De Ontgroening

brightTo

Superlid
Hoi allemaal!

Na hier vele verhalen gelezen te hebben ga ik proberen er zelf een te schrijven.
Mochten jullie feedback hebben hoor ik dit graag!

BrightTo

------------------------------

0. Wat informatie vooraf

Dit verhaal speelt zich af bij een scouting-achtige vereniging, bij de overgang naar de volgende groep hoort een ontgroening, in deze dagen moeten de nieuwe in de groep aan de oudere groep laten zien dat ze het waard zijn
om bij de groep te mogen horen. De groep waar dit zich afspeelt is 18-20.

1. De aankomst

Met z'n vijven (4 jongens en 1 meisje) komen we aanlopen bij het gebouw. We zijn allemaal zeer gespannen, na dit weekend horen we pas echt bij de groep, maar een makkelijk weekend gaat het niet worden.
Binnen worden we meteen begroet door de 5 (3 jongens en 2 meisjes) andere uit de groep. Met militaire toon wordt ons vertelt dat de tassen, met alle kleding en slaapspullen, in ons eigen lokaal mogen worden gelegd en we ons daarna meteen in het Giraffelokaal moeten melden.

Het giraffelokaal is normaal voor de allerkleinste binnen onze vereniging. Als we aankomen in het lokaal zien we 5 stoelen staan, waar ons opgedragen wordt op te gaan zitten. Tim, de oudste van de groep, neemt het woord.
"Jullie draaien nu al 10 weken met ons mee, maar weigeren je aan te passen aan de groep, en de daarbij behorende leeftijd. Gedurende dit weekend zullen we jullie dus opnieuw gaan opvoeden". "Opnieuw opvoeden?" denk ik, 'Wat bedoelen ze daar nu mee?"

"Om dit proces zo goed als mogelijk te laten verlopen krijgen jullie allemaal een persoonlijke begeleider, deze bepaald de details voor het weekend, mag je straffen als je dit verdient. En natuurlijk belonen"
Thomas, die naast mij zit steekt z'n hand op. "Ja" zegt Tim terwijl hij richting Thomas loopt.
"Opnieuw opvoeden, wat bedoel je daarmee?" vraagt hij voorzichtig
"Om mee te beginnen zullen we jullie gaan behandelen als babies. En ja, echt als babies. Wat dit precies inhoud legt je begeleider uit"
Na dat ik dit hoor word ik een beetje blij, stiekem wil ik al best lang als baby behandeld worden, en nu zou deze droom uit komen
"Nu zullen jullie begeleiders je mee nemen naar een aparte ruimte om jullie daar om te kleden en jullie de details te vertellen" zegt Tim en hij loop op Thomas af.

Noa komt mijn kant op, heel veel beter had niet kunnen worden, ik krijg een Mama! Ze pakt mij bij mijn hand en neemt mij mee naar de keuken, legt een doek op tafel, vraagt aan mij of ik me helemaal wil uitkleden en op tafel wil gaan liggen
Zonder tegenstribbelen doe ik dit, vouw mijn kleding netjes op en leg deze op de stoel naast de tafel, mijn onderbroek leg ik op de zitten. Terwijl ik net ga liggen hoor ik de kraan dichtgaan. Noa komt terug met een bakje water, "Ik ga je scheren rondom je kleine jongetjes delen, want babies hebben daar geen haar he"
Als antwoord schud ik nee met mijn hoofd, waarop zij mij zeer voorzichtig begint te scheren. Ik staar naar het plafon en denk aan andere dingen om te voorkomen dat ik een erectie zou krijgen, en gelukkig lukt me dit ook redelijk.
Wanneer ze klaar is pakt ze een handdoek en maakt alles droog. Ze tilt voorzichtig mijn ballen op en plaatst er iets onder, ook voel ik iets over mijn penis zelf, soort buisje met volgend een klik geluid, zoals op een slot.
"Blijf maar liggen" zegt ze gebiedend "En doe je kont omhoog en weer omlaag". Als ik neerkom voel ik de zachte luier onder m'n kont, en niet snel hierna mag ik rechtop gaan zitten, en zie een mooie roze luier met princesjes er op

"Zal ik je de rest van het weekend uitleggen?" en ik begin ja te knikken "Als je het zo graag wil, oke. Aankomend weekend zal je mijn babietje zijn, en aan je luier te zien een baby meisje" Met deze zin wordt ik zoo blij, maar moet met proberen in te houden
"En je wil zeker weten wat je voelde bij je jongens delen? Dat is een chastity cage, hierdoor kan je geen stijve meer krijgen, want een echt meisje kan dat ook niet. En een ander voordeel is dat je plassertje altijd naar beneden ligt waardoor je niet gaat lekken. Als je opstaat kan ik je aankleden"
Ik klim van de tafel af, en ga staan, wel heb ik moeite om mijn benen naast elkaar te zetten, waardoor ze nu een beetje gespreid staan. Als eerste krijg ik een roze malliot aan, met hartjes er op. Hierna moet ik mijn armen in de lucht doen, en krijg ik een mooi jurkje aan
"En om je beetje meer meisje te laten lijken" zegt ze terwijl ze mij een pruik opzet. "Nog een beetje make up? Zie je er helemaal uit als een lief meisje". Natuurlijk wil ik dit en zeg ja. Na een klein kwartiertje is ze klaar. "Nu nog schoentjes" en ze trekt me roze hakjes aan. "En nu gaan we terug naar de andere babietjes en ze loopt voor me uit"


Wordt vervolgd.....
 

brightTo

Superlid
2. De andere babies

Als ik het giraffelokaal in loop zie ik dat de rest al klaar is. Verwonderd kijk ik in het rond, iedereen is in een luier, sommige zichbaarder dan andere. Laura, het enige meisje dat ontgroent word, is aangekleed als een 'French Maid' met een net te kort rokje, waardoor de luier goed zichtbaar is.
2 van de jongens staan in een onesie en een grote speen in de mond in de kamer, de andere kruipt in een rompertje op de vloer, zo ver als ik zie heb ik het van de jongens het ergste getroffen, maar erg vind ik het niet, stiekem geniet ik er wel van.
Tim komt weer voor ons staan, en zegt dat we allemaal moeten gaan zitten, op de vloer, want babies kunnen niet zitten op grote mensen stoelen.
"Het plan voor vanavond is simpel, we brengen jullie naar een uitgaansgelegenheid hier een paar dorpen verder, hier zullen jullie een aantal taken moeten voltooien, welke dat zijn, vertellen we jullie daar wel. Voor we daar heen gaan, gaan we eerst een spelletje doen"
Mijn mama pakt mijn hand vast en we lopen naar het volgende lokaal, hier staan 20 bekers water klaar. "Voor jullie gaan moet je natuurlijk wel een volle blaas hebben, de baby die als eerste al zn bekers water op heeft krijgt een voordeel in het spel van dadelijk, 3.. 2.. 1.. drinken maar"
Natuurlijk laat ik me dat geen 2e keer zeggen, ren naar de bekers waar mijn naam op staat en begin te drinken. Maar ondanks al mijn moeite ben ik net niet eerste, en teleurgesteld kruip ik naar mama.
"En natuurlijk zijn jullie babies ook hongerig, dus zal jullie papa of mama je wat te eten geven" zegt Tim terwijl iemand anders met 5 potjes babyvoer de kamer in komt gelopen. Ik kruip bij mama op schoot en zij voert mij m'n eten, dit smaakt nog niet eens heel slecht, en ben er bang voor dat dit mijn eten is voor de rest van het weekend
"Hop Hop, allemaal de auto in!" commandeert Tim, als we zitten krijgen we allemaal een speen in, met een touwtje er aan die aan onze kleding wordt bevestigd, zo kan je hem niet kwijt raken! Na ongeveer 45 minuten rijden stoppen de auto's. We stappen uit, en krijgen allemaal een blaadje met opdrachten er op. En beetje uitleg

------------
Beste Baby's,

We komen jullie om 01:00 ophalen, jullie moeten zorgen dat jullie voor die tijd hebben verzameld/hebben gedaan:
- Je luier hebben vol geplast
- Deze laten verschonen door iemand anders, er zitten reserve luiers in de tas
- Een vrouw je borstvoedig geeft
- Iemand anders over gehaald te hebben om ook een luier aan te doen
- Gratis drankje regelen (Maar wel een baby drankje!)
- Je luier flashen (laten zien aan een vreemde)

In de tas die jullie hebben zit 1 foto toestel, hiermee moet je alles filmen.

Succes!
------------

Na dat we brief hebben gelezen gaan we naar binnen, in de hoop dat iemand ons wil helpen.

Wordt vervolgd...
 

TenaMaxi

Gewaardeerd Lid
Leuk t rammelt aan alle kanten, en plassen op commando neeh egt niet.
En als ze dan tog baby's zijn dan horen ze op die tijd in hun bed te liggen.
 

brightTo

Superlid
3. De eerste opdracht

Als we de club binnen lopen zien we op de klok dat het pas 8 uur is, wat ons 5 uur geeft om alle opdrachten te voltooien. Ook krijgen we meteen een welkomsdrankje in onze handen, maar hoewel ik na de 4 bekers water geen dorst meer heb drink ik het toch maar op. Als we de zaal in lopen is deze nog niet erg vol, er staan vooral veel jongeren, die zodra ze ons zien beginnen te lachen
Ongemakkelijk gaan we aan een tafeltje zitten, bespreken hoe we de opdrachten gaan aanpakken. Echt een verdeling kwam er niet, maar na het al geruzie over wie welke opdracht zou doen, was mijn luier al behoorlijk nat. Die opdracht hadden we dus al voltooid
Omdat ik nu toch al nat was bood ik aan de verschoningsopdracht te doen, maar ik wachtte hiermee tot wat later op de avond, het warme gevoel wilde ik nog niet kwijt. Ondertussen was Roel naar een groepje jongeren gelopen, en uitgelegd wat we deden en over onze opdrachten. Een van de meiden bood zich meteen aan om de luier om te doen. Maar Roel durfde niet om het daadwerkelijk te doen, dus bood ik me aan.
Terwijl ik samen met het meisje richting de toiletten liep zei ze dat de luier omwilde doen om ons te helpen en nu kon ze lekker door feesten zonder naar het toilet te gaan. Na dat ik haar een luier had omgedaan voelde ze mijn luier. "Zal ik jou dan ook meteen een nieuwe luier om doen?" vroeg ze aan mij. Snel stemde ik hier mee in, was ik meteen van mijn opdrachten af en kon ik ook lekker gaan feesten. Ze verschoonde de luier alsof ze er ervaring mee had, en met no-time stond ik weer buiten.
De rest van de groep was ondertussen al druk bezig met de rest van de opdrachten, en al snel waren we klaar en konden we gaan feesten. Om kwart voor 1 besloten we naar buiten te gaan, waar de oudere ons al stonden op te wachten.
We stapte de auto's in en reden terug naar het gebouw. Aan gekomen pakte Noa mijn hand weer vast en samen liepen we naar de keuken, waar een lilikantje staat. "Ja, daar slaap je vanavond in, maar voor je gaat slapen moeten we je eerst omkleden" zei ze op een liefhebbende toon

Wordt vervolgd...
 
Laatst bewerkt:

brightTo

Superlid
4. Het slapen

Voorzichtig trek Noa mijn jurkje uit en haal de knoopjes van het rompertje los. "Jij hebt je luiertje flink gebruikt" zegt ze zodra ze de gele luier ziet. Voorzichtig haalt ze de plakkers los en zo valt de zware luier open. Ze pakt een washandje en maakt alles schoon, ook het kooitje waar mijn penis nog steeds in zit slaat ze niet over. Snel gaat ze stevig tussen mijn billen door. "Billen omhoog" roept ze, en snel gehoorzaam ik. "Wat is dit" en ze haalt een klein plastic dingetje uit m'n luier. "Een briefje, wil je weten wat er op staat?" vraagt ze. Snel knik ik ja.
"Ik vond het heel leuk een luiertje om te krijgen, en super leuk om jou het luiertje om te doen. Bel me een keertje. Kusje" en haar telefoon nummer.
Ik lig te glunderen, dat rare dingetje waarvan ik dacht dat het dubbel gevouwen was, was eigenlijk een briefje van dat meisje! Als het weekend over is ga ik haar zeker bellen dacht ik! Ondertussen had mama al een nieuwe luier onder mij neer gelegd en moest ik mijn billen laten zakken zodat Noa mijn de plakkers goed kan doen. En tot mijn verbazing doet ze ze vrij strak en maakt de knoopjes van het rompertje weer vast. Ze helpt me opstaan en legt met in het lelikantje.
Uit haar weekendtas haalt ze haar luchtbed en blaast het op. "Ja, mama slaapt bij jou vannacht" zegt ze zachtjes tegen mij. Ze legt haar slaapzak op het matras en pakt een pyjama uit haar tas. Langzaam aan trek ze haar trui en shirt uit, terwijl ze kijkt naar mij, hierdoor zijn haar mooie borsten, dan wel bedekt door de BH goed te zien, en vrij snel hierna gaat ook de broek uit. Voor ik ook maar ergens aan kon denken begon er in de luier iets te groeien, en vlak daarna een pijnscheut door mijn lichaam. De groei houd op bij de ijzere behuizing, maar wil wel verder! Zachtjes begin ik te huilen.
Ze loopt naar me toe en haalt me uit het lelikantje, en druk mijn hoofd tussen haar borsten. "Rustig maar kleintje, wat is er?" vraagt ze op een kalme manier. Met mijn hand vrijf ik over mijn luier. "Doen je jongetjes delen een beetje pijn?", en ik knik. Ze streelt wat door mijn pruik heen. Eventjes doorzetten, mama is bijna klaar met omkleden. En terwijl mijn hoofd nog tegen haar borsten aanliggen trekt ze de BH uit en raakt mijn neus haar tepel. Meteen gaat er weer een pijnscheut door de luier. Snel trekt ze haar pyjama aan en legt me weer in bed. Probeer maar rustig te worden en te slapen, je gaat het nodig hebben morgen.

Wordt vervolgd...
 

brightTo

Superlid
5. Goedemorgen kleintje

Ik word wakker, en voel dat ik naar de WC moet. Als mn ogen open gaat herinner ik mij weer wat er gebeurd is, en dat de WC er niet in zal zitten. Als ik rechtop zit, laat ik alles gaan. Aangezien Noa nog niet wakker is besluit ik mij toch nog even om te draaien.
Even later word ik wakker geschud door Noa. "Goedemorgen kleintje" zegt ze opgewekt. Ik kijk haar aan, en ze staat nog in haar pyjama. "Zo te zien en te ruiken had je je luier nodig vannacht! Zullen we die eerst even verschonen?" Ik knik, en steek mijn handen in de lucht zodat ze mijn rompertje uit kan doen.
Ze drukt de knoopjes los, en trekt de romper omhoog. "Ga maar liggen, dan pak ik verschoonmaterialen eventjes". Gehoorzamend ga ik weer liggen, kijkende naar het plafond. Ze komt vrij snel weer terug met de spullen, ze maakt de tapejes los en trekt de behoorlijk vieze luier snel onder mij vandaan stopt hem in een vuilniszak en begint met doekjes alles grondig schoon te maken.
"Zo, ik geef je nu even een dunnere, want na het ontbijt krijg je weer een verschoning. Maar hoe vind je het zo, om een meisje te zijn?" vraag ze. "Apart, de jongens keken gisteren wel raar naar mij in die club. Maar het jurkje zat wel erg lekker!". "Zou je dan nog stapje verder willen gaan met het meisje zijn?" vraagt Noa, en ik knik.
"Zodat je het weet, dit is alleen voor tijdens het ontbijt. Als je dit erg leuk vind, zal ik kijken of ik nog iets bijzonderders voor vanavond kan regelen! Eigenlijk was dit als straf bedacht door Tim, maar denk niet dat jij dat zo ervaart." En voorzichtig duwt ze een goed met glijmiddel ingesmeerde buttplug in mijn kontje. Ze taped de luier dicht en klopt op mijn kont. "Zo, kan jij er weer even tegen aan. Ik kleed eerst even mijzelf om, daarna ga ik iets schattigs zoeken voor jou!"
Ze stript terwijl ze naar mij kijkt, ik voel dat ze het mij express moeilijk maakt! Ze trekt een onderbroek aan, een groen rokje en een vrij los zittend shirt. "Zo, en wat zal ik jou vandaag eens aan doen?" Terwijl ze zoekt naar iets leuks. Ze houd een mooi roze jurkje op "Jurkjes vond je leuk toch? Dan heb ik het gevonden!" En ze kleed mij aan
 

brightTo

Superlid
6. Het ontbijt

Als ik de zaal inloop kijk ik om mij heen. Erg blij ben ik dat Noa mij verschoont heeft, de andere 3 jongens zitten nog in hun volle nachtluier al aan de tafel. Mijn mede meisje is ook al verschoont, maar zit in een roze drynite aan tafel. Nog droog, dus denk dat zij vanochtend ook al verschoont is.

Noa komt naast mij zitten en begint mijn brood te smeren. Als ze klaar is met snijden tilt ze mij beetje op haar knie, waardoor de plug ietsje dieper in mijn kontje verdwijnt. "Volgens mij geniet je hier wel van" fluistert ze in mijn oor. "En mondje open, daar komt een vliegtuig" volgt ook snel.

Na als een babietje 3 boterhammen opgegeten te hebben mogen we eventjes met zn alle spelen in de hoek, daar liggen al verschillende speelattributen van de jongere kinderen klaar voor ons.

De jongens beginnen te vertellen over hun nacht en dat ze hopen snel verschoont te worden. Dat ze in de ochtend beetje met zichzelf hebben gespeeld in de krib. Ik besluit mij maar stil te houden over mijn situatie daar beneden en natuurlijk de buttplug die in mij verstopt zit. Onverwachts begint deze een beetje te trillen en begin beetje ongemakkelijk te schuiven. Gelukkig komt mijn mama mij niet al te veel later bevrijden uit deze situatie
 

brightTo

Superlid
7. Nog eventjes wachten

Bevrijden? Nope. Ze kwam eventjes checken of mijn luier nog droog is en vertellen dat ze even iets gingen voorbereiden voor zo dadelijk. Mijn luier was nog droog, niet zo gek als ik die pas een half uurtje om heb. Die plug begint ondertussen in een soort langzame golfjes te trillen, dan weer harder dan weer zachter. Ergens is dit wel opwindend, maar daar wil ik niet al te veel aan denken. Dat kleine kooitje helpt daar echter niet bij.

Na een klein half uurtje later komen de oudere ons weer ophalen. Schijnbaar gaan we iets alleen met doen met onze ouder in de ochtend. Noa vertelde dat de 2 andere jongens samen naar de markt zouden gaan en daar allemaal opdrachten moesten doen. Merel zou met haar mama een rondje door het bos gaan lopen met wat hindernissen. “We zijn dus helemaal alleen hier in het gebouw. Ik had bedacht dat jij een soort baby modeshow zou gaan doen voor mij. Ik heb allemaal schattige kleertjes mee genomen voor jou om aan te trekken. Lijkt je dat wat?”. Uit reflex antwoord ik enthausiast ja. “Het lijkt wel alsof je van dit alles geniet! Hoe vind je de verrassing van de trillende plug?”. Met het schaamrood op mn kaken antwoord ik “Ja mama, ik geniet hier wel een beetje van. En die plug is eigenlijk best wel lekker!”.

Ze druk op haar telefoon, en de plug stopt met trillen. “Goed om te weten dat mijn kleine meisje wel van anale dingetjes houd! Gaan we vanavond wat leuks mee doen dan! Dan hebben we weer het gehele gebouw voor onszelf. Ik ga eventjes van boven mijn koffer pakken, als ik terug kom wil ik jou in een natte luier vinden, gaat dat lukken?”. Zodra ik knik loopt ze naar boven
 
Laatst bewerkt:

brightTo

Superlid
Komt er weer een vervolg :) ik zit met smacht te wachten
Er komt zeker een vervolg, ga proberen vandaag stukje te schrijven, maar kan niets beloven wanneer het er is. Als je beetje terug kijkt zie je dat ik nogal onregelmatig stukjes post. Hangt er beetje van af hoe mijn bui is, en waar ik zin in heb!

Heb al wel vele ideeen. Dus ga het zeker af maken
 

brightTo

Superlid
8. De modeshow

Ze komt terug met een grote koffer. “Kijk eens schatje, een hele koffer vol met leuke kleding. Helemaal voor ons om te proberen! Nu is alleen de vraag, wil je dat ik ook mee doe met jou modeshow?”. Ik kijk haar aan, ze wil mee doen met dit soort outfits? “Ja mama! Ik wil dat jij ook mee doet!”, het lijkt mij namelijk geweldig om haar ook in dit soort outfits te zien. “Dat is goed kleintje, maar dan ga ik ook even mijn koffer halen. Ik ben immers al groot en hoef dus niet meer in kleine babies outfits te lopen, toch?” Dat is wel jammer, had haar ook graag in dit soort kleding te zien. Ze komt terug met een koffer, wel stukje kleiner als die voor mij. Ze opent beide koffers, in die voor mij zit veel roze, schattige kleding, rokjes en wat sexy beroepen outfits. Bij haar compleet anders, zie iets van latex, kleding die strakker om het lichaam zit.

Ze pakt mij vast, en kleed mij tot ik in niets anders sta als mijn luier. “Eerst een bunny of bimbo?”
“Bunny” Bimbo lijkt mij helemaal niets, maar ben bang dat ik er niet onderuit ga komen.
“Prima!” Ze pakt het bunny pakje en trekt het mij aan. De oortjes worden op mijn hoofd gezet. Het zier er echt heel schattig uit. Met alle make up, de pruik etc, zie ik er niet meer echt uit als mijzelf, en als ik in de spiegel kijk is mijn eerste gedachte ‘Wow, ik zou mijzelf echt wel doen’. Deze gedachte word echter snel verbroken door een erectie, die pijnlijk word tegen gehouden door het kooitje.

Als ik terug naar Noa kijk staat ze daar volledig naakt. Mijn kooitje maakt zich meteen weer kenbaar. Ik zucht. Noa trekt een latex jurkje aan, het staat haar echt super goed!

“Vind je het mooi? Je staat te staren!”.

Ik kan echter alleen maar knikken. Ze komt op mij af en fluistert in mij oor “Zullen we zo een fotoshoot doen?”
 

brightTo

Superlid
9. Modeshow 2

Ze pakt mijn telefoon. “Dan weet je zeker dat er niemand anders de fotos heeft die we nu gaan maken!” Ik ben daar blij mee, zou niet willen dat iemand anders deze fotos ooit te zien zou krijgen. Ze zet de telefoon neer, en komt naast mij staan. “Lachen!”

Na ruim 10 minuten met zn tweeen allemaal fotos gemaakt te hebben pakt ze haar telefoon, en de plug komt weer tot leven. “Een andere outfit?” vraagt ze? Al knikkend geef ik aan dat fijn te vinden. Ze komt terug met een roze maid outfit en een groot glas water. “Eerst het water opdrinken, dan verkleden we ons weer!”. Ik pak het glas aan, en drink het snel op. Ze kleed mij uit, en weer aan. We maken weer fotos. Alleen tijdens deze shoot voel ik de plug steeds sneller gaan trillen. En mijn kooitje word ook steeds strakker voor mijn gevoel. Niet te vergeten de luier, die ondertussen nat geworden is. Mama merkt dit ook en maakt het mij niet makkelijker op. Haar huidige outfit is nogal niets verhullend. En daar maakt ze goed gebruik van!

Met dit ritme vullen we de ochtend. Rond een uur of 11 hebben we bijna alle outfits gehad.
“Kom hier, dan zal ik je luier verschonen, die plug uit je kontje halen, en je weer aankleden!”
Ze kleed mij uit, en zonder iets te zeggen ga ik liggen. De ondertussen natte luier haalt ze tussen mn benen weg, en met klein beetje moeite trekt ze ook de plug uit. Na de hele ochtend met dat ding ingezeten te hebben voelt het nu leeg. Echter voor ik het door heb heeft ze mij alweer in een roze luier zitten.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M de Ontgroening O 10
Similar threads

Bovenaan