De Ontgroening

brightTo

Toplid
Hoi allemaal!

Na hier vele verhalen gelezen te hebben ga ik proberen er zelf een te schrijven.
Mochten jullie feedback hebben hoor ik dit graag!

BrightTo

------------------------------

0. Wat informatie vooraf

Dit verhaal speelt zich af bij een scouting-achtige vereniging, bij de overgang naar de volgende groep hoort een ontgroening, in deze dagen moeten de nieuwe in de groep aan de oudere groep laten zien dat ze het waard zijn
om bij de groep te mogen horen. De groep waar dit zich afspeelt is 18-20.

1. De aankomst

Met z'n vijven (4 jongens en 1 meisje) komen we aanlopen bij het gebouw. We zijn allemaal zeer gespannen, na dit weekend horen we pas echt bij de groep, maar een makkelijk weekend gaat het niet worden.
Binnen worden we meteen begroet door de 5 (3 jongens en 2 meisjes) andere uit de groep. Met militaire toon wordt ons vertelt dat de tassen, met alle kleding en slaapspullen, in ons eigen lokaal mogen worden gelegd en we ons daarna meteen in het Giraffelokaal moeten melden.

Het giraffelokaal is normaal voor de allerkleinste binnen onze vereniging. Als we aankomen in het lokaal zien we 5 stoelen staan, waar ons opgedragen wordt op te gaan zitten. Tim, de oudste van de groep, neemt het woord.
"Jullie draaien nu al 10 weken met ons mee, maar weigeren je aan te passen aan de groep, en de daarbij behorende leeftijd. Gedurende dit weekend zullen we jullie dus opnieuw gaan opvoeden". "Opnieuw opvoeden?" denk ik, 'Wat bedoelen ze daar nu mee?"

"Om dit proces zo goed als mogelijk te laten verlopen krijgen jullie allemaal een persoonlijke begeleider, deze bepaald de details voor het weekend, mag je straffen als je dit verdient. En natuurlijk belonen"
Thomas, die naast mij zit steekt z'n hand op. "Ja" zegt Tim terwijl hij richting Thomas loopt.
"Opnieuw opvoeden, wat bedoel je daarmee?" vraagt hij voorzichtig
"Om mee te beginnen zullen we jullie gaan behandelen als babies. En ja, echt als babies. Wat dit precies inhoud legt je begeleider uit"
Na dat ik dit hoor word ik een beetje blij, stiekem wil ik al best lang als baby behandeld worden, en nu zou deze droom uit komen
"Nu zullen jullie begeleiders je mee nemen naar een aparte ruimte om jullie daar om te kleden en jullie de details te vertellen" zegt Tim en hij loop op Thomas af.

Noa komt mijn kant op, heel veel beter had niet kunnen worden, ik krijg een Mama! Ze pakt mij bij mijn hand en neemt mij mee naar de keuken, legt een doek op tafel, vraagt aan mij of ik me helemaal wil uitkleden en op tafel wil gaan liggen
Zonder tegenstribbelen doe ik dit, vouw mijn kleding netjes op en leg deze op de stoel naast de tafel, mijn onderbroek leg ik op de zitten. Terwijl ik net ga liggen hoor ik de kraan dichtgaan. Noa komt terug met een bakje water, "Ik ga je scheren rondom je kleine jongetjes delen, want babies hebben daar geen haar he"
Als antwoord schud ik nee met mijn hoofd, waarop zij mij zeer voorzichtig begint te scheren. Ik staar naar het plafon en denk aan andere dingen om te voorkomen dat ik een erectie zou krijgen, en gelukkig lukt me dit ook redelijk.
Wanneer ze klaar is pakt ze een handdoek en maakt alles droog. Ze tilt voorzichtig mijn ballen op en plaatst er iets onder, ook voel ik iets over mijn penis zelf, soort buisje met volgend een klik geluid, zoals op een slot.
"Blijf maar liggen" zegt ze gebiedend "En doe je kont omhoog en weer omlaag". Als ik neerkom voel ik de zachte luier onder m'n kont, en niet snel hierna mag ik rechtop gaan zitten, en zie een mooie roze luier met princesjes er op

"Zal ik je de rest van het weekend uitleggen?" en ik begin ja te knikken "Als je het zo graag wil, oke. Aankomend weekend zal je mijn babietje zijn, en aan je luier te zien een baby meisje" Met deze zin wordt ik zoo blij, maar moet met proberen in te houden
"En je wil zeker weten wat je voelde bij je jongens delen? Dat is een chastity cage, hierdoor kan je geen stijve meer krijgen, want een echt meisje kan dat ook niet. En een ander voordeel is dat je plassertje altijd naar beneden ligt waardoor je niet gaat lekken. Als je opstaat kan ik je aankleden"
Ik klim van de tafel af, en ga staan, wel heb ik moeite om mijn benen naast elkaar te zetten, waardoor ze nu een beetje gespreid staan. Als eerste krijg ik een roze malliot aan, met hartjes er op. Hierna moet ik mijn armen in de lucht doen, en krijg ik een mooi jurkje aan
"En om je beetje meer meisje te laten lijken" zegt ze terwijl ze mij een pruik opzet. "Nog een beetje make up? Zie je er helemaal uit als een lief meisje". Natuurlijk wil ik dit en zeg ja. Na een klein kwartiertje is ze klaar. "Nu nog schoentjes" en ze trekt me roze hakjes aan. "En nu gaan we terug naar de andere babietjes en ze loopt voor me uit"

Wordt vervolgd.....

brightTo

Toplid
2. De andere babies

Als ik het giraffelokaal in loop zie ik dat de rest al klaar is. Verwonderd kijk ik in het rond, iedereen is in een luier, sommige zichbaarder dan andere. Laura, het enige meisje dat ontgroent word, is aangekleed als een 'French Maid' met een net te kort rokje, waardoor de luier goed zichtbaar is.
2 van de jongens staan in een onesie en een grote speen in de mond in de kamer, de andere kruipt in een rompertje op de vloer, zo ver als ik zie heb ik het van de jongens het ergste getroffen, maar erg vind ik het niet, stiekem geniet ik er wel van.
Tim komt weer voor ons staan, en zegt dat we allemaal moeten gaan zitten, op de vloer, want babies kunnen niet zitten op grote mensen stoelen.
"Het plan voor vanavond is simpel, we brengen jullie naar een uitgaansgelegenheid hier een paar dorpen verder, hier zullen jullie een aantal taken moeten voltooien, welke dat zijn, vertellen we jullie daar wel. Voor we daar heen gaan, gaan we eerst een spelletje doen"
Mijn mama pakt mijn hand vast en we lopen naar het volgende lokaal, hier staan 20 bekers water klaar. "Voor jullie gaan moet je natuurlijk wel een volle blaas hebben, de baby die als eerste al zn bekers water op heeft krijgt een voordeel in het spel van dadelijk, 3.. 2.. 1.. drinken maar"
Natuurlijk laat ik me dat geen 2e keer zeggen, ren naar de bekers waar mijn naam op staat en begin te drinken. Maar ondanks al mijn moeite ben ik net niet eerste, en teleurgesteld kruip ik naar mama.
"En natuurlijk zijn jullie babies ook hongerig, dus zal jullie papa of mama je wat te eten geven" zegt Tim terwijl iemand anders met 5 potjes babyvoer de kamer in komt gelopen. Ik kruip bij mama op schoot en zij voert mij m'n eten, dit smaakt nog niet eens heel slecht, en ben er bang voor dat dit mijn eten is voor de rest van het weekend
"Hop Hop, allemaal de auto in!" commandeert Tim, als we zitten krijgen we allemaal een speen in, met een touwtje er aan die aan onze kleding wordt bevestigd, zo kan je hem niet kwijt raken! Na ongeveer 45 minuten rijden stoppen de auto's. We stappen uit, en krijgen allemaal een blaadje met opdrachten er op. En beetje uitleg

------------
Beste Baby's,

We komen jullie om 01:00 ophalen, jullie moeten zorgen dat jullie voor die tijd hebben verzameld/hebben gedaan:
- Je luier hebben vol geplast
- Deze laten verschonen door iemand anders, er zitten reserve luiers in de tas
- Een vrouw je borstvoedig geeft
- Iemand anders over gehaald te hebben om ook een luier aan te doen
- Gratis drankje regelen (Maar wel een baby drankje!)
- Je luier flashen (laten zien aan een vreemde)

In de tas die jullie hebben zit 1 foto toestel, hiermee moet je alles filmen.

Succes!
------------

Na dat we brief hebben gelezen gaan we naar binnen, in de hoop dat iemand ons wil helpen.

Wordt vervolgd...

TenaMaxi

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
Leuk t rammelt aan alle kanten, en plassen op commando neeh egt niet.
En als ze dan tog baby's zijn dan horen ze op die tijd in hun bed te liggen.

brightTo

Toplid
3. De eerste opdracht

Als we de club binnen lopen zien we op de klok dat het pas 8 uur is, wat ons 5 uur geeft om alle opdrachten te voltooien. Ook krijgen we meteen een welkomsdrankje in onze handen, maar hoewel ik na de 4 bekers water geen dorst meer heb drink ik het toch maar op. Als we de zaal in lopen is deze nog niet erg vol, er staan vooral veel jongeren, die zodra ze ons zien beginnen te lachen
Ongemakkelijk gaan we aan een tafeltje zitten, bespreken hoe we de opdrachten gaan aanpakken. Echt een verdeling kwam er niet, maar na het al geruzie over wie welke opdracht zou doen, was mijn luier al behoorlijk nat. Die opdracht hadden we dus al voltooid
Omdat ik nu toch al nat was bood ik aan de verschoningsopdracht te doen, maar ik wachtte hiermee tot wat later op de avond, het warme gevoel wilde ik nog niet kwijt. Ondertussen was Roel naar een groepje jongeren gelopen, en uitgelegd wat we deden en over onze opdrachten. Een van de meiden bood zich meteen aan om de luier om te doen. Maar Roel durfde niet om het daadwerkelijk te doen, dus bood ik me aan.
Terwijl ik samen met het meisje richting de toiletten liep zei ze dat het graag wilde doen, nu kon ze lekker door feesten zonder naar het toilet te gaan. Na dat ik haar een luier had omgedaan voelde ze mijn luier. "Zal ik jou dan ook meteen een nieuwe luier om doen?" vroeg ze aan mij. Snel stemde ik hier mee in, was ik meteen van mijn opdrachten af en kon ik ook lekker gaan feesten. Ze verschoonde de luier alsof ze er ervaring mee had, en met no-time stond ik weer buiten
De rest van de groep was ondertussen al druk bezig met de rest van de opdrachten, en al snel waren we klaar en konden we gaan feesten. Om kwart voor 1 besloten we naar buiten te gaan, waar de oudere ons al stonden op te wachten.
We stapte de auto's in en reden terug naar het gebouw. Aan gekomen pakte Noa mijn hand weer vast en samen liepen we naar de keuken, waar een lilikantje staat. "Ja, daar slaap je vanavond in, maar voor je gaat slapen moeten we je eerst omkleden" zei ze op een liefhebbende toon

Wordt vervolgd...

brightTo

Toplid
4. Het slapen

Voorzichtig trek Noa mijn jurkje uit en haal de knoopjes van het rompertje los. "Jij hebt je luiertje flink gebruikt" zegt ze zodra ze de gele luier ziet. Voorzichtig haalt ze de plakkers los en zo valt de zware luier open. Ze pakt een washandje en maakt alles schoon, ook het kooitje waar mijn penis nog steeds in zit slaat ze niet over. Snel gaat ze stevig tussen mijn billen door. "Billen omhoog" roept ze, en snel gehoorzaam ik. "Wat is dit" en ze haalt een klein plastic dingetje uit m'n luier. "Een briefje, wil je weten wat er op staat?" vraagt ze. Snel knik ik ja.
"Ik vond het heel leuk een luiertje om te krijgen, en super leuk om jou het luiertje om te doen. Bel me een keertje. Kusje" en haar telefoon nummer.
Ik lig te glunderen, dat rare dingetje waarvan ik dacht dat het dubbel gevouwen was, was eigenlijk een briefje van dat meisje! Als het weekend over is ga ik haar zeker bellen dacht ik! Ondertussen had mama al een nieuwe luier onder mij neer gelegd en moest ik mijn billen laten zakken zodat Noa mijn de plakkers goed kan doen. En tot mijn verbazing doet ze ze vrij strak en maakt de knoopjes van het rompertje weer vast. Ze helpt me opstaan en legt met in het lelikantje.
Uit haar weekendtas haalt ze haar luchtbed en blaast het op. "Ja, mama slaapt bij jou vannacht" zegt ze zachtjes tegen mij. Ze legt haar slaapzak op het matras en pakt een pyjama uit haar tas. Langzaam aan trek ze haar trui en shirt uit, terwijl ze kijkt naar mij, hierdoor zijn haar mooie borsten, dan wel bedekt door de BH goed te zien, en vrij snel hierna gaat ook de broek uit. Voor ik ook maar ergens aan kon denken begon er in de luier iets te groeien, en vlak daarna een pijnscheut door mijn lichaam. De groei houd op bij de ijzere behuizing, maar wil wel verder! Zachtjes begin ik te huilen.
Ze loopt naar me toe en haalt me uit het lelikantje, en druk mijn hoofd tussen haar borsten. "Rustig maar kleintje, wat is er?" vraagt ze op een kalme manier. Met mijn hand vrijf ik over mijn luier. "Doen je jongetjes delen een beetje pijn?", en ik knik. Ze streelt wat door mijn pruik heen. Eventjes doorzetten, mama is bijna klaar met omkleden. En terwijl mijn hoofd nog tegen haar borsten aanliggen trekt ze de BH uit en raakt mijn neus haar tepel. Meteen gaat er weer een pijnscheut door de luier. Snel trekt ze haar pyjama aan en legt me weer in bed. Probeer maar rustig te worden en te slapen, je gaat het nodig hebben morgen.

Wordt vervolgd...

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M de Ontgroening O 10