De ontlading. NIEUW DEEL

Hoe vind je dit verhaal? Moet er nog een vervolg komen??

  • Goed en geen vervolg

    Stemmen: 0 0,0%
  • slecht en zeker geen vervolg

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    10

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
De ontlading :D
Dit is een verhaal volledig fictief geschreven. Het gaat over 2 meisjes een tweeling. Sara is 16 jaar oud en gaat naar school naar Clareton high school.(deze school bestaat niet in het echt) en haar zus ook 16 jaar oud gaat naar een school een dorp hiernaast want zij heeft het wat moeilijker om te studeren. Silke gaat dan ook naar een technische richting. Ze studeert elektronica en wetenschap. Sara is een meisje van middelgrote lengte en heeft lang bruin haar en diepe blauwe ogen. Silke is dan weer iets specialer omdat ze haar haren blond heeft geverfd.

Sara : Ik sta op met barstende hoofdpijn, direct denk aan wat er gisteravond is gebeurd in de disco. Toen ik een drankje vroeg deed de cafebaas niet moeilijk , hij keek wel even raar toen ik een glas Wodka bestelde. Achteraf moest ik weten dat dit niet kon natuurlijk. Toen samen ging dansen met mijn vriendje Gert, voelde ik mij alsmaar slapper voelen en zag ik wazig voor mijn ogen. Ik zij tegen m’n vriend dat ik even naar het wc zou gaan en dat hij eventjes moest wachten. Hij vond dit ok en riep me nog na of het wel ging met mij. Toen ik eenmaal in de wc aankwam,viel ik een kotje binnen en het laatste dat ik mij herinner is dat ik nog net de deur kan toedoen. Het volgende moment lig ik in de gang met een gescheurde broek aan en met een wazig zicht zie ik mijn lief naast mij op de grond liggen. Toen ik probeerde te bewegen voelde ik een pijnscheut door mijn rug schieten en ik kon een kreun niet onderdrukken. Toen mijn vriend vroeg wat er was zij ik dus tegen helm dat ik pijn had aan mijn rug. Mijn vriendje zei dat dat wel logisch was omdat ik met mijn rug bewusteloos was gevallen tegen de wc-pot. Hij lachte even en ik vroeg wat er was. Hij antwoordde dat ik waarschijnlijk niet zo goed tegen wodka kon. Ik knikte maar van ja omdat hij mijn verhaal toch niet zo geloven. Ik dacht namelijk dat de cafébaas mij had gedrogeerd.

Silke : Ik word langzaam wakker en voel dat het weer prijs is. Ik heb gisteravond zo veel gedronken dat ik in mijn bed heb geplast. Ik denk shit wat nu want mama en papa gaan echt boos zijn als ze dit zien. Ik sta stilletjes op en sluip met mijn afgetrokken lakens naar de wasruimte die boven aan het eind van de gang is. Als ik voorbij de kamer kom van mijn zus hoor k haar vragen wat er is en waarom ik over de gang sluip. Ik slik even en stap dan met mijn natte lakens binnen in de kamer van mijn zus. Mijn zus ziet direct dat er iets mis is en vraagt of ik even op haar bed kom zitten. Verlegen schuif ik naar haar bed toe en als ik zit voel ik mijn nat pyjamahemd samen met mijn slipje tegen mijn billen plakken. Ik doe het hele verhaal tegen mijn zus en dat het echt niet expres is en mijn zus zegt dat ze het wel begrijpt en dat ze soms ook eens een beetje in bed plast nadat ze te veel heeft gedronken. Ze zegt er wel bij dat het nooit haar hele blaasinhoud is. Ik zeg nog tegen mijn zus dat ik mijn lakens vlug ga wassen voor onze ouders erachter komen wat er is gebeurd. Mijn zus zegt nog dat het haar geheimpje blijft. ik ga langzaam op weg naar de wasplaats tot als ik gekraak vlak achter me hoor, ik draai me om en ik zie onze hond die hijgend naar mij kijkt.
Hij hijgt alsof hij juist heel hard heeft gerend. Ik zeg zachtjes weg maar hij blijft natuurlijk uit nieuwsgierigheid staan. Ik vervolg mijn weg en eens in het waskot stop ik vlug mijn lakens in het wasmachine en zet ik het op 90 graden wassen kort programma. Ik ga vlug terug naar mijn bed en leg nieuwe lakens op nadat ik mijn matras heb gelegd., ik denk bij mijn eigen dat ik hier nog goed vanaf kom. Een halfuurtje later hoor ik mijn ouders opstaan en dat herinnerd mij aan mijn lakens. Ik voel mijn hart kloppen van de spanning en hoop echt dat mijn ouders niet even naar het waskot gaan. Gelukkig doen ze dit niet en kan ik opgelucht ademhalen. Ik hoor dat mijn vader zich een douche gaat pakken in de badkamer terwijl mijn moeder eten gaat maken en de keuken. Ik denk dat het nu wel het geschikte moment is om vlug mijn lakens uit de wasmachine te halen. Ik sluip voorbij de badkamer en schrik even als ik een doffe bonk hoor uit de badkamer, gelukkig is dit waarschijnlijk enkel mijn vader die een fles heeft laten vallen. Ik glimlach even mijn zenuwen weg en vervolg mijn weg. Als ik de deur opentrek van het waskot zie ik mijn zus met een bedenkelijk gezicht in de wastrommel kijken. Ik denk wat is er nu weer gebeurt.

Ik zie mijn zus binnenkomen,ik aarzel even,zou ik het zelf vertellen of laat ik er haar achter komen. Ik hoor mijn zus op een stille fluistertoon vragen waarom ik zo bezorgd kijk, ik heb nu geen keus en begin het haar langzaam te vertellen. Ik zie hoe ze door haar knieën zakt en met een bedroefd gezicht in de wastrommel kijkt.

Silke : Hoe is dit nu toch mogelijk vraag ik me af, ik heb al zo vaak gewassen en nooit is dit voorgevallen. Ik denk bij mezelf hoe kan ik nu weer mijn lakens op mijn bed leggen als ze zo klein zijn. Ik kijk mijn zus aan en hoop dat ze het verdriet in mijn ogen ziet,ik vraag stilletjes hoe ik dit nu moet oplossen en hierna zie ik mijn zus diep nadenken en roept ze bijna IK HEB HET!
Ik boks haar zachtjes tegen haar arm en dwing haar om stiller te zijn. Gelukkig begrijpt ze de hint en zegt nogmaals met een veel stillere stem ik heb het. Ik vraag natuurlijk direct door.


Langzaam leg ik het plan uit aan Silke, ik neem deze lakens mee in mijn boekentas zodanig dat onze ouders er niet achter komen en ik zal morgen op mijn brommer er nieuwe gaan halen,natuurlijk dezelfde. Ik zal ook direct je helpen om ze daarna op je bed te leggen,oké?
Ik denk bij mijn eigen dat ik ze nu serieus bij mij in het krijt staat. Als onze ouders het niet te weten komen kan het nog leuk worden. Ik begin direct al aan een plan te denken om haar te kunnen chanteren.

Ik begin de lakens naar mijn kamer te brengen als we worden geroepen voor het ontbijt, snel open ik de deur van het toilet die deur kraakt verschrikkelijk zodanig dat ze beneden denken dat k naar de wc ga. Ik ga natuurlijk niet naar binnen maar ga snel terug naar het waskot en steek vlug de rest van de lakens in een zak. Ik loop stilletjes terug naar het toilet en spoel door en sluit daarna de deur met een bonk.


Ik hoor hoe mijn zus naar beneden komt, en ik hoop dat ze haar belofte heeft gehouden om niets tegen onze ouders te vertellen. Ik heb gelukkig eerst al tijd genomen om mijn ander slaapkleed te nemen en nu zit ik enkel hierin en mijn slipje bij m’n ouders. Ik zie mijn vader wat onwennige blikken naar mij werpen , maar ik besteed er verder geen aandacht aan. Ik zie da m’n zus het ook heeft gezien en zie dat ze vlug haar gsm pakt en mij een berichtje stuurt. Snel neem ik mn gsm die nog op de salontafel ligt en ik hoor al snel de zeurderige woordn van m’n moeder : “Geen gsm aan tafel meisjes ok?”
Daarom zeggen we in koor ja ja


Ik loop snel naar boven om me klaar te maken. Als k bij de badkamer aankom zet ik alvast de warmwaterboiler aan en doe daarna de badkraan helemaal open. Ik trek mijn nachtkleed uit en bewonder nog even mijn goed gevormde borsten. Als ik mn slipje naar beneden trek zie ik dat er een kleine bloedvlek is ontstaan op het absorberende kussentje. Ik vind dit heel raar omdat ik normaal mijn regels pas binnen 2 weken heb.

...Wordt vervolgd...
 

JustYouri

Toplid
Re: DE ONTLADING

Best al een leuk begin van een verhaal, hopelijk komt er snel een vervolg. Ik heb echter wel 1 tip: misschien moet je na het typen nog even op spelfouten controleren, dan is het plaatje echt helemaal compleet. MAAR VOORAL: GA ZO DOOR!!!!!!!!!!

greetzzzzzzzz,
Youri
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: DE ONTLADING

luierjongenyouri zei:
Best al een leuk begin van een verhaal, hopelijk komt er snel een vervolg. Ik heb echter wel 1 tip: misschien moet je na het typen nog even op spelfouten controleren, dan is het plaatje echt helemaal compleet. MAAR VOORAL: GA ZO DOOR!!!!!!!!!!

greetzzzzzzzz,
Youri
ok ik dacht echt dat er geen meer instonden maar het kan zijn dat ik er gewoon heb over gelezen.
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: De ontlading

Er staat weer een klein vervolg op hoop dat jullie het goed vinden, ik zou graag commentaren hebben op mn verhaal dus ga je gang positief of negatief
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Nieuw hier Voorstellen 15
D Nieuw PVC TENA 'Tena Slip Nocturno Mediano' Luiers 3
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Cuddles4Life Nieuw op deze site - ab/dl meid Voorstellen 40
S Nieuw luiermerk!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
L00n3y Nieuw op het forum Voorstellen 31
T Nieuw in het wereldje Voorstellen 22
W Nieuw lid Voorstellen 25
Pamper - Konijntje Ik ben Pamper-Konijntje ,29j, nieuw hier. België/ Turnhout Voorstellen 28
Lauwie Nieuw kind 'in town'.. Voorstellen 17
DDMatty Nieuw Lid, Nieuwe Contacten :) Voorstellen 24
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S Nieuw oproepje Contact advertenties 3
Berth Nieuw kabinet. Pub 316
pupmisha Niet nieuw, wel even voorstellen. Voorstellen 30
M Nieuw hier Voorstellen 21
S Nieuw oproepje met meer duidelijkheid Contact advertenties 4
M Ben nieuw Voorstellen 23
S Nieuw oproepje opzoek naar leuk contact en mischien wel meer Contact advertenties 2
L Nieuw hier en nieuw in de wereld Voorstellen 31
LittleRosey Nieuw! Voorstellen 44
myrthetje Nieuw hier Voorstellen 86
J Nieuw hier Voorstellen 33
H Voorstellen | nieuw | nieuwsgierig Voorstellen 15
Inco-plastic-24/7 Nieuw merk plastic broekjes!!!3 Plastic broekjes liefhebbers 46
A Nieuw hier Voorstellen 17
J Nieuw en aan het ontdekken Voorstellen 18
P Nieuw lid: Algemeen 2
D Nieuw hier Voorstellen 18
Jonnybeary Nieuw als little Contact advertenties 11
nickos89 Niet nieuw, wel even voorstellen Voorstellen 13
Luiertje08 Hallo iedereen! Nieuw lid... of toch niet? Voorstellen 17
T Nieuw Voorstellen 38
baby metalhead 666 Telaat voor de kerst wensen maar wel optijd voor de nieuw jaars wens Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
AB/DL Life( Boefje ) Niet nieuw:) Voorstellen 4
peeturDL Wel nieuw hier maar niet nieuw in dit wereldje Voorstellen 15
T Ik ben nieuw hier, eventjes voorstellen Voorstellen 27
Littleminnie Niet nieuw maar terug van weg geweest Voorstellen 20
Taeh Nieuw Voorstellen 40
L♡. ✨️Nieuw op dit forum✨️ NH babygirl Voorstellen 94
Nattebilletjes Nieuw uit Eindhoven Voorstellen 17
Matthew123 Nieuw buitenlands lid van de DL-gemeenschap Voorstellen 12
L Nieuw! New! Neu! Nouveau! Voorstellen 23
Hansje61 Nieuw op dit forum Voorstellen 17
Hansje61 Nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
L Nieuw account Voorstellen 7
B boterbloempje is nieuw Voorstellen 43
B Nieuw hier Voorstellen 20
D Nieuw Contact advertenties 7
Little Endy Northshore Megamax Air Luiers 1
Similar threads


















































Bovenaan