkig kan ik dan nu nog even bedenken hoe ik dat ooit ga uitleggen 2 uur later hoorde ik de deur open gaan en mijn moeder hallo roepen en ik dacht shit nee he en me moeder riep me naar beneden en ik zag me moeder daar staan met 2 volle boodschappentassen en ik vroeg wat ze allemaal had gekocht en ze zij nou loop maar mee naar de woonkamer en ik liep achter haar aan.
Me moeder zij zo pieter als jij zo graag behandeld wil worden als een klein kind kan dat hoor geen probleem ga daar maar liggen op de bank en trek je kleren uit.
Ik deed precies wat mijn moeder zij want ik wou geen ruzie met mijn moeder mijn moeder pakte de boodschappentassen uit en wat daar allemaal uit kwam jezus he 10 rompertjes precies in mijn maat 4 pakken abena luiers en 20 plastic broekjes rood blauw paars en roze.
Wat er daarna gebeurde vertel ik in het vervolg……………………………
Vervolg komt zo snel mogelijk
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
leuk begin!

alleen beetje kort, en het springt soms wat van de hak op de tak :p
Maar begint wel goed verder

Luierfan_boy ;D
 

luiergek1

Beginneling
sorry iedreen

sorry maar mijn verhaal de ontdekking komt pas over 4 weken het 2 de + het 3rde deel een week later omdat ikzelf het heel druk heb op school sorry daarvoor..................
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
tirinty89 Emma's ontdekking in de ABDL-wereld E 1
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
SmallSmartie Verhaal Klaar De ontdekking 16+ 16+ Verhalen 4
M Mauds ontdekking M 2
L de ontdekking van James O 3
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
DL_Michel een Vernederende ontdekking V 0
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
carg85 Verhaal Klaar Iris Back Home (vervolg op Iris Helps Out) I 30
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
Artemis Wolven en Schapen (vervolg op 'Het Heksje') 16+ Verhalen 49
molny Claudia mijn nieuwe vriendin VERVOLG 16+ Verhalen 0
Baby14 Het nieuwe vervolg van ONTVOERD Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
LeonardoDL Peter (vervolg) 16+ Verhalen 11
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
A de Wasserette (vervolg) W 0
M Het komt uit het niets H 1
R Roos komt uit de doos :) Voorstellen 68
D Wie komt er uit Leeuwarden? Contact advertenties 12
tbdl_guy Wanneer is voor jou het moment dat je in je littlespace komt? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Plasbibs Een kennis komt op bezoek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Dude24 Wie komt gezellig op bezoek? Contact advertenties 42
Niels Achterhoek Wie komt er mee genieten van de prachtige natuur? Contact advertenties 17
S thuiszorg komt de pamper aandoen Pub 36
broekie Carnaval 2020 komt er aan.Hou ga jij verkleed als je het gaat vieren?(allen voor carnaval liefhebbers aub ). Pub 40
HelloImThom Wie o wie komt er uit Limburg? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
K Deze wil ik ook hopelijk komt die in de shop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
SNOOPY_ komt deze ooit in de shop? of iets waar daar op lijkt?! Ideeën Bus 9
SNOOPY_ komt deze ooit in de shop? Vragen & Info Shop 1
max79 Luiertje_om komt de chat niet meer op moderator talk 5
Diaperlover1998 Hoe komt het dat DL of AB bent Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
B Welke luier komt het dichtst in de buurt van de oude Comficare? Luiers 5
B Zoek iemand die me elke dag een luier komt omdoen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Jack_Hammer Wachtwoord reset email komt niet aan. Vragen & Info Shop 1
Robbie_DL Welke mensen die je op straat tegen komt zijn ook ABDL? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Fish HOHOHO hier komt Santavis Pub 3
Artemis Flufsan komt eraan! Luiers 6
B nichtje geheimen komt uit N 2
maxi Wat komt er te staan bij internetbankieren? Vragen & Info Shop 6
Little Simba Waneer komt mij bestelling binnen. Vragen & Info Shop 5
luiers zijn lekker Scheut urine na het urnineren op de wc komt in je onderbroek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
D de droom van Frank komt uit 16+ Verhalen 0
daiperlink Link komt eraan gediaperd Voorstellen 6
pollepel Winter komt (slaapzak) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
DL_Michel Jolanda komt logeren J 5
D wie komt eruit rotterdam of omgeving ?? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 21
Similar threads















































Bovenaan