de Oppas (B)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 33,3%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 33,3%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 33,3%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    3

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Dries


Hoi ik ben Wouter wat mij is overkomen dat geloof je nooit. Ik ben 13 jaar oud en ik woon bij mijn ouders die beide full-time buitenshuis werken. Ik zit op de middelbare school en na school ben ik of bij een vriend thuis of alleen thuis. Laatst was ik weer eens alleen thuis en zat ik op mijn bed met mijn plasser te spelen. Ik heb tot mijn schaamte nog geen schaamhaar of okselhaar en ja mijn lengte is ook niet enorm ik zou zo in groep 7 passen in plaats van in klas 2 van de middelbare. Mijn plasser was ook nog niet roze geworden maar was nog steeds zoals hij was toen ik geboren was. Maar met mijn plasser spelen wind mij wel erg op.

Ik zat dus op bed met mijn plasser te spelen toen plotseling mijn kamerdeur openging. Door de luide muziek had ik dus niet gehoord dat mijn moeder vroeg thuis was gekomen. Kwaad als ze was trok ze me van bed af en gaf me een pak voor mijn blote billen zoals ik die nog nooit had gehad. Ik moest me meteen douchen en meteen mijn pyjama aantrekken. In pyjama kwam ik beneden.

Mijn moeder had het avondeten al klaar en mijn vader kwam net binnenlopen. Zonder dat ze een woord tegen mij zei liep ze op mijn vader af en trok hem mee de keuken binnen. Ik ging in de woonkamer op de bank zitten. Mijn vader riep me en zei dat ik aan de eettafel moest gaan zitten. Zonder een woord tegen mij te zeggen schepte hij mijn eten op en deed dit ook bij mijn moeder en zichzelf. Deze maaltijd duurde langer dan enig andere. Na het eten moest ik mijn tanden poetsen en direct naar bed. Ik ging op de grond van mijn kamer liggen en luisterde naar wat mijn ouders zeiden. Het hielp niets ik verstond geen woord van wat er gezegd werd. Teleurgesteld ging ik in mijn bed liggen, na een lange tijd viel ik in slaap.

De volgende morgen deden mijn ouders alsof er niets aan de hand was ik was opgelucht en ging zonder zorgen naar school toe.

Aan het einde van de schooldag (om 11:30, het was een korte schooldag) liep ik samen met mijn vriend het plein op daar stond een vreemde man naar mij te kijken. Ik probeerde mijn gezicht af te wenden maar hij bleef naar mij kijken. De man was lang toch zeker wel 2 meter had een gespierd lichaam en had kort bruin haar. Ik wilde de andere kant op lopen maar met een gestaagde pas liep hij op mij af. Hij pakte me bij mijn schouder beet en vroeg: "Ben jij Wouter?" Ik knikte. Hij zei: "Je ouders hebben mij gevraagd jou op te halen van school omdat ze zelf vanavond laat thuis zijn." Ik knikte weer maar was terughoudend. Hij trok nog even wat aan mij schouder en met frisse tegenzin liep ik met hem mee.

We liepen naar een grote auto, het was een Mercedes. Ik keek met opgeheven hoofd rond en hoopte dat iedereen zag dat ik in de Mercedes stapte. Ik wilde om de auto heen lopen om voorin in te stappen, maar de man stopte mij en hij deed het achterportier open. Een beetje teleurgesteld stapte ik in, ik schrok er zat een groot kinderzitje achterin. Omdat de man me een duwtje gaf plofte ik in de stoel neer. Ik keek hem met grote ogen aan terwijl de riem tussen mijn benen vastzette.

Na ongeveer een half uur rijden vroeg de man of ik honger en dorst had, ik zei dat ik dat wel had waarna hij me een pakje chocomelk en wat brood toegooide. Anderhalf uur later kwamen we aan bij een groot landhuis. Ik vroeg tot hoe laat ik hier moest blijven hij zei: "Je vader zou vanavond contact met mij opnemen, maar je kunt morgen uitslapen want op zaterdag heb je geen school." Weer knikte ik. Ik wist dat vanavond uitgaan geen succes zou zijn. De man zette de auto in de garage en stapte uit. Hij liep naar het portier en ik probeerde de riem los te maken wat mij niet lukte de man glimlachte.

"Sorry daarvan jongen ik pas vaak op kinderen met een geestelijke handicap en die gaan altijd in zo'n zitje het is voor mij een gewoonte." Hij maakte mijn riem los en tilde mij uit het zitje, hij zette me op de grond neer. Ik liep geschrokken achter hem aan door de garage heen naar de gang van de woning. In mijn hoofd maalde de hele tijd de vraag waarom ik bij hem was aangezien hij normaal op geestelijk gehandicapte kinderen paste. In de woning zag ik een hele grote woonkamer en verderop een keuken en een eettafel, het toilet en verder zag ik een hele grote trap. De man gaf me een duwtje in mijn rug richting de trap. Ik draaide mijn hoofd om en keek hem vragend aan.

"Al de kinderen waar ik op pas worden eerst gewassen en gaan even slapen en dan mogen ze beneden komen om te spelen." Ik zei: "Ik ben 13, het is half 2 ik ben geen baby". De man glimlachte en duwde me nog een keer die kant op. Ik gaf geen beweging waarna de man me zonder enige moeite optilde. "Baby's weten niet waar ze wel en niet mee mogen spelen ik geloof dat dat ook jouw probleempje is." Zei hij terwijl hij me de trap op droeg. Ik keek over zijn schouder naar beneden. Ik voelde hoe eenvoudig het voor hem was om mij te dragen.

Boven aan de trap zette hij mij op de vloer neer en vroeg: "Kun je zelf naar de badkamer lopen of moet ik je daarmee helpen" hij wees ondertussen richting een deur. Ik knikte en liep naar de badkamer toe. In de badkamer stond een commode met een commodemat tevens stond er een hoog bad. De man vulde het bad met water en spoot er wat zeep in. Ik keek hem aan hij zei: "Kleed je maar uit, of heb je liever dat ik je help." Ik keek hem met grote ogen aan en zei: "ik hoef echt niet in bad, ik ben geen baby. En ik kan mezelf wel helpen in bad." De man lachte en tilde me op de commode, hij zei: "ik help je wel even. Niet tegenstribbelen hoor, want ik denk dat je mij niet boos wilt hebben."

Ik schrok van die opmerking, de opmerking was niet dreigend gebracht maar ik werd wel een beetje bang. De man had mij al snel uitgekleed, terwijl ik naakt op de commode lag draaide hij de kraan van het bad dicht. Ik probeerde van de commode af te klimmen maar kon geen kant op. De opstaande randen van de commodemat hielden mij tegen. De man grinnikte een beetje, ik keek hem angstig aan. De man tilde mij van de commode af en zette mij in het lekkere warme water van het bad. Ik voelde dat hij zijn arm achter mijn rug langs onder mijn billen schoof en liet mij zachtjes achterover zakken. Hierdoor kwam ik in het bad te liggen, er schoten tranen in mijn ogen, hij fluisterde op een liefkozende manier naar mij, hij zei onder anderen:

"Ventje ontspan nou maar het is allemaal niet zo erg als het lijkt, je bent lief ik doe je niets, echt niet." Hij zei het op een manier als dat je met kleine kinderen praat en niet zoals je met je liefje praat. Ik keek hem gespannen aan en zag zijn glimlach waardoor ik me ontspande. Onspannen steunde ik op zijn arm en sloot mijn ogen. Ik voelde een washand over mijn lichaam gaan en voelde dat deze naar mijn kruis zakte ik keek de man aan en vroeg of ik me zelf mocht wassen. De man zei: "Ben je gisteren vergeten, je pappa en mamma vinden je iets te klein om zelf aan je plassertje te zitten." De man ging door met wassen.

Na een poosje tilde hij me uit bad en legde me weer op de commode. Voorzichtig droogde hij me af. Toen ik droog was pakte hij me bij mijn enkels beet toen pas zag ik wat er naast me op de commode lag. Het was een dikke katoenen voorgevormde luier. De man legde de katoenen luier onder mijn billen en liet mijn billen op de luier zakken. Ik voelde de zachte stof onder mijn billen en liet de man toe mijn benen uit elkaar te duwen en de luier tussen mijn benen te sluiten. Mijn plasser was nu opgesloten in een dikke laag katoen en ik schaamde me rot. Nadat de luier was gesloten werden mijn voeten door de pijpjes van een plastik broek gewerkt en trok de man me aan mijn enkels weer omhoog en werkte de plastik broek over de luier heen.

De man keek me nog steeds met een allervriendelijkst gezicht aan, ik keek hem met schaamte terug aan. De man deed toen een luierhemdje bij me aan welke hij in mijn kruis vastmaakte hierna vroeg hij: "Wil je met pyjamaatje slapen of zonder?" Ik stotterde en zei dat ik thuis altijd in alleen mijn onderbroek sliep. De man knikte begrijpend en tilde me van de commode af. Hij zette me op de grond neer. De tegels van de badkamervloer voelde koud aan tegen mijn blote voeten waardoor ik uit een impuls op de handdoek die op de grond lag ging staan. De man glimlachte en pakte me bij mijn hand en trok me mee de gang in. Ik liep met hem mee wat onwennig lopend door de dikke prop tussen mijn benen.

Op dat moment voelde ik wat ik de hele reis al had gevoeld. Ik moest een plas en niet zo'n kleine ook ik moest echt nodig en ik voelde ook al een grote boodschap aankomen. Ik zei: "Meneer... Ik moet eigenlijk naar de wc mag ik dat eerst?" De man onderbrak me: "Noem me maar oom Johan. Je hoeft niet naar de wc liefje doe het maar gewoon in je luiertje ik verschoon je wel." Ik zei: "Ik snap het niet, is het niet de bedoeling dat je zindelijk bent en op de wc plast?" Oom Johan glimlachte. "Voor sommige kindjes is dat een optie, anderen zeggen dat ze een plas moeten en vervolgens ga je met ze naar het potje en zitten ze een kwartier op het potje zonder dat ze een plas doen anderen zeggen dat ze een plas moeten waarna je het luiertje af doet en ze een natte broek hebben." Ik keek hem.

"Luister ik ben niet zo'n kind als ik moet, moet ik en heb ik het niet al gedaan." Oom Johan knikte en trok me terug naar de badkamer toe. Hij maakte het luierhemdje los en trok de plastik broek naar beneden waarna hij de luier losmaakte. Ik wilde naar de wc lopen maar werd bij de pols beetgepakt en teruggetrokken. Oom Johan tilde me onder beide oksels op en duwde met zijn voet mijn benen naar voren daarna liet hij me zakken op een potje. Het was geen peuterpotje daar was het te groot voor, het was een pot welke waarschijnlijk bedoeld was voor de geestelijk gehandicapte kinderen waar hij normaal oppaste, net zoals het bad de commode en de luier.

Oom Johan duwde mijn plasser naar beneden zodat ik niet over de rand zou plassen en liet mijn plasser toen weer los. De plasser bleef hangen waar hij hem geduwd had. Ik probeerde de plassen maar het lukte niet, oom Johan bleef mij aankijken en na een poos trok hij me ruw van de pot af en voordat ik het door had stond ik weer klaar voor bed. Ik was gedoemd om mijn luier te vullen.

Het verraste mij niets dat ik in de slaapkamer een ziekenhuis bed zag welke voor kleine kinderen werd gebruikt. Zonder moeite werd ik erin getild waarna oom Johan het hekje sloot hij wreef me nog even over mijn wang. Op de klok stond dat het ondertussen al half 3 was. Ik sloot mijn ogen maar was uiteraard klaarwakker. Na een poosje voelde ik dat ik de druk op mijn blaas niet meer aankon en liet de urine in de luier lopen. Ik voelde dat de urine zich zachtjes in de luier trok. Ik schaamde me en voelde me vies. Niet lang daarna kon ik de poep ook niet meer ophouden en liet dit in mijn luier lopen. Na de plas had ik de luier als de mijne bestempeld, hij was doordrongen met mijn urinegeur.

Tot mijn eigen verbazing viel ik terwijl de urine en poep nog warm waren in slaap. De klok gaf vier uur aan toen ik wakker werd met een koude vieze luier. Ik rook de verschrikkelijke poepgeur. Ik voelde me rot de luier was vies en ik had het koud gekregen, mijn billen prikten ook alsof er open wonden zaten. Ik begon zachtjes te snikken. Niet lang daarna kwam oom Johan binnen en keek me bezorgd aan hij zei: "Wat is er kereltje ben je verdrietig. Volgens mij heb je een verrassing voor mij." Ik had geen woorden, mijn snikken was eerst overgegaan in huilen en later in krijsen.

Oom Johan droeg mij naar de commode welke ook in de slaapkamer stond en legde me neer. Ik keek met betraande ogen toe hoe hij de luier losmaakte en er een zware poepgeur van mijn luier loskwam. Zorgvuldig maakte hij mijn billen en kruis schoon zoals hij het deed nam hij mijn schaamte weg. Hij deed niet alsof hij het een straf vond of het vies vond mij te verschonen hij deed alsof het de normaalste zaak van het leven was. Nadat hij mijn billen gezalfd heeft en luierpoeder op mijn billen had gedaan deed hij me een schone luier om. Ik kreeg een tuinbroek en een truitje over mijn luierhemd aan.

Toen hij me naar beneden droeg vroeg ik me af wat hij nu van mij verwachtte. Maar hij verwachtte niets, hij zette me op de grond neer en liet me de woonkamer inlopen. Daar wees hij mij het speelgoed en legde me uit hoe de TV werkte. Ook liet hij mij de strips zien. Ik begon in een Suske en Wiske album te lezen. Terwijl ik erin opging zette oom Johan een flesje met limonade naast me neer en gaf me een tikje tegen mijn schouder. Ik wil dat je dat flesje helemaal leegdrinkt. Ik keek op en knikte.

Na een poosje sloeg ik de strip dicht en zette ik de TV aan. Ik pakte het flesje en begon eraan te zuigen. Ik keek naar een aantal jeugdprogramma's waar ik normaal gesproken dol op was. Ik ging er helemaal in op. Ik vergat de fles niet en bleef erop zuigen totdat deze al leger werd. Om zes uur kwam oom Johan de kamer weer binnen. Hij keek naar mij en zag dat de fles leeg was, hij pakte deze van de tafel af en liep weer naar de keuken. Direct kwam hij weer terug en trok bij mij de drukknoopjes van de tuinbroek los, hierna stak hij zijn vinger tussen de katoenen luier en mijn plasser in. Hij voelde wat ik al wist, ik was droog. Hij trok zijn vinger weg en legde me op de bank neer waarna hij zorgvuldig alle drukknoopjes weer vastmaakte.

Hij tilde me op en droeg me al kietelend naar de eetkamer toe waar hij de maaltijd had klaarstaan. Mijn vlees was al gesneden en mijn groente en aardappelen waren geprakt en ik had alleen een lepel tot mijn beschikking maar voor de rest gebeurde er niets bijzonders tijdens het eten. Na het eten mocht ik nog even tv kijken. Oom Johan kwam de kamer weer binnen en begon me te kietelen, we gingen vervolgens stoeien. Ik had een fantastische tijd, maar schaamde me toch wel voor mijn ondertussen weer natte luier.

Om een uur of 7 ging de telefoon. Oom Johan nam de telefoon aan en zei: "Met Johan de Winter. Jazeker, Wouter is hier... Nee hij was totaal niet lastig... Een poepbroek... Je kent het kleine kinderen hé... Moet hij vannacht echt een speen?... Ik vind het wel een risico, eenmaal een speen en ze komen er nooit weer vanaf die kleintjes... Oké we gaan er zo wel eentje halen bij supermarkt of zo... Ik zie je morgen... Ja, hij blijft in de luiers.....Tot morgen." Het was lastig zo'n gesprek maar van één kant te horen.

Ik was boos geworden. Ik zei: "ik ga echt niet met een speen in en ik blijf echt niet tot morgen in de luiers. Ik ben geen baby. Oom Johan liep kwaad op mij af. Hij trok mijn broek uit deed mijn luier af en sloeg me hard voor de billen zo hard had ik nog nooit slaag gehad. Bij iedere slag gilde ik het uit het deed pijn en ik huilde zo hard als ik kon. Oom Johan liet me los en ik viel voorover op de grond, met mijn handen kon ik voorkomen dat ik met mijn gezicht op de grond viel. Oom Johan riep kwaad: "Ik zal maar even een schone luier voor de kleine man pakken. Hoe groot je je ook voelt je luier is wel nat!"

Voor ik het wist was oom Johan terug en had ik mijn tuinbroekje weer aan terwijl de luier strak om mijn middel zat. Ik was bang voor hem geworden en durfde niets meer terug te zeggen. Oom johan pakte me bij de hand en liep met me naar de voordeur. Hij trok mij mijn jas aan. Met tegenzin liet ik me in de jas helpen. Enige tijd later liep ik over de Langelaan aan de hand van Johan. We liepen richting een winkel voor medische hulpmiddelen welke niet ver van zijn huis was. In de winkel liep oom Johan bijna gelijk op de spenen af.

Ik keek met hem mee en schaamde me. Hij vroeg welke speen ik wilde ik kon kiezen tussen een rode, witte, gele, groene, blauwe en een roze. Ik koos de blauwe waarna hij zei dat ik er nog wel eentje mocht kiezen dat werd dus de rode. Hij glimlachte en fluisterde: "Wees maar niet bang, dat pak voor je broek had je verdient. Je luisterde een telefoongesprek af en je zei dat je geen luier nodig had terwijl je drijfnat was. Je krijgt van mij alleen een pak voor je broek als je me echt boos maakt."

We liepen nog wat door de winkel achterin de winkel stond een rek met allemaal kleding speciaal voor luierdragende personen. Ik zag dat de kleding die ik nu droeg er tussen hing maar er hing ook kleden welke minder kinderachtig was. Vlak naast die kleding stonden er allemaal soorten luiers en plastik broeken ik keek naar een plastik broek met allemaal racewagens erop. Zonder dat ik het door had was oom Johan samen met de bediende naast me komen te staan. Doordat ik me teveel richtte op de plastik broek hoorde ik niet dat oom Johan mij vroeg:

"Wil jij ook zo'n mooie plastik broek." Omdat oom Johan geen antwoord kreeg tikte hij me aan en zei: "wouter?" Ik zei: "Ja" En hij pakte een paar van die plastik broeken. De bediende stond er lachend bij en zei: "Al die kleine mannetjes zijn hetzelfde hé. Eerst doen ze alsof ze zich vreselijk schamen en alsof je hen iets verschrikkelijk hebt aangedaan maar als puntje bij paaltje komt zijn ze de wc alweer vergeten en willen ze de mooiste pastik broeken." Ik werd rood van schaamte. Toen we de winkel uitstapten pakte ik uit mezelf de hand van oom Johan vast hij glimlachte tevreden en sloot zijn vingers om mijn hand dicht. Samen liepen we terug naar het enorme huis.

Daar aangekomen ging ik op de bank naar een film kijken en ging oom Johan een boek lezen. Tussendoor kreeg ik nog een flesje limonade en werd mijn luier nog een keer gecontroleerd. Om half tien zijn oom Johan: "Als je met een droge luier wilt slapen moet je zorgen dat je voor het einde van de film dat is dus 10 uur een plas hebt gedaan. Ik verschoon je voor het slapen nog een keer en dan is het morgenochtend de volgende keer." Ik knikte en plaste bijna direct de luier vol.

Na het einde van de film droeg oom Johan me naar de badkamer toe. Daar legde hij me op de commode en kleedde me uit. Ik schaamde me ondertussen al niet meer mijn plasser was vandaag al meerdere malen door hem gezien en het was niet de eerste natte luier die hij bij mij verschoonde. Ik werd van top tot teen gewassen waarbij oom Johan extra aandacht bestede aan mijn billen. Hij zei: "We willen geen luieruitslag hé mannetje, want dat doet echt heel erg zeer." Ik knikte. Nadat oom Johan mij weer in luier, plastik broek en luierhemd had gewerkt poetste hij mijn tanden. Daarna kreeg ik mijn blauwe speen in mijn mond gestopt.

"Die wil ik niet" zei ik. Oom Johan zei: "Neem maar je went er snel aan, geniet er maar van." Met veel moeite wist hij de speen in mijn mond te werken. Maar hij had gelijk binnen twee minuten deinsde de speen al in een rustig ritme op en in neer in mijn mond ik genoot ervan.

Ondanks het dutje in de middag viel ik snel in slaap. De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door oom Johan. Ik bemerkte dat de speen nog steeds in mijn mond zat en dat de luier nat was. De luier was nat! Ik schrok en raakte compleet in paniek. Ik gilde (gedempt gezien de speen) en tranen schoten in mijn ogen. Ik schaamde me rot, ik had mijn luier bevuild zonder dat ik het door had.

Oom Johan tilde mij uit bed en troostte me hij vroeg: "wat is er Woutertje?" Ik hakkelde: "Luier nat... Niet geplast... Weet zeker... Geen baby." Oom Johan wreef me over mijn rug en zei: "Je weet toch dat kleine jongetjes weleens in hun luiertje plassen daarom dragen ze die ook. Je dacht toch niet dat jij voor niets een luiertje droeg?" Zonder een antwoord te verwachten bleef hij over mijn rug wrijven en zei lieve woordjes tegen mij.

Na verloop van tijd zei hij: "Het is al half tien en je moet nog in bad, je moet nog ontbijten en om half elf komen pappa en mamma hier." Ik keek hem geschrokken aan hij zei vervolgens: "Ik geef je eerst wel een schone luier, dan ga je lekker ontbijten en daarna stop ik je wel in badje." Ik knikte. Vluchtig verschoonde oom Johan mijn luier en deed me een pyjamaatje aan. "Anders krijg je het koud" zei hij. Ik voelde me klein en vies maar zei geen woord.

Aan de ontbijttafel kreeg ik een flesje met melk gevoerd ik mocht de fles niet zelf vasthouden. Na de fles melk kreeg ik een bordje pap gevoerd. Hierna kreeg ik de speen weer in mijn mond. Oom Johan ging de troep opruimen toen de deurbel ging. Doe maar open Wouter dat zullen pappa en mamma zijn. Geschrokken liep ik naar de deur en deed deze open. Daar stond mijn moeder ze had een brede glimlach op haar gezicht toen ze me zag. Ze bukte en ging op haar knie zitten daarna wreef ze met haar hand over mijn geluierde billen en gaf ze me een kus op mijn wang.

Nadat ze haar jas had uitgetrokken tilde ze me op en droeg ze me de woonkamer in. Mijn vader stond er breed glimlachend naast en zei: "Johan, heeft hij nog voor problemen gezorgd?" Oom Johan zei: "Nee hoor het is een fantastisch joch, ik heb trouwens een oppas bij jullie in de buurt gevonden deze is ook gespecialiseerd in luierdragende jongetjes." Mijn vader en Johan praatte nog wat terwijl mijn moeder mij aan het knuffelen was. Ik wist niet wat ik moest doen en liet haar gelaten haar gang gaan. Toen mijn moeder me weer op de grond zette had ik al in mijn luier geplast... ik moest ook zo nodig.

Waggelend liep ik naar oom Johan toe en kroop bij hem op schoot en fluisterde: "Ik heb een vieze luier en ik moet nog in bad." Oom Johan lachte en zei tegen mijn moeder: "Weet je wat hij net tegen me zegt." Mijn moeder schudde haar hoofd waarna hij zei: "Ik heb bah bah". Mijn ouders en oom Johan lachten hard op. "Als ik de kleine man nou eens een lekker bad geef dan kunnen jullie met z'n tweeen in de winkel verderop even wat spulletjes voor Woutertje kopen. Ik denk dat we dan tegelijk klaar zijn." Zei oom Johan. Mijn ouders beaamden het en trokken hun jassen weer aan.

Ik kreeg een lang en ontspannen bad waarna oom Johan mij een papieren luier omdeed en de luierhemd weer vastmaakte. Daarna kreeg ik mijn eigen kleren weer aan. Ik keek verbaasd maar reageerde niet. Beneden aangekomen zag ik de speen op de tafel liggen, mijn ouders waren ondertussen ook weer teruggekomen en ik liep op de speen af. Ik merkte dat 3 paar ogen op mij waren gericht en zich afvroegen of ik de speen in mijn mond zou steken. Dat was dus wel het geval. Al sabbelend ging ik naar de stapel Suske en Wiske's toe.

Na korte tijd werd ik door mijn ouders meegenomen naar de auto waar ik achterin moest kruipen in een nieuwe stoel. Mijn vader maakte me vast. Tijdens de rit naar huis kreeg ik een flesje melk en een koekje.

Thuis aangekomen werd ik door mijn moeder op de grond gelegd. Ze maakte mijn broek los waarna mijn luierhemd zichtbaar werd. Onwennig maakte ze mijn luierhemd los en kwam de drijfnatte papieren luier tevoorschijn. Ik zag dat mijn moeder er moeite mee had en ik schaamde me ook rot. Mijn ouders hadden mij al zeker 5 jaar niet meer naakt gezien. Mijn moeder maakte de luier los en zei toen: "En ik maar denken dat je al aan het puberen was, je ziet er nog net zo uit als vroeger." Hierna was ze minder nerveus en zonder moeite verschoonde ze mijn luier. Ik kreeg weer een katoenen luier om.

Vanaf dat moment draag ik thuis en bij de nieuwe oppas een katoen luier en naar school toe draag ik een papieren luier. Op school is er een vaste docent die mij verschoont, zelfs mijn poepluiers. Het enige probleem dat ik echt heb is dat ik geen vrienden meer heb.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
tommie22 Oppas gezocht Contact advertenties 6
L Gezocht oppas omgeving gorichem Contact advertenties 5
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
Bart Oppas gezocht voor aankomde week een dagje Contact advertenties 3
L Ik zoek vrienden en dan oppas Contact advertenties 14
O Opzoek naar leuke mommy/daddy of oppas Contact advertenties 5
M Virtuele babysitter. Contact advertenties 16
M Ik wil Oppasser worden. Voorstellen 22
K Oppas Mammie Voorstellen 40
Steef/AB Papa of oppas mama gezocht omgeving noord-holland ? Voorstellen 5
B Oppas of nanny gezocht, waar te vinden? Pub 2
L Oppas lotte Voorstellen 21
Y oppas Milan O 5
G Hallo kleintjes Oppas pappie hier!! Voorstellen 37
Daddy_28 Oppas voor a.s zondag en nogmaals voorstellen Voorstellen 4
mama van AB25 Mama zoekt voor abtje een lieve oppas mama Voorstellen 20
vanbartje Oppas Colette O 34
N Voor alle kansloze gasten zonder oppas/mama/whatever Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
N basispakket (oppas)ouder. Algemeen 7
killer11 de geweldige oppas G 25
K Mijn buurmeisje de oppas M 134
romper Jeanette de oppas J 16
Rainn tieners behoefte aan oppas ? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 42
Liefmeisje (verplict)dagje shoppen met (oppas)mama Pub 5
zonnetje de nieuwe oppas N 3
J De oppas O 34
R Hoe de oppas.... H 18
DL_Michel de Oppas (A) O 3
W Mijn buurmeisje als oppas. M 9
Bovenaan