de Opleiding van slavin natasja

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 2 25,0%
  • 7

    Stemmen: 1 12,5%
  • 8

    Stemmen: 2 25,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal stemmers
    8

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: JAV


De gouvernante
Sommige mensen hebben ècht geen benul van opvoeding voor hun kinderen. En ik kan het weten: ik ben al sinds meer dan 10 jaar gouvernante en kom in vele gezinnen. Maar wat ik laatst meemaakte overtrof alles.

Ik was door een alleenstaande moeder met puberende zoon aangenomen om voor een periode van twee maanden de opvoeding van haar zoon over te nemen terwijl zij naar Canada trok voor een bezoek aan haar zus. Vanaf het eerste moment dat ik die "zoon" zag, wist ik het al: hier is iets mis mee! Nergens sportieve spullen of typisch jongenszaken ... wèl poppen, allerlei Barbie-achtige dingen, meisjesachtige kleren... Toen ik Mevrouw Verbrugge daar over aansprak was haar antwoord: Och, ik vind dat helemaal niet erg ... ik had altijd al liever een dochter willen hebben ... ik laat hem maar. Laatst trof ik Jan Willem zelfs aan in mijn kleerkast ... hij was tussen mijn bh's en slipjes aan het snuffelen. En een paar dagen later zat hij mijn zwart leren laarzen aan het poetsen. Ik had zelfs durven zweren dat hij de hak even in zijn mond had toen ik de deur open deed!

Ik wist genoeg! "Mevrouw Verbrugge" zei ik, "Volgens mij hèbt u ook inderdaad een dochter .. alleen: ze zit in het verkeerde lichaam! Als U mij toestaat zal ik Jan Willem een totale heropvoeding geven. Ik hoop dat U mij de vrije hand laat en dat U ook de kosten voor alles zult willen dragen?"

Daar Mevrouw Verbrugge zelfs bij benadering niet wist hoe rijk ze was, was dat ook geen probleem.

's Anderendaags vertrok ze, de puber onder mijn hoede achter latend.

Ik had intussen met de "jongen" een langdurig gesprek gehad en hij wilde zich volledig naar mijn wensen en bevelen schikken. Ik had hem verteld dat we op alle gebied terug van nul zouden vertrekken en dat hij ook bepaalde medicatie, zelfs injecties, zou moeten krijgen.

Ik had hem ook verwittigd dat het een zware periode zou worden en dat ik een strenge Meesteres zou zijn. Jan Willem was de avond tevoren al begonnen met het nemen van bepaalde pillen die zijn geheugen en zijn wil zouden verzwakken. Ik zou hem op die manier extra gemakkelijk kunnen beïnvloeden en mijn wil aan hem kunnen opdringen. Toen hij sliep had ik zijn kleren weggehaald ... hij zou in die beginperiode niet veel meer dan luierbroekjes nodig hebben en een kruippakje om in te slapen.

Voor ik hem ging wakker maken had ik me autoritair gekleed: donkere nylons, zwart leren laarzen met hoge hakken, een korte zwart lederen rokje, een dure witte doorkijkblouse met daarover een zwart lederen vestje maakten van mij echt Meesteres Sadia!

Toen ik op de kamer van Jan Willem kwam legde ik alvast de babyspullen klaar die zouden nodig zijn: babyolie, zalf, talkpoeder, luierbroekje e.d. Ik had al wat meubels geplaatst, zoals een tafel met een wit plastic kussen en schuine zijkanten, een commode met een kussen en een klein badje met
ijsblokjes, om wat luiers af te koelen, en enkel het licht van kaarsjes om het knus en gezellig te maken.

Om de heropvoeding van bij de start goed aan te pakken had ik al een naam voor die kleine in gedachten: Natasja!


terug baby
Ik nam een lange strook tape en op het moment dat ik die over haar mond plakte en aandrukte werd onze kleine, natasja wakker. Ze wilde onmiddellijk die tape wegtrekken, maar een ferme tik op haar handjes maakte duidelijk wie hier de Meesteres was!

Kom er maar uit, lieverd. Trek je pyjama maar uit en kom maar lekker naakt hier bij je Meesteres op het kussen liggen ... De pillen hadden duidelijk hun uitwerking, want, alhoewel ze twijfelde kleedde ze zich toch braaf uit en klom op de tafel.

Beentjes open... Meesteres gaat je wassen en inoliën. ...

Ik begon met een warm washandje de bilnaad en de balzak met penis te wassen, toen onze natasja plots een erectie kreeg

Olalala ... wat ziet Meesteres nu? Een stijf lulletje! Dat kan natuurlijk niet, dit zal je laatste erectie geweest zijn. Ik heb hier een injectie met een bepaald product dat ervoor zal zorgen dat het bloed daar niet meer zo vlot naar toe kan stromen. Geen stijve lulletjes meer! Het zal er trouwens ook voor zorgen dat je balletjes en je piemeltje langzaam aan verschrompelen ... Nog een beetje geduld en we kunnen samen naar de dokter die je een mooi, strak gleufje zal bezorgen! Lief hè?

De kleine natasja knikte ... ik had niks anders verwacht. Ze vertrok wel even van de pijn toen ik de naald in de onderkant van haar zakje prikte en de inhoud inspoot, maar ze hield zich flink.

Ik ging verder met haar kontje en haar piemeltje in te oliën, met lekker veel olie en haar lulletje bleef verder onbewogen... Tot slot deed ik haar een luierbroekje aan.

Ziezo, lieverd van me ... nu nog even iets aan je tepeltje doen, want daar is ook nog werk aan de winkel. Je krijgt van mij dagelijks een hormonenpil die ervoor zal zorgen dat je je écht een lief, klein meisje gaat voelen ... je borstjes gaan er ook van groeien..., maar dat gaat nogal traag. Ik ga je ook in elke tepel een kleine injectie geven die ervoor zorgt dat zich daar wat meer vetcellen gaan ophopen, zodat je wat sneller van die stevige tietjes krijgt. Elke dag op een ander plaatsje rond de tepel ... we gaan je mooie, volle borstjes geven, hè lieverd!

Ze knikte weer, onze natasja en even later was de pijn voorbij!

Kom nu maar bij mama in je warme bedje liggen ... het is tijd voor je borstvoeding. Ik deed mijn lederen vestje uit en knoopte mijn blouse los.

Kom nu maar lekker lief bij je Meesteres, dan zal die de tape wel even wegnemen... omdat je zo lief was gaan we die tape verder niet meer nodig hebben.

Nadat de tape verwijderd was kwam ze zalig tegen mijn borst liggen. Ik nam mijn linkerborst en trok haar hoofdje dichterbij en duwde haar mondje tegen de tepel. Ze begon braaf en rustig te zuigen.... dat er niks uit kwam vonden we geen van beide een probleem... het gaf me een zalig gevoel, zowel in mijn tepel als in mijn kutje.

Na enkele minuten nam ik haar van de borst en gaf haar een zuigfles met appelsap...ze dronk alles netjes op en werd toen weer aan de andere borst gelegd. Zelfde lekkere gevoel en nadien weer een flesje appelsap.

Ga nu maar weer lekker slapen, maar eerst gaat Meesteres ervoor zorgen dat je je luierbroekje niet uittrekt.

Ik deed haar wanten aan en bond die nog eens extra met een veter rond haar polsen. En als je moet plassen of poepen ... geen probleem... je hebt nu een luierbroekje aan.

Ik zag de verschrikte blik in haar oogjes ... daar had ze niet aan gedacht!

En waag het niet om domme dingen te doen! Ik zet de babyfoon aan en ik hoor alles wat je hier doet! Je moet gewoon even doorbijten ... je moet terug naar je babyfase om ècht een volwaardig meisje te worden! Dat begrijp je toch! Je zal na die paar maanden wel wat moeten terugdoen voor al de moeite en het geld dat we in je investeren, maar dat leg ik later wel uit. Slaap wel



poepluier
Een tijdje later hoorde ik via de babyfoon geroezemoes ... onze kleine natasja was toch aan het proberen die luier uit te doen!

Ik stapte meteen naar haar kamer, vastbesloten haar te laten voelen dat IK de Meesteres was! Ik zou haar meteen flink vernederen!



Ha, natasja ... en wat was ons klein meisje aan het doen?

Ik zal eerst eens voelen of je nog droog bent!

Ik stak mijn hand in haar luierbroekje en betaste ook langzaam het kleine lulletje ... geen reactie: Prima ... de medicatie werkte dus goed.

Mijn kleine meid is nog droog! Proficiat! Maar je zou nu toch echt moeten plassen, schat! Je mag dat niet te lang ophouden ... doe maar gerust in je luierbroekje! Meesteres wacht!

Ik zag de totale schaamte, de vernedering in haar oogjes, maar het moest! Ze zou terug haar babyfase doorlopen! Ik verplichtte haar om een hele liter water op te drinken en bleef wachten op de reactie

Die kwam langzaam op gang ... ik zag hoe de kleine natasja moeite deed op de plas op te houden, maar ze verloor de ongelijke strijd... het luierbroekje verkleurde en werd langzaam lichtgeel

Goed zo, mijn lieve natasja ... en probeer nu in kleine beetjes je hele blaas maar leeg te maken ... leer ervan te genieten ... luiersletje zijn kan mooi van pas komen!

En dan heb ik hier nog een fruitpapje voor je, met veel vitamientjes.

Kom, ga maar rechtop zitten in je bedje en laat Meesteres je maar voeren ...

Ik had heimelijk een soort afdrijvend middel door de fruitpap gedaan ... iets voor mensen met een verstopping ... ik was benieuwd of het zou werken. Het moest! Onze kleine natasje moest ook weer in haar luierbroekje gaan poepen eer ze de rest van haar opvoeding en opleiding zou krijgen. Het enige alternatief was een lavement ... We zouden wel zien!

Nadat de fruitpap opgelepeld was voelde ik nog eens in het luierbroekje ... zo nat was het nog niet ... ze kon best nog een paar uur zo blijven liggen!

Ik ging terug naar mijn bezigheden en bleef aandachtig bij de babyfoon luisteren naar wat er gebeurde. Ik kon mijn lieve schat horen kreunen, ik dacht zelfs dat ik haar buikje hoorde rommelen en stapte toen naar haar kamer, waarvan ik de deur op een kier had laten staan.

Ik keek ongemerkt binnen en zag haar verkrampte gezicht, haar handen tegen haar buikje gedrukt en dan opeens ... ze moest de strijd opgeven... ik hoorde duidelijk de poep uit haar buikje pletsen en het luierbroekje vulde zich met een donkere massa....

Toen stapte ik de kamer binnen en keek streng recht in haar beschaamde gezicht!

En heeft ons kleintje in haar broekje gepoept? Ik denk van wel hè, kleine natasja ... Je Meesteres zal je nu echt wel moeten verschonen ... kom er maar uit, vieze meid ...

Doe zelf die vieze luier maar uit, steek hem in een plastic zak en knoop die dicht ... ga dan maar naar de badkamer en veeg alles schoon met toiletpapier en ga dan alvast in bad zitten. Ik kom wel!

Even later, nadat kleine natasja gewassen en afgedroogd was, werd haar schrale kontje weer ingeolied en kreeg ze een nieuw luierbroekje aan. Na gezoogd te zijn mocht ze weer in haar bedje gaan slapen....

In de loop van de twee volgende weken kreeg natasja dagelijks de borst, liep ze dag en nacht in een luierbroekje, zodat ze het normaal vond dat ze alles ongecontroleerd liet lopen ...

Elke morgen was haar luier gegarandeerd doornat (want ze kreeg de avond daarvoor ook extra veel te drinken) Ze sliep met een fopspeen in haar mond en was in haar gedachten en levensgewoonten terug een baby! Het kleine lulletje werd alleen nog maar gebruikt om te plassen ... erecties waren er niet meer bij ...

Wat haar wel verschillend maakte van een baby was het feit dat onze natasja intussen, dank zij de injecties en de hormonenpillen, borstjes begon te ontwikkelen ... ze kreeg stilaan een slanke vrouwenfiguur ...haargroei bleef achterwege en de weinig haartjes onder haar oksel werden regelmatig weggeschoren ...

Ze zou een mooie, wulpse vrouw worden!




opvoeding



Het werd intussen tijd dat ons transje de gepaste kleding ging dragen. Ik koos voor een gans open, lederen bh'tje en een outfit "French Maid" ... geen slipje uiteraard... ze moest eraan wennen om later in haar blote kutje rond te lopen. Wat ze wel moest dragen was een butplug. Onze kleine had het wel niet graag, maar met wat vaseline ging die kleinste maat er wel in...

Als ze op haar potje ging voor de grote boodschap haalde ik de plug er wel uit, stopte die in haar mondje en kon ze op haar potje gaan. Om te plassen was dat uiteraard niet nodig!

Het fopspeentje had ik intussen vervangen door een kunstlul ... ze had die penis aan een koordje rond haar hals hangen en moest die regelmatig gebruiken. Ook moest ze onder mijn toezicht demonstreren hoe ver ze met haar zuigtechniek al stond. Het was een leuk tafereeltje om haar met haar tongetje langs die lul te zien likken en de hele top ervan in haar mondje te nemen ... ze begon het te leren.

Ze moest natuurlijk nog heel wat leren ... discipline bijvoorbeeld! Ze was wat traag in het uitvoeren van de bevelen van haar Meesteres. Misschien dat een telefoontje naar haar moeder in Canada iets kon helpen. Ze verwachtte natuurlijk haar "vorige" lieve moeder terug te horen, maar ... wat ze niet wist was dat haar moeder helemaal niet in Canada was, maar gewoon een opleiding volgde als Meesteres. Ik had het bij moeder al direct gezien: we waren in ons diepste binnenste collega's... we wilden heersen en gediend worden. En aangezien geld bij Mevrouw Verbrugge geen probleem was, had ze zich meteen voor een dure cursus ingeschreven, met alles erop en eran ... Natasja zou niet weten wat haar overkwam als ze haar moeder terug zou zien ... Haar terug horen zou al direct een shockeffect geven ... Mevrouw Verbrugge zou de gelegenheid gebruiken om haar stem te oefenen ... om met haar stem haar Jan Willem te bevelen ... haar nieuwe dochter te laten voelen wie hier de baas zou worden!



mama aan de telefoon

Nadat slavinnetje de borst had gekregen, haar injecties en haar hormonenpilletje had genomen en zich had aangekleed: French Maid en open, leren bh'tje (haar borstjes waren duidelijk weer wat gegroeid!) en haar butpluggetje had ingedaan, riep ik haar bij de telefoon:

"Je lieve mama is hier voor jou, schattebout!"

Haar gezichtje klaarde helemaal op en ze liep naar het toestel.

"Dag mama, hoe is't ermee ... kom je gauw terug?"

"Dag natasja ... Met mij is alles prima, maar jij moet een ander toontje aanslaan tegen te toekomstige Meesteres! Begrepen! Je noemt je mama voortaan Meesteres Olga! Goed begrepen? En vertel eens slavin natasja ... ben je braaf bij je Meesteres? Vul je mooi je dagboek in alle dagen ... Ik wil alles van je weten! Hoe je je voelt, waarover je droomt... alles!!! Begrepen! en doe je dat allemaal stipt, slavin?

"Nee, Meesteres Olga ... gisteren heeft slavin haar dagboek niet ingevuld ... vergeef me"

Niks... vergeven ... je hebt aan niks anders te denken dan aan dienen en gehoorzamen ... Is dat zo moeilijk! Je Meesteres Sadia zal hierna wel een passende straf bedenken! En ga je braaf op je potje als je moet ... 's nachts al droog?

's Nachts nog niet Meesteres Olga ... overdag ga ik braaf op het potje ... Meesteres Sadia laat me in mijn blote poep rondlopen ... dan ben ik wel op tijd als ik moet!

Mooi zo en ... vertel eens ... ben je blij met je kleine tietjes?

Ja, Meesteres Olga ... zeer blij... ze zijn ook al heel mooi aan het worden ... voorlopig een beetje spits, maar Meesteres Sadia zegt dat ze over een aantal weken mooi rond en vol zullen zijn. Ik sta vaak voor de spiegel met mijn borstjes bloot, zo blij ben ik er mee.

Blij dat te horen slavin natasja! Je moet ook proberen je tepels te laten groeien. Heb je geen pompje bv een lege flacon? Je moet die eerst samendrukken en dan het uiteinde op je tepel zetten, dan loslaten terwijl je zorgt dat er geen lucht kan binnenglippen. Zo wordt je tepel binnengezogen. Laat telkens een kwartier of langer zitten. Je zal zien dat je heerlijke gezwollen en gevoelige tepels krijgt! Beloof je dat te zullen doen, slavin?

Ja, Meesteres Olga... slavin belooft het!

Proficiat, slavin natasja!!! Meesteres Olga is ook fier op haar slavinnetje! Doe maar braaf wat Meesteres Sadia zegt, dan komt alles in orde!

Dank u, Meesteres Olga

Mooi. Dan moet je Meesteres Sadia maar vragen of ze je wil leren schminken ... ze zal je leren hoe je er sletterig kunt uitzien! Ze zal wel kopen wat nodig is ... misschien wel een leuke pruik voor ons slavinnetje! Wat denk je!

En wat doe je met je kontje? Oefen je al met de kleine butplug? Wat vind je ervan?

Wel wat eng, Meesteres Olga ... maar slavin doet het graag om Meesteres Sadia te dienen. Als ik binnenkort de grote plug in kan hebben, dan krijg ik van haar hoge leren laarzen, die mooie die ik gisteren zag, met die versiering aan de zijkanten en die spitse punten. Met die hoge hakken gaat mijn kontje beter uitkomen en zal ik mijn borstjes beter naar voor kunnen steken, zegt Meesteres Olga

Geef nu maar weer de telefoon aan je Meesteres Sadia!

Ja, met Sadia ...Ja Olga, ze is alweer zindelijk ... braaf op haar potje, telkens ik het haar zeg ... of wanneer ze nederig toestemming vraag, natuurlijk! En aan die tepels gaan we natuurlijk iets doen ... Ze heeft nu genoeg aan mijn borst gezogen, we gaan de rollen omkeren: ik zal dagelijks haar borsten masseren, zuigen en er nadien al eens even een knijper op zetten ... kijken hoe ze reageert.

En ... ja, ik heb het bezoek geregeld dat je had voorgesteld. Ze komen vlak na de middag... ik zal slavin natasja eerst nog even onder de douche houden, haar nadien opmaken en dan ga ik eerst zo'n mooie pruik voor haar kopen ... ik zag er een met mooie bordeauxkleurige haren, lang genoeg om er aan beide zijden kleine staartjes van te maken!

Nee ... geen Pipi langkous ! ... alhoewel ... dat "pipi" brengt me op ideeën

Daag Olga ... hou je goed!

Doeiiii!

Dat was je mama ... misschien je volgende Meesteres! En nu gaan we samen onder de douche ... kom slavin natasja





Onder de douche

Na het telefoongesprek met Meesteres Olga (mama) nam ik slavin natasja mee naar de douche. Ik kleedde haar uit ... ze had alleen een luierbroekje en een kort nachthemdje aangehad die nacht... en begon nadien ook mezelf te ontkleden. Slavin natasja kon haar ogen niet van me afhouden ... dit werd de eerste keer dat ze haar Meesteres volledig naakt zou zien. Haar borsten kende ze wel, maar ze had nog nooit mijn kut gezien.

Ooooh, Meesteres Sadia ... wat bent u mooi! mooi glad geschoren kutje zodat alles te zien is, maar toch een mooi getrimd bosje haar in de vorm van een strenge V erboven!

Vind je het echt zo mooi, slavin? Jouw kutje zal later ook zo mooi zijn ... alleen ... het zal helemaal glad en kaal moeten blijven .. zo hoort dat bij slavinnetjes!

Ja, Meesteres ... dat beloof ik!

Ik stond inmiddels volledig naakt voor haar ... nam haar hoofdje tussen mijn beide handen en trok haar tegen mijn kut ... ik duwde haar neusje tot tussen mijn kutlippen

Ooooh, Meesteres, en U ruikt zo lekker geil ... U bent zo lief voor mij!

Dank je, slavin natasja ... en nu ga ik je lekker wassen... je kleine lulletje en je kleine zakje... je billetjes .... want je had weer in je luierbroekje geplast...

Ik deed extra lang over die wasbeurt en probeerde of er nog leven in dat piemeltje te krijgen was ... niet dus: we konden stilaan aan een afspraak met de dokter beginnen denken.

Toen was het mijn beurt om gewassen en ingezeept te worden ... de kleine slavin wreef extra over mijn borsten en tepels, kutje en billen en genoot daar zichtbaar van.

Dank u, slavin natasja! En nu moet je even goed opletten hoe je een kutje moet scheren!

Ik zeepte mijn natte poes in met scheermousse ... heerlijk zacht ... en ging toen aan de slag met het scheermes. Slavin keek oplettend toe hoe ik met twee vingers mijn kutlipjes opzij hield om ook op die moeilijk te bereiken plaatsen goed glad te kunnen scheren.

En nu nog even een oefening voor slavin natasja: ga hier maar lekker in de douchebak staan ... beentjes wat uit elkaar... goed zo ... en nu ga je staande plassen terwijl je Meesteres toekijkt ... ontspan je maar en laat je geile straal maar lekker lopen ... geniet er maar van!

Het was even moeilijk, maar toen slavin natasja zich wat kon ontspannen en de juiste druk uitoefende, kwam de plas met een mooie straal uit het slappe lulletje

Kom, laat je maar lekker afdrogen en doe maar even die mooie, zijden kamerjas aan ... we gaan je mooi maken ... straks komen oom Hans en tante Elly op bezoek ... het wordt een grote verrassing ... je zal wel zien!

Ik gaf de instructies en slavin natasja probeerde zich daaraan te houden: mooie, zachte basiscreme, beetje rouge op de wangen, oplopend naar de jukbeenderen... ogen mooi laten uitkomen met potlood en mascara, idem voor de wenkbrauwen ... en dan haar mooie volle lippen: sensueel bordeauxrood en strak afgelijnd met een nog donkerdere tint!

En dan mocht ze zich aankleden... haar ogen fonkelden toen ik alles op tafel legde: een zacht lederen open bh'tje dat haar puntige borstjes nog beter accentueerde, een witte blouse, een zwart lederen vestje zonder mouwen ... een mooie, half lange lederen rok ... pas uit de winkel ... heerlijke geur ...slavin natasja had helemaal geen parfum nodig... een lederen gordeltje waaraan ze haar zwarte nylons vastmaakte ...een slipje was natuurlijk uit den boze ... ze had mooie, lange benen en die werden nog meer in de verf gezet door een paar zwarte glimmende lakrijlaarzen met spitse punten en hoge hakken ... ze zag er beeldig uit en ze werd een echte slavin toen ze die mooie donkerrode pruik op zette en die mooi afgewerkte zware halsband rond haar nekje kreeg.

Omdat ze er zo mooi uitzag besloot ik met haar een wandeling te maken door de drukke winkelstraat ... onopvallend hield ik ze aan de leiband terwijl we ons een weg baanden door de massa.

Ik voelde me trots met zo'n sensuele, lieve slavin aan de leiband!



visite
We waren nog maar pas terug van onze wandeling ... jassen net opgeborgen ... slavin natasja nog even op haar potje geweest ... toen de bel ging.

Ga maar open doen, slavin natasja!

Heupwiegend, met haar blote kont onder die heerlijke, zachtlederen rok, stapte ze op haar sierlijk hoge hakken naar de voordeur. Daar kreeg ze de verrassing van haar leven: die oom Hans en tante Elly hadden een complete gedaanteverwisseling ondergaan!


Oom Hans, volledig in zwart leder gekleed ... zwarte lederen broek, zwarte vest en daaronder alleen maar een naakte, behaarde borst ... greep slavin natasja meteen bij haar kont en kneep in haar billen ...

De grootste verrassing kwam daarna pas: hij gaf een ruk aan de leiband en daaraan hing tante Elly ... kort lederen rokje, doorkijkblouse waardoor je haar heerlijk volle en stevige borsten zag, en halve laarsjes waarboven de witte sokjes nog net uitkwamen!



Ze was bleekjes opgemaakt met zwarte accenten: zwarte ogen en zwarte lippen...

We komen eens kijken naar de nieuwe slavin in onze familie! We gaan onze beide slavinnen eens met elkaar vergelijken ... eens keuren en inspecteren ... nietwaar, Meesteres Sadia?

Dat was de bedoeling, Meester Hans ... ik inspecteer slavin Elly en jij mag je gang gaan met slavin natasja! Nadien heb ik nog een spelletje voor de beide slavinnen in gedachten!

We zullen slavin natasja eerst maar even tonen hoe het moet. Slavin elly ... begin je maar uit te kleden en zorg dat we ervan genieten!

Langzaam, zich langs alle zijden tonend, ook haar gladgeschoren kutje, verdwenen één na één alle kledingstukken. Ik moet als meesteres toegeven dat ze er nog zeer acceptabel uitzag toen ze zo voor ons stond, handen in de nek en haar stevige ronde tieten trots vooruit gestoken. Ik ging erop af voor de inspectie. Ze had werkelijk verleidelijke borsten en in kon niet weerstaan een stevige draai te geven aan elk van die stijve tepels ... haar gezicht vertrol wel van de pijn, maar ze gaf geen kik. Bij inspectie van haar kutje gingen mijn twee vingers en vlot in en was ze echt wel geil genoeg voor het spelletje dat ik in gedachten had. Bij nader toezien bleek dat ze toch een paar haartjes rond haar kontgaatje had laten staan en daar staat natuurlijk straf op

Wat zie ik daar, slavin elly ... drie stoppeltjes rond je kontgaatje ... je weet wat je te wachten staat... buig voorover ... handen op de grond... poten verder uiteen! ... en meetellen!

Met een plastic lat raakte ik haar linkerbil met een fikse tik ... één! Meesteres ... een rode vlek bleef achter... klets!... rechterbil... twee! Meesteres... haar kontje had na die tien slagen een perfect rode kleur ...

Slavin natasja ... kom hier! ... streel je tante elly ... zoen haar op haar rode billen!!!

Slavin natasja kwam verlegen voor haar tante staan en wist niet goed hoe te beginnen

Vooruit ... geef haar maar een lekkere tongzoen... wrijf maar even aan haar mooie, gladde poes en voel maar eens hoe nat een slavinnenkut moet zijn!

Nadat slavin elly weer wat vertroeteld en verder opgegeild was zette ze zich spontaan in de juiste houding ...geknield, handen op de rug, ogen neergeslagen

Nu jij, slavin natasja! Ga maar voor Meester Hans staan ... en begin je maar uit te kleden! ... kijk maar naar die kleine bobbel in zijn broek en zorg dat die snel groter wordt ... verleid je oom met dat mooie, jonge lichaam van je ... laat zien dat je een slettige hoer wil worden!

slavin natasja vond het vernederend en geil tegelijk ... zich langzaam en verleidelijk staan uitkleden voor een oom die zo goed kende in een andere gedaante

ze schaamde zich voor dat waardeloze lulletje, maar was blij dat haar tepels mooi stijf kwamen toen ze haar lederen bh'tje uittrok

Kom nu maar voor je oom staan ... poten uit elkaar, handen in de nek, tieten vooruit!

Meester Hans betaste haar meisjestieten... gaf een paar tikken tegen haar tepels ... stak een vinger in haar kontje en liet die slavin natasja weer aflikken... hij betaste en bepotelde het piemeltje en het verschrompelde zakje langdurig, maar er gebeurde niks...

Ik denk, Meesteres Sadia, dat het stilaan tijd wordt om eens naar die dokter te gaan voor een afspraak...je slavin is rijp voor de geslachtsoperatie ... Dat zal natuurlijk geld kosten, maar we willen best mee investeren ... als we haar nadien op regelmatige basis mogen gebruiken voor onze zakenrelaties ... U begrijpt me wel

Natuurlijk Meester Hans ... ik zal haar op alle vlakken de nodige opleiding en instructies geven ... daarstraks kon ze al plassen op bevel!

Mooi ... dan wil ik nu al eens zien of ze handig is met mannen ...kan ze pijpen? We zullen eens testen!

Kom, mooie blote natasja ...



hondjes deel 1
Na deze pijp-test nam Meesteres Sadia weer het initiatief:

Kom slavin natasja ... je zult er wel dorst van gekregen hebben ... ik heb hier een zuigfles vol lekker appelsap ... je mag bij je tante gaan drinken ... ga maar lief aan haar borst liggen ... neem die heerlijk tepel maar in je mondje en begin maar te zuigen ... tussendoor mag je drinken van het appelsap ...

Slavin elly bood onmiddellijk haar linkertepel aan en trok slavin natasja tegen zich aan terwijl ze met haar andere hand tussen haar billetje wriemelde ... op zoek naar het kontgaatje ... slavin natasja werd heerlijk verwend langs haar (voorlopig) twee hoerige openingen...

Kom, genoeg gedronken! Tijd voor ons spelletje! Ik haalde uit de lade twee butpluggen ... een dikke en een zeer dikke ... maar het speciale was de ponystaart die aan het andere uiteinde zat ...iedere slavin kreeg zo'n staart ... bij slavin elly ging dat wat makkelijker, zelfs met de dikste plug ... slavin natasja was niet zoveel gewoon ... er kwam wat vasiline aan te pas en dan nog voelde het aan alsof haar kontje openscheurde!

Aan de leiband werden beide teefjes eerst rond de tafel geleid alvorens Meesteres Sadia de buitendeur opendeed die toegang gaf tot een besloten tuin met een tuinpad... Naakt en met bengelende tieten, op handen en knieën kroop slavin elly achter haar meester aan ... het tuinpad op ... slavin natasja ...had duidelijk last van de plug in haar kontje en volgde vlak achter de mooie kont van haar tante

Vooruit, loopse teef ... doe maar waar een teef goed in is ... ga je tante maar even besnuffelen ... ik zag je wel verlangend kijken naar die strakke kont! Vooruit, zeg ik je!!!

Op handen en knieën kroop slavin natasja achter haar tante aan tot ze met haar neus bijna tussen de billen van slavin elly zat ...

En snuffelen zeg ik!!! besnuffel die loopse teef ... ze is net zo geil als jij!!!

Plots opende slavin elly haar benen wat meer ... zakte door haar poten en bleef zo even zitten

Slavin natasja begreep eerst niet wat er ging gebeuren tot er een stevige plas uit de kut kwam gespoten ... op het tuinpad! Onze teef moest even plassen en mocht nadien weer binnen.

Gezien, slavin natasja? ... hoe een loopse teef als jij je moet gedragen?

Ja, Meesteres

En dat is precies wat jij bent ... zeg het maar luid tegen iedereen hier ... laat je oom en tante maar horen wat je bent... vooruit ... roep het maar ... ze mogen het allemaal goed horen!

"SLAVIN NATASJA IS EEN LOOPSE TEEF"

Mooi zo ... en zo ga je je ook gedragen! Ga maar mooi met je pootjes uit elkaar en door je knieën... jij mag ook je plasje maken ... maar dan hier in deze drinkbak!

Slavin natasja hurkte neer ... met haar gezicht naar haar publiek gericht ... haar waardeloze lulletje boven de drinkbak... na enig wachten kwam dan de verlossende straal!

Mooi zo! En wat doen loopse teefjes? ze gaan elkaar besnuffelen, likken en ook elkaars plas ruiken en zelfs proeven ... is het niet? slavin natasja?

Kijk maar eens hoe slavin elly het doet!

Slavin elly kroop op haar vier pootjes, met haar ponystaart mooi uit haar kont, naar het bakje met natasja's plas, snuffelde langdurig en begon te likken!

Genoeg, slavin elly ... er moet nog voldoende overblijven voor onze andere loopse teef! Vooruit, slavin natasja ...

Beschaamd en vernederd, onder het oog van oom en tante, kroop de naakte natasja, met de ponystaart tussen de benen (figuurlijk dan) naar de drinkbak ... ze snuffelde ... (de geur prikkelde in haar neus) en snuffelde nog eens ... ze verzamelde al haar moed en stak haar hoerige tond in de plas ... en trok die tong weer binnen ... ze proefde haar eigen urine ... vernedering tot en met en toch werd ze er alleen maar geiler van ...

Likken moet je natuurlijk nog leren, slavin natasja ... maar neem voor één keer het drinkbakje maar in je pootjes en drink maar een grote slok ... je kunt het ... je wil het zelf toch ook! ... ik zie het aan je ogen!

Met haar ogen dicht zette onze teef de drinkbak aan haar mond ... hield die scheef tot ze de urine tegen haar lippen voelde en liet de plas in haar bekje lopen ... ze probeerde haar afgrijzen te overwinnen ... proefde de zouterige, lauwe plas en ... slikte door ... de smaak vond ze afschuwelijk ... bleef nadrukkelijk in haar bekje hangen ... men zou de geile urinesmaak uit haar bek kunnen ruiken! maar ze voelde zich trots dat ze het gedaan had

Mooi zo, geile teef! En dan begint nu uw speeltijd ... blijf maar als een loopse teef zitten ... mooie staart heb je trouwens! pootjes wat uit elkaar en wachten ... Meesteres moet even iemand bellen!

Veel werd er niet gezegd aan de telefoon ... alleen maar "oké” ..je kunt komen... breng hem maar mee! en toen was het al afgelopen!

Ik heb even de buurman gebeld ... als onze teef zo loops staat, dan moeten we daar iets aan gaan doen, nietwaar, Meester Hans?

Er werd gebeld en dit keer ging Meester Hans de deur openen ...

Tot natasja's verbijstering kwam de buurman binnen en ... alsof het nog niet erg genoeg was dat die haar in zulke vernederende houding zag zitten ... kontje naar de deur gericht ... staart omhoog ... hij bracht ook nog "iemand" mee ... zijn lievelingsdier: een grote deense dog!!!


hondjes deel 2
Tot natasja's verbijstering kwam de buurman binnen en ... alsof het nog niet erg genoeg was dat die haar in zulke vernederende houding zag zitten ... kontje naar de deur gericht ... staart omhoog ... hij bracht ook nog "iemand" mee ... zijn lievelingsdier: een grote deense dog!!!

Niet alleen een groot beest, ook nog een gezonde reu met een paar stevige ballen aan zijn lijf!

Oké ...buurman... we laten hem dadelijk die loopse teef hier dekken, maar om haar die vernedering een beetje te verzachten gaan we haar eerst maar blinddoeken ... doe je hond zijn "handschoentjes" maar aan ... onze teef mag niet beschadigd worden!

slavin natasja had het niet meer ... ze wilde weg, maar Meester Hans en de buurman hielden haar elk bij een arm en een schouder vast, terwijl Meesteres Sadia haar blinddoekte ... even later voelde ze de koude, natte neus en de adem van de dog tegen haar kontje ...

we gaan eerst je mooie staart verwijderen en dan even wat speciale zalf in en rond je kontje smeren, slavin natasja ...namelijk de speciale geur van een andere, echte loopse teef ... we willen er zeker van zijn dat de reu je ook werkelijk als een loopse teef ziet ... je kunt dan wel raden wat er gaat gebeuren zeker?

slavin natasja voelde en rook de speciale zalf die in en rond haar kontgaatje werd gestreken ... ze voelde hoe één en nadien twee vingers haar kontgaatje oprokken en voelde dan weer wat van dat koude spul in haar kontje druppen...

Plots waren die handen op haar kontje verdwenen, maar in de plaats voelde ze weer de nabijheid van die deense dog ... weer die neus aan haar zakje en haar kontje en die adem op haar sluitspier ... dan plots wat verwarde beweging... haar rug voelde de haren van een hondenbuik en ... wat veel erger was ... iets raars, iets glads, dun en lang streek langs haar billen op zoek naar haar kontgaatje en dan ... niks meer!!! alles werd zwart!!!

Toen ze later (een minuut ... een eeuwigheid???) weer bijkwam voelde ze een dunne penis in haar kontje op en neer bewegen ... in en uit ... het deed gelukkig geen pijn, maar ... werd ze als een loopse teef gedekt door die deense dog !!! Dit kon toch niet meer ...

De hondenlul verdween ... ze werd losgelaten en er klonk een beperkt applaus ... ze werd in haar gezicht gelikt door een lange, natte hondentong ...

Hoe kon dit met haar gebeuren ... zo vernederend ... ze was een loopse teef en was nu gedekt door een reu ... ze wilde door de grond zinken ... van de aardbodem verdwijnen!!!

Plots voelde ze diezelfde dunne, natte lul aan haar mond en die werd opengewrongen door een mannenhand ... de lul verdween in haar mond ... ook dat nog ... ze dacht dat ze in haar vernedering stikte en zou dat niet eens erg gevonden hebben!!!

Dan werd plots de blinddoek weggenomen en voor haar stond, met een natte, dunne kunstpenis voorgebonden ... tante elly! ze was door haar eigen tante in haar kontje geneukt!!!

Kom maar kleintje, zei Meester Hans ... je hebt een snoepje verdiend ... en hij haalde een gezwollen, van het geil glimmende penis te voorschijn ...

Kom, slavin natasja ... je oom is aan wat ontspanning toe ...en voor jou wordt het tijd dat je de smaak en de geur van sperma leert kennen ... kom maar dichterbij, jij kleine loopse teef ...

Op handen en knieën kroop slavin natasja op haar oom toe die intussen zijn lederen broek van zijn benen stroopte. Kom trutje ... kom je oompje maar lekker pijpen ...had je nooit gedacht hè ... ome Hans als je Meester en tante elly als slavin.

Kom er maar bij slavin elly ... ik denk dat jij Meesteres Sadia wel eens dank u wel mag zeggen voor het bezoek! Begin haar maar te verwennen ... Meester Hans houdt er wel van, twee mooie vrouwen bezig te zien en terwijl gepijpt te worden door een jonge vrouw.

Hij trok slavin natasja ruw bij haar haren en duwde zijn stijve lul meteen in haar mond ... hij was blijkbaar erg geil ... hij greep haar hoofd met beide handen en gaf zo het ritme aan waarop hij wilde gepijpt worden ...

Was het het tafereel naast hem, waar slavin elly Meesteres Sadia aan het beffen was, dat hem zo opwond, of ... misschien alles wat er het afgelopen uur gebeurd was ... plasbeurt in de tuin, urine likken uit een drinkbak, de zogezegde paring door een Deense dog ... het mooie plaatje waar slavin natasja anaal geneukt werd door haar eigen tante of ... de warme, sensuele mond van slavin natasja rond zijn stijve penis ... wie zal het zeggen ... maar reeds na korte tijd spoot hij een eerste deel van zijn sperma diep in haar keel en een tweede kwak in haar gezicht! Meester Hans smeerde zijn zaad uit over haar gezicht en over haar stevige borstjes en ... nadat Meesteres Sadia haar orgasme had gehad namen oom en tante afscheid van slavin en Meesteres ...slavin natasja geil en onbevredigd achterlatend
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
aardig verhaal, maar totaal niet mijn smaak... hoort deze niet in 18+ trouwens?

Luierfan_boy.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
flapje Opleiding Polls 83
M online slaaf/slavin gezocht Contact advertenties 30
Limbonees Slavin op komende club luier ? Pub 3
Similar threads



Bovenaan