de Onzindelijkheid

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 16,7%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 33,3%
  • 8

    Stemmen: 1 16,7%
  • 9

    Stemmen: 1 16,7%
  • 10

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Luierventje


Dennis is een jongen van 14 jaar oud. Hij woont ergens in Zuid-Holland en is nog steeds onzindelijk qua poepen overdag. Hij poept dan regelmatig in zijn broek. Een keer als hij weer i.p.v. huiswerk op broekpoepsite's zit schrijft hij wat over zichzelf in een gastenboek. Zo komt hij in contact met een meisje van zijn leeftijd. Ze praten samen over het probleem.

Een hele tijd horen ze niks meer van elkaar over msn todat ze weer online komt en verteld dat ze naar de dokter is geweest. Die heeft haar doorverwezen naar een aardige zuster. De zuster vertelde dat zij wel een week bij haar kon logeren om haar probleem aan te pakken. Ook vroeg ze of ze nog meer mensen kon met haar probleem. Ze vertelde Dennis dat ze over hem verteld had. De zuster zei toen dat Dennis ook we een weekje bij haar in huis kon komen samen met het andere meisje. Dus toen Dennis weer online kwam vroeg ze of hij dat wilde.

Nou daar voelde Dennis wel wat voor maar hij wilde absoluut niet dat zijn ouders het te weten kwamen hij schaamde zich namenlijk dood. Nou van het meisje kreeg hij het msn adres van de zuster en vertelde haar dat hij niet wou dat zijn ouders het te weten kwamen. Nou de zuster zei dat ze dat wel op kon lossen d.m.v. een neppeprijsvraag naar zijn school te sturen en als dan zijn klas mee zou doen (ieder klasgenootje voor zich) zou de prijs een weekje efteling zijn. Dennis zou dan winnen en in de carnavalsvakantie zou hij dan een weekje "efteling" krijgen.

Zo gezegd zo gedaan en de vrijdag voor de vakantie werd Dennis opgehaald. Hij vond het erg spannend vanwege dat hij niet wist wat er ging gebeuren. En dat hij eindelijk het mysterieuze meisje van msn ging zien. Na 6 minuten te hebben gewacht stopte er een busje op de afgesproken afhaalplaats. Dennis gaf zijn vader en moeder een kus en stapte in het busje, en vertrok.

In het busje zat achter het stuur een vrouw van rond de 27 en naast haar zat een heel knap meisje van rond de 13 jaar. De zuster stelde zich voor als Lisa en het meisje heette Chintia. Ze was heel verlegen en Dennis zelf ook. Een hele tijd zeiden ze niks tegen elkaar maar na een tijdje begon de zuster te praten. Ze vertelde dat wij straks een luier aan kregen en dat we goed naar haar moesten luisteren. We zouden een hele week niet naar de wc mogen maar we moesten wel vertellen als we druk voelden om te gaan poepen als dat zo was zouden wij moeten proberen de poep zo lang mogelijk op te houden.

Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik een luier zou moeten dragen, maar toch schrok ik toen zij het zei. Chintia schrok ook en de zuster zag het. Ze zij dat wij niet bang hoefden te zijn en dat alles vanzelf wel goed zou komen. We hebben daarna nog 1.5 uur gereden en er werd in het begin niet veel gepraat maar na een tijdje kwam iedereen wat losser en ik begon steeds meer te wennen aan openlijk praten over mijn probleem zomaar waar mensen bij zaten, ook leek het dragen van luiers en het naakt voor mensen zitten lang zo erg niet meer.

Eindelijk stopte het busje voor een huis midden in een bos. Het was een behoorlijk groot huis. We liepen samen naar de voordeur en werden speels begroet door 2 labradors. Net voordat we bij de deur aankwamen werd die opengedaan door ook een vrouw van rond de 27. Zij stelde zich voor als Barbara, de vriendin van Lisa. We werden mee naar binnen genomen en er werd verteld dat we eerst een luier aan kregen en daarna pas werd er wat anders gedaan.

Chintia en ik gingen ieder met iemand anders mee. Ik ging met Lisa mee de vrouw die ons had opgehaald. Toen we boven in de kamer kwamen vroeg ze of ik in mijn broek had gepoept, ik zei dat dit niet het geval was en toen vroeg ze of ik wel moest poepen. Weer antwoorde ik negatief en ze zei dat we dat dan anders op moesten lossen. Ik vroeg wat ze bedoelde en ze zei dat ze eerst wou testen hoe lang ik mijn poep op kon houden. Ze zei dat dit nu moest door een vinger in mijn anus te stoppen en te kijken hoe lang ik hem binnen hield. Ik wou even tegenstribbelen maar merkte dat ik geen kans maakte.

Ik ging op de commode liggen die in de kamer stond en zij trok een latex handschoentje aan ze pakte een tube en smeerde wat spul op de handschoen toen vroeg ze of ik er klaar voor was, ik knikte. Toen trok ze mijn broek uit en even daarna mijn onderbroek. Daarna voelde ik een in latex gehulde vinger mijn kont binnendringen en ik gaf een klein kreetje. Ze suste mij en vroeg mij de vinger binnen te houden.

Ik voelde hoe de vinger mijn kontje uit probeerde te komen, maar ik hield mijn sluitspier stevig dicht, althans dat probeerde ik, want de vinger was er zo weer uit. Toen de vinger uit mijn kontje was begon ik zachtjes te huilen. Ze suste me en vertelde dat het niks gaf dat de vinger er zo snel uit was. Ze zei: dit gaan we trainen en dan gaat het snel beter.

Ze liet me 5 minutjes uithuilen en toen ik klaar was vertelde ze dat het tijd was voor de luier. Ze trok mijn trui en mijn hempje uit en bukte zich naar beneden. Toen ze weer omhoog kwam had ze een grote witte luier vast, ik slikte. "Is die voor mij?" Vroeg ik. Ze knikte en zei dat ik mijn knieen op moest trekken. Ik deed dit en ze legde snel de luier onder mijn billen. Ik liet mijn knieen weer zakken en voelde de luier onder me.

Met een paar plakstrips sloot ze de luier en bekeek ze of hij goed zat. Ik mocht gaan staan maar moest even blijven want het laatse kledingstuk wachte nog op mij: het was een luierpakje. Ik schrok en begon weer te huilen ze trok mij het luierpakje aan en trok mij tegen haar aan. Ze ging op het bed liggen en legde mij naast haar.

Toen liet ze mij tegen haar aan liggen en uithuilen. Ze legde een arm om mij heen en ik deed het zelfde bij haar. Zo hebben we zeker nog een half uur gelegen.

Hierna nam ze mij van het bed en trok ze mij een jogging pak aan. Daarna gingen we naar beneden. Chintia en Barbara zaten al voor de televisie, ook Chintia had een joggingpak aan en het was goed te zien wat ze daar onder aan had. Ze keek mij een keer heel voorzichtig aan. Duidelijk was dat ze zich schaamde. Ook ik voelde me een beetje genant maar er was toch een gek gevoel dat zei dat ik het lang niet zo erg vond. Ik voelde me hier wel veilig en ik zat bij mensen waarmee ik over mijn probleem kon praten. Ook vond ik het leuk om zo verzorgd te worden.

De eerste paar minuten was het erg stil in de kamer, de "verzorgers van ons" hadden hier na een tijdje genoeg van en begonnen vrolijk tegen ons te praten. Lanzaam ontdooide ik en zelfs Chintia begon wat te praten. Toen was het al 5 uur en het was etenstijd. We aten spagetti, Barbara vertelde niet zonder trots dat zij hem gemaakt had, maar bij de eerste hap bleek meteen dat zij het niet van haar kookkunsten moest hebben. De spagettie was veel te flauw. Maar toch at ik door voornamelijk omdat ik hun niet wou tegenspreken en omdat ze zo goed voor ons hadden gezorgd en ik wou ze niet kwetsen.

Na het eten kwam het toetje, we aten aardbeien yogurt. Toen we klaar waren met eten wou ik meehelpen met de tafel af te ruimen maar daar kwam niks van in. We werden door Barbara meegenomen naar de kamer waar Chintia in verschoont was. Ze vroeg ons of we nog droog en schoon waren, ik knikte heftig maar op Chintia's wangen verschenen rode blosjes van schaamte. Barbara begreep dit teken meteen en nam Chintia mee naar de comode. Ze legde Chintia neer en deed haar jogging pak uit. Toen was haar luierpakje zichtbaar. Ze draaide Chintia op haar buik en maakte de knoopjes achter op het pakje los, toen draaide ze haar weer om en vroeg Chintia haar knieen op te trekken als het pakje uit was.

Toen het pakje uit was trok Chintia haar knieen op en gritste Barbara de luier onder haar vandaan. Ze gooide de luier weg en ik kon zien dat die goed nat was. Toen pakte ze een emmertje met lauw water en een washandje, ze waste haar overal en ik zag dat ze haar vagina met extra aandacht behandelde. Toen pakte ze een klein handoekje een droogde haar voorzichtig af.

Hierna moest ze haar knieen weer optrekken en ik zag dat Barbara een potje pakte waar groot BABYPOEDER op stond. Ze sprenkelde haar billen in en legde daarna een luier onder haar billen Chintia strekte haar benen weer uit en Barbara vouwde de luier weer dicht. Hierna deed ze het luierpakje weer strak dicht en trok het jogging pak weer aan. Toen gingen we samen weer naar beneden.

Toen we beneden kwamen was Lisa nog bezig met het afruimen van de tafel en het afwassen. Barbara zette ons neer op de bank en ging toen naar de keuken om Lisa te helpen. Ze zei tegen ons dat wij elkaar maar moesten bezig houden want het kon wel even duren. Toen ze dat zei glimlachte Chintia even verlegen. Zelf was ik helemaal niet zo verlegen en ik glimlachte blij terug.

Toen Barbara in de keuekn was bleek dat zij ook niet zo verlegen was als ik dacht want ze begon gelijk tegen mij te praten. Ze vroeg op welk niveau van school ik zat en ik vertelde dat ik op de havo zat, zij vertelde dat zij in 2 vwo zat. Ze was dus (als ze niet was blijven zitten) een jaar jonger dan mij, dat had ik best goed gegokt. Na dat moment waren we geen een van bijden nog verlegen of bang, we konden toen over van alles praten.

Toen de verzorgers binnen kwamen keken ze toch even raar op dit hadden ze blijkbaar niet verwacht. Maar ze waren al snel herstelt en begonnen met ons mee te praten, het gesprek ging over van alles over school, broekpoepen, bedplassen, luiers, reclame enz. enz.

Toen zei Lisa dat we wat moesten gaan drinken we kregen melk maar dit zat niet in een gewone beker of in een glas, nee dit zat in een fles met een speen! Eerst wou ik protesteren, ik poepte dan nog wel in mijn broek maar ik kon wel gewoon drinken: ik was geen baby. Maar Lisa zei dat ik niet zo moest zeuren en Chintia werd al gevoerd dus toen ging ik ook maar op Lisa's schoot zitten en bracht ze de fles naar m'n mond. Ik deed m'n mond open en Lisa stopte de speen in m'n mond. Ik begon te zuigen en langzaam zakte het melkpeil in het flesje.

Het duurde even maar toen was de fles toch leeg. Het was 7 uur dus de verzorgers vonden het bed-tijd. We moesten mee naar boven. dit vond ik helemaal niet erg want ik was best wel moe.
 
Bovenaan